Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hydron
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 05:57:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2717-51

Karakterszám: 2717 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 51 Játékhét: 262
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 374
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. júl. 3. 9h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2008. júl. 4.

E-mail!

RON KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Locs-Pocs, egy csábító pillantású, karcsú nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bronzmedál, a bölcsesség köpenye, szivárvány karkötõ, a torony maszkja, lovagi lemezpáncél, suhanó csizma, a gyõzelem csepp fülbevalója, a teknõs sárgaréz nyaklánca, a gyõzelem kardja, a Tél aranylánca, a tárgyalás gyûrûje. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Locs-Pocs lenyel egy fehér italt. Agyar, az orgling szolga odajön hozzád. Megrohamozod Agyar, az orgling szolgát. Agyar, az orgling szolga rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Agyar, az orgling szolgát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (13 sebzés). Agyar, az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Locs-Pocs máris elõtted terem! Locs-Pocs téged támad. Locs-Pocs csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (20 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Locs-Pocst. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (30 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (16 sebzés).
*** 3. KÖR *** Locs-Pocs elõhív egy életszívás varázslatot. 20 életpontnyit sebzõdsz. Gyógyítja Locs-Pocst (+20 ép). Locs-Pocst próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (38 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (20 sebzés). Locs-Pocs összerogy.
[A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Locs-Pocs megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Akadil Tel Kator, egy fekete testén vörös tüskés férfi. (hírneve 32235.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 2.* Locs-Pocs felköltözött a következõ szintre. *júl. 2.* Arana felköltözött a következõ szintre. *júl. 3.* Szellem felköltözött a következõ szintre. *júl. 3.* Gork a vadász felköltözött a következõ szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

tps 30 30 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 30 TVP-t késõbbi használatra.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

gy 65 0 5 27 felt. gyógyítás 65%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 65 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 5 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 27. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+3% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

kf 17785 bekészíted a 17785. tárgyat
Felveszed a bölcsesség köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

be 4 54 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy a kereskedelem képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

be 4 52 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy az auraészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni. Micsoda badarságot beszélsz itt! Hiszen azt a képességet már ismered! Zavartan elbúcsúzol.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

ee 7554 sok-sok eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, törpe pikkelyvért (#4) 52 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 21 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, molad púp (#16) 16 ap, kõbalta (#18) 6 ap, mandolin (#19) 84 ap, mátekel gomba (#21) 42 ap, winropu moha (#22) 42 ap, ragálygomba (#26) 42 ap, tejfonál (#28) 42 ap, kötél (#128) 21 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében láncing (#134) 84 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, khaldoran öv (#137) 63 ap, nordkristály (#146) 12 ap, húsevõ bibe (#151) 21 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, yeti csont (#160) 23 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 84 ap, fekete nadrág (#171) 84 ap, pókcsatos öv (#173) 84 ap, lelakatolt ládikó (#310) 630 ap, lemezpáncél (#1000) 105 ap, vas lemezpáncél (#1001) 181 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 269 ap, pikkelyvért (#1015) 42 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 80 ap, láncing (#1030) 84 ap, könnyû láncing (#1031) 148 ap, mellvért (#1045) 73 ap, bõr mellvért (#1046) 131 ap, pajzs (#1060) 21 ap, kerek pajzs (#1061) 47 ap, nagy pajzs (#1062) 100 ap, vaspajzs (#1063) 186 ap, sisak (#1075) 21 ap, vassisak (#1076) 47 ap, szárnyas sisak (#1077) 100 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 30 ap, csontmaszk (#1092) 80 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 30 ap, ezüst fejpánt (#1107) 80 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 30 ap, fekete csizma (#1122) 80 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 25 ap, kék köpeny (#1137) 73 ap, díszes köpeny (#1138) 151 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 30 ap, átlátszó köntös (#1152) 80 ap, íj (#1270) 21 ap, könnyû íj (#1271) 47 ap, hosszú íj (#1272) 100 ap, nyílpuska (#1285) 42 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 80 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 143 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 30 ap, rövid tõr (#1302) 80 ap, kard (#1315) 21 ap, görbekard (#1316) 47 ap, hosszúkard (#1317) 100 ap, fogazott kard (#1318) 186 ap, lándzsa (#1330) 21 ap, barbár lándzsa (#1331) 47 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 100 ap, a pontosság íja (#4420) 126 ap, a titán köpenye (#5635) 111 ap, a merénylõ köntöse (#11050) 115 ap, a gepárd tõre (#15700) 115 ap, a sas görbekardja (#16166) 320 ap, a tûz lándzsája (#22480) 73 ap, a villám lándzsája (#23830) 73 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 216 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 166 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 166 ap, a méreg rövid tõre (#24252) 315 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 335 ap, a sün zöld köntöse (#25001) 166 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 161 ap, a yeti szimbóluma (#26410) 69 ap, a sav gyûrûje (#26875) 63 ap, a sav csonttõre (#26951) 166 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 216 ap, az elektromosság fejpántja (#27205) 63 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 58 ap, az elektromosság csonttõre (#27401) 166 ap, az angyalok vassisakja (#28076) 183 ap, az angyalok karkötõje (#28240) 63 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 73 ap, az ellenállás maszkja (#28540) 63 ap, a sólyom sisakja (#29425) 73 ap. Eladod a káosz éjfekete karkötõjét 44 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

