Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Intelligenciapróba
Küldd el képeslapként!
"Vajon mire gondolhatott e feladvány tervezője? Ha a vörös gombokat választom, talán megtalálom megbízómnak, a szint helytartójának elrabolt fülbevalóját... De ha a kék gombok kombinációval kísérleteznék, a kevesebb lehetőség miatt nagyobb esélyem lenne a túlélésre..." - hosszantartó töprengés egy kaland intelligenciapróbája előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 00:48:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2675-264

Karakterszám: 2675 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 264 Játékhét: 327
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 1208
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. feb. 5. 9h:28'
A következõ fordulód táplálható: 2007. feb. 6.

E-mail!

JÁMBOR DÉMON KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Akebono, egy nagydarab, hájas, ferdeszemû, sárgabõrû, ágyékkötõs, kontyos hajú férfi. [aura: 24-es méretû 25-ös szintû fog, 42-es paraliz.méreg.] A Tudósok klánjának doktor rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. A következõket látod nála: a siker aranyveretes öve, szivárvány karkötõ, szent templomi maszk, nilbongi kitûzõ, óriás fülbevaló, elementáris karkötõ, Rogan karkötõje, csapdamester, Örökkévalóság Tûzopálja, xenomorf bõrgyûrû, galetki érdemérem, vörös karkötõ, ozin fülkarika, az Univerzum páncélja, szerencsekõ, arany vadászköpeny, arany orgling fétis, kék mutációs gyûrû, quwarg amulett, cseppkõ gyûrû, platina nadrág, a pók smaragdgyûrûje, orgling fétis, Lhoal'zetan nyílpuskája, káoszgólem csizmája. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Akebono beszürcsöl valami ezüst folyadékot. Akebono mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy fürgülést. Akebono öregedett 1 évet. Magadban motyogva, létrehozol egy a forrás érintését. (-8 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy lávafolyamot. (-20 vp.) Akebono feléd mozog. Akebonot védi rezisztanciája. Nem hat rád. Akebono rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -12 tüskés bõr.) Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -1 tüskés bõr.) Tekergetve suhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lesújt rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Elõresuhint farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-23 ép.) Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Akebono ellenáll a varázslatnak. Nem hat rád. Akebono rád támad. Rád vág jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Odacsap neked bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Megpróbál megmarni fogával. (70 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Pofáját nagyra tátva harap fogával. (62 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Elõresuhint farkával. (38 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant farkával. (36 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-28 ép.) Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Akebonot védi rezisztanciája. Nem hat rád. Akebono rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (47 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (52 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (52 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Tekergetve suhint bal csápjával. (49 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. (66 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. (63 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lecsap rád farkával. (33 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked farkával. (31 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-26 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 399 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Akebono meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 3. NAP ** Akebono szeretne venni tõled 100 347. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 4951 347 100 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 7774.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 5.* Akebono teljesítette a 28. küldetést, amit a palotában kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 2.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *feb. 2.* Akadil Tel Kator mellé szegõdött egy gnóm útonálló. *feb. 2.* Amorpheus Amorphea pszionikus küzdelemben diadalt aratott Fortian felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]

ht 0 0 0 2 0 harci program törlése
0 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]

hp 4 20 15 1904 100 harci program
Harci programsor módosítása: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]

pta 132 128 128 128 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. pszi csáp. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]

ell 1903 255 ellenfél lista beállítása
1903. lista módosítása: 255 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]

tr 1 5 transzformáció
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.) Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended: piromád.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 436.]

v 148 1 148. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 433.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

mak 1 1. makró definiálása/hívása

e 9 90 élelemszerzés
Szerencsésebb és sikeresebb galetki vadászok barlangjait takarítod, cserébe részt kapsz a zsákmányból, hogy megetethesd a szolgáidat. Az egyik galetki röhögve kérdezi: miért nem hagyod elpusztulni a szolgákat, majd kerítesz másikat? Csak integetsz fejeddel. Agglomerátor jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Lidércláng jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]

e 20 élelemszerzés
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

e 20 élelemszerzés
Jóllakottságod 180%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

h 14 30 33 36 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Tökéletes! Az ital lassan piros színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db õsmágus szájvize.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

h 69 69. tárgy használata
Felhörpintesz 1 õsmágus szájvizét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

vv 154 176 189 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Ellõsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+24% védekezés.) (-7 vp.)
[V 176 0 0:] Elmondasz egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[V 189 0 0:] Elõhívsz egy elemek uralma varázslatot. (-15 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

vd 272 vadászat
[Targnaugh torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 muskilt. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy villogó szinapsis (#271) [aura: 15-ös tudati méreg, pszi támadás: 15.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jámbor Démon Tudati méreg +5 méreg (-11)69 (-5)85 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-11)64 (-5)125
2. Jámbor Démon Pszi csáp kudarc (-13)56 (-10)75 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-11)53 (-5)120
3. Jámbor Démon Pszi csáp kudarc (-18)38 (-15)60 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-11)42 (-5)115
4. Jámbor Démon Pszi csáp kudarc (-23)15 (-20)40 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-11)31 (-5)110
5. Jámbor Démon Tudati méreg +5 méreg (-15)0 (-25)15 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-16)15 (-10)100
6. Jámbor Démon semmi semmi (+0)0 (-15)0 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-15)0 (-10)90

