Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alba Regina
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 22:06:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2652-103

Karakterszám: 2652 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 103 Játékhét: 122
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 19
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. jan. 5. 9h:14'
A következõ fordulód táplálható: 2005. jan. 8.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

KOPONYAROPPANTÓ GRUNDRAG KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Marduk részére 2 db lemúr hártyát. Te 2 aranyat kaptál.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24207.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jan. 3.* Imhotep felköltözött a következõ szintre. *jan. 3.* Jimmu Palimadrakosz teljesítette a 33. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *jan. 3.* Jimmu Palimadrakoszt majdnem felfalta egy gázelementál.
Egy futár távoli híreket hoz:
*dec. 21.* Clow csatában legyõzte Kharast. *dec. 22.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Xenomorfot. *dec. 22.* Köpködõ Méregzsákot kis híján megölte egy xenó élõsködõ. *dec. 28.* Clow csatában legyõzte Szárnyaszegett Bolhedort. *dec. 28.* Dark Valek a Renegát Elfet legyõzte harcban egy zoriád. *dec. 28.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *dec. 28.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *dec. 28.* Dart Mahul mellé szegõdött egy pusztító szójer. *dec. 31.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott vhrathag pók felett! *dec. 31.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Corvus felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

h 14 6 29 30 31 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Siker! Elõállítottál 6 kék varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez hatalom kék itala.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

h 58 58. tárgy használata
Ledöntesz a torkodon 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

h 58 58. tárgy használata
Megiszol 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

h 58 58. tárgy használata
Megiszol 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

h 58 58. tárgy használata
Lenyelsz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

h 58 58. tárgy használata
Megiszol 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

h 58 58. tárgy használata
Óvatosan beszürcsölsz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

kno 2 1 2. képességre 1 képességpont
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled! [Ld. Szabálykönyv, méret.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
h 8 106 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 21.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

gy 70 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

gy 70 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]

z 168 10 zenélsz 168. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. A barlangodban, magadban muzsikálsz, hiszen tudod, hogy tudásod még nem érte el azt a szintet, amellyel közönség elé léphetnél. Úgy tûnik, egy kóbor torzszülöttet megzavart a muzsikád, és most betört a barlangba, csak hogy elhalgattasson. Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83).

*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, az 1. sötét elf harcos rád lõ. (8 ép-t sebzett.) Ében nyílpuskával meglõ téged a 2. sötét elf harcos. Nem talált. Megindulsz az 1. sötét elf harcos felé. Már ott is vagy! Az 1. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával lesújtasz. (32 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (64 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (18 sebzés). Az 1. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. sötét elf harcost. Odaütsz jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elhibáztad. Pofádat nagyra tátva harapsz. (62 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (16 sebzés). A 2. sötét elf harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 270 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+171%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 30 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az árnyékmester harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

kf bekészíted a 0. tárgyat
Nem vettél le semmilyen tárgyat LE paranccsal (vigyázz, az üres KF nem mûködik, ha az utolsó LE óta táboroztál!). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
m 2 7 4111 8 1111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,7) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 1,7) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** A tycharonid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy pengefal! Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. A tycharonid sebzõdik 19 ép-t. Megközelíted a tycharonidot. A varázslat nem hatott rád. A tycharonidot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával lesújtasz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (6 sebzés).
*** 2. KÖR *** A tycharonid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elbájolás. Az árnyékmester megúszta! Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! 32 életpontnyit sebzõdsz. A tycharonid sebzõdik 18 ép-t. Megtámadod a tycharonidot. Lecsapsz jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával lesújtasz. Elkerülte. A fogaiddal támadsz. El sem találtad. Bûzöd kellemetlen számára (7 sebzés).
*** 3. KÖR *** A tycharonid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elbájolás. Az árnyékmester megúszta! Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. 27 ép-t sebzõdtél. A tycharonid 23 sebzést kap. A tycharonid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 119/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%). Szolgáidnak is jut 47%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia és 39 arany. Piknik idõ! A kajára veted magad. (+62% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+55 életpont.)
(M 1,6) Észak felé mozogsz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Eléd tol a galetki valamilyen ronda bogarat. Döglött. Ezt kell megenned! Hú, ez kemény feladat, az biztos, hogy a próba után a következõ szobában kiokádod az egészet.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 1,5) Északra mész tovább. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd. Meg kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 1,4) Észak felé mész a labirintusban. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 1,3) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 1,2) A következõ terem északra van, így arra mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Ha 10 mikropoid 8 hét alatt 720 kiló mohát fal fel, akkor 6 mikropoid 5 hét alatt hány kiló mohát eszik meg?
Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 1,1) Tovább északra! Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén hatalmas, fekete kristályok vesznek körül egy szabályos kör alakú területet. Közelebb mész, és megtalálod a bejáratot. Ahogy belépsz a kristályok közé, a padló fehéren világítani kezd. A következõ pillanatban egy szûk barlangjáratban találod magad, amely zsúfolva van hmanoidokkal. Megdöbbenve látod, hogy az egyik járat felõl szárnyas alakok lépnek be. Szárnyaik lassan beolvadnak a hátukba, testük vaskos lesz, lábuk végén karmok nõnek. Most már bizonyos vagy benne, hogy ezek az alakváltásra képes szárnyas humanoidok voltak a galetkik õsei! Izgatottan figyeled tovább az eseményeket. Többféle humanoidot is látsz, ahogy a tömeg összegyûlik egy óriási teremben. Egy emelvényen egy törpe és egy ember vitatkozik, de aztán fellép melléjük az egyik alakváltó, lágy szavakkal valamit magyaráz a tömegnek, mire mindenki elcsendesedik, és felé fordul. A barlangterem ekkor megremeg, néhány szikla lezuhan. A kitörõ pánikot azonban az emelvényen álló alak elcsitítja, és parancsokat kezd osztogatni. A következõ pillanatban újra a fekete kristályok között állsz. Õseid hangját hallod: "A túlélésre annak az esélyei a legnagyobbak, aki a legjobban tud alkalmazkodni a megváltozott környezethez. Költözz feljebb, és tökéletesítsd tovább az alkalmazkodás mûvészetét." Érzed õseid áldását. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
(M 1,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Kimész a Csarnokból. Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez ragálygomba ! Leszedsz 2 adagot. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy zombi herceg (#140) [aura: erõ: 9.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyót. A zombi herceg sebzõdik 14 ép-t. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. A zombi mester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a zombi mestert. Odakensz neki jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsáját forgatva támadsz. (19 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (53 ép-t sebeztél). A zombi mester kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 28 ép-t. A zombi herceg 13 ép-t sebzõdik. Megtámadod a zombi herceget. Odakensz neki jobb mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával támadsz. (15 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (50 ép-t sebeztél). A zombi herceg holtan terül el.
[A csatában összesen 197 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 55/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 31% jut.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) [aura: mágia: 6.] és egy troll útonálló (#150).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló elmormol egy elemi védelem varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol egy tûzgolyót. A gnóm útonálló sebzõdik 9 ép-t. A törpe útonálló ellenállt a varázslatnak. A troll útonálló sebzõdik 26 ép-t. Megközelíted a troll útonállót. A törpe útonálló az árnyékmestert rohamozza. A troll útonálló feléd rohan. Megtámadod a troll útonállót. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (13 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Ez mellément. A törpe útonálló az árnyékmestert támadja. A troll útonálló rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy isteni haragot. 21 ép-t sebzõdtél. Az árnyékmester sebzõdik 21 ép-t. Magában motyogva, az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyót. 22 életpontnyit sebzõdsz. A troll útonálló sebzõdik 28 ép-t. A troll útonálló hörögve elterül. A gnóm útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gnóm útonállót próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával lesújtasz. (22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (67 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (9 sebzés). A gnóm útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan. A törpe útonálló az árnyékmestert támadja.
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. A törpe útonálló rezisztálja. A törpe útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a törpe útonállót. Beversz egyet jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával lesújtasz. (30 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (68 ép-t sebeztél). A törpe útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 328 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 85/41.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+91%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 91% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy törpe balta és 74 arany. Az árnyékmester az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+95 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy gázelementál (#155) [aura: imm. méregre: 80.].

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. A gázelementál sebzõdik 25 ép-t. Megindulsz a gázelementál felé. Már ott is vagy! A gázelementál közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a gázelementált. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Meglengetve az ügyesség hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. (17 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (56 ép-t sebeztél). A gázelementál rád támad. A gázelementál mérgezõ gázt fúj rád. (37 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy tûzgolyót. Sebzõdsz 26 ép-t. A gázelementál 25 ép-t sebzõdik. A gázelementál holtan terül el.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 76/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Szolgáidnak is jut 40%.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+51 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

l lopás preferencia:
Nem törõdsz a tárgyak értékével, amikor lopsz. Nincs egyetlen tárgy sem, amit jobban szeretnél ellopni a többinél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

v 157 157. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy láthatatlanságot. (-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Valami be van itt temetve! Átugrod.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Rhandavr, egy robosztus, négy karú, pikkelyes, hosszú farokra támaszkodó férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, a tudás zafírja, vhrathag gömb, a regenerálódás arany nyaklánca, a kígyó malachit karkötõje, a sebesség malachit karkötõje, aréna kõ érme, a sebesség márványgyûrûje, a természet lovagi lemezpáncélja, a gyõzelem ezüst nyaklánca, a pók smaragdgyûrûje, a bénaság fülbevalója, kék mutációs gyûrû, a teknõs kerek pajzsa, a ragadozó utazóköpenye, a harcos sárga öve, az óriás fekete csizmája, a gladiátor ezüst fejpántja, a ragadozó ezüst fülbevalója, a harcos könnyû nyílpuskája, plüss daergaoth lord. Csendben elteszel 3 szójer csáprágót. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+6% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Megnyugszol, itt nincs semmi. Megindulsz befelé.
Aludni látszik a lakó, Frigg, egy karcsú, tündérléptû istennõ, szénfeketén sugárzó szemû nõ. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál, a bölcsesség csatos öve, aréna kõ érme, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, az ügyesség fekete csizmája, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, a tudás átlátszó köntöse, az Õrzõk ében karkötõje, az ellenállás nehéz nyílpuskája. Csendben elteszel 1 káoszkígyó pikkelyt. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Találsz valami gyanúsat, óvatosan kikerülöd.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Csillag Rynn, egy színváltó hajú, szemû és bõrû, kecses testû, öntudatos, szép nõ. [aura: 5-ös jégpajzs.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, az enyészet fekete csizmája, az elefánt díszes karkötõje, a szakács üstje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, az erõ díszes karkötõje, a sebesség csonttõre, a torony ónixgyûrûje, egykezes nyílpuska, a sebesség zöld köntöse, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az élet ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, az enyészet sárgaréz nyaklánca, a tudás zafírja, az élet kerek pajzsa, az enyészet ezüst nyaklánca, a ragadozó hosszú lándzsája, a tökéletesség csonttõre, az enyészet sárga öve, az enyészet díszes fejpántja, a kígyó bíbor láncinge, görényfarok. Elteszel 2 yeti csontot, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nocsak, mit találtál! 1 sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. A kutatásod eredménytelen. Irány befelé! Valami neked csapódik, és kegyetlen fájdalmat érzel. Csapda! (-27 ép). Megszûnt a láthatatlanság varázslatod. Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
Odabent fogad Félénk Mimóza, egy teltkarcsú, ezüstös hajú nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: a ragadozó csontmaszkja, a gyõzelem malachit karkötõje, a bérmágus csontamulettje, a káosz sugárzó karkötõje, aréna kõ érme, a természet hosszúkardja, az energia bronz mellvértje, ozin fülkarika, a bûz ónix karkötõje, a tudás zafírja, a bölcsesség hosszú íja, a bölcsesség háromszögszimbóluma, a bölcsesség szöges öve, a lich csontamulettje, a lich malachitgyûrûje, a természet kék köpenye, a mentát gyalogos lándzsája, az enyészet márványgyûrûje, a tudós nagy pajzsa, a puhányság köve, a gólem ónixgyûrûje, arany nadrág, az élet csonttõre, a gepárd fekete csizmája. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Félénk Mimóza elmormol egy villámsújtás varázslatot. Az árnyékmestert védi rezisztanciája. Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Félénk Mimóza rezisztálja. Lelet, a johhtukul 29 sebzést kap. A quwarg katona sebzõdik 26 ép-t. Lelet, a johhtukul holtan terül el. A quwarg katona kileheli lelkét. Megközelíted Félénk Mimózát. Megtámadod Félénk Mimózát. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Félrehajolt. Az ügyesség hosszú lándzsájával támadsz. El sem találtad. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Nem találtál.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Félénk Mimóza létrehoz egy villámsújtást. Az árnyékmester 107 ép-t sebzõdik. Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan. Támadod Félénk Mimózát. Lesújtasz jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Az ügyesség hosszú lándzsáját forgatva támadsz. Elkerülte. Megpróbálod megmarni. (59 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép)
*** 3. KÖR *** Félénk Mimóza varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Sebzõdsz 96 ép-t. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 55/106.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnyékmester újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

v 157 157. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy láthatatlanság! (-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz befelé.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Pokolfajzat, egy lángvörös hajú, szarvakat viselõ, éjsötét bõrû, félördög férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a méreg harci nyílpuskája, ozin fülkarika, a villám malachit karkötõje, a sólyom díszes pikkelyvértje, díszes villámöv, kék gömb, a sólyom kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj malachitgyûrûje, a sólyom zangrozi csizmája, Enyészmester, a sólyom díszes karkötõje, a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom malachit karkötõje, az elfek rövid tõre, a sólyom átlátszó köntöse, a sólyom vassisakja, a sólyom karikaszimbóluma, szerencsekõ, a sólyom csonttõre, óriás fülbevaló, a villám kõamulettje. Elpakolsz 1 molitár hájat, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nocsak, mit találtál! 2 velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. A kutatásod eredménytelen. Átléped a küszöböt.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Zsebibaba Baby, egy ártatlan, kedves, mosolygós kis lény. Barna, finom szõr fedi ezt a törékeny nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egészség ónix karkötõje, Örökkévalóság Zafírja, a teknõs hosszú íja, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, az energia csontamulettje, a mágia smaragdja, ozin fülkarika, a sün fekete csizmája, az ellenállás csontamulettje, kék gömb, az ellenállás kerek pajzsa, az ellenállás sárgaréz nyaklánca, a teknõs díszes karkötõje, ében láncing, az energia ónixgyûrûje, a természet márványgyûrûje, a túlélés csepp fülbevalója, a tökéletesség csonttõre, a sebezhetetlenség sárga öve, a bérmágus gyalogos lándzsája, aréna kõ érme, a teknõs vívótõre, az ellenállás zöld köntöse, Fairlight sipkája. Csendben elteszel 3 gyilkos borókát. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Nocsak, mit találtál! 1 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Nem találsz semmit. Továbbnyomulsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a gepárd vas lemezpáncélja, ozin fülkarika, Örökkévalóság Zafírja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, a tudós kõamulettje, a gólem könnyû íja, a tökéletesség zöld köntöse, a harcmûvész csepp fülbevalója, az elefánt márványgyûrûje, a bûz karikaszimbóluma, a természet vassisakja, a sólyom hosszúkardja. Elteszel 1 bolhedor szárnyat, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. És még némi ennivalót is loptál! (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (385. kaland, összköltsége 15 TVP.) Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Megnyugszol, itt nincs semmi. Irány befelé!
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Landrina a Hercegnõ, egy igézõ tekintetû, mandulaszemû ázsiai harcos, fedetlen keblû, gyönyörû nõ. [aura: lopakodás: 5.] A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Felszerelése: Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, kristályamulett, a pontosság könnyû íja, Örökkévalóság Gyémántja, óriás fülbevaló, ében láncing, ozin fülkarika, a küzdelem köntöse, szivárvány karkötõ, zangrozi csizma, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a kígyó díszes fejpántja, a siker ezüstveretes öve, vörös karkötõ, a teknõs márványgyûrûje, a háború köve. Elteszel 1 üvegszimbólumot, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 sötét mákot. Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Hmm, egy vékony kötél! Óvatosan átléped.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, org.lázadás emlékérme, Rogan karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, ében láncing, zafír érdemrend, arany nadrág, a mentát gyöngye, gyémánt pszi váll-lap, ozin fülkarika, a bérmágus sárga öve, kék mutációs gyûrû, a bûz koponya amulettje. Elteszel 4 liánvirágot, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Valami be van itt temetve! Átugrod.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Jimmu Palimadrakosz, egy mennyei szépségû teremtés, kinek csápjai a tárcád felé tekeregnek, szõke nõ. A Halhatatlanok klánjának a rend nagyhatalmú tagja rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a méreg halotti maszkja, bronzmedál, plüss daergaoth lord, ozin fülkarika, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a méreg vándorcsizmája, a légzés díszes karkötõje, a kobra ónixgyûrûje, a káosz hercegi karkötõje, aréna kõ érme, a sün könnyû íja, a hatalom rubinja, a kobra kerek pajzsa, a titán sárgaréz nyaklánca, a bûz gyûrûje, a titán bõr mellvértje, a tökéletesség gyalogos lándzsája, orglingbõr öv, óriás fülbevaló, az elfek utazóköpenye, a mentát fogazott kardja. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. De nocsak, az áldozat szándékai nem ellenségesek! Azaz nem úgy, ahogy vártad... A fenébe, úgy látszik, láthatatlan észlelését használt. Üdvözlõ mondatod: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Azonnal visszavág: "Te gerinctelen puhány!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Azonnal visszavág: "Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Dühösen kiabálja vissza: "Micsoda lófogaid vannak! Ezekkel akár a pókot is könnyedén kiharapod a sarokból." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap. Szánod bánod galád tettedet. Engesztelésül átnyújtasz áldozatodnak egy winropu mohát, amit õ örömmel el is fogad. Még elemózsiás készleted is megosztod vele! Õ megbocsátóan mosolyog rád.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (474. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbmész.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Alveris de Aurora, egy alacsony termetû, hosszú, hollófekete hajú, vörös szemû, hegyes fülû férfi. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: Ödlerkbél íj, Örökkévalóság Gyémántja, az enyészet sárga öve, a sólyom szárnyas sisakja, zsugorító gyûrû, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, a sólyom karikaszimbóluma, ezüst nadrág, görényfarok, Enyészmester, óriás fülbevaló, az enyészet fekete csizmája, szerencsekõ, a tûz fogazott kardja, az enyészet elit lemezpáncélja, aréna kõ érme, az enyészet háromszögszimbóluma, az enyészet díszes karkötõje. Zsebre raksz 1 rémcserjét. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1050 sebzést okoztál, és 360 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 272 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 103. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (16) / 7.02
[2] IQ: 6 / 5.15
[3] ügyesség: 4 (12) / 1.90
[4] egészség: 12 (13) / 2.64
[5] mágia: 8 (10) / 4.55
[6] gyorsaság: 6 (7) / 2.33
[9] Méret/ép: 114 (123) / 1
Min. méret: 115
Barlangméret: 116
PONTJAID
Varázspont: 123 / 201
Képességpont: 31 / 53%
Hõsi pont: 0 (8)
Tám.bónusz: 15%
Véd.bónusz: 3%
Galetki erõ: 465 / 138
Hírnév : 264
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 127 (1)
Galetki gyõzelmek: 39 (0)
Torzsz. csaták: 478 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 417 (5)
Leölt torzszülött: 649 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 113 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: zsebtolvaj (27)
Speciális képességeid:
+4 lopás, +4 lopakodás, +4 csapdaészlelés, +4 mászás. 9% dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt sötét elf harcost. [számláló: 4] 2.) Gyõzz le harcban kettõt a Katona Klán tagjai közül. 3.) Hajtsd végre a 48-as Klánkalandot (KK 48)! (összesen 45 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 10 / 0 [17] vastag bõr: 9 / 0.20 [25] bûz: 12 (13) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 / 0.37 [46] csapdaészlelés: 10 (14) / 7.38 [47] zárnyitás: 6 / 0.54
[48] mászás: 7 (11) / 1.64 [49] rugalmasság: 5 / 0.70 [50] meggyõzõkészség: 5 / 0.94
[51] transzformáció: 3 / 2.80 [52] auraészlelés: 5 / 1.35 [53] ékszerészet: 8 / 1
[54] kereskedelem: 6 / 2.41 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.80
[57] gyógynövények: 6 / 5.82 [58] nyomkeresés: 7 / 3.06 [59] vezetõkészség: 5 / 0.10
[62] lopás: 18 (22) / 2.90 [63] éberség: 6 / 0.89 [64] átokszórás: 5 (7) / 2.05
[65] álcázás: 22 / 0.20 [66] lopakodás: 5 (9) / 0.32 [67] régészet: 3 / 0.15
[68] zene: 6 / 3.95 [69] tanulás: 5 / 0.60 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 7 / 0.65 [72] építés: 13 / 4.98    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 14 (15) / 0 [101] szakért.: 13 (14) / 1.63      
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 8 / 4.53     az ügyesség hosszú lándzsája
fog [106] méret: 21 / 0 [107] szakért.: 7 / 5.28      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.32 [15] jégpajzs: 1 / 0 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0.08
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 4.92 [157] láthatatlanság: 2 / 1.86    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láthatatlanság (2).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] árnyékmester 48/48 180% 155% 5 / 4.34 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
gy 70
ad 10
z 168 10
2. Makró
gy
pv 6
v 157
p
3. Makró
v 146 14 10
v 146 17 10
v 146 14 8
v 146 17 8
v 146 11 5
v 146 14 5
4. Makró
v 146 11 11
v 146 2 8
v 146 11 8
v 146 2 5
v 146 5 5
v 146 8 5
5. Makró
le
kf 7827 225 211 14697 207 9282
kf 145 18791 21491 29125 13826 11576
kf 137 7421 3973
be 9 5
mak 1

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 180.
2: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #146. Prioritás: 255.
3: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #146. Prioritás: 254.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:500% ép:1%; PV 6; PSZ 58 54 63 47 48; BA 77 197 7846 8746; HE 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 12.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #4 (7. épület), #9 (1. épület), #13 (4. épület), #16 (9. épület), #50 (20. épület), #282 (92. forduló), #380 (92. forduló), #247 (93. forduló), #263 (95. forduló), #300 (97. forduló), #456 (99. forduló), #256 (100. forduló), #361 (100. forduló), #294 (101. forduló), #442 (102. forduló), #385 (103. forduló), #474 (103. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gladiátor vándorcsizmája (#6071) 1 a gyõzelem vassisakja (#20876) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a sólyom szöges öve (#29518) 1 a titán szarvas sisakja (#5578) 1 az energia vándorcsizmája (#18671)
4 ében láncing (#134) 1 fekete nadrág (#171) 1 kék köpeny (#1137)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 2 pikkelypáncél (#223)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) 5 törpe pikkelyvért (#4)
1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz gyûrûje (#29125) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz mágusának szimbóluma (#18774) * 1 a szívósság csontamulettje (#14697) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a tûz díszes karkötõje (#22392) 1 ametiszt szkarabeusz (#163) 2525 arany (#1)
1 az egészség nyaklánca (#2980) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az élet ezüst fülbevalója (#5307)
* 1 az energia malachit karkötõje (#18791) * 1 bronzmedál (#207) 40 drágakõ (#2)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 márványgyûrû (#1226) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)
7 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
23 aranydukát (#437) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 második kulcsdarab (#227)
1 molitár dob (#168) 3 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bûz kõrisfa íja (#29173) 1 a gladiátor gyalogos lándzsája (#6282) 1 a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája (#19736)
1 a tolvaj kõrisfa íja (#9373) 1 a tudós görbekardja (#11666) 1 az egészség hosszú íja (#3072)
1 az erõ vívótõre (#1753) * 1 az ügyesség hosszú lándzsája (#2683) 1 az ügyesség könnyû íja (#2621)
1 csonttõr (#1301) 4 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132)
1 Enyészmester (#217) 3 harci fejsze (#12) 2 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 22 csótányláb (#25) 33 elfu moha (#33)
17 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50) 19 gyilkos boróka (#27)
9 hatalom kék itala (#58) 9 hónakkupók (#30) 5 kihívás itala (#68)
4 kincskeresés itala (#64) 10 liánvirág (#24) 6 mátekel gomba (#21)
63 mézfû (#29) 11 mitulen fû (#20) 3 muskil (#37)
2 óriásnövés itala (#60) 20 ragálygomba (#26) 10 rémcserje (#34)
19 sárkányvirág (#32) 25 sötét mák (#23) 42 tejfonál (#28)
13 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59) 52 velparaj (#35)
18 winropu moha (#22) 4 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
27 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15) 6 ekinda haj (#147)
2 elektronit (#141) 3 káoszkígyó pikkely (#230) 9 lemúr hártya (#161)
6 molitár háj (#165) 1 õsi relikvia (#17) 7 pirgamit (#152)
3 smaragd esszencia (#229) 26 szójer csáprágó (#231) 2 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a harcos zöld köntöse #7901 (9), a szellemek sárga öve #15117 (11), a bérmágus sárgaréz nyaklánca #17381 (9), a harcos szárnyas sisakja #7827 (11), a tolvaj ezüst nyaklánca #9282 (11), a tudós márványgyûrûje #11576 (9), a tudós márványgyûrûje #11576 (9), a gyorsaság kõrisfa íja #3973 (13), a harcmûvész márványgyûrûje #13826 (9), a kobra vándorcsizmája #7421 (9), a túlélés malachit karkötõje #21491 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 ében láncing (#134), 2 ragálygomba (#26), 1 aranydukát (#437), 2 velparaj (#35), 1 sötét mák (#23), 4 liánvirág (#24), 103 arany (#1), 1 smaragd esszencia (#229), 1 molitár háj (#165), 2 yeti csont (#160), 4 gyilkos boróka (#27), 1 bolhedor szárny (#15), 1 üvegszimbólum (#138), 1 sárkányvirág (#32), 2 ében nyílpuska (#133), 1 rémcserje (#34), 3 szójer csáprágó (#231), 1 pikkelypáncél (#223), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 törpe balta (#224), 1 káoszkígyó pikkely (#230), 2 ében tündekard (#132).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 winropu moha (#22), 6 mézfû (#29), 6 üvegcse (#14), 6 elonotichlan (#31), 5 hónakkupók (#30), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.