Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling szolga
Küldd el képeslapként!
"Az orglingok csak szolgának jók!" - idézet a Szint Uralkodójának szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 16:03:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2564-11

Karakterszám: 2564 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 11 Játékhét: 11
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 281
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 7. 10h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2000. feb. 10.

E-mail!

DEIMOS CON TIBERA KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Xerxész a Fenevad, egy hihetetlenül kigyúrt, félelmetes félszemû, brutálisan kegyetlen férfi. Viselt tárgyai: bõrpáncél. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Végül Xerxész a Fenevad feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a protolisk lárva. [ld. enc.]
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Ren, egy fehér bõrû, izzó, vörös szemû, sötét homályba burkolózó férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Viselt tárgyai: átlátszó köntös, kemény bõrpáncél, kristályamulett, gyalogos lándzsa, szárnyas sisak, pajzs. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a goblin kobra. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 299.) A te szinteden a legnevesebb Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve 256.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*jan. 31.* Zak Hazadar lett az aréna bajnoka. *jan. 31.* Gzik csatában legyõzte El Tibahot. *feb. 1.* Csáth Géza teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott. *feb. 1.* Hunter Killer teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *feb. 3.* Nagyétvágyú új végtagot növesztett! *feb. 3.* Piromaca gyõzelmet aratott Lelkes Nyuszifül felett. *feb. 3.* Piromaca elektr.lehelet tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten. *feb. 4.* Nomis Leinád lett az aréna bajnoka. *feb. 7.* Mighty új végtagot növesztett! *feb. 7.* Syejjcc lett az aréna bajnoka.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*feb. 2.* Qualt'zar az Akkult elsõként ért el 6-os gyógynövények tulajdonságot a Hegy lakói közül! *feb. 3.* Nyafogó Nefelejcs és Caroac Cro Vulture megküzdöttek egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött. *feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus csatában legyõzte Polluxot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

az 5156 tárgy azonosítása
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. Az élet díszes fejpántja: értéke 81 arany. Hatása a képességeidre: +4% védekezés, +6 méret. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 55. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

kno 1 3 1. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 4! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

be 20 33 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 33! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete közelebb hajol hozzád.
- Nem árt, ha tudod, a szintek boltosai a legsunyibb, legalávalóbb, legpénzsóvárabb galetkik közül kerülnek ki! A szint vezetõi elnézik apró csalásaikat, mert szerintük így az ifjakat "az életre nevelik". Azonban a szabad kéz, amit ezek a szélhámosok kaptak, olyan lehetõségeket biztosítanak számukra, aminek már a vezetõk sem örülnének - ha ugyan tudnának róla. A mi szintünk kereskedõjének, Sóvár Ergonnak titkos õsi relikvia gyûjteménye van, amelyet galetkiktõl vásárolt össze. Ez még nem is lenne baj, azonban a törvény elõírja, hogy bármilyen, az Ellenséggel kapcsolatos leletet át kell adni a Mágusok Tanácsának! Persze Ergon bolond elkótyavetyélni gyûjteménye legértékesebb darabját, amelyhez nemrégiben jutott hozzá. Ez egy ermint kristályból készült eszköz darabja, amely nyilvánvalóan az Ellenségtõl származik, mint minden, amit ebbõl az ismeretlen és elpusztíthatatlan anyagból készítenek. Ha Ergon ezt a tárgyat sokáig õrizgeti mindenféle mágikus védelem nélkül, azzal a nyomunkra vezetheti az Ellenséget! A feladatod, hogy összegyûjts egy kis csapatot, amely bejut Ergon féltve õrzött kincseskamrájába, és megszerzi a relikviát, majd eljuttatja a Mágusok Tanácsának, a varázslótornyon keresztül. Persze mondanom sem kell, hogy a csapatban nélkülözhetetlen lesz egy régész és egy tolvaj, viszont harcosra remélhetõleg semmi szükség nem lesz. (51. kaland, összesen 25 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

bb 1 1 7 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, gyilkos boróka (#27) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vassisak (#1076) 29 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 9 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, csonttõr (#1301) 13 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Lebattyogsz a boltba. A boltban Te vagy az egyetlen vásárló. A boltos egy kicsit méreget, aztán halkan megszólal.
- Belevaló gyereknek látszol, biztos lenne kedved egy kis tréfához. A dolog egy kicsit veszélyes, ugyanis a szint elöljáróját kéne megtréfálnod, de rendesen megfizetném. Tudod a múltkor nagyon összevesztünk, és úgy érzem, hogy túlságosan megalázott a nagy nyilvánosság elõtt. Én nem akarom õt bántani, de egy kis lecke azért nem ártana neki. Ebben a zacskóban rendkívül hatásos viszketõpor van. Ezzel kéne az ágyát jól megszórni.
Elõször persze tiltakozol, de amikor a boltos 100 aranyat és komolyabb mennyiségû varázstárgyat kezd emlegetni, csak annyit mondasz, hogy meggondolod. (17. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[be 7:] Visszamész a barlangodba. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Bizonyára munkát keresel, fiatal galetki barátom. Nos, jó helyen jársz! Épp egy vállalkozó kedvû harcosra lenne szükségünk. A szint vegetáriánus kertjét púpos moladok dézsmálják és fosztogatják! A segítségedre lenne szükségünk: el kéne pusztítanod ezeket az ocsmány csúszómászókat! Vállalod?
Lelkesen bólogatsz. (6. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. - Kedves barátom, enged meg, hogy bemutatkozzam: Rugort atya vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha felnézel, láthatod, hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen kialakított stukkók lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya szikla, amibe az egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos nem mernek ilyen magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit, aki hajlandó ott fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja végezni a legfontosabb tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd fel az egész templomot, de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak a résznek a rendbetételében - ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha sikerrel jársz, többek közt vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra. (21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

ve 1316 vásárlás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Sajnos 1316. tárgy jelenleg nincs a boltban. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

be 4 102 meglátogatod a 4. épületet
Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél egy új csápot növeszteni és rögtön megfelelõ harci jártasságot is szerezni a használatában. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az új végtagod kinövesztése látványos és érdekes szórakozás. Amikor elõször mozgatod, furcs érzés, de aztán megszokod. A fizikai és mágikus kiképzés órákig tart, végül elégedetten konstatálod, hogy újabb "fegyverrel" bõvült az arzenálod. (-10 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

kf 1316 103 bekészíted az 1316. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

k 11 kaland elvállalása
(11. kaland:) Ellátogatsz az akadémiára, és Iletki mestert keresed. Hamarosan elõkerül, és kitörõ örömmel fogad. Elõször is elhelyezi rád a különbözõ rejtõ mágiákat.
[Mágia próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Aurád sikeresen befogadt a rejtõ mágiát! A mester elmagyarázza, hogyan juthatsz el egy repedéshez, amelyen keresztül kijuthatsz a felszínre. Azt is elmondja, hol látták a nekrofunt. Izgatottan indulsz útnak. Hosszadalmasan bolyong a barlangjáratokban, a felszíni repedést keresve.
[IQ próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Végül, amikor már majdnem feladod a reményt, rábukkansz! De nem csoda, hogy ilyen nehezen találtad meg: nem látsz ugyanis világosságot, mert a repedést egy szikla torlaszolja el.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] Nekifeszülsz, és odébbtolod a követ. Remegve kapaszkodsz ki a szûk repedésen. Odakint rettenetesen világos van, pedig a mester azt mondta, hogy alkonyatkor fogsz kiérni. Milyen lehet itt nappal! Valószínûleg megvakulnál. Óvatosan körülnézel, nem látod-e az Ellenséget. Micsoda sivár pusztaság! De a távolságok határtalanok. Milyen óriási a Hegy, amelyben élsz, és mégis, mennyire parányi ehhez a területhez képest! Keserû érzésed támad: fajodat egy ilyen szûk helyre kényszerítették az idegenek. Gondolatmenetedet mozgás szakítja meg: Hirtelen támadás ér oldalról! Ellenfeled egy szõrös vikunya (#103). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A szõrös vikunya feléd rohan. A szõrös vikunya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szõrös vikunya rád támad. Harapásra nyitja száját. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. Megtámadod a szõrös vikunyát. Lesújtasz jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: A szõrös vikunya 3 ép-t sebzõdik. A szõrös vikunya regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod a szõrös vikunyát. Lecsapsz jobb mancsoddal. Mellé! Meglóbálva zúzol bal csápoddal. Elkerülte. A szõrös vikunya rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép) Méreg hatás: A szõrös vikunya 3 sebzést kap. A szõrös vikunya regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A szõrös vikunya téged támad. Harapásra nyitja száját. (11 ép-t sebzõdtél). A szõrös vikunyát próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A szõrös vikunya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+39%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ. Hû, ez bizonyosan nem az Ellenség volt! Úgy látszik, a rejtõmágia csak a nagyobb távolságról való észlelést teszi lehetetlenné. Miféle torzszülött volt ez! Kutatni kezdesz, és a mester instrukció alapján rövid idõn belül meg is találod a furcsa, lilás színû növényt, amelynek nincsenek levelei, csak csápszerû nyúlványai. Féltve veszel mintát a növénybõl, a mester szigorú isntrukciója volt, hogy nem pusztíthatod el. Óvatosan csomagolod el, és térsz vissza vele az akadémiára.
Iletki mester rettenetesen boldog, és örömmel nyújtja át a színpompás karkötõt. [ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.) [40 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

m 9 11 1112 1114 1112 1114 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,11) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 9,10) A folyosó északra vezet. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 9,9) Merre tovább? Északra! Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 17, 30, 41, 53, 66... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Huh, hát ez nem megy rögtön. [ld. enc.]
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

pv 3 2 1 4 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Kimész a Csarnokból. A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Megállsz egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol, és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos ajtó? (291. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy zombi (#29). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zombit. A zombi közelebb jön, hogy támadhasson. A zombit próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Mérgezed! Meglóbálva zúzol bal csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A zombi rád támad. Rád vág jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: A zombi 3 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a zombit. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Ez mellément. Elõresuhintasz bal csápoddal. (3 ép-t sebeztél). A zombi rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: A zombi 3 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** Támadod a zombit. Lecsapsz jobb mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Mérgezed! Ostorként csattantasz bal csápoddal. El sem találtad. A zombi kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A goblin kobra ellõ egy óriáserõ varázslatot. A goblin kobra elõhív egy tûzpajzs varázslatot. Megrohamozod a goblin kobrát. Támadod a goblin kobrát. Odakensz neki jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal. (4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a goblin kobrát. Lecsapsz jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Mérgezed! Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (4 ép-t sebeztél). A goblin kobra hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Rafett, egy alultáplált, brutális kinézetû, piros szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A következõket látod nála: villámöv, láncing, halotti maszk, tõr. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Rafett már ott várakozik. Õ nyert!
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 mászás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
be 5 meglátogatod az 5. épületet
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 98 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 170 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Deimos con Tibera, egy teljesen kopasz, forradásokkal teli tetovált felsõtestû, gepárdmozgású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 11. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.75
[2] IQ: 4 / 0.55
[3] ügyesség: 3 / 0.15
[4] egészség: 3 / 2.85
[5] mágia: 3 / 0.45
[6] gyorsaság: 6 / 0.30
[9] Méret/ép: 54 / 32
Min. méret: 42
Barlangméret: 55
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 14 / 23%
Hõsi pont: 1 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 117 / 102
Hírnév : 103
Jóllakottság: 171%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 67 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 53 (3)
Leölt torzszülött: 57 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 3 / 1.96 [15] regeneráció: 4 / 0 [16] tüskés bõr: 3 / 0
[17] vastag bõr: 3 / 0 [24] rezisztencia: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 2 / 0 [48] mászás: 3 / 0.15 [64] átokszórás: 2 (4) / 0.15
[66] lopakodás: 3 / 0.40        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 5 / 0.86 [102] sebzõ méreg: 3 / 0
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.32    

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
2. Makró
ism 3
be 5


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 45 15 10 50; VI erõ:120% ép:30%; PV 3 2 1 4 5; PSZ 48 47;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #6 (7. épület), #17 (1. épület), #21 (9. épület), #51 (20. épület), #291 (11. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 1 bõrpáncél (#9) * 1 szárnyas sisak (#1077)
1 az élet díszes fejpántja (#5156)

Ékszerek, kincsek
204 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 2 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21)
4 mitulen fû (#20) 2 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14)
1 fehér gyógyital (#50)

Egyéb kacatok
2 lemúr hártya (#161) 1 nordkristály (#146) 1 nohnetár gumó (#212)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PROTOLISK LÁRVA (19. LÉNY)
A protoliskek a felsõbb szintek rettegett ragadozói, óriási mandibuláikkal úgy vágják át magukat a legkeményebb sziklán, mintha vajat szeletelnének. Szerencsére az alsóbb szinteken legfeljebb a protolisk lárvával találkozhatsz, amely gyakorlatilag magatehetetlen, mégis, a leküzdése több, mint egy gomba kalapjának lepöckölése. Mindenesetre, minden leölt lárva eggyel kevesebb felnõtt protolisket jelent, amely a galetkik településeit rémisztgeti. A lárvát hatalmas tüskék védik, és mérges gázt ereget magából. A protolisk lárva ízletes táplálék mind a puhányok, mind a rovarevõk és mind a tejivók számára.



GOBLIN KOBRA (20. LÉNY)
Egy rég letûnt humanoid faj, a goblin egyik utolsó képviselõje ez a fejlõdésre képtelen torzszülött. Valamilyen mágikus úton keresztezték a káoszkígyók csoportjával, és így egy pikkelyes, kobrafejû, de kétkarú és kétlábú szerencsétlen lényt hoztak létre. A goblin kobrának nemcsak a mérgezõ harapása jelent veszélyt, hanem korlátozott mágikus képessége is - talán ennek köszönhetõ, hogy sértetlenül képes átsétálni a lávapatakokon. Mindezek ellenére, a mágiafalók és a zöldvérûek szívesen vadásznak rá.



SZÕRÖS VIKUNYA (103. LÉNY)
A szõrös vikunyák, ezek a kutyaszerû, négylábú, nyomorúságos dögevõk elõmásztak a csatornákból, és megtalálták az utat a felszínre. Vesztükre, hiszen odakint sokkal kevesebb élelem van, mint a Hegyben, viszont a vikunyák mégis megélnek valahogy. Ha hinni lehet a híresztelésnek, hogy az Ellenség mindenfajta életet megsemmisít, amint jelenlétét tapasztalja, akkor ezek szerint az Ellenség már rég nem járt a Hegy közelében, mert akkor mit keresnek itt a vikunyák? Persze az is lehet, hogy a szõrös vikunya kifejlesztett valamilyen képességet, amellyel elrejtõzhet az Ellenség elõl - a fajok alkalmazkodóképessége néha nem ismer határokat.



SZIVÁRVÁNY KARKÖTÕ (139. TÁRGY)
Egy gyönyörû ezüst karkötõ, amely díszítésének köszönhetõen a szivárvány minden színében pompázik, ha fény esik rá. Emellett mágikus képességekkel bír: minden elemi immunitásodat megnöveli eggyel, amíg viseled.



LOGIKAI FELADVÁNYOK
Az Õsök Csarnokában könnyebb-nehezebb logikai feladványokat kapsz. A megfejtésükhöz az M parancsnak adj ki egy 8{megfejtés} paramétert, mielõtt a rejtvényre lépnél. Pl. a csarnok 10,11-es mezõjén van egy rejtvény, amelynek a megfejtése 135. Tehát a parancs:
M 9 11 8135 2
Azaz belépsz a 9,11-es mezõn, beírod, hogy 135 lesz a megfejtés, és lépsz keletre, ahol a rejtvény van. Ha nem tudod a megfejtést, 1 KNO árán, egy üres 8-as paranccsal is átmehetsz a rejtvényen, de ennél jobban jársz, ha megfejted. Az alábbiakban következzék néhány jótanács, ha valamelyik rejtvény túl nehéznek tûnne.
Elõször is, a legtöbb rejtvényben valamilyen ismeretlenek szerepelnek. Pl. X orgling... vagy Y hordó bor. Nyilván ezek értékét kell megfejteni. A megfelelõ matematikai képlettel persze ezek gyorsan megoldhatók, de mi van, ha ezeket nem ismered? Akkor se ess kétségbe! Ezek az X és Y ismeretlenek néhány próbálkozásból kitalálhatók. Pl. a rejtvény azt mondja, hogy két hordó és három üveg az nyolc aranyért kelt el, de négy hordó és egy üveg hatért, akkor ez a matematika nyelvére lefordítva, 2X+3Y=8 és 4X+Y=6. Ennek a megfejtése nem túl nehéz még akkor sem, ha elkezded végigpróbálgatni a lehetséges X és Y értékeket. (X=1 és Y=2 lesz.) A városba elinduló parasztól szóló rejtvénynél nem kell ismerned a koszinusztételt, elég egyszerûen elõvenni egy szögmérõt és egy vonalzót, lerajzolni a háromszöget és lemérni a távolságot (vigyázz, a feladat beugrató, hiszen a háromszög szöge 180 fok mínusz amennyit a paraszt elfordult). A számsornál, ha nehéznek tûnik, nézd meg a számok különbségét. Ha még mindig semmi, nézd a különbségek különbségét. Elõbb-utóbb lesz valami összefüggés...
Egy tanács: ha sem te, sem a szüleid nem tudnak a megfejtésben segíteni, fordulj a matektanárodhoz. Ha neki sem megy a megoldás, akkor marad az üres 8-as...



ZOMBI (29. LÉNY)
A harcban elesett torzszülötteket néha egy-egy kóbor nekromanta zombiként animálja, és amikor nincs már rájuk szüksége, egyszerûen othhagyja õket, a varázslat hatása úgyis elmúlik általában rövid idõn belül. Az ilyen kóbor zombik kiváló edzési lehetõséget jelentenek a vadászó galetkik számára, persze táplálékul nem szolgálnak.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.