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-35 életpont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 28 ép-t. (-4 vp.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

vd 272 vadászat
[Targnaugh torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez gyilkos boróka ! Leszedsz 1 adagot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy targnaugh (#272) [aura: pszi energia: 23.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jámbor Démon Tudati méreg kudarc (-6)74 (-20)70 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)69 (+0)115
2. Jámbor Démon Pszi csáp +28 PE (-3)71 (+8)78 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)63 (-28)87
3. Jámbor Démon Pszi csáp +28 PE (-3)68 (+8)86 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)57 (-28)59
4. Jámbor Démon Pszi csáp +28 PE (-3)65 (+4)90 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)51 (-28)31
5. Jámbor Démon Tudati méreg kudarc (-6)59 (-20)70 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)45 (+0)31
6. Jámbor Démon Pszi csáp +28 PE (-3)56 (+8)78 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)39 (-28)3
7. Jámbor Démon Pszi csáp +28 PE (-3)53 (+8)86 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)33 (-3)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+34% pszi támadás, +34% pszi energia.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

pv 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

p 7432 portyázás
Hosszasan kutatsz a 7432. galetki tanyája után, de hiába a varázsital, nem jutsz semmire. Úgy tûnik, nem ezen a szinten lakik.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

pv 6 2 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

sza 1 50 1 50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Agglomerátor morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

sza 1 50 2 50 db 1 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Lidércláng morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

ho 20 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 20 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

k 9 23 kaland elvállalása
(9. kaland:) Habozás nélkül átcsusszansz az asztrális térbe. Az óriási, sárgásan villódzó kortex valóban impozáns látvány, ahogy méltóságteljesen forogva a mellette nyüzsgõ apró asztális lények pöttyei közepén. Örvények tucatjai veszik körbe, szinte érzed a szívóerõt, ami belõle árad. No de elég a nézelõdésbõl, lássunk neki a takarításnak. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy elmezúzó (#166) [aura: 12-es agyvihar, méret: 90.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jámbor Démon Tudati méreg +5 méreg (-6)74 (-45)45 Elmezúzó Mentális robbanás -45 PE (-10)85 (-5)65
2. Jámbor Démon Pszi csáp +14 PE (-3)71 (-22)23 Elmezúzó Agyvihar -36 PE (-14)71 (-19)46
3. Jámbor Démon Pszi csáp +14 PE (-3)68 (-22)1 Elmezúzó Agyvihar -36 PE (-14)57 (-19)27
4. Jámbor Démon Pszi csáp +14 PE (-3)65 (-1)0 Elmezúzó Agyvihar -36 PE (-14)43 (-19)8

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-41 életpont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 32 ép-t. (-4 vp.)

(23. kaland:) Felkeresed Szershh atyát, és átnyújtod a pénzt a rituálé költségeire.
[Tárgyhasználat: 1000 arany]
Megkezdõdik a rituálé. Szershh atya mágikus köröket rajzol a padlóra, majd elhelyezi a fókuszt egy különös szelencében. Drágaköveket tör porrá, és beszórja vele a földet, a testedet és a szelencét.
- Most pedig üljünk le, kezdõdjék a meditáció! Kapcsolatot kell teremtenünk az Õsökkel.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres]
Hosszadalmas meditáció veszi kezdetét. Lehunyt szemmel koncentrálsz a sötétségre, a végtelen nyugalmára. Egyszercsak megérzed az õsök jelenlétét! Lelked örül, bár érzed, hogy lélekenergiád csökken. (-5 képességpont.)
Sustorgást hallasz, a drágakõpor forogni kezd a szobában, ahogy az Õsök alakot öltenek általa! Nem mered szemedet kinyitni. Egyszercsak kellemes melegség járja át testedet, fényt látsz lehuny szemhéjaidon keresztül. A fókusz! Világít! Megkapta az Õsök áldását! A rituálé véget ér, Szershh atya azt mondja, örül, hogy segíthetett. Megköszönöd, amit érted tett, és magadban áldod a józan eszedet, hogy megszerezted ezt az akkoriban haszontalannak tûnõ holmit. [ld. enc.]
[63 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

