Karakterszám: |
2784 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
140 |
Játékhét: |
524 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
4026 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. már. 21. 23h:19' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. már. 22. |
|
E-mail!
MORDUS KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 171 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány
férfi. (hírneve 8347.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5
vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
var 44 36 159 6 |
44. varázslatra 36 képességpont |
Elköltesz 36 képességpontot elbájolás varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 23. szintre nõtt.
Elköltesz 6 képességpontot szellemidézés varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen szellemidézés varázslatod ereje 7. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
h 8 1044 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen elbájolás
varázslatod ereje 24. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
h 8 1044 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak
köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 159 8351 1 |
159. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemidézést.
Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz
a rémült figurához: "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek
ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák
tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum
tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy,
ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
be 9 4 1 8 5 7 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra! A parancs
2. paraméterét hibásan adtad meg. De hiszen nincs is rajtad átok! De hiszen
nincs is csonkolt végtagod!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka,
de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel,
felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját.
A hivatalnok elégedett veled! 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai
gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) A kutatólaborban
felfedezed, hogyan kell dicsõségfalat építeni!
[ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ
karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a
királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt
(#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt
(#498). Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol
társaidnak. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál
mindegyiknek).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
vv 261 268 155 |
több varázslat elmondása |
[V 261 0 0:] Elmormolsz egy szörnyismeret varázslatot. (-25 vp.)
[V 268 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy aranyesõ! Csilingelõ
aranypénzek potyognak az égbõl! (+86 arany.) (-20 vp.)
[V 155 0 0:] Elmondasz egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+17% védekezés.)
(-25 vp.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
z 588 25 86 |
zenélsz 588. hangszeren 25 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta.
Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor,
vagy esküvõn. Mûsorod végeztével a közönség hurrázni kezd. Nagyon tetszett
nekik! Szélesen mosolyogva fogadod elismerésüket. (+145 arany.) A muzsika
fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség
pont.) A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeleid egy
halál sekrestyése (#156) [aura: 4-es méretû 14-es szintû jobb karom, 14-es
tisztelet-csapás.] és egy sötét elf nekromanta (#142).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy elbájolást. A halál
sekrestyése elkerülte a varázslatot. (-20 vp.) A sötét elf nekromanta rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Összegyûjtve mágikus energiáit,
a sötét elf nekromanta elvarázsol egy titánok szelét. A halál sekrestyése
Méregzsákot rohamozza. Parázs a sötét elf nekromanta felé mozog. Méregzsák
a halál sekrestyését rohamozza. Pörkölt a sötét elf nekromanta felé mozog.
A halál sekrestyése és Méregzsák egymással harcolnak. Parázs a sötét
elf nekromantát támadja. Pörkölt a sötét elf nekromantát támadja. A sötét
elf nekromanta megtántorodik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy elbájolás varázslatot. A halál sekrestyése csatasorba
áll a te oldaladon. (-20 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf
nekromanta létrehoz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a sötét
elf nekromantát (+22 ép). Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta
elmormol egy sötétséget. Ellenállsz a varázslatnak. A halál sekrestyése
megközelíti a sötét elf nekromantát. Méregzsák a sötét elf nekromantát
rohamozza. Parázs a sötét elf nekromantát támadja. A halál sekrestyése
a sötét elf nekromantát támadja. A sötét elf nekromanta holtan terül el.
Regenerálsz (+1 ép)
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 43/0,
Méregzsák: 41/35, Pörkölt: 14/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 13% jut.
Viszed, ami mozdítható: 39 arany. Parázs táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Az Éneklõ tunika teljesen meggyógyította óriás skorpiót!
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
be 9 4 2 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
kf 584 103 |
bekészíted az 584. tárgyat |
Elrakod a Yssuf tõrét. A karmaidba veszed a vámpírtõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
ftk 1 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket,
és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy latrinaférget, amelyet búvóhelyéig
követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van,
egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy latrinaféreg
(#220) [aura: vastag bõr: 4.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
A latrinaféreg rezisztálja. (-10 vp.) Parázs és a latrinaféreg egymással
harcolnak. Parázs hörögve elterül. Pörkölt és a latrinaféreg egymással
harcolnak. A latrinaféreg megtántorodik. Méregzsák a latrinaférget támadja.
Regenerálsz (+1 ép) Mérgezõdik: A latrinaféreg
12 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A latrinaféreg
110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A latrinaféreg halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 13/87, Méregzsák:
39/0, Pörkölt: 32/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+39%). Szolgáidnak is jut 10%. Ez nem lehet igaz! Egy
igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy Morgan kristálya!
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli,
gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal
lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok
varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok
segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
kf 257 103 |
bekészíted a 257. tárgyat |
Elrakod a vámpírtõrt. A karmaidba veszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
kf 250 103 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a Yssuf tõrét. A karmaidba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
ep 25 50 24 |
építed a 25. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a rezisztencia tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a gyógyító
kamra építését. Kitolod a munkaterületre az építõgépet, és beindítod. Nem
törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra
koncentrálsz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb
folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+64%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
kf 257 103 |
bekészíted a 257. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A karmaidba veszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
ftk 3 |
felszíni tárgy kutatása |
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik
arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban,
és máris megindulsz az asztrális túrára. Hirtelen apró, zöld lények jelennek
meg. Asztrálmanók, ocsmány kis csínytevõk! Felragadják az általad követett
nyom aranyszálát, és usgyi, megiramodnak vele. Meg kell õket állítanod!
[Pszi csáp próba 6-os küszöbre: sikeres] Pszi csápoddal villámgyorsan
utánuk nyúlsz, elgáncsolod õket, mire visítva menekülnek. A nyom megmaradt,
tudod tovább követni!
