Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 07:30:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2545-77

Karakterszám: 2545 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 77 Játékhét: 94
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 13
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 6. 9h:23'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 9.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

CHRONO KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 106 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Killer Agy vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak. Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek, vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Maró Savarin, egy lófarokba fogott fekete hajú, kénsárga szemû, körszakállas férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, bronzmedál, a majom könnyû láncinge, az egyensúly gyûrûje, a sebesség karikaszimbóluma, ezüst fülbevaló, a sas csatos öve, az ügyesség nyaklánca, a szalamandra szárnyas sisakja, a tûz fogazott kardja, a tárgyalás gyûrûje, az elefánt nagy pajzsa, a természet zöld köntöse, ozin fülkarika, a mutáció gyémántja, a gladiátor vándorcsizmája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Maró Savarin már ott várakozik. Õ nyert!
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Tintilla, a Derûs, egy áfonyaszemû, kedves hölgy, aziránt érdeklõdve, hogy-hogy a hatalmad még nõ. A Pszionicisták klánjának fókuszáló rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a méreg malachit karkötõje, a bûz vas lemezpáncélja, a káosz papjának köntöse, a nyomkeresés fejpántja, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, az ügyesség pajzsa, a szalamandra csonttõre, az erõ amulettje, az angyalok csepp fülbevalója, a méreg csizmája. Szakértelempróbára invitál téged. [Látogatód zsebébõl kipottyant az éhínség parányi gyöngye de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek, kire került több zúzódás és púp. Nem vitás, Tintilla, a Derûs kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
** 4. NAP ** Pihenésedet megzavarja Maró Savarin, egy lófarokba fogott fekete hajú, kénsárga szemû, körszakállas férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, bronzmedál, a majom könnyû láncinge, az egyensúly gyûrûje, a sebesség karikaszimbóluma, ezüst fülbevaló, a sas csatos öve, az ügyesség nyaklánca, a szalamandra szárnyas sisakja, a tûz fogazott kardja, a tárgyalás gyûrûje, az elefánt nagy pajzsa, a természet zöld köntöse, ozin fülkarika, a mutáció gyémántja, a gladiátor vándorcsizmája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Maró Savarin már ott várakozik. Õ nyert!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15465.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*szept. 17.* Érctorkú Agmonhefron felköltözött a következõ szintre. *szept. 19.* Sün teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 19.* Sün teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *szept. 19.* Maró Savarin gyõzelmet aratott Larel Anorien felett. *szept. 22.* Lord of Darknesst majdnem felfalta egy sziklaóriás. *szept. 23.* Thor a Káosz Papja és Nemesis, a Bosszú Istene megküzdöttek egymással, és Thor a Káosz Papja gyõzött. *szept. 24.* Tintilla, a Derûs csatában legyõzte Menõ Csajt. *szept. 25.* Lepkevadász teljesítette a 21. küldetést, amit a templomban kapott. *szept. 25.* Lepkevadász teljesítette a 23. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *szept. 26.* Rémálom felköltözött a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*szept. 4.* Endyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Balszerencse felett. *szept. 5.* Köpködõ Méregzsák és Örök Lázadó pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *szept. 8.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Miranda felett. *szept. 8.* Theo elsõként ért el 39-es regeneráció tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 9.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 44-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte ÁlomVándort. *szept. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Rozsdamentes acélpatkányt. *szept. 11.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *szept. 15.* Alba Regina és Scythlag pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *szept. 15.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Malacka felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

kno 25 8 25. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 9. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Mel Gibson, egy Spacemakeres öreg és tolókocsijából protézisável rohamtüdõt indító férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Tárgyai: szivárvány karkötõ, bronzmedál, khaldoran öv, vassisak, ezüst lárvaköpeny, ezüst nadrág, Enyészmester, az élet kõamulettje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+8% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az óriás denevér. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

ve 165 5 vásárlás
Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, tejfonál (#28) 37 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, ekinda haj (#147) 27 ap, húsevõ bibe (#151) 18 ap, mandibula (#157) 7 ap, villámöv (#172) 74 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, mellvért (#1045) 64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szarvas sisak (#1078) 164 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, az ügyesség köpenye (#2485) 98 ap, a pontosság maszkja (#4240) 101 ap, a hatalom bõr mellvértje (#6896) 355 ap, a hatalom utazóköpenye (#6986) 261 ap, a lich íja (#12070) 111 ap, a remete karikaszimbóluma (#12461) 275 ap, a mentát könnyû nyílpuskája (#12986) 310 ap, a majom íja (#14320) 111 ap, a szívósság vassisakja (#14576) 281 ap, a szellemek kardja (#15265) 111 ap, a gepárd zöld köntöse (#15551) 266 ap, az elefánt maszkja (#16390) 101 ap, a bölcsesség görbekardja (#17966) 281 ap, a torony köpenye (#18235) 98 ap, a ragadozó könnyû íja (#20171) 281 ap, a küzdelem görbekardja (#20666) 281 ap, a tûz maszkja (#22240) 55 ap, a tûz könnyû íja (#22421) 162 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég maszkja (#22690) 55 ap, a jég íja (#22870) 64 ap, a villám csatos öve (#23666) 142 ap, a villám szimbóluma (#23710) 61 ap, a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686) 190 ap, a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) 288 ap, a yeti bõr mellvértje (#26246) 235 ap, a yeti ezüst nyaklánca (#26382) 288 ap, a yeti kõamulettje (#26396) 146 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 295 ap, a sav szarvas sisakja (#26728) 492 ap, a sav halotti maszkja (#26741) 146 ap, a sav díszes fejpántja (#26756) 146 ap, a sav ezüst fejpántja (#26757) 277 ap, a sav karikaszimbóluma (#26861) 155 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 155 ap, a légzés kardja (#27865) 64 ap, az angyalok csontamulettje (#28197) 277 ap. Sajnos 165. tárgy jelenleg nincs a boltban. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]

z 19 50 zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért
Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi eposzt adsz elõ Vulgarról, a galetki nép vezetõjérõl, aki a népét a hegyek alá, a biztonságba vezette. Amint befejezed a számot és meghajolsz, az összeverõdött tömeg lelkesen megtapsol, és persze bõséggel adakoznak. (+156 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne - egy védelem itala! [50 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

t 6 28 6. szakértelem tanulása 28 TVP-ért
Szomszédod épp a célbalövést gyakorolja. Megkéred, hogy rád célozzon, te pedig megpróbálsz félreugrani a lövedékek elõl. Egész jól megy! [28 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

ep 3 50 építed a 3. épületet 50 TVPért
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a térkapu építését. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. A munka 50 TVP-nyit haladt, még 241 van hátra. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

szv 7546 szavazat
Átadod a szavazatodat Nyálkoid Slájm részére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

v 163 201 6517 5861 3803 8332 163. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kineport varázslatot. 6517: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. 5861: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. Nohnetár kineport szintje nem kisebb a tiedénél. 8332: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. (-16 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

v 163 204 3848 8332 6517 5861 163. varázslat elmondása
Ellõsz egy kineport varázslatot. Tintilla, a Derûs kineport szintje nem kisebb a tiedénél. 8332: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. 6517: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. 5861: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. (-16 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

ee 1018 1075 4 13 1272 6 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} Eladsz 1 bíbor pikkelyvértet 51 aranyért. Eladsz 1 sisakot 5 aranyért. Eladsz 2 törpe pikkelyvértet 26 aranyért. Eladsz 9 sziklarepeszt 9 aranyért. Eladsz 1 hosszú íjat 22 aranyért. Eladsz 2 fogazott tõrt 2 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

ee 12 131 5 1317 11 sok-sok eladás
Eladsz 1 harci fejszét 5 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 3 aranyért. Eladsz 2 kést 2 aranyért. Eladsz 1 hosszúkardot 22 aranyért. Eladsz 10 kerek követ 10 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

m 1 13 86 1211 2223 3422 mozgás az Õsök Csarnokában
Elhagyod a boltot. (M 1,13) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 6) A legközelebbi feladat megoldásánál 6 lesz a válaszod.
(M 1,12) Észak felé mozogsz. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Történt egyszer, hogy egy púpos molad alomban csak nõstény púpos molad született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 14 mázsa mocskot, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 2 mázsa mocskot. Ezek a falánk lények tehát összesen 156 mázsa mocskot pusztítottak el. Hány púpos molad volt egy alomban?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [6] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 2,12) Keleti irányba folyatod utadat. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Nyers mágikus energiáidról kell számot adnod néhány látványos energiaszállal, amit a mágia fonalából fonsz.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 2,11) Irány észak! A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 2,10) Északi irányba folyatod utadat. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Különbözõ ügyességi feladatokat kell elvégezned a csarnokban felállított akadálypályán.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 3,10) Tovább keletre! Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Nyers mágikus energiáidról kell számot adnod néhány látványos energiaszállal, amit a mágia fonalából fonsz.
[Mágia próba 8-as küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 4,10) Kelet felé mozogsz. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** A nekropoid elmond egy sorvasztás varázslatot. Ezt most megúsztad. A nekropoid irányába mozogsz. A nekropoidot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (20 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). A nekropoid holtan terül el.
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%).
(M 5,10) A keletre menõ folyosót követed. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Különbözõ ügyességi feladatokat kell elvégezned a csarnokban felállított akadálypályán.
[Ügyesség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 5,11) Dél felé mozogsz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a csontváz harcost. A csontváz harcos feléd mozog. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal. (25 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (24 ép-t sebeztél). A csontváz harcos holtan terül el.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard. Megéheztél. Mohón zabálni kezdesz. (+20% jóllakottság.)
(M 5,12) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 4,12) Nyugatra mész tovább. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: egy átlátszó köntös és a tûz nyílpuskája.
(M 5,12) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 6,12) Keletre mész tovább. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [53 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

m 5 mozgás az Õsök Csarnokában
Kimész a Csarnokból. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Elmész a szint középpontjában épült boltba. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} [5 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

k 9 13 275 kaland elvállalása
Elhagyod a boltot. (9. kaland:) Nem gond, ezt az apróságot bármikor, bárkinek megtennéd. Irány a csatorna! Indulás elõtt egy kicsit azért elgondolkozol a dolgon, és úgy találod, hogy szükséged lesz egy kötélre.
[Tárgyhasználat: kötél] A kötél végére egy jó kis hurkot készítesz. Ezzel fogod elkapni majd a kicsit. Az akadémiás fickó szerencsére útbaigazított, merre találsz vérfarkast. Ezen a szinten ugyanis nem túl gyakori lény, így kicsit munkás lesz megtalálni. Alaposan megvizsgálod a talajt.
[Nyomkeresés próba 8-as küszöbre: sikeres] Aha, tényleg járt erre valami farkaszerû lény. Vért nem látsz, de attól még lehetett vérfarkas. Követed a nyomokat. Vagy egy órát bolyongsz - egyik szemed folyamatosan a nyomon -, amikor vicsorgást hallasz. Egy vérfarkasfészek! Az anyának nem vagy szimpatikus. Ellenfeled egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** A vérfarkas feléd mozog. Megközelíted a vérfarkast. A vérfarkas téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (17 ép-t sebzõdtél). A vérfarkast próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (15 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (7 sebzés). A vérfarkas kileheli lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+57%). A csata közben a kölyök megérzi, hogy Te leszel a gyõztes. Villámgyorsan iszkolni kezd a környékrõl. Elõkapod a kötelet, meglengeted, és a kölyök után hajítod.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] A hurok pont a nyakára esik. Meghúzod a kötelet, és a kis vérfarkas elterül a földön. Óvatosan megragadod, és egy zsákba gyömöszölöd. Emlékezteted magadat, hogy kell majd egy új kötelet szerezned.
[Tárgyhasználat: 1 kötél] A kis kölyök szerencsére nem tudott megharapni. Az akadémián örömmel fogadnak.
- Ez az, jól van! Éppen erre volt szükségünk. Tessék a jutalom. Ezzel átnyújt 100 aranyat és a yeti könnyû nyílpuskáját. (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(13. kaland:) Odamész az oszlophoz és megvizsgálod. Arra gondolsz, hogy nem szentségtörés-e az Õsök Oszlopán mászókázni, de aztán úgy döntesz, hogy az elöljáró tudja mit csinál. Az oszlop magas és vékony, nem lesz könnyû dolog felmászni rá, nem elég a jó technika, de kitartásra is szükség lesz. Nekivágsz a dolognak.
[Mászás próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Eddig jól ment, már elértél a feléig, de kezdesz fáradni, a neheze pedig csak most jön. Az oszlop innen vékonyodni fog. Letekintesz és a fáradságtól egy kicsit megszédülsz.
[Egészség próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Egy kis szédülés nem okoz gondot. Összeszorítod a szád és mászol tovább. Itt már tényleg nincs könnyû dolgod!
[Mászás próba 10-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült, fent vagy az oszlop tetjén! Most már csak a kézenállást kell megcsinálni. Nekikészülsz a dolognak.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres] Igen, megvan. A lent összegyûlt tömeg hangosan számol, és amikor letelt az idõ, mindenki drukkol, hogy sikerüljön rendesen lecsúszni a rúdon, és ne a gravitációs lifttel érkezzél. Amikor lejutsz, az elöljáró boldogan ölel át.
- Tudtam, hogy bízhatok benned. Íme a jutalmad, 3 drágakõ és a gólem sárgaréz nyaklánca. (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(275. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni odáig. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris a lebegõ korongon termesz. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a tûzszalamandra felé. Már ott is vagy! A tûzszalamandra máris elõtted terem! A tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-4 ép) Roncsolod bõrét. Odacsapsz bal csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (23 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Szagod látható benyomással van rá (9 sebzés). A tûzszalamandra halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+51%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy pirgamit és 22 arany. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 26 arany és egy díszes fejpánt. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. [70 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

vd 73 vadászat
[Warnök torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (363. kaland, összköltsége 35 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).

*** 1. KÖR *** A zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! A zöld ekinda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. A zöld ekinda irányába mozogsz. A zöld ekindát próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (25 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). A zöld ekinda hörögve elterül.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+56%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy ekinda haj. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

vd 73 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 367 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 12 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 247 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Chrono, egy titokzatos külsejû, köpenybe burkolózó, izmos testû galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 77. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (15) / 1.07
[2] IQ: 12 (13) / 5
[3] ügyesség: 3 (7) / 2.55
[4] egészség: 7 (9) / 3.47
[5] mágia: 6 (12) / 1.80
[6] gyorsaság: 8 (9) / 5.57
[9] Méret/ép: 104 (118) / 81
Min. méret: 86
Barlangméret: 104
PONTJAID
Varázspont: 142 / 109
Képességpont: 13 / 37%
Hõsi pont: 16 (8)
Tám.bónusz: 12%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 387 / 187
Hírnév : 891
Jóllakottság: 74%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 44 (0)
Galetki gyõzelmek: 24 (0)
Torzsz. csaták: 285 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 256 (5)
Leölt torzszülött: 360 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 6 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: fegyverhordozó (16)
Speciális képességeid:
+4 éberség, +8% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as vezetõkészséget! 2.) Ölj öt warnököt, kizárólag végtagjaiddal! [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre a 34-es Klánkalandot (KK 34)! (összesen 30 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 1 (4) / 0.88 [17] vastag bõr: 4 / 0.20 [18] tûzimmunitás: 4 / 0.20
[19] hidegimmunitás: 4 / 0 [20] savimmunitás: 4 / 0 [21] elkt.immunitás: 4 / 0
[22] imm.mérg.gázra: 4 / 0 [24] rezisztencia: 5 / 0 [25] bûz: 9 / 0
[26] lõfegyver: 1 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.55 [46] csapdaészlelés: 2 / 1.26 [47] zárnyitás: 4 / 1.40
[48] mászás: 5 / 2.32 [49] rugalmasság: 1 / 0.05 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 0.97
[51] transzformáció: 3 / 0.12 [52] auraészlelés: 1 / 0.50 [54] kereskedelem: 6 / 2.87
[55] szívósság: 4 / 0.23 [56] varázsitalfõzés: 1 / 0.10 [57] gyógynövények: 2 / 0.96
[58] nyomkeresés: 5 / 0.15 [59] vezetõkészség: 1 (2) / 0.10 [63] éberség: 5 (9) / 1.02
[64] átokszórás: 2 / 0.50 [65] álcázás: 13 / 0.05 [66] lopakodás: 4 / 1.35
[67] régészet: 4 / 2 [68] zene: 14 / 1.34 [69] tanulás: 7 / 4.22
[70] idézés: 1 / 0 [72] építés: 4 / 2.68    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 11 (10) / 3.79 [101] szakért.: 11 (13) / 1.32 [102] roncsolás: 4 / 0
bal csáp [103] méret: 11 (9) / 0 [104] szakért.: 10 (11) / 1.63 [105] paraliz.méreg: 3 / 0
fog [106] méret: 10 (8) / 0 [107] szakért.: 10 (11) / 1.59    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [156] éhínség: 1 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [172] gázpajzs: 1 / 0 [13] jégcsóva: 2 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 1 / 0.48 [154] kisebb erõpajzs: 3 / 2.08
[146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.72 [162] mágikus csapda: 1 / 0 [148] méregsemlegesítés: 1 / 0
[28] óriáserõ: 1 / 0.64 [171] savpajzs: 1 / 0 [161] sebezhetetlenség: 1 / 0
[159] szellemidézés: 2 / 0.20 [167] tombolás: 1 / 0.32 [16] tûzpajzs: 1 / 0
[14] vakító fény: 3 / 0 [170] villámpajzs: 1 / 0    

MAKRÓID
1. Makró
p
ve 165 5
z 19 50
t 6 28

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellenfeled #31. Prioritás: 100.
2: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 101.
3: tombolás v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 102.
4: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 105.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50; VI erõ:200% ép:10%; PV 3 5 8; PSZ 47 48 46; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #21 (9. épület), #364 (69. forduló), #204 (71. forduló), #410 (73. forduló), #382 (72. forduló), #274 (74. forduló), #363 (77. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15125 (#15125). Szavazataid száma: 3. A te szavazatod jelenleg a 7546. karakternél van. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2368, 9100, 8931. Jelenleg a térkapu építésén dolgozol, eddig 181 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 törpe pikkelyvért (#4) 1 átlátszó köntös (#1152) * 1 bronz lárvaköpeny (#354)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 fekete nadrág (#171) 1 az enyészet vassisakja (#23126)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 a füvész köpenye (#193) 1 suhanó csizma (#195)
1 maszk (#1090) 1 díszes fejpánt (#1106) * 1 a küzdelem díszes fejpántja (#20456)
1 a sas köpenye (#15985) 1 az angyalok öve (#28165) 1 a szellemek vándorcsizmája (#15071)
1 az elektromosság zöld köntöse (#27251) * 1 spanyolcsizma (#201) * 1 a gólem könnyû pikkelyvértje (#8216)
1 a bölcsesség fejpántja (#17755)

Ékszerek, kincsek
1959 arany (#1) 1 kristályamulett (#130) * 1 az élet sárgaréz nyaklánca (#5231)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 a mágia gyûrûje (#3475) 46 drágakõ (#2) 1 a yeti karikaszimbóluma (#26411)
* 1 az élet kõamulettje (#5246) * 1 a torony díszes karkötõje (#18342) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 2 kék gömb (#143) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 a gólem sárgaréz nyaklánca (#8381)
* 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 az enyészet karikaszimbóluma (#23261)
1 az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 garling kristály (#209) 1 fekete dukát (#218) 2 éhínség parányi gyöngye (#204)

Fegyverek
1 rozsdás kard (#131) 1 az elfek görbekardja (#10766) 1 a yeti könnyû nyílpuskája (#26486)
1 az angyalok rövid tõre (#28302) 1 Enyészmester (#217) 1 a tûz nyílpuskája (#22435)
1 a jég íja (#22870) * 1 a sebesség nyílpuskája (#13435) 1 a tûz fogazott kardja (#22468)

Varázsitalok és füvek
5 sötét mák (#23) 8 liánvirág (#24) 2 tejfonál (#28)
7 csótányláb (#25) 5 winropu moha (#22) 3 mátekel gomba (#21)
5 gyilkos boróka (#27) 1 hónakkupók (#30) 2 mitulen fû (#20)
6 fehér gyógyital (#50) 2 védelem itala (#59) 1 üvegcse (#14)
1 hõsiesség itala (#52) 1 óriásnövés itala (#60) 1 mézfû (#29)
1 bajnokok itala (#62) 1 elonotichlan (#31) 1 méregellenállás itala (#51)

Egyéb kacatok
10 molitár háj (#165) 16 mandibula (#157) 7 lemúr hártya (#161)
9 nohnetár gumó (#212) 5 bolhedor szárny (#15) 9 pirgamit (#152)
6 nordkristály (#146) 6 yeti csont (#160) 10 molad púp (#16)
3 elektronit (#141) 6 õsi relikvia (#17) 6 húsevõ bibe (#151)
2 ekinda haj (#147)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY)
A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére. Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani. Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba, és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát regenerálja.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.