Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hydron
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 07:05:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2597-26

Karakterszám: 2597 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 26 Játékhét: 40
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 8
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 16. 15h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 19.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

ROLDEN KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 sötét mákot. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 4. NAP ** Felkeresi barlangodat Marconi, egy sok csápú, fekete bõrû, fénylõ szemû férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Felszerelése: az elektromosság pajzsa, villámöv, szivárvány karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja, bíbor láncing. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Marconi is hozzájárult. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. A hosszú parti végül véget ér. Marconi megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a harci törpe. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Kernosz Arakisz, egy ragyogó kékes fényben derengõ, kék szemû, vonzó, titokzatos férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, bronzmedál, rövid tõr, az egyensúly gyûrûje, az ügyesség pajzsa, zöld köntös. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Kernosz Arakiszt, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Kernosz Arakisz által meséltekbõl, megtudod, mi az a fekete hólyag. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 mitulen fû.
** 7. NAP ** Eljön barlangodba Lagolit, egy izmos alkatú, barátságos, erõt sugalló tekintetû férfi. A következõket látod nála: pikkelyvért, öv, díszes fejék. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Lagolit már ott várakozik. Õ nyert!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15892.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*okt. 13.* Black Diamond új végtagot növesztett! *okt. 13.* Black Diamond csatában legyõzte Zoeras Kahnt. *okt. 13.* Black Diamond és Balays megküzdöttek egymással, és Black Diamond gyõzött. *okt. 16.* Black Diamond csatában legyõzte Éjben Suttogót.
Egy futár távoli híreket hoz:
*okt. 7.* Theot kis híján megölte egy maerju. *okt. 7.* Alba Regina és Elektro Modulator Dva' pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *okt. 7.* Alba Regina és Aquinnes Dha'khana pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *okt. 7.* Alba Regina és Scythlag pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *okt. 7.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Dt'azzrax, ében íjász felett! *okt. 9.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy õrszellem. *okt. 10.* Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Fényhozó Keilor felett. *okt. 10.* Compot legyõzte harcban egy Tlyxcet harcos. *okt. 10.* Stanislavát kis híján megölte egy Tlyxcet harcos. *okt. 10.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Jose D'Brison Baro felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

be 4 45 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy a csapdakészítés képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

kno 45 1 64 1 45. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a csapdakészítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot az átokszórás szakértelmed növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

gy 75 felt. gyógyítás 75%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

k 270 350 10 kaland elvállalása
(270. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Fütyörészve sétálsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 4-es küszöbre: sikertelen] Valami kattan, és máris egy tucat nyílvesszõ süvít feléd a szemközti falból! (-12 ép.) A nyilakon valamiféle altató méreg lehetett. Odakint eszmélsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(350. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 protolisk lárva (#19).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A tûzgyík feléd rohan. A tûzgyík irányába mozogsz. A tûzgyík téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (14 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. Elhibáztad. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A tûzgyík téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (14 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). A tûzgyík hörögve elterül.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+33 életpont.) Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcost próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A sáskaharcos rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! (-2 tüskés bõr.) (-2 vastag bõr.) Elõre szúr bal karmával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** A sáskaharcost próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Odaütsz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). A sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Viszed, ami mozdítható: 2 mandibula. [ld. enc.] Ezt a csatát is csodával határos módon úsztad meg! Izzadva indulsz tovább. Remélhetõleg már nem találkozol újabb torzszülöttel. Brekegést hallasz: ismét egy támadás! Csak ezt éldd túl... Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** A mahomohi máris elõtted terem! Megközelíted a mahomohit. A mahomohi rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a mahomohit. Odakensz neki bal mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a mahomohit. Odaütsz bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Lesújtasz jobb mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) A mahomohi hörögve elterül.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+28 életpont.) Hmmm... Ha ennyire hatalmas vagy, talán ideje feljebb költözni, nem? Végre eléred a fõ barlangfolyosó végét. Ott galetki õrök fogadnak, hamarosan elõkerül az írnok, és átveszi a levelet. Közben igyekszel egy kicsit körbenézelõdni. Nicsak, milyen furcsa épület, egy nagy gömbbel a tetején! Biztosan ez a Pszi Iskola. Már alig várod, hogy meglátogathasd... Az írnok ad egy színes követ, ezzel igazolva, hogy átadtad az üzenetet. Az árnyakba tapadva térsz vissza, elkerülve minden találkozást. Odalent az írnok átadja a 20 arany díjat, és megköszöni a munkádat. (+2 hõsiesség pont.) (+2 képességpont.) [77 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

psz 48 66 47 45 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: mászás, lopakodás, zárnyitás, csapdakészítés. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

mak 1 4 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
pv 4 3 8 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

ism 15 a következõ parancs ismétlése 15 alkalommal
[Parancs 1. makróba tárolva.]
p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Gyanús, hogy valamilyen nagyon eldugott folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet nem látsz, ami arra utalna, hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak kiszélesedik, és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér csontváz, és... hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt, hogy egy sárkány. Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer nagyobb, mint te magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem azon a szûk folyosón, az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb érdemes lenne még visszajönni ide, és alaposabban körülnézni. (287. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Gelu, egy elf kinézetû lõfegyveres galetki férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bõrpáncél, díszes fejék, nyaklánc, kristályamulett, villámöv, bronzmedál, a teknõs vándorcsizmája, harci fejsze. Elsõ mondatod: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Azonnal visszavág: "Bocskort csinálok a füledbõl!" A következõvel folytatod: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Nem késik a válasszal: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Nem habozol, máris mondod: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Gelu semmi épkézláb választ nem tud adni! Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+25% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Baal, egy lávaerekkel szabdalt, fekete bõrû, szarvas patás, szárnyas, fehéren izzó szemû férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, vas lemezpáncél, az ellenállás zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, maszk, hosszúkard, szivárvány karkötõ, Xantin bõröve. Üdvözlõ mondatod: "Te ápolatlan orgling ivadék!" Nem késik a válasszal: "Hogy az orglingok vinnének el!" Nem habozol, máris mondod: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Õ rögvest kontrázik: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Baal szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Black Diamond, egy hosszú, fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai: szárnyas sisak, bronzmedál, a regenerálódás kerek pajzsa, arany lárvaköpeny, a tökéletesség malachit karkötõje, a szalamandra kõamulettje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, az egészség csepp fülbevalója, a gólem csonttõre, khaldoran öv, az egészség szimbóluma, suhanó csizma. Elsõ mondatod: "Te sárgafülû borjú!" Azonnal visszavág: "Te bokorból ugrott!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Õ rögvest kontrázik: "Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" Nem habozol, máris mondod: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Õ rögvest kontrázik: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te gombazabáló, gülüszemû, lapátfülû, lógó hasú, görbe lábú, lukas fogú torzszülött-ivadék!" Dühösen kiabálja vissza: "Te boglyakemence! Te hájfejû! Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú! Te bodzáslábú!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!" Black Diamond semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Felszerelése: a légzés csepp fülbevalója, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az energia malachit karkötõje, suhanó csizma, a gólem nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, a káosz szürke sisakja. Elsõ mondatod: "Te gusztustalan csúszómászó!" Dühösen kiabálja vissza: "Te címeres ökör!" A következõvel folytatod: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Azonnal visszavág: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" A következõvel folytatod: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Dühösen kiabálja vissza: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." Nem habozol, máris mondod: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan rettenetesen gyáva vagy, hogyha meglátsz egy torzszülöttet, nyomban összecsinálod magad!" A következõvel folytatod: "Úgy bámulsz rám, mint egy nyáladzó, agy nélkül született orgling disznó csökevény egy galetki uralkodóra!" Õ rögvest kontrázik: "Te boglyakemence! Te hájfejû! Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú! Te bodzáslábú!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Night Wolf a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Crow, egy hosszú, fehér hajú, éjfekete szemû, hatalmas pókra hasonlító férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék rangú tagja. Felszerelése: az angyalok sárgaréz nyaklánca, malachit karkötõ, a sólyom könnyû pikkelyvértje, bronzmedál, fekete csizma, gyûrû, az egyensúly gyûrûje, csontmaszk, kék köpeny, szivárvány karkötõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Crow csak jócskán lemaradva érkezik meg.
Ismét tanultál valamit: +1 mászás; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (402. kaland, összköltsége 20 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (378. kaland, összköltsége 5 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt winropu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Lagolit, egy izmos alkatú, barátságos, erõt sugalló tekintetû férfi. A következõket látod nála: pikkelyvért, öv, díszes fejék. Köszönés helyett ezt kiáltod: "De egy ronda egy baromnak születtél!" Õ rögvest kontrázik: "Verjen meg a búbánat!" Nem habozol, máris mondod: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Lagolit csak tátog válasz helyett. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 sötét mákot. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (386. kaland, összköltsége 30 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni. (465. kaland, összköltsége 20 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
pv 4 5 3 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +23 hírnevet kaptál. A kör során összesen 159 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 193 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Rolden, egy kék bõrû, tüsi, vörös hajú, talpig bõrbe öltözött, vékony, de izmos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 26. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 2.20
[2] IQ: 10 / 0.50
[3] ügyesség: 5 / 0.40
[4] egészség: 6 / 0.48
[5] mágia: 3 / 0.75
[6] gyorsaság: 6 / 0.35
[9] Méret/ép: 61 / 52
Min. méret: 54
Barlangméret: 62
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 9 / 97%
Hõsi pont: 32 (0)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 157 / 111
Hírnév : 478
Jóllakottság: 91%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 22 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 106 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 93 (3)
Leölt torzszülött: 100 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 15 (0)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: polgár (1)
Speciális képességeid:
+1 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +1% jóllakottság, +1 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.75 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 10-es mágiát! 2.) Készítsd el a méregellenállás italát! 3.) Hajtsd végre a 49-es Klánkalandot (KK 49)! (összesen 30 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 5 / 0 [17] vastag bõr: 3 / 0.40 [25] bûz: 3 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0 [47] zárnyitás: 2 / 0.30 [48] mászás: 4 / 0.14
[64] átokszórás: 11 (13) / 6.95 [66] lopakodás: 3 / 0.20    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 6 / 4.75    
jobb mancs [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 6 / 1.88    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 3 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 3 8
ism 15
p
pv 4 5 3
2. Makró
gy
vd
pv 5 3

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:110% ép:40%; PV 4 5 3; PSZ 48 66 47 45; BA 1 2 3 4 5 6 7 8 9; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #12 (9. épület), #16 (7. épület), #51 (20. épület), #452 (24. forduló), #402 (26. forduló), #378 (26. forduló), #386 (26. forduló), #465 (26. forduló), #388 (19. forduló), #337 (19. forduló), #248 (20. forduló), #474 (20. forduló), #390 (21. forduló), #430 (21. forduló), #370 (21. forduló), #469 (22. forduló), #493 (22. forduló), #374 (23. forduló), #408 (24. forduló), #451 (25. forduló), #253 (25. forduló), #482 (25. forduló), #287 (26. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 1 bõrpáncél (#9) 1 láncing (#1030)
* 1 halotti maszk (#1091) * 1 kék köpeny (#1137) 1 sisak (#1075)
1 pajzs (#1060)

Ékszerek, kincsek
198 arany (#1) 7 drágakõ (#2) * 1 csepp fülbevaló (#1256)
* 1 bronzmedál (#207)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129)

Fegyverek
3 kés (#5) 2 kard (#1315) 4 kerek kõ (#11)
1 a küzdelem csonttõre (#20651)

Varázsitalok és füvek
2 mitulen fû (#20) 5 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21)
3 üvegcse (#14) 5 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50)
3 ragálygomba (#26) 2 sötét mák (#23) 4 winropu moha (#22)
1 tejfonál (#28) 1 gyilkos boróka (#27)

Egyéb kacatok
1 nordkristály (#146) 2 lemúr hártya (#161) 3 nohnetár gumó (#212)
1 sárga gömb (#136) 1 molad púp (#16) 1 bolhedor szárny (#15)
1 pirgamit (#152) 2 mandibula (#157)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



HARCI TÖRPE (36. LÉNY)
Újabb, kihalófélben levõ nyomorúságos humanoid életforma! Alacsony, zömök, testes lények, és bár bõrük sok helyen csupasz, mégis hatalmas szõrzet éktelenkedik az állukon, bár a megfigyelések szerint ezt harcban nem használják. Gyakran munkálkodnak a föld alatt, bányásznak, kopácsolnak, de ez nem menti meg õket a kipusztulástól. A harci törpét könnyedén leirthatod, primitív és szerencsétlen fegyverrel szokott védekezni, ahelyett, hogy nagy karmokat növesztene. Legfeljebb a kõevõk fanyalodhatnak rá. Arra azért nem árt ügyelned, hogy a mokány torzszülöttek aránylag jól bírják a hideget és ellenállóak a méreggel szemben.



FEKETE HÓLYAG (38. LÉNY)
A fekete hólyagok levitálva közlekednek a barlangfolyosókon. Mint a nevük is mutatja, nagy, dinnye méretû hólyagok, kövér testük majd kipukkad a sok belsõ szervtõl és egyéb termelt anyagtól. Pókhálóvékony csápjaik tömege lóg a földre, így szívják fel az apró rovarokat és csúszómászókat, amelyekkel táplálkoznak. A fekete hólyag sajnos képes magát megvédeni, pusztító erejû savcsóvát tud kilõni esetleges támadójára. Ha pedig elpusztulnak, gusztustalan robbanás kíséretében semmisülnek meg, úgyhogy vigyázz magadra! A maradványokból a puhányok és a zöldvérûek lakmározhatnak.



TÛZGYÍK (40. LÉNY)
Ezek az aránylag apró, vörös pikkelyes lények állítólag még mélyebben a föld gyomrában, az izzó magma közelében születnek. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy közeli affinitásban vannak a tûzzel: még a vacsorájukat is meg szokták sütni fogyasztás elõtt egy jól irányzott tûzlehelettel. A tûzgyík puha, fehér húsa ízletes csemege a piromádok és tejivók számára.



PIRGAMIT (152. TÁRGY)
Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor egyéb felhasználási módszert tudnak.



SÁSKAHARCOS (44. LÉNY)
A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni, egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása rovarevõ vagy micinista).



MANDIBULA (157. TÁRGY)
Igazi trófea egy harcos számára, ha a barlangok mélyén leselkedõ óriásrovar mandibuláját a harc után kimetszi. Nagy, lapos és ormótlan, és kissé büdös is, ezért miután kigyönyörködted magad benne, nem árt megszabadulni tõle (pl. eladod).



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.