be 9 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Ahogy belépsz a templomba, az elsõ dolog, ami szemet szúrt, egy kard, ami az elõtér közepén lebeg. Galetkik állnak körülötte, és áhítattal sutyorognak. Lehalkítva hangodat, megszólítod az egyik melletted állót.
- Mi ez?
- Az Õsök Szent Kardja. Tegnap jelenés volt, az Alapító Atyák közül Morein szelleme jelent meg, és itthagyta ezt a kardot. Azt mondta, kapja a legrátermettebb, aki képes kiállni a Három Próbát.
Három próba? Izgalmasan hangzik! Azonban beszélgetõpartnered, egy másik ifjú a szintrõl, nem tud többet mondani, ezért megkeresed az egyik vezetõ papot. Nicsak, itt van Szershh atya! Alázattal megszólítod, és a Három Próba felõl érdeklõdsz.
- Nos - vakargatja az állát - Morein szavai nem voltak teljesen világosak, úgy is mondhatnám, hogy a szellemektõl megszokott, kissé titkokzatos jövendölést kaptuk. Nagyjából ezt mondta:
- "Íme, az Õsök Szent Kardja. Csakis a kiválasztott kaphatja meg, aki teljesítette a sebezhetetlenség és a sebezhetõség próbáját, és bizonyította, hogy méltóbb a kard õrzésére mint az, aki eddig vigyázott rá!" Amikor rákérdeztünk, hogy esetleg mondana-e a próbákról még valamit, ezt tette hozzá. "Egy torzszülött által, egy másik torzszülöttbõl készített tárgy, a sebezhetetlenség szimbóluma; ha pontosan hét lobban belõle lángra, és tüze egy galetki bõrét marja, akkor lép elõ a kard démona!" Valamit el kell égetni, hogy elõjöjjön valamilyen démon, de hogy mit? Ötletünk sincs...
(32. kaland, összesen 30 TVP-t igényel. A kalandban szolgák nem vehetnek részt.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

vd 148 vadászat
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt... (257. kaland, összköltsége 45 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy láplidérc (#250) [aura: 13-as méretû 17-es szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy lávafolyam. (-20 vp.) Nem hat rád. A láplidérc máris elõtted terem! A láplidérc 162 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A láplidérc rád veti magát. Rád vág jobb karmával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal karmával. Ez mellément. Bûze fojtogat. (-32 ép.) Regenerálsz (+9 ép) A láplidérc regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy a forrás érintése! (-8 vp.) Nem hat rád. A láplidérc 154 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A láplidérc holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 273 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+91%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete és egy lidércvelõ.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 29 ép-t. (-4 vp.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

vd 148 vadászat
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Nocsak, mit találtál! 1 xita uborka ! Óvatosan begyûjtöd. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148) [aura: gyorsaság: 18, 15-ös isteni harag.], egy törpe útonálló (#149) [aura: ügyesség: 8.] és egy troll útonálló (#150) [aura: 7-es méretû 16-os szintû bal karom, 8-as roncsolás, egészség: 12.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem! Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy a forrás érintését. (-8 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10 vp.) A törpe útonálló máris elõtted terem! A troll útonálló feléd rohan. A törpe útonálló rád támad. Elõrehajolva, egy törpe baltával csap le. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád támad. Feléd üt jobb karmával. Mellé! Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr.) Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-19 ép.) Regenerálsz (+9 ép) A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Elõhívsz egy lávafolyam varázslatot. (-20 vp.) A gnóm útonálló 138 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Nem hat rád. A törpe útonálló sebzõdik 140 ép-t a lávafolyamtól. A troll útonálló 167 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A gnóm útonálló hörögve elterül. A törpe útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan. A troll útonálló holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 458 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+123%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy xenópete, egy törpe balta és 80 arany.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

k 32 kaland elvállalása
(32. kaland:) Jelentkezel Szershh atyánál, hogy nekifutnál a Három Próbának. Õ csak a fejét csóválja.
- És rájöttél, mi az a rejtélyes tárgy, amit el kell égetni?
Tûnõdve rámolod ki a zsákod tartalmát, és együtt nézitek át, van-e közte valami, ami megfelel a feltételnek.
[Tárgyhasználat: 7 pikkelypáncél]
Igen, rögtön gondolhattál volna rá! A pikkelypáncélokat egy kupacba halmozzátok, aztán Szershh atya néhány varázsszót mormol, és a halom lángra robban. A furcsa pikkelyek zöld lánggal égnek.
- Mire vársz? - int a pap. Nyilvánvaló, hogy a második próba abból áll, hogy bele kell állnod a tûzbe!
Biccentesz. [185 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 30 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 32 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 27 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 32 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 29 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 27 életpontot. (-4 vp.)
Rettenetesen összeégtél! De nincs idõ nyavalyogni, a kard felett egy szellem materializálódik. A fegyver õre, õt kell legyõznöd. Nosza, rajta! Ellenfeled egy kardszellem (#287) [aura: savimmunitás: 15.]. [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-8 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-10 vp.) A kardszellem elmormol egy agyroppantás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy lávafolyamot. (-20 vp.) Rezisztálod a varázslatot. A kardszellem 135 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A kardszellem rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Elhibázta. Meglóbálva zúz bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd döf jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd döf bal karmával. Mellé! Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzvihart. Ellenállsz a varázslatnak. A kardszellem sebzõdik 163 ép-t. (-18 vp.) A kardszellem kileheli lelkét. Nem hat rád. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 279 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+119%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ahogy a szellem eltûnik, a kard hangos csendüléssel a földre hullik. Lassan megfogod a fegyvert, és felemeled. Az idõközben összegyûlt nézõseregbõl döbbent "Óh!" kiáltás szakad fel. Meg ugyan nem tapsolnak, de tisztességes távolságra maradnak tõled. Nyilvánvaló, hogy kivívtad tiszteletüket! Megköszönöd a lehetõséget, hogy részt vehettél a próbán, majd sietsz haza, hogy AZonosíthasd a kardot. [ld. enc.]
(+4 hõsiesség pont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

mak 3 1 2 3. makró definiálása/hívása
3. makró 1 sorának módosítása, a 2. sortól:
vd 264 vadászat
[Parancs 3. makróba tárolva.] [Quwarg lidérc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid 2 csöpögõ csápolat (#268) [aura: egészség: 16.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy lávafolyam varázslatot. (-20 vp.) A 2. csöpögõ csápolat közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. csöpögõ csápolat 150 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. csöpögõ csápolat odajön hozzád. Az 1. csöpögõ csápolat 155 sebzést kap a lávafolyamtól. Az 1. csöpögõ csápolat halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. csöpögõ csápolat halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 305 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+105%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy nagy pajzs, egy xenópete és 61 arany.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

m 5 14 88 1111 15 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,14) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 8) A legközelebbi feladat megoldásánál 8 lesz a válaszod.
(M 5,13) A folyosó északra vezet. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ilikiral városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 51 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Rastar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 45 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 44 százas lépés után érkezett meg Ilikiral városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Rastar érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Némi habozás után válaszolsz. [8] - Sajnos nem jó - mondja bánatosan a szellem.
(M 5,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

m 7 17 8102 2222 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,17) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 102) A legközelebbi feladat megoldásánál 102 lesz a válaszod.
(M 8,17) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Alkotepar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 59 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Trento város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 33 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 47 százas lépés után érkezett meg Alkotepar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Trento érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Kis töprengés után közlöd az általad jónak tûnõ választ. [102] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 9,17) Keleti irányba folyatod utadat. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 10,17) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 11,17) Körültekintõen mozogsz elõre. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben johhtukul tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 5 barlangcsigát kapott, és az állatokat napi 4 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 0 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 7-es fejadagnál, 8 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 4 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 2-es fejadagnál 1 óráig világították a milgandokkal, -9 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 3-as fejadagot adott X állatnak, és 2 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 264 vadászat
[Quwarg lidérc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 muskilt. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy uthanax (#265) [aura: 10-es méretû 15-ös szintû jobb csáp, méret: 155.] és egy kõzúzó (#49) [aura: imm. méregre: 20.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az uthanax elvarázsol egy a forrás érintését. Az uthanax mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy antimágikus szférát. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy a forrás érintése varázslatot. (-8 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) A kõzúzó feléd rohan. A kõzúzó rád támad. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy lávafolyam varázslatot. (-20 vp.) Az uthanax közelebb jön, hogy támadhasson. Az uthanax 163 sebzést kap a lávafolyamtól. Ellenállsz a varázslatnak. A kõzúzó 173 sebzést kap a lávafolyamtól. A kõzúzó hörögve elterül. Az uthanax rád támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 20 vp-det. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 20 vp-det. Az uthanax holtan terül el.
[A csatában összesen 318 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+131%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy uthanax talizmán.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

vd 264 vadászat
[Quwarg lidérc torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy quwarg lidérc (#264) [aura: 14-es méretû 27-es szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy lávafolyam varázslatot. (-20 vp.) Rezisztálod a varázslatot. A quwarg lidérc máris elõtted terem! A quwarg lidérc 164 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A quwarg lidérc rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (39 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a véredbe. Semlegesíted a mérget. Regenerálsz (+9 ép) A quwarg lidérc regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Elmormolsz egy a forrás érintése varázslatot. (-8 vp.) Nem hat rád. A quwarg lidérc 175 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A quwarg lidérc halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 338 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+101%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ellõsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

