Karakterszám: |
2549 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
25 |
Játékhét: |
1086 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
87 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 9. 14h:52' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. szept. 10. |
|
E-mail!
THARWN KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 42 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû,
emberre hasonlító férfi. (hírneve 1494.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*máj. 10.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Ezüst Utazót.
*máj. 12.* Enyveskezû
Ed gyõzelmet aratott Atahán felett.
*máj. 19.* Enyveskezû Ed gyõzelmet
aratott Cinege felett.
*máj. 27.* Atahán és Jégszívû Diana megküzdöttek
egymással, és Atahán gyõzött.
*jún. 1.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte
Jégszívû Dianát.
*jún. 16.* Atahán és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes
kalandot.
*jún. 30.* Jégszívû Diana csatában legyõzte Lord Rhynnt.
*dec.
6.* Jégszívû Diana és Bocskorszaggató Hamilton megküzdöttek egymással,
és Jégszívû Diana gyõzött.
*dec. 19.* Lord Vicces Don szolgálatába állt
egy nohnetár.
*jan. 2.* Keményfogú Roktár rangja a Katonák Klánjában "fegyverhordozó"
lett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*máj. 29.* Büdös Vöröst majdnem felfalta egy gránit alligátor.
*dec. 9.*
Jollasow Morthont legyõzte harcban egy energiagólem.
*jan. 29.* Aranyszemû
Reglinde-et majdnem felfalta egy mammut bika.
*aug. 29.* Shai-Hulud a
férgek ura rangja a Bárdok Klánjában "minden dalok mestere" lett.
*jan.
20.* Mammuth pszionikus küzdelemben diadalt aratott Erhij Mergen felett.
*feb. 19.* Torda Táltos gyõzelmet aratott Endyr Nova felett.
*feb. 19.*
Torda Táltos és Delien Vazoo megküzdöttek egymással, és Torda Táltos gyõzött.
*ápr. 3.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Ursus Maritimus
került ki gyõztesen.
*júl. 15.* Mammuth szolgálatába állt egy fagydémon.
*júl. 31.* Mammuth pszionikus párviadalban legyõzte Zexet.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
be 4 46 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
csapdaészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint,
és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos
négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]
be 4 50 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik
oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak,
és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a
kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
m 9 9 884 45 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 84) A legközelebbi feladat megoldásánál 84 lesz a válaszod.
(M 8,9) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Mély, zengõ hangot hallasz,
és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok
õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák
egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk
egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben goblin
kobra tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt
vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik
ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként
2 mocskot kapott, és az állatokat napi 3 órán keresztül világították meg
Y milganddal, a szaporulat 26 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén
3-as fejadagnál, 7 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 54 volt.
Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 6 óráig világították a milgandokkal,
40 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar
9-es fejadagot adott X állatnak, és 8 óráig világította õket meg, mi lett
az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Hosszasan gondolkozol, végül megmondod
a megoldást. [84] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat
az alak. (+20% lélekenergia.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
m 1 4 3322 2125 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 1,5) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy sárga, rengeteg csáppal
és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve
közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd
az akadályt. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya
van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba
7-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed
el a feladatot.
(M 1,6) Dél felé mész az útvesztõben. Az oszlopok közül furcsa szellemalak
suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod,
hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy mikropoid alomban csak nõstény mikropoid született.
Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek
ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl
egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 21
mázsa mohát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 4 mázsa mohát.
Ezek a falánk lények tehát összesen 3724 mázsa mohát pusztítottak el. Hány
mikropoid volt egy alomban?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 2,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,4) Mindenre felkészülve, északra mész. A csarnok egy újabb, kongóan
üres termébe lépsz be.
(M 2,4) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Egy üres barlangterembe érkezel.
Elhagyod a labirintust.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
Szíved a torkodban dobog, ahogy kifutsz a térre. Vajon ott lesz? A történet
múltkor teljesen a varázsa alá vont. És igen! Troy Archid ott ül, ugyanazon
a kövön, mint amikor utoljára láttad. Odasietsz hozzá.
- Tharwn! Sajnálom,
de a múltkor közbejött valami halaszthatatlan. Még mindig kötnek bizonyos
régi... adósságok. A gombasörre most nem tartok igényt, reggel alaposan
meglocsoltam a torkom. - A szemedbe néz, és a mese varázslata máris megragad.
- Rintelki Anator a csatornaszintet járta egy fontos küldetés során,
amikor megérzett valami egészen furcsát. Az orrába rothadó bûz kúszott,
amitõl majdnem rosszul lett. De nemcsak a szagot érezte. Ahogy a kezével
a levegõbe markolt, valami egészen furcsát érzett ott, mintha valami nagyon
kellemetlen dolgot érintene, pedig nem volt ott semmi. A rosszullétet végül
legyõzte a kíváncsiság, és közelebb óvakodott ahhoz a helyhez, amit a visszataszító
dolog forrásának vélt. Késõbb soha senkinek nem tudta leírni pontosan,
hogy mit látott ott. Egy barlangmélyedésben, egy sötét, piszkos és elhagyatott
odúban valami tenyészett. Nem volt határozott alakja, élt, de Anatornak
az a határozott érzése volt, hogy a teremtmény létezésének leírására inkább
az élettel pontosan ellentétes értelmû fogalom lenne megfelelõ. Ekkor megérezte,
hogy az a valami - bár nem volt szeme, arca, vagy végtagja - felé fordul.
A kellemetlen érzések újult erõvel törtek rá. Nem gondolkodott, felemelte
a kezét, varázsszavakat suttogott, és a barlangodút a következõ pillanatban
lángok borították el. Anator percekig ismételgette a szavakat, a lángok
csak jöttek a tenyerébõl. Végül a forróságtól lángra kapott a ruhája. Megégve,
a varázslattól véglegesen kimerülten támolygott odébb. Sokkal, sokkal késõbb
tért magához, amikor egy másik galetki talált rá, nem messze ATTÓL a helytõl.
Az a galetki segített neki, ápolta, de õ ahelyett, hogy sietett volna a
barlangjába pihenni, visszament még egyszer, hogy meggyõzõdjön róla, valóban
elpusztította azt. De nem volt ott semmi, csak a megfeketedett falak. Ekkor
azonban újra megérezte a bûzt, és újra tapintani tudta a szörnyûséget.
Döbbenten ébredt rá, hogy a szag belõle jön. "Te is érzed ezt a bûzt?"
kérdezte a másik galetkit, aki azonban csak értetlenül rázta a fejét. Hazatérve
hozzálátott, hogy lemossa magáról a szagot. Egy órán keresztül sikálta
magát, tökéletesen tiszta lett, de a szag ott volt. Bárkit kérdezett róla,
mindenki csak hüledezett, azt hitte, hogy megõrült, amikor tökéletesen
tiszta testérõl azt kérdezte, más is érzi-e az ocsmány bûzt. Végül felhagyott
vele, amikor látta, a furcsa szagot csak õ érzékeli. Három napig ki sem
mozdult a barlangjából, csak aludt, evett, és töprengett. A negyedik napon,
amikor felébredt, a szag nem volt sehol.
Troy tapogatni kezdi a követ
maga körül, aztán, mint aki felébred egy révületbõl, megereszt egy csúnya
szitkot.
- A lantom! El is feledkeztem róla! Tegnap, beadtam az uzsoráshoz,
mert pénzre volt szükségem. A lant nélkül viszont nem tudom folytatni!
Kérlek, váltsd ki nekem, talán ha 100 arany volt a letét. Találkozunk holnap,
ugyanitt!
Bánatosan távozol - kíváncsi vagy a történet folyatásához,
nem örülsz, hogy várnod kell rá. [A bárdot a következõ fordulódban a K
99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
65.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
psz 48 45 52 54 47 |
portyázás szakértelmek |
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben
vagy hajlandó versenyezni: mászás, csapdakészítés, auraészlelés, kereskedelem,
zárnyitás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz
galetkik által lakott barlangokat keresve. Hihetetlen dolgot látsz: egy
miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére
még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak.
Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas
kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad...
(336. kaland, összköltsége 25 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot,
amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Jégszívû Éjsárkány, egy lófarokba fogott, ezüst hajú, smaragdzöld
szemû, feketén csillogó bõrû férfi. [aura: 1-es jégpajzs.] A Halhatatlanok
klánjának egyszerû halandó rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, díszes
fejék, az elektromosság márványgyûrûje, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca,
suhanó csizma. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben
próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és
buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Jégszívû Éjsárkány
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Headshot, egy gyönyörû, éjfekete hajú, hegyes fülû, elképesztõen
magas nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: fekete nadrág, kristályamulett, díszes fejék, bõr mellvért.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Headshot csak
jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg.
Fõ a változatosság! Nocsak, mit találtál! 1
tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd.
Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy
szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Greed, egy rettenetesen kapzsi, fiatal nõ. Tárgyai: a küzdelem
csepp fülbevalója, a bûz kerek pajzsa, a Tél ezüstlánca, a bûz halotti
maszkja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben
próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és
buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Greed csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Végigjárod
a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Találtál egy alkalmas
barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor
kerülni. Csapdát keresel. Találsz valami gyanúsat, óvatosan kikerülöd.
Odabent fogad
Cliambert Sloant, egy fekete köpenyt viselõ, jeges tekintetû,
jó kedélyû férfi. [aura: IQ: 14.] A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag
rangú tagja. Tárgyai: parittya, szimbólum, malachitgyûrû, a káosz halálos
mellvértje, bronzmedál, vándorcsizma, nagy pajzs, a torony karkötõje, a
tudós rövid tõre, szárnyas sisak, a Tél ezüstlánca, a káosz végzetes szimbóluma.
- Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Cliambert Sloant felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Cliambert
Sloant odajön hozzád. Megtámadod Cliambert Sloantot. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá!
(11 ép-t sebeztél). Cliambert Sloant rád veti
magát. Cliambert Sloant csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(22 ép-t
sebzõdtél). Cliambert Sloant regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Cliambert Sloantot. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(14 ép-t sebeztél). Cliambert Sloant rád veti magát. Nagy
levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(25
ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+29 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Végigjárod a környék barlangjait,
megfelelõ ellenfél után kutatva. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Elõször megnézed, nincs-e csapda. Nem találsz semmit. Továbbnyomulsz.
Vendéglátód
Kenzo Sharrazadh, egy ezüstös pikkelyekkel és tüskékkel borított,
gyíkszerû, karbunkulus szemû férfi. Végignézed a felszerelését: díszes
fejék, kristályamulett, bronzmedál, a kobra bõr mellvértje, suhanó csizma,
szivárvány karkötõ, csatos öv, zöld köntös. Megremegnek a hegyek, ahogy
kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Kenzo Sharrazadh irányába mozogsz. Kenzo Sharrazadh feléd
mozog. Támadod Kenzo Sharrazadhot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t
sebeztél). Kenzo Sharrazadh téged támad. Lesújt rád bal mancsával.
(14
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Kenzo Sharrazadh regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Kenzo Sharrazadh rád támad. Bever egyet bal mancsával.
(15
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Beléd próbál marni fogával.
(17 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+29 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
Vadászni támad kedved. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén,
így hát odamész. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek
nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért,
hogy a galetkiket bosszantsák. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító
barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy
nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni.
(330. kaland,
összköltsége 5 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött
rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled
egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** A púpos molad irányába mozogsz. A púpos molad közelebb jön,
hogy támadhasson. Támadod a púpos moladot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(9 ép-t sebeztél). A púpos molad rád támad. Lecsap
rád jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Feléd
suhint bal karmával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** A púpos molad téged támad. Elõre szúr jobb karmával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Feléd üt bal karmával.
(3 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Megtámadod a púpos moladot. Nagy levegõt veszel,
és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(14 ép-t sebeztél). A púpos molad halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Elrakod
a zsákmányt, ami egy molad púp, 13 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+12 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]
cs 20 |
csapdaállítás 20 TVP-ért |
Csapdád még maximális erõsségû, nincs értelme bõvíteni. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 116.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített
lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét.
Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban
megtámadhat egy torzszülött. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas
pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott
le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát.
Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért
meg kéne nézni.
(277. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland
során követõt szerezhetsz!] A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre
közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek.
Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi közelebb
jön, hogy támadhasson. A zombit próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(10 ép-t sebeztél). A zombi téged támad.
Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A zombi rád támad. Lecsap rád jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a zombit. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(13 ép-t sebeztél). A zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+28%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
Vadászni támad kedved. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a
torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Huh,
leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz
egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi máris elõtted
terem! Támadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz
felé.
(13 ép-t sebeztél). A zombi rád támad. Lecsap rád jobb karmával.
Elhibázta.
*** 2. KÖR *** A zombi rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A zombit próbálod megsebezni. Nagy
levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(14 ép-t sebeztél). A
zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+28%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+15 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A délkeleti
tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a
torzszülöttek lakóhelyét. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok
sokasága indul. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között.
Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy sebezhetetlenséget.
A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. A hájas
worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a hájas worpelt. Nagy levegõt
veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A hájas worpel ellõ egy éhínség varázslatot. Ezt most megúsztad.
Támadod a hájas worpelt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(14
ép-t sebeztél). A hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+31%). Ideje enni! Mohón zabálni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán
keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek
élete még nyomorultabb legyen. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz.
Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe!
Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a jégmedúzát. A jégmedúza odajön hozzád. A jégmedúzát
próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). A
jégmedúza téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(9
ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A jégmedúza téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(9 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). A jégmedúza kileheli lelkét.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+27%). Viszed, ami mozdítható: egy nordkristály.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+13 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Vadászni támad kedved. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott
folyosón, le az alsó szintekig. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt
ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz,
itt már úgy sem találsz vadat. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón.
A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy elemi rin (#28)
[aura: bûz: 2.].
*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmond egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid
elsorvadnak (-3 méretükre). Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Megtámadod az elemi rint. Savat lehelsz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy vakító fényt.
Gyengülsz (-12% támadás). Az elemi rint próbálod megsebezni. Savat lehelsz
ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). Az elemi rin hörögve elterül.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +2 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen
238 sebzést okoztál, és 131 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
218 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Tharwn, egy kidolgozott izomzatú, hatalmas, bátor, agyafúrt,
csábító, galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: piromád. Ez a 25. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 0.75 |
[2] IQ: |
8 / 2.05 |
[3] ügyesség: |
5 / 0.35 |
[4] egészség: |
5 / 4.18 |
[5] mágia: |
3 / 0.80 |
[6] gyorsaság: |
5 (4) / 0.95 |
[9] Méret/ép: |
60 / 32 |
Min. méret: |
53 |
Barlangméret: |
65 |
|
|
Varázspont: |
25 / 25 |
Képességpont: |
17 / 14% |
Hõsi pont: |
9 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
20% |
Galetki erõ: |
145 / 120 |
Hírnév : |
163 |
Jóllakottság: |
37% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
73 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
43 (0) |
Torzsz. csaták: |
125 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
93 (6) |
Leölt torzszülött: |
111 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
23 (2) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
12 / 5.98 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.29 |
[46] csapdaészlelés: |
1 / 0.12 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.56 |
[48] mászás: |
4 / 2.18 |
[50] meggyõzõkészség: |
1 / 0 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.35 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.38 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 4.75 |
|
|
|
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.48 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 8 |
psz 48 45 52 54 47 |
p |
p |
p |
|
2. Makró |
pv 2 |
p |
p |
vd |
cs 20 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos kéz t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 50. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 38;
VI erõ:100% ép:35%;
PV 2;
PSZ 48 45 52
54 47;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 4 sebzés: 8-16
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #476 (19. forduló), #203 (15.
forduló), #323 (19. forduló), #341 (20. forduló), #444 (20. forduló),
#378 (20. forduló), #289 (23. forduló), #494 (24. forduló), #305 (24.
forduló), #207 (24. forduló), #336 (25. forduló), #330 (25. forduló),
#277 (25. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a tûz vándorcsizmája (#22271) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 kemény
bõrpáncél (#3) |
* |
1 öv (#1165) |
* |
2 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
243 arany (#1) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
2 hamis arany (#809) |
* |
1 karkötõ (#1240) |
* |
1 kõamulett (#1196) |
* |
1 kristályamulett (#130)
|
* |
1 malachitgyûrû (#1227) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
4 fogazott tõr (#6) |
|
3 kés (#5) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
5 mátekel gomba (#21)
|
|
1 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
3 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212)
|
|
3 nordkristály (#146) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már
nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 13 arany (#1), 1 nordkristály
(#146), 1 molad púp (#16), 1 tejfonál (#28), 1 hamis arany (#809).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |