Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gaddar
Küldd el képeslapként!
Az igazi galetkinek nincs szüksége fegyverekre, páncélokra ahhoz, hogy elbodoguljon a Teron hegy mélyének mindennapi világában. Az okosabbak viszont azt is tudják, kevesebb kockázattal jár egy pajzzsal védekezni a torzszülöttek ellen, mint csupaszon.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 12:50:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2569-46

Karakterszám: 2569 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 46 Játékhét: 53
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 50
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. már. 11. 8h:45'
A következõ fordulód táplálható: 2004. már. 14.

E-mail!

ÉJBEN SUTTOGÓ KALANDJAI




Táborozásod alatt látogatót kapsz! Ellenfeled egy kis orgling sámán (#102).

*** 1. KÖR *** A kis orgling sámán elmond egy tûzpajzs varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a kis orgling sámán létrehoz egy titánok szele varázslatot. Megrohamozod a kis orgling sámánt. Támadod a kis orgling sámánt. Felé döfsz jobb karmoddal. Ez mellément. Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. Félrehajolt.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kis orgling sámán elmormol egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod a kis orgling sámánt. Elõre szúrsz jobb karmoddal. El sem találtad. Rövid tõrt forgatva támadsz. Hátraugrott a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kis orgling sámán létrehoz egy életszívás varázslatot. 10 ép-t sebzõdtél. Támadod a kis orgling sámánt. Lecsapsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Rövid tõrrel támadsz. (5 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A kis orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot. 10 ép-t sebzõdtél. Gyógyítja a kis orgling sámánt (+10 ép). Támadod a kis orgling sámánt. Felé suhintasz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Rövid tõrt forgatva támadsz. (6 ép-t sebeztél).
*** 5. KÖR *** A kis orgling sámán elõhív egy életszívás varázslatot. 10 életpontnyit sebzõdsz. Gyógyítja a kis orgling sámánt (+10 ép). A kis orgling sámánt próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Félrehajolt. Rövid tõrrel támadsz. Elhibáztad.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Szomszédjaid sietnek végül a segítségére, és ûzik el a torszülötteket.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 19846.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 18077.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 8.* Szél Szárnyán Járó felköltözött a következõ szintre. *már. 10.* Black Diamond csatában legyõzte Zorthen Nezoferist.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*már. 5.* Alba Regina és Sandro the Caterpillar pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 5.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mr. Maxivatlak felett. *már. 5.* Fortian mellé szegõdött egy quwarg harcos. *már. 8.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Medusa felett. *már. 8.* Baltazár pszionikus küzdelemben diadalt aratott Handur felett. *már. 8.* Fortian csatában legyõzte Raiden Nagyúrt. *már. 9.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *már. 10.* Köpködõ Méregzsákot legyõzte harcban egy öngyilkos orgling. *már. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Rozsdamentes acélpatkányt. *már. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Elemináló, a Mágust.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

kno 49 9 49. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rugalmasság szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

k 377 kaland elvállalása
(377. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az 1. elemi rin létrehoz egy sorvasztást. A varázslat nem hatott rád. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. elemi rin elvarázsol egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Az 1. elemi rin irányába mozogsz. Megtámadod az 1. elemi rint. Lesújtasz jobb karmoddal. Elkerülte. Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. elemi rin létrehoz egy vakító fény varázslatot. Gyengülsz (-12% támadás). Magában motyogva, az 1. elemi rin létrehoz egy energiafolyamot. Gyengülsz (-10% támadás). Sebzõdsz 7 ép-t. Az 1. elemi rint próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Mellé! Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellé!
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, az 1. elemi rin létrehoz egy elektromos kezet. 5 életpontnyit sebzõdsz. A 2. elemi rin mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos kezet. 5 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az 1. elemi rint. Felé ütsz jobb karmoddal. Elkerülte. Rövid tõrrel támadsz. Mellétrafáltál.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. elemi rin elvarázsol egy elektromos kezet. Sebzõdsz 5 ép-t. Az 1. elemi rin elõhív egy elektromos kéz varázslatot. 5 életpontnyit sebzõdsz. Támadod az 1. elemi rint. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Mellé! Rövid tõrrel támadsz. (9 ép-t sebeztél). Az 1. elemi rin halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+20 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

m 12 10 3344 4211 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,10) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 12,11) A délre vezetõ folyosót követed. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** A mahomohi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A mahomohi közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a mahomohit. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Rövid tõrrel támadsz. Elhibáztad. A mahomohi rád veti magát. A mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a mahomohit. Felé ütsz jobb karmoddal. El sem találtad. Rövid tõrt forgatva támadsz. El sem találtad. A mahomohi téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a mahomohit. Lesújtasz jobb karmoddal. Elhibáztad. Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (7 ép-t sebeztél). A mahomohi rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (11 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a mahomohit. Odacsapsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Rövid tõrt forgatva támadsz. (7 ép-t sebeztél). A mahomohi rád támad. A mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (12 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 12,10-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+53 életpont.)
(M 12,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,9) Észak felé mozogsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 12,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

m 4 2 4414 4343 4343 4345 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 3,2) Nyugat felé mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

m 4 2 3434 3434 3434 3435 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 4,3) A folyosó délre tart. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (+1 képességpont.)
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,4) A négy égtáj közül délt választod. Üres szobába érkezel.
(M 3,4) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** A molitár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A molitár feléd mozog. Megtámadod a molitárt. Felé ütsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (1 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával. (9 ép-t sebzõdtél). Megereszt egy jól irányzott rúgást bal lábával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a molitárt. Felé döfsz jobb karmoddal. (4 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (1 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Rúg jobb lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Érzékeny pontodat próbálja eltalálni bal lábával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (1 ép-t sebeztél). A molitár rád támad. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. Hátraugrasz a támadás elõl. Elõrerúg bal lábával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod a molitárt. Lesújtasz jobb karmoddal. (3 ép-t sebeztél). Rövid tõrt forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Elõrerúg jobb lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Megpróbál felbuktatni bal lábával. (7 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 4,4-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+38 életpont.)
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík máris elõtted terem! A tûzgyík irányába mozogsz. A tûzgyík rád veti magát. A tûzgyík tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. Lecsapsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Rövid tõrrel támadsz. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (12 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. Felé döfsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Rövid tõrrel támadsz. Félrehajolt.
*** 3. KÖR *** Támadod a tûzgyíkot. Felé ütsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (10 ép-t sebeztél). A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy pirgamit.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+18 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (287. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** Az élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (12 sebzést okozott.) Megrohamozod az élõ cseppkövet. Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Rövid tõrt forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Elteszed a zsákmányt, ami egy sziklarepesz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+17 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió feléd mozog. Megtámadod az óriás skorpiót. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Rövid tõrrel támadsz. (3 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió rád támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (2 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Kimeresztve, elõre suhint ollóival. El sem talált, haha. Méreg! 6 ép-t sebzõdtél.
*** 2. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Rávágsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Rövid tõrrel támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. Az óriás skorpió halálos sebet kapva a földre zuhan. Mérgezõdsz. 6 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Elrakod a zsákmányt, ami 14 arany. Uzsonnaidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+14% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+19 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az agglomerátort. Az agglomerátor feléd mozog. Megtámadod az agglomerátort. Felé suhintasz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Rövid tõrrel támadsz. (6 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád veti magát. Harapni próbál fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. Ez mellément. Az agglomerátor téged támad. Beléd próbál marni fogával. Elhibázta. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (8 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Lesújtasz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (7 ép-t sebeztél). Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a renegát mágustanonc elvarázsol egy tûzfalat. Megindulsz a renegát mágustanonc felé. Már ott is vagy! Sebzõdsz 18 ép-t a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (5 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! A varázslat nem hatott rád. Megtámadod a renegát mágustanoncot. Rávágsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Rövid tõrt forgatva támadsz. (7 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a renegát mágustanonc elmormol egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Rövid tõrrel lesújtasz. (8 ép-t sebeztél). A renegát mágustanonc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%).
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Semmi! Megindulsz befelé.
Odabent fogad Lázadó Szolga, egy gazdája koponyáját magával hordozó, letépett láncait maga után húzó szép nõ. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a majom elit lemezpáncélja, a nyomkeresés fejpántja, a lich csizmája, Örökkévalóság Gyémántja, a titán utazóköpenye, a tárgyalás gyûrûje, zsugorító gyûrû, kék gömb, a kalmár nyaklánca, a szalamandra pajzsa, Rogan karkötõje, fekete nadrág, Xantin ezüstöve. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Lázadó Szolgát. Lázadó Szolga odajön hozzád. Lázadó Szolgát próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (10 ép-t sebeztél). Lázadó Szolga rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett. Illatozik (-12 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 313 sebzést okoztál, és 263 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 204 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Éjben Suttogó, egy ködbe burkolózó, föld felett lebegõ, fekekete kámzsás, parázstekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 46. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 2.45
[2] IQ: 11 (13) / 3.20
[3] ügyesség: 4 (6) / 1.25
[4] egészség: 8 / 7.96
[5] mágia: 7 (8) / 0.60
[6] gyorsaság: 7 (11) / 2.45
[9] Méret/ép: 59 / 1
Min. méret: 56
Barlangméret: 60
PONTJAID
Varázspont: 76 / 76
Képességpont: 8 / 50%
Hõsi pont: 5 (15)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 207 / 201
Hírnév : 204
Jóllakottság: 107%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 32 (1)
Galetki gyõzelmek: 9 (0)
Torzsz. csaták: 258 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 210 (5)
Leölt torzszülött: 272 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 21 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (5)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 15%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts el háromféle elemi immunitás képességet! 2.) Hozz öt õsi relikviát. 3.) Érj el 5-ös rugalmasságot.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 8 (10) / 0.41 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 1.69 [47] zárnyitás: 4 / 1.70 [48] mászás: 4 / 1.60
[49] rugalmasság: 4 / 3 [50] meggyõzõkészség: 1 / 0.55 [53] ékszerészet: 1 / 0
[54] kereskedelem: 1 (4) / 0.55 [56] varázsitalfõzés: 1 / 0.10 [57] gyógynövények: 3 / 1.65
[58] nyomkeresés: 3 / 2.90 [59] vezetõkészség: 1 / 0.05 [64] átokszórás: 5 (7) / 3.75
[66] lopakodás: 4 / 0.05 [68] zene: 1 / 0.15    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 10 / 2.11 [102] kontaktméreg: 14 / 0  
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 3.28     rövid tõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [10] energiatüske: 5 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 5 / 0.06

HARCI PROGRAMOD
1: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled #139. Prioritás: 100.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #23. Prioritás: 99.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 101.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 102.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:200% ép:15%; PV 3 1 4 5;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 6.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (7. épület), #16 (4. épület), #19 (1. épület), #215 (40. forduló), #377 (44. forduló), #287 (46. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 csizma (#1120) 1 díszes fejék (#135) * 1 díszes fejpánt (#1106)
* 1 fekete csizma (#1122) 1 khaldoran öv (#137) * 1 pókcsatos öv (#173)
4 törpe pikkelyvért (#4) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gyorsaság márványgyûrûje (#3926) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 805 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256)
32 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208) 1 karikaszimbólum (#1211)
1 márványgyûrû (#1226) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete dukát (#218) 2 õskõ (#8)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
5 fogazott tõr (#6) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 4 harci fejsze (#12)
1 íj (#1270) 12 kerek kõ (#11) * 1 rövid tõr (#1302)
1 rozsdás kard (#131) 2 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
1 gázlehelet itala (#57) 2 gyilkos boróka (#27) 3 liánvirág (#24)
8 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 1 mézfû (#29)
2 mitulen fû (#20) 8 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23)
4 tejfonál (#28) 1 üvegcse (#14) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 6 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
2 lemúr hártya (#161) 12 mandibula (#157) 3 molad púp (#16)
4 molitár háj (#165) 9 nordkristály (#146) 4 pirgamit (#152)
3 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.