Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szépséges Chloe
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 14:18:08 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2586-26

Karakterszám: 2586 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 26 Játékhét: 32
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 1329
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. már. 12. 9h:36'
A következõ fordulód táplálható: 2007. már. 13.

E-mail!

FIORELLA DONNA ROSA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 7.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy csontváz szolga. *már. 7.* Amorpheus Amorphea és Wan Alibeam megküzdöttek egymással, és Amorpheus Amorphea gyõzött. *már. 7.* Nemesis gyõzelmet aratott Wan Alibeam felett. *már. 8.* Amorthis pszionikus párviadalban legyõzte Noseant. *már. 8.* Amorthis csatában legyõzte Kronxot. *már. 8.* Amorthist majdnem felfalta egy xenomorf gyermek. *már. 8.* Ambassadar gyõzelmet aratott Lady Lucitania felett. *már. 8.* Ambassadar és Éjfény megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *már. 8.* A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott Noxoth, az óriásnyálka felett! *már. 9.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott C'Archie felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

be 4 62 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a lopás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

kno 62 6 62. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

k 12 16 kaland elvállalása
(12. kaland:) Felkeresed a papok által megjelölt helyet. A sziklafalból fekete gránittömbökbõl emelt építmény nyúlik ki. Az oszlopok tetején rémítõ szörnyfejek díszelegnek. Impresszív! A bejárat körül õrök járkálnak. Észrevétlenül kell bejutnod!
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Lassan és hang nélkül végül sikerül eljutnod a bejáratig, és csöndben tovább lopódzol a templomba. Áthaladsz egy termen, amelyben nincs senki, majd a járatok között a pap eligazítása alapján könnyedén tájékozódva, elérkezel a belsõ szentélyig. Két kosszarvas sisakot viselõ szerzetes imádkozik itt! A szentély közepén, egy állványon arany színben csillogó kelyhet látsz. Ez lesz az! Most aztán igazán ügyes tolvajnak kell lenned.
[Lopás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Észrevétlenül elemeled a kelyhet, és lábujjhegyen megindulsz kifelé. A szerzeteseknek nem tûnt fel semmi! Kiosonsz a bejáraton, és spurizni kezdesz. Hirtelen egy szerzetes pattan eléd! Mérges hangon kiált, a kehely felé nyúl. Harcolnod kell! Ha nem tudod legyõzni gyorsan, a kelyhet visszaveszik tõled. Ellenfeled egy kos rend szerzetese (#108). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kos rend szerzetese máris elõtted terem! Megrohamozod a kos rend szerzetesét. A kos rend szerzetese téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (14 ép-t sebzõdtél). Támadod a kos rend szerzetesét. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (22 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A kos rend szerzetese rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kos rend szerzetesét. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (17 ép-t sebeztél). A kos rend szerzetese hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). Elrakod a zsákmányt, ami 18 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+19 életpont.)
A harc zajára a többi szerzetes is megmozdult, és a nyomodba eredt. Szerencsére, kellõ elõnyöd van, és a templom közelében felhagynak az üldözéssel. A pap nagy örömmel fogadja a relikviát, és átnyújtja a drágakövekkel teli erszényt.
(+3 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)

(16. kaland:) Ismerve a boltos arcpirító árait, Te is úgy gondolod, hogy egy kis nevelés ráférne. Elkocogsz a bolt felé, és felderíted a terepet. A bejárat környékén sokan mocorognak, ott nem igazán tudnál észrevétlenül bejutni. Elgondolkozol, mit is tegyél.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Hirtelen eszedbe jut a megoldás. A bolt mellett volt egy gyanús elhagyatott kis barlang. Egészen biztos vagy benne, hogy egy ilyen ravasz boltos kiépített valami hátsó bejáratot a boltjához, és az nem lehet máshol, mint abban a barlangban. Megpróbálsz feltûnés nélkül beosonni.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Kivárod a megfelelõ pillanatot, amikor a testõrök figyelmét eltereli egy izgalmasnak ígérkezõ utcai bunyó. Már bent is vagy a barlangban. Villámgyorsan körbenézel. Nyomokat veszel észre, amik a barlang leghátsó részébe vezetnek, a fal egy darabjához. Nyilván egy titkos ajtó van itt.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Alaposan megnézed az alig kivehetõ ajtót, majd egy ügyes mozdulattal megnyomod. Éppen a megfelelõ helyre nyúltál, és az ajtó kitárul. Egy sötét folyosón találod magad. Egyszer csak mozgást veszel észre szembõl. Ellenfeled egy harci törpe (#36). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a harci törpét. A harci törpe feléd rohan. A harci törpét próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. Nem találtál. Acsarogva harapni próbálsz. Ez mellément. A harci törpe rád veti magát. Harci fejszével próbál megsebezni. (14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A harci törpét próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (7 ép-t sebeztél). A harci törpe téged támad. Harci fejszével sújt rád. (14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A harci törpe téged támad. Elõrehajolva, egy harci fejszével csap le. (13 ép-t sebzõdtél). Támadod a harci törpét. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+37 életpont.)
[69 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (268. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a sahran rákot. A sahran rák feléd mozog. A sahran rákot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (15 ép-t sebeztél). A sahran rák rád veti magát. Gyorsan feléd lendít ollóival. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A sahran rákot próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (16 ép-t sebeztél). A sahran rák hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy fehér amõba (#30) és egy goblin kobra (#20). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Néhány rövid kézmozdulat után a goblin kobra létrehoz egy óriáserõ varázslatot. A goblin kobra elõhív egy tûzpajzs varázslatot. Megközelíted az 1. fehér amõbát. Megtámadod az 1. fehér amõbát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (17 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Támadod a goblin kobrát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (20 ép-t sebeztél). A goblin kobra rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Megtámadod a goblin kobrát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (24 ép-t sebeztél). A goblin kobra hörögve elterül. A 2. fehér amõba rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 3. fehér amõbát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (24 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. fehér amõba téged támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Odacsap neked bal csápjával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+14 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga odajön hozzád. Megrohamozod az orgling szolgát. Az orgling szolga téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (22 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (23 ép-t sebeztél). Az orgling szolga hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Viselt tárgyai: a szakács üstje, szimbólum, a gepárd zöld köntöse, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a nyomkeresés fejpántja, a törpék vas lemezpáncélja, az egészség csepp fülbevalója, suhanó csizma. Így üdvözlöd: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Nem késik a válasszal: "Te címeres ökör!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Õ rögvest kontrázik: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!" Jól odamondasz neki: "Akkora az orrod, hogy a súlya mindig elõrehúz, és beszakítod vele a padlót." Dühösen kiabálja vissza: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lord Vicces Don a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (423. kaland, összköltsége 15 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Pink Pancser, egy ragadozó kecsességével mozgó, rózsaszín, selymes szõrzettel borított férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, bronzmedál, a kobra kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve. Elsõ mondatod: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Õ rögvest kontrázik: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" Nem habozol, máris mondod: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Pink Pancser feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Pink Pancser dühös pillantást vet rád. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

a 9531 16 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Firnyákos Thialillo részére 1 molad púpot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +4 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 224 sebzést okoztál, és 98 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 40 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 225 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fiorella Donna Rosa, egy rózsmintás, csipkés neglizsében kacérkodó közel kétmázsás del nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 26. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 1.10
[2] IQ: 5 / 3.05
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.75
[4] egészség: 7 / 5.95
[5] mágia: 5 / 1
[6] gyorsaság: 5 / 0.61
[9] Méret/ép: 52 / 50
Min. méret: 51
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 38 / 38
Képességpont: 10 / 59%
Hõsi pont: 38 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 154 / 112
Hírnév : 166
Jóllakottság: 63%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 9 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 142 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 123 (3)
Leölt torzszülött: 144 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 9 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 12 (14) / 3.49 [15] regeneráció: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.37 [47] zárnyitás: 5 / 0.55
[48] mászás: 6 / 2.40 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.10 [62] lopás: 4 / 0.05
[64] átokszórás: 5 (7) / 1.60 [66] lopakodás: 3 / 1.17 [68] zene: 3 / 0.05

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.72      
fog [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 3 / 0.48      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #1901. Prioritás: 130.
2: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 130.


ELLENFÉL LISTÁK
1901: elektraton (#34).
1902: mahomohi (#43).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:300% ép:20%; PV 4 3 5; PSZ 48 66;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 9531 16 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #16 (7. épület), #22 (1. épület), #50 (20. épület), #478 (15. forduló), #268 (26. forduló), #423 (26. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a Tél ezüstlánca (#170) * 1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 kerek pajzs (#1061) 1 könnyû láncing (#1031) 1 lovagi lemezpáncél (#1002)
* 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a méreg kõamulettje (#24146) 189 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 15 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 Krónika (#783)
2 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
4 fogazott tõr (#6) 4 kerek kõ (#11) 6 kés (#5)
1 lándzsa (#1330) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27)
1 hõsiesség itala (#52) 3 liánvirág (#24) 7 mátekel gomba (#21)
3 mitulen fû (#20) 2 ragálygomba (#26) 2 sötét mák (#23)
13 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 5 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 2 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157)
2 molad púp (#16) 3 nohnetár gumó (#212) 3 nordkristály (#146)
3 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 18 arany (#1), 1 mitulen fû (#20), 10 drágakõ (#2).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY)
A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos, hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják, az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed, hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.



HARCI TÖRPE (36. LÉNY)
Újabb, kihalófélben levõ nyomorúságos humanoid életforma! Alacsony, zömök, testes lények, és bár bõrük sok helyen csupasz, mégis hatalmas szõrzet éktelenkedik az állukon, bár a megfigyelések szerint ezt harcban nem használják. Gyakran munkálkodnak a föld alatt, bányásznak, kopácsolnak, de ez nem menti meg õket a kipusztulástól. A harci törpét könnyedén leirthatod, primitív és szerencsétlen fegyverrel szokott védekezni, ahelyett, hogy nagy karmokat növesztene. Legfeljebb a kõevõk fanyalodhatnak rá. Arra azért nem árt ügyelned, hogy a mokány torzszülöttek aránylag jól bírják a hideget és ellenállóak a méreggel szemben.



FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY)
A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt jelenthet a piromádok és a puhányok számára.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.