Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 09:44:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2766-173

Karakterszám: 2766 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 173 Játékhét: 176
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 199
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. júl. 1. 9h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2003. júl. 4.

Számládra 227 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

DRUSUS MAXIMUS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 4. NAP ** Eljön barlangodba Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. [aura: 2-es sz.áll.roncsolása.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a regenerálódás görbekardja, zafír érdemrend, a jég malachit karkötõje, bronzmedál, a jég ezüst fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, a törpék márványgyûrûje, szivárványkristály, szivárvány karkötõ, a szívósság görbekardja, Trollagyar, a jég ezüst fejpántja, a jég vas mellvértje, Rogan karkötõje, a regenerálódás harci nyílpuskája, ozin fülkarika, a jég zangrozi csizmája, a szakács üstje, a jég márványgyûrûje, a jég vaspajzsa, az Örökkévalóság Rubinja, a jég díszes köpenye, a jég ezüst nyaklánca, a jég keresztszimbóluma, orglingbõr öv. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Ezt kiáltod vissza: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Így szól hozzád: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling disznó is jobbat talál ki!" Nem késel a válasszal: "Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" Így szól hozzád: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 13821.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jún. 23.* Malgias a Rém és Jimmu Palimadrakosz pszi párbajt vívtak. Malgias a Rém került ki gyõztesen. *jún. 23.* Malgias a Rém pszionikus küzdelemben diadalt aratott Virgonca Targonca felett. *jún. 23.* Malgias a Rém és Ghalletki Jónás pszi párbajt vívtak. Malgias a Rém került ki gyõztesen. *jún. 24.* Félénk Mimóza teljesítette a 21. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 24.* Félénk Mimóza teljesítette a 26. küldetést, amit a templomban kapott. *jún. 25.* Winterfresh jéglehelet tulajdonsága 40 lett, elsõként a szinten. *jún. 26.* Babe Bwe csatában legyõzte Tündöklõ Csillagot. *jún. 26.* Tömörgõ Sitty-Sutty gyõzelmet aratott Garrison felett. *jún. 27.* Maximilian Ûbertáp teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 30.* Maximilian Ûbertáp teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jún. 23.* Alba Regina és Zorak a Szellem pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 23.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Midiant. *jún. 23.* Avvocato Terrasini és Jelena megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *jún. 23.* Baltazár és Irigy Frigy pszi párbajt vívtak. Baltazár került ki gyõztesen. *jún. 24.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Il Shen Long felett. *jún. 27.* Nemesist legyõzte harcban egy fagydémon. *jún. 27.* Lord Khalelt kis híján megölte egy gortangu. *jún. 30.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Neftali felett. *jún. 30.* Alba Regina és Korillion Gwillenlath pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 30.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Blazenul Garlazan felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 766.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elfu moha nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Sújtólég, egy önmagára kísértetiesen hasonlító, de amúgy eléggé jellegtelen férfi. [aura: 2-es jégpajzs.] A Katonák klánjának veterán rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Rogan karkötõje, a sas ónixgyûrûje, szivárvány karkötõ, a gladiátor harci nyílpuskája, a harcos lovagi lemezpáncélja, a gólem ezüst nyaklánca, a majom átlátszó köntöse, a harcmûvész kõamulettje, az erõ kerek pajzsa, az erõ kõamulettje, görényfarok, a törpék zangrozi csizmája, Sakál malachitgyûrûje, a pontosság ónixgyûrûje, fekete nadrág, óriás fülbevaló, a rend köve, a kígyó díszes karkötõje, az óriás csepp fülbevalója, örökös hõsi jelvény, a gladiátor szöges öve, az elefánt szürke maszkja. Sújtólég körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az örökös hõsi jelvény. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 766.]

bsz 1 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, bányagép, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, ivó, istálló, nekrofun trón, katonai gyakorlópálya, fûraktár, könyvtár, tanácsterem, akadálypálya*, itató, vadászsarok, barlangcsarnok, fókuszgömb, lélekenergia generátor, kínzókamra, barlangfürdõ*, jelmezkölcsönzõ*, oskola*.
[Jelenleg készülõ épületek:] mágusház (1400/2000 TVP), kovácsmûhely (2525/4000 TVP), szintfejlesztés (261/300 TVP), füvészkert (1553/6000 TVP).
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Groark talizmánja (#386). [8 TVP-t használtál fel, maradt még 758.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 758.]

ep 44 25 5 építed a 44. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a jelmezkölcsönzõt építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+2%). [1 TVP-t használtál fel, maradt még 757.]

ep 45 50 5 építed a 45. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával az oskola elkészültéhez. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 50 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 100 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+100%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 707.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 707.]

t 50 20 50. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
Vitatkozni kezdesz egy szomszédoddal a világ dolgairól. Végül egyikõtök sem fogadja el a másik igazát, de azért érzed, hogy a te érveid igazán meggyõzõek voltak. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

t 47 30 47. szakértelem tanulása 30 TVP-ért
Ellátogatsz egy gazdag galetki házához, és megközelíted a hátsó bejáratot. Igen, az ajtó zárva van! Gyakorlásképp nekilátsz, hogy feltörd a zárat. Ügyes vagy, sikerül a dolog. Persze nem mész be, csak ki akartad próbálni, hogy elég jól értesz-e a zárnyitáshoz. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]

v 147 1121 1076 4 223 138 147. varázslat elmondása
Elmondasz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 2 vándorcsizma 24 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 vassisak 19 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 3 törpe pikkelyvért 75 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 3 pikkelypáncél 90 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 üvegszimbólum 15 arannyá! (-30 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 653.]

v 147 224 1301 22468 131 224 147. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy alkímiát. Átváltozott 1 törpe balta 4 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 csonttõr 12 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 2 a tûz fogazott kardja 110 arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. (-24 vp.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 648.]

v 146 10 4 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 645.]

kno 46 6 48 8 47 5 46. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 8 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 5 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 7. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 645.]

lr 278 ládába rejtesz:
Berakod a ládikóba az összes xenópetét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 645.]

szn 3 31 3. szolga elnevezése
Itt az ideje, hogy végre nevet adj szolgádnak: a barlangi trollt ezentúl úgy fogod hívni, hogy Brutál Benõ! Némi oktatás, és hamarosan már hallgat is a nevére a kis hûséges. [3 TVP-t használtál fel, maradt még 642.]

az 26829 30849 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A káosz csábító öve: értéke 270 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +4 bûz, +4% támadás, +4 savimmunitás. A káosz istenének köpenye: értéke 147 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +2% védekezés, +1 elektr.lehelet, +1 gyorsaság, +3 savimmunitás. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 638.]

k 265 422 394 210 kaland elvállalása
(265. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+9 méretükre). (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tombolást. Támadásod megnõ (+39%). (-5 vp.) Csáp varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Csáp rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. A 2. rovarsámán elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Magában motyogva, a 2. rovarsámán létrehoz egy jégpajzsot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. rovarsámán elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. rovarsámán elvarázsol egy jégpajzsot. A 3. rovarsámán elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. A 3. rovarsámán elõhív egy jégpajzs varázslatot. A quwarg katona az óriáscsótányt rohamozza. Brutál Benõ az 1. rovarsámán irányába megy. Az óriáscsótány a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona és az óriáscsótány egymással harcolnak. az óriáscsótány lebénult. Az óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan. Brutál Benõ az 1. rovarsámánt támadja. Az 1. rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy animáció varázslatot. Az 1. rovarsámán csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). Az óriáscsótány csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-6 vp.) Csáp mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy egokínzást. A 2. rovarsámán megtántorodik. A 2. rovarsámán 15 sebzést kap. A 2. rovarsámán ellõ egy elbájolás varázslatot. Brutál Benõ csatlakozik a 2. rovarsámán oldalához. Az 1. rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elbájolás. A 2. rovarsámán megúszta! A 3. rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elbájolás. A quwarg katona elkerülte a varázslatot. Brutál Benõ a quwarg katona irányába megy. A quwarg katona és Brutál Benõ egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy titánok szele varázslatot. (-12 vp.) A 3. rovarsámán ellõ egy elbájolás varázslatot. A quwarg katona ellenállt a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. rovarsámán elvarázsol egy elbájolást. A quwarg katona ellenállt a varázslatnak. Az 1. rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elbájolást. A 2. rovarsámán megúszta! Csáp megközelíti a 2. rovarsámánt. Az óriáscsótány a 3. rovarsámán irányába megy. Csáp a 2. rovarsámánt támadja. A 2. rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg katona és Brutál Benõ egymással harcolnak. Brutál Benõ kileheli lelkét. Az óriáscsótány a 3. rovarsámánt támadja.
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy animáció. Brutál Benõ csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). A 2. rovarsámán csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-6 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. rovarsámán elvarázsol egy elbájolást. A quwarg katona elkerülte a varázslatot. A 2. rovarsámán elõhív egy gigaököl varázslatot. A 3. rovarsámán sebzõdik 6 ép-t. A quwarg katona elindul a 3. rovarsámán felé. Brutál Benõ a 3. rovarsámán irányába megy. Csáp a 3. rovarsámánt támadja. A 3. rovarsámán halálos sebet kapva a földre zuhan.
Brutál Benõ zombija hangtalanul összecsuklik. Az 1. rovarsámán zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. rovarsámán zombija hangtalanul összecsuklik. Az óriáscsótány zombija hangtalanul összecsuklik. [ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csáp: 186/0, a quwarg katona: 219/54, Brutál Benõ: 143/124.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 27%. Összegyûjtöd a "kincset": 3 drágakõ. Csáp kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) A quwarg katona eszik. (+25% jóllakottság.) A gyomrod korog egyet. Hozzálátsz az ételhez. (+3% jóllakottság.) Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+9 méretükre). (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tombolást. Támadásod megnõ (+39%). (-5 vp.) Csáp a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Csáp elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. A quwarg katona a mutilátor kölyök irányába megy. A mutilátor kölyök elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona és a mutilátor kölyök egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Csáp rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy egokínzás. A mutilátor kölyök megtántorodik. A mutilátor kölyök 15 ép-t sebzõdik. Megrohamozod a mutilátor kölyköt. Támadod a mutilátor kölyköt. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (43 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz farkaddal. (42 ép-t sebeztél). A teknõs gyalogos lándzsájával támadsz. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (5 sebzés). A mutilátor kölyök kileheli lelkét.
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csáp: 15/0, a quwarg katona: 56/1.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 16% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 2 drágakõ. Csáp az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta. Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az egy csepp fülbevaló és egy díszes fejpánt. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat. (Feltételes idézés:) A nekrofun trónba ülve, visszanyersz 60 varázspontot.
(422. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy titánok szele. Végtagjaid megerõsödnek (+9 méretükre). (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+39%). (-5 vp.) Csáp elmormol egy gránitbõr varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Csáp elvarázsol egy ellenáll.megtörését. A quwarg katona és az 1. nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. az 1. nagyobb elementál fatty ledermed. Az 1. nagyobb elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan. Brutál Benõ és a 2. nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. A 2. nagyobb elementál fatty holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csáp: 0/0, a quwarg katona: 92/0, Brutál Benõ: 81/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak 18% jut. A quwarg katona zabál. (+25% jóllakottság.) Egy asztalt látsz, két székkel. Az egyik széken egy jól megtermett troll ül. A másik székre mutat: - Ha azt akarod, hogy továbbengedjelek, le kell hogy nyomjál szkanderben! - Bólintasz, mintha ez lenne a legtermészetesebb.
[Erõ próba 12-es küszöbre: sikeres] Könnyedén lenyomod a buta trollt. Az szomorúan biccent. - Jól van, továbbmehetsz! - Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta. Hurrá, kincset találtál, ami 85 arany, egy csatos öv és a káosz bíbor fejpántja. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(394. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Fent vagy! A lépcsõ egy aprócska barlangba vezetett. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 nagyobb elementál fatty (#100) [aura: savimmunitás: 20.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy titánok szele! Végtagjaid megerõsödnek (+9 méretükre). (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+39%). (-5 vp.) Csáp rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Csáp a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! A quwarg katona és az 1. nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. az 1. nagyobb elementál fatty lebénult. Az 1. nagyobb elementál fatty holtan terül el. Brutál Benõ és a 2. nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. A 2. nagyobb elementál fatty hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csáp: 0/0, a quwarg katona: 92/0, Brutál Benõ: 81/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak 18% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 40 arany. A quwarg katona eszik. (+25% jóllakottság.) Nocsak, itt van valami: 62 arany és 4 drágakõ. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
(210. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy káoszkígyó (#146) [aura: elkt.immunitás: 1.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+9 méretükre). (-12 vp.) Elmondasz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+39%). (-5 vp.) Csáp elõhív egy gránitbõr varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Csáp elmormol egy ellenáll.megtörését. A káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Síri csend telepedik rád. A quwarg katona elindul a káoszkígyó felé. Brutál Benõ a káoszkígyó felé mozog. A quwarg katona a káoszkígyót támadja. Brutál Benõ a káoszkígyót támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Csáp elmormol egy egokínzást. A káoszkígyó rezisztálja. A káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. Csáp ellenállt a varázslatnak. Megközelíted a káoszkígyót. Megtámadod a káoszkígyót. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (46 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). A teknõs gyalogos lándzsájával lesújtasz. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). A káoszkígyó hörögve elterül.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csáp: 0/0, a quwarg katona: 2/0, Brutál Benõ: 49/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+13%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 12% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a szalamandra sárgaréz nyaklánca, egy káoszkígyó pikkely és 50 arany. Csáp az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón. Egy kõpult van elõtted, rajta húsz különbözõ jellel. A szemközti falon felnagyítva megjelenik egy jel. Megkeresed a pulton, és megérinted. Újabb jel rajzolódik ki. Ezt is megkeresed. Jó kis játék! A ritmus gyorsulni kezd.
[Gyorsaság próba 13-as küszöbre: sikeres] Tartod a tempót, mindig szinte azonnal megnyomod a megfelelõ gombot. Ez így megy percekig. Végül a kõfal felemelkedik, és láthatóvá válik mögötte a továbbvezetõ út. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 mutilátor kölyök (#145).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+9 méretükre). (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tombolást. Támadásod megnõ (+39%). (-5 vp.) Csáp varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Csáp mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. Brutál Benõ elindul az 1. mutilátor kölyök felé. A quwarg katona megközelíti a 2. mutilátor kölyköt. Az 1. mutilátor kölyök megközelíti Brutál Benõt. A 2. mutilátor kölyök a quwarg katonát rohamozza. Brutál Benõ és az 1. mutilátor kölyök egymással harcolnak. A quwarg katona és a 2. mutilátor kölyök egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Csáp ellõ egy egokínzás varázslatot. Az 1. mutilátor kölyök megtántorodik. Az 1. mutilátor kölyök 15 ép-t sebzõdik. Az 1. mutilátor kölyök halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. mutilátor kölyök felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. mutilátor kölyköt próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. (34 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). A teknõs gyalogos lándzsájával lesújtasz. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (5 sebzés). A 2. mutilátor kölyök halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csáp: 15/0, a quwarg katona: 31/2, Brutál Benõ: 76/5.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak is jut 26%. Viszed, ami mozdítható: egy bajnokok itala és 34 arany. Csáp kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Egy varázsló van itt, aki fõhajtással üdvözöl.
- Kiálltad a próbát - mondja -, cserébe megtanítalak a nagyobb gyógyítás varázslatra!
Örömödben majdnem ugrálni kezdesz, de aztán csendben figyelsz. Sikeresen elsajátítottad a varázslatot elsõ szinten! A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont. Ismét tanultál valamit: +1 szint tombolás varázslat; [113 TVP-t használtál fel, maradt még 525.]

m 6 1 4222 3333 4333 3444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,1) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 5,1) Irány nyugat! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 6,1) Keleti irányba folyatod utadat. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 7,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 8,1) Kelet felé mozogsz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+9 méretükre). (-12 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy tombolást. Támadásod megnõ (+42%). (-5 vp.) Csáp rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Csáp a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! A quwarg katona megközelíti a fekete özvegyet. Brutál Benõ a fekete özvegy irányába megy. A fekete özvegy megközelíti a quwarg katonát. A quwarg katona és a fekete özvegy egymással harcolnak. Brutál Benõ a fekete özvegyet támadja. A fekete özvegy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csáp: 0/0, a quwarg katona: 76/0, Brutál Benõ: 79/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak is jut 13%. Elrakod a zsákmányt, ami egy óriásnövés itala és 39 arany. A quwarg katona zabál. (+25% jóllakottság.)
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,1) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,1) Irány nyugat! A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 5,1) A folyosó nyugatra visz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [16 TVP-t használtál fel, maradt még 509.]

vd vadászat
Kimész a Csarnokból. A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (256. kaland, összköltsége 20 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) [aura: 4-es méretû 18-as szintû jobb mancs.] és egy troll útonálló (#150) [aura: imm.mérg.gázra: 1.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+9 méretükre). (-12 vp.) Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló elmormol egy elemi védelem varázslatot. Csáp rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Magában motyogva, Csáp létrehoz egy ellenáll.megtörését. A quwarg katona a törpe útonálló felé mozog. A törpe útonálló a quwarg katona irányába megy. A troll útonálló Brutál Benõ felé mozog. Brutál Benõ elindul a troll útonálló felé. A quwarg katona és a törpe útonálló egymással harcolnak. A törpe útonálló holtan terül el. A troll útonálló és Brutál Benõ egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Sebzõdsz 23 ép-t. Csáp 25 sebzést kap. A quwarg katona 10 ép-t sebzõdik. Brutál Benõ 18 ép-t sebzõdik. Összegyûjtve mágikus energiáit, Csáp elvarázsol egy egokínzást. A gnóm útonálló megtántorodik. A gnóm útonálló 15 ép-t sebzõdik. A gnóm útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg katona a gnóm útonállót rohamozza. Támadod a gnóm útonállót. Elõresuhintasz jobb csápoddal. Elkerülte. Meglóbálva zúzol farkaddal. (41 ép-t sebeztél). Meglengetve a teknõs gyalogos lándzsáját, próbálsz lesújtani. (21 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (14 sebzés). A gnóm útonálló hörögve elterül. A quwarg katona választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A troll útonálló és Brutál Benõ egymással harcolnak. A troll útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csáp: 15/25, a quwarg katona: 88/10, Brutál Benõ: 154/66.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Szolgáidnak is jut 30%. Elrakod a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy törpe balta és 37 arany. Csáp táplálkozik. (+17% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 499.]

m 8 2 2222 3434 3322 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,2) Azon a koordinátán fal van, oda nem mehetsz.
(M 2222,3434) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 3322,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 499.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (425. kaland, összköltsége 15 TVP.) Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: imm.mérg.gázra: 6.].

*** 1. KÖR *** Csáp ellõ egy gránitbõr varázslatot. Csáp a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! Megközelíted az orgling melákot. A quwarg katona az orgling melák felé mozog. Brutál Benõ az orgling melák felé mozog. Az orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling melákot próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (28 ép-t sebeztél). A teknõs gyalogos lándzsájával lesújtasz. (22 ép-t sebeztél). A quwarg katona az orgling melákot támadja. az orgling melák lebénult. Brutál Benõ az orgling melákot támadja. Az orgling melák kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csáp: 0/0, a quwarg katona: 55/0, Brutál Benõ: 50/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 10% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 38 arany. A quwarg katona táplálkozik. (+25% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 486.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 5 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +5 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 458 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 488 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 819 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Drusus Maximus, egy kopasz, kreolbõrû, fekete szemû, tetovált férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 173. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (17) / 6.85
[2] IQ: 11 (17) / 6.66
[3] ügyesség: 11 (16) / 1.47
[4] egészség: 11 (14) / 1.79
[5] mágia: 11 (16) / 4.44
[6] gyorsaság: 21 (23) / 2.74
[9] Méret/ép: 175 (183) / 172
Min. méret: 160
Barlangméret: 175
PONTJAID
Varázspont: 170 / 1
Képességpont: 15 / 93%
Hõsi pont: 20 (9)
Tám.bónusz: -3%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 726 / 280
Hírnév : 1003
Jóllakottság: 113%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 153 (0)
Galetki gyõzelmek: 68 (0)
Torzsz. csaták: 944 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 821 (9)
Leölt torzszülött: 1475 (17)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 38 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanítómester (43)
Speciális képességeid:
+8 gyógynövények, +7 v.ital fõzés, +43% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 2.) Hozz egy cseppkõ gyûrût! 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 4]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 12 / 0 [16] tüskés bõr: 10 (19) / 7 [17] vastag bõr: 16 (35) / 13.20
[18] tûzimmunitás: 3 / 1.80 [19] hidegimmunitás: 3 / 0 [20] savimmunitás: 5 / 0
[21] elkt.immunitás: 1 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 1 / 0 [24] rezisztencia: 17 (26) / 1
[25] bûz: 10 (15) / 0.12        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 0.22 [46] csapdaészlelés: 7 / 0.28 [47] zárnyitás: 7 / 3.29
[48] mászás: 9 / 0.78 [49] rugalmasság: 4 / 1.25 [50] meggyõzõkészség: 6 / 5.81
[51] transzformáció: 4 / 0.32 [52] auraészlelés: 7 / 0.81 [53] ékszerészet: 5 / 0.82
[54] kereskedelem: 8 / 6.83 [55] szívósság: 20 / 2.10 [56] varázsitalfõzés: 5 (12) / 3.64
[57] gyógynövények: 7 (15) / 6.45 [58] nyomkeresés: 7 / 1.36 [59] vezetõkészség: 5 / 1.25
[63] éberség: 6 / 0.53 [64] átokszórás: 9 / 1.41 [65] álcázás: 20 / 0.82
[66] lopakodás: 5 / 1.22 [67] régészet: 19 / 14.45 [68] zene: 5 / 0.25
[69] tanulás: 12 / 4.09 [70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 12 / 4.60
[72] építés: 11 / 3.07 [73] felderítés: 6 / 0.49    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 11 (12) / 0.65 [101] szakért.: 13 (14) / 12.50 [102] roncsolás: 10 / 3  
farok [103] méret: 11 / 0 [104] szakért.: 12 / 10.61 [105] paraliz.méreg: 10 / 0.32  
bal csáp [106] méret: 1 / 0.26 [107] szakért.: 11 / 2.47     a teknõs gyalogos lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 5 / 1.77 [32] animáció: 14 / 10.81 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 8 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 1 / 0
[152] felejtés: 4 / 3.72 [17] gránitbõr: 4 / 1.92 [163] kineport: 5 / 0.56
[154] kisebb erõpajzs: 5 / 0.44 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 1 [165] manafókuszálás: 4 / 0.06
[35] mágiatörés: 1 / 0 [153] nagyobb gyógyítás: 1 / 0 [159] szellemidézés: 1 / 0
[176] szélpajzs: 5 / 0.24 [144] titánok szele: 17 / 15.66 [167] tombolás: 14 / 1.57
[16] tûzpajzs: 5 / 0.06        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (0%): 32 animá                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Csáp, a kisebb agyszívó 50/25 191% 200% 11 / 9.27 harcol
[2] quwarg katona 69/2 191% 200% 8 / 4.91 harcol
[3] Brutál Benõ, a barlangi troll 60/27 191% 110% 8 / 3.89 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 8

MAKRÓID
1. Makró
fel
bb 1 1 3 4 7 9
be 20
v 146 2 11
2. Makró
be 9 4 1
be 9 4 2
3. Makró
t 65 100
alc 50
v 154
4. Makró
le
kf 25421 25377 25526 25557 25482 5758
kf 25632 106
kf 25317 16813 19149 25018 25077 19676

HARCI PROGRAMOD
1: tombolás v.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 10.
2: óriáserõ v.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 10.
3: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van. Prioritás: 15.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #85. Prioritás: 100.
11: animáció t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 5.
12: titánok szele v.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 10.
13: titánok szele v.var. Prioritás: 10.
14: titánok szele v.var. Prioritás: 20.
15: tombolás v.var. Prioritás: 10.
16: tombolás v.var. Prioritás: 20.
17: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #192. Prioritás: 75.
5: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #163, Prioritás: 30, és ha ellenfeled #163.
7: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 75, és ha ellenfeled #160.
9: védelem itala v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 75, és ha ellenfeled #160.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 10 20 50 61 9; VI erõ:200% ép:30%; PV 5 4 3 1; PSZ 67 65 58 48; BA 15019 154; HE 1; I 70 1 30 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2879 25061 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (4. épület), #256 (173. forduló), #425 (173. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2766. Jelenleg az oskola építésén dolgozol, eddig 50 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 14 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a gepárd halotti maszkja (#15491) 1 a regenerálódás köpenye (#24535)
1 a hatalom ezüst fejpántja (#6957) 1 díszes fejpánt (#1106) 1 a sün vaspajzsa (#24913)
1 a sün zöld köntöse (#25001) 1 a szellemek vassisakja (#15026) * 1 a teknõs díszes pikkelyvértje (#25317)
1 a harcmûvész utazóköpenye (#13736) 1 a bérmágus halotti maszkja (#17291) 1 szent templomi maszk (#232)
1 a merénylõ díszes köntöse (#11053) 1 a harcos csillogó fejpántja (#7858) 1 a tökéletesség vaspajzsa (#21763)
1 csatos öv (#1166) * 1 a káosz papjának köpenye (#19149) 1 a titán köpenye (#5635)
1 az elektromosság fekete csizmája (#27222) 1 a lich díszes köntöse (#11953) 1 az enyészet vándorcsizmája (#23171)
1 a légzés könnyû láncinge (#27581) 1 a gyorsaság szárnyas sisakja (#3777) 1 a méreg nagy pajzsa (#24012)
1 a lich vaspajzsa (#11863) 1 a yeti kék köpenye (#26337) * 1 a teknõs vándorcsizmája (#25421)
* 1 a sün szöges öve (#25018) 1 a sólyom lovagi lemezpáncélja (#29352) 1 az ellenállás fekete csizmája (#28572)
1 a regenerálódás lovagi lemezpáncélja (#24402) 1 a sün vas mellvértje (#24898) 1 a tökéletesség fekete csizmája (#21822)
1 a bölcsesség díszes fejpántja (#17756) 1 a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) * 1 az ellenállás nagy pajzsa (#28512)
1 a teknõs bíbor pikkelyvértje (#25318) * 1 a teknõs szárnyas sisakja (#25377) 1 a kígyó bronz mellvértje (#19047)
1 a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) 1 a bûz fekete csizmája (#29022) 1 az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116)
1 a villám nagy pajzsa (#23562) 1 a káosz istenének köpenye (#30849) 1 a merénylõ díszes fejpántja (#11006)
1 a káosz démoni pajzsa (#12774) 1 az elefánt sárga öve (#16467) 1 a tudós bíbor láncinge (#11382)
1 a mágia sárga öve (#3417) 1 a szellemek bíbor pikkelyvértje (#14968) 1 a káosz bíbor fejpántja (#5619)
1 a sün szárnyas sisakja (#24927) 1 a sebesség csillogó fejpántja (#13258) 1 a kígyó kék köpenye (#19137)
1 a gepárd csatos öve (#15566) 1 a káosz csábító öve (#26829) 1 a sün zangrozi csizmája (#24973)
1 pikkelypáncél (#223) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 a sün ezüst láncinge (#24883)

Ékszerek, kincsek
32000 arany (#1) 1 az ellenállás ezüst nyaklánca (#28632) 252 drágakõ (#2)
* 1 az entek ónix karkötõje (#9793) 1 bronzmedál (#207) 1 az energia bronz amulettje (#18748)
1 a lich csepp fülbevalója (#12056) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561)
1 az elektromosság aranyozott nyaklánca (#27283) 1 a légzés díszes karkötõje (#27792) 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 az enyészet díszes karkötõje (#23292) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 a sün malachitgyûrûje (#25077) 1 a torony aranyozott fülbevalója (#18358) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 a túlélés ónixgyûrûje (#21478) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
* 1 az ellenállás díszes karkötõje (#28692) * 1 a titán aranyozott fülbevalója (#5758) 1 a mentát ezüst fülbevalója (#12957)
1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) * 1 a sün karikaszimbóluma (#25061) * 1 a teknõs ezüst nyaklánca (#25482)
* 1 a teknõs márványgyûrûje (#25526) 1 a tudás zafírja (#150) * 1 a sebezhetetlenség malachitgyûrûje (#19677)
1 a sün kõamulettje (#25046) 1 a tudás malachitgyûrûje (#2127) 1 a sas malachitgyûrûje (#16077)
1 a harcmûvész háromszögszimbóluma (#13812) 2 csepp fülbevaló (#1256) 1 kék szem szimbólum (#260)
1 óriás fülbevaló (#225) 1 az angyalok kõamulettje (#28196) * 1 a ragadozó keresztszimbóluma (#20113)
1 a gepárd karikaszimbóluma (#15611) 1 a bûz kõamulettje (#29096) 1 a villám malachitgyûrûje (#23727)
1 a sas karikaszimbóluma (#16061) * 1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) 1 az erõ háromszögszimbóluma (#1662)
1 zöld mutációs gyûrû (#191) 1 a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931) 1 a bölcsesség ónixgyûrûje (#17878)
1 a sólyom malachitgyûrûje (#29577) 1 a ragadozó csontamulettje (#20097)

Felszerelés
4 kötél (#128) 1 garling kristály (#209) 1 lelakatolt ládikó (#310)
7 fekete dukát (#218) 1 idõkristály (#219) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
2 õskõ (#8) 1 második kulcsdarab (#227)

Fegyverek
1 a teknõs vívótõre (#25603) 1 az egészség nyílpuskája (#3085) * 1 a teknõs gyalogos lándzsája (#25632)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 Yarmbaur koponyája (#264) 1 a kobra gyalogos lándzsája (#7632)
1 a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 1 a tolvaj könnyû íja (#9371) 1 az óriás könnyû íja (#8921)
1 a káosz harmadik lándzsája (#22044) 1 a torony barbár lándzsája (#18431) 1 a majom kõrisfa íja (#14323)
1 a kobra könnyû íja (#7571) 1 az enyészet ébenfa lándzsája (#23384) 1 a teknõs csonttõre (#25601)
* 1 az ellenállás hosszú íja (#28722) 1 a bûz harci nyílpuskája (#29188) 1 az elefánt nehéz nyílpuskája (#16587)
1 a szalamandra csonttõre (#26051) 1 a sün nehéz nyílpuskája (#25137) 1 rubin mágusbot (#261)
1 a káosz végzetes nyílpuskája (#28299) 1 a tolvaj nehéz nyílpuskája (#9387) 1 az angyalok hosszú íja (#28272)
1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
29 mitulen fû (#20) 17 csótányláb (#25) 23 liánvirág (#24)
21 mátekel gomba (#21) 26 tejfonál (#28) 24 gyilkos boróka (#27)
3 zöld manaital (#63) 5 elfu moha (#33) 18 üvegcse (#14)
13 rémcserje (#34) 10 mézfû (#29) 6 hónakkupók (#30)
2 hatalom kék itala (#58) 20 elonotichlan (#31) 29 ragálygomba (#26)
2 szemani gomba (#36) 3 sötét mák (#23) 8 velparaj (#35)
19 sárkányvirág (#32) 10 winropu moha (#22) 1 immunitás itala (#71)
3 muskil (#37) 2 hõsiesség itala (#52) 1 sárga gyógyital (#61)
1 bajnokok itala (#62) 1 óriásnövés itala (#60)

Egyéb kacatok
27 õsi relikvia (#17) 31 ekinda haj (#147) 20 káoszkígyó pikkely (#230)
5 nordkristály (#146) 18 pirgamit (#152) 27 mandibula (#157)
4 yeti csont (#160) 19 elektronit (#141) 7 húsevõ bibe (#151)
5 szójer csáprágó (#231) 2 molitár háj (#165) 2 bolhedor szárny (#15)
3 barna manakõ (#149) 2 xenópete (#278) 13 smaragd esszencia (#229)
2 ratifikátor agy (#236)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a regenerálódás könnyû nyílpuskája #24686 (6), az elefánt szimbóluma #16510 (4), a torony vaspajzsa #18163 (14), a szellemek díszes köpenye #15088 (14), a természet vaspajzsa #16813 (14), a sün vaspajzsa #24913 (12), a mágia sárgaréz nyaklánca #3431 (7).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÖRÖKÖS HÕSI JELVÉNY (372. TÁRGY)
Az Örökös Hõsi Jelvény elnyeréséhez háromszor kell, hogy tagja legyél az olimpiai játékok egy gyõztes csapatának. Ekkor az Örökös Hõsi Jelvényt a H 291 paranccsal veheted át a szint vezetõitõl, úgy, hogy átadod a birtokodban levõ 3 hõsi jelvényt. Az Örökös Hõsi Jelvény ékszerként KF-elhetõ. A hõsi jelvényhez hasonlóan termeli a hõsiesség pontokat, de ezen felül méretedet 5-tel, minden tulajdonságodat eggyel növeli meg. Természetesen nem átruházható.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.