vd 264 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
vg 4951 347 100 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Akebono eladásra kínál neked 100 347. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

a 4951 347 100 tárgy átadása galetkinek
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Nem találsz semmit. Továbbmész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Lord Rhynn, egy sötét árnyalatú ékkövekkel borított testû, zafírszemû férfi. A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, a bénaság fülbevalója, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, roxati üvegszem, a puhányság köve, a füvész köpenye, adamantit karkötõ, Khazidax koponyája, cseppkõ gyûrû, elementáris karkötõ, Lhoal'zetan nyílpuskája, sárkányamulett, Rogan karkötõje, Tlyxcet pajzs, a királynõ páncélja, ozin fülkarika, xenomorf bõrgyûrû, mintrogi erõöv, aréna obszidián érme, arany nadrág, a pók smaragdgyûrûje, az Õrzõk ében karkötõje, nilbongi kitûzõ. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 szemani gombát anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

kf 232 bekészíted a 232. tárgyat
A szent templomi maszkot már bekészítetted korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 lidércvelõ. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy uthanax talizmán. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 15% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.51).
A kör során összesen 1985 sebzést okoztál, és 760 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 28 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 450 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Jámbor Démon, egy parázslóan vörös tekintetû, zöld bõrû, tar fejû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.51). Ez a 264. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (15) / 14.12
[2] IQ: 17 / 1.79
[3] ügyesség: 22 (21) / 3.05
[4] egészség: 10 (11) / 0.10
[5] mágia: 43 (52) / 3.63
[6] gyorsaság: 14 (16) / 6.08
[9] Méret/ép: 253 (276) / 255
Min. méret: 103
Barlangméret: 254
PONTJAID
Varázspont: 753 / 352
Képességpont: 227 / 34%
Hõsi pont: 114 (20)
Tám.bónusz: 14%
Véd.bónusz: 49%
Galetki erõ: 1144 / 420
Hírnév : 2790
Jóllakottság: 186%
Életkor: 17 / 17
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 334 (1)
Galetki gyõzelmek: 220 (0)
Torzsz. csaták: 1951 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 1813 (6)
Leölt torzszülött: 3356 (10)
Pszi csaták: 479 (3)
Pszi gyõzelmek: 259 (1)
Ájulások száma: 118 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágus (60)
Speciális képességeid:
+60 max. varázspont, +5 minden varázslat szintedre. +3 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts hét küldetést, amit a templomban kaptál! [számláló: 5] 2.) Vegyél részt egy legendás ellenfél legyõzésében. 3.) Hajts végre 10 olyan véletlen kalandot, amelyben varázslat próba van. [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 17 / 4.43 [15] regeneráció: 10 (12) / 0 [16] tüskés bõr: 12 (13) / 0
[18] tûzimmunitás: 3 (10) / 0.29 [19] hidegimmunitás: 2 (9) / 0.40 [20] savimmunitás: 4 (17) / 2.20
[21] elkt.immunitás: 2 (9) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 2 (15) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 41 (53) / 0
[24] rezisztencia: 43 (59) / 0.40 [26] lõfegyver: 1 (5) / 0 [27] imm. méregre: 0 (20) / 0
[31] áttörés: 0 (3) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.82 [46] csapdaészlelés: 10 / 1.43 [47] zárnyitás: 11 / 2.18
[48] mászás: 10 / 1.45 [49] rugalmasság: 5 (7) / 1.62 [50] meggyõzõkészség: 6 / 3.08
[51] transzformáció: 10 / 4.99 [52] auraészlelés: 15 (20) / 5.36 [53] ékszerészet: 4 / 0.87
[54] kereskedelem: 7 / 1.93 [55] szívósság: 15 (21) / 0.55 [56] varázsitalfõzés: 11 / 7.74
[57] gyógynövények: 11 / 1.67 [58] nyomkeresés: 15 / 7.67 [59] vezetõkészség: 5 / 1.09
[60] pszi támadás: 15 (16) / 8.26 [61] pszi energia: 17 (18) / 10.50 [62] lopás: 6 / 1
[63] éberség: 2 (4) / 0.77 [64] átokszórás: 4 / 0.56 [65] álcázás: 25 (27) / 1.78
[66] lopakodás: 3 (4) / 1.10 [67] régészet: 16 / 1.49 [68] zene: 6 / 0.50
[69] tanulás: 14 / 10.20 [70] idézés: 17 (20) / 4.16 [71] javítás: 2 / 0.85
[72] építés: 1 / 0.05 [73] felderítés: 8 / 6.68    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.72     rubin mágusbot
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.82     Trollagyar
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18     Yssuf tõre
jobb mancs [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.18     szilmill tõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 22 (31) / 5.70 [130] agyvihar: 7 (8) / 1.10 [147] alkímia: 4 (15) / 1.72
[42] csendvarázs: 1 (10) / 0.12 [149] dimenziókapu: 3 (12) / 0.30 [37] egokínzás: 1 (10) / 0.31
[143] elektromos fal: 1 (12) / 0 [41] elemek parancsa: 4 (15) / 0.32 [189] elemek uralma: 18 (29) / 3.09
[49] elemi védelem: 8 (19) / 3.99 [48] ellenáll.megtörése: 3 (12) / 1.38 [10] energiatüske: 1 (12) / 0.84
[29] életszívás: 3 (12) / 0.62 [152] felejtés: 2 (11) / 0.28 [172] gázpajzs: 2 (11) / 0.36
[17] gránitbõr: 25 (34) / 3.68 [23] isteni harag: 1 (12) / 0 [15] jégpajzs: 4 (15) / 1.38
[163] kineport: 11 (22) / 2.36 [154] kisebb erõpajzs: 7 (16) / 2.18 [27] kisebb gyógyítás: 10 (19) / 8.51
[146] kontakt.õseiddel: 4 (13) / 0.08 [158] láth. észlelése: 5 (14) / 0.36 [157] láthatatlanság: 1 (10) / 0.30
[25] lávafolyam: 43 (54) / 14.27 [165] manafókuszálás: 5 (16) / 0.48 [35] mágiatörés: 1 (10) / 0.15
[162] mágikus csapda: 1 (12) / 0.08 [129] mentális robbanás: 8 (9) / 4.10 [148] méregsemlegesítés: 24 (33) / 2.25
[28] óriáserõ: 1 (10) / 0.20 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 0.80 [128] pszi csáp: 13 (14) / 3.68
[171] savpajzs: 1 (10) / 0.22 [151] sárkánylehelet: 9 (20) / 1.97 [30] sorvasztás: 2 (11) / 0.15
[131] sz.áll.roncsolása: 3 (4) / 0.56 [159] szellemidézés: 2 (11) / 1.72 [176] szélpajzs: 7 (16) / 4.49
[150] tárgyvédelem: 5 (16) / 1.43 [132] tudati méreg: 14 (15) / 2.53 [16] tûzpajzs: 1 (12) / 0.74
[20] tûzvihar: 41 (52) / 7.12 [14] vakító fény: 2 (13) / 0.30 [170] villámpajzs: 2 (13) / 0.09
[22] villámsújtás: 3 (14) / 1.42        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 13 22 villá 24 169 173 a forr 17 gránit 25 lávafo 20 tûzvih 49 elemi  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (8), javítás itala (1), õsmágus szájvize (1), szélpajzs (16), méregsemlegesítés (33).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Mócsing, az agglomerátor 90/90 157% 170% 9 / 1.55 nem harcol
[2] lidércláng 20/20 162% 160% 5 / 1.92 nem harcol
[3] elektromancer 60/60 58% 110% 1 / 0.05 nem harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 160% gyógyítás: 9

MAKRÓID
1. Makró
e 9 90
be 9 5
e 20
e 20
mak 5
2. Makró
mak 1
pv 2
p 7432
pv 6 2 7
3. Makró
ism 4
vd 264
vg 4951 347 100
a 4951 347 100
p
4. Makró
mak 3
kf 232
5. Makró
h 14 30 33 36
h 69
vv 154 176 189
ism 2
vd 272
ho

HARCI PROGRAMOD
1: lávafolyam t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 1.
2: savlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 60.
3: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 70.
4: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 70.
5: gránitbõr v.var. ha ellf. 26. képessége 20 v. több. Prioritás: 80.
6: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 11.
7: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 25.
8: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 22.
9: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 33.
10: tárgyvédelem v.var. ha ellf. 206. képessége 0 v. több. Prioritás: 44.
11: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 100.
12: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 22 v. több. Prioritás: 3.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: Yarmbaur (#192), 209, manifesztált energia (#267), tûztáncos (#251), manapók (#275), az elsõ agyaggólem (#481), agyaggólem (#252).
1901: daergaoth lord (#213), xenomorf bébi (#204), kõgólem (#256), maerju (#269), bjöltreodrok nagyúr (#486), manapók (#275).
1902: daergaoth lord (#213), xorex óriásfatty (#262).
1903: daergaoth lord (#213), óriás glathorg csáp (#283), elemi mágus (#255).
1904: keyrasi démonlidérc (#207), manaszonda (#229), márvány apostol (#266).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 86 99 15 27 9; VI erõ:150% ép:1%; PV 6 2 7; PSZ 45 47 69 67 66 48; BA 420; L 20 36 37 161 23 35; HE 9; PT 1; PTA 132 128 128 128 132; PTB 128 128 128 128 128; I 50 99 1 75;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4951 41 1; VG 4951 347 100; VG 4951 347 100; VG 4951 347 100; VG 4951 347 100; VG 4951 347 100; VG 4951 347 100; VG 4951 347 100; VG 4951 338 3; VG 4951 347 100;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 35 szint: 10 sebzés: 105-113

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 23.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (8. épület), #26 (4. épület), #36 (7. épület), #51 (20. épület), #398 (263. forduló), #407 (260. forduló), #257 (264. forduló), #455 (262. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a mentát sárga öve (#12867) 1 a ragadozó csillogó fejpántja (#20008)
1 a sebezhetetlenség kék köpenye (#19587) 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a tökéletesség ezüst fejpántja (#21807)
1 a tökéletesség ezüst láncinge (#21733) 1 a tökéletesség fekete csizmája (#21822) 1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762)
1 a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) 1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 1 a tudás díszes pikkelyvértje (#1917)
1 a yeti könnyû láncinge (#26231) 1 az ellenállás bíbor láncinge (#28482) 1 az enyészet szárnyas sisakja (#23127)
* 1 Banyapók köpenye (#600) 1 bohókás szandál (#406) * 2 bronz pszi váll-lap (#290)
4 ében láncing (#134) 1 ezüst nadrág (#176) 1 Fairlight sipkája (#265)
* 1 káoszkígyó vért (#271) * 1 khaldoran öv (#137) * 1 krakoch csizma (#312)
1 mintrogi erõöv (#262) 1 nagy pajzs (#1062) 5 õspók köpeny (#332)
2 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195) * 1 szent templomi maszk (#232)
4 törpe pikkelyvért (#4) * 2 xenóbõr pajzs (#614)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a lich díszes karkötõje (#12042) 1 a mágia ezüst fülbevalója (#3507)
1 a mágia smaragdja (#153) 1 a mentát aranyozott fülbevalója (#12958) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
1 a ragadozó arany nyaklánca (#20084) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tökéletesség bronz amulettje (#21898)
2 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926) 11007 arany (#1) * 4 arany orgling fétis (#296)
1 asztrálgyöngy (#233) * 1 az áttörés rubingyûrûje (#378) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) 1 az enyészet malachit karkötõje (#23291) 1 az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 Banyapók gyûrûje (#601) 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
1 császári dekrétum (#254) 417 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208)
* 1 Fénygyûrû (#301) 1 galetki érdemérem (#276) 4 karmazsin tûzgyûrû (#338)
1 kristályamulett (#130) * 2 kvatáns fókusz (#611) 1 Laillia talizmánja (#319)
1 nilbongi kitûzõ (#311) * 1 opilíchium gyûrû (#298) * 8 orgling fétis (#269)
* 1 õsgyémánt (#237) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 szerencsekõ (#197)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) * 7 uthanax talizmán (#335) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 áldott oprasszum fókusz (#352) 1 arany tóken (#764) 2 aranydukát (#437)
1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129) 4 ezüst tóken (#763)
13 fekete dukát (#218) 2 garling kristály (#209) 1 hebrencs csapda (#582)
4 kötél (#128) 1 legendás tóken (#606) 1 lelakatolt ládikó (#310)
3 mágikus védõruha (#341) 10 mágustóken (#672) 1 Morgan kristálya (#525)
1 Morgan pálcája (#511) 1 Niagren csodapálcája (#523) 1 orvosságos zacskó (#590)
1 platina tóken (#765) 2 relikviaszilánk (#604) 1 Tiume batyuja (#529)
1 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a mágus harci íja (#10274) 1 a tökéletesség hosszú íja (#21972) 1 a tökéletesség lovagi kardja (#22019)
1 a tökéletesség vívótõre (#22003) 1 az áttörés vívótõre (#31903) 1 az ellenállás rövid tõre (#28752)
1 az Õsök Szent Kardja (#380) * 2 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608) * 1 rubin mágusbot (#261)
* 3 szilmill tõr (#314) 4 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214)
* 2 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
10 bajnokok itala (#62) 4 bosszantás itala (#81) 8 csapdaészlelés itala (#65)
11 csótányláb (#25) 20 elfu moha (#33) 29 elonotichlan (#31)
1 energiaital (#82) 2 fehér gyógyital (#50) 7 féregtüske (#42)
56 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom bíbor itala (#77) 16 hatalom kék itala (#58)
45 hónakkupók (#30) 6 hõsiesség itala (#52) 5 immunitás itala (#71)
2 javítás itala (#108) 9 kalmárok itala (#66) 7 kék manaital (#75)
7 kincskeresés itala (#64) 28 liánvirág (#24) 4 mágiaellenállás (#76)
44 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51) 51 mézfû (#29)
13 mitulen fû (#20) 26 muskil (#37) 3 narancs gyógyital (#80)
7 óriásnövés itala (#60) 6 õsmágus szájvize (#69) 1 õsmana itala (#84)
3 parafû (#41) 11 pontosság itala (#72) 27 ragálygomba (#26)
37 rémcserje (#34) 4 sárga gyógyital (#61) 46 sárkányvirág (#32)
7 savlehelet itala (#55) 11 sötét mák (#23) 46 szemani gomba (#36)
36 tejfonál (#28) 12 tokin kaktusz (#40) 6357 üvegcse (#14)
16 védelem itala (#59) 38 velparaj (#35) 27 waarkin (#38)
39 winropu moha (#22) 9 xita uborka (#39) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 áspisméreg (#304) 53 asztrálesszencia (#154) 41 barna manakõ (#149)
6 bolhedor szárny (#15) 11 bronz korong (#297) 12 csöpögõ csáp (#334)
4 duzzadt xenópete (#479) 37 ekinda haj (#147) 8 elektronit (#141)
4 fókuszrubin (#337) 7 gólemagyag (#330) 1 húsevõ bibe (#151)
32 káoszkígyó pikkely (#230) 14 khazdar taréj (#268) 19 kõtroll szem (#274)
3 lemúr hártya (#161) 4 lidércvelõ (#339) 1 maerju koponya (#336)
2 mandibula (#157) 5 molad púp (#16) 5 molitár háj (#165)
3 nordkristály (#146) 78 õsi relikvia (#17) 7 õspók pete (#331)
22 patkányfog (#270) 38 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236)
10 smaragd esszencia (#229) 2 szinapszis plazma (#344) 16 szirénhaj (#293)
74 szójer csáprágó (#231) 2 xenó minta (#491) 3 xenópete (#278)
13 xorex fûszer (#329) 25 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a torony rövid tõre #18402 (11), a sebezhetetlenség fekete csizmája #19572 (11), a tudós csonttõre #11651 (9), a tökéletesség vándorcsizmája #21821 (11), a túlélés ezüst fülbevalója #21507 (11), a mentát vívótõre #13003 (14), az angyalok fekete csizmája #28122 (9), a ragadozó ónix karkötõje #20143 (14), a tökéletesség kõamulettje #21896 (11), a tökéletesség díszes karkötõje #21942 (12), az ügyesség bíbor köntöse #2504 (16), az ellenállás csepp fülbevalója #28706 (5), a sebezhetetlenség malachitgyûrûje #19677 (11), a törpék díszes karkötõje #6642 (11), a sebezhetetlenség vaspajzsa #19513 (14), a sebezhetetlenség kerek pajzsa #19511 (9), a sün gyalogos lándzsája #25182 (9), a yeti díszes karkötõje #26442 (9), Elenios vándorcsizmája #41621 (12), az enyészet malachit karkötõje #23291 (5).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 az Õsök Szent Kardja (#380), 1 áldott oprasszum fókusz (#352), 2 muskil (#37), 1 gyilkos boróka (#27), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 törpe balta (#224), 1 duzzadt xenópete (#479), 2 uthanax talizmán (#335), 1 xita uborka (#39), 1 nagy pajzs (#1062), 2 xenópete (#278).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 hónakkupók (#30), 1 elfu moha (#33), 1 üvegcse (#14), 941 arany (#1), 6 pikkelypáncél (#223), 1 oprasszum fókusz (#300).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÁLDOTT OPRASSZUM FÓKUSZ (352. TÁRGY)
Az áldott oprasszum fókuszt az Õsök Áldása segítségével kaptad az oprasszum fókusz felhasználásával. Ez a tárgy segíti a lélekenergia felfogását, ahányszor egy csata során lélekenergiát nyersz ki, plusz öt százalékot kapsz (függetlenül a lélekenergia mennyiségétõl és a leölt lények mennyiségétõl). Ez vonatkozik a pszi csatában, tudati kohézióval kinyert lélekenergiára is. A fókuszt nem kell KF-elni ahhoz, hogy mûködjön. Nem eladható tárgy.



KARDSZELLEM (287. LÉNY)
Ez egy mágikus úton megidézett szellem, amelyet egy kard õrzésével bíztak meg. Ha le tudod gyõzni, a kard a tiéd.



AZ ÕSÖK SZENT KARDJA (380. TÁRGY)
Különleges relikvia ez, amelynek megszerzéséhez a Három Próbát kell teljesíteni. A kard pengéjét mithrilbõl kovácsolták, nyelét bronzból öntötték, de a bronznyél egy nagyobb és két kisebb zafírt foglal magába - semmi kétség, ezek fókuszálják a kard varázserejét. A kard forgatójának - számos mágikus képessége mellett - 4D6+4 sebzést biztosít.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.