Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tömegbájolás
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 18:39:20 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2621-70

Karakterszám: 2621 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 70 Játékhét: 70
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 212
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. már. 22. 14h:58'
A következõ fordulód táplálható: 2001. már. 27.

Számládra 180 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

RITHMISHER DORZED KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 64 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Amorpheus, egy hatalmas, vörös szemû, hosszú, tüskés farkú, õshüllõszerû, szörnyeteg férfi. A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. Viselt tárgyai: a tolvaj köpenye, az egyensúly gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a kalmár nyaklánca, az elefánt könnyû láncinge, kék gömb, az erõ szimbóluma, az egészség malachit karkötõje, csontmaszk, a mágia gyûrûje, a méreg vaspajzsa, Rogan karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Ezt kiáltod vissza: "Te holdkóros teknõc!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Ezt kiáltod vissza: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Amorpheus semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+6% lélekenergia.)
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a jég díszes fejpántja, szivárvány karkötõ, ametiszt szkarabeusz, a füvész köpenye, kék gömb, a Tél aranylánca, Enyészmester, a törpék amulettje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, az ügyesség könnyû íja, a jég sárgaréz nyaklánca, a bérmágus vas lemezpáncélja, a bénaság fülbevalója, a regenerálódás csonttõre, a küzdelem kerek pajzsa, a tolvaj csepp fülbevalója, ozin fülkarika, spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Lementek a csatornaszintre, és nyomokat kerestek. A versenyt az nyeri, aki több különbözõ torzszülött nyomot talál adott idõ alatt. Hozzáláttok a kereséshez. A vetélkedõ végeztével Jégkirálynõ letörten elismeri: te vagy a jobb!
** 7. NAP ** Felkeresi barlangodat Ghalletki Jónás, egy barna szemû, szürke bõrû, daliás izomzatú, rokonszenves férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, csonttõr, ezüstmedál, a gyorsaság amulettje, az ellenállás csepp fülbevalója, az ügyesség könnyû pikkelyvértje, az egyensúly gyûrûje, a bölcsesség zöld köntöse, díszes villámöv, Végzetpenge, kék gömb, a remete díszes fejpántja, a remete zangrozi csizmája, az óriás sárgaréz nyaklánca, a bénaság fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Rohantok a közeli barlangokba füveket gyûjteni. Ugyan hosszas keresés után sem találtok semmi különlegeset, de a tudást az összegyûjtött gazok és ehetetlen gyökerek mennyiségén is lehet mérni. Ezután kénytelen vagy elismerni: Ghalletki Jónás messze jobban ért a füvekhez.
** 8. NAP ** Bezörget hozzád Jégcsap, egy vörösen izzó tekintetû, vérfagyasztóan félelmetes, jéghideget árasztó férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Felszerelése: Végzetpenge, a káosz sárkányának íja, a yeti csontmaszkja, karikaszimbólum, a jég csepp fülbevalója, a yeti díszes karkötõje, szivárvány karkötõ, a mágus malachit karkötõje, az ügyesség barbár lándzsája, a yeti vándorcsizmája, ezüstmedál, ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, az elfek kék köpenye, a légzés márványgyûrûje, a Tél aranylánca, rövid tõr, a torony csontamulettje, a tárgyalás gyûrûje, nagy pajzs, a yeti bíbor láncinge. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Huh, jól elszaladt az idõ! Jégcsap is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a tüskés hólyag. [ld. enc.]
** 9. NAP ** Bejön a barlangodba Fekete Skorpió, egy ébenfekete pikkelyes, csonttaréjos, vörös szemû, hosszú izmos farkú férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Felszerelése: a merénylõ lovagi lemezpáncélja, zangrozi csizma, az elektromosság kerek pajzsa, szivárvány karkötõ, az elefánt sárgaréz nyaklánca, a majom könnyû íja, a teknõs márványgyûrûje, a teknõs ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség szürke maszkja, a majom zöld köntöse. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Fekete Skorpió irányába mozogsz. Fekete Skorpió közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod Fekete Skorpiót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (23 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (18 sebzés). Fekete Skorpió rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-12%). Lecsap rád bal karmával. Mellé! Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fekete Skorpió összerogy.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Fekete Skorpió megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 9. NAP ** Eljön barlangodba Edil Ves Ybesel Tal Ular, egy elõre szegezõdõ karmú, harcedzett lelkû és testû férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Felszerelése: a sün karikaszimbóluma, Rogan karkötõje, bronzmedál, a nyomkeresés fejpántja, a gyorsaság gyûrûje, szivárvány karkötõ, a mutáció gyémántja, csepp fülbevaló, a kígyó csepp fülbevalója, a tudás gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, Végzetpenge, a bölcsesség zöld köntöse, a tökéletesség ezüst láncinge, a bûz sárga öve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Ezt kiáltod vissza: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Ezt kiáltod vissza: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" A következõt mondja neked: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Edil Ves Ybesel Tal Ular a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 2787.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 8.* Lexandro d'Arquebus rangja a Mutánsok Klánjában "fatty" lett. *már. 9.* Asmodeus teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *már. 12.* Nyafogó Nefelejcs rangja a Bárdok Klánjában "színész" lett. *már. 12.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lirian felett. *már. 12.* Lady G. McPaul felköltözött a következõ szintre. *már. 12.* Pyros felköltözött a következõ szintre. *már. 13.* Green Monster teljesítette a 2. küldetést, amit a boltban kapott. *már. 13.* Green Monster teljesítette a 6. küldetést, amit az akadémián kapott. *már. 14.* Rip Imhotep Kázmér gyõzelmet aratott Yoghalamo"Higany"Donates felett. *már. 14.* Thomas Curse teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 12.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Sir Pálpusztay Bagamért. *már. 12.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte D'Angelot. *már. 13.* Lord Khalel és Battle Beetle megküzdöttek egymással, és Lord Khalel gyõzött. *már. 13.* Lord Griffonheart és Braien megküzdöttek egymással, és Lord Griffonheart gyõzött. *már. 14.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Tömpe Tirpákot. *már. 19.* Kronx rangja a Tisztogatók Klánjában "takarító" lett. *már. 19.* Nyafogó Nefelejcs csatában legyõzte Gondol-Kodót. *már. 19.* Lord Griffonheart és Zandoran pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart került ki gyõztesen. *már. 19.* Cyron Achenar szolgálatába állt egy méregféreg. *már. 22.* Lord Griffonheart és Zandoran pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart került ki gyõztesen.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 43 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 73 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

v 159 5105 1 159. varázslat elmondása
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Rithmisher Dorzed vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

v 154 154. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+1% védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

v 158 158. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láth. észlelését. (-5 vp.) [1 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

e élelemszerzés
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap) - Á, ismét erre téblábolsz kisbarátom. Remélem már sokszor tudtad használni azt a remek varázslatot, amit tanítottam neked. Lenne kedved egy kis kalandhoz? Értesüléseink szerint az Ittas kapuõr nevû kocsma egyik helysége alatt megnyílt a föld, és található ott valami igen érdekes mágikus folyadék. Ebbõl kéne mintát hozni. (18. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

k 16 18 kaland elvállalása
(16. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(18. kaland:) Elindulsz a szórakozónegyed felé, és némi útbaigazítás után meg is találod a kérdéses kocsmát. Belépsz az ajtón. Egy eléggé lerobbant helyen találod magad, tele züllött részeg galetkikkel. Eddig nem is gondoltad volna, hogy ilyen hely is létezhet. Odafurakszol a csapos közelébe, és érdeklõdni próbálsz a különös jelenségrõl.
[Meggyõzõkészség próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] A csapos figyelmesen meghallgat. Amikor néhány kérdés után meggyõzõdik arról, hogy nem fenyegti a kocsmát a bezárás veszélye, és csupán egy kis tudományos vizsgálatot akarsz megejteni, azt mondja:
- Nem bánom, 10 drágakõért odaengedlek.
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ] Szerencsére mindig tartasz magadnál egy pár darabot. Igyekszel a kisebb darabokat rásózni, de sajnos a csapos sem kezdõ. Miután elrakta a köveket, bevezet az egyik külön terembe, és megmutatja a földön a nyílást.
- Egy vendég szerencsét próbált, azt remélte kincset talál, és ezentúl ingyen ihat. Egy hete ment le, és még nem jött vissza.
Óvatosan leereszkedsz a lukba. Egy furcsa kékes színben világító barlangba kerültél. Elindulsz felderíteni. A talpad alatt furcsán csikorognak a kék kristályok. Még soha nem hallottál ilyen vészjósló hangot. A folyosó kanyarodik, és egy hatalmas jégtömb állja el az utadat. Valami van a közepén. Sehogy sem tudsz elmenni mellette, valamit kezdeni kell vele. Dejó, hogy megtanultad a manafókuszálást. Enélkül most tehetetlen lennél. Lássuk, ismered-e 4-es szinten? Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy manafókuszálás. (-39 vp.) A jégtömbre irányítod a sugarat, az rögtön elkezd olvadni. Óvatosan csinálod, hogy a benne levõ valaminek semmi baja nem legyen. Amikor már eléggé elolvadt a jég, rájössz, mi van a jég közepében. Egy galetki! Biztos a bátor vendég. Pár perc után eltûnik a jég, a galetki a földre pottyan. Megvizsgálod. Még él! Szenzációs csoda történt, ennyire strapabíró szervezetet el sem tudtál eddig képzelni. Rövid idõ múlva a fickó felül és elmondja, hogy mi történt. Óvatosan jött végig a folyosón, amikor ezen a ponton rálépett egy kõre, ami egy picit besüllyedt. A következõ pillanatban a plafonon látható apró csövekbõl valami hideg zúdult a nyakába. A szerencsés galetkit viszaküldöd a kocsmába, Te pedig megvizsgálod a csöveket. Mivel nem tudhatod, hogy mi indíthatja még be a hideget, úgy gondolod, hogy ismét az unverzális manafókuszálás varázslat segíthet ki a bajból. (legalább 4-es szinten.) Elõhívsz egy manafókuszálás varázslatot. (-39 vp.) Megcélzod a csöveket az energiasugárral. A fém elõször vörösen felizzik, majd folyóssá válik. Pár perc alatt az összes csövet kezelésbe veszed. Ezeken már nem fog semmi kijönni. Azért rendkívül óvatosan mész tovább, átléped a másik számára oly kellemetlen eseményeket okozó követ. Egy kis terembe jutsz. A végében egy kis tavat találsz. Megvizsgálod, és úgy találod, hogy nem víz van benne. Nem tudsz rájönni mi lehet, érzed a benne áramló mágikus energiákat, de ez nem sokat segít. Elõveszed a varázslótól kapott speciális merítõedényt, és óvatosan kimersz egy adagot a folyadékból. Gyorsan összepakolsz, felmászol a furcsa kék barlangból, és felkeresed a varázslót.
- Remek, igazán remek. Rithmisher Dorzed, benned tényleg meg lehet bízni. Megérdemelsz egy kis jutalmat - Óvatosan az asztalra teszi az edényt, majd benyúl a fiókba. Ez a varázskõ bizonyára a hasznodra lesz még. (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

t 45 16 45. szakértelem tanulása 16 TVP-ért
Profi tolvajokat kérdezel meg: melyik csapdán volt könnyû átmenni, melyikbe estek bele? Õk melyik csapdát tartják a leghatékonyabb védekezésnek? [16 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

kno 12 10 12. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 15. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

h 8 25 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 15. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

h 8 16 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 11. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

l 10 17 63 60 68 2 lopás preferencia:
Minimum 10 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: õsi relikvia, zöld manaital, óriásnövés itala, kihívás itala, drágakõ. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

ism 8 a következõ parancs ismétlése 8 alkalommal

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Továbbmész.
Aludni látszik a lakó, Moha, egy ápolt, hosszú, mélysötétzöld szõrrel borított hideg tekitetû férfi. [aura: vezetõkészség: 3.] A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca, az erõ amulettje, a teknõs könnyû íja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, Végzetpenge, a sebezhetetlenség csatos öve, ében láncing, kék gömb, az elefánt karikaszimbóluma, a titán csepp fülbevalója, ozin fülkarika, a sas köpenye, a harcos fekete csizmája, a gladiátor vassisakja. Elpakolsz 2 õsi relikviát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+8% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy kicsit! (391. kaland, összköltsége 25 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz befelé.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Grath, egy kék bõrû, tetovált arcú, metszõen zöld szemekkel rendelkezõ férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az enyészet csizmája, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, ezüst nadrág, khaldoran öv, a nyomkeresés fejpántja, Végzetpenge, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, a gyõzelem kék köpenye. Zsebre raksz 2 õsi relikviát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Húh, majdnem elkerülte a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Antole de Rheuve, egy smaragdzöld bõrû, hosszú orrú, dülledt szemû, narancssárga hajú, görnyedt férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a regenerálódás csonttõre, szivárvány karkötõ, a gyorsaság kerek pajzsa, a mentát malachit karkötõje, Enyészmester, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, kék gömb, a bûz márványgyûrûje, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, az óriás köpenye, a tökéletesség görbekardja, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, a villám csepp fülbevalója, ozin fülkarika, a puhányság köve, Rogan karkötõje, a bûz ezüst láncinge, a mágia vassisakja, díszes villámöv, spanyolcsizma. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Antole de Rheuve irányába mozogsz. Antole de Rheuve közelebb jön, hogy támadhasson. Kis Púpos elindul Antole de Rheuve felé. Megtámadod Antole de Rheuvet. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (38 ép-t sebeztél). Antole de Rheuve rád támad. Antole de Rheuve villámokat köp feléd. (26 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-9 ép.) Kis Púpos Antole de Rheuvet támadja. Antole de Rheuve regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod Antole de Rheuvet. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (33 ép-t sebeztél). Antole de Rheuve téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (30 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-9 ép.) Kis Púpos Antole de Rheuvet támadja. Antole de Rheuve regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod Antole de Rheuvet. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (33 ép-t sebeztél). Antole de Rheuve téged támad. Antole de Rheuve villámokat köp feléd. (29 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-9 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Kis Púpos és Antole de Rheuve egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Antole de Rheuve és Kis Púpos egymással harcolnak. Kis Púpos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 112 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kis Púpos: 0/70.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+72 életpont.) [44 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Ka-Boom, egy környezetének színvilágába remekül beleolvadó, hatalmas kõhöz hasonlító férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, bõrpáncél, a kalmár nyaklánca, a mágia gyûrûje, az ügyesség nyaklánca, khaldoran öv, suhanó csizma, ezüstmedál, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, az energia csepp fülbevalója, a káosz tûzarany sisakja, szerencsekõ. Ez az! Sikeresen elcsórtál 3 õsi relikviát anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Semmit sem találsz. Átléped a küszöböt.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Game Over, egy csillogó zöld bõrû, izzó vörös szemû vékony, izmos fenyegetõ megjelenésû férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A következõket látod nála: fekete nadrág, ozin fülkarika, a tökéletesség karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség kerek pajzsa, az enyészet könnyû láncinge, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, az elektromosság rövid tõre, a természet csatos öve, rozsdás kard, az enyészet ónix karkötõje, a füvész köpenye, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje. Elpakolsz 2 õsi relikviát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+8% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. A kutatásod eredménytelen. Továbbnyomulsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Kay az Engesztelhetetlen, egy fekete bõrû, kéken világító szemû, acélszürke köpenyt viselõ férfi. [aura: 10-es méretû 7-es szintû farok.] A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, díszes villámöv, a törpék ezüst nyaklánca, a teknõs ezüst fülbevalója, a teknõs átlátszó köntöse, ében láncing, a természet csontamulettje, ozin fülkarika, a regenerálódás nagy pajzsa, a gólem díszes karkötõje, a háború köve, a káosz második gyûrûje, a majom vassisakja, a sebesség vívótõre. Csendben elteszel 4 drágakövet. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+9% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Megtalálod és annak rendje és módja szerint kikerülöd a csapdát.
Aludni látszik a lakó, Véreres Sólyomszem, egy távolba révedõ, véreres szemû, vakvezetõ szolga által kísért, totál vak, mohikán férfi. A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, a tolvaj amulettje, a tökéletesség bõr mellvértje, szivárvány karkötõ, a merénylõ márványgyûrûje, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a szakács üstje, fekete csizma, Végzetpenge, Rogan karkötõje, a gyorsaság köpenye, ezüst nadrág, a lich csepp fülbevalója, az entek halotti maszkja, ozin fülkarika. Zsebre raksz 3 õsi relikviát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+8% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Ivadék, egy halványkéken fénylõ szemû, fekete-kék csíkos, páncélszerû testû férfi. [aura: 5-ös jégpajzs.] A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. Viselt tárgyai: díszes fejék, a bérmágus barbár lándzsája, a Tél aranylánca, suhanó csizma, bõr mellvért, az entek kék köpenye, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, kék gömb, a szellemek amulettje, a harcmûvész görbekardja, ozin fülkarika. Elpakolsz 2 õsi relikviát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

be 17 meglátogatod a 17. épületet
Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Hozz húsz õsi relikviát!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: zsebtolvaj. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) A lopásaid során bizonyára már sikerült idõnként varázstárgyakat is lenyúlnod. Természetesen ebbõl is kérjük a részünket! Hozz két különbözõ varázstárgyat (olyan tárgyat, amelyik valamilyen mágikus tulajdonsággal rendelkezik, és sorszáma 600 vagy nagyobb. A BE parancs 3. és 4. paraméterében add meg a tárgyakat)!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

be 17 26051 4466 meglátogatod az 17. épületet
Ellátogatsz a Tolvajok Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

gy 95 felt. gyógyítás 95%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 95 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+36 életpont.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 8 ép-t. Kis Púpos: a varázslatnak nincs hatása. Az árnyékmester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kis Púpos az árnyékmester irányába megy. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (26 ép-t sebeztél). Kis Púpos az árnyékmestert támadja.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. 7 ép-t sebzõdtél. Kis Púpos 10 sebzést kap. Támadod az árnyékmestert. Savat lehelsz ellenfeledre. (24 ép-t sebeztél). Az árnyékmester kileheli lelkét.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kis Púpos: 1/10.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 9%.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+15 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Kacagva kerülöd ki a csapdát. Ez könnyû volt, a tulaj nem nagyon érthet a csapdák állításához.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Woland, az elementalista, egy galetki, kinek szemébõl a tûz, a víz, a föld és a levegõ ereje árad. Õ férfi. [aura: auraészlelés: 2.] A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Végignézed a felszerelését: lovagi lemezpáncél, a kobra köpenye, az egyensúly gyûrûje, a bûz amulettje, a bûz csepp fülbevalója, ozin fülkarika, szerencsekõ, a nyomkeresés fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, a tolvaj amulettje, a bûz nehéz nyílpuskája, a bûz sárgaréz nyaklánca, a teknõs csatos öve, kék gömb. Zsebre raksz 4 drágakövet. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Útközben észreveszel egy tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. A kutatásod eredménytelen. Átléped a küszöböt.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Gevura, egy szikár alakú, ezüstszürkés bõrû, zöldeskék szemû, könnyed mosolyú, humanoid férfi. A Mágusok klánjának írnok rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin bõröve, fekete csizma, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, bronzmedál, a bérmágus díszes karkötõje, csontmaszk, a harcmûvész kerek pajzsa, a gólem ónix karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az egészség márványgyûrûje, a kobra köpenye, a titán sárgaréz nyaklánca. Elpakolsz 4 drágakövet, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+6% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Szerencsére, nincs. Benyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Leone 510-es, egy méltóságos, robosztus testû, arcába omló fekete hajú férfi. A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. A következõket látod nála: ezüst fülbevaló, sárga öv, a gyõzelem köpenye, ezüst nyaklánc, Rogan karkötõje, fekete nadrág, díszes karkötõ, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a kígyó ezüst fejpántja, ében láncing, zsugorító gyûrû, fekete csizma. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Leone 510-es felé. Már ott is vagy! Leone 510-es feléd rohan. Kis Púpos Leone 510-es irányába megy. Támadod Leone 510-est. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (33 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (6 sebzés). Leone 510-es rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Villámgyorsan elõrevág farkával. Ez mellément. Ütni próbál bal mancsával. Elkerülted. Kis Púpos Leone 510-est támadja. Leone 510-es regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod Leone 510-est. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (33 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (4 sebzés). Leone 510-es téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megmérgezett. Tekergetve suhint farkával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Lecsap rád bal mancsával. Elhibázta. Leone 510-es ájultan a földre zuhan. Méreg! 10 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 87 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kis Púpos: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 20%. Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
pv 3 2 1 4 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 322 sebzést okoztál, és 233 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 235 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Rithmisher Dorzed, egy rothadó testû, izzó szemû, lángoló hajú, arcára micimackót tetovált férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 70. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (10) / 6.90
[2] IQ: 9 (11) / 3.05
[3] ügyesség: 6 (8) / 1.45
[4] egészség: 8 (11) / 7.79
[5] mágia: 8 (11) / 5.75
[6] gyorsaság: 9 (19) / 2.78
[9] Méret/ép: 104 (109) / 46
Min. méret: 106
Barlangméret: 105
PONTJAID
Varázspont: 110 / 8
Képességpont: 9 / 15%
Hõsi pont: 52 (10)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 41%
Galetki erõ: 394 / 295
Hírnév : 959
Jóllakottság: 135%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 104 (3)
Galetki gyõzelmek: 48 (2)
Torzsz. csaták: 307 (1)
Torzsz. gyõzelmek: 269 (1)
Leölt torzszülött: 449 (1)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 31 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: zsebtolvaj (25)
Speciális képességeid:
+4 lopás, +4 lopakodás, +4 csapdaészlelés, +4 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 12-es csapdakészítést. 2.) Ölj öt sötét elf harcost. [számláló: 2] 3.) Hozz két ritka varázstárgyat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 15 (22) / 1.22 [16] tüskés bõr: 11 (13) / 0 [17] vastag bõr: 3 / 0
[18] tûzimmunitás: 3 (7) / 0 [21] elkt.immunitás: 1 (2) / 0 [24] rezisztencia: 5 / 0
[25] bûz: 15 (16) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.84 [46] csapdaészlelés: 7 (11) / 1.86 [47] zárnyitás: 5 (7) / 4.26
[48] mászás: 5 (9) / 2.69 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 2.09
[52] auraészlelés: 3 / 2 [53] ékszerészet: 8 / 0.81 [54] kereskedelem: 4 / 2.41
[55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.45 [57] gyógynövények: 4 / 0.87
[58] nyomkeresés: 4 / 1.03 [59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.30 [62] lopás: 9 (13) / 1.03
[64] átokszórás: 7 (9) / 1.07 [65] álcázás: 3 / 1.42 [66] lopakodás: 3 (7) / 1.63
[67] régészet: 2 / 0.10 [68] zene: 5 / 0.60 [69] tanulás: 4 / 1.19
[73] felderítés: 1 / 0.21        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 10 (11) / 0 [101] szakért.: 10 (11) / 1.89 [102] energiaszívás: 4 / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 5 / 1.58     Végzetpenge
farok [106] méret: 5 / 0 [107] szakért.: 5 / 1.29      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 8 / 0.08 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 5 / 3.04
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 1 / 0 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0.72
[146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.76 [158] láth. észlelése: 1 / 0.48 [157] láthatatlanság: 1 / 0.72
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [28] óriáserõ: 1 / 0 [159] szellemidézés: 2 / 1.20
[19] tûzfal: 6 / 0.56 [16] tûzpajzs: 1 / 0.16 [14] vakító fény: 4 / 0.06
[22] villámsújtás: 6 / 0.48        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láth. észlelése (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Kis Púpos, az árnymanó suhanc 36/26 147% 100% 4 / 1.73 harcol
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
gy 80 30 10 9
pv 6
ism 5
p
gy 60 30 10 9
pv 3 5 4 1 2
2. Makró
pv 4
p 5105
p 5105
3. Makró
v 159 5105 1
v 154
v 158
be 9 5
4. Makró
pv 2
p 5105
p 5105
pv 3 4 5 2 1
5. Makró
v 157
pv 6
ism 15
p
pv 3 5 4 1 2

HARCI PROGRAMOD
1: tûzfal t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 95.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95; VI erõ:180% ép:25%; PV 3 2 1 4 5; PSZ 58 45 57 50 65 47; L 10 17 63 60 68 2; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3603 23066 1; VG 6117 28 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 3 sebzés: 7-15

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #52 (20. épület), #391 (70. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 az élet halotti maszkja (#5141) 1 bronz mellvért (#1047) * 1 a gepárd csillogó fejpántja (#15508)
* 1 az enyészet könnyû pikkelyvértje (#23066) 1 suhanó csizma (#195) 1 fekete nadrág (#171)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 pajzs (#1060) 1 khaldoran öv (#137)
1 kék köpeny (#1137) 1 a szívósság könnyû láncinge (#14531) * 1 ezüst nadrág (#176)
* 1 az enyészet zöld köntöse (#23201) 1 az elfek utazóköpenye (#10586) 1 a füvész köpenye (#193)
1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 a kobra csatos öve (#7466) 1 a regenerálódás könnyû pikkelyvértje (#24416)
1 halotti maszk (#1091) 1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) * 1 a ragadozó vándorcsizmája (#20021)
1 nagy pajzs (#1062) 2 ében láncing (#134) 1 átlátszó köntös (#1152)
7 törpe pikkelyvért (#4) 1 lemezpáncél (#1000) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 bõrpáncél (#9)

Ékszerek, kincsek
1988 arany (#1) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 a tudós csepp fülbevalója (#11606) * 1 bronzmedál (#207) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 amulett (#1198) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 kék gömb (#143) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a bûz gyûrûje (#29125)
* 1 a mágia karikaszimbóluma (#3461) 44 drágakõ (#2) * 1 a szalamandra ezüst nyaklánca (#25932)
1 a természet csepp fülbevalója (#17006) * 1 ametiszt szkarabeusz (#163) 1 ezüst fülbevaló (#1257)

Felszerelés
4 varázskõ (#210) 4 fekete dukát (#218) 1 mandolin (#19)
2 kötél (#128) 1 éhínség parányi gyöngye (#204)

Fegyverek
2 kés (#5) 1 parittya (#10) * 1 Végzetpenge (#215)
1 a szalamandra csonttõre (#26051) 1 tõr (#1300) 2 csonttõr (#1301)
1 a villám hosszú íja (#23772) 1 a pontosság görbekardja (#4466) 2 sziklarepesz (#13)
1 a káosz díszes kardja (#3129) * 1 a sebezhetetlenség nehéz nyílpuskája (#19737) 1 a teknõs görbekardja (#25616)
5 rozsdás kard (#131) 2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132)
3 harci fejsze (#12)

Varázsitalok és füvek
11 winropu moha (#22) 4 mátekel gomba (#21) 2 kihívás itala (#68)
2 csótányláb (#25) 7 mézfû (#29) 2 elfu moha (#33)
4 ragálygomba (#26) 6 hónakkupók (#30) 7 elonotichlan (#31)
24 tejfonál (#28) 1 óriásnövés itala (#60) 3 sötét mák (#23)
3 védelem itala (#59) 8 gyilkos boróka (#27) 15 üvegcse (#14)
6 mitulen fû (#20) 2 méregellenállás (#51) 5 liánvirág (#24)
1 fehér gyógyital (#50) 1 savlehelet itala (#55) 2 hatalom kék itala (#58)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 3 nordkristály (#146) 4 molitár háj (#165)
6 mandibula (#157) 3 molad púp (#16) 9 pirgamit (#152)
1 elektronit (#141) 9 ekinda haj (#147) 13 õsi relikvia (#17)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az enyészet csepp fülbevalója #23306 (5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TÜSKÉS HÓLYAG (96. LÉNY)
Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkezõ felhajtóerõt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra. A tüskés hólyag meglepetésszerûen támad, ezért a harc mindig közeli távolságról kezdõdik. Elpusztulásukkor undorító robbanás közepette múlnak ki, a szétszóródott cafatok a puhányok és tejivók számára jelenthetnek táplálékot.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.