Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ügyességpróba
Küldd el képeslapként!
"Nos, nézzük, jól struktúráltam-e át izomzatomat egy ekkora ugráshoz?" - töprengett a galetki, majd belevágott a kaland folytatásába...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 08:43:07 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2784-140

Karakterszám: 2784 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 140 Játékhét: 524
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 4026
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. már. 21. 23h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2024. már. 22.

E-mail!

MORDUS KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 171 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8347.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

var 44 36 159 6 44. varázslatra 36 képességpont
Elköltesz 36 képességpontot elbájolás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 23. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot szellemidézés varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen szellemidézés varázslatod ereje 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

h 8 1044 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 24. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

h 8 1044 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 159 8351 1 159. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

be 9 4 1 8 5 7 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra! A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. De hiszen nincs is rajtad átok! De hiszen nincs is csonkolt végtagod!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka, de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel, felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját. A hivatalnok elégedett veled! 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell dicsõségfalat építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498). Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol társaidnak. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

vv 261 268 155 több varázslat elmondása
[V 261 0 0:] Elmormolsz egy szörnyismeret varázslatot. (-25 vp.)
[V 268 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy aranyesõ! Csilingelõ aranypénzek potyognak az égbõl! (+86 arany.) (-20 vp.)
[V 155 0 0:] Elmondasz egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+17% védekezés.) (-25 vp.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

z 588 25 86 zenélsz 588. hangszeren 25 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor, vagy esküvõn. Mûsorod végeztével a közönség hurrázni kezd. Nagyon tetszett nekik! Szélesen mosolyogva fogadod elismerésüket. (+145 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) [aura: 4-es méretû 14-es szintû jobb karom, 14-es tisztelet-csapás.] és egy sötét elf nekromanta (#142).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy elbájolást. A halál sekrestyése elkerülte a varázslatot. (-20 vp.) A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol egy titánok szelét. A halál sekrestyése Méregzsákot rohamozza. Parázs a sötét elf nekromanta felé mozog. Méregzsák a halál sekrestyését rohamozza. Pörkölt a sötét elf nekromanta felé mozog. A halál sekrestyése és Méregzsák egymással harcolnak. Parázs a sötét elf nekromantát támadja. Pörkölt a sötét elf nekromantát támadja. A sötét elf nekromanta megtántorodik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy elbájolás varázslatot. A halál sekrestyése csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a sötét elf nekromantát (+22 ép). Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy sötétséget. Ellenállsz a varázslatnak. A halál sekrestyése megközelíti a sötét elf nekromantát. Méregzsák a sötét elf nekromantát rohamozza. Parázs a sötét elf nekromantát támadja. A halál sekrestyése a sötét elf nekromantát támadja. A sötét elf nekromanta holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 43/0, Méregzsák: 41/35, Pörkölt: 14/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 13% jut. Viszed, ami mozdítható: 39 arany. Parázs táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Az Éneklõ tunika teljesen meggyógyította óriás skorpiót!
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

kf 584 103 bekészíted az 584. tárgyat
Elrakod a Yssuf tõrét. A karmaidba veszed a vámpírtõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy latrinaférget, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy latrinaféreg (#220) [aura: vastag bõr: 4.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A latrinaféreg rezisztálja. (-10 vp.) Parázs és a latrinaféreg egymással harcolnak. Parázs hörögve elterül. Pörkölt és a latrinaféreg egymással harcolnak. A latrinaféreg megtántorodik. Méregzsák a latrinaférget támadja. Regenerálsz (+1 ép) Mérgezõdik: A latrinaféreg 12 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A latrinaféreg 110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A latrinaféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 13/87, Méregzsák: 39/0, Pörkölt: 32/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Szolgáidnak is jut 10%. Ez nem lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy Morgan kristálya!
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

kf 257 103 bekészíted a 257. tárgyat
Elrakod a vámpírtõrt. A karmaidba veszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

e 9 80 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
mak 3 3. makró definiálása/hívása

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Yssuf tõrét. A karmaidba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

ep 25 50 24 építed a 25. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a rezisztencia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a gyógyító kamra építését. Kitolod a munkaterületre az építõgépet, és beindítod. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+64%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

kf 257 103 bekészíted a 257. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A karmaidba veszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban, és máris megindulsz az asztrális túrára. Hirtelen apró, zöld lények jelennek meg. Asztrálmanók, ocsmány kis csínytevõk! Felragadják az általad követett nyom aranyszálát, és usgyi, megiramodnak vele. Meg kell õket állítanod!
[Pszi csáp próba 6-os küszöbre: sikeres] Pszi csápoddal villámgyorsan utánuk nyúlsz, elgáncsolod õket, mire visítva menekülnek. A nyom megmaradt, tudod tovább követni!
Irtózatos erejû támadás ér, megpördülsz a tengelyed körül. Amint magadhoz tér, már látod is, mi ütött rajtad. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy asztrálvérû kritiszk (#443).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Mordus Pszi csáp +14 PE (-3)72 (-8)67 Asztrálvérû kritiszk Pszi csáp +22 PE (-3)52 (+0)50
2. Mordus Mentális robbanás kudarc (-5)67 (-22)45 Asztrálvérû kritiszk Pszi csáp +22 PE (-3)49 (+0)50
3. Mordus Pszi csáp +28 PE (-3)64 (+8)53 Asztrálvérû kritiszk Sz.áll.roncsolása -20 PE (-5)44 (-28)22
4. Mordus Mentális robbanás kudarc (-5)59 (-22)31 Asztrálvérû kritiszk Pszi csáp +22 PE (-3)41 (+22)44
5. Mordus Pszi csáp kudarc (-3)56 (-3)28 Asztrálvérû kritiszk Pszi acéltorony -3 PE (-7)34 (+0)44
6. Mordus Mentális robbanás kudarc (-5)51 (-22)6 Asztrálvérû kritiszk Pszi csáp +22 PE (-3)31 (+6)50
7. Mordus Pszi csáp +28 PE (-3)48 (+8)14 Asztrálvérû kritiszk Sz.áll.roncsolása -20 PE (-5)26 (-28)22
8. Mordus Mentális robbanás kudarc (-5)43 (-5)9 Asztrálvérû kritiszk Pszi acéltorony -5 PE (-7)19 (+0)22
9. Mordus Pszi csáp +28 PE (-3)40 (+8)17 Asztrálvérû kritiszk Sz.áll.roncsolása -20 PE (-5)14 (-22)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+37% pszi támadás, +37% pszi energia.)
Sajnos pont az utadban állt neki fõzõcskézni egy mentálbanya! A mentálbanyák túl nagyhatalmú teremtmények, becsületes küzdelemben biztosan nem tudnád legyõzni. Egyedüli esélyed, ha még távolról végzel vele, mondjuk megmérgezed a kotyvalékot, amit éppen kotyvaszt!
[Tudati méreg próba 7-es küszöbre: sikeres] Ugyan a tudati banyák nagyon ellenállóak a tudati mérgekkel szemben, de a te mérgeddel még õ sem dacolhat! Mikor legközelebb belekóstol fõztjébe, egybõl szétenyészik az asztráltérben, te pedig nyugodtan folytathatod utadat. Egy pulzáló, éppen korhadó selyembõr. Tényleg furcsa, hiszen úgy tudtad, az asztráltérben nem tud elkorhadni. Persze egy felszíni varázstárgynak jobban örültél volna.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

m 8 9 1142 2212 2 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8,8) Észak felé mész a labirintusban. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (+1 méret.)
(M 8,7) Mindenre felkészülve, északra mész. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 7,7) Csendben lépkedsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 8,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,7) A következõ terem keletre van, így arra mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: imm.ktkt.méreg: 5.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling melák 113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Parázs megközelíti az orgling melákot. Méregzsák az orgling melák irányába megy. Pörkölt az orgling melákot rohamozza. Az orgling melák Parázs felé mozog. Parázs és az orgling melák egymással harcolnak. Méregzsák az orgling melákot támadja. Az orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 15/0, Méregzsák: 33/0, Pörkölt: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Szolgáidnak 8% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete és 31 arany. Pörkölt táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 10,7) Tovább keletre! A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: 37 arany, 7 drágakõ és egy óriásnövés itala.
(M 10,6) Mindenre felkészülve, északra mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 11,6) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 velparajt.
(M 12,6) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén hatalmas, fekete kristályok vesznek körül egy szabályos kör alakú területet. Közelebb mész, és megtalálod a bejáratot. Ahogy belépsz a kristályok közé, a padló fehéren világítani kezd. A következõ pillanatban egy szûk barlangjáratban találod magad, amely zsúfolva van hmanoidokkal. Megdöbbenve látod, hogy az egyik járat felõl szárnyas alakok lépnek be. Szárnyaik lassan beolvadnak a hátukba, testük vaskos lesz, lábuk végén karmok nõnek. Most már bizonyos vagy benne, hogy ezek az alakváltásra képes szárnyas humanoidok voltak a galetkik õsei! Izgatottan figyeled tovább az eseményeket. Többféle humanoidot is látsz, ahogy a tömeg összegyûlik egy óriási teremben. Egy emelvényen egy törpe és egy ember vitatkozik, de aztán fellép melléjük az egyik alakváltó, lágy szavakkal valamit magyaráz a tömegnek, mire mindenki elcsendesedik, és felé fordul. A barlangterem ekkor megremeg, néhány szikla lezuhan. A kitörõ pánikot azonban az emelvényen álló alak elcsitítja, és parancsokat kezd osztogatni. A következõ pillanatban újra a fekete kristályok között állsz. Õseid hangját hallod: "A túlélésre annak az esélyei a legnagyobbak, aki a legjobban tud alkalmazkodni a megváltozott környezethez. Költözz feljebb, és tökéletesítsd tovább az alkalmazkodás mûvészetét." Érzed õseid áldását. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

p portyázás
Kimész a Csarnokból. Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ. [aura: éberség: 16.] A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a rend köve, Behemót kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, arany tanítványköpeny, a gladiátor csepp fülbevalója, a majom malachit karkötõje, a gladiátor csontamulettje, vörös karkötõ, óriás fülbevaló, org.lázadás emlékérme, a majom ónix karkötõje, a remete díszes fejpántja, a szívósság sárga öve, a szívósság könnyû íja, a tudós márványgyûrûje, a harcmûvész könnyû láncinge, szerencsekõ, spanyolcsizma, a gladiátor ezüst nyaklánca, a védekezés háromszögszimbóluma, zsugorító gyûrû. Üdvözlõ mondatod: "Rém gusztustalan egy állat vagy!" Dühösen kiabálja vissza: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" A következõvel folytatod: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" Nem késik a válasszal: "Igaz, hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" Nem habozol, máris mondod: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Cass feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

m 8 7 1124 114 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,7) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8,6) Északra mész tovább. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) [aura: 12-es titánok szele.] és egy orgling disznó (#84) [aura: imm. méregre: 23.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy elbájolás varázslatot. Az orgling sámán csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Parázs elindul az orgling kutya felé. Méregzsák elindul a 2. orgling disznó felé. Pörkölt az orgling kutya irányába megy. A 2. orgling disznó megközelíti Méregzsákot. Parázs és az orgling kutya egymással harcolnak. Méregzsák és a 2. orgling disznó egymással harcolnak. Pörkölt az orgling kutyát támadja. Az orgling kutya megtántorodik. Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Méregzsák megtántorodik. Mérgezõdik: A 2. orgling disznó sebzõdik 12 ép-t.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A 2. orgling disznó 34 ép-t sebzõdik. (-6 vp.) A 2. orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette az orgling sámán elmormol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre).
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 22/0, Méregzsák: 34/4, Pörkölt: 26/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Szolgáidnak is jut 13%. Pörkölt eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 8,5) Északi irányba folyatod utadat. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy mélységi ent (#133) [aura: imm.ktkt.méreg: 4.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A mélységi ent ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Parázs a mélységi ent felé mozog. A mélységi ent Parázs irányába megy. Méregzsák a mélységi ent felé mozog. Pörkölt a mélységi ent felé mozog. Parázs és a mélységi ent egymással harcolnak. Méregzsák a mélységi entet támadja. Pörkölt a mélységi entet támadja. A mélységi ent megtántorodik. Méreg: A mélységi ent 12 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A mélységi ent ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Parázs és a mélységi ent egymással harcolnak. Pörkölt a mélységi entet támadja. A mélységi ent megtántorodik. Méregzsák a mélységi entet támadja. Parázs kileheli lelkét. Méreg: A mélységi ent 24 ép-t sebzõdik. A mélységi ent hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 38/54, Méregzsák: 7/32, Pörkölt: 30/16.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Szolgáidnak is jut 8%.
(M 9,5) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. A savelementál 113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A savelementál elindul Pörkölt felé. Méregzsák a savelementál felé mozog. Pörkölt a savelementált rohamozza. A savelementál és Pörkölt egymással harcolnak. Méregzsák a savelementált támadja. A savelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Méregzsák: 28/0, Pörkölt: 0/10.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+41%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete és 35 arany.
(M 8,5) Nyugat felé mész. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 8,4) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) [aura: 4-es méretû 14-es szintû jobb karom.] és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: erõ: 1.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy elbájolás! A halál sekrestyése csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) A sötét elf nekromanta elõhív egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta ellõ egy titánok szele varázslatot. Méregzsák a sötét elf nekromantát rohamozza. Pörkölt a sötét elf nekromantát rohamozza. A halál sekrestyése a sötét elf nekromantát támadja. Méregzsák a sötét elf nekromantát támadja. Pörkölt a sötét elf nekromantát támadja. A sötét elf nekromanta megtántorodik. A sötét elf nekromanta holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Méregzsák: 51/0, Pörkölt: 45/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%). Szolgáidnak 15% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 29 arany.
(M 8,3) Tovább északra! Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: imm.mérg.gázra: 25.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A voharai szellem sebzõdik 113 ép-t. (-10 vp.) A voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Méregzsák: 0/0, Pörkölt: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 9% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete.
(M 7,3) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

k 19 30 67 449 263 327 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. (19. kaland:) Mire megérkezel a fõtérre, már jókor a tömeg gyûlt össze. Hamarosan megtudod, hogy ez nem igazi verseny lesz, mindenki díjat kap, aki képes a célba beérkezni. Megkapod a zsákodat. Szép súlya van, de azért megemelése nem okoz gondot. De vajon milyen lesz több mérföld lefutása után?
A bíró intésére megindulsz. Az elsõ fél mérföld könnyedén megvan, szinte észre sem veszed.
[Szívósság próba 7-es küszöbre: sikeres]
Bár a kör következõ része emelkedõ, ez nem okoz komoly gondot. A veled együtt futók nagy része még az emelkedõ vége elõtt feladja a versenyt. Bah, gyengék... A következõ kanyar után az elsõ céllövészet következik. A kikészített íjjal kell egy céltáblába lõni. A tábla egy zsinórra van felfüggesztve, amit egy kirendelt galetki távolról mozgat, hogy ne legyen olyan könnyû a dolog.
[Lõfegyver próba 12-es küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres]
Mindenki háromszor lõhet. Az elsõ talált. Kicsit megnyugszol. A következõ lövés is talált. Most már nem lehet semmi probléma, két találat elég a továbbjutáshoz. Ismét futni kell. Már nem megy annyira könnyen, mint az elején. Egyre nehezebben veszed a levegõt, lábad mintha ólomból lenne.
[Szívósság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szinte teljesen kikapcsolod a tudatod, nem törõdsz a tested vészjelzéseivel. Ezt ki kell bírnod! Addig szugerálod magad, míg egyszer csak rádöbbensz, hogy ismét egy íjat nyomnak a kezedbe. A célpont messzebb van, te pedig sokkal fáradtabb vagy. Azért reméled, sikerülni fog ismét kétszer célba találnod.
[Lõfegyver próba 15-ös küszöbre: 8 hõsiesség pont árán sikeres]
Mivel a fáradtságtól szinte semmit sem látsz, már csak az ösztöneidben bízol. Muszáj találnod. Szinte vakon lövöd el a nyílveszõket. Csak akor pillantasz fel, amikor a közönség üdvrivalgását hallod. Mindhárom lövésed talált. Mostmár csak a negyedmérföldre levõ célvonalig kell elvonszolni magadat.
[Szívósság próba 11-es küszöbre: sikeres]
Bal, jobb, bal, jobb. Lassan csoszogsz a célvonal felé. Az út felén már túl vagy... Már a háromnegyedén is... A közönség hangosan számolja a hátra levõ lépéseket. 10..., 9..., 8..., 7... Ekkor megbotlasz egy kõben. Egy pillanatig úgy tûnik, el fogsz esni, de sikerült talpon maradnod. 3..., 2..., 1... CÉL! Sikerült!!! Most már a gyõzelem boldog tudatában ájulhatsz el.
Amikor megadhoz térsz, egy ágyon fekszel, melletted egy kis dobozka. Kinyitod. 200 aranyat találod benne! Persze az igazi jutalom számodra a tapasztalat, amit szereztél (+1 szívósság).
(+4 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)

(30. kaland:) Jelentkezel Bahraman mentátnál, jelezve, hogy tesztelni szeretnéd a pszionikus aréna alfa verzióját. A mentát mosolyogva jelzi, hogy a belépõ 100 arany. "De hisz tesztelõ vagyok!" sugárzod. "Mindent ki kell próbálnunk, a legapróbb részletekig." érkezik a mentát megnyugtató gondolata.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Kifizeted a summát, közben megjegyzed magadban, hogy az elsõ dolog, amit kommentálni fogsz az arénával kapcsolatban, az irreálisan magas belépõ. Ilyen feltételek mellett senki sem akarja majd használni! Bevezetnek egy kör alakú terembe. Falait teljesen simára csiszolták és fehérre festették, nem túl barátságos. A fal körül körben döntött sziklaágyak vannak, az arénába lépõk számára. Belefekszel egybe. Huh, de kényelmetlen!
[Rugalmasság próba 7-es küszöbre: sikeres]
Valahogy belepréseled magad a sziklaágyba, az éles peremek közé, de EGYÁLTALÁN NEM KÉNYELMES. Ennek ellenére próbálsz ellazítani, és mivel tapasztalt pszionicista vagy, hamarosan már az asztrális térben szárnyalsz. Egy hatalmas gömbben találod magad, amelyet kékesen csillogó háló alkot. Ez hát az aréna! Egész csinos. Azonban nincs sok idõd mélázni, ellenfeled akad. Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy meditátor (#57) [aura: IQ: 6.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Mordus Pszi csáp +7 PE (-3)72 (+0)75 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)28 (-7)28
2. Mordus Mentális robbanás kudarc (-5)67 (-5)70 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-7)21 (+0)28
3. Mordus Pszi csáp +7 PE (-3)64 (+4)74 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)14 (-7)21
4. Mordus Mentális robbanás kudarc (-5)59 (-5)69 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-7)7 (+0)21
5. Mordus Pszi csáp +7 PE (-3)56 (+4)73 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)0 (-7)14
6. Mordus Mentális robbanás -10 PE (-5)51 (+0)73 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-10)4
7. Mordus Pszi csáp +14 PE (-3)48 (+2)75 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-4)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+10% pszi támadás, +10% pszi energia.)
Nos, bemelegítésnek nem volt rossz, most lássuk a következõt! Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeleid egy pszikló (#59) [aura: pszi támadás: 10.] és egy psziklát harcos (#58) [aura: 5-ös agyvihar.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Mordus Pszi csáp +28 PE (-3)72 (+0)75 Pszikló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)37 (-28)12 1. Psziklát harcos Agyvihar -15 PE (-9)31 (-14)11 Mordus Pszi csáp +14 PE (+0)72 (-15)60
2. Mordus Mentális robbanás -10 PE (-5)67 (-30)30 Pszikló Sz.áll.roncsolása -30 PE (-13)24 (-10)2 2. Psziklát harcos Sz.áll.roncsolása -30 PE (-13)18 (-10)1 Mordus Mentális robbanás -10 PE (+0)67 (-30)0

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-20 életpont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-5 vp.)

(67. kaland:) Tele vagy kétségekkel, de azért jelentkezel a mágustoronyban a tömegpusztító varázslat kísérletre. A varázsló, akivel a múltkor beszéltél, lelkendezve fogad.
- Nagyszerû, látom, azért jöttél, hogy elfogadd az ajánlatot. Kérlek, kerülj beljebb! Remélem, jól felkészültél a tömegpusztító varázslatokkal!
Egy széles barlangfolyosóra irányít, majd mire észbekapsz, csattan mögötted a vasrács. A világítás elég szerény, ezért nem látod, mi mocorog a folyosó végén, de elég soknak tûnik. Mit is mondott a varázsló, hány másodperced van, amíg ízekre szaggatnak?
Ellenfeleid 3 quwarg katona (#69) és 2 rovarsámán (#77) [aura: méret: 50.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy elbájolást. Az 1. quwarg katona csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) Az 1. rovarsámán elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. Az 1. rovarsámán elmond egy jégpajzs varázslatot. A 2. rovarsámán ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. rovarsámán elvarázsol egy jégpajzsot. Parázs elindul a 2. quwarg katona felé. A 2. quwarg katona megközelíti Parazsat. Méregzsák elindul az 1. rovarsámán felé. Pörkölt megközelíti a 2. rovarsámánt. Parázs és a 2. quwarg katona egymással harcolnak. A 3. quwarg katona és az 1. quwarg katona egymással harcolnak. Méregzsák az 1. rovarsámánt támadja. Pörkölt a 2. rovarsámánt támadja. A 2. rovarsámán megtántorodik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy elbájolás varázslatot. A 2. quwarg katona csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) A 2. rovarsámán elõhív egy elbájolás varázslatot. Pörkölt megúszta! Az 1. rovarsámán ellõ egy elbájolás varázslatot. Pörkölt csatlakozik az 1. rovarsámán oldalához. Parázs a 2. rovarsámánt rohamozza. Pörkölt a 2. quwarg katonát rohamozza. Parázs a 2. rovarsámánt támadja. Az 1. quwarg katona és a 3. quwarg katona egymással harcolnak. A 2. quwarg katona és Pörkölt egymással harcolnak. Méregzsák az 1. rovarsámánt támadja. Az 1. rovarsámán halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. quwarg katona megtántorodik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy elbájolást. A 3. quwarg katona csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) A 2. rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elbájolás. Méregzsák csatlakozik a 2. rovarsámán oldalához. Méregzsák elindul az 1. quwarg katona felé. Az 1. quwarg katona Méregzsák felé mozog. A 3. quwarg katona Méregzsák felé mozog. Parázs a 2. rovarsámánt támadja. A 2. rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Méregzsák és az 1. quwarg katona egymással harcolnak. A 3. quwarg katona Méregzsákot támadja. A 2. quwarg katona és Pörkölt egymással harcolnak. A 2. quwarg katona megtántorodik. A 2. quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. Méregzsák sebzõdik 113 ép-t. (-10 vp.) Méregzsák halálhörgés közepette a földre zuhan. Parázs Pörköltet rohamozza. Parázs Pörköltet támadja. A 3. quwarg katona Pörköltet támadja. Az 1. quwarg katona és Pörkölt egymással harcolnak. Pörkölt halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 74/31, Méregzsák: 70/116, Pörkölt: 79/52.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 26%. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 2 drágakõ.
Huh! Ezek tényleg nem cicóztak, a nyakadon teremtek egy pillanat alatt! De azért könnyen vetted az akadályt. Kiszólsz a mágusnak:
- Készen vagyok, engedjen ki, jöhetnek a tókenek!
- Nem addig van az, fiam! Ez volt a bemelegítés, a folytatásról nem akarhatsz lemaradni!
A folyosó végérõl rács csapódását hallod. Rosszat sejtesz. Az árnyak ismét megelevenednek elõtted. Ellenfeleid 2 pusztító szójer (#154) és 2 káoszkígyó (#146) [aura: méret: 70.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy elbájolás! Az 1. pusztító szójer csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) Az 1. káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. káoszkígyó ellõ egy csendvarázs varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Parázs a 2. pusztító szójer irányába megy. A 2. pusztító szójer Parazsat rohamozza. Az 1. pusztító szójer az 1. káoszkígyót támadja. Parázs és a 2. pusztító szójer egymással harcolnak. Parázs hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy elbájolást. A 2. pusztító szójer csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az 1. káoszkígyó létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Ezt most megúsztad. A 2. pusztító szójer a 2. káoszkígyót rohamozza. A 2. pusztító szójer a 2. káoszkígyót támadja. Az 1. pusztító szójer az 1. káoszkígyót támadja.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy elbájolást. Az 1. káoszkígyó elkerülte a varázslatot. (-20 vp.) A 2. káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. káoszkígyó elvarázsol egy csendvarázst. Ezt most megúsztad. A 2. pusztító szójer a 2. káoszkígyót támadja. Az 1. pusztító szójer az 1. káoszkígyót támadja. Az 1. káoszkígyó halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A 2. káoszkígyó 34 sebzést kap. (-6 vp.) A 2. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 24/50.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+233%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 3 káoszkígyó pikkely.
- Na rendben, varázsló, most már tényleg elég volt! Engedj ki, mert nagyon megharagszom!
- Nyugalom, fiam, már csak egy csapat van hátra, és a kísérlet végetér!
- Hmmm... Ja, nem gond, ha esetleg a harcokban egy szem varázslatot sem használok?
- Jaj, dehogynem, akkor a kísérletet újra meg kell ismételni! Tudod milyen drága ezeknek a torzszülötteknek a beszerzése? Na, figyelj!
A horda újból felvinnyog elõtted. Ellenfeleid 2 mutáns szójer (#174), 2 arachnid sámán (#176) és egy szójer királynõ (#219) [aura: regeneráció: 8.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. arachnid sámán elvarázsol egy mágikus ûrt. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. arachnid sámán ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A szójer királynõ megidézi a 3. mutáns szójert. Elõhívsz egy elbájolás varázslatot. A szójer királynõ elkerülte a varázslatot. (-20 vp.) Az 1. mutáns szójer feléd rohan. A 2. mutáns szójer feléd mozog. Az 1. mutáns szójer rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (30 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a torony aranyozott fülbevalóját. Kudarcot vall. A csáprágójával támad. (19 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a bérmágus könnyû íját. Sikerrel járt. A 2. mutáns szójer rád támad. Megpróbál megmarni. (24 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség aranyozott nyakláncát. Kudarcot vall. A csáprágójával támad. (22 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség háromszögszimbólumát. Sikerrel járt. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. arachnid sámán ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Magában motyogva, a 2. arachnid sámán létrehoz egy mágikus ûrt. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy elbájolást. A szójer királynõ elkerülte a varázslatot. (-20 vp.) A szójer királynõ feléd mozog. A 3. mutáns szójer máris elõtted terem! A szójer királynõ téged támad. Marni próbál. (23 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség aranyozott nyakláncát. Sikerrel járt. A 2. mutáns szójer téged támad. Marni próbál. (37 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebesség malachitgyûrûjét. Sikerrel járt. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (30 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a bölcsesség csatos övét. Sikerrel járt. A 3. mutáns szójer rád támad. Megpróbál megmarni. (34 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a torony aranyozott fülbevalóját. Kudarcot vall. Marni próbál. (25 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a bérmágus márványgyûrûjét. Sikerrel járt. Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 244 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriás skorpió újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 17 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)

(449. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(263. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 79 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 14% lélekenergia.

(327. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[136 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy pirgamit. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: ügyesség: 13.].
Életpontod a menekülés% alatt van, így nem sok értelme van harcolni! Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Nicsak! A menekülõ xenók egy jókora lyukat vájtak a barlangod hátuljába, ami több, mint zavaró. Ki tudja, mikor fogsz látogatókat kapni a nyíláson keresztül! Talán jobb, ha betömöd. Ehhez a B 99 99 parancsot add ki, 20 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +41 hírnevet kaptál. A kör során összesen 630 sebzést okoztál, és 264 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 21 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 343 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Mordus, egy fekete köpenybe burkolódzó, megnyerõ tekintetû, lantjával sötét dallamot játszó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 140. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 / 8.93
[2] IQ: 11 (15) / 4.34
[3] ügyesség: 5 (7) / 3.57
[4] egészség: 12 (13) / 2.37
[5] mágia: 29 (36) / 6.98
[6] gyorsaság: 8 (11) / 5.71
[9] Méret/ép: 187 (191) / 18
Min. méret: 41
Barlangméret: 191
PONTJAID
Varázspont: 426 / 270
Képességpont: 39 / 56%
Hõsi pont: 103 (20)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 39%
Galetki erõ: 909 / 196
Hírnév : 3312
Jóllakottság: 58%
Életkor: 14 / 20
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 14 (0)
Galetki gyõzelmek: 8 (0)
Torzsz. csaták: 784 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 685 (10)
Leölt torzszülött: 1109 (14)
Pszi csaták: 80 (3)
Pszi gyõzelmek: 48 (2)
Ájulások száma: 19 (1)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: az élet ismerõje (49)
Speciális képességeid:
+7 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +49% jóllakottság, +4 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.86 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két energiagyûjtõt! 2.) Hozz 12 patkányfogat! 3.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 2 / 0.09 [17] vastag bõr: 4 (6) / 0.40 [18] tûzimmunitás: 3 (6) / 2.80
[19] hidegimmunitás: 4 (7) / 0 [20] savimmunitás: 6 (9) / 0.49 [24] rezisztencia: 17 / 3.50
[26] lõfegyver: 1 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.18 [46] csapdaészlelés: 8 / 2.53 [47] zárnyitás: 8 / 2.25
[48] mászás: 8 / 5.39 [49] rugalmasság: 7 / 1.11 [50] meggyõzõkészség: 7 / 3.11
[51] transzformáció: 6 / 0.54 [52] auraészlelés: 10 (16) / 1.14 [53] ékszerészet: 6 (8) / 2.34
[54] kereskedelem: 9 / 2.90 [55] szívósság: 11 / 1.91 [56] varázsitalfõzés: 8 / 1.54
[57] gyógynövények: 7 (9) / 5.24 [58] nyomkeresés: 11 / 2.24 [59] vezetõkészség: 10 / 2.01
[60] pszi támadás: 14 (15) / 4.50 [61] pszi energia: 15 / 1.55 [62] lopás: 5 (7) / 0.78
[63] éberség: 10 (8) / 2.80 [64] átokszórás: 12 / 3.71 [65] álcázás: 25 / 2.07
[66] lopakodás: 9 (11) / 1.36 [67] régészet: 10 / 6.70 [68] zene: 18 (21) / 11.37
[69] tanulás: 13 / 12.06 [70] idézés: 3 / 0.23 [71] javítás: 11 / 1.75
[72] építés: 10 / 4 [73] felderítés: 8 / 4.54    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 7 / 2.87     a Kõ Kardja
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 1.42     Yssuf tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 1.20 [268] aranyesõ: 5 (6) / 2.16 [142] átok: 4 (6) / 0.06
[36] csábmosoly: 3 (5) / 0.06 [42] csendvarázs: 4 (6) / 0.06 [164] dermesztés: 10 (12) / 9.52
[149] dimenziókapu: 4 (6) / 0.12 [37] egokínzás: 4 (6) / 0.06 [44] elbájolás: 25 (27) / 1.12
[11] elektromos kéz: 9 (10) / 1.10 [48] ellenáll.megtörése: 6 (8) / 0.06 [29] életszívás: 29 (30) / 8.32
[152] felejtés: 4 (6) / 0.06 [172] gázpajzs: 5 (6) / 0.12 [17] gránitbõr: 1 (2) / 0
[13] jégcsóva: 9 (10) / 1.08 [15] jégpajzs: 5 (6) / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 6 (8) / 2.08
[27] kisebb gyógyítás: 11 (12) / 2.13 [146] kontakt.õseiddel: 4 (6) / 1.28 [158] láth. észlelése: 6 (8) / 0.06
[157] láthatatlanság: 8 (10) / 0.18 [165] manafókuszálás: 4 (5) / 0.12 [35] mágiatörés: 1 (3) / 0
[162] mágikus csapda: 1 (2) / 0 [129] mentális robbanás: 10 / 1.40 [148] méregsemlegesítés: 4 (5) / 0.06
[155] nagyobb erõpajzs: 5 (7) / 0.96 [28] óriáserõ: 4 (5) / 0.06 [38] parancs: 3 (5) / 0.06
[166] pengefal: 12 (14) / 1.12 [133] pszi acéltorony: 7 / 0.06 [128] pszi csáp: 14 / 0.44
[171] savpajzs: 1 (2) / 0 [30] sorvasztás: 3 (4) / 0.06 [131] sz.áll.roncsolása: 10 / 0.54
[159] szellemidézés: 7 (8) / 0.90 [140] szellemkalapács: 29 (31) / 11.97 [176] szélpajzs: 1 (3) / 0
[261] szörnyismeret: 5 (6) / 3.52 [150] tárgyvédelem: 4 (5) / 0.06 [167] tombolás: 1 (2) / 0
[132] tudati méreg: 10 / 0.36 [14] vakító fény: 4 (5) / 0.24    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Parázs, a tûzgyík 52/52 183% 115% 8 / 1.74 harcol
[2] Méregzsák, az óriás skorpió 61/61 188% 109% 8 / 1.97 harcol
[3] Pörkölt, az orgling disznó 73/73 188% 200% 5 / 1.14 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 20

MAKRÓID
1. Makró
v 159 8351 1
be 9 4 1 8 5 7
ad 10
bsz 2
vv 261 268 155
z 588 25 86
2. Makró
be 9 4 2
kf 584 103
ftk 1
kf 257 103
h 517
e 9 80
3. Makró
kf 250 103
ep 25 50 24
kf 257 103
4. Makró
v 146 5 8
v 146 8 8
v 146 11 8
v 146 14 8
v 146 2 5
v 146 5 5
5. Makró
v 146 8 5
v 146 11 5
v 146 14 5
v 146 2 2
v 146 2 5
v 146 2 8

HARCI PROGRAMOD
3: szellemkalapács t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 35.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 50.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #212. Prioritás: 55.
6: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #129. Prioritás: 50.
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #81. Prioritás: 50.
8: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #657. Prioritás: 28.
9: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #417. Prioritás: 28.
10: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #416. Prioritás: 28.
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #68. Prioritás: 28.
12: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #585. Prioritás: 28.
13: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 60.
14: Közelharc támadás ha ellenfeled #36. Prioritás: 65.
15: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #419. Prioritás: 28.
16: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 28.
17: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #418. Prioritás: 28.
18: elbájolás t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 55.
19: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 33 alatt van. Prioritás: 30.
20: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 25.
21: Közelharc támadás ha ellf. 24. képessége 25 v. több. Prioritás: 35.
22: Közelharc támadás ha ellenfeled #190. Prioritás: 60.
1: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 210, és ha ellenfeled #30.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 27 9 50; VI erõ:300% ép:35%; PV 4 3 8; PSZ 67 54 48 65 47; L 1 15 16; HE 1; PTA 128 129 128 129 128; PTB 129 128 129 128 129; I 20 1 0 63;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (4. épület), #30 (8. épület), #449 (135. forduló), #327 (139. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP xenóbõr karkötõ tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2024.4.9.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség nagy pajzsa (#17712) 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a mágus kék köpenye (#10137)
1 a mentát díszes pikkelyvértje (#12717) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a sólyom halotti maszkja (#29441) 1 a sólyom vas lemezpáncélja (#29351) 1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806)
1 a tudós csatos öve (#11516) 1 a tûz csontmaszkja (#22242) 1 az erõ halotti maszkja (#1541)
1 díszes fejék (#135) * 1 Éneklõ tunika (#328) 1 khaldoran öv (#137)
7 pikkelypáncél (#223) 1 pókcsatos öv (#173) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263)
* 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) 2 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz fehér gyûrûje (#7089) 1 a légzés háromszögszimbóluma (#27762)
1 a majom ezüst nyaklánca (#14232) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a sav csepp fülbevalója (#26906)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség csontamulettje (#21897) * 1 a torony aranyozott fülbevalója (#18358)
7031 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 78 drágakõ (#2)
1 ezüstmedál (#208) 162 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143)
1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 kék szem szimbólum (#260) 1 kristályamulett (#130)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
* 3 roxati üvegszem (#580) * 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 szivárványkristály (#164)
4 üvegszimbólum (#138) * 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
111 aranydukát (#437) 1 bjöltreodrok szelence (#605) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 dorony duda (#588) 1 fekete csuha (#586) 10 fekete dukát (#218)
1 Fortuna kiskorsója (#521) 5 furulya (#167) 1 garling kristály (#209)
2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 9 kötél (#128)
12 Krónika (#783) 1 Krugrog mama terítõje (#517) 5 lant (#166)
1 legendás tóken (#606) 1 lelakatolt ládikó (#310) 85 mágustóken (#672)
1 mandolin (#19) 1 molitár dob (#168) 2 Morgan kristálya (#525)
1 nekrofun medál (#513) 1 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8)
3 Tiume batyuja (#529) 6 varázskõ (#210) 2 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
* 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a szalamandra hosszú íja (#26022) 1 a titán kardja (#5815)
1 a tûz csonttõre (#22451) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 rubin mágusbot (#261) 1 vámpírtõr (#584) * 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 26 csótányláb (#25)
17 elfu moha (#33) 19 elonotichlan (#31) 11 fehér gyógyital (#50)
31 gyilkos boróka (#27) 7 hatalom kék itala (#58) 23 hónakkupók (#30)
7 hõsiesség itala (#52) 1 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66)
2 kihívás itala (#68) 2 kincskeresés itala (#64) 25 liánvirág (#24)
32 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51) 19 mézfû (#29)
25 mitulen fû (#20) 2 muskil (#37) 9 óriásnövés itala (#60)
1 pontosság itala (#72) 39 ragálygomba (#26) 9 rémcserje (#34)
6 sárga gyógyital (#61) 27 sárkányvirág (#32) 40 sötét mák (#23)
4 szemani gomba (#36) 39 tejfonál (#28) 108 üvegcse (#14)
11 védelem itala (#59) 9 velparaj (#35) 1 villámlehelet itala (#56)
35 winropu moha (#22) 4 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
12 barna manakõ (#149) 2 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479)
23 ekinda haj (#147) 5 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151)
17 káoszkígyó pikkely (#230) 2 khazdar taréj (#268) 7 lemúr hártya (#161)
17 mandibula (#157) 20 molad púp (#16) 14 molitár háj (#165)
5 nohnetár gumó (#212) 15 nordkristály (#146) 19 õsi relikvia (#17)
15 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236) 13 smaragd esszencia (#229)
9 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 9 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bérmágus könnyû íja #17471 (9), a tökéletesség háromszögszimbóluma #21912 (12), a tökéletesség aranyozott nyaklánca #21883 (14), a sebesség malachitgyûrûje #13377 (11), a bölcsesség csatos öve #17816 (8), a bérmágus márványgyûrûje #17426 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 9 drágakõ (#2), 1 óriásnövés itala (#60), 2 xenópete (#278), 1 pirgamit (#152), 417 arany (#1), 1 aranydukát (#437), 1 Morgan kristálya (#525), 3 káoszkígyó pikkely (#230), 2 velparaj (#35), 1 duzzadt xenópete (#479).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8), 1 a sebesség malachitgyûrûje (#13377), 1 a bérmágus könnyû íja (#17471), 1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912), 1 a bölcsesség csatos öve (#17816), 1 a bérmágus márványgyûrûje (#17426), 1 óriási xenópete (#480), 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



DICSÕSÉGFAL (#60)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: nincs
Min építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Festékgödör (#4), kutatólabor (#31)
Leírás: Íme a fal, amire mindenki szeretne minél többször felkerülni. A szövetségért tett szolgálatok találhatók itt. Elsõsorban az építkezõk, de megtalálhatók itt a nagy harcosok is. Ha mostantól egy épületet építesz, minden beépített 25 TVP után kapsz 1 hõsiesség pontot (de ha csak 24-et építesz, nem kapsz semmit). Ha legendás csatában gyõzedelmes csapatnak vagy a tagja 1 HO-val lehetsz büszkébb. Használata automatikus.



MUTÁNS SZÓJER (174. LÉNY)
A legtöbb galetki állandó rettegésben él a pusztító szójerektõl - álmatlan éjszakákon át forgolódnak, minden neszre felriadnak - talán a pusztító szójer készül arra, hogy a barlangjába portyázzon? Ezek a galetkik általában azonnal elájulnak a félelemtõl, amikor a mutáns szójert megpillantják: hiszen, az a legkevesebb, hogy búcsút mondhatnak varázstárgyaiknak, de még az életük is komoly veszélybe kerül, ha nem tudnak elég gyorsan szaladni... És akkor mihez fognak ezek a galetkik kezdeni, amikor szembetalálkoznak a magasabb szinten élõ szójer megsemmisítõkkel és szójer annihilátorokkal?
Megjegyzés: a mutáns szójer a pusztítóval ellentétben nem a hidegre, hanem a savra fejlesztett ki magas immunitást.



ARACHNID SÁMÁN (176. LÉNY)
Hatalmas termetû, halálos mérgû óriáspókok az arachnidok. Intelligensek, általában mágiát használnak, és õk maguk részleges mágiaimmunitással rendelkeznek. Iszonyatos bûzükön kívül már más nem is kell ahhoz, hogy a szint legrettegettebb ellenfelei közé tartozzanak... Ha mégis gusztusa támad rá, egy rovarevõ vagy tejivó falatozhat a csata végén az óriási, szõrös testbõl.



SZÓJER KIRÁLYNÕ (219. LÉNY)
Micsoda ocsmány teremtmény! Hatalmas vörös összetett szemeivel rád bámul, és látja benned a zsákmányállatot ez a félelmetes rovar, a szójerek uralkodója... Ne engedd azonban, hogy a félelem úrrá legyen rajtad: a szójer királynõ gyengébb, mint hinnéd, egy-két jól irányzott csapással megsemmisítheted ezt a mágiahasználó rovart.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.