Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harci mutánsok
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 11:40:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2411-1

Karakterszám: 2411 Számlaszám: 11364
Fordulószám: 1 Játékhét: 2
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 87
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. okt. 9. 9h:42'
A következõ fordulód táplálható: 2006. okt. 10.

E-mail!

PHILIONEL KARRG'CHA KALANDJAI




Bezörget hozzád az egyik szomszédod, és megkérdezi, nincs-e kedved kirúgni a hámból, megünnepelni a megérkezést a szintre. Kis tûnõdés után bólintasz. Egész jó kis csapat verõdött össze! Végigsétáltok a barlangok elõtt, majd elhagyjátok a Központi termet, és átértek a kiszolgáló személyzet szállásait magukba foglaló, tágasabb barlangokhoz. Itt élnek többek között a Takarítók, azok a továbbköltözni nem akaró galetkik, akik a szint tisztaságáról gondoskodnak, és a Szállítók, a nagydarab, ámde nem túl okos fickók, akik a szintek közötti temérdek szállítási feladatot végzik el. Szigorú rendben sorakoznak a Rendfenntartók barlangjai, õk gondoskodnak róla, hogy a törvényeket mindenki betartsa, és szükség esetén megleckéztetik azokat, akik a szint dolgozóira mernek támadni a pimaszabb fiatalok közül. Ezt persze kevesen kockáztatják meg, hiszen legalább egy év elzárás jár érte. És itt élnek persze a kereskedõk, gyógyítók, tanítók és más hasonlók. Némelyik átmenetileg vendégeskedik itt, klánja, szövetsége vagy a Hegy vezetõinek megbízásából, mások itt élnek már azóta, hogy képtelenek voltak a csarnok szentélyéig eljutni, és munkát vállaltak. És persze itt van a szint kocsmája is, amelyet a fiatal, fejlõdni kívánó galetkiknek tilos látogatniuk, de persze néha-néha, különleges alkalmakkor megszegik a törvényt, és belekóstolnak az erjesztett gombából készült ital, az iwiri kesernyés nedûjébe. A csoportban van egy idõs galetki, õ fizet mindenkinek egy-egy italt. Nevetgéltek, beszélgettek, aztán egyszercsak füttyszó harsan, és valaki azt suttogja: a Rendfenntartók! Iszkiri, rohantok vissza a Központi Csarnokba. De azért jó móka volt!
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
2006.10. 6. A játékvezetõ a beküldött AK-s kupon alapján beállította neked a 61. kalandot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*ápr. 26.* Zraw a pusztító teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*szept. 22.* Shai-Hulud a férgek ura és Hooded pszi párbajt vívtak. Shai-Hulud a férgek ura került ki gyõztesen. *szept. 25.* Shai-Hulud a férgek urát kis híján megölte egy xenomorf gyermek. *szept. 26.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett. *szept. 26.* A Magiszterek szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *szept. 27.* Amorpheus Amorphea pszionikus küzdelemben diadalt aratott Fortian felett. *szept. 28.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hooded felett. *okt. 3.* Lóarcú Vaszilt majdnem felfalta egy troglodita. *okt. 3.* Nemesis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Belatucadrus felett. *okt. 3.* Nemesis és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen. *okt. 3.* Signy Mallory rangja a Mágusok Klánjában "varázslómester" lett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

vi 90 30 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 90 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 30%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

gy 30 felt. gyógyítás 30%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 30 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 100 3 100. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot jobb csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 3.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 44.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

cs 26 csapdaállítás 26 TVP-ért
Csapda állításához támad kedved. Aprólékos, már-már szinte mesteri munkát végzel. Csapdád (26 TVP-s) rejtettsége: 1, sebzése: 7-15.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

pv 5 4 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Arlach, a kalandor, egy intelligens, mágikus galetki férfi. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Arlach, a kalandor által meséltekbõl, megtudod, mi az a mikropoid. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Ahogy belépsz a terembe, rögtön érzed a mágia tömény jelenlétét. A terem egy sarkában valami döbbenetes dolgot pillantasz meg. Apró, zselészerû, lüktetõ golyók tömege egy széles és vastag függönyt alkot, amely a magasból lóg alá. A furcsa képzõdmény tetején pedig valami mozgást látsz! A dolog veszélyesnek látszik, de rögtön életre kel benned a felfedezõ. Vajon mi lehet odafent? Érdemes lenne valamikor megvizsgálni. (426. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Elkerülte. Az óriáscsótány rád veti magát. A csáprágójával támad. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Az óriáscsótány rád támad. Harapni próbál. (9 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Támadod az óriáscsótányt. Lesújtasz jobb csápoddal. (8 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

vd 125 vadászat
[Nem vadászhatsz 125. torzszülöttre.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány feléd rohan. Támadod az óriáscsótányt. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (4 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád támad. Elõrehajolva marni próbál. (9 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+17 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

kno 15 1 15. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 2. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

kno 6 2 6. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

kno 4 2 4. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét. 3 életpontnyit sebzõdsz. Megközelíted a mélységi gnómot. Megtámadod a mélységi gnómot. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A mélységi gnóm a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske! Sebzõdsz 3 ép-t. Támadod a mélységi gnómot. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (6 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy kés és 6 arany. [ld. enc.] A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+21% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

m 9 6 1111 2222 3333 2222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,6) Azon a koordinátán fal van, oda nem mehetsz.
(M 1111,2222) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 3333,2222) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

m 2211 1111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2211,1111) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a mikropoid felé. Már ott is vagy! A mikropoid máris elõtted terem! Támadod a mikropoidot. Lesújtasz jobb csápoddal. (9 ép-t sebeztél). A mikropoid rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 jobb csáp szakértelem; [19 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 52 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 66 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 208 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Philionel Karrg'cha, egy szürkészöld, kinövésekkel tarkított bõrû, magas és kopasz galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.40
[2] IQ: 3 / 0.05
[3] ügyesség: 3 / 0.30
[4] egészség: 3 / 2.20
[5] mágia: 1 / 0
[6] gyorsaság: 3 / 2
[9] Méret/ép: 41 / 11
Min. méret: 21
Barlangméret: 44
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 12 / 11%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 67 / 52
Hírnév : 0
Jóllakottság: 143%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 8 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 6 (2)
Leölt torzszülött: 6 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 2 / 0 [26] lõfegyver: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.26 [68] zene: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.04      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 30; VI erõ:90% ép:30%; PV 5 4 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 26 szint: 1 sebzés: 7-15

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület), #492 (0. forduló), #426 (1. forduló).

TÁRGYAID

26 arany (#1) 1 kés (#5)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 6 arany (#1), 1 kés (#5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MIKROPOID (1. LÉNY)
A mikropoidok apró, fényes fekete gömbtestû lények, rengeteg apró lábbal. Nagyon mozgékonyak, könnyen tudnak irányt változtatni. Szemük nincsen, de valamilyen módon persze tájékozódnak (soha egyetlen tudós sem vette a fáradtságot, hogy mikropoidot boncoljon). Csak onnan tudhatod, hogy merre van az eleje, hogy a sok apró foggal teli száját hatalmasra tátja támadáskor. A harapás apró tûszúrás csupán, de a bénító méreg hamar harcképtelenné tehet még egy nagyobb áldozatot is. A mikropoidok a tûzzel és az elektromossággal szemben különösen ellenállók. Táplálék: zöldvérûek, micinisták számára.



ÓRIÁSCSÓTÁNY (7. LÉNY)
Az óriáscsótány valóban óriási, annyira nagy, hogy az eltaposásnál hatékonyabb módszereket kell keresni az elpusztítására. Ez persze egyben azt jelenti, hogy kiváló gyakorlási lehetõség az óriáscsótánnyal való küzdelem egy fiatal, kezdõ galetki számára. És még ha ez nem lenne elég, sok galetki szívesen fel is falja a tejivók közül a potroha alatt csörgedezõ finom nedûért. Kedvelt eledele persze a rovarevõknek is. Az óriáscsótányok párzáskor savas anyagot köpnek egymásra, (kedves szokás), ezért aztán kitinpáncéljuk kiválóan védi õket mindenféle maró anyag ellen.



MIÉRT MENEKÜLTEM?
Egy kezdõ galetkivel gyakran elõfordul, hogy egy csatában nem gyõz, sõt, akár rögtön a harc elején elmenekül. Ha rögtön a harc kezdetén elszaladsz egy torzszülött elõl, akkor annak az az oka, hogy a VI parancsban megadottnál erõsebb ellenféllel kerültél össze. A karakterlapodon, a galetki erõ utáni második szám a harci erõd. A VI parancs ezeknek a harci erõk arányát hasonlítja össze, ha pl. a te harci erõd 100, a torzszülötté 65, és a VI után 60% van megadva, menekülni fogsz, ha 65%, harcolni. A VIselkedést érdemes 70-100% körülire beállítani.
Ha harcoltatok, de a 4. kör elõtt elszaladtál, akkor annak az volt az oka, hogy az életerõd a VI második paraméterében megadott százalék alá zuhant. Ezt az értéket kezdetben nem érdemes 30%-nál kevesebbre állítani, mert ha elájulsz a torzszülöttel szembeni harcban, méreted 1-2-vel csökkenhet. Másik játékossal való harcban sem a VI elsõ, sem a második paraméter nem számít, tehát bármilyen erõs galetkivel is harcolsz, és mindig elájulásig - hiszen ha egy galetki gyõz feletted, nem ér semmilyen hátrány.
Elõfordulhat, hogy olyan torzszülöttel találkozol, amelyet képtelen vagy megölni. Ennek fõ oka az lehet, hogy csak egy bizonyos fajta lehelethez értesz, és az a lény az ellen a támadás ellen magas immunitással rendelkezik. Ilyenkor a legokosabb, ha a végtagodon is fejlesztesz egy kicsit, hogy végsõ soron azzal is meg tudd ölni. A gép mindig azt a támadási formát választja neked a harcban, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Vigyázz, ha éhezel, csökken a támadási esélyed, és a leheleted is kevesebbet sebez. Ha egy torzszülöttel semmiképp sem boldogulsz, add ki rá a BA parancsot, és akkor mindig el fogsz elõle szaladni. Vigyázz azonban, az Õsök Csarnokában élõ torzszülötteket mindenképpen le kell gyõznöd, ilyenkor a BA parancs nem segít.



MÉLYSÉGI GNÓM (10. LÉNY)
A mélységi gnómok szánalmas teremtmények, mindössze két lábuk és karjuk van, nincsenek agyaraik, és nagyon aprók. Fizikai támadásra gyakorlatilag képtelenek, mindössze nevetséges mágikus képességük van. Valljuk be, ez egy halálra ítélt faj, valószínûleg néhány évtizeden belül ki fog pusztulni, és ettõl még magas mágiaellenállásuk sem menti meg õket. Különösen, mert a zöldvérûek és a mágiafalók aktívan vadásznak rájuk. Egyetlen dolog szól a javukra, hogy aránylag ellenállóak az elektromossággal szemben.



KÉS (5. TÁRGY)
Az egyik legprimitívebb pattintott kõfegyver, a kés igencsak siralmas eszköz az önvédelemhez: sebzése D4, annyi, amennyit a leggyengébb fogakkal képes egy galetki okozni. Nyilvánvaló, hogy ennek használatára csak egy puhány, harcképes végtagok növesztésére nem képes humanoid kénytelen szorítkozni. Ha tréfából használni akarod, akkor a KF 5 (végtag) paranccsal veheted kézbe (ha pl. az elsõ végtagodban akarod használni, a KF 5 100 parancsot add ki).



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).
BEFIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL
A nyomtatott szabálykönyvben nem szerepel, ezért itt szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy az ÕV-s számládra lehet banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben mindenképpen szerepeljen az ÕV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.