Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A frissen kivégzett áldozati orgling
Küldd el képeslapként!
"Hmm, élő áldozatra van szükség?" - Cheotox közelebb intette orgling teherhordóját. - "Gyere csak egy pillanatra, Móg!"
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-02 16:29:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-05-02 16:29:33 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-05-02 16:29:36 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2486-27

Karakterszám: 2486 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 27 Játékhét: 28
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 603
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. aug. 21. 9h:35'
A következõ fordulód táplálható: 2000. aug. 24.

E-mail!

KETTESKE KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 42 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Celtic Onmdien, egy szõke, tüsi hajú, szürke szemû, világoskék bõrû, arcára skorpiót tetovált férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Viselt tárgyai: díszes fejék, öv, bronzmedál. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Rögtön visszavágsz: "Buta vagy, mint a tök!" A következõt mondja neked: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Celtic Onmdien a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 1218.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*aug. 4.* Grapefruit Moon gyõzelmet aratott Kaligula Minix felett. *aug. 8.* Balu, az öreg rangja a Halhatatlanok Klánjában "alázatos rendtag" lett. *aug. 8.* Green Monster teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *aug. 8.* Mordonc teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *aug. 10.* Csáth Géza teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *aug. 10.* Kronx rangja a Tisztogatók Klánjában "felderítõ" lett. *aug. 14.* Csáth Géza teljesítette a 8. küldetést, amit a palotában kapott. *aug. 14.* Kronx gyõzelmet aratott Zorg felett. *aug. 14.* 19-es mellé szegõdött egy vámpírdenevér. *aug. 16.* Azathoth egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*aug. 8.* Morq Fan Gor pszionikus küzdelemben diadalt aratott Por Nóra, a szállító felett. *aug. 8.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Mc Murdel's-t. *aug. 8.* Morq Fan Gor és Girnyó megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor gyõzött. *aug. 10.* Lexandro d'Arquebus és Félénk Mimóza megküzdöttek egymással, és Lexandro d'Arquebus gyõzött. *aug. 10.* Zinfandel rangja a Bárdok Klánjában "pacifista" lett. *aug. 11.* Nyafogó Nefelejcs gyõzelmet aratott Urdwon Dyn felett. *aug. 14.* Namis R'avis Latiat pszionikus párviadalban legyõzte Corum Batalixot. *aug. 15.* Morq Fan Gor pszionikus párviadalban legyõzte Por Nóra, a szállítót. *aug. 15.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Draco felett. *aug. 15.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Mc Murdel's-t.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

hp 3 15 15 22 harci program
A következõ sor került a harci programodba: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #22. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

e 30 élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

bb 3 7 5 több épület meglátogatása
[be 3:] Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap) {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint elöljárója, Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Gyermekem, egy komplex feladatot szeretnék rádbízni. Mint bizonyára hallottál róla, egy gusztustalan torzszülött faj, az orgling számolatlanul tenyészik a csatornákban. Állandóan csak azon törik a fejüket, hogyan árthatnának más lényeknek. Mostanáig ez nem jelentett problémát, hiszen az orglingok nagyon buták, nagyon könnyen foglyul ejtettük vagy legyõztük õket. Most azonban akadt egy orgling sámán, aki a felsõbb szintekrõl lejött azért, hogy összefogja a nyomorult orglingokat. Táborukat egy nehezen megközelíthetõ, sziklás helyen alakítottak ki, amelyet kötéllel is csak akkor tudsz megközelíteni, ha elég ügyes mászó vagy. Gyõzd le a sámánt, és hozd el a birtokában levõ Üvegszimbólumot, hogy bizonyítsd a sikeredet. Vállalod?
- Hát persze! - vigyorogsz szélesen az izgalmas feladat hallatán. (7. kaland, összesen 60 TVP-t igényel.)
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 10 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Zak Hazadar, az általa legyõzött akadály 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió máris elõtted terem! Az óriás skorpió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriás skorpió rád támad. Villámgyorsan elõrevág farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Méreg kerül a véredbe. Feléd üt ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Mellé! A fogaiddal támadsz. (12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Méreg! Sebzõdsz 6 ép-t.
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Pofádat nagyra tátva harapsz. Ez mellément. Az óriás skorpió téged támad. Lecsap rád farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Feléd suhint ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Méreg! 6 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.) [36 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

az 7451 tárgy azonosítása
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlesz egy kis mágikus kisugárzást. A kobra zöld köntöse: értéke 120 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +2% védekezés, +2 erõ, +2 gyorsaság. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

kf 7451 bekészíted a 7451. tárgyat
Leveszed a köpenyt. Felveszed a kobra zöld köntösét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

m 8 2 7144 4445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,2) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. (M 8,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol egy tûzpajzsot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol egy óriáserõt. Megindulsz a goblin kobra felé. Már ott is vagy! Támadod a goblin kobrát. Felé suhintasz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõrehajolva harapni próbálsz. Elkerülte.
*** 2. KÖR *** A goblin kobrát próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Harapásra nyitod szádat. (19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A goblin kobra holtan terül el.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%).
(M 7,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a förtelemférget. A förtelemféreg máris elõtted terem! A förtelemférget próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõrehajolva harapni próbálsz. (23 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A förtelemféreg kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban! 4 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 6,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Rastar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 90 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Uvar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 77 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 40 százas lépés után érkezett meg Rastar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Uvar érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
(M 6,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod a labirintust. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

m 6 1 7333 2225 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,1) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 7333,2225) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

k 219 275 436 kaland elvállalása
(219. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikertelen] Bizonyára valamilyen tulajdonságod fog nõni, ha beleülsz. Ahogy belehuppansz, megnyílik a föld szék alatt, és a mélybe zuhansz. (-11 ép.) Odakint térsz magadhoz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+15 életpont.)
(275. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni odáig. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris a lebegõ korongon termesz. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. johhtukul felé. Már ott is vagy! Az 1. johhtukul máris elõtted terem! A 2. johhtukul feléd rohan. Az 1. johhtukult próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (21 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Az 1. johhtukul hörögve elterül. A 2. johhtukul rád támad. Megpróbál megmarni. Hátraugrasz a támadás elõl. Szagától fuldoklasz. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. johhtukult. Lecsapsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Fürgén elhajolt. A 2. johhtukul hörögve elterül.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ és 2 drágakõ. Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(436. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriás skorpiót. Az óriás skorpió odajön hozzád. Megtámadod az óriás skorpiót. Lesújtasz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Fürgén elhajolt. Az óriás skorpió rád veti magát. Odacsap neked farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megmérgezett. Odacsap neked ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Méreg marja tested. Sebzõdsz 6 ép-t.
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Az óriás skorpió rád veti magát. Lecsap rád farkával. Elkerülted. Gyorsan feléd lendít ollóival. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Méreg marja tested. Sebzõdsz 6 ép-t.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+29 életpont.) [59 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (329. kaland, összköltsége 15 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Yarea, egy nõ. Tárgyai: utazóköpeny, bronzmedál, fejpánt, tõr, a merénylõ sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ. Így üdvözlöd: "Úgy állsz ott, mint akinek gyökeret vert a lába!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Jól odamondasz neki: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Yarea nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Útközben észreveszel egy gyilkos borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [ld. enc.] Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Tigirl, egy tutajos szemû, igézõ testû, csodás illatú, tigrisruhás, amazon kinézetû nõ. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, bronzmedál, sárga öv, bõrpáncél, a káosz ragyogó amulettje, a pontosság halotti maszkja, az egyensúly gyûrûje, a merénylõ csepp fülbevalója, suhanó csizma. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Buta vagy, mint a tök!" Azonnal visszavág: "Olyan szûk a ruhád, hogy visít alatta a bolha." Nem habozol, máris mondod: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Dühösen kiabálja vissza: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Tigirl a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Gal Etkins, egy hosszú fekete hajú, fejpántos, vörösen izzó szemû férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék rangú tagja. Tárgyai: kemény bõrpáncél, malachit karkötõ, sárga öv, nyaklánc, halotti maszk, kerek pajzs, csizma, utazóköpeny. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Gal Etkins már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid egy fehér amõba (#30) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megközelíted a zombit. A zombi máris elõtted terem! A zombit próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Harapni próbálsz. Mellé! A zombi téged támad. Feléd döf jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az 1. fehér amõba máris elõtted terem! Az 1. fehér amõbát próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A fogaiddal támadsz. (19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Az 1. fehér amõba holtan terül el. A zombi rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 2. fehér amõba odajön hozzád. Megtámadod a 2. fehér amõbát. Rávágsz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (23 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A 2. fehér amõba kileheli lelkét. A zombi rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 3. fehér amõba odajön hozzád. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Odacsapsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Acsarogva harapni próbálsz. (17 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A 3. fehér amõba hörögve elterül. A zombi rád támad. Rád vág jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
[A csatában összesen 132 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 339 sebzést okoztál, és 112 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 194 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ketteske, egy infúziós állvánnyal hadonászó, háborodott tekintetû, ápolásra szoruló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 27. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (7) / 0.75
[2] IQ: 4 / 1.65
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.60
[4] egészség: 5 / 2.80
[5] mágia: 1 / 0.75
[6] gyorsaság: 9 (11) / 1.06
[9] Méret/ép: 53 / 30
Min. méret: 52
Barlangméret: 54
PONTJAID
Varázspont: 18 / 18
Képességpont: 23 / 85%
Hõsi pont: 26 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 154 / 147
Hírnév : 322
Jóllakottság: 82%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 142 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 103 (3)
Leölt torzszülött: 130 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 5 (7) / 1.92 [16] tüskés bõr: 6 / 0 [26] lõfegyver: 5 / 0.48

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 1.05 [47] zárnyitás: 3 / 1.98 [48] mászás: 4 / 2.86
[64] átokszórás: 6 / 1.83        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 8 / 0 [101] szakért.: 5 / 3.76 [102] energiaszívás: 7 / 0
fog [103] méret: 8 / 0 [104] szakért.: 4 / 1.60 [105] vámpirizáció: 8 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 15 jégpaj                  

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
p
ism 4
vd

HARCI PROGRAMOD
1: jégpaj v.var. ha ellenfeled #22.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 6 30; VI erõ:100% ép:35%; PV 4 3 5 8; PSZ 46 47 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (7. épület), #10 (4. épület), #52 (20. épület), #320 (18. forduló), #248 (23. forduló), #219 (19. forduló), #436 (25. forduló), #329 (27. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 köpeny (#1135) * 1 Xantin bõröve (#169) 1 fejpánt (#1105)
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 halotti maszk (#1091) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 a kobra zöld köntöse (#7451)

Ékszerek, kincsek
538 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 kristályamulett (#130)
1 szimbólum (#1210) 3 drágakõ (#2)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
2 kés (#5) 1 parittya (#10) * 1 sziklarepesz (#13)
2 fogazott tõr (#6) 1 harci fejsze (#12) 2 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
2 liánvirág (#24) 6 winropu moha (#22) 4 csótányláb (#25)
2 ragálygomba (#26) 2 sötét mák (#23) 3 tejfonál (#28)
9 üvegcse (#14) 1 gyilkos boróka (#27)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 3 lemúr hártya (#161) 1 sárga gömb (#136)
2 pirgamit (#152) 6 nordkristály (#146) 2 mandibula (#157)
1 elektronit (#141)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY)
Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.