Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling varázsló
Küldd el képeslapként!
A mágiához értő orgling olyan ritka, mint a fehér holló - és ezen nincs is mit csodálkozni, hiszen a mágia az intelligencia függvénye, és mint tudjuk, ez utóbbiban az orglingok nem bővelkednek (bár ez az elmélet az Orglingok Lázadása óta meginogni látszik). Mégis, ha nagy ritkán összeakadsz egy orgling varázslóval, nem árt felkötni a nadrágszárat, hiszen gyors véget ér az, aki ellenfelét lebecsüli...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-29 06:48:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2589-16

Karakterszám: 2589 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 16 Játékhét: 522
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 948
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. jan. 9. 15h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2024. jan. 10.

E-mail!

RAGYÁS BURÁSTYA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1533.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 29.* Night Wolf és Arator megküzdöttek egymással, és Night Wolf gyõzött.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

h 8 102 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod speciális támadási módja 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

kno 102 9 102. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot a jobb mancs végtagodhoz tartozó roncsolás szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod speciális támadási módja 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

be 16 1 meglátogatod a 16. épületet
Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. Elmondod, hogy szeretnél csatlakozni a Klánhoz. Várnod kell egy darabig, amíg az a galetki, aki az újoncok felvételével foglalkozik, megérkezik. Iszonyatosan megdöbbensz, amikor szinte befolyik a váróterembe Criklisshha, egy gusztustalan burjánzás, amely valaha galetki volt. Cuppogó hangon szólal meg:
- Ragyás Burástya, micsoda egy szabályos galetki! A transzformáció útjára kell lépned, gyermekem, ha valamit el akarsz érni ebben a Klánban. Persze, mivel most még csak embrió vagy, bõven van lehetõséged a fejlõdésre! - ezzel kilõ valahonnét a massza közepébõl egy nyálkás csáp, és egy jelvényt erõsít a ruhádra - a Mutáns Klán jelvényét, a karmot! Tehát máris a Klán tagjává váltál. - Mutasd meg mindenkinek, hogy mennyire különbözni tudsz tõlük, milyen végtelen lehetõségeket nyújt magában a tested, amelynek változtatásával a galetki faj egy felsõbb létezési formáját érheted el! Mutasd meg nekik, és méltó tagja vagy a Klánnak. - erre, mintegy végszóra, Criklisshha cuppogva kifolyik a terembõl. Ekkor odalép hozzád egy nagyon idétlen, zöld bõrû galetki, egyszerre van csápja, karma és mancsa, és mindegyik végtagja más hosszúságú. Egyik szeme kocsányon lóg, a másik a szája (vagy az a füle?) alatt nõtt ki. Woyaishu förmedvény néven mutatkozik be neked.
- Ragyás Burástya, megütötted a fõnyereményt azzal, hogy a Klánunkba beléptél, és még a burjánzásunk, Criklisshha is jó véleménnyel volt rólad - ezt onnan lehet tudni, hogy nem falt fel azonnal, mint más belépni szándékozókat! Szóval szép jövõ vár rád, ha eléggé különc tudsz lenni. Mivel tudsz kiemelkedni a névtelen tömegbõl? Bármivel! Ha mindenki két végtagot növeszt a szinteden, neked legy egy vagy hat. Ha mindenki sebzõ mérget használ, te alkalmazz kronoérintést! Ha mindenki zöldvérûekkel táplálkozik, te legyél piromád... A lehetõségek száma végtelen, és mint látod, nem is várunk sokat a tagjainktól. Talán ez az egyetlen szervezet, ami nem azért jött létre, hogy a tagságtól követeljen, hanem azért, hogy egyesítse a társadalom számkivetettjeit! Még különbözõ feladatokat is kaphatsz tõlünk, amelyek teljesítésével nagyobb tiszteletet érdemelhetsz ki Mutáns társaidtól. Legyél óvatos a Tudósokkal, nem nézik jó szemmel hagyománytörõ módszereinket! Nos, lássuk, milyen megbízások közül válogathat egy magadfajta embrió (Mindig egyszerre három feladatod, küldetésed lesz, ha valamelyiket teljesíted, azonnal kapsz helyette újat):
1.) Egy igazi mutáns õrült dolgokat mûvel. Sajátítsd el legalább háromféle elemi immunitást! 2.) A mutációra sokszor bizonyos idõpontokban lehet a legjobban sort keríteni. Meg kell tanulnod megérezni ezeket az idõpontokat! Gyere el a klánépületbe, amikor pontosan 111 TVP áll rendelkezésedre. (A BE parancs kiadásának pillanatában.) Vigyázz, a küldetést csak akkor fogadjuk el, ha nem használtál elõtte TPS parancsot. 3.) Várunk a Mutációt Elõsegítõ Aktusok versenyén. Ne ijedj meg, csak gyomor kell hozzá. (37-es Klánkaland, megoldásához a KK 37 parancsot add ki.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit (#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 92 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, az erõ kerek pajzsa (#1511) 276 ap, az ügyesség kardja (#2665) 138 ap, az egészség lemezpáncélja (#2800) 230 ap, az élet csonttõre (#5351) 256 ap, a majom görbekardja (#14366) 350 ap, a sas görbekardja (#16166) 350 ap, a torony pajzsa (#18160) 138 ap, a tûz fejpántja (#22255) 69 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 292 ap, a méreg fejpántja (#24055) 69 ap, a regenerálódás lemezpáncélja (#24400) 172 ap, a sün könnyû pikkelyvértje (#24866) 237 ap, a sün bronz mellvértje (#24897) 483 ap, a szalamandra láncinge (#25780) 149 ap, a szalamandra maszkja (#25840) 69 ap, a yeti kerek pajzsa (#26261) 201 ap, a yeti köpenye (#26335) 64 ap, a sav láncinge (#26680) 149 ap, a sav gyûrûje (#26875) 69 ap, a sav fülbevalója (#26905) 64 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 201 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 367 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 64 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 193 ap, az elektromosság csonttõre (#27401) 182 ap, a légzés könnyû pikkelyvértje (#27566) 237 ap, a légzés pajzsa (#27610) 80 ap, a légzés tõre (#27850) 69 ap, az angyalok vas lemezpáncélja (#28001) 347 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 182 ap, az angyalok csatos öve (#28166) 176 ap, az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) 193 ap, az angyalok karkötõje (#28240) 69 ap, az angyalok kardja (#28315) 80 ap, az angyalok barbár lándzsája (#28331) 201 ap, a bûz mellvértje (#28945) 138 ap, a sólyom vas lemezpáncélja (#29351) 347 ap, a sólyom utazóköpenye (#29486) 176 ap, a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 193 ap, a sólyom fülbevalója (#29605) 64 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

ee 135 1075 5 1330 sok-sok eladás
Eladsz 1 díszes fejéket 3 aranyért. Eladsz 1 sisakot 3 aranyért. Eladsz 3 kést 3 aranyért. Eladsz 1 lándzsát 3 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

k 419 218 4 kaland elvállalása
Elhagyod a boltot. (419. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga odajön hozzád. Az orgling szolga irányába mozogsz. Az orgling szolga rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Támadod az orgling szolgát. Odakensz neki jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Rávágsz farkaddal. (7 ép-t sebeztél). Az orgling szolga hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Összegyûjtöd a "kincset": 2 drágakõ.
Egy folyosón haladsz végig, amelynek falát mintás kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz: a falon apró lukakat veszel észre egymással szemben! Lehajolsz, és átmászol alattuk. A következõ lukak alul vannak! Átlépsz fölöttük, és így tovább, úgy mozogsz, hogy sose kerülj két szemben levõ luk közé.
Egy terembe érkezel, melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal. Elolvasod. Egy találós kérdés!
[IQ próba 8-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Rövid gondolkodás után megfejted, és hangosan ki is mondod a megoldást. A szemközti fal dübörögve elhúzódik, egy folyosót tárva fel!
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nocsak, az ajtót csapda védi! Két pöcök indítja be, amelyet nyitáskor meglök az ajtó. Megemeled az ajtót, úgy nyitod ki, hogy ne érjen a pöckökhöz. Továbbmászol.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 15 arany és egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.

(218. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a jégmedúzát. A jégmedúza rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A jégmedúza rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Odacsapsz jobb mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. El sem találtad. A jégmedúza hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ és egy nordkristály. Szívesen bekapnál valamit. Falni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
Hurrá, kincset találtál, ami 21 arany és egy védelem itala. [ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(4. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül.
[Tárgyhasználat: 3 mitulen fû]
- Köszönöm, hogy segítettél. - mondja a mágus. - Hálám jeléül fogadd ezt a sárga gömböt. Ha akarod, el is adhatod, de lehet, hogy még szükséged lesz rá. - megnyugtatod az öreget, hogy semmi pénzért nem fogsz ilyen értékes ajándékot eladni, bár nem igazán érted, hogy mit kezdhetnél ezzel a vacakkal. Elbúcsúzol a varázslótól. [ld. enc.]
(+1 képességpont.)
Ismét tanultál valamit: +1 csapdaészlelés; [40 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltban Te vagy az egyetlen vásárló. A boltos egy kicsit méreget, aztán halkan megszólal.
- Belevaló gyereknek látszol, biztos lenne kedved egy kis tréfához. A dolog egy kicsit veszélyes, ugyanis a szint elöljáróját kéne megtréfálnod, de rendesen megfizetném. Tudod a múltkor nagyon összevesztünk, és úgy érzem, hogy túlságosan megalázott a nagy nyilvánosság elõtt. Én nem akarom õt bántani, de egy kis lecke azért nem ártana neki. Ebben a zacskóban rendkívül hatásos viszketõpor van. Ezzel kéne az ágyát jól megszórni.
Elõször persze tiltakozol, de amikor a boltos 100 aranyat és komolyabb mennyiségû varázstárgyat kezd emlegetni, csak annyit mondasz, hogy meggondolod. (17. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal
Hazamész a boltból.

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva irányába mozogsz. A protolisk lárva közelebb jön, hogy támadhasson. A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-3 ép) Vastag bõrét szaggatod. Elõresuhintasz farkaddal. Elkerülte. A protolisk lárva rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A protolisk lárva téged támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (6 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (7 ép-t sebeztél). A protolisk lárva kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%). Viszed, ami mozdítható: 9 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+21 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (426. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy elemi rin (#28). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elemi rin létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az elemi rint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi rin elmond egy vakító fény varázslatot. Gyengülsz (-12% támadás). Támadod az elemi rint. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az elemi rin elõhív egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz (-10% támadás). Sebzõdsz 7 ép-t. Az elemi rint próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az elemi rin ellõ egy elektromos kéz varázslatot. 5 életpontnyit sebzõdsz. Az elemi rint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (5 ép-t sebeztél). Az elemi rin halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+41%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a protolisk lárvát. Odacsapsz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-3 ép) Roncsolod bõrét. Lesújtasz farkaddal. El sem találtad. A protolisk lárva téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Elkerülte. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (5 ép-t sebeztél). A protolisk lárva téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A protolisk lárva rád veti magát. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod a protolisk lárvát. Odakensz neki jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. Mellé! A protolisk lárva halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+23 életpont.)
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó suhanc máris elõtted terem! Megtámadod az árnymanó suhancot. Odakensz neki jobb mancsoddal. El sem találtad. Elõresuhintasz farkaddal. Nem találtál. Az árnymanó suhanc rád veti magát. Egy nevetséges fogazott tõrrel próbál lecsapni rád. Ez mellément. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az árnymanó suhanc rád támad. Meglengetve egy fogazott tõrt, megpróbál eltalálni. Mellétrafált a balfácán. Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. Elhibáztad. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az árnymanó suhanc téged támad. Fogazott tõrrel támad. (1 ép-t sebzõdtél). Támadod az árnymanó suhancot. Lesújtasz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (4 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Elteszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr. [ld. enc.]
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a szárnyas bolhedort. A szárnyas bolhedor rád támad. Lesújt rád jobb karmával. El sem talált, haha. A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (5 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Lesújtasz farkaddal. Félrehajolt. A szárnyas bolhedor rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (4 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy bolhedor szárny. [ld. enc.]
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (322. kaland, összköltsége 15 TVP.) Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elemi rin elmormol egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megindulsz az elemi rin felé. Már ott is vagy! Az elemi rint próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (3 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az elemi rin rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy vakító fény. Gyengülsz (-12% támadás). Az elemi rint próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az elemi rin elmond egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz (-10% támadás). 5 életpontnyit sebzõdsz. Az elemi rint próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elemi rin elmormol egy elektromos kezet. Sebzõdsz 5 ép-t. Támadod az elemi rint. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (6 ép-t sebeztél). Az elemi rin kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+41%).
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Absimillard, egy kopasz, hamuszûrke bõrû, rothadó arcú, megszállott tekintetû, fekete csuhás férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Viselt tárgyai: kristályamulett, kék köpeny, szivárvány karkötõ, kemény bõrpáncél, khaldoran öv, bronzmedál, a tolvaj halotti maszkja, suhanó csizma. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Absimillard által meséltekbõl, megtudod, mi az a púpos molad. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

be 20 2 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- Remete, sajnálom, de képtelen vagyok megoldani a rejtvényt. Fogadd bûnbocsánatom jeléül ezt a kis lélekenergiát! - szikrák pattognak, ahogy átáramlik a remetébe. (-2 képességpont) A remete nagyot sóhajt.
- Hát, ha másképp nem megy, ám legyen! Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat neked és a barátaidnak. Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert a szint egyik távoli barlangjában, és persze magával hozta népes követõi táborát is. A ti feladatotok lenne az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen megközelítsétek, és kifüstöljétek! Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni a szint még felkészületlen galetkijeivel. Követõit a ravasz mágustanonc úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik ne legyenek képesek legyõzni õket - ha azonban a csapatot úgy állítjátok össze, hogy vegyesen mindkét féle tudású galetkiket visztek, akkor lehet esélyetek. - a remete ezután részletesen elmagyarázza, hol található a mágus barlangja, és megjegyzi, hogy egy jó nyomkövetõnek biztos nem jelent gondot a megtalálása. Végül sok szerencsét kíván. (50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

tk 50 4067 8351 732 50. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Nicodem, Magic Horse, ismeretlen galetki.
Izgatottan vágtok neki a nagy kalandnak. Hosszú az út, jócskán eltávolodtok a barlangrendszer biztonságot nyújtó közelségétõl. Aztán már elég nehéz a tájékozódás - itt az ideje, hogy a csapat nyomkövetõje vezessen benneteket!
Magic Horse a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Nyomkeresés próba 7-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Magic Horse vezet benneteket. Idõnként meg-megáll, apró, számotokra észrevehetetlen jeleket vizsgál meg, majd bólint, és int, hogy mehettek tovább. Aztán egyszercsak csendre int. Elõttetek a mágustanonc tanyája!
Egy széles cseppkõbarlangba jutottatok, egy, a felszín fölött levõ párkányon bukkantatok ki. Óvatosan lenézve, egy barlangnyílást vesztek észre. A barlangnyílásban egy sötét árny lapul! Õrszem. Mire leértek, riadóztatja a társait, és akkor semmi esélyetek nem lesz. Valakinek, aki a legcsöndesebben tud lopakodni, le kell másznia, és elcsendesíteni az õrt!
Mindenki egyetért abban, hogy ez ismeretlen galetki területe.
[Lopakodás próba 7-es küszöbre: sikeres] ismeretlen galetki hangtalanul lecsusszan a párkány szélén, és kúszva az õrszem felé indul. Lélegzetvisszafojtva figyelitek. Odaér, és az õr még mindig gyanútlan! Egy gyors mozdulat, az õrszem eltûnik, és ismeretlen galetki int, hogy jöhettek.
Benyomultok a barlangba, figyelve mindenre. Sikerül meglepnetek az elsõ õrszemeket!
Ellenfeleitek 2 kõzúzó (#49). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A 2. kõzúzó megközelíti Magic Horse-ot. Az 1. kõzúzó feléd mozog. Nicodem az 1. kõzúzó irányába megy. Ismeretlen galetki a 2. kõzúzót rohamozza. Megrohamozod az 1. kõzúzót. Magic Horse elindul a 2. kõzúzó felé. A 2. kõzúzó és Magic Horse egymással harcolnak. Magic Horse megtántorodik. Az 1. kõzúzó rád veti magát. Ostorként csattant nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). Nicodem az 1. kõzúzót támadja. Ismeretlen galetki a 2. kõzúzót támadja. Támadod az 1. kõzúzót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol egy elektromos kezet. Az 1. kõzúzó ellenáll a varázslatnak. A 2. kõzúzó rezisztálja. Nicodem elõhív egy jégcsóva varázslatot. Az 1. kõzúzót védi rezisztanciája. Az 1. kõzúzó rád támad. Odacsap neked nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás). A 2. kõzúzó és Magic Horse egymással harcolnak. Magic Horse megtántorodik. Megtámadod az 1. kõzúzót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (7 ép-t sebeztél). A 2. kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Ismeretlen galetki elmond egy elektromos kéz varázslatot. Az 1. kõzúzó rezisztálja. Nicodem ellõ egy jégcsóva varázslatot. Az 1. kõzúzó ellenállt a varázslatnak. Az 1. kõzúzó rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. (2 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod az 1. kõzúzót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (8 ép-t sebeztél). Az 1. kõzúzó halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Nicodem: 16/0, Magic Horse: 37/11, ismeretlen galetki: 1/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Szívesen bekapnál valamit. A kajára veted magad. (+52% jóllakottság.)
Már indultok is tovább. Fény szûrõdik felétek elõrõl. Hirtelen secegést, neszezést hallotok, és a barlang megelevenedik körülöttetek!
Ellenfeleitek 3 elementál fatty (#141). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Nicodem mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégcsóvát. Az 1. elementál fatty 8 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetki és az 1. elementál fatty egymással harcolnak. A 3. elementál fatty és Magic Horse egymással harcolnak. A 2. elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (11 ép-t sebzõdtél). A 2. elementál fattyat próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Odacsapsz farkaddal. Ez mellément. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Ismeretlen galetki elmormol egy elektromos kéz varázslatot. Az 1. elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. A 2. elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. A 3. elementál fatty immúnis a varázslatra. Heves kézmozdulatok közepette Nicodem elmormol egy jégcsóvát. Az 1. elementál fatty sebzõdik 11 ép-t. Az 1. elementál fatty hörögve elterül. A 3. elementál fatty és Magic Horse egymással harcolnak. Megtámadod a 2. elementál fattyat. Odaütsz jobb mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. Fürgén elhajolt. A 2. elementál fatty téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Ismeretlen galetki ellõ egy elektromos kéz varázslatot. A 2. elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. A 3. elementál fatty ellenállt a varázslatnak. Nicodem mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégcsóvát. A 2. elementál fatty sebzõdik 6 ép-t. A 3. elementál fatty és Magic Horse egymással harcolnak. A 2. elementál fatty rád veti magát. A 2. elementál fatty tüzet lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a 2. elementál fattyat. Lecsapsz jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Mellétrafáltál. A 2. elementál fatty holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Nicodem a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégcsóva! A 3. elementál fatty 3 sebzést kap. Ismeretlen galetki elõhív egy elektromos kéz varázslatot. A 3. elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. A 3. elementál fatty és Magic Horse egymással harcolnak. Támadod a 3. elementál fattyat. Beversz egyet jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (6 ép-t sebeztél). A 3. elementál fatty kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Nicodem: 28/0, Magic Horse: 2/35, ismeretlen galetki: 10/11.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+12 életpont.)

Magic Horse feltételes gyógyítást használ.
Dühös kiáltást hallotok a barlang végébõl. Futva indultok meg abba az irányba. A folyosó kiszélesedik, és egy cseppkövekkel teli teremben találjátok magatokat. Itt van a barna köpenyt viselõ renegát mágustanonc, és cifra átkokat szór felétek. Válaszra azonban nincs idõ, hiszen a mágus máris mormolni kezd, maradék szolgái pedig megindulnak felétek!
Ellenfeleitek egy renegát mágustanonc (#47), 2 vermon teknõs (#137) és egy zombi (#29). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a renegát mágustanonc létrehoz egy tûzfalat. Ismeretlen galetki az 1. vermon teknõs felé mozog. A zombi megközelíti Magic Horse-ot. Megrohamozod a 2. vermon teknõst. Nicodem elindul a renegát mágustanonc felé. Nicodem 18 sebzést kap a tûzfaltól. Az 1. vermon teknõs elindul ismeretlen galetki felé. A 2. vermon teknõs odajön hozzád. Magic Horse megközelíti a zombit. Ismeretlen galetki és az 1. vermon teknõs egymással harcolnak. A zombi és Magic Horse egymással harcolnak. A 2. vermon teknõst próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Mellétrafáltál. Nicodem a renegát mágustanoncot támadja. A 2. vermon teknõs rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, ismeretlen galetki elvarázsol egy elektromos kezet. Az 1. vermon teknõs sebzõdik 5 ép-t. A 2. vermon teknõs 5 sebzést kap. A zombi immúnis a varázslatra. A 2. vermon teknõs hörögve elterül. Heves kézmozdulatok közepette a renegát mágustanonc elmormol egy agyroppantást. (-12 minden tulajdonságodra) Magában motyogva, Nicodem létrehoz egy jégcsóvát. A renegát mágustanonc 38 ép-t sebzõdik. A renegát mágustanonc halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. vermon teknõst próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz farkaddal. (1 ép-t sebeztél). Az 1. vermon teknõs holtan terül el. A zombi és Magic Horse egymással harcolnak. A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Nicodem: 49/18, Magic Horse: 31/16, ismeretlen galetki: 16/7.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elteszed a zsákmányt, ami 6 arany. Nicodem a következõt kapja: 6 arany. Magic Horse részesedése: 5 arany és egy hamis arany.
Magic Horse feltételes gyógyítást használ.
Bár kimerültek vagytok és fáradtak, de azért örömujjongásban törtök ki. Sikeresen legyõztétek a szintetekre betörõ torzszülött hordát, megmentve ezzel társaitokat a kegyetlen rablóbandától. Körbevizsgálódtok, hogy van-e valami használható a barlangban. Nocsak, egy láda aranyat találtok, mellette pedig fehér gyógyító italokat! A te részed a zsákmányból 54 arany és két fehér gyógyító ital. Amikor a renegát mágustanoncot még egyszer átvizsgáljátok egy furcsa, kék színû kristályt találtok nála. A kristály hirtelen felvillan, és eltûnik - rajtatok pedig furcsa, csiklandós érzés fut végig (+1 max. varázspont).
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 farok szakértelem; [48 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 412 sebzést okoztál, és 130 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 76 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 278 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ragyás Burástya, egy rovarszerû lény. Olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erõsebb férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 16. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 0.40
[2] IQ: 4 / 0.35
[3] ügyesség: 3 / 0.35
[4] egészség: 4 / 2.56
[5] mágia: 1 / 0.30
[6] gyorsaság: 3 / 1.31
[9] Méret/ép: 61 / 45
Min. méret: 45
Barlangméret: 61
PONTJAID
Varázspont: 16 / 15
Képességpont: 25 / 69%
Hõsi pont: 16 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 14%
Galetki erõ: 142 / 113
Hírnév : 156
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 18 (0)
Galetki gyõzelmek: 12 (0)
Torzsz. csaták: 95 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 87 (11)
Leölt torzszülött: 102 (17)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: embrió (1)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 11%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts el háromféle elemi immunitás képességet! 2.) Látogasd meg a klánépületet, amikor pontosan 111 TVP-d van. 3.) Hajtsd végre a 37-es Klánkalandot (KK 37)! (összesen 30 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 5 / 3.92 [15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0.40

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 2 / 0.06 [47] zárnyitás: 3 / 0 [48] mászás: 2 / 1.50
[64] átokszórás: 4 (6) / 1.95 [65] álcázás: 3 / 0 [66] lopakodás: 3 / 0.20

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 6 / 1.58 [102] roncsolás: 10 / 0  
farok [103] méret: 2 / 1 [104] szakért.: 2 / 0      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 50; VI erõ:300% ép:10%; PV 4 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (4. épület), #16 (7. épület), #17 (1. épület), #20 (9. épület), #426 (16. forduló), #322 (16. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 csizma (#1120) * 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
362 arany (#1) * 1 az ellenállás kõamulettje (#28646) * 1 bronzmedál (#207)
8 drágakõ (#2) 7 hamis arany (#809) 1 karkötõ (#1240)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 3 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 2 fehér gyógyital (#50) 1 liánvirág (#24)
2 mátekel gomba (#21) 4 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 6 lemúr hártya (#161) 1 nohnetár gumó (#212)
4 nordkristály (#146) 1 sárga gömb (#136)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 117 arany (#1), 1 sárga gömb (#136), 1 görbekard (#1316), 2 drágakõ (#2), 1 hamis arany (#809), 1 védelem itala (#59), 1 fogazott tõr (#6), 1 bolhedor szárny (#15), 1 nordkristály (#146), 2 fehér gyógyital (#50).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 mitulen fû (#20), 1 sisak (#1075), 3 kés (#5), 1 díszes fejék (#135), 1 lándzsa (#1330).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÉDELEM ITALA (59. TÁRGY)
Ez a sárga színû folyadék felhörpintésekor megnöveli védettségedet 40%-al egészen a harc végéig, azaz igencsak megnehezíti annak a dolgát, aki fizikai támadással akar eltalálni. A védelem italát ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



SÁRGA GÖMB (136. TÁRGY)
A Hatalom Gömbjei tökéletesen simára csiszolt, kristályból faragott gömbök. Attól függ, hogy mekkora hatalmat jelképeznek, hogy milyen színû kristályból készültek. A legkisebb ilyen gömb a sárga, kisebb szolgálatokért szokták adni hûbéreseknek. A sárga gömb ugyan nem bír semmilyen különleges hatalommal, mégis jelentõs értéket képvisel.



ELEMI RIN (28. LÉNY)
Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény, ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.



FOGAZOTT TÕR (6. TÁRGY)
Mindig elámulsz, amikor ezekkel a törékeny, szerencsétlen fegyverekkel találkozol, amelyeket némelyik torzszülött használ ahelyett, hogy normális végtagokat növesztene. A fogazott tõr sebzése 2D4, valljuk be, ennél bármely lárva bármely végtagja többet képes sebezni. A fogazott tõrt KF 6 (végtag) paranccsal használhatod, de te meg ne tedd! Inkább add el néhány aranyért a boltban, öreg galetki matrónák régiségként gyûjtik az ilyesmit.



BOLHEDOR SZÁRNY (15. TÁRGY)
A bolhedorok szárnycsökevényét érdemes összegyûjtened, mert bizonyos alkímisták nagyra értékelik: nagyhatalmú villámvarázslatokhoz használják, a varázslat erõsítésére, esetenként permanenssé tételére. Te nem valószínû, hogy valaha is ilyen idõigényes rúnamágiával fogsz molyolni, de a szárnyak eladásával megfelelõ profithoz juthatsz.



PÚPOS MOLAD (26. LÉNY)
A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény, amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni sem kell, a púpos molad ehetetlen.



KÕZÚZÓ (49. LÉNY)
A kõzúzók vastag, sziklakemény bõrû, a mágiával szemben különösen ellenálló teremtmények. Gömb alakú testüket hat apró, tömzsi lábon hordják. A széttaposott köveket hosszú ormányukkal felszippantják, szervezetük a kövekben levõ ásványi anyagot és parányi életformákat hasznosítja. Ha megtámadják õket, visszahúzódnak páncéljukba, és nyelv-ormányukkal védekeznek. A kõzúzók elpusztítására legfeljebb egy lehelni tudó galetkinek lehet reménye, számukra viszont - ha zöldvérûek vagy kõevõk - ízletes táplálékot jelentenek a belsõségek.



ELEMENTÁL FATTY (141. LÉNY)
Az elementál fattyak nagyjából akkorák, mint egy ember, de itt aztán véget is ér a hasonlóság - a zöldes-vörös örvényrõl még azt sem igazán mondhatod meg, hogy élõlény. Pedig igencsak az, ha eléggé mágikus természetû is. Az elementál fattyak az öt elem összegyúrásával jöttek létre, és ennek köszönhetõen szinte tökéletesen immúnisak az elemi támadásokra. A más lényekbõl elszívott lélekenergia élteti õket, ezért aztán megtámadnak mindent és mindenkit. Ha elég lélekenergiát szívtak magukba, és elérik a felnõtt õselementál méretét, visszatérnek a távoli létsíkra, ahonnét jöttek. Az elementál fatty mágiafalók számára jelenthet táplálékot.



RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY)
Nem minden galetki tartja be a törvényeket: némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk. Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid: megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve), és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.



VERMON TEKNÕS (137. LÉNY)
Hatalmas, zöldesvörös páncéljával, amelyet kék pöttyök borítanak, tömzsi lábaival, és páncéljába visszahúzható lapos fejével sokan nézték már ezt a lényt egyszerû teknõsbékának. A tévedés azonban sokszor drága árat kívánt. A vermon teknõs ugyanis különösen mérgezõ lehelettel rendelkezik, amelyet válogatás nélkül fúj mindenkire, akiben veszélyt lát, vagy aki egyszerûen csak zavarja. Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerû varázslattal, vagy valamilyen jól mûködõ lehelettel viszont könnyen elpusztítható. Húsa ízletes táplálék piromádok számára.



MÓDOSÍTÁSOK II.
Néhány módosítás, ill. magyarázat a szabálykönyvhöz:
- A KNO és VAR parancsoknak meg lehet adni 3. és 4., valamint 5. és 6. paramétert, így egy KNO paranccsal akár három különbözõ szakértelmedet növelheted. Pl. KNO 1 3 2 4 3 5 paranccsal elköltesz 3 kno-t az erõdre, 4 kno-t az IQ-dra, és 5 kno-t az ügyességedre.
- A szabálykönyvvel ellentétben, eddig az SZ parancsnak csak egy paramétert lehetett megadni. Az SZ parancsot bõvítettük a szabálykönyvnek megfelelõen.
- Most már a véletlenszerûen kapott kalandokért is jár lélekenergia, ill. képességpont.
- A bárd klán tagjai mostantól a harcban szerzett lélekenergiára 0.75x szorzót kapnak, ami azt jelenti, hogy a harcért 25%-kal kevesebb lélekenergia jár nekik. A bárdok kör végén kapott kno-ja a kevesebb harcból adódó kno veszteséget volt hivatott pótolni, tehát reális, hogy a harcból valóban kevesebb kno-t tudjanak szerezni.
- A tárgypusztító hatások (gigaököl, tárgyirtás) sikerének esélyébe beleszámít, hogy hány véletlenszerû (1000-nél nagyobb sorszámú) tárgyad van KF-elve. Ha aránylag kevés, nagyobb az esélyed a sikeres mentõdobásra, mint ha nagyon sok ilyen tárgyad van. Logikusan, ha valakit elborítanak a varázstárgyak, egy ilyen támadás könnyebben talál célpontot. A mentõdobás sikere természetesen továbbra is fõként a támadás erõsségétõl, és a tárgy értékétõl függ.
- A gyógyfüvek eladási ára kétszeresére, vételi ára négyszeresére növekedett.
- Felhívjuk a figyelmet, hogy a szabálykönyvbõl nem egyértelmû, de ha valaki kõevõre változtatja trafóval az étrendjét, nem kapja meg visszamenõleg a méret bónuszt, csak a következõ felköltözéseknél kap mindig eggyel több méretet.
- Bár nem módosítás, felhívjuk a figyelmet, hogy komolyan gondoltuk, ami a 2. szabálykönyv 17. oldalán, az aukciósháznál szerepel! Néhány játékos összes karakterét már most eltiltottunk az aukciósház használatától.

VARÁZSLATOK
- Néhány pontatlanság a szabálykönyvben: a gránitbõr 1., 4., 7. stb. szinten ad 1-1 plusz bõrt. Elemek parancsa területe nem magad, hanem minden ellenfél. A gyógyító szellõ D3-at gyógyít szintenként. A pszi acéltorony nem kétszer szinttel, hanem egyszer szinttel csökkenti a sebzést. Az isteni harag hatóideje azonnali.
- Külön említést érdemel a méregfelhõ varázslat. Azok a varázslatok, amelyek területre hatnak, és hatóidejük nem azonnali, mindig a kör végén sebeznek. Tehát ha az elsõ körben elmondasz egy méregfelhõt, a szörnyek közelebb jönnek hozzád, és a méregfelhõ már a hûlt helyüket gõzöli. Éppen ezért ha a méregfelhõt TV listába rakod, soha nem fogod használni az 1. körben. Szerencsére, a méregfelhõt közelre is el lehet mondani. Tehát a méregfelhõt vagy akkor érdemes használni, ha már közelharcban állsz valakivel (HP 4 34 26 2) vagy ha olyan ellenfeled van, aki valószínûleg nem jön közel (pl. HP 4 34 18 313 99 X), ahol a 313 a lény lehetei és végtag méretei közül a legnagyobbat mondja meg, X egy szinttõl függõ szám.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.