Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 09:41:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2367-42

Karakterszám: 2367 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 42 Játékhét: 140
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 474
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. már. 9. 7h:58'
A következõ fordulód táplálható: 2006. már. 10.

E-mail!

VERMINATOR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Cessily vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31334.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3609.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 20.* Malior az Éjben Kacagó felköltözött a következõ szintre. *feb. 22.* Electra és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Electra gyõzött. *feb. 23.* Electra gyõzelmet aratott Mérgezõ Wurm felett. *feb. 27.* Dzsohar al Dzsokma csatában legyõzte Mérgezõ Wurmot. *feb. 28.* Electra teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *már. 2.* Dzsohar al Dzsokma és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Dzsohar al Dzsokma gyõzött. *már. 2.* Electra és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Electra gyõzött. *már. 3.* Electra gyõzelmet aratott Mérgezõ Wurm felett. *már. 7.* Electra és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Electra gyõzött. *már. 8.* Dzsohar al Dzsokma teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 21.* Clow pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét. *feb. 27.* Éjfény gyõzelmet aratott Brutus felett. *feb. 27.* Dark Valek a Renegát Elf gyõzelmet aratott Brutus felett. *feb. 28.* Pindurutalagala szolgálatába állt egy halál sekrestyése. *feb. 28.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Quad Damage felett. *feb. 28.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *már. 2.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lelkes Nyuszifül felett. *már. 2.* Lord Khalelt kis híján megölte egy óriás szójer. *már. 3.* Nomis Leinád egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "orgling aranykoktél." *már. 3.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Hószakáll Arnondot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 568.]

hp 2 12 16 11 200 harci program
A következõ sor került a harci programodba: savlehelet használata ha ellenfeled a Tudósok klán tagja. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 568.]

be 4 49 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy a rugalmasság képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 548.]

kno 49 10 49. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rugalmasság szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 548.]

be 20 60 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 60! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete odalép hozzád, alaposan megvizsgál, és végül így szól:
- Alkalmasnak látszol a feladatra, de tudnod kell, hogy egyedül gyenge vagy hozzá. Én elmondom mi a teendõd, Te keress néhány társat magad mellé, és azután már csak rajtatok áll a dolog, hogy sikerül-e.
Van a csatornának egy zárt része, ahol valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag igen különös mágikus kisugárzások lépnek fel. Ennek következtében idõrõl-idõre brutális szörnyetegek bukkannak fel azon a részen. Rendszeresen küldünk expedíciókat megpucolni azt a részt, de sajnos a hely mágikus vonzását nem sikerült megszüntetni. Ezt persze tõletek sem várjuk el, a dolgotok pusztán a "takarítás". Ismét megszaporodtak a kártékony torzszülöttek azon a részen, és a hírek szerint egy nagyobb portyára készülnek a szintünkön. Szóval munkára fel! (50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Nocsak, mit találtál! 1 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. A Katonák klánjának katona rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, az elfek vándorcsizmája, a túlélés malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma, a ragadozó díszes pikkelyvértje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje, Enyészmester, a gyorsaság nagy pajzsa, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, a lich kõrisfa íja, kék gömb, a káosz rettenetes nyaklánca, a sün márványgyûrûje, az energia csillogó fejpántja, a káosz ur-gathal öve, a rend köve, arany porontyköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, a bûz csepp fülbevalója. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Olyan szûk a ruhád, hogy visít alatta a bolha." Nem késik a válasszal: "Te göthös hernyó!" A következõvel folytatod: "Te idétlen torszülött-karikatúra!" Dühösen kiabálja vissza: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Dzsohar al Dzsokma a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 átokszórás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]

pv 1 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]

p 8795 portyázás
Elküldesz egy kihívást Riddick részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]

kno 50 3 56 2 47 6 50. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 2 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]

bb 16 16 több épület meglátogatása
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Érj el 5-ös rugalmasságot.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: létforma. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Sajnos klánunk tagjait rendszeresen üldözik, bántalmazzák furcsa kinézetünk, megjelenésünk, másságunk miatt. Meg kell tanulnunk elrejtõzni! Érj el legalább 8-as álcázás szakértelmet.

[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Érj el 8-as álcázás szakértelmet.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Klánunk egyik legkitûnõbb szabadidõ programjával ismerkedhetsz meg, ha kipróbálod a Halálfolyosón való átkelést (39-es Klánkaland).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 533.]

kk 39 klánküldetés
(39. kaland:) Halálfolyosó... Hát, ez nem hangzik túl vonzónak! Az idétlen zöld bõrû galetki, Woyaishu förmedvény fogadja a jelentkezésedet. Mint megtudod, egy igazi mutáns számára a Halálfolyosón való átkelés valójában gyönyörökkel teli luxusutazás. Majd meglátjuk! Jelzed, hogy készenállsz. Az elsõ szakaszon dermesztõ hideg uralkodik. Vacogva futsz végig. [15 életpontot sebzõdsz.]
Egy terembe érkezel, itt viszont pokoli a hõség! Nem is csoda, hiszen a padló izzó láva. Itt átszaladni... csak megfelelõ tûzimