Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tirranda
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 11:23:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2614-43

Karakterszám: 2614 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 43 Játékhét: 58
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 178
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. aug. 17. 9h:38'
A következõ fordulód táplálható: 2004. aug. 20.

Számládra 200 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

BARLANGOS TARODOX KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Khyssanth, a Sárkány, egy Sárkány kinézetû, ragyogó smaragdzöld szemû, feketepikkelyes férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a bérmágus köpenye, díszes fejék, a mágia szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, ezüstmedál, a Tél aranylánca, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, fekete csizma, a káosz varázslatos lemezpáncélja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül Khyssanth, a Sárkány megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az orgling disznó. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21749.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 21264.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*aug. 13.* Prizmat felköltözött a következõ szintre. *aug. 13.* Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Villam Pryx felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*aug. 10.* Clow csatában legyõzte Zenot. *aug. 10.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *aug. 10.* Clow és Holstein pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *aug. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nephillis felett. *aug. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Phom Chemoppo felett. *aug. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt. *aug. 13.* Alba Regina szolgálatába állt egy voharai szellem. *aug. 13.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Minor Death felett. *aug. 13.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Theot. *aug. 13.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Aaron Boone, a Rontót.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

kno 9 18 9. képességre 18 képességpont
A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
kno 72 1 72. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az építés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az építés szakértelmed 2. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

kf 1271 bekészíted az 1271. tárgyat
Bekészíted a könnyû íjat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

ve 7450 vásárlás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 41 ap, törpe pikkelyvért (#4) 51 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, molad púp (#16) 16 ap, kõbalta (#18) 6 ap, mandolin (#19) 82 ap, winropu moha (#22) 41 ap, liánvirág (#24) 41 ap, ragálygomba (#26) 41 ap, tejfonál (#28) 41 ap, hónakkupók (#30) 82 ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, khaldoran öv (#137) 61 ap, üvegszimbólum (#138) 30 ap, nordkristály (#146) 12 ap, húsevõ bibe (#151) 20 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, yeti csont (#160) 22 ap, molitár háj (#165) 24 ap, Xantin bõröve (#169) 82 ap, nohnetár gumó (#212) 20 ap, lelakatolt ládikó (#310) 615 ap, lemezpáncél (#1000) 102 ap, vas lemezpáncél (#1001) 177 ap, pikkelyvért (#1015) 41 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 78 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 140 ap, láncing (#1030) 82 ap, könnyû láncing (#1031) 145 ap, mellvért (#1045) 71 ap, bõr mellvért (#1046) 127 ap, bronz mellvért (#1047) 201 ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 46 ap, nagy pajzs (#1062) 98 ap, sisak (#1075) 20 ap, vassisak (#1076) 46 ap, szárnyas sisak (#1077) 98 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 29 ap, csontmaszk (#1092) 78 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 29 ap, ezüst fejpánt (#1107) 78 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 29 ap, fekete csizma (#1122) 78 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137) 71 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 29 ap, átlátszó köntös (#1152) 78 ap, díszes köntös (#1153) 157 ap, íj (#1270) 20 ap, könnyû íj (#1271) 46 ap, hosszú íj (#1272) 98 ap, nyílpuska (#1285) 41 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 78 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 140 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 29 ap, rövid tõr (#1302) 78 ap, kard (#1315) 20 ap, görbekard (#1316) 46 ap, hosszúkard (#1317) 98 ap, lándzsa (#1330) 20 ap, barbár lándzsa (#1331) 46 ap, az egészség öve (#2965) 108 ap, a védekezés maszkja (#4690) 112 ap, a törpék pajzsa (#6460) 123 ap, a törpék csonttõre (#6701) 295 ap, a kobra köntöse (#7450) 112 ap, az óriás görbekardja (#8966) 312 ap, a lich nyílpuskája (#12085) 143 ap, a lich görbekardja (#12116) 312 ap, a jég láncinge (#22630) 133 ap, a méreg lándzsája (#24280) 71 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 179 ap, a szalamandra kõamulettje (#25946) 162 ap, a sav öve (#26815) 57 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 179 ap, az elektromosság öve (#27265) 57 ap, az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) 172 ap, az elektromosság hosszúkardja (#27417) 327 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 327 ap, a légzés nyílpuskája (#27835) 92 ap, az angyalok vándorcsizmája (#28121) 162 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 179 ap, az ellenállás nyílpuskája (#28735) 92 ap, a bûz pajzsa (#28960) 71 ap. Megvásárolod a kobra köntösét 112 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kf 7450 bekészíted a 7450. tárgyat
Elhagyod a boltot. Leveszed az átlátszó köntöst. Felveszed a kobra köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

bb 5 1 több épület meglátogatása
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 15 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 pusztító szójer (#154). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** A lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a lidércláng felé. Már ott is vagy! A lidércláng rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (19 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. Mellé! Meglengetve a Végzetpengét, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A lidércláng rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (16 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Mellé! Végzetpengét forgatva támadsz. Ez mellément. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A lidércláng rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (19 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. Mellé! Meglengetve a Végzetpengét, próbálsz lesújtani. Elkerülte. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A lidércláng téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (21 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. Félrehajolt. Végzetpengével támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+37 életpont.)

[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

m 12 13 1111 1114 1144 4344 mozgás az Õsök Csarnokában
Visszamész a barlangodba. (M 12,13) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 12,12) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 12,11) Irány észak! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 12,10) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 12,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 12,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 12,7) Észak felé mész a labirintusban. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 12,6) Óvatosan lépkedsz tovább. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 11,6) Nyugat felé mész. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 11,5) Irány észak! A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 11,4) A következõ terem északra van, így arra mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 10,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Kár, hogy már kisütötted a mágiát.
(M 9,4) Tovább nyugatra - biztatod magad. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 8,4) Irány nyugat! A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 8,5) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 7,5) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 6,5) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

m 4444 11 822 4211 2233 22 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,5) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz. A szent hely láttán elsuttogsz néhány imát.
(M 4,5) Irány nyugat! Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 3,5) Nyugati irányba folyatod utadat. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 2,5) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 2,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 2,3) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég. Ezt a kört sajnos már használtad.
(M 8 22) A legközelebbi feladat megoldásánál 22 lesz a válaszod.
(M 1,3) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben tûzféreg tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 rovart kapott, és az állatokat napi 8 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -61 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál, 1 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -4 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 5-ös fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal, -67 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 2-es fejadagot adott X állatnak, és 3 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [22] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 2,3) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég. Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 2,2) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 2,1) Észak felé mész a labirintusban. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 3,1) A keletre menõ folyosót követed. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 4,1) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 4,2) Merre tovább? Délre! Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 4,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 5,3) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 6,3) Körültekintõen mozogsz elõre. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

m 817 2114 2223 2212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8 17) A legközelebbi feladat megoldásánál 17 lesz a válaszod.
(M 7,3) Keletre mész tovább. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy szárnyas bolhedor alomban csak nõstény szárnyas bolhedor született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 24 mázsa bogarat, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 11 mázsa bogarat. Ezek a falánk lények tehát összesen 3587 mázsa bogarat pusztítottak el. Hány szárnyas bolhedor volt egy alomban?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [17] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 7,2) Merre tovább? Északra! Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a mellkasodra. Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 7,1) Északi irányba folyatod utadat. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 6,1) Nyugat felé mész. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy molitár (#35).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Viking elindul a molitár felé. A molitár irányába mozogsz. A molitár feléd mozog. Viking a molitárt támadja. Támadod a molitárt. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Végzetpengével támadsz. (5 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával. Mellétrafált a balfácán. Egy rúgást próbál bal lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a molitárt. Benyomsz neki bal mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Végzetpengével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (10 ép-t sebeztél). Viking a molitárt támadja. A molitár holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 8/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak 4% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molitár háj. Viking kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 7,1) A folyosó keletre visz. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 8,1) Kelet felé mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 9,1) Kelet felé mész. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy elektraton (#34).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 11 ép-t sebzõdtél. Megrohamozod az elektratont. Viking az elektratont támadja. Az elektratont próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Végzetpengét forgatva támadsz. Mellé! Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 5%. Viszed, ami mozdítható: egy elektronit.
(M 9,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 10,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
(M 11,2) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 11,1) Merre tovább? Északra! Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (vesztesz 21% lélekenergiát.)
(M 12,1) Irány kelet! A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzfalat. A renegát mágustanonc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sebzõdsz 18 ép-t a tûzfaltól. Megtámadod a renegát mágustanoncot. Odaütsz bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglengetve a Végzetpengét, próbálsz lesújtani. Elkerülte. Viking a renegát mágustanoncot támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! (-12 minden tulajdonságodra) Megtámadod a renegát mágustanoncot. Beversz egyet bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Végzetpengét forgatva támadsz. Nem találtál. A renegát mágustanonc hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Szolgáidnak is jut 5%. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.)
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

le 1271 elrakod az 1271. tárgyat
Leveszed a könnyû íjat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 27 vadászat
Kimész a Csarnokból. [Förtelemféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani. (421. kaland, összköltsége 10 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy mahomohi (#43).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A mahomohi közelebb jön, hogy támadhasson. Viking elindul a mahomohi felé. Megindulsz a mahomohi felé. Már ott is vagy! A mahomohi rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (11 ép-t sebzõdtél). Viking a mahomohit támadja. Megtámadod a mahomohit. Beversz egyet bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Vastag bõrét szaggatod. Végzetpengével lesújtasz. (16 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A mahomohi rád veti magát. A mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (9 ép-t sebzõdtél). Viking a mahomohit támadja. A mahomohi halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 13/1.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak is jut 4%.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+18 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

vd 27 vadászat
[Förtelemféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy elektraton (#34).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol egy villámsújtást. 13 ép-t sebzõdtél. Megindulsz az elektraton felé. Már ott is vagy! Támadod az elektratont. Lesújtasz bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Végzetpengével lesújtasz. (12 ép-t sebeztél). Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 5%. Összegyûjtöd a "kincset": egy elektronit és egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+19 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

vd 27 vadászat
[Förtelemféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megközelíted a förtelemférget. Viking a förtelemférget rohamozza. A förtelemféreg máris elõtted terem! Támadod a förtelemférget. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Végzetpengével lesújtasz. (12 ép-t sebeztél). A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! Sebzõdsz 11 ép-t. Viking sebzõdik 13 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 0/13.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak 2% jut.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

x 30 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ep 1 30 építed az 1. épületet 30 TVPért
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd az 1. szövetségi barlang építését. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. A munka 2 TVP-nyit haladt, még 975 van hátra.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Dark Maya, egy fehér, muszájdzsekiben ugrabugráló, elmebeteg kinézetû, zselézett, ezüsthajú nõ. A következõket látod nála: díszes fejék, Xantin bõröve, barbár lándzsa. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 235 sebzést okoztál, és 152 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 201 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Barlangos Tarodox, egy nagy termetû, szakadt ruházatú harcos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 43. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (11) / 1.44
[2] IQ: 5 / 2.65
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.60
[4] egészség: 8 / 0.95
[5] mágia: 2 / 0.35
[6] gyorsaság: 5 / 2.49
[9] Méret/ép: 71 / 49
Min. méret: 65
Barlangméret: 71
PONTJAID
Varázspont: 32 / 32
Képességpont: 25 / 14%
Hõsi pont: 12 (8)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 24%
Galetki erõ: 211 / 165
Hírnév : 347
Jóllakottság: 65%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 33 (0)
Galetki gyõzelmek: 13 (0)
Torzsz. csaták: 213 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 193 (6)
Leölt torzszülött: 238 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 14 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kisdobos (5)
Speciális képességeid:
+1 éberség, +3% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj három förtelemférget, kizárólag végtagjaiddal. [számláló: 2] 2.) Csípj fülön három tolvajt! [számláló: 1] 3.) Hozz 15 mandibulát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 5 (7) / 2.52 [15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 9 (11) / 0
[26] lõfegyver: 2 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.47 [46] csapdaészlelés: 4 / 1.08 [47] zárnyitás: 4 / 1.45
[48] mászás: 4 / 0.20 [49] rugalmasság: 3 / 0.05 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 2.80
[54] kereskedelem: 2 / 0.47 [58] nyomkeresés: 3 / 1.40 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.10
[63] éberség: 5 (6) / 0.72 [64] átokszórás: 2 / 0.05 [67] régészet: 5 / 2.32
[72] építés: 2 / 0.37        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 11 / 0.16 [101] szakért.: 10 / 5.64 [102] roncsolás: 5 / 0  
jobb csáp [103] méret: 5 / 0 [104] szakért.: 5 / 3.72 [105] sebzõ méreg: 3 / 0 Végzetpenge

VARÁZSLATOK & PSZIK
[14] vakító fény: 1 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 60 óriásn                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Viking, a tehemót 36/22 188% 190% 2 / 1.67 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
pv 2
ism 3
p
ism 3
vd
2. Makró
pv 5
ism 5
p


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60; VI erõ:300% ép:30%; PV 8 5; BA 5037;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 11.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #50 (20. épület), #305 (42. forduló), #421 (43. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15131 (#15131). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2614. Jelenleg az 1. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig 25 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a kobra köntöse (#7450) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 az erõ kerek pajzsa (#1511)
* 1 halotti maszk (#1091) 1 khaldoran öv (#137) 1 köpeny (#1135)
1 maszk (#1090) 1 sisak (#1075) * 4 törpe pikkelyvért (#4)
* 1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076) * 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 574 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
6 drágakõ (#2) * 1 fülbevaló (#1255) * 1 malachit karkötõ (#1241)
* 1 szimbólum (#1210)

Felszerelés
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 csonttõr (#1301) 7 fogazott tõr (#6) 2 harci fejsze (#12)
14 kerek kõ (#11) 1 kés (#5) 1 könnyû íj (#1271)
2 parittya (#10) 1 tõr (#1300) * 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 3 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50)
5 gyilkos boróka (#27) 1 hónakkupók (#30) 3 liánvirág (#24)
1 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 6 mitulen fû (#20)
1 óriásnövés itala (#60) 1 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23)
3 tejfonál (#28) 4 üvegcse (#14) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 duzzadt xenópete (#479) 2 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
6 mandibula (#157) 1 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212)
5 nordkristály (#146) 3 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 a kobra köntöse (#7450), 1 molitár háj (#165), 2 elektronit (#141), 1 ragálygomba (#26), 1 õskõ (#8), 2 duzzadt xenópete (#479).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 127 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY)
A valaha az értelem szikráját mutató orglingok közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek. A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát, hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi élvezet egy micinista galetki számára.



ÉHEZEM!
A jóllakottságod minden táborozásod alatt csökken kb. 25-30%-kot. Ezenkívül elõfordulhat, hogy egy torzszülött vagy egy másik galetki megkínál egy éhínség varázslattal, ami drasztikusan csökkenti a jóllakottságodat. Ha a jóllakottság 50% alá csökken, akkor kezdesz egy kicsit éhes lenni. Ez azt jelenti, hogy a forduló elején nem nyered vissza az összes életpontodat, és közelharc támadásod sikerére mínusz százalékokat kapsz, ill. leheleted kevesebbet fog sebezni. Érdemes tehát odafigyelni, hogy jóllakottságod mindig 50% fölött legyen.
Hogyan növelheted a jóllakottságodat? Legegyszerûbben úgy, hogy vadászol. Ha minden körben kiadsz legalább négy VD parancsot, akkor valószínûleg ritkán fogsz éhezni. Ha ez nem segít, használd az E parancsot, vegetáriánusoknak E 10 (+40%) vagy E 20 (+80%), a többieknek E 30 (+50%). Ha barátságosan beszélgetsz más galetkikkel, akkor õk is megkínálhatnak a félrerakott, számukra emészthetetlen kajafajtákkal. A barátságos beszélgetéshez a PV 5 (ha biztosra akarsz menni, akkor a PV 5 8) parancsot, majd a P parancsot kell kiadnod. Ezenkívül a tolvajok sikeres lopás esetén lophatnak az áldozat élelmiszertartalékaiból.
Ha a karaktered jóllakottsága forduló elejére nullára csökken, akkor automatikusan kiadunk neked egy E parancsot, nehogy éhenhalj.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.