Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 20:32:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2378-147

Karakterszám: 2378 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 147 Játékhét: 165
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 497
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. jún. 7. 9h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2004. jún. 10.

E-mail!

MARÓ SAVARIN KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Felszerelése: a Kõ Kardja, khaldoran öv, a sav fülbevalója, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, az entek háromszögszimbóluma, a sebesség könnyû láncinge, a tárgyalás gyûrûje, ében nyílpuska, a sólyom utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje, a sólyom amulettje, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a káosz mesés szimbóluma, a lich szárnyas sisakja, ozin fülkarika. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "De egy ronda egy baromnak születtél!" Nem késel a válasszal: "Te szerencsétlen orgling fattyú!" A következõt mondja neked: "Te idétlen torszülött-karikatúra!" Nem késel a válasszal: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Ezt mondja neked: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Ezt kiáltod vissza: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Így szól hozzád: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Shai-Hulud a férgek ura a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 1. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Landrina a Hercegnõ vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 3. NAP ** Cass ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a balek zsákja!
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ. [aura: 1-es gránitbõr.] A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. Viselt tárgyai: Behemót kerek pajzsa, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a harcmûvész könnyû láncinge, az erõ szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a gladiátor csepp fülbevalója, a bûz halotti maszkja, a túlélés öve, kék gömb, a tudós márványgyûrûje, a harcos díszes karkötõje, a védekezés karikaszimbóluma, ozin fülkarika, a ragadozó könnyû íja. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Casst. Cass odajön hozzád. Megtámadod Casst. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (51 ép-t sebeztél). Cass téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. (66 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lecsap rád farkával. (32 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Illatozik (-19 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 147 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Cass meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Trollagyar, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az élet utazóköpenye, szivárványkristály, kék gömb, ében nyílpuska, a lich malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje, a káosz árnyéköve, Örökkévalóság Gyémántja, a kígyó bõr mellvértje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a merénylõ márványgyûrûje, spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Lesprinteltek a boltba. Mindketten felszerelési tárgyakat vásároltok, majd összehasonlítjátok, ki tudta az árukat jobban lealkudni (ezután persze a tárgyakat visszaadjátok a boltosnak, hogy mégsem kellenek, selejtesek). Hát bizony gyengén szerepeltél! Elkh Alhan Dozo sokkal jobb kereskedõ, mint te.
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ. A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. A következõket látod nála: Behemót kerek pajzsa, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a harcmûvész könnyû láncinge, az erõ szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a gladiátor csepp fülbevalója, a bûz halotti maszkja, a túlélés öve, kék gömb, a tudós márványgyûrûje, a harcos díszes karkötõje, a védekezés karikaszimbóluma, ozin fülkarika, a ragadozó könnyû íja. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Cass irányába mozogsz. Cass közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod Casst. Savat lehelsz ellenfeledre. (52 ép-t sebeztél). Cass rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Beléd próbál marni fogával. Ez mellément. Villámgyorsan elõrevág farkával. Elhibázta. Illatozik (-15 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod Casst. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (56 ép-t sebeztél). Cass rád veti magát. Bever egyet jobb mancsával. El sem talált, haha. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (61 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Meglóbálva zúz farkával. Félrehajoltál. Illatát döbbenten szippantod be (-17 ép.)
*** 3. KÖR *** Casst próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (46 ép-t sebeztél). Cass ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 170 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Cass megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 7. NAP ** Látogatód érkezik, aki Kajás, egy örökké éhes és büdös férfi. [aura: átokszórás: 9.] A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bõrpáncél, bronzmedál, az entek köntöse, az Örökkévalóság Rubinja, a tudás karikaszimbóluma, szivárvány karkötõ, a remete görbekardja, az elfek vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, spanyolcsizma, Enyészmester. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Kajást, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+7% jóllakottság)
** 11. NAP ** Felkeresi barlangodat Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. [aura: 4-es elektromos kéz.] A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. Viselt tárgyai: Trollagyar, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az élet utazóköpenye, a tökéletesség csatos öve, szivárványkristály, kék gömb, ében nyílpuska, a lich malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje, Örökkévalóság Gyémántja, a kígyó bõr mellvértje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a merénylõ márványgyûrûje, spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Lesprinteltek a boltba. Mindketten felszerelési tárgyakat vásároltok, majd összehasonlítjátok, ki tudta az árukat jobban lealkudni (ezután persze a tárgyakat visszaadjátok a boltosnak, hogy mégsem kellenek, selejtesek). Hát bizony gyengén szerepeltél! Elkh Alhan Dozo sokkal jobb kereskedõ, mint te.
** 11. NAP ** Látogatót kapsz, aki Malior az Éjben Kacagó, egy fekete hajú, fekete bõrû, piros szemû galetki férfi. A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. Viselt tárgyai: khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a bénaság fülbevalója, a túlélés szürke maszkja, a lich márványgyûrûje, a harcmûvész kõamulettje, vándorcsizma, kék gömb, a háború köve, a kalmár nyaklánca, az angyalok vas lemezpáncélja, Rogan karkötõje, bronz porontyköpeny, üvegszimbólum. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Malior az Éjben Kacagó Tudati méreg +1 méreg (-8)27 (-2)38 Maró Savarin Tudati méreg +2 méreg (-7)33 (-1)39
2. Malior az Éjben Kacagó Sz.áll.roncsolása -20 PE (-17)10 (-22)16 Maró Savarin Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)20 (-21)18
3. Malior az Éjben Kacagó Tudati méreg kudarc (-8)2 (-16)0 Maró Savarin Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)7 (-1)17

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+18% pszi támadás, +18% pszi energia.)
** 12. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Jelena, egy ábrándos teremtés. Hosszú haja a derekát és a szivedet is verdesi. Üde nõ. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Tárgyai: az ellenállás malachitgyûrûje, az elektromosság barbár lándzsája, Rogan karkötõje, Enyészmester, a tökéletesség vas lemezpáncélja, a füvész köpenye, bronzmedál, a villám vassisakja, a villám malachit karkötõje, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a villám csepp fülbevalója, ezüstmedál, a tökéletesség hosszú íja, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, a lich kerek pajzsa, a tudós fülbevalója, a mutáció gyémántja, spanyolcsizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. [Látogatód zsebébõl kipottyant a spanyolcsizma de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Köszönés helyett ezt mondja: "Verjen meg a búbánat!" Így válaszolsz: "Te ocsmány féreg!" A következõt mondja neked: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." Ezt kiáltod vissza: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Így szól hozzád: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Így válaszolsz: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Igaz, hogy amikor anyád, a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske agyadért?" Rögtön visszavágsz: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Jelena csak tátog válasz helyett. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Jelena dühös pillantást vet rád. (+8% lélekenergia.)
** 17. NAP ** Eljön barlangodba Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ. A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. Felszerelése: Behemót kerek pajzsa, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a harcmûvész könnyû láncinge, az erõ szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a gladiátor csepp fülbevalója, a bûz halotti maszkja, a túlélés öve, kék gömb, a tudós márványgyûrûje, a harcos díszes karkötõje, a védekezés karikaszimbóluma, ozin fülkarika, a ragadozó könnyû íja. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Cass felé. Már ott is vagy! Cass feléd rohan. Megtámadod Casst. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (50 ép-t sebeztél). Cass téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (55 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -3 tüskés bõr.) Odacsap neked farkával. (35 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megérzed illatát (-16 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 132 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Cass meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 18. NAP ** Bezörget hozzád Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. Tárgyai: Trollagyar, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az élet utazóköpenye, a tökéletesség csatos öve, szivárványkristály, kék gömb, ében nyílpuska, a lich malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje, a torony vándorcsizmája, Örökkévalóság Gyémántja, a kígyó bõr mellvértje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a merénylõ márványgyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Mindketten felmarkoltok egy marék homokot, és megpróbáljátok eladni az arra járó galetkiknek. Aki elõször jár sikerrel, az a nyertes! Hát bizony gyengén szerepeltél! Elkh Alhan Dozo sokkal jobb kereskedõ, mint te.
ÿMilgandoltás elõtt valamivel hegymélyi kürtök hangja szólítja egybe a szint lakóit. A helytartó áll ki palotája erkélyére és dörgõ hangon kihirdeti:
- Amilyen mély szomorúság lakozott szívünkben néhány napja, oly nagy a vígasság ismét köztünk! A népünket oly szomorúan megosztó klánháborúk után az orgling veszedelem ismét eggyé kovácsolt bennünket. Minden galetki szintjétõl és klánjától függetlenül elismerést érdemel, mert feladatát elvégezte, a harcát megvívta a maga módján. Az orglingok szétszéledtek és csak egy-két elszórt esetben találkoztak vadászaink elvarázsolt orglingokkal. A császár elismerését fejezi ki mindenkinek, és hatalmas lakomát rendez a gyõzelem megünneplésére. Telezabáljátok magatokat a sok finomsággal, és közben örömmel szívjátok magatokba a felszabaduló lélekenergiát.
(+8 KNO.) Csak azt sajnálod, hogy az orgling varázsitalokat és orglinggyökereket be kellett szolgáltatnod, nem tarthattad meg õket.
A hatalmas lakoma közepette a császári biztos nyilvánosan felsorolja azon galetkik neveit, akik a legtöbb orglinggal végeztek a lázadás ideje alatt.
Szinteden a legügyesebb, a legtöbb mocskos orglingot kiirtó galetki Cass volt, aki 40 orglinggal végzett! A hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú galetki nõ meghatódva veszi át jutalmát, ami Földanya vándorcsizmája, egy õskõ és az orgling lázadás emlékérme. A második legtöbb orglingot leölõ galetki ezen a szinten Szivató volt, aki 28 orglinggal végzett! A szemüveges, hosszúhajú, gyámoltalan kinézetû, állandóan szívó galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami a harcos díszes köpenye és az orgling lázadás emlékérme. Aki pedig harmadikként került ki az orglingok pusztításából, az Guppina volt, aki 28 orglinggal végzett! A leírhatatlanul gyönyörû, testét csak lángokkal takaró, vadóc, örökifjú galetki nõ meghatódva veszi át jutalmát, ami a sebezhetetlenség fekete csizmája és az orgling lázadás emlékérme. ÿ *** 5.20. *** Acélidegzetesszencia (#2190) belépését kérte a szövetségetekbe.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20782.) A te szinteden a legnevesebb Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. (hírneve 4116.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*ápr. 16.* Shai-Hulud a férgek ura és Hooded pszi párbajt vívtak. Shai-Hulud a férgek ura került ki gyõztesen. *ápr. 16.* Tintilla, a Derûs teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *ápr. 16.* Tintilla, a Derûs és Jelena pszi párbajt vívtak. Tintilla, a Derûs került ki gyõztesen. *ápr. 16.* Tintilla, a Derûs csatában legyõzte Böfikét. *ápr. 27.* Ogremoch-ot kis híján megölte egy arhomad varangy. *ápr. 28.* Jelena teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 4.* Shai-Hulud a férgek urát legyõzte harcban egy orgling kutya. *máj. 4.* Brutusz pszionikus küzdelemben diadalt aratott Halál Hozó felett. *máj. 5.* Tintilla, a Derûs felköltözött a következõ szintre. *máj. 14.* Shai-Hulud a férgek ura új végtagot növesztett!
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 13.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *ápr. 16.* Endyrt legyõzte harcban egy túlfejlett elmanakh. *ápr. 19.* Theo elsõként ért el 43-as mágia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *ápr. 23.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák és Dark Selina pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *máj. 3.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Galarin Thorfel felett. *máj. 7.* A 15103 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *máj. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Heliort. *máj. 17.* Alba Regina és Zordon pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Leveszed a gladiátor vándorcsizmáját. Felveszed a spanyolcsizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

kno 9 12 9. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot a méreted növelésére (+6 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

kno 12 7 12. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 31. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

t 50 24 50. szakértelem tanulása 24 TVP-ért
Vitatkozni kezdesz egy szomszédoddal a világ dolgairól. Végül egyikõtök sem fogadja el a másik igazát, de azért érzed, hogy a te érveid igazán meggyõzõek voltak.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

bb 3 4 5 8 9 több épület meglátogatása
[be 3:] Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap) {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 20 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Lépkaparó Holy, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 görényteknõc (#134) [aura: imm. méregre: 10.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. görényteknõcöt. Az 1. görényteknõc feléd rohan. A 2. görényteknõc feléd rohan. Az 1. görényteknõcöt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (51 ép-t sebeztél). Az 1. görényteknõc téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bûze kellemetlen számodra. (-30 ép.) A 2. görényteknõc téged támad. Harapni próbál fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Nehezen bírod a szagát. (-33 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. görényteknõcöt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (55 ép-t sebeztél). Az 1. görényteknõc rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Szagától fuldoklasz. (-32 ép.) Az 1. görényteknõc hörögve elterül. A 2. görényteknõc rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Bûze kellemetlen számodra. (-30 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 133 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 18 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 17 életpontot. (-3 vp.) Gyógyulsz 19 életpontot. (-3 vp.)

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Yworlitch mentát régi ismerõsként üdvözöl.
- Barátom! Nagyon hálásak vagyunk azért, amit eddig értünk tettél. Cserébe meghívlak egy asztrális vadászatra, amelynek nem titkolt célja egy legendás idõkristály megszerzése. Ha alkalmas, akár már most is indulhatunk! (25. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint.
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

k 443 305 251 kaland elvállalása
(443. kaland:) A kötél még mindig ott lóg, ahol hagytad. Úgy tûnik, mintha minden fogásnál le akarna szakadni, de te bízol abban, aki a kötelet ideaggatta. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] A kötél egy barlangnyílásból nyúlt ki. Felhúzod magad, és belépsz.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík az orgling disznó felé mozog. Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! A tûzféreg megközelíti az orgling disznót. Az orgling disznó feléd rohan. A tûzgyík az orgling disznót támadja. Támadod az orgling disznót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (27 ép-t sebeztél). A tûzféreg az orgling disznót támadja. Az orgling disznó rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Ez mellément. Bûze fojtogat. (-9 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling disznót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (21 ép-t sebeztél). A tûzgyík az orgling disznót támadja. A tûzféreg az orgling disznót támadja. Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 24/0, a tûzgyík: 6/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Szolgáidnak is jut 9%. A tûzféreg kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 14 életpontot. (-3 vp.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(305. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Bemászol a barlangba.
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.

(251. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) és egy zombi (#29) [aura: 3-as méretû 6-os szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** A tûzgyík elindul a zombi felé. Megindulsz az 1. zombi mester felé. Már ott is vagy! A tûzféreg a 2. zombi mester felé mozog. A 2. zombi mester a tûzféreg irányába megy. Az 1. zombi mester odajön hozzád. A zombi a tûzgyík irányába megy. A tûzgyík és a zombi egymással harcolnak. Az 1. zombi mestert próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (49 ép-t sebeztél). A tûzféreg és a 2. zombi mester egymással harcolnak. Az 1. zombi mester téged támad. Feléd döf jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A tûzgyík és a zombi egymással harcolnak. A zombi kileheli lelkét. A tûzféreg és a 2. zombi mester egymással harcolnak. Megtámadod az 1. zombi mestert. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (49 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A tûzféreg halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. zombi mester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy animáció! A tûzféreg csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A tûzgyík és a tûzféreg egymással harcolnak. Megtámadod az 1. zombi mestert. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (48 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. zombi mester elvarázsol egy animációt. A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Az 1. zombi mestert próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (53 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A tûzgyík és a tûzféreg egymással harcolnak. A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. El sem talált, haha.
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. zombi mester elmormol egy animációt. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Támadod az 1. zombi mestert. Savat lehelsz ellenfeledre. (52 ép-t sebeztél). A tûzgyík és a tûzféreg egymással harcolnak. A tûzgyík hörögve elterül. Az 1. zombi mester rád veti magát. Rád vág jobb karmával. Félrehajoltál. A zombi téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Az 1. zombi mester regenerálódik.
A tûzféreg zombija hangtalanul összecsuklik. Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 260 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 52/55, a tûzgyík: 58/43.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 14 életpontot. (-3 vp.)
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni... (453. kaland, összköltsége 20 TVP.) Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 4 ép-t. A tûzféreg ellenállt a varázslatnak. A tûzgyík ellenállt a varázslatnak. Az árnyékmester irányába mozogsz. A tûzgyík megközelíti az árnyékmestert. A tûzféreg az árnyékmestert rohamozza. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (41 ép-t sebeztél). Az árnyékmester halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 0/0, a tûzgyík: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak 7% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík a warnök irányába megy. A tûzféreg elindul a warnök felé. A warnök felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A warnök közelebb jön, hogy támadhasson. A tûzgyík a warnököt támadja. A tûzféreg a warnököt támadja. Megtámadod a warnököt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (44 ép-t sebeztél). A warnök hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 15/0, a tûzgyík: 9/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak 7% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 2 drágakõ. A tûzgyík kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 csótánylábat. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík elindul a tûzszalamandra felé. A tûzféreg megközelíti a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra irányába mozogsz. A tûzszalamandra feléd rohan. A tûzgyík a tûzszalamandrát támadja. A tûzféreg a tûzszalamandrát támadja. Támadod a tûzszalamandrát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (55 ép-t sebeztél). A tûzszalamandra halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 22/4, a tûzgyík: 8/4.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak is jut 7%. Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. A tûzféreg kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mézfüvet. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Szertartásosan üdvözöl Jelena, egy ábrándos teremtés. Hosszú haja a derekát és a szivedet is verdesi. Üde nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Viselt tárgyai: az ellenállás malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, Enyészmester, a tökéletesség vas lemezpáncélja, a füvész köpenye, bronzmedál, a villám vassisakja, a villám malachit karkötõje, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, a ragadozó sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a villám csepp fülbevalója, a villám csizmája, a sólyom vívótõre, a tökéletesség hosszú íja, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, a lich kerek pajzsa, a mutáció gyémántja. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a bénaság fülbevalója. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Jelenát. Jelena feléd rohan. Jelenát próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (46 ép-t sebeztél). Jelena téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (39 ép-t sebzõdtél). Csodás illata hatással van rád (-18 ép.)
*** 2. KÖR *** Jelena felhörpint valamilyen kék italt. Jelena felhajt valamiféle barna italt. Támadod Jelenát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (41 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod Jelenát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (44 ép-t sebeztél). Jelena összerogy.
[A csatában összesen 131 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+80%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 20 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-3 vp.)
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Vendéglátód Brutusz, egy szõrös, torzonborz, sörös üveget tartó punk férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése: a hatalom könnyû nyílpuskája, fekete csizma, kék gömb, a sas vassisakja, ezüstmedál, az energia könnyû láncinge, bronzmedál, Enyészmester, a védekezés sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a kobra csepp fülbevalója, a ragadozó hosszúkardja, a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, ezüst porontyköpeny, Örökkévalóság Smaragdja, ozin fülkarika, a méreg díszes karkötõje, a tökéletesség vaspajzsa, arany pszi váll-lap, vörös karkötõ, az energia malachit karkötõje. Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Brutusz máris elõtted terem! Megindulsz Brutusz felé. Már ott is vagy! Brutusz rád veti magát. Brutusz mérgezõ gázt fúj rád. (36 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-25 ép.) Megtámadod Brutuszt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (50 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Brutusz rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (39 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-29 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 129 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 19 életpontot. (-3 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 17 életpontot. (-3 vp.) 21 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-3 vp.)
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Szertartásosan üdvözöl Halál Hozó, egy halál szegú, csuklyát viselõ, csatabárdot lengetõ galetki férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése: bronzmedál, ozin fülkarika, a yeti kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, a törpék köpenye, a bûz barbár lándzsája, a tárgyalás gyûrûje, a kobra karkötõje, az elfek sárgaréz nyaklánca, khaldoran öv, az enyészet halotti maszkja, az enyészet sárgaréz nyaklánca, Enyészmester, a sólyom ezüst fülbevalója, a ragadozó hosszú íja, a lich könnyû láncinge, ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a mágia malachitgyûrûje, ezüst pszi váll-lap, kék gömb, vörös karkötõ, a kígyó csizmája. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Halál Hozó feléd mozog. Megközelíted Halál Hozót. Halál Hozó téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (34 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-30 ép.) Halál Hozót próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (54 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Halál Hozó rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (31 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-32 ép.) Támadod Halál Hozót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (51 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Halál Hozó téged támad. Halál Hozó savat lehel rád. (32 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-35 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 194 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-3 vp.) 21 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-3 vp.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

e 30 élelemszerzés
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet kapsz. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2004. jún. 14. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 19-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 21-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgáid is harcolni fognak az oldaladon! [ld. enc.]
A fordulódban rekordot értél el: te vagy az elsõ a szinteden, akinek savlehelet tulajdonsága 31 lett!
Ebben a körben +6 galetki erõt és +33 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1177 sebzést okoztál, és 973 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 59 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 364 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Maró Savarin, egy lófarokba fogott fekete hajú, kénsárga szemû, körszakállas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 147. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (15) / 3.34
[2] IQ: 14 / 7.45
[3] ügyesség: 13 (21) / 1.45
[4] egészség: 13 (20) / 6.93
[5] mágia: 13 / 10.45
[6] gyorsaság: 14 (12) / 2.54
[9] Méret/ép: 124 (129) / 118
Min. méret: 120
Barlangméret: 125
PONTJAID
Varázspont: 124 / 49
Képességpont: 17 / 59%
Hõsi pont: 14 (3)
Tám.bónusz: 2%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 562 / 283
Hírnév : 2192
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 185 (6)
Galetki gyõzelmek: 94 (2)
Torzsz. csaták: 867 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 687 (4)
Leölt torzszülött: 1150 (7)
Pszi csaták: 82 (1)
Pszi gyõzelmek: 32 (1)
Ájulások száma: 73 (3)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (29)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 39%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt kék ekindát, csakis lehelettel. 2.) Ismerd az esszencia elnyelése varázslatot legalább 5-ös szinten! 3.) Hajtsd végre a 42-es Klánkalandot (KK 42)! (összesen 35 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 31 (34) / 2.97 [16] tüskés bõr: 9 / 4 [17] vastag bõr: 4 / 0
[18] tûzimmunitás: 6 (10) / 0.80 [19] hidegimmunitás: 1 (2) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 1 (2) / 0.40

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 4.56 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.74 [47] zárnyitás: 5 / 1.87
[48] mászás: 10 / 6.27 [49] rugalmasság: 6 / 4.20 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 4.22
[51] transzformáció: 6 / 2 [52] auraészlelés: 4 / 3.60 [53] ékszerészet: 15 / 0.51
[54] kereskedelem: 6 / 1.30 [55] szívósság: 12 / 3.15 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.15
[57] gyógynövények: 8 / 2.62 [58] nyomkeresés: 5 / 4.07 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.45
[60] pszi támadás: 8 / 1.61 [61] pszi energia: 8 / 1.61 [62] lopás: 5 / 0.20
[64] átokszórás: 9 (11) / 5.75 [65] álcázás: 8 / 0.20 [66] lopakodás: 3 / 0.36
[67] régészet: 6 / 0.34 [68] zene: 3 / 0.45 [69] tanulás: 6 / 0.93
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 10 / 1.12    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 (2) / 1.33 [101] szakért.: 9 / 1.05 [102] sebzõ méreg: 10 (12) / 0  
fog [103] méret: 2 (0) / 0 [104] szakért.: 7 / 1.86 [105] sebzõ méreg: 7 (9) / 0  
bal mancs [106] méret: 1 (0) / 0 [107] szakért.: 6 / 0.98     a tûz fogazott kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 3 / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 / 0.24 [11] elektromos kéz: 10 / 1.04
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [10] energiatüske: 1 / 0 [156] éhínség: 1 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [31] féreg érintése: 2 / 0.48 [17] gránitbõr: 1 / 0
[13] jégcsóva: 9 / 1.22 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [27] kisebb gyógyítás: 13 / 3.67
[146] kontakt.õseiddel: 1 / 0 [157] láthatatlanság: 1 / 0 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[162] mágikus csapda: 1 / 0 [38] parancs: 3 / 0.06 [131] sz.áll.roncsolása: 9 / 1.57
[132] tudati méreg: 7 / 1.58 [16] tûzpajzs: 6 / 1.14 [14] vakító fény: 4 / 0.44

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] tûzféreg 27/23 195% 200% 8 / 3.17 harcol
[2] tûzgyík 41/37 195% 195% 4 / 0.78 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 30% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 3
p

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #91. Prioritás: 90.
2: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #91. Prioritás: 90.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 27; VI erõ:180% ép:30%; PV 2 3 4 5 7; PSZ 45 48 54 57 66; BA 5314 15127; HE 3; PTA 132 131 131 131 132; PTB 132 131 131 131 132;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 7796 14322 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 10.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #25 (8. épület), #453 (147. forduló), #251 (124. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15127 (#15127). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7796. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz vas lemezpáncélja (#28901) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gladiátor vándorcsizmája (#6071)
1 a harcos halotti maszkja (#7841) 1 a hatalom díszes fejpántja (#6956) 1 a jég vassisakja (#22676)
1 a káosz lordjának láncinge (#17244) 1 a lich köpenye (#11935) * 1 a majom könnyû láncinge (#14081)
1 a méreg vassisakja (#24026) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a regenerálódás fejpántja (#24505)
* 1 a sas csatos öve (#16016) 1 a sav halotti maszkja (#26741) * 1 a szalamandra szárnyas sisakja (#25827)
* 1 a természet zöld köntöse (#16901) 1 a titán halotti maszkja (#5591) 1 a yeti bõr mellvértje (#26246)
1 az egészség zöld köntöse (#2951) * 1 az elefánt nagy pajzsa (#16362) 2 csatos öv (#1166)
1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106) 4 ében láncing (#134)
1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 ezüst nadrág (#176) 3 fejpánt (#1105)
1 fekete nadrág (#171) 2 kék köpeny (#1137) 1 kemény bõrpáncél (#3)
1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû láncing (#1031)
1 köntös (#1150) 1 köpeny (#1135) 1 láncing (#1030)
1 maszk (#1090) 1 öv (#1165) 2 sárga öv (#1167)
* 1 spanyolcsizma (#201) 1 suhanó csizma (#195) 24 törpe pikkelyvért (#4)
2 utazóköpeny (#1136) 2 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076)
4 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bénaság fülbevalója (#199) 1 a jég kõamulettje (#22796) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz õsi szimbóluma (#29574) * 1 a mutáció gyémántja (#162) 1 a sav nyaklánca (#26830)
* 1 a sebesség karikaszimbóluma (#13361) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a törpék csepp fülbevalója (#6656)
1 a tudás csontamulettje (#2097) 1 amulett (#1195) 2334 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás kõamulettje (#28646) * 1 az ügyesség nyaklánca (#2530)
* 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197)
134 drágakõ (#2) * 2 ezüst fülbevaló (#1257) 1 fülbevaló (#1255)
1 gyûrû (#1225) 1 háromszögszimbólum (#1212) 2 karikaszimbólum (#1211)
1 karkötõ (#1240) 1 kék gömb (#143) 1 kõamulett (#1196)
1 kristályamulett (#130) 2 malachit karkötõ (#1241) 1 márványgyûrû (#1226)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
2 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 a balek zsákja (#205) 1 díszes rézkulcs (#129) 2 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 a gyõzelem kardja (#21115) 1 a majom hosszú íja (#14322) 1 a sav barbár lándzsája (#26981)
1 a sav görbekardja (#26966) * 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 az enyészet kardja (#23365)
1 barbár lándzsa (#1331) 4 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132)
10 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316) 1 hosszú lándzsa (#1333)
1 hosszúkard (#1317) 1 kard (#1315) 16 kerek kõ (#11)
7 kés (#5) 1 könnyû íj (#1271) 2 könnyû nyílpuska (#1286)
1 lándzsa (#1330) 2 parittya (#10) 11 rozsdás kard (#131)
13 sziklarepesz (#13) 2 tõr (#1300) 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 26 csótányláb (#25) 13 elfu moha (#33)
12 elonotichlan (#31) 3 fehér gyógyital (#50) 1 gázlehelet itala (#57)
26 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58) 18 hónakkupók (#30)
2 hõsiesség itala (#52) 1 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
29 liánvirág (#24) 29 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51)
17 mézfû (#29) 26 mitulen fû (#20) 3 óriásnövés itala (#60)
21 ragálygomba (#26) 21 sárkányvirág (#32) 3 savlehelet itala (#55)
26 sötét mák (#23) 5 tejfonál (#28) 1 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 26 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 barna manakõ (#149) 2 bolhedor szárny (#15) 19 ekinda haj (#147)
8 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161)
32 mandibula (#157) 10 molad púp (#16) 9 molitár háj (#165)
3 nohnetár gumó (#212) 13 nordkristály (#146) 16 õsi relikvia (#17)
32 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, arany dukátos árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. jún. 19. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában (és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 11:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.