Irtózatos erejû támadás ér, megpördülsz a tengelyed
körül. Amint magadhoz tér, már látod is, mi ütött rajtad. Pszi támadás
ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy asztrálvérû kritiszk (#443).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Mordus |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-3)72 |
(-8)67 |
Asztrálvérû kritiszk |
Pszi csáp |
+22
PE |
(-3)52 |
(+0)50 |
2. |
Mordus |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)67 |
(-22)45 |
Asztrálvérû kritiszk |
Pszi csáp |
+22
PE |
(-3)49 |
(+0)50 |
3. |
Mordus |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)64 |
(+8)53 |
Asztrálvérû kritiszk |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-5)44 |
(-28)22 |
4. |
Mordus |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)59 |
(-22)31 |
Asztrálvérû kritiszk |
Pszi csáp |
+22
PE |
(-3)41 |
(+22)44 |
5. |
Mordus |
Pszi csáp |
kudarc |
(-3)56 |
(-3)28 |
Asztrálvérû kritiszk |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)34 |
(+0)44 |
6. |
Mordus |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)51 |
(-22)6 |
Asztrálvérû kritiszk |
Pszi csáp |
+22
PE |
(-3)31 |
(+6)50 |
7. |
Mordus |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)48 |
(+8)14 |
Asztrálvérû kritiszk |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-5)26 |
(-28)22 |
8. |
Mordus |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)43 |
(-5)9 |
Asztrálvérû kritiszk |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-7)19 |
(+0)22 |
9. |
Mordus |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)40 |
(+8)17 |
Asztrálvérû kritiszk |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-5)14 |
(-22)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+37% pszi támadás,
+37% pszi energia.)
Sajnos pont az utadban állt neki fõzõcskézni egy mentálbanya! A mentálbanyák
túl nagyhatalmú teremtmények, becsületes küzdelemben biztosan nem tudnád
legyõzni. Egyedüli esélyed, ha még távolról végzel vele, mondjuk megmérgezed
a kotyvalékot, amit éppen kotyvaszt!
[Tudati méreg próba 7-es küszöbre:
sikeres] Ugyan a tudati banyák nagyon ellenállóak a tudati mérgekkel szemben,
de a te mérgeddel még õ sem dacolhat! Mikor legközelebb belekóstol fõztjébe,
egybõl szétenyészik az asztráltérben, te pedig nyugodtan folytathatod utadat.
Egy pulzáló, éppen korhadó selyembõr. Tényleg furcsa, hiszen úgy tudtad,
az asztráltérben nem tud elkorhadni. Persze egy felszíni varázstárgynak
jobban örültél volna.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
m 8 9 1142 2212 2 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8,8) Észak felé mész a labirintusban. Megpillantasz egy díszesen faragott
oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott
itt be valaki. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ
fúj végig a termen. (+1 méret.)
(M 8,7) Mindenre felkészülve, északra mész. A barlangszobában, ahová az
út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 7,7) Csendben lépkedsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs
benne semmi érdekes.
(M 8,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,7) A következõ terem keletre van, így arra mész. Ahogy megkerülöd az
utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt!
Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: imm.ktkt.méreg: 5.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling melák
113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Parázs megközelíti az orgling melákot. Méregzsák
az orgling melák irányába megy. Pörkölt az orgling melákot rohamozza.
Az orgling melák Parázs felé mozog. Parázs és az orgling melák egymással
harcolnak. Méregzsák az orgling melákot támadja. Az orgling melák halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 15/0, Méregzsák:
33/0, Pörkölt: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Szolgáidnak 8% jut. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami egy xenópete és 31 arany. Pörkölt táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 10,7) Tovább keletre! A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát.
Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel
próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez volt
a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: 37 arany, 7 drágakõ és egy óriásnövés
itala.
(M 10,6) Mindenre felkészülve, északra mész. A terem, ahová belépsz, nagyon
magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 11,6) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy gombákkal sûrûn benõtt
barlangfolyosót fedeztél fel. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 2
velparajt.
(M 12,6) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy hatalmas csarnokba lépsz
be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén hatalmas,
fekete kristályok vesznek körül egy szabályos kör alakú területet. Közelebb
mész, és megtalálod a bejáratot. Ahogy belépsz a kristályok közé, a padló
fehéren világítani kezd. A következõ pillanatban egy szûk barlangjáratban
találod magad, amely zsúfolva van hmanoidokkal. Megdöbbenve látod, hogy
az egyik járat felõl szárnyas alakok lépnek be. Szárnyaik lassan beolvadnak
a hátukba, testük vaskos lesz, lábuk végén karmok nõnek. Most már bizonyos
vagy benne, hogy ezek az alakváltásra képes szárnyas humanoidok voltak
a galetkik õsei! Izgatottan figyeled tovább az eseményeket. Többféle humanoidot
is látsz, ahogy a tömeg összegyûlik egy óriási teremben. Egy emelvényen
egy törpe és egy ember vitatkozik, de aztán fellép melléjük az egyik alakváltó,
lágy szavakkal valamit magyaráz a tömegnek, mire mindenki elcsendesedik,
és felé fordul. A barlangterem ekkor megremeg, néhány szikla lezuhan. A
kitörõ pánikot azonban az emelvényen álló alak elcsitítja, és parancsokat
kezd osztogatni. A következõ pillanatban újra a fekete kristályok között
állsz. Õseid hangját hallod: "A túlélésre annak az esélyei a legnagyobbak,
aki a legjobban tud alkalmazkodni a megváltozott környezethez. Költözz
feljebb, és tökéletesítsd tovább az alkalmazkodás mûvészetét." Érzed õseid
áldását. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat,
és kaptál 5 képességpontot.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
Kimész a Csarnokból. Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz.
Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve.
Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú
nõ. [aura: éberség: 16.] A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A
Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a
rend köve, Behemót kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, arany tanítványköpeny,
a gladiátor csepp fülbevalója, a majom malachit karkötõje, a gladiátor
csontamulettje, vörös karkötõ, óriás fülbevaló, org.lázadás emlékérme,
a majom ónix karkötõje, a remete díszes fejpántja, a szívósság sárga öve,
a szívósság könnyû íja, a tudós márványgyûrûje, a harcmûvész könnyû láncinge,
szerencsekõ, spanyolcsizma, a gladiátor ezüst nyaklánca, a védekezés háromszögszimbóluma,
zsugorító gyûrû. Üdvözlõ mondatod: "Rém gusztustalan egy állat vagy!" Dühösen
kiabálja vissza: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" A következõvel
folytatod: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" Nem késik a
válasszal: "Igaz, hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" Nem habozol,
máris mondod: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál."
Cass feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte
magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
m 8 7 1124 114 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,7) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8,6) Északra mész tovább. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad.
Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy orgling sámán
(#101) [aura: 12-es titánok szele.] és egy orgling disznó (#84) [aura:
imm. méregre: 23.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy elbájolás varázslatot. Az orgling sámán csatasorba
áll a te oldaladon. (-20 vp.) Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát.
Parázs elindul az orgling kutya felé. Méregzsák elindul a 2. orgling
disznó felé. Pörkölt az orgling kutya irányába megy. A 2. orgling disznó
megközelíti Méregzsákot. Parázs és az orgling kutya egymással harcolnak.
Méregzsák és a 2. orgling disznó egymással harcolnak. Pörkölt az orgling
kutyát támadja. Az orgling kutya megtántorodik. Az orgling kutya halálhörgés
közepette a földre zuhan. Méregzsák megtántorodik. Mérgezõdik: A 2. orgling
disznó
sebzõdik 12 ép-t.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A 2. orgling disznó
34 ép-t sebzõdik. (-6 vp.) A 2. orgling
disznó halálhörgés közepette a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette
az orgling sámán elmormol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+6
méretükre).
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 22/0, Méregzsák:
34/4, Pörkölt: 26/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+47%). Szolgáidnak is jut 13%. Pörkölt eszik. (+25%
jóllakottság.)
(M 8,5) Északi irányba folyatod utadat. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy mélységi ent (#133)
[aura: imm.ktkt.méreg: 4.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A mélységi ent ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Parázs a mélységi ent
felé mozog. A mélységi ent Parázs irányába megy. Méregzsák a mélységi
ent felé mozog. Pörkölt a mélységi ent felé mozog. Parázs és a mélységi
ent egymással harcolnak. Méregzsák a mélységi entet támadja. Pörkölt
a mélységi entet támadja. A mélységi ent megtántorodik. Méreg: A mélységi
ent
12 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A mélységi ent ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Parázs és a mélységi
ent egymással harcolnak. Pörkölt a mélységi entet támadja. A mélységi
ent megtántorodik. Méregzsák a mélységi entet támadja. Parázs kileheli
lelkét. Méreg: A mélységi ent
24 ép-t sebzõdik. A mélységi ent hörögve
elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 38/54,
Méregzsák: 7/32, Pörkölt: 30/16.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Szolgáidnak is jut 8%.
(M 9,5) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Szerencsétlenségedre,
torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy savelementál
(#147).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. A savelementál
113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A savelementál
elindul Pörkölt felé. Méregzsák a savelementál felé mozog. Pörkölt a
savelementált rohamozza. A savelementál és Pörkölt egymással harcolnak.
Méregzsák a savelementált támadja. A savelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Méregzsák: 28/0, Pörkölt:
0/10.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+41%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%. Összegyûjtöd
a "kincset": egy xenópete és 35 arany.
(M 8,5) Nyugat felé mész. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 8,4) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) [aura: 4-es méretû
14-es szintû jobb karom.] és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: erõ:
1.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy elbájolás!
A halál sekrestyése csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) A sötét elf
nekromanta elõhív egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta ellõ
egy titánok szele varázslatot. Méregzsák a sötét elf nekromantát rohamozza.
Pörkölt a sötét elf nekromantát rohamozza. A halál sekrestyése a sötét
elf nekromantát támadja. Méregzsák a sötét elf nekromantát támadja. Pörkölt
a sötét elf nekromantát támadja. A sötét elf nekromanta megtántorodik.
A sötét elf nekromanta holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Méregzsák:
51/0, Pörkölt: 45/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+54%). Szolgáidnak 15% jut. Összegyûjtöd
a "kincset": 29 arany.
(M 8,3) Tovább északra! Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul
feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy voharai szellem (#121)
[aura: imm.mérg.gázra: 25.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
A voharai szellem
sebzõdik 113 ép-t. (-10 vp.) A voharai szellem halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Méregzsák: 0/0, Pörkölt:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 9% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete.
(M 7,3) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Szerencsés vagy:
ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
k 19 30 67 449 263 327 |
kaland elvállalása |
Kimész a Csarnokból.
(19. kaland:) Mire megérkezel a fõtérre, már jókor
a tömeg gyûlt össze. Hamarosan megtudod, hogy ez nem igazi verseny lesz,
mindenki díjat kap, aki képes a célba beérkezni. Megkapod a zsákodat. Szép
súlya van, de azért megemelése nem okoz gondot. De vajon milyen lesz több
mérföld lefutása után?
A bíró intésére megindulsz. Az elsõ fél mérföld
könnyedén megvan, szinte észre sem veszed.
[Szívósság próba 7-es küszöbre:
sikeres]
Bár a kör következõ része emelkedõ, ez nem okoz komoly gondot. A veled együtt
futók nagy része még az emelkedõ vége elõtt feladja a versenyt. Bah, gyengék...
A következõ kanyar után az elsõ céllövészet következik. A kikészített íjjal
kell egy céltáblába lõni. A tábla egy zsinórra van felfüggesztve, amit
egy kirendelt galetki távolról mozgat, hogy ne legyen olyan könnyû a dolog.
[Lõfegyver próba 12-es küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres]
Mindenki háromszor lõhet. Az elsõ talált. Kicsit megnyugszol. A következõ
lövés is talált. Most már nem lehet semmi probléma, két találat elég a
továbbjutáshoz. Ismét futni kell. Már nem megy annyira könnyen, mint az
elején. Egyre nehezebben veszed a levegõt, lábad mintha ólomból lenne.
[Szívósság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szinte teljesen kikapcsolod a tudatod, nem törõdsz a tested vészjelzéseivel.
Ezt ki kell bírnod! Addig szugerálod magad, míg egyszer csak rádöbbensz,
hogy ismét egy íjat nyomnak a kezedbe. A célpont messzebb van, te pedig
sokkal fáradtabb vagy. Azért reméled, sikerülni fog ismét kétszer célba
találnod.
[Lõfegyver próba 15-ös küszöbre: 8 hõsiesség pont árán sikeres]
Mivel a fáradtságtól szinte semmit sem látsz, már csak az ösztöneidben bízol.
Muszáj találnod. Szinte vakon lövöd el a nyílveszõket. Csak akor pillantasz
fel, amikor a közönség üdvrivalgását hallod. Mindhárom lövésed talált.
Mostmár csak a negyedmérföldre levõ célvonalig kell elvonszolni magadat.
[Szívósság próba 11-es küszöbre: sikeres]
Bal, jobb, bal, jobb. Lassan csoszogsz a célvonal felé. Az út felén már
túl vagy... Már a háromnegyedén is... A közönség hangosan számolja a hátra
levõ lépéseket. 10..., 9..., 8..., 7... Ekkor megbotlasz egy kõben. Egy
pillanatig úgy tûnik, el fogsz esni, de sikerült talpon maradnod. 3...,
2..., 1... CÉL! Sikerült!!! Most már a gyõzelem boldog tudatában ájulhatsz
el.
Amikor megadhoz térsz, egy ágyon fekszel, melletted egy kis dobozka.
Kinyitod. 200 aranyat találod benne! Persze az igazi jutalom számodra a
tapasztalat, amit szereztél (+1 szívósság).
(+4 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
(30. kaland:) Jelentkezel Bahraman mentátnál, jelezve, hogy tesztelni szeretnéd
a pszionikus aréna alfa verzióját. A mentát mosolyogva jelzi, hogy a belépõ
100 arany. "De hisz tesztelõ vagyok!" sugárzod. "Mindent ki kell próbálnunk,
a legapróbb részletekig." érkezik a mentát megnyugtató gondolata.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Kifizeted a summát, közben megjegyzed magadban, hogy az elsõ dolog, amit
kommentálni fogsz az arénával kapcsolatban, az irreálisan magas belépõ.
Ilyen feltételek mellett senki sem akarja majd használni! Bevezetnek egy
kör alakú terembe. Falait teljesen simára csiszolták és fehérre festették,
nem túl barátságos. A fal körül körben döntött sziklaágyak vannak, az arénába
lépõk számára. Belefekszel egybe. Huh, de kényelmetlen!
[Rugalmasság
próba 7-es küszöbre: sikeres]
Valahogy belepréseled magad a sziklaágyba, az éles peremek közé, de EGYÁLTALÁN
NEM KÉNYELMES. Ennek ellenére próbálsz ellazítani, és mivel tapasztalt
pszionicista vagy, hamarosan már az asztrális térben szárnyalsz. Egy hatalmas
gömbben találod magad, amelyet kékesen csillogó háló alkot. Ez hát az aréna!
Egész csinos. Azonban nincs sok idõd mélázni, ellenfeled akad. Kitágítod
asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy meditátor
(#57) [aura: IQ: 6.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Mordus |
Pszi csáp |
+7 PE |
(-3)72 |
(+0)75 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)28 |
(-7)28 |
2. |
Mordus |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)67 |
(-5)70 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-7)21 |
(+0)28 |
3. |
Mordus |
Pszi csáp |
+7 PE |
(-3)64 |
(+4)74 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)14 |
(-7)21 |
4. |
Mordus |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)59 |
(-5)69 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-7)7 |
(+0)21 |
5. |
Mordus |
Pszi csáp |
+7 PE |
(-3)56 |
(+4)73 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)0 |
(-7)14 |
6. |
Mordus |
Mentális robbanás |
-10 PE |
(-5)51 |
(+0)73 |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-10)4 |
7. |
Mordus |
Pszi csáp |
+14 PE |
(-3)48 |
(+2)75 |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-4)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+10% pszi támadás, +10% pszi
energia.)
Nos, bemelegítésnek nem volt rossz, most lássuk a következõt! Asztrális
jelenlétet érzékelsz. Ellenfeleid egy pszikló (#59) [aura: pszi támadás:
10.] és egy psziklát harcos (#58) [aura: 5-ös agyvihar.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Mordus |
Pszi csáp |
+28 PE |
(-3)72 |
(+0)75 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)37 |
(-28)12 |
1. |
Psziklát harcos |
Agyvihar |
-15 PE |
(-9)31 |
(-14)11 |
Mordus |
Pszi csáp |
+14
PE |
(+0)72 |
(-15)60 |
2. |
Mordus |
Mentális robbanás |
-10 PE |
(-5)67 |
(-30)30 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
-30
PE |
(-13)24 |
(-10)2 |
2. |
Psziklát harcos |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-13)18 |
(-10)1 |
Mordus |
Mentális robbanás |
-10 PE |
(+0)67 |
(-30)0 |
Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-20 életpont.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 17 ép-t. (-5 vp.)
(67. kaland:) Tele vagy kétségekkel, de azért jelentkezel a mágustoronyban
a tömegpusztító varázslat kísérletre. A varázsló, akivel a múltkor beszéltél,
lelkendezve fogad.
- Nagyszerû, látom, azért jöttél, hogy elfogadd az
ajánlatot. Kérlek, kerülj beljebb! Remélem, jól felkészültél a tömegpusztító
varázslatokkal!
Egy széles barlangfolyosóra irányít, majd mire észbekapsz,
csattan mögötted a vasrács. A világítás elég szerény, ezért nem látod,
mi mocorog a folyosó végén, de elég soknak tûnik. Mit is mondott a varázsló,
hány másodperced van, amíg ízekre szaggatnak?
Ellenfeleid 3 quwarg katona
(#69) és 2 rovarsámán (#77) [aura: méret: 50.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy elbájolást. Az 1. quwarg katona csatasorba áll a te oldaladon. (-20
vp.) Az 1. rovarsámán elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. Az 1.
rovarsámán elmond egy jégpajzs varázslatot. A 2. rovarsámán ellõ egy ellenáll.megtörése
varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. rovarsámán elvarázsol
egy jégpajzsot. Parázs elindul a 2. quwarg katona felé. A 2. quwarg katona
megközelíti Parazsat. Méregzsák elindul az 1. rovarsámán felé. Pörkölt
megközelíti a 2. rovarsámánt. Parázs és a 2. quwarg katona egymással harcolnak.
A 3. quwarg katona és az 1. quwarg katona egymással harcolnak. Méregzsák
az 1. rovarsámánt támadja. Pörkölt a 2. rovarsámánt támadja. A 2. rovarsámán
megtántorodik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy elbájolás varázslatot. A 2. quwarg katona csatasorba
áll a te oldaladon. (-20 vp.) A 2. rovarsámán elõhív egy elbájolás varázslatot.
Pörkölt megúszta! Az 1. rovarsámán ellõ egy elbájolás varázslatot. Pörkölt
csatlakozik az 1. rovarsámán oldalához. Parázs a 2. rovarsámánt rohamozza.
Pörkölt a 2. quwarg katonát rohamozza. Parázs a 2. rovarsámánt támadja.
Az 1. quwarg katona és a 3. quwarg katona egymással harcolnak. A 2. quwarg
katona és Pörkölt egymással harcolnak. Méregzsák az 1. rovarsámánt támadja.
Az 1. rovarsámán halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. quwarg katona
megtántorodik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy elbájolást. A 3. quwarg katona csatasorba áll a te oldaladon. (-20
vp.) A 2. rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elbájolás.
Méregzsák csatlakozik a 2. rovarsámán oldalához. Méregzsák elindul az
1. quwarg katona felé. Az 1. quwarg katona Méregzsák felé mozog. A 3.
quwarg katona Méregzsák felé mozog. Parázs a 2. rovarsámánt támadja.
A 2. rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Méregzsák és az
1. quwarg katona egymással harcolnak. A 3. quwarg katona Méregzsákot támadja.
A 2. quwarg katona és Pörkölt egymással harcolnak. A 2. quwarg katona
megtántorodik. A 2. quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
Méregzsák
sebzõdik 113 ép-t. (-10 vp.) Méregzsák halálhörgés közepette
a földre zuhan. Parázs Pörköltet rohamozza. Parázs Pörköltet támadja.
A 3. quwarg katona Pörköltet támadja. Az 1. quwarg katona és Pörkölt
egymással harcolnak. Pörkölt halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 74/31, Méregzsák:
70/116, Pörkölt: 79/52.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+88%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut
26%. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 2 drágakõ.
Huh! Ezek tényleg nem cicóztak, a nyakadon teremtek egy pillanat alatt!
De azért könnyen vetted az akadályt. Kiszólsz a mágusnak:
- Készen vagyok,
engedjen ki, jöhetnek a tókenek!
- Nem addig van az, fiam! Ez volt a
bemelegítés, a folytatásról nem akarhatsz lemaradni!
A folyosó végérõl
rács csapódását hallod. Rosszat sejtesz. Az árnyak ismét megelevenednek
elõtted. Ellenfeleid 2 pusztító szójer (#154) és 2 káoszkígyó (#146) [aura:
méret: 70.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy elbájolás!
Az 1. pusztító szójer csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) Az 1. káoszkígyó
elõhív egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. káoszkígyó
ellõ egy csendvarázs varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
Parázs a 2. pusztító szójer irányába megy. A 2. pusztító szójer Parazsat
rohamozza. Az 1. pusztító szójer az 1. káoszkígyót támadja. Parázs és
a 2. pusztító szójer egymással harcolnak. Parázs hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy elbájolást. A 2.
pusztító szójer csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) Néhány rövid kézmozdulat
után az 1. káoszkígyó létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Sikerült elkerülnöd
a varázslat hatását. A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy csendvarázs! Ezt most megúsztad. A 2. pusztító szójer a 2. káoszkígyót
rohamozza. A 2. pusztító szójer a 2. káoszkígyót támadja. Az 1. pusztító
szójer az 1. káoszkígyót támadja.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy elbájolást. Az 1. káoszkígyó elkerülte a varázslatot. (-20 vp.) A 2.
káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. A varázslat nem hatott rád.
Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. káoszkígyó elvarázsol egy csendvarázst.
Ezt most megúsztad. A 2. pusztító szójer a 2. káoszkígyót támadja. Az 1.
pusztító szójer az 1. káoszkígyót támadja. Az 1. káoszkígyó halálos sebet
kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A 2. káoszkígyó
34 sebzést kap. (-6 vp.) A 2. káoszkígyó halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 24/50.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+233%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 3
káoszkígyó pikkely.
- Na rendben, varázsló, most már tényleg elég volt! Engedj ki, mert nagyon
megharagszom!
- Nyugalom, fiam, már csak egy csapat van hátra, és a kísérlet
végetér!
- Hmmm... Ja, nem gond, ha esetleg a harcokban egy szem varázslatot
sem használok?
- Jaj, dehogynem, akkor a kísérletet újra meg kell ismételni!
Tudod milyen drága ezeknek a torzszülötteknek a beszerzése? Na, figyelj!
A horda újból felvinnyog elõtted. Ellenfeleid 2 mutáns szójer (#174),
2 arachnid sámán (#176) és egy szójer királynõ (#219) [aura: regeneráció:
8.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. arachnid sámán elvarázsol
egy mágikus ûrt. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. arachnid sámán ellõ egy
mágikus ûr varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A szójer királynõ megidézi
a 3. mutáns szójert. Elõhívsz egy elbájolás varázslatot. A szójer királynõ
elkerülte a varázslatot. (-20 vp.) Az 1. mutáns szójer feléd rohan. A 2.
mutáns szójer feléd mozog. Az 1. mutáns szójer rád veti magát. Elõrehajolva
marni próbál.
(30 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a torony aranyozott
fülbevalóját. Kudarcot vall. A csáprágójával támad.
(19 ép-t sebzõdtél).
Megpróbálja eltörni a bérmágus könnyû íját. Sikerrel járt. A 2. mutáns
szójer rád támad. Megpróbál megmarni.
(24 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja
eltörni a tökéletesség aranyozott nyakláncát. Kudarcot vall. A csáprágójával
támad.
(22 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség háromszögszimbólumát.
Sikerrel járt. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. arachnid sámán ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Magában motyogva, a 2. arachnid sámán létrehoz
egy mágikus ûrt. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok
már nem erõsítik! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy elbájolást. A szójer királynõ elkerülte a varázslatot. (-20 vp.) A
szójer királynõ feléd mozog. A 3. mutáns szójer máris elõtted terem! A
szójer királynõ téged támad. Marni próbál.
(23 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja
eltörni a tökéletesség aranyozott nyakláncát. Sikerrel járt. A 2. mutáns
szójer téged támad. Marni próbál.
(37 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni
a sebesség malachitgyûrûjét. Sikerrel járt. Megpróbálja beléd mélyeszteni
csáprágóját.
(30 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a bölcsesség csatos
övét. Sikerrel járt. A 3. mutáns szójer rád támad. Megpróbál megmarni.
(34 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a torony aranyozott fülbevalóját.
Kudarcot vall. Marni próbál.
(25 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni
a bérmágus márványgyûrûjét. Sikerrel járt. Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 244 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz.
Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki
elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens
károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás templomban:)
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30
aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, óriás skorpió újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 17 ép-t gyógyított
rajtad. (-5 vp.)
(449. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(263. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása
után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz
rajta. Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Szerszámokat
veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba
8-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az
ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 79 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 14% lélekenergia.
(327. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[136 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 1.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
pirgamit. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira
nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog
kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: ügyesség:
13.].
Életpontod a menekülés% alatt van, így nem sok értelme van harcolni! Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. Nicsak! A menekülõ xenók egy jókora
lyukat vájtak a barlangod hátuljába, ami több, mint zavaró. Ki tudja, mikor
fogsz látogatókat kapni a nyíláson keresztül! Talán jobb, ha betömöd. Ehhez
a B 99 99 parancsot add ki, 20 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +41 hírnevet kaptál. A kör során összesen
630 sebzést okoztál, és 264 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
21 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
343 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Mordus, egy fekete köpenybe burkolódzó, megnyerõ tekintetû,
lantjával sötét dallamot játszó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint
(6. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 140. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 / 8.93 |
[2] IQ: |
11 (15) / 4.34 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 3.57 |
[4] egészség: |
12 (13) / 2.37 |
[5] mágia: |
29 (36) / 6.98 |
[6] gyorsaság: |
8 (11) / 5.71 |
[9] Méret/ép: |
187 (191) / 18 |
Min. méret: |
41 |
Barlangméret: |
191 |
|
|
Varázspont: |
426 / 270 |
Képességpont: |
39 / 56% |
Hõsi pont: |
103 (20) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
39% |
Galetki erõ: |
909 / 196 |
Hírnév : |
3312 |
Jóllakottság: |
58% |
Életkor: |
14 / 20 |
|
|
Galetki csaták: |
14 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (0) |
Torzsz. csaták: |
784 (11) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
685 (10) |
Leölt torzszülött: |
1109 (14) |
Pszi csaták: |
80 (3) |
Pszi
gyõzelmek: |
48 (2) |
Ájulások száma: |
19 (1) |
|
A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: az élet ismerõje (49)
Speciális
képességeid:
+7 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +49% jóllakottság,
+4 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.86 szorzó
harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két energiagyûjtõt!
2.) Hozz 12 patkányfogat! 3.) Költözz tovább két szinttel! [számláló:
1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
2 / 0.09 |
[17] vastag bõr: |
4 (6) / 0.40 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (6) / 2.80 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (7) / 0 |
[20] savimmunitás: |
6 (9) / 0.49 |
[24] rezisztencia: |
17 / 3.50 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.18 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 2.53 |
[47] zárnyitás: |
8 / 2.25 |
[48] mászás: |
8 / 5.39 |
[49] rugalmasság: |
7 / 1.11 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 3.11 |
[51] transzformáció: |
6 / 0.54 |
[52] auraészlelés: |
10 (16) / 1.14 |
[53] ékszerészet: |
6 (8) / 2.34 |
[54] kereskedelem: |
9 / 2.90 |
[55] szívósság: |
11 / 1.91 |
[56] varázsitalfõzés: |
8 / 1.54 |
[57] gyógynövények: |
7 (9) / 5.24 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 2.24 |
[59] vezetõkészség: |
10 / 2.01 |
[60] pszi támadás: |
14 (15) / 4.50 |
[61] pszi energia: |
15 / 1.55 |
[62] lopás: |
5 (7) / 0.78 |
[63] éberség: |
10 (8) / 2.80 |
[64] átokszórás: |
12 / 3.71 |
[65] álcázás: |
25 / 2.07 |
[66] lopakodás: |
9 (11) / 1.36 |
[67] régészet: |
10 / 6.70 |
[68] zene: |
18 (21) / 11.37 |
[69] tanulás: |
13 / 12.06 |
[70] idézés: |
3 / 0.23 |
[71] javítás: |
11 / 1.75 |
[72] építés: |
10 / 4 |
[73] felderítés: |
8 / 4.54 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 2.87 |
|
|
a Kõ Kardja |
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 1.42 |
|
|
Yssuf
tõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 / 1.20 |
[268] aranyesõ: |
5 (6) / 2.16 |
[142] átok: |
4 (6) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
3 (5) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
4 (6) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
10 (12) / 9.52 |
[149] dimenziókapu: |
4 (6) / 0.12 |
[37] egokínzás: |
4 (6) / 0.06 |
[44] elbájolás: |
25 (27) / 1.12 |
[11] elektromos kéz: |
9 (10) / 1.10 |
[48] ellenáll.megtörése: |
6 (8) / 0.06 |
[29] életszívás: |
29 (30) / 8.32 |
[152] felejtés: |
4 (6) / 0.06 |
[172] gázpajzs: |
5 (6) / 0.12 |
[17] gránitbõr: |
1 (2) / 0 |
[13] jégcsóva: |
9 (10) / 1.08 |
[15] jégpajzs: |
5 (6) / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
6 (8) / 2.08 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 (12) / 2.13 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 (6) / 1.28 |
[158] láth. észlelése: |
6 (8) / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
8 (10) / 0.18 |
[165] manafókuszálás: |
4 (5) / 0.12 |
[35] mágiatörés: |
1 (3) / 0 |
[162] mágikus csapda: |
1 (2) / 0 |
[129] mentális robbanás: |
10 / 1.40 |
[148] méregsemlegesítés: |
4 (5) / 0.06 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
5 (7) / 0.96 |
[28] óriáserõ: |
4 (5) / 0.06 |
[38] parancs: |
3 (5) / 0.06 |
[166] pengefal: |
12 (14) / 1.12 |
[133] pszi acéltorony: |
7 / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
14 / 0.44 |
[171] savpajzs: |
1 (2) / 0 |
[30] sorvasztás: |
3 (4) / 0.06 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
10 / 0.54 |
[159] szellemidézés: |
7 (8) / 0.90 |
[140] szellemkalapács: |
29 (31) / 11.97 |
[176] szélpajzs: |
1 (3) / 0 |
[261] szörnyismeret: |
5 (6) / 3.52 |
[150] tárgyvédelem: |
4 (5) / 0.06 |
[167] tombolás: |
1 (2) / 0 |
[132] tudati méreg: |
10 / 0.36 |
[14] vakító fény: |
4 (5) / 0.24 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Parázs, a tûzgyík |
52/52 |
183% |
115% |
8 / 1.74 |
harcol |
[2] Méregzsák, az óriás skorpió |
61/61 |
188% |
109% |
8 / 1.97 |
harcol |
[3] Pörkölt, az orgling disznó |
73/73 |
188% |
200% |
5 / 1.14 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
20 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 159 8351 1 |
be 9 4 1 8 5 7 |
ad 10 |
bsz 2 |
vv 261 268 155 |
z 588
25 86 |
|
2. Makró |
be 9 4 2 |
kf 584 103 |
ftk 1 |
kf 257 103 |
h 517 |
e 9 80 |
|
3. Makró |
kf 250 103 |
ep 25 50 24 |
kf 257 103 |
|
4. Makró |
v 146 5 8 |
v 146 8 8 |
v 146 11 8 |
v 146 14 8 |
v 146 2 5 |
v 146
5 5 |
|
5. Makró |
v 146 8 5 |
v 146 11 5 |
v 146 14 5 |
v 146 2 2 |
v 146 2 5 |
v 146
2 8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
3: szellemkalapács t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 35.
|
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 50. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #212. Prioritás: 55. |
6: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #129. Prioritás: 50. |
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #81. Prioritás: 50. |
8: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #657. Prioritás: 28. |
9: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #417. Prioritás: 28. |
10: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #416. Prioritás: 28. |
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #68. Prioritás: 28. |
12: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #585. Prioritás: 28. |
13: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 60. |
14: Közelharc támadás ha ellenfeled #36. Prioritás: 65. |
15: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #419. Prioritás: 28. |
16: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 28. |
17: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #418. Prioritás: 28. |
18: elbájolás t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 55. |
19: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 33 alatt van. Prioritás: 30.
|
20: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 25. |
21: Közelharc támadás ha ellf. 24. képessége 25 v. több. Prioritás: 35.
|
22: Közelharc támadás ha ellenfeled #190. Prioritás: 60. |
1: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 210, és ha ellenfeled
#30. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 0 27 9 50;
VI erõ:300% ép:35%;
PV 4 3
8;
PSZ 67 54 48 65 47;
L 1 15 16;
HE 1;
PTA 128 129 128 129 128;
PTB
129 128 129 128 129;
I 20 1 0 63;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (4. épület),
#30 (8. épület), #449 (135. forduló), #327 (139. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP xenóbõr karkötõ tárgyra. A licit
erre a tárgyra végetér: 2024.4.9.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség nagy pajzsa (#17712) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a mágus kék köpenye (#10137) |
|
1 a mentát díszes pikkelyvértje (#12717) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja
(#194) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a sólyom halotti maszkja (#29441) |
|
1 a sólyom vas lemezpáncélja (#29351)
|
|
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) |
|
1 a tudós csatos öve (#11516) |
|
1 a tûz csontmaszkja (#22242) |
|
1 az
erõ halotti maszkja (#1541) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 Éneklõ tunika (#328) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
7 pikkelypáncél (#223) |
|
1 pókcsatos öv (#173) |
* |
1 Pszichoklenész
sisakja (#263) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
2 törpe pikkelyvért
(#4) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz fehér gyûrûje (#7089) |
|
1 a
légzés háromszögszimbóluma (#27762) |
|
1 a majom ezüst nyaklánca (#14232) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 a sav csepp fülbevalója (#26906) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség csontamulettje (#21897)
|
* |
1 a torony aranyozott fülbevalója (#18358) |
|
7031 arany (#1) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje
(#569) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
78 drágakõ (#2)
|
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
162 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
|
1 kristályamulett
(#130) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje
(#145) |
* |
3 roxati üvegszem (#580) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 szivárványkristály
(#164) |
|
4 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 zafír érdemrend (#267) |
Felszerelés |
|
111 aranydukát (#437) |
|
1 bjöltreodrok szelence (#605) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
1 dorony duda (#588) |
|
1 fekete csuha (#586) |
|
10 fekete dukát (#218)
|
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
5 furulya (#167) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
2 idõkristály (#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
9 kötél (#128)
|
|
12 Krónika (#783) |
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
5 lant (#166)
|
|
1 legendás tóken (#606) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
85 mágustóken
(#672) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
2 Morgan kristálya (#525)
|
|
1 nekrofun medál (#513) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
1 õskõ (#8)
|
|
3 Tiume batyuja (#529) |
|
6 varázskõ (#210) |
|
2 Zu'lit csodatarsolya
(#509) |
Fegyverek |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a szalamandra hosszú íja (#26022) |
|
1 a titán
kardja (#5815) |
|
1 a tûz csonttõre (#22451) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 kõmûves
kalapács (#250) |
|
1 rubin mágusbot (#261) |
|
1 vámpírtõr (#584) |
* |
1 Yssuf tõre (#257)
|
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
26 csótányláb
(#25) |
|
17 elfu moha (#33) |
|
19 elonotichlan (#31) |
|
11 fehér gyógyital (#50)
|
|
31 gyilkos boróka (#27) |
|
7 hatalom kék itala (#58) |
|
23 hónakkupók
(#30) |
|
7 hõsiesség itala (#52) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
1 kalmárok itala
(#66) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
2 kincskeresés itala (#64) |
|
25 liánvirág (#24)
|
|
32 mátekel gomba (#21) |
|
9 méregellenállás itala (#51) |
|
19 mézfû (#29)
|
|
25 mitulen fû (#20) |
|
2 muskil (#37) |
|
9 óriásnövés itala (#60) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
39 ragálygomba (#26) |
|
9 rémcserje (#34)
|
|
6 sárga gyógyital (#61) |
|
27 sárkányvirág (#32) |
|
40 sötét mák (#23)
|
|
4 szemani gomba (#36) |
|
39 tejfonál (#28) |
|
108 üvegcse (#14) |
|
11 védelem itala (#59) |
|
9 velparaj (#35) |
|
1 villámlehelet itala (#56)
|
|
35 winropu moha (#22) |
|
4 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
12 barna manakõ (#149) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
2 duzzadt xenópete
(#479) |
|
23 ekinda haj (#147) |
|
5 elektronit (#141) |
|
9 húsevõ bibe (#151) |
|
17 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 khazdar taréj (#268) |
|
7 lemúr hártya
(#161) |
|
17 mandibula (#157) |
|
20 molad púp (#16) |
|
14 molitár háj (#165) |
|
5 nohnetár gumó (#212) |
|
15 nordkristály (#146) |
|
19 õsi relikvia (#17)
|
|
15 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
13 smaragd esszencia
(#229) |
|
9 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
9 yeti csont (#160)
|
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bérmágus
könnyû íja #17471 (9), a tökéletesség háromszögszimbóluma #21912 (12),
a tökéletesség aranyozott nyaklánca #21883 (14), a sebesség malachitgyûrûje
#13377 (11), a bölcsesség csatos öve #17816 (8), a bérmágus márványgyûrûje
#17426 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 9 drágakõ (#2), 1 óriásnövés itala
(#60), 2 xenópete (#278), 1 pirgamit (#152), 417 arany (#1), 1 aranydukát
(#437), 1 Morgan kristálya (#525), 3 káoszkígyó pikkely (#230), 2 velparaj
(#35), 1 duzzadt xenópete (#479).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8), 1 a sebesség malachitgyûrûje
(#13377), 1 a bérmágus könnyû íja (#17471), 1 a tökéletesség háromszögszimbóluma
(#21912), 1 a bölcsesség csatos öve (#17816), 1 a bérmágus márványgyûrûje
(#17426), 1 óriási xenópete (#480), 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca
(#21883).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
DICSÕSÉGFAL (#60) Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: nincs
Min építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Festékgödör (#4), kutatólabor (#31)
Leírás: Íme a fal, amire mindenki szeretne minél többször felkerülni.
A szövetségért tett szolgálatok találhatók itt. Elsõsorban az építkezõk,
de megtalálhatók itt a nagy harcosok is. Ha mostantól egy épületet építesz,
minden beépített 25 TVP után kapsz 1 hõsiesség pontot (de ha csak 24-et
építesz, nem kapsz semmit). Ha legendás csatában gyõzedelmes csapatnak
vagy a tagja 1 HO-val lehetsz büszkébb. Használata automatikus.
MUTÁNS SZÓJER (174. LÉNY) A legtöbb galetki állandó rettegésben él a
pusztító szójerektõl - álmatlan éjszakákon át forgolódnak, minden neszre
felriadnak - talán a pusztító szójer készül arra, hogy a barlangjába portyázzon?
Ezek a galetkik általában azonnal elájulnak a félelemtõl, amikor a mutáns
szójert megpillantják: hiszen, az a legkevesebb, hogy búcsút mondhatnak
varázstárgyaiknak, de még az életük is komoly veszélybe kerül, ha nem tudnak
elég gyorsan szaladni... És akkor mihez fognak ezek a galetkik kezdeni,
amikor szembetalálkoznak a magasabb szinten élõ szójer megsemmisítõkkel
és szójer annihilátorokkal?
Megjegyzés: a mutáns szójer a pusztítóval
ellentétben nem a hidegre, hanem a savra fejlesztett ki magas immunitást.
ARACHNID SÁMÁN (176. LÉNY) Hatalmas termetû, halálos mérgû óriáspókok
az arachnidok. Intelligensek, általában mágiát használnak, és õk maguk
részleges mágiaimmunitással rendelkeznek. Iszonyatos bûzükön kívül már
más nem is kell ahhoz, hogy a szint legrettegettebb ellenfelei közé tartozzanak...
Ha mégis gusztusa támad rá, egy rovarevõ vagy tejivó falatozhat a csata
végén az óriási, szõrös testbõl.
SZÓJER KIRÁLYNÕ (219. LÉNY) Micsoda ocsmány teremtmény! Hatalmas vörös
összetett szemeivel rád bámul, és látja benned a zsákmányállatot ez a félelmetes
rovar, a szójerek uralkodója... Ne engedd azonban, hogy a félelem úrrá
legyen rajtad: a szójer királynõ gyengébb, mint hinnéd, egy-két jól irányzott
csapással megsemmisítheted ezt a mágiahasználó rovart.