Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling varázsló
Küldd el képeslapként!
A mágiához értő orgling olyan ritka, mint a fehér holló - és ezen nincs is mit csodálkozni, hiszen a mágia az intelligencia függvénye, és mint tudjuk, ez utóbbiban az orglingok nem bővelkednek (bár ez az elmélet az Orglingok Lázadása óta meginogni látszik). Mégis, ha nagy ritkán összeakadsz egy orgling varázslóval, nem árt felkötni a nadrágszárat, hiszen gyors véget ér az, aki ellenfelét lebecsüli...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 06:25:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2746-237

Karakterszám: 2746 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 237 Játékhét: 256
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 105
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. szept. 16. 9h:14'
A következõ fordulód táplálható: 2005. szept. 17.

E-mail!

MIA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 28541.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 7747.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*szept. 14.* Tömörgõ Sitty-Sutty pszionikus küzdelemben diadalt aratott Vivi Ornitier felett. *szept. 15.* Boszorkány Nikki és Le Henger Elek pszi párbajt vívtak. Boszorkány Nikki került ki gyõztesen.
Egy futár távoli híreket hoz:
*szept. 15.* Nemesist kis híján megölte egy kifejlett xenomorf. *szept. 15.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *szept. 15.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett. *szept. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *szept. 15.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Doris Kel Dor felett. *szept. 15.* Stanislava pszionikus küzdelemben diadalt aratott FloMo Belaxus felett. *szept. 15.* Stanislavát legyõzte harcban egy kifejlett xenomorf. *szept. 15.* Fortian és Faylande pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 434.]

h 8 24 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 28. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 434.]

kf 271 312 298 211 225 139 bekészíted a 271. tárgyat
Felveszed a káoszkígyó vértet. Felveszed a krakoch csizmát. Felveszed az opilíchium gyûrût. Felveszed az ozin fülkarikát. Felveszed az óriás fülbevalót. Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 434.]

be 20 3 528 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves Mia, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra, melyet csak Tiume batyuja néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell használnod! [ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz! Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 414.]

be 3 194 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Közlöd, hogy a 194. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 560 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a vízlélegzés varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 384.]

be 3 18 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 18. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 700 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a földelem idézése varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, jégmedúza újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 60 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

h 14 30 33 36 14. tárgy használata
Kis tüzet gyújtasz, és fölötte melegítve, lassan összekevered egy üvegben az elõkészített anyagokat egy kis vízben oldva. Sikeresen legyártottál 1 piros színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez õsmágus szájvize.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

h 14 29 30 40 14. tárgy használata
Kis tüzet gyújtasz, és fölötte melegítve, lassan összekevered egy üvegben az elõkészített anyagokat egy kis vízben oldva. Siker! Elõállítottál 1 lila varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez hatalom bíbor itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

h 14 28 32 36 14. tárgy használata
Kiraksz magad elé egy tiszta üvegcsét, majd gondosan elõkészíted a kiválasztott alapanyagokat, és némi víz segítségével, tûz fölött összekevered. Tökéletes! Az ital lassan fehér színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db immunitás itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

h 69 69. tárgy használata
Felhajtasz 1 õsmágus szájvizét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

h 71 71. tárgy használata
Lenyelsz 1 immunitás italát. ( +4 tûzimmunitás, +4 hidegimmunitás, +4 savimmunitás, +4 elkt.immunitás, +4 imm.mérg.gázra.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

h 77 77. tárgy használata
Felhajtasz 1 hatalom bíbor italát. (+4 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

e 9 90 élelemszerzés
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod a megfelelõ élelemadagot. Elektraton jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Elektromancer jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

e 30 élelemszerzés
A szint központi kertje maga a csoda, a vegetáriánus mágusok valamilyen úton-módon az igazi napfényt hozzák be ide. Sehol máshol nem található finom zöldségek teremnek itt! Fárasztó kertészkedés után megvendégelnek. (+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

v 154 154. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+15% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

v 176 176. varázslat elmondása
Ellõsz egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Mikanno Hosi Kanpokusan, egy szivárvány bõrû, fekete, hosszú hajú, csillogó szemû, csábos hangú, igézõ nõ. [aura: 12-es méretû 6-os szintû jobb mancs.] A Pszionicisták klánjának pszionicista-jelölt rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Ulthaodron karkötõ, óriás fülbevaló, hõsi jelvény, quwarg amulett, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a füvész köpenye, a mentát gyöngye, galetkifej karkötõ, a siker aranyveretes öve, platina nadrág, sárkányamulett, ozin fülkarika, gyémánt pszi váll-lap, a pók smaragdgyûrûje, káoszkígyó vért, Pszichoklenész sisakja, galetki érdemérem, krakoch csizma, opilíchium gyûrû. Mikanno Hosi Kanpokusan körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a bjöltreodrok. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

cs 5 csapdaállítás 5 TVP-ért
Csinos kis csapdával fogod megnehezíteni a behatolók dolgát. Csorog rólad az izzadság, de végül elkészülsz. Csapdád (5 TVP-s) rejtettsége: 9, sebzése: 8-16.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

bsz 2 10 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Felkeresed a mágusközpontot, hogy képességeid átmeneti pluszt kapjanak (-2 TVP, -10 VP, +1 varázslataid szintjére). Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a kiképzõközpontban edzel. (+15% támadás, +7 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 illat, +2 rugalmasság.) Igénybe veszed a jelmezkölcsönzõ szolgáltatásait. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. ( +2 lõfegyver (+2 gyorsaság.).) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Meglátogatod a szövetség kertjét. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez szemani gomba ! Leszedsz 2 adagot. Karbantartod szerszámaidat. ( +2 zárnyitás, +2 mászás.) Kicseréled tapasztalataidat a tolvajcéhben. ( +2 csapdaészlelés, +2 lopás.) Az ivóban, jéghideg sörtõl habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

kf 142 292 bekészíted a 142. tárgyat
Leveszed a sárkányamulettet. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

ep 66 75 3 építed a 66. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a felszíni könyvtár építését. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! A munka 120 TVP-nyit haladt, még 7199 van hátra. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A munka dicsõséget jelent! (+3 hõsiesség pont.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 építés; [75 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

ve 341 20 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 30 ap, törpe pikkelyvért (#4) 37 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 60 ap, kötél (#128) 15 ap, ében tündekard (#132) 30 ap, ében nyílpuska (#133) 45 ap, ében láncing (#134) 60 ap, lelakatolt ládikó (#310) 450 ap, mágikus védõruha (#341) 450 ap, olaj (#415) 15 ap, elsõsegély csomag (#619) 4000 ap, az erõ rövid tõre (#1752) 280 ap, az egészség ezüst fejpántja (#2907) 280 ap, a mágia gyalogos lándzsája (#3582) 295 ap, a pontosság csontmaszkja (#4242) 280 ap, a pontosság díszes köpenye (#4288) 441 ap, a pontosság szöges öve (#4318) 441 ap, az élet csontamulettje (#5247) 280 ap, a törpék díszes karkötõje (#6642) 336 ap, a hatalom csillogó fejpántja (#6958) 514 ap, a harcos hosszú lándzsája (#8083) 532 ap, a gólem csontamulettje (#8397) 336 ap, a gólem aranyozott fülbevalója (#8458) 507 ap, az óriás szárnyas sisakja (#8727) 351 ap, az óriás díszes köntöse (#8803) 514 ap, az entek nagy pajzsa (#9612) 351 ap, az entek kék köpenye (#9687) 331 ap, az elfek átlátszó köntöse (#10602) 336 ap, a merénylõ ezüst fejpántja (#11007) 336 ap, a tudós kék köpenye (#11487) 331 ap, a lich ezüst nyaklánca (#11982) 345 ap, a lich hosszúkardja (#12117) 351 ap, a remete fekete csizmája (#12372) 336 ap, a majom átlátszó köntöse (#14202) 336 ap, a gepárd hosszú íja (#15672) 351 ap, a sas nehéz nyílpuskája (#16137) 381 ap, a sas hosszúkardja (#16167) 351 ap, a természet díszes karkötõje (#16992) 336 ap, a bölcsesség ezüst fejpántja (#17757) 336 ap, a bölcsesség kék köpenye (#17787) 331 ap, a bölcsesség nehéz nyílpuskája (#17937) 381 ap, a torony ezüst fejpántja (#18207) 336 ap, az energia nagy pajzsa (#18612) 351 ap, a kígyó háromszögszimbóluma (#19212) 345 ap, a sebezhetetlenség bíbor láncinge (#19482) 441 ap, a sebezhetetlenség díszes karkötõje (#19692) 336 ap, a ragadozó rövid tõre (#20202) 336 ap, a küzdelem fekete maszkja (#20445) 1085 ap, a gyõzelem vas mellvértje (#20848) 622 ap, a gyõzelem hosszú lándzsája (#21133) 532 ap, a túlélés ezüst láncinge (#21283) 640 ap, a tökéletesség csontmaszkja (#21792) 392 ap, a tökéletesség díszes köntöse (#21853) 514 ap, a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 525 ap, a tökéletesség aranyozott fülbevalója (#21958) 507 ap, a tökéletesség hosszú íja (#21972) 406 ap, a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032) 406 ap, a tûz bíbor láncinge (#22182) 329 ap, a tûz díszes karkötõje (#22392) 225 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 239 ap, a jég kék köpenye (#22737) 219 ap, a jég malachitgyûrûje (#22827) 225 ap, az enyészet bíbor láncinge (#23082) 329 ap, az enyészet ezüst fejpántja (#23157) 225 ap, a villám bronz mellvértje (#23547) 315 ap, a villám fekete csizmája (#23622) 225 ap, a méreg nagy pajzsa (#24012) 239 ap, a méreg rövid tõre (#24252) 225 ap, a regenerálódás elit lemezpáncélja (#24403) 543 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 239 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 225 ap, a sün ezüst fejpántja (#24957) 225 ap, a sün csontamulettje (#25047) 225 ap, a sün vívótõre (#25153) 381 ap, a teknõs lovagi lemezpáncélja (#25302) 360 ap, a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 225 ap, a teknõs vívótõre (#25603) 381 ap, a teknõs hosszúkardja (#25617) 239 ap, a szalamandra bronz amulettje (#25948) 381 ap, a szalamandra kõrisfa íja (#26023) 399 ap, a yeti lovagi lemezpáncélja (#26202) 360 ap, a yeti átlátszó köntöse (#26352) 225 ap, a yeti ónix karkötõje (#26443) 381 ap, a yeti fogazott kardja (#26518) 399 ap, a sav vas mellvértje (#26698) 489 ap, a sav díszes köpenye (#26788) 374 ap, a sav díszes karkötõje (#26892) 225 ap, a sav aranyozott fülbevalója (#26908) 374 ap, az elektromosság bronz mellvértje (#27147) 315 ap, az elektromosság vas mellvértje (#27148) 489 ap, az elektromosság átlátszó köntöse (#27252) 225 ap, az elektromosság ezüst fülbevalója (#27357) 219 ap, a légzés vaspajzsa (#27613) 399 ap, a légzés fekete csizmája (#27672) 225 ap, a légzés rövid tõre (#27852) 225 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 239 ap, az angyalok ezüst fejpántja (#28107) 225 ap, az angyalok díszes köntöse (#28153) 381 ap, az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 225 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája (#28287) 270 ap, az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782) 239 ap, a bûz csontmaszkja (#28992) 225 ap, a bûz malachitgyûrûje (#29127) 225 ap, a sólyom harci nyílpuskája (#29638) 435 ap. Veszel 20 mágikus védõruhát 9000 aranyért. [ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Már a megadott épületben vagy! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
mak 3 3. makró definiálása/hívása

kf 20216 100 bekészíted a 20216. tárgyat
Visszamész a barlangodba. A ragadozó görbekardját ezen a szinten nem tudod használni. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

kf 292 142 bekészíted a 292. tárgyat
Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a sárkányamulettet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

vd 57 vadászat
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elonotichlan nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy mutáns asztrálszárnyas (#273) [aura: 15-ös agyvihar.]. [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Mia Pszi csáp +4 PE (-3)52 (+0)90 Mutáns asztrálszárnyas Mentális pajzs 3 körre (-20)120 (-4)91
2. Mia Pszi csáp +4 PE (-3)49 (-41)49 Mutáns asztrálszárnyas Idegroppantás -45 PE (-30)90 (-4)87
3. Mia Pszi csáp +4 PE (-3)46 (-41)8 Mutáns asztrálszárnyas Idegroppantás -45 PE (-30)60 (-4)83
4. Mia Pszi csáp +4 PE (-3)43 (+4)12 Mutáns asztrálszárnyas Mentális pajzs 3 körre (-20)40 (-4)79
5. Mia Pszi csáp +4 PE (-3)40 (+4)16 Mutáns asztrálszárnyas Mentális robbanás kudarc (-5)35 (-4)75
6. Mia Pszi csáp +4 PE (-3)37 (-16)0 Mutáns asztrálszárnyas Idegroppantás -45 PE (-30)5 (-4)71

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-45 életpont.)
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy renegát pszionicista (#281) [aura: 13-as méretû 16-os szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy elemek parancsát. (-9 vp.) Samu elmormol egy villámsújtás varázslatot. A renegát pszionicista 46 ép-t sebzõdik. Vanek a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Heves kézmozdulatok közepette Vanek elmormol egy féreg érintését. Szikra elmond egy elektromos fal varázslatot. Magában motyogva, a renegát pszionicista létrehoz egy lélekfacsarást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Hópihe sebzõdik 63 ép-t. Samu 55 ép-t sebzõdik. Vanek ellenállt a varázslatnak. Szikra 58 ép-t sebzõdik. Hópihe halálos sebet kapva a földre zuhan. Samu kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. A renegát pszionicistát védi rezisztanciája. (-15 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a renegát pszionicista létrehoz egy lélekfacsarás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Vanek 61 ép-t sebzõdik. Szikra elmond egy villámsújtás varázslatot. A renegát pszionicista 54 sebzést kap. Vanek a renegát pszionicista felé mozog. Vanek a renegát pszionicistát támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy savcsapás varázslatot. A renegát pszionicista sebzõdik 195 ép-t. (-15 vp.) A renegát pszionicista halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 0/63, Samu: 46/55, Vanek: 61/61, Szikra: 54/58.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak is jut 27%. Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, jégmedúza újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

ftk 2 felszíni tárgy kutatása
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki, aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-7 vp.) Az arctalan galetki feléd rohan. Az arctalan galetki rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (67 ép-t sebzõdtél). Illatozik (-46 ép.) Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy elemek parancsát. (-9 vp.) Az arctalan galetki rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (70 ép-t sebzõdtél). Illatozik (-50 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 233 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 153 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 233 aranyat.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban, és máris megindulsz az asztrális túrára. Sajnos pont az utadban állt neki fõzõcskézni egy mentálbanya! A mentálbanyák túl nagyhatalmú teremtmények, becsületes küzdelemben biztosan nem tudnád legyõzni. Egyedüli esélyed, ha még távolról végzel vele, mondjuk megmérgezed a kotyvalékot, amit éppen kotyvaszt!
[Tudati méreg próba 6-os küszöbre: sikertelen] Egybõl látod, hogy erre nem leszel képes! A mentálbanyák híresek róla, hogy ellenállóak a tudati mérgekkel szemben, a te mérged pedig elég gyengécske, meg sem érzi!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

k 6 2 3 kaland elvállalása
(6. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(2. kaland:) Ellátogatsz az ásatás színhelyére. Egy rég kiszáradt, meredek falú lávakatlanban bukkantak a varázskönyvtárra, amelyet a Tudósok becsése szerint 3000 évvel ezelõtt épített itt valamilyen, föld alatt élõ mágiahasználó faj. Már az sem volt semmi, hogy az átkozott Xhark varázsló képes volt nyelvüket megfejteni - tudása vele együtt a sírba szállt, amikor tettéért sietve kivégezték. A katlan tetejénél különös védõruhába öltözött tudósok fogadnak. Vezetõjük megkér, hogy te is öltsd fel a magaddal hozott védõruhát.
[Tárgyhasználat: 1 mágikus védõruha]
Kicsit kényelmetlen, de ha kötelezõ, hát kötelezõ. A hangokat is tompán hallod, de azért megérted a vezetõ szavait.
- Védõruha nélkül rövid idõ alatt kiégne belõled a mágiahasználat képessége. Az õsi faj, akinek a könyvtárára bukkantunk, ocsmányabbnál ocsmányabb varázslatokat ismert. Ezek legtöbbje hatalmas területre hatott, és hatóideje több száz, ezer év, talán az örökkévalóság. Nem kétséges, fegyverként használták ezeket a varázslatokat. Különös, hogy sosem hallottunk róluk. - Egy kötéllifttel leengednek benneteket a lávakatlan mélyére. Különös érzés a vulkanikus kõzeten járni. Orrodhoz kellemetlen szag jut el. A tudós rádnézve, magyarázattal szolgál. - Mérgezõ gázok törnek fel a mélybõl. Remélem, képes vagy megóvni magadat.
[Imm.mérg.gázra próba 10-es küszöbre: sikeres]
Bólintasz - a szag kellemetlen, de nem érzel rosszullétet. Idelent egész meleg van. A falat az egyik oldalon a tudósok szétbontották, egy sötét nyílást tárva fel mögötte, amelyet alig-alig világít meg a milgandok derengése. Egy hosszú folyosón mentek végig, amelyet a tudósok vájtak a falba Xhark feljegyzései alapján. Egyszercsak kibukkantok egy hatalmas terembe. Mindenhol polcokat látsz a kõfalba faragva, rajtuk betûkkel telerótt táblácskék ezrei! Mohón nyúlsz a táblácskák után.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Hmmm... háromezer évesek? Igencsak óvatosnak kell lenned! A tudósok kétségbeesett tekintete elõtt, vigyázva leveszel egy táblácskát. Egy sebtiben felállított kõasztalhoz viszed, és ott tanulmányozni kezded. Hmm, az õsi írás! Hozzálátsz, hogy megfejtsd. A tudósok hagynak dolgozni. Órákon át dolgozol, jegyzeteket készítesz.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Kiválóan haladsz. Végül, mikor már nagyon fáradt vagy, elrakod jegyzeteidet, és távozol. [ld. enc.]
Otthon, miután kipihented magad, még egyszer átnézed a jegyzeteket, hogy elegendõ tudás birtokába jutottál-e már. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.

(3. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

v 146 23 16 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

v 146 20 16 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

v 146 17 16 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

v 146 14 16 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

v 146 11 16 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy uthanax talizmán. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenomorf bébi (#204) [aura: IQ: 8.], egy xenomorf gyermek (#421) és 2 xenó élõsködõ (#420) [aura: imm. méregre: 25.].

*** 1. KÖR *** A xenomorf gyermek mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. Hópihe ellenáll a varázslatnak. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tárgyvédelem varázslatot. (-2 vp.) Vanek rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Vanek mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Néhány rövid kézmozdulat után Szikra létrehoz egy elektromos fal varázslatot. Samu rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A xenomorf bébi 37 sebzést kap. A 2. xenó élõsködõ máris elõtted terem! A 2. xenó élõsködõt védi rezisztanciája. A xenomorf bébi elindul Hópihe felé. Az 1. xenó élõsködõ elindul Samu felé. Az 1. xenó élõsködõ rezisztálja. Hópihe megközelíti a xenomorf bébit. A 2. xenó élõsködõ rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Lecsap rád jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Bûze fojtogat. (-6 ép.) A xenomorf bébi és Hópihe egymással harcolnak. Hópihe hörögve elterül. Az 1. xenó élõsködõ Samut támadja. Samu megtántorodik. Samu halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-7 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy elemek parancsát. (-9 vp.) Magában motyogva, a xenomorf gyermek létrehoz egy savcsapást. Vanek 130 ép-t sebzõdik. Vanek halálos sebet kapva a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette Szikra elmormol egy villámsújtást. A xenomorf bébi 51 sebzést kap. A xenomorf bébi odajön hozzád. A xenomorf bébi 48 sebzést kap az elektromos faltól. A 2. xenó élõsködõ rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-4 ép.) Az 1. xenó élõsködõ Szikrát támadja. Szikra megtántorodik. Szikra kileheli lelkét. A xenomorf bébi téged támad. Elõre szúr jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. (31 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A xenomorf gyermek elmormol egy savcsapás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. xenó élõsködõ rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lesújt rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-21% támadás). Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Szagától fuldoklasz. (-4 ép.) Az 1. xenó élõsködõ rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1 TVP). Nehezen bírod a szagát. (-4 ép.) A xenomorf bébi rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít bal karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (39 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 144 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 0/99, Samu: 37/113, Vanek: 0/120, Szikra: 99/61.] Menekülsz, mented az irhádat. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 142 sebzést okoztál, és 422 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 406 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Mia, egy hosszú ezüst hajú mélykék szemû vidám tekintetû, érzékien vonzó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 237. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (18) / 16.31
[2] IQ: 22 (23) / 2.22
[3] ügyesség: 11 (12) / 5.92
[4] egészség: 11 (12) / 0.67
[5] mágia: 19 (24) / 9.93
[6] gyorsaság: 20 (21) / 7.57
[9] Méret/ép: 153 (154) / 32
Min. méret: 122
Barlangméret: 153
PONTJAID
Varázspont: 298 / 11
Képességpont: 62 / 46%
Hõsi pont: 164 (6)
Tám.bónusz: 12%
Véd.bónusz: 27%
Galetki erõ: 908 / 527
Hírnév : 500
Jóllakottság: 200%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 67 (1)
Galetki gyõzelmek: 35 (0)
Torzsz. csaták: 1122 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 834 (1)
Leölt torzszülött: 1491 (1)
Pszi csaták: 168 (1)
Pszi gyõzelmek: 88 (0)
Ájulások száma: 45 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanítómester (40)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +40% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 1] 2.) Költözz tovább két szinttel! [ok] 3.) Hozz egy cseppkõ gyûrût!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 12 (15) / 3.31 [15] regeneráció: 10 (11) / 0.35 [18] tûzimmunitás: 3 (17) / 0.59
[19] hidegimmunitás: 3 (17) / 0.20 [20] savimmunitás: 4 (18) / 0.20 [21] elkt.immunitás: 4 (18) / 3
[22] imm.mérg.gázra: 1 (15) / 0 [24] rezisztencia: 28 (42) / 0.20 [25] illat: 9 / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 3.12 [46] csapdaészlelés: 10 / 1.86 [47] zárnyitás: 10 / 5.67
[48] mászás: 11 / 2.75 [49] rugalmasság: 8 (10) / 1.70 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 2.41
[51] transzformáció: 6 / 1.20 [52] auraészlelés: 8 (10) / 7.45 [53] ékszerészet: 7 / 0.23
[54] kereskedelem: 10 / 3.57 [55] szívósság: 15 (19) / 0.55 [56] varázsitalfõzés: 6 (12) / 4.94
[57] gyógynövények: 11 (18) / 0.48 [58] nyomkeresés: 13 / 0.85 [59] vezetõkészség: 8 (9) / 7.60
[60] pszi támadás: 10 (11) / 6.93 [61] pszi energia: 17 (18) / 1.93 [62] lopás: 10 (8) / 0.20
[63] éberség: 6 (8) / 0.73 [64] átokszórás: 5 / 3.51 [65] álcázás: 6 (8) / 0.40
[66] lopakodás: 8 (7) / 1.25 [67] régészet: 20 (21) / 0.26 [68] zene: 9 / 7.59
[69] tanulás: 13 / 3.48 [70] idézés: 8 (11) / 1.08 [71] javítás: 10 / 3.07
[72] építés: 18 (21) / 0.70 [73] felderítés: 6 / 3.22    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 7 / 2.38     kõmûves kalapács
jobb láb [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 0.03      
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.88     rubin mágusbot
bal láb [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 37 (40) / 13.48 [147] alkímia: 1 (7) / 0.80 [42] csendvarázs: 5 (8) / 0.12
[149] dimenziókapu: 8 (11) / 0.20 [143] elektromos fal: 19 (25) / 8.01 [41] elemek parancsa: 15 (21) / 9.66
[29] életszívás: 5 (8) / 0.96 [152] felejtés: 11 (14) / 3.92 [18] földelem idézése: 1 (7) / 0
[172] gázpajzs: 2 (5) / 0.06 [17] gránitbõr: 17 (20) / 3.94 [15] jégpajzs: 6 (12) / 3.66
[163] kineport: 3 (9) / 0.16 [154] kisebb erõpajzs: 7 (10) / 3.24 [146] kontakt.õseiddel: 9 (12) / 0.76
[158] láth. észlelése: 5 (8) / 0.30 [157] láthatatlanság: 5 (8) / 0.30 [165] manafókuszálás: 5 (11) / 0.30
[129] mentális robbanás: 11 (12) / 5.16 [133] pszi acéltorony: 4 (5) / 0.18 [128] pszi csáp: 16 (17) / 0.83
[169] savcsapás: 39 (45) / 9.04 [171] savpajzs: 4 (7) / 0.06 [131] sz.áll.roncsolása: 5 (6) / 0.52
[176] szélpajzs: 9 (12) / 5.24 [150] tárgyvédelem: 9 (15) / 5.63 [16] tûzpajzs: 2 (8) / 0.56
[14] vakító fény: 4 (10) / 0.12 [22] villámsújtás: 4 (10) / 2.95 [194] vízlélegzés: 1 (7) / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 143 elektr 17 gránit 169 savcsa              

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1), õsmágus szájvize (1), immunitás itala (1), szélpajzs (12).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Hópihe, a jégmedúza 46/0 180% 165% 11 / 3.25 ájult
[2] Samu, az elektraton 49/0 175% 150% 12 / 4.96 ájult
[3] Vanek, az arhomad varangy 82/0 185% 165% 11 / 5.61 ájult
[4] Szikra, az elektromancer 83/0 185% 170% 10 / 9.40 ájult
lélekenergia rész 75% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
e 9 90
e 30
v 154
v 176
p
2. Makró
cs 5
bsz 2 10
be 9 5
kf 250 100
kf 142 292
3. Makró
kf 20216 100
kf 292 142
vd 57
4. Makró
h 14 30 33 36
h 14 29 30 40
h 14 28 32 36
h 69
h 71
h 77
5. Makró
ftk 1
ftk 2
ftk 3

HARCI PROGRAMOD
1: elemek parancsa v.var. ha ellf. 21. képessége 10 v. több. Prioritás: 30.
2: jégpajzs v.var. ha 5 vagy több ellenfél van. Prioritás: 60.
3: jégvihar t.var. ha 5 vagy több ellenfél van. Prioritás: 55.
4: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás: 50.
5: savcsapás t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 40.
6: gránitbõr v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 255.
7: életszívás t.var. ha ellenfeled #243.
8: tárgyvédelem v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 206.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 10 30 9 61; VI erõ:120% ép:35%; PV 3 7 1 5; PSZ 57 45 54 67 56 47; HE 3; PT 3; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128; I 50 1000 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 9 sebzés: 8-16

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 24.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #3 (4. épület), #4 (8. épület), #6 (9. épület).

SZÖVETSÉGED: Békeidõk Hírmondói (#15038). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7774. karakternél van. Jelenleg a felszíni könyvtár építésén dolgozol, eddig 600 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: halálóriás. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus vándorcsizmája (#17321) 1 a kígyó díszes köpenye (#19138) 1 a sebesség kerek pajzsa (#13211)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a szívósság csatos öve (#14666) 1 a természet zangrozi csizmája (#16873)
1 a torony átlátszó köntöse (#18252) 1 a villám nagy pajzsa (#23562) 1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511)
1 az ellenállás lovagi lemezpáncélja (#28452) 1 az ellenállás utazóköpenye (#28586) 1 az energia sárga öve (#18717)
1 bõr mellvért (#1046) 1 csillogó fejpánt (#1108) 2 ében láncing (#134)
* 1 Fairlight sipkája (#265) 2 fekete csizma (#1122) * 1 káoszkígyó vért (#271)
1 kék köpeny (#1137) * 1 krakoch csizma (#312) 1 szarvas sisak (#1078)
1 szent templomi maszk (#232) 1 utazóköpeny (#1136) 1 zangrozi csizma (#1123)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz ezüst fülbevalója (#29157) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a kígyó ezüst fülbevalója (#19257)
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) 1 a mágus ónix karkötõje (#10243) 1 a majom ezüst nyaklánca (#14232)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a ragadozó márványgyûrûje (#20126) 1 a szellemek csepp fülbevalója (#15206)
1 a szellemek márványgyûrûje (#15176) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912)
1 a torony díszes karkötõje (#18342) * 1 a tudás zafírja (#150) * 1 achát érdemrend (#303)
1 Akadémiai nyaklánc (#321) 21388 arany (#1) * 1 arany orgling fétis (#296)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás kõamulettje (#28646) 1 az energia ónix karkötõje (#18793)
468 drágakõ (#2) * 1 Fénygyûrû (#301) 1 Laillia talizmánja (#319)
1 malachitgyûrû (#1227) * 1 nilbongi kitûzõ (#311) * 1 opilíchium gyûrû (#298)
* 2 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 plüss daergaoth lord (#478) * 1 sárkányamulett (#292) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 uthanax talizmán (#335)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 5 fekete dukát (#218) 1 jegyzet (#342)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 19 mágikus védõruha (#341)
1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300) 1 pszi kõ (#277)
1 Tiume batyuja (#529) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a ragadozó görbekardja (#20216) 1 az ellenállás könnyû nyílpuskája (#28736) 1 az ellenállás kõrisfa íja (#28723)
1 az ellenállás nehéz nyílpuskája (#28737) 2 ében tündekard (#132) 1 kés (#5)
* 1 kõmûves kalapács (#250) * 1 rubin mágusbot (#261) 1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
6 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 20 csótányláb (#25)
22 elonotichlan (#31) 4 fehér gyógyital (#50) 51 gyilkos boróka (#27)
7 hatalom bíbor itala (#77) 4 hatalom kék itala (#58) 7 hónakkupók (#30)
4 hõsiesség itala (#52) 9 immunitás itala (#71) 3 jéglehelet itala (#54)
1 kék manaital (#75) 5 kihívás itala (#68) 27 liánvirág (#24)
2 mágiaellenállás (#76) 29 mátekel gomba (#21) 7 méregellenállás itala (#51)
22 mézfû (#29) 34 mitulen fû (#20) 3 muskil (#37)
3 narancs gyógyital (#80) 2 parafû (#41) 1 pontosság itala (#72)
28 ragálygomba (#26) 41 rémcserje (#34) 27 sárkányvirág (#32)
23 sötét mák (#23) 17 szemani gomba (#36) 24 tejfonál (#28)
1 tokin kaktusz (#40) 25 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59)
30 velparaj (#35) 27 waarkin (#38) 38 winropu moha (#22)
19 xita uborka (#39) 3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
3 áspisméreg (#304) 6 asztrálesszencia (#154) 3 barna manakõ (#149)
5 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 1 duzzadt xenópete (#479)
7 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151) 2 khazdar taréj (#268)
3 lemúr hártya (#161) 4 mandibula (#157) 5 molitár háj (#165)
1 nohnetár gumó (#212) 2 óriási xenópete (#480) 2 ratifikátor agy (#236)
1 smaragd esszencia (#229) 6 szirénhaj (#293) 6 szójer csáprágó (#231)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 19 mágikus védõruha (#341), 1 Tiume batyuja (#529), 1 jegyzet (#342), 1 elonotichlan (#31), 1 uthanax talizmán (#335).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 10585 arany (#1), 1 mézfû (#29), 1 tejfonál (#28), 2 hónakkupók (#30), 1 sárkányvirág (#32), 2 duzzadt xenópete (#479), 3 üvegcse (#14), 1 óriási xenópete (#480), 1 tokin kaktusz (#40), 1 elfu moha (#33), 1 õskõ (#8), 1 bûzlõ batyu (#528).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TIUME BATYUJA (529. TÁRGY)
Tiume az õsi idõk nagy kószája volt. Annakidején állítólag egy mocsárban tûnt el, ezt erõsíti meg az is, hogy batyujára úgy találtál rá, mint ami már jó régóta ázik egy bûzölgõ mocsárban! De amit a remete közöl veled, azt elhinni is nehezedre esik. Régen ilyet biztosan nem tudott, de a hegy mágiája állítólag átalakította kicsit a batyut. Ha beleraksz három varázstárgyat és egy drágakövet, a batyu egy új varázstárggyá alakítja az anyagot! A használathoz a H 529 {1. tárgy} {2. tárgy} {3. tárgy} parancsot kell kiadnod. A használat TVP-be nem kerül, de egy drágakövet automatikusan felhasználsz. A batyuba rakott tárgy csak véletlenszerû varázstárgy lehet. Az, hogy a batyu milyen tárgyat készít el neked, biztos valami szabályszerûség szerint mûködik, de hogy mi is az pontosan, arra neked kell majd rájönnöd!



BJÖLTREODROK (237. LÉNY)
Egykor az északi tundrák medveszerû ragadozója, most a föld alatt kerestek menedéket e veszedelmes faj túlélõi. Ezek a zöldvérû teremtmények valamiképp képesek áldozatuk idejébõl lopva, meghosszabbítani a saját életüket - ennek köszönhetõen egyes bjölteodrokok akár ezer évesek is lehetnek! Persze ez nem védi meg õket a kipusztulástól, amikor a galetkik igazán elkezdenek vadászni rájuk...



MÁGIKUS VÉDÕRUHA (341. TÁRGY)
Bizonyos, káros mágikus sugárzásokkal sújtott területeken elengedhetetlen, hogy az ember védõmágiát, vagy azzal átitatott védõruhát használjon. A mágikusan fertõzött szinteken ez alapfelszerelés, amelyet a boltban is megvásárolhatsz. Viseléséhez nem kell a KF parancsod kiadnod, azon kalandok során, amikor szükséged van rá, automatikusan felveszed. A védõruha általában csak egyszer használható, használat után meg kell semmisíteni.



MUTÁNS ASZTRÁLSZÁRNYAS (273. LÉNY)
Milyen furcsa ez az asztrálszárnyas! Hosszú, kecses testét zöldes duzzanatok borítják. Áttetszõ teste alatt a máskor láthatatlan hajszálerek most feketén és vörösen pulzálnak. Szemei kiégettek, csak valami sötétzöld izzást látsz bennük... Csak nem? Semmi kétség, az Ellenség rontása az asztráltérre is kiterjed, és néha megfertõz lényeket. Menekülj, mert ez olyan ellenfél, amely ellen nincs esélyed! [Mutáns asztrálszárnyasra a VD paranccsal nem vadászhatsz, ha mindenképp keresni akarsz egyet, akkor asztrálszárnyasra vadássz, és reménykedj, hogy egy fertõzött példánnyal akadsz össze.]



JEGYZET (342. TÁRGY)
Saját összefoglalásod mindarról, amit sikerült egy õsi nyelvrõl megtanulnod. Ha elegendõ ilyen jegyzeted összegyûlik, képes leszel már bizonyos dolgokat megérteni, amit ezen a nyelven írtak!



UTHANAX TALIZMÁN (335. TÁRGY)
Ez a mágikus talizmán segíti az uthanaxokat, hogy mentális képességeiket fókuszálják. A tárgy õsibb, mint a Hegy maga, és emiatt sajnos mostanra már varázsereje is megfakult - lehet, hogy egy lárva is csak fitymálva odavetné a bolt kereskedõjének, ha szerezne egyet, ahelyett, hogy áhítatos arccal a nyakába akasztaná...




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.