Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 17:37:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2381-50

Karakterszám: 2381 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 50 Játékhét: 168
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 151
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 0
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. dec. 17. 9h:22'
A következõ fordulód táplálható: 2007. dec. 18.

E-mail!

SHARANA KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Hegylakó, egy léttel kapcsolatos bizonytalanságot sugárzó nõ. Tárgyai: sisak, pikkelyvért. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Hegylakót, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Hegylakó sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a Krónika. [ld. enc.]
** 6. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 fogazott tõrt. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 6. NAP ** Nem átall háborgatni Krol Rahn, egy rövid, fekete hajú, zöld szemû, magas, vézna férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. A következõket látod nála: az elektromosság amulettje, a pontosság zöld köntöse, a tudás szimbóluma, bronzmedál, szivárvány karkötõ, villámöv, az egyensúly gyûrûje, az elektromosság sisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Végül Krol Rahn feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a zombi mester. [ld. enc.]
** 9. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 27 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jan. 15.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *feb. 6.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hooded felett. *feb. 27.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Toxi felett. *már. 5.* Ambassadar csatában legyõzte Éjfényt. *már. 6.* Ambassadar és Athlan megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *már. 26.* Avvocato Terrasinit legyõzte harcban egy repkedõ pöfeteg. *ápr. 11.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy nedonkopó. *máj. 2.* Fortian és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *máj. 9.* Amorthis gyõzelmet aratott Leslie felett. *máj. 24.* Aranyszemû Reglinde rangja a Bárdok Klánjában "minden dalok mestere" lett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 500.]

kno 11 15 11. képességre 15 képességpont
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled! [Ld. Szabálykönyv, méret.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 500.]
m 3 7 8112 2211 1122 2332 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,7) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 112) A legközelebbi feladat megoldásánál 112 lesz a válaszod.
(M 4,7) A következõ terem keletre van, így arra mész. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Ha 6 szárnyas bolhedor 2 hét alatt 72 kiló bogarat fal fel, akkor 2 szárnyas bolhedor 3 hét alatt hány kiló bogarat eszik meg?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [112] - Hibás megoldás - mondja a fagyos hang.
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,6) A folyosó északra vezet. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 3,5) Az északra menõ folyosót követed. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 3,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. Hmm, itt már voltál.
(M 3,7) A délre vezetõ folyosót követed. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 486.]

be 6 meglátogatod a 6. épületet
Visszatérsz szállásodra. Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Széles mosollyal közlöd, hogy a galetki bajnok helyére pályázol. 10 arany belépõt fizetsz. Közben megtudod, hogy az aréna jelenlegi örökös bajnoka Alba Regina, akinek a klónja egymás után 43 alkalommal gyõzte le ellenfeleit. Kiáll a porondra ellenfeled, Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû, szúrós szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: bõrpáncél, bronzmedál, a nyomkeresés fejpántja, görbekard, az angyalok karikaszimbóluma, zöld köntös, az energia malachit karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, vándorcsizma.

*** 1. KÖR *** Ogre a renegát harcos odajön hozzád. Ogre a renegát harcos irányába mozogsz. Ogre a renegát harcos rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (25 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-22 ép.) Támadod Ogre a renegát harcost. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (18 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Ogre a renegát harcos téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (28 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-24 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni...
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+17 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 463.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 29 vadászat
[Zombi torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi feléd rohan. A zombit próbálod megsebezni. Odacsapsz bal karmoddal. Elhibáztad. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). A zombi rád támad. Feléd döf jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). A zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Elteszed a zsákmányt, ami 17 arany és egy hamis arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]

vd 29 vadászat
[Zombi torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi feléd rohan. Megtámadod a zombit. Odacsapsz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Lesújtasz jobb karmoddal. El sem találtad. A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Támadod a zombit. Felé ütsz bal karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Felé suhintasz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Elrakod a zsákmányt, ami 12 arany.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 430.]

vd 29 vadászat
[Zombi torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elemi rin elvarázsol egy sorvasztást. Ezt most megúsztad. Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az elemi rint próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (16 ép-t sebeztél). Az elemi rin kileheli lelkét.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A hájas worpel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sebezhetetlenség! A hájas worpel elmormol egy gránitbõr varázslatot. Megrohamozod a hájas worpelt. Támadod a hájas worpelt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (18 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy éhínséget. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Támadod a hájas worpelt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (19 ép-t sebeztél). A hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a szárnyas bolhedort. A szárnyas bolhedor feléd mozog. Támadod a szárnyas bolhedort. Lecsapsz bal karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Rávágsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Viszed, ami mozdítható: egy bolhedor szárny.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (16 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Lecsap rád bal mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád jobb mancsával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Gathar, egy középmagas, sportos testalkatú, nyugodt természetû férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, kristályamulett, bronzmedál, csontamulett, a ragadozó könnyû láncinge. Gathar mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Gathar finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (425. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Kald Syrax, egy fekete tüsi hajú, zöld szemû, rövidre nyírt szakállú férfi. A következõket látod nála: bõrpáncél, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca, fekete csizma, parittya, szivárvány karkötõ, átlátszó köntös, szárnyas sisak. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Kald Syrax pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az óriásnövés itala. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 263 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 333 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 541 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sharana, egy emberbõrû, patkányfarkú,fûrge nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez az 50. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 3.90
[2] IQ: 5 / 2.90
[3] ügyesség: 7 / 1.40
[4] egészség: 7 / 6.30
[5] mágia: 3 / 1.30
[6] gyorsaság: 8 (5) / 0.85
[9] Méret/ép: 63 / 9
Min. méret: 64
Barlangméret: 66
PONTJAID
Varázspont: 26 / 26
Képességpont: 20 / 37%
Hõsi pont: 20 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 20%
Galetki erõ: 188 / 151
Hírnév : 422
Jóllakottság: 127%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 47 (1)
Galetki gyõzelmek: 13 (0)
Torzsz. csaták: 256 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 233 (5)
Leölt torzszülött: 278 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 20 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (6)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 16%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Használd a KNO parancsot húsz alkalommal! [számláló: 2] 2.) Ölj három zombit, csak lehelettel! 3.) Hozz öt õsi relikviát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 9 (11) / 6.52 [16] tüskés bõr: 8 / 4 [18] tûzimmunitás: 1 (3) / 0
[19] hidegimmunitás: 1 (2) / 0 [21] elkt.immunitás: 1 (2) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 1.10 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.99 [47] zárnyitás: 4 / 0.85
[48] mászás: 5 / 1.15 [49] rugalmasság: 5 / 0 [58] nyomkeresés: 5 / 1.90
[63] éberség: 1 / 0.12 [64] átokszórás: 5 / 2.50    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 7 / 0.36 [102] vámpirizáció: 10 / 0  
jobb karom [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 5 / 1.40      

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 2
p


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 15 1 2; VI erõ:80% ép:15%; PV 1 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (4. épület), #459 (27. forduló), #269 (34. forduló), #410 (33. forduló), #494 (38. forduló), #387 (48. forduló), #425 (50. forduló), #401 (49. forduló), #440 (39. forduló), #330 (49. forduló), #499 (45. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a hatalom mellvértje (#6895) * 1 a szalamandra fejpántja (#25855) * 1 a Tél ezüstlánca (#170)
* 1 bíbor láncing (#1032) 1 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) 395 arany (#1) 2 hamis arany (#809)
* 1 karikaszimbólum (#1211) 1 kõamulett (#1196) * 1 malachitgyûrû (#1227)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a küzdelem tõre (#20650) 1 fogazott tõr (#6) 1 harci fejsze (#12)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 tejfonál (#28)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 2 molad púp (#16)
1 pirgamit (#152)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 19 arany (#1), 1 hamis arany (#809), 1 õskõ (#8), 1 bolhedor szárny (#15).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KRÓNIKA (783. TÁRGY)
A galetki faj történeteit most összegyûjtötték, összefoglalták egy 12 kötetes krónikában. A krónikákat elolvasva, olyan tapasztalatra teszel szert, amely mindaddig meglesz, amíg a krónikák a birtokodban vannak (ehhez KFelni sem kell õket). Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulódban, és annyi százalékkal csökken az esély, hogy tárgyaid tönkremenjenek. Ennyivel csökken az is, hogy hányas IQ kell a varázslatok elsajátításához. Pl. ha 12 krónikád van, akkor ha egy varázslathoz 30-as IQ kellene, neked elég lesz 18. Ezenfelül, a krónikák számától függõen nõ a kapott lélekenergia is (krónikánként 0.5-2%-kal, attól függõen, hogy hányadik szinten élsz, tehát pl. egy magasabb szintû galetki 12 krónika mellett minden csatából +24% lélekenergiát kap, és ez nem számít az esetleges korlátozásokba). Összesen legfeljebb 12 Krónika hatása adódik össze, akkor is, ha valahogy több lenne a birtokodban. Nem átadható.



ZOMBI MESTER (80. LÉNY)
Az elmúlt évszázadokban rengeteg csatát vívtak már a Hegy fény nélküli járataiban. Az elesettek tetemeit gyakran animálják gonosz nekromanták, hogy aztán ezeket a lélektelen gyilkológépeket, a zombikat küldjék a harcba. Néha, különleges esetekben, sikerül még megkötni a halott harcos a helyszínen kísértõ lelkét: ilyenkor a rothadó testhez visszaláncolják a szellemet, és engedelmességre kényszerítik, ez a zombi mester. A dolog elõnye, hogy a nekromanta ezzel egy intelligens szolgát kap, a hátránya, hogy a zombi mesterben határtalan gyûlölet izzik gazdája iránt. Talán mondani sem kell, a zombi mester rothadó húsa nem jelent táplálékot senki számára.



ÓRIÁSNÖVÉS ITALA (60. TÁRGY)
Az óriásnövés hatására izmaid megduzzadnak, végtagjaid óriásira nõnek, igazi tomboló gigász lesz belõled. Az ital hatása egy harc idõtartamára szól, célszerû tehát úgy használni, mint a védekezõ varázslatokat, harci programmal vagy varázslat listában. Elfogyasztásakor minden végtagod mérete megnõ öttel, az erõd pedig hattal. [Az italt csak harcban lehet alkalmazni, tulajdonságpróbán nem.]




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.