Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnylord
Küldd el képeslapként!
Az ősi barlangcsarnokok által övezett mélységi tavak felett lebegve még mindig élnek Árnylordok, ezek a csuhás szellemlények. A galetkik - legnagyobb szerencséjükre - csak nagyon ritkán találkoznak velük.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 00:52:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2548-97

Karakterszám: 2548 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 97 Játékhét: 105
E forduló ára: 10 zs. Maradék zseton: 139
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. dec. 28. 9h:47'
A következõ fordulód táplálható: 2005. dec. 29.

E-mail!

AMEN-RÁ KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 30073.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*dec. 23.* Viharfelhõ rangja a Mutánsok Klánjában "mutáns" lett. *dec. 23.* Viharfelhõ és Amorf pszi párbajt vívtak. Viharfelhõ került ki gyõztesen. *dec. 23.* Viharfelhõt legyõzte harcban egy xenomorf csecsemõ.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*dec. 23.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

var 48 10 171 10 48. varázslatra 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot ellenáll.megtörése varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen ellenáll.megtörése varázslatod ereje 5. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot savpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen savpajzs varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

hp 3 48 15 184 255 harci program
A következõ sor került a harci programodba: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 255.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

hp 3 171 15 184 255 harci program
A következõ sor került a harci programodba: savpajzs v.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 255.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

hp 4 140 15 184 254 harci program
A következõ sor került a harci programodba: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 254.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

mak 2 4 2. makró definiálása/hívása
2. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
kf 26742 26831 142 26892 145 26937 bekészíted a 26742. tárgyat
[Parancs 2. makróba tárolva.] Leveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a sav csontmaszkját. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a sav sárgaréz nyakláncát. Leveszed a Rogan karkötõjét. Felveszed a sav díszes karkötõjét. Leveszed a tudás hosszú íját. Bekészíted a sav nehéz nyílpuskáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

ho 0 hõsiesség pont használata
[Parancs 2. makróba tárolva.] Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

k 14 kaland elvállalása
[Parancs 2. makróba tárolva.] (14. kaland:) Elindulás elõtt még egyszer ellenõrzöd, nálad van-e a lemúr hártya.
[Tárgyhasználat: lemúr hártya]
No, ez rendben van. Vajon honnan lehetne yarmut vázat szerezeni. Hamar rájössz, hogy leginkább a boltostól. Ugyan még soha nem láttál kirakva nála, de ez nem jelent semmit. Nagy sumák az öreg, amit õ nem árul, az nincs is. Elmész a boltba, és elõadod kívánságod.
- Sokat kérsz, de talán tudok segíteni. Két kérésem van. Elõször is, lakik a környéken egy fickó, úgy hívják Yssuf. Nagy mágus az illetõ, meg tudott gyõzni, hogy adjak el neki egy amulettet hitelbe. Persze elfelejett fizetni. Ha vissza hozod nekem az amulettet, és szerzel nekem egy lemúr hártyát, (tudod az egyik ügyfelem mindenáron akar kettõt, és egyet már sikerült felhajtanom), akkor tiéd a yarmut csont.
Elindulsz a megadott címre. Yssufot otthon találod. Néhány mondat után világossá válik, hogy önként nem hajlandó visszadni az amulettet. Mivel nincs sok idõd, más utat választasz. Amikor támadni kezdesz, a sarok mögül elõlép Yssuf két szolgája. Ellenfeleid egy Yssuf (#184) [aura: auraészlelés: 6.] és 2 kék-vörös atya (#86). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A Yssuf ellõ egy savcsapás varázslatot. Sebzõdsz 42 ép-t. A 2. kék-vörös atya ellõ egy elemi védelem varázslatot. Az 1. kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzfal! Elõhívsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savpajzsot. ( +14 savimmunitás, -4 tûzimmunitás, -4 elkt.immunitás.) (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** A Yssuf a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás! 20 életpontnyit sebzõdsz. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. kék-vörös atya létrehoz egy energiatüske varázslatot. 9 ép-t sebzõdtél. A 2. kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A Yssuf sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) A Yssuf halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a 2. kék-vörös atya létrehoz egy energiatüskét. 10 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske. Sebzõdsz 10 ép-t. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. Az 1. kék-vörös atya 95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 91 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+80 életpont.)
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 egészség; [49 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

kf 232 142 26831 145 26892 2172 bekészíted a 232. tárgyat
[Parancs 2. makróba tárolva.] Leveszed a sav csontmaszkját. Felveszed a szent templomi maszkot. Leveszed a sav sárgaréz nyakláncát. Felveszed a kalmár nyakláncát. Leveszed a sav díszes karkötõjét. Felveszed a Rogan karkötõjét. Leveszed a sav nehéz nyílpuskáját. Bekészíted a tudás hosszú íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

kf 177 bekészíted a 177. tárgyat
Leveszed a siker ezüstveretes övét. Felveszed a díszes villámövet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

m 4 14 1441 4211 1125 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,14) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 4,13) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** A 2. káoszkígyó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. A varázslat nem hatott rád. Magában motyogva, az 1. káoszkígyó létrehoz egy csendvarázst. A varázslat nem hatott rád. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az 1. káoszkígyó 95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. káoszkígyó elmond egy csendvarázs varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A 2. káoszkígyó ellenállt a varázslatnak. (-10 vp.)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. káoszkígyó létrehoz egy csendvarázs varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A 2. káoszkígyó elkerülte a varázslatot. (-10 vp.)
*** 4. KÖR *** A 2. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Síri csend telepedik rád. Megrohamozod a 2. káoszkígyót. A 2. káoszkígyót próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (40 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (29 sebzés).
[A csatában összesen 164 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 4,14-es mezõn vagy.
(M 3,14) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,14) Irány kelet! Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,14) A térkép szerint itt jobbra mész. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég. Kár, hogy már használtad ezt a kört.
Visszatérsz szállásodra.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

m 16 7 225 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,7) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 17,7) Kelet felé mozogsz. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).

*** 1. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmond egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy titánok szele. Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A halál sekrestyése ellenállt a varázslatnak. (-10 vp.) A halál sekrestyése feléd rohan. A halál sekrestyése téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 20 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy sötétséget. Gyengülsz (-30% támadás). Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A halál sekrestyése 95 sebzést kap. (-10 vp.) A halál sekrestyése halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A sötét elf nekromantát védi rezisztanciája. (-10 vp.) Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy életszívást. 14 ép-t sebzõdtél.
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A sötét elf nekromantát védi rezisztanciája. (-10 vp.) A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! Sebzõdsz 14 ép-t.
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 72 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Újra a 16,7-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+83 életpont.)
(M 17,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

kf 252 bekészíted a 252. tárgyat
Leveszed a díszes villámövet. Felveszed a siker ezüstveretes övét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani. (411. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, vörös karkötõ, Noxoth karkötõje, spanyolcsizma. Teszt mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Teszt finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Teszt által meséltekbõl, megtudod, mi az az arachnid sámán. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. [aura: 4-es mágiatörés.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Trollagyar, arany nadrág, Éneklõ tunika, szivárványkristály, a káosz nagyúri pajzsa, ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet sárga öve, az enyészet aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje, az ellenállás kõrisfa íja, kõmûves kalapács, ezüst pszi váll-lap, császári különdíj, az enyészet halotti maszkja. Elkh Alhan Dozo mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Elkh Alhan Dozo finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a zafír kaletrich. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Irukanji, egy nagyon kicsi, de veszélyesnek látszó galetki, kinek ereje egyre csak nõ. [aura: 11-es méretû 11-es szintû jobb láb.] A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a villám díszes fejpántja, khaldoran öv, a teknõs nyaklánca, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika, ében láncing. Fel sem tûnik, hogy elveszted az antiõskövet. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a halálóriás pajzs. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

k 433 221 kaland elvállalása
(433. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144) [aura: vastag bõr: 3.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A fekete özvegy 95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A fekete özvegy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+101%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.

(221. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. A hely, ahová jutsz, nem tûnik éppen mindennapinak. Hatalmas, kar vastagságú indák zárják el az utat. Fent, a magasban az indák végén húsevõ növények csorgatják nyálukat. Talán keresztül kéne magadat égetni egy varázslattal! De nem, nem jó megoldás, ki tudja meddig égne ez a vegetáció. Egyszerûbb megoldást kell alkalmaznod: egy legalább 6-os szintû sorvasztással az indákat vékony liánokká változtathatod! Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A saját szórakoztatásodra zenélsz, hiszen tudod, ezzel a produkcióval még nem állhatnál ki a közönség elé. Nocsak, nem is megy annyira rosszul! Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid elmormol egy megszakítást. A 2. manapoid elmormol egy tudatrombolás varázslatot. Elvesztetted az összes varázspontodat! Az 1. manapoid irányába mozogsz. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (26 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (24 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. manapoid ellõ egy szellemkalapács varázslatot. Ezt most megúsztad. A 2. manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Ezt most megúsztad. Támadod az 1. manapoidot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (27 sebzés). Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. 41 ép-t sebzõdtél. Támadod a 2. manapoidot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (30 sebzés). A 2. manapoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+127%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 2 barna manakõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+29 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 szemani gombát. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146) [aura: 16-os csendvarázs.].

*** 1. KÖR *** A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem! A 2. káoszkígyó elmond egy sötétség varázslatot. Gyengülsz (-36% támadás). Az 1. káoszkígyó elmond egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. Megindulsz az 1. káoszkígyó felé. Már ott is vagy! Az 1. káoszkígyót próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (25 sebzés). Mérgezõdsz. Sebzõdsz 12 ép-t.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. káoszkígyó elmormol egy életszívást. 17 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. káoszkígyó gyógyul 17 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette a 2. káoszkígyó elmormol egy mérges csípést. Ezt most megúsztad. Megtámadod az 1. káoszkígyót. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (27 sebzés). Méreg marja tested. Sebzõdsz 12 ép-t.
*** 3. KÖR *** A 2. káoszkígyó elmond egy életszívás varázslatot. 17 életpontnyit sebzõdsz. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. káoszkígyó elvarázsol egy életszívást. 17 ép-t sebzõdtél. Gyógyítja az 1. káoszkígyót (+17 ép). Megtámadod az 1. káoszkígyót. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (28 sebzés). Az 1. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg marja tested. 12 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 87 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+86 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: 6-os méretû 16-os szintû fog.].

*** 1. KÖR *** A voharai szellem feléd rohan. A voharai szellem felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A voharai szellem rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Érintése rothaszt! (-1 méret.) Támadod a voharai szellemet. Rubin mágusbottal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elhibáztad. Az erõ görbekardját forgatva támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. Ében tündekarddal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** A voharai szellem rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Érintése rothaszt! (-1 méret.) Támadod a voharai szellemet. Rubin mágusbotot forgatva támadsz. Elkerülte. Az erõ görbekardjával támadsz. Nem találtál. Ében tündekarddal támadsz. Mellétrafáltál.
*** 3. KÖR *** A voharai szellem rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Érintése rothaszt! (-1 méret.) Megtámadod a voharai szellemet. Rubin mágusbottal támadsz. Elkerülte. Meglengetve az erõ görbekardját, próbálsz lesújtani. Mellétrafáltál. Ében tündekarddal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellétrafáltál.
*** 4. KÖR *** A voharai szellem rád veti magát. Támad fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A voharai szellem kileheli lelkét.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 43 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+30 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: méret: 148.].

*** 1. KÖR *** Az orgling melák feléd mozog. Megközelíted az orgling melákot. Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (35 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megtámadod az orgling melákot. Villámokat köpsz. (28 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (12 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (32 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megtámadod az orgling melákot. Villámokat köpsz. (28 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (10 sebzés).
*** 3. KÖR *** Az orgling melák rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+107 életpont.)
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid 3 xenó féreg (#418).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1047 sebzést okoztál, és 423 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 85 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 340 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Amen-Rá, egy pillanat alatt megérzed, egy isten áll veled szemben nem egy sima férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 97. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (11) / 3.47
[2] IQ: 8 (12) / 2.13
[3] ügyesség: 4 / 1.54
[4] egészség: 13 / 1.72
[5] mágia: 10 (15) / 8.28
[6] gyorsaság: 5 (4) / 3
[9] Méret/ép: 105 (108) / 108
Min. méret: 76
Barlangméret: 112
PONTJAID
Varázspont: 184 / 0
Képességpont: 11 / 56%
Hõsi pont: 13 (0)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 16%
Galetki erõ: 474 / 209
Hírnév : 469
Jóllakottság: 118%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 142 (0)
Galetki gyõzelmek: 68 (0)
Torzsz. csaták: 501 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 416 (3)
Leölt torzszülött: 652 (9)
Pszi csaták: 29 (0)
Pszi gyõzelmek: 5 (0)
Ájulások száma: 23 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (20)
Speciális képességeid:
+20 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz fel a következõ szintre. 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. 3.) Mutass be egy sárga gömböt!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 23 (25) / 2.81 [16] tüskés bõr: 16 / 0 [17] vastag bõr: 4 (6) / 0
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 2.64 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.40 [20] savimmunitás: 3 (4) / 0.60
[21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0.20 [22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0.44 [25] bûz: 16 (23) / 0
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.94 [47] zárnyitás: 7 / 1.83
[48] mászás: 7 / 0.84 [49] rugalmasság: 5 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 7 (9) / 2.22
[52] auraészlelés: 5 (6) / 3.33 [53] ékszerészet: 4 / 0.49 [54] kereskedelem: 8 (11) / 5.46
[55] szívósság: 8 / 0 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.02 [57] gyógynövények: 7 / 4.27
[58] nyomkeresés: 5 / 3.95 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.35 [60] pszi támadás: 6 / 2.96
[61] pszi energia: 2 / 1.96 [62] lopás: 5 / 0.65 [64] átokszórás: 5 / 0.40
[65] álcázás: 16 (18) / 0.15 [66] lopakodás: 4 / 0.60 [68] zene: 5 / 2.60
[69] tanulás: 5 / 2.74 [70] idézés: 3 (6) / 0.06 [71] javítás: 7 / 2.41

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 (2) / 0 [101] szakért.: 4 (5) / 1.94     rubin mágusbot
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.22     az erõ görbekardja
jobb mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.20     ében tündekard

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 (4) / 0.17 [142] átok: 3 (5) / 0 [36] csábmosoly: 2 (4) / 0
[42] csendvarázs: 2 (4) / 0.07 [164] dermesztés: 4 (6) / 0 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.06
[11] elektromos kéz: 2 (4) / 1.29 [48] ellenáll.megtörése: 5 (7) / 0.10 [10] energiatüske: 5 (7) / 1.67
[29] életszívás: 6 (8) / 0 [152] felejtés: 6 (8) / 0.66 [15] jégpajzs: 4 (6) / 1.79
[146] kontakt.õseiddel: 6 (8) / 0.91 [165] manafókuszálás: 4 (6) / 0.12 [166] pengefal: 1 (3) / 0
[171] savpajzs: 5 (7) / 0.10 [30] sorvasztás: 1 (3) / 0 [140] szellemkalapács: 23 (25) / 13.65
[132] tudati méreg: 9 / 1.07 [14] vakító fény: 2 (4) / 0.18    

MAKRÓID
1. Makró
hp 2 13 15 4251 230
pv 1
p 4251
p 4251
hp 2 13 15 4251 230
ad 10
2. Makró
kf 26742 26831 142 26892 145 26937
ho
k 14
kf 232 142 26831 145 26892 2172

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #4251. Prioritás: 220.
2: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #4251. Prioritás: 220.
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #131. Prioritás: 220.
4: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #157. Prioritás: 250.
5: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 250.
6: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #47. Prioritás: 250.
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 250.
8: energiatüske t.var. ha ellenfeled #24. Prioritás: 250.
9: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #156. Prioritás: 250.
10: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 250.
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #98. Prioritás: 250.
12: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 250.
13: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött.
14: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 255.
15: savpajzs v.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 255.
16: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 254.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:200% ép:30%; PV 5 8; BA 416 417 418 419; L 1 161 231 23 25; PTA 132 132 132 132 132; PTB 132 132 132 132 132;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4251 165 10; VG 4251 154 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #14 (4. épület), #21 (7. épület), #26 (9. épület), #28 (3. épület), #468 (93. forduló), #427 (94. forduló), #330 (95. forduló), #221 (95. forduló), #411 (97. forduló), #460 (81. forduló), #352 (82. forduló), #258 (84. forduló), #256 (82. forduló), #417 (82. forduló), #446 (83. forduló), #210 (83. forduló), #493 (85. forduló), #376 (86. forduló), #253 (88. forduló), #405 (89. forduló), #342 (89. forduló), #485 (91. forduló), #357 (93. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2548. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: õsöreg vazallus. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bûz kerek pajzsa (#28961) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gólem nagy pajzsa (#8262)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság vassisakja (#4226) 1 a sav csontmaszkja (#26742)
* 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a védekezés zöld köntöse (#4751) 3 díszes fejpánt (#1106)
1 díszes villámöv (#177) 2 ében láncing (#134) 1 kerek pajzs (#1061)
1 könnyû láncing (#1031) 1 pajzs (#1060) 1 sárga öv (#1167)
1 suhanó csizma (#195) * 1 szent templomi maszk (#232) 7 törpe pikkelyvért (#4)
1 villámöv (#172) 1 zangrozi csizma (#1123)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz csontamulettje (#29097) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a sav díszes karkötõje (#26892)
1 a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs malachit karkötõje (#25541)
* 1 a villám márványgyûrûje (#23726) 1993 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az erõ karikaszimbóluma (#1661) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 csontamulett (#1197)
13 drágakõ (#2) 2 ezüst fülbevaló (#1257) * 1 görényfarok (#189)
1 kék gömb (#143) 1 márványgyûrû (#1226) 1 ónix karkötõ (#1243)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 5 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) 1 antiõskõ (#206) 13 aranydukát (#437)
1 díszes rézkulcs (#129) 5 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
1 mandolin (#19) 1 Morgan kristálya (#525) 1 õskõ (#8)
1 Tiume batyuja (#529) 4 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a sav nehéz nyílpuskája (#26937) 1 a szellemek barbár lándzsája (#15281) 1 a törpék könnyû íja (#6671)
* 1 a tudás hosszú íja (#2172) * 1 az erõ görbekardja (#1766) 1 csonttõr (#1301)
9 ében nyílpuska (#133) * 14 ében tündekard (#132) 1 egykezes nyílpuska (#392)
3 harci fejsze (#12) 1 hosszúkard (#1317) 1 kard (#1315)
4 kerek kõ (#11) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 5 rozsdás kard (#131)
* 1 rubin mágusbot (#261) 2 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
10 csótányláb (#25) 11 elfu moha (#33) 8 elonotichlan (#31)
3 fehér gyógyital (#50) 14 gyilkos boróka (#27) 1 kihívás itala (#68)
19 liánvirág (#24) 10 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
12 mézfû (#29) 15 mitulen fû (#20) 1 muskil (#37)
1 óriásnövés itala (#60) 15 ragálygomba (#26) 5 rémcserje (#34)
8 sárkányvirág (#32) 2 sötét mák (#23) 4 szemani gomba (#36)
9 tejfonál (#28) 3 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
4 velparaj (#35) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 5 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
8 ekinda haj (#147) 6 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151)
2 káoszkígyó pikkely (#230) 3 lemúr hártya (#161) 14 mandibula (#157)
2 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 8 pirgamit (#152)
4 smaragd esszencia (#229) 1 szójer csáprágó (#231) 4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a ragadozó díszes karkötõje #20142 (11), a sas köpenye #15985 (4), a bérmágus görbekardja #17516 (9), a gyõzelem csonttõre #21101 (9), tõr #1300 (1), az ügyesség bronz mellvértje #2397 (12), a bûz átlátszó köntöse #29052 (9), a teknõs könnyû nyílpuskája #25586 (6), hosszúkard #1317 (3), a mágus fekete csizmája #10122 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 49 arany (#1), 2 barna manakõ (#149), 1 szemani gomba (#36).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



YSSUF (184. GALETKI)
Yssuf, ez a sötét bõrû kufár a mágus klán egyik nem túl oszlopos tagja. Bár mágikus képességeinek fejlesztését nem hanyagolta el, mégis, kevesen kedvelik, mert elõszeretettel köt bele bárkibe vagy bármibe, csak hogy harci tudományát megcsillogtassa. Rendszerint elkíséri két szolgája is, ha esetleg Yssufnak nehézségei támadnának...



ARACHNID SÁMÁN (176. LÉNY)
Hatalmas termetû, halálos mérgû óriáspókok az arachnidok. Intelligensek, általában mágiát használnak, és õk maguk részleges mágiaimmunitással rendelkeznek. Iszonyatos bûzükön kívül már más nem is kell ahhoz, hogy a szint legrettegettebb ellenfelei közé tartozzanak... Ha mégis gusztusa támad rá, egy rovarevõ vagy tejivó falatozhat a csata végén az óriási, szõrös testbõl.



ZAFÍR KAELTRICH (177. LÉNY)
A zafír kaeltrich a levegõ síkjáról származó, teljességgel mágikus természetû lény. Bár aránylag kevés életpontja van, elpusztítása több, mint körülményes - sebezhetõ pontot találni az ide-oda repkedõ, fátyolszerû teremtményen több mint nehéz, és eközben a kaeltrich igencsak kellemetlen elektromos szikrákat gerjeszt körülötted!



HALÁLÓRIÁS PAJZS (452. TÁRGY)
Hatalmas fémpajzs, közepén egy vörösen izzó szemû koponyával. Bizarr és félelmetes viselet, jelzi hordozójának félisteni hatalmát. A halálóriás pajzs védettségedet 20%-kal, vastag bõrödet 8-cal, elemi immunitásaidat 5-tel növeli meg. Sajnos, gyorsaságod csökken 1-gyel, támadásod pedig 5%-kal.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.