kf 17785 25091 1000 1061 1091 1150 bekészíted a 17785. tárgyat
Visszamész a barlangodba. A bölcsesség köpenyét már bekészítetted korábban. Felveszed a sün malachit karkötõjét. Leveszed az enyészet mellvértjét. Felveszed a lemezpáncélt. Felveszed a kerek pajzsot. Leveszed az enyészet halotti maszkját. Felveszed a halotti maszkot. Leveszed a bölcsesség köpenyét. Felveszed a köntöst.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

kno 54 1 52 1 58 3 54. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a kereskedelem szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a kereskedelem szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot az auraészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az auraészlelés szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

var 27 1 27. varázslatra 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot kisebb gyógyítás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb gyógyítás varázslatod ereje 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

bb 9 több épület meglátogatása
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egyszercsak egy díszes köntösbe öltözött figura toppan eléd. Skretya atya! Menekülnél, de már nincs hová, a fõpap teljesen bekerített.
- Ron, de jó, hogy látlak! Hallottad, hogy milyen baleset történt a bárddal, aki templomunkban szokott lanton játszani? - zavartan bámulsz, de õ tovább folytatja. - Szerencsére itt vagy te, és bizonyára, mióta a jó útra tértél, megtanultál orgonán játszani. - rémült tekinteteddel nem is foglalkozik a pap. - Örömömre szolgálna, ha egy rövid ideig be tudnál ugrani, és játszanál a legközelebbi szertartáson! Jutalmul felajánlok egy ingyenes gyógyítást. Köszönöm, hogy elvállaltad - vereget vállon, majd sarkon fordul, és elsétál. Szóhoz sem tudsz jutni, csak döbbenten bámulsz a pap után. (13. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

k 2 7 9 13 kaland elvállalása
(2. kaland:) Visszatérsz a boltoshoz, és azt mondod neki, elvállalod a feladatot. A kereskedõ elmosolyodik, és elmagyarázza, ki lenne az áldozat. Hatalmad tudatában, fölényesen keresed fel a barlangot.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Hohó, egy vékony zsinór van a bejáratnál keresztbe feszítve! Óvatosan átléped.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Óvatosan beljebb osonsz. Csendben eléred a belsõ barlangot. Ahogy belépsz, egy rémült galetki pattan eléd.
- Az adósságért jöttem - recseged színtelen hangon. A galetki szemei kitágulnak, tudja, hogy az életéért kell harcolnia, hiszen törleszteni nem tud. Elõre lódulsz. Ellenfeled egy adós (#109). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az adós téged céloz, amikor a parittyával lõ. Nem talált. Az adós felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az adóst. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (28 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (13 sebzés). Az adós halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ, egy parittya, 16 arany és egy hamis arany. [ld. enc.]
Nos, ezzel megvolnánk! A galetki trófeáját magaddal viszed, hogy bizonyíthasd a kereskedõnek, a feladatot végrehajtottad. A kereskedõ vállon vereget, aztán eléd borít egy tucat drágakövet. - Itt a fizetséged, kedves orgyilkosom! - mondja biztatóan. Most aztán kétszer is meggondolja magát, aki esetleg nem akar fizetni nekem.
(+1 képességpont.)

(7. kaland:) Felkeresed a kalmárt. Amikor elmondod neki, hogy miért jöttél, szívélyesen hellyel kínál, de elõrebocsátja: nem engedhet az árból! "Nem addig van az" gondolod magadban, és megkezdõdik az alkudozás.
[Kereskedelem próba 7-es küszöbre: sikeres]
Minden kereskedõi tudásodat beveted, elõször is részletesen elmagyarázod, hogy miért nincs Zimkele Igorlnak egyáltalán szüksége erre a szerencsétlen fehér gömbre, azután elmondod, hogy milyen kára származna a kalmárnak abból, ha megtartaná, és milyen óriási elõnye, ha eladná. Szó szót követ, végül egy óra alkudozás után lementek négyszáz aranyra, de a kalmár nem hajlandó többet engedni. Elönt a vörös düh - hát hiába fárasztottad magad? Felragadod a gömböt az asztalról, és usgyi, kifelé!
[Gyorsaság próba 10-es küszöbre: sikertelen] A kalmár két csápját a lábadra kulcsolja, menten hasraesel, a gömb kigurul a kezedbõl. A kalmár magából kikelve üvöltözik veled, ahogy kirugdos a barlangjából.

(9. kaland:) Elmész a helyre, ahol utoljára látták a titokzatos teremtményt. Nyomok után kutatsz.
[Nyomkeresés próba 6-os küszöbre: sikeres]
Nocsak! Itt van valami érdekes! Apró égésnyomok a földön... Talán a különös teremtmény nyomai! Követed õket. Jó negyedóra múltán egy nagyobb terembe érkezel. A terem távolabbi végében valami fényt látsz. Hmmm... Ez lesz az, amit keresel! Körülnézel: megpillantasz egy apró barlangpatakot. Gyorsan bekened magadat sárral, hogy álcázd magad.
[Álcázás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Remélhetõleg tökéletesen bekented magad, csak a szemed látszik ki. Óvatosan megindulsz.
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Észrevétlenül egész közel kerülsz a különös jelenség felé. Egy apró, lebegõ lángocskát látsz, ami lassan ide-oda repked. Mi a fene lehet ez?
[Auraészlelés próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Hosszú ideig tartó, alapos megfigyelésbe kezdesz. A lángocska egyetlen elektromos szikrával megöl egy nagyobb állatot! Kisebb tûz keletkezik, amelyen probléma nélkül repül át a lény áldozatához. Mintha táplálkozna? A lángocska auráját kipuhatolva, meglepõen magas ellenállást érzel mindenfajta elemi támadással szemben. Ezenkívül a lény hihetetlenül gyors, úgyhogy eltalálni sem lehet túlzottan egyszerû! Elegendõ információt gyûjtöttél - visszatérsz Vizevil Roganhoz. Az elöljáró kíváncsian fogad, mire beszámolsz a történtekrõl. Rogan arca megkönnyebbülten felderül.
- Hiszen ez egy lidércláng! Magasabb szinten találkozhatsz vele, és annyi biztos, hogy nem az Ellenség ügynöke. Nagy megkönnyebbülés ez a számunkra! Fogadd elismerésem jeléül ezt a kék gömböt, és persze a pénzt, amit ígértem: ezzel átnyújt egy erszényt. - Elköszönsz az elöljárótól, és odakint megvizsgálod az erszény tartalmát: 80 arany. [ld. enc.]
(+2 hõsiesség pont.)
(+3 képességpont.)

(13. kaland:) Besétálsz a templomba. Skretya atya fogad.
- Á, már itt is vagy! Erre, erre! - útközben hirtelen megfordul, és meglepetésszerûen az orrod elé tolja a perselyt. - Gondolom, nem feledkeztél el az adakozásról?
Csak hápogsz. Hiszen te jöttél segíteni!
- Ötven arany. - jegyzi meg egy árnyalattal hûvösebben Skretya atya.
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Mit lehet ilyenkor tenni? Leszurkolod a pénzt. A pap mosolya visszatér. Felvezet egy sziklapárkányra, ahonnét az egész templomcsarnokot belátni. Fenséges látványt nyújt a rengeteg gyertya, sokkal hangulatosabb, mintha egy halom milgandot raktak volna a falakra. Gyorsan kipróbálod a lantot.
[Zene próba 3-as küszöbre: sikeres]
Megy ez! Csak egy kicsit hamisan szól. Ha igazán lágy hangzást akarsz elérni, meg kell egy kicsit kenni a húrokat! Hegyszerte erre a szakértõ zenészek liánvirág nedvét használják. Lássuk, van-e nálad!
[Tárgyhasználat: 1 liánvirág]
Így ni! Most már tökéletes lesz. Hamarosan gyülekezni kezd a tömeg, és kezdetét veszi a szertartás. Skretya atya hosszasan szónokol, a papok áldozatot mutatnak be az isteneknek. Te a megfelelõ pillanatban visszhangos lantzenével kíséred az eseményeket.
[Zene próba 7-es küszöbre: sikeres]
Fantasztikusan szép muzsikát produkálsz. A szertartás végeztével Skretya atya elismerését fejezi ki, és megkérdezi, lenne-e kedved legközelebb is eljönni. Visszaemlékezve az ötven arany "adományra", udvariasan elutasítod a kérést. A fõpap szomorúan bólint, majd a kezét a homlokodra helyezi. Kellemes melegség áraszt el! (Életpontod maximális lett, mágia tulajdonságod megnõtt eggyel.) Amikor távozol, a pap még utánad szól: - Ron, ezt a múltkor ittfelejtetted! - ezzel a kezedbe nyomja a díszes rézkulcsot. Elégedetten távozol.
(+1 hõsiesség pont.)
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

be 9 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 20 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

k 11 kaland elvállalása
(11. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

vd 55 vadászat
[Tudatfaló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Útközben észreveszel egy gyilkos borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** A mahomohi feléd mozog. Megindulsz a mahomohi felé. Már ott is vagy! A mahomohi rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a mahomohit. Savat lehelsz ellenfeledre. (31 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (20 sebzés). A mahomohi hörögve elterül.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 22 arany és egy hamis arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

tpf 30 30 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 30 TVP-t a korábban félrerakottból. [-30 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a porontyszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

bb 3 4 20 9 több épület meglátogatása
[be 3:] A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ-1, 180ap) villámsújtás (#22, IQ2, 180ap) féreg érintése (#31, IQ-1, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ2, 260ap) mágiatörés (#35, IQ3, 250ap) parancs (#38, IQ0, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ2, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ3, 200ap) elektromos fal (#143, IQ-1, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ0, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ-4, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ3, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ1, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ-1, 250ap) pengefal (#166, IQ-1, 180ap) Egy kék hajú, piros szemû, piszkos ruhájú alkímista siet eléd.
- Barátom! Egy kék gömb! Micsoda megtiszteltetés! A kék gömböt viselõk lehetõséget kapnak nálunk, hogy szert tegyenek egy teljes varázsital elemzõ felszerelésre! Ha szükséged van ilyen apparátusra, jelentkezz nálam - az én nevem Hektor Urogtar - és a kék gömbödet azonnal becseréljük. Persze, elõször ki kell állnod néhány, a rátermettségedet bizonyító próbát. (15. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. - Ha már erre jársz, testvér, kérlek segíts egy kicsit - lép oda hozzád egy írnok kinézetû galetki. Egy szerencsétlen szolga figyelmetlenségbõl összeöntötte négy zsák tartalmát. Ezekben egymáshoz rendkívül módon hasonlító gyógyfüvek voltak. Megtennéd, hogy szétválogatod õket? (8. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt sárkány fogja megadni: egy kék, egy vörös, egy fekete, egy zöld és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a harmadik a megoldás! A kék sárkány a következõt mondja: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Még flegmán hozzáteszi, hogy hallotta, amikor a fekete sárkány azt mondta, hogy a zöld sárkány hazudik. A vörös sárkány így szól: A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb. Még azt is megemlíti, hogy a zöld sárkány és a fehér sárkány között van igazmondó. Valószínûleg a fekete sárkány ugyanezt mondaná. A fekete sárkány ezt mondja: A válasz 50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a fehér sárkány és a kék sárkány között van hazudós. Valószínûleg a zöld sárkány ugyanezt mondaná. Így hangzik a zöld sárkány segítsége: A szám nem osztható hárommal. Elárulja még azt is, hogy a kék sárkány és a vörös sárkány állításai mindig ellentétesek. Így hangzik a fehér sárkány segítsége: A megoldás két számjegyének különbsége háromnál kevesebb. Még flegmán hozzáteszi, hogy a vörös sárkány igazat mond. Végül a remete is segít: A megoldás nem osztható öttel.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Droghart atya lép oda hozzád:
- Fiam, számítunk rád az eretnekek elleni harcban. Káros eszméikkel bomlasztják a galetkik egységét, az évszázadok alatt kialakult szokásokat bírálják. Pedig ezek tették lehetõvé, hogy túléljük az elmúlt milleniumot. Sejtjük, ki a vezetõjük ezen a szinten, de mi szeretnénk az egész társaságot elfogni. Az eggyel lejjebbi szinten ebben a pillanatban számolják fel az ottani bomlasztó társaságot. Errõl az itteniek egy darabig nem fognak tudomást szerezni. A dolgod az lenne, hogy hírvivõként felkeresed ezt a galetkit, és elmondod, hogy Te is tagja vagy a Társaságnak, és éppen csak úgy tudtál megmenekülni a letartóztatás elõl, hogy felköltöztél erre a szintre. Reményeink szerint a hír hallatán azonnal tanácskozást hívnak össze, és akkor le tudunk rájuk csapni. Természetesen szükséged van megfelelõ jelszavakra, de ezeket szerencsére már mind ismerjük. És nem árt, ha megpróbálod egy kicsit elváltoztatni a külsõdet. Jutalmul egy ingyen gyógyítást és egy mágikus tárgyat ígérünk! (20. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

tpf 100 100 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 0 TVP-t a korábban félrerakottból. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (495. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Megtalálod és annak rendje és módja szerint kikerülöd a csapdát.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Lendorien Drako, egy erõs testalkatú, villámgyors mozgású, vérvörös, macska szemû, ezüstpikkelyes férfi. [aura: ügyesség: 19.] A Pszionicisták klánjának fókuszáló rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: spanyolcsizma, csontamulett, a tolvaj kerek pajzsa, az elektromosság kék köpenye, a villám tõre, szivárvány karkötõ, Xantin ezüstöve, az elektromosság fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, az ügyesség gyalogos lándzsája, a remete bronz mellvértje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 hónakkupókot anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+7% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Irány befelé!
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Miss Ábránd, egy apró, illatfelhõbe burkolózó nõ. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: ében láncing, fogazott kard, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a tudós sárgaréz nyaklánca, a sebesség utazóköpenye. Ez az! Sikeresen elcsórtál 2 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. A kutatásod eredménytelen. Továbbnyomulsz.
Aludni látszik a lakó, Gork a vadász, egy fekete bõrû, kopasz, izmos férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a bûz halotti maszkja, bronzmedál, a bérmágus utazóköpenye, a pontosság amulettje, a kobra könnyû pikkelyvértje, a pontosság csepp fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje, a lich vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, a titán öve, Rogan karkötõje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Benyomulsz.
Aludni látszik a lakó, Locs-Pocs, egy csábító pillantású, karcsú nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: a Kõ Kardja, bronzmedál, a bölcsesség köpenye, szivárvány karkötõ, a torony maszkja, lovagi lemezpáncél, suhanó csizma, a gyõzelem csepp fülbevalója, a teknõs sárgaréz nyaklánca, a Tél aranylánca, a tárgyalás gyûrûje. Csendben elteszel 3 drágakövet. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Semmit sem találsz. Megindulsz elõre.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Giulty, egy hosszúhajú, tüzesszemû, feketeruhás nõ. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a gepárd sárga öve, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, bronz lárvaköpeny, a tökéletesség fekete csizmája, szivárvány karkötõ, a szakács üstje, a törpék halotti maszkja, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Szerencsére, nincs. Továbbmész.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Arana, egy tûzvörös hajú, kacér mosolyú nõ. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: a légzés kerek pajzsa, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, csonttõr, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, az elfek kõamulettje, suhanó csizma, a regenerálódás vassisakja, a mágus köpenye, Trollagyar. Zsebre raksz 2 drágakövet. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+9% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenó féreg (#418) és 2 xenó lárva (#416) [aura: IQ: 1.]. [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenó féreg feléd rohan. A 2. xenó lárva odajön hozzád. Az 1. xenó lárva feléd mozog. Az 1. xenó lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenó féreg rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (23 ép-t sebzõdtél). A 2. xenó lárva téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (11 ép-t sebzõdtél). Az 1. xenó lárva rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (11 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. xenó lárvát. Savat lehelsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés).
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +16 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 263 sebzést okoztál, és 107 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 25 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 247 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ron, egy vidám mosolyú, szeplõs férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 51. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 1.05
[2] IQ: 7 / 3.68
[3] ügyesség: 8 (10) / 1.05
[4] egészség: 6 (7) / 4.04
[5] mágia: 9 / 1.25
[6] gyorsaság: 5 (0) / 1.85
[9] Méret/ép: 74 / 19
Min. méret: 66
Barlangméret: 74
PONTJAID
Varázspont: 100 / 87
Képességpont: 43 / 9%
Hõsi pont: 33 (20)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 40%
Galetki erõ: 293 / 131
Hírnév : 783
Jóllakottság: 189%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 33 (1)
Galetki gyõzelmek: 8 (1)
Torzsz. csaták: 245 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 219 (2)
Leölt torzszülött: 302 (2)
Pszi csaták: 2 (0)
Pszi gyõzelmek: 2 (0)
Ájulások száma: 23 (0)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: lopakodó (12)
Speciális képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as ékszerészetet. 2.) Ölj öt nedonkutyát. 3.) Ölj öt harci törpét. [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 (11) / 3.83 [12] savlehelet: 15 (20) / 4.11 [14] mérg. lehelet: 1 / 0
[16] tüskés bõr: 4 (6) / 0 [20] savimmunitás: 2 / 0 [25] bûz: 12 (14) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 8 (10) / 0.66 [47] zárnyitás: 6 / 2.51
[48] mászás: 7 (9) / 1.26 [49] rugalmasság: 5 / 0 [50] meggyõzõkészség: 3 / 0.85
[52] auraészlelés: 2 / 0.25 [53] ékszerészet: 5 / 3.97 [54] kereskedelem: 2 / 0.07
[56] varázsitalfõzés: 3 (5) / 1.10 [57] gyógynövények: 3 / 2.40 [58] nyomkeresés: 4 / 0.80
[59] vezetõkészség: 2 / 0.05 [60] pszi támadás: 6 / 0.96 [61] pszi energia: 5 / 1.01
[62] lopás: 11 (13) / 5.26 [64] átokszórás: 2 (4) / 0.65 [65] álcázás: 15 / 0.10
[66] lopakodás: 2 (4) / 0.65 [68] zene: 9 / 0.89 [69] tanulás: 5 / 0.85
[72] építés: 2 / 1.93        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 2 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.36     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 3 / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.22 [154] kisebb erõpajzs: 2 / 1.44 [27] kisebb gyógyítás: 6 / 0.16
[146] kontakt.õseiddel: 1 / 0 [171] savpajzs: 3 / 0.32 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.06

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 5 4 8
p 4627
p 4627
p
p
pv 6
2. Makró
tpf 100
gy
ism 6
p
3. Makró
gy 65 0 5 27
v 154

HARCI PROGRAMOD
1: savpajzs v.var. ha ellenfeled #1900.
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: fekete hólyag (#38).

FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:250% ép:35%; PV 6; PSZ 62 46 47 48 66; BA 17; L 19 2 30 29 31;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4939 146 2;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (4. épület), #15 (3. épület), #20 (9. épület), #495 (51. forduló).

SZÖVETSÉGED: Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 2945. karakternél van. Jelenleg a 2. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig 30 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség köpenye (#17785) 1 a kígyó halotti maszkja (#19091) 1 az enyészet halotti maszkja (#23141)
1 az enyészet mellvértje (#23095) * 1 az enyészet vándorcsizmája (#23171) 1 bõrpáncél (#9)
1 díszes fejék (#135) * 1 ezüst nadrág (#176) 1 fekete nadrág (#171)
* 1 halotti maszk (#1091) * 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
* 2 köntös (#1150) 2 köpeny (#1135) * 1 lemezpáncél (#1000)
1 maszk (#1090) 1 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4)
2 vándorcsizma (#1121) * 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a sün malachit karkötõje (#25091) * 1 a szakács üstje (#192) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a tûz malachit karkötõje (#22391) 935 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 72 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255)
1 gyûrû (#1225) 27 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143)
1 malachitgyûrû (#1227) 1 nyaklánc (#1180) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)
13 Krónika (#783) 1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 barbár lándzsa (#1331) * 1 Enyészmester (#217) 9 fogazott tõr (#6)
1 görbekard (#1316) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 6 harci fejsze (#12)
10 kerek kõ (#11) 7 kés (#5) 1 könnyû nyílpuska (#1286)
1 lándzsa (#1330) 1 parittya (#10) 3 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
16 csótányláb (#25) 11 elonotichlan (#31) 5 gyilkos boróka (#27)
2 hónakkupók (#30) 5 liánvirág (#24) 8 mátekel gomba (#21)
6 mézfû (#29) 9 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60)
8 ragálygomba (#26) 1 savlehelet itala (#55) 4 sötét mák (#23)
13 tejfonál (#28) 8 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
12 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 3 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479)
1 ekinda haj (#147) 3 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161)
6 mandibula (#157) 5 molitár háj (#165) 3 pirgamit (#152)
1 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 110 arany (#1), 1 gyilkos boróka (#27), 4 hamis arany (#809), 21 drágakõ (#2), 1 hónakkupók (#30), 1 õskõ (#8), 1 parittya (#10), 1 kék gömb (#143), 1 díszes rézkulcs (#129).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 liánvirág (#24), 1 a káosz éjfekete karkötõje (#7554), 1 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ADÓS (109. LÉNY)
Ez a szerencsétlen galetki adósságba keveredett, és most végezned kell vele némi fejpénzért! No igen, nem szép dolog, amit csinálsz, de legalább jól megfizetnek érte. Hogy viszonyul mindez a Hegy Törvényéhez, miszerint galetki nem ölhet meg galetkit? Egyszerû: nagyon, nagyon alaposan, körültekintõen kell eljárnod, nehogy kiderüljön a dolog! És persze a saját kondícionálásodat is le kell küzdened valahogy. Mondjuk csata közben ezt mondogatod magadban: "ez egy nyomorult torzszülött, ez egy nyomorult torzszülött..." Igen, menni fog!



PARITTYA (10. TÁRGY)
Némelyik torzszülött bámulatos ügyességgel használja ezeket a primitív távolsági fegyvereket. A parittyával köveket tud nagy sebességgel kilõni, amelyek bámulatos fájdalmat tudnak okozni, ha a megfelelõ helyen találják el az ellenfelet. A parittya 2D4 sebzést okoz, és lõfegyvernek kell tekinteni. Te még mindig inkább maradj a varázslatoknál...



KÉK GÖMB (143. TÁRGY)
A Hatalom Gömbjei tökéletesen simára csiszolt, kristályból faragott gömbök. Attól függ, hogy mekkora hatalmat jelképeznek, hogy milyen színû kristályból készültek. A második legkisebb gömb a kék, a társadalom elismert tagjainak szokták adományozni különleges szolgálataikért. Csekély mágikus potenciállal is bír, ha ékszerként viseled (KF 143 parancs), védettségedet növeli 1%-kal.



XENÓ FÉREG (418. LÉNY)
A xenó fauna egy igencsak nagyméretû példánya, ez a két méter hosszú, láb vastag féreg rettenetesen agresszív és félelmetes ellenfél. Testét a xenók extrém módon ellenálló idegen biológiai struktúrája építi fel, savas nyála pedig mindent képes egy pillanat alatt teljesen szétmarni. A galetkik szolgái, még a legnagyobbak is, vinnyogva bújnak gazdájuk háta mögé, ha megpillantanak egy xenó férget.



FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM
A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob, ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély 5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3 aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz egy új kalandot.



CSAPAT ARÉNA
Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket, amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs, tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot, akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t. Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében, meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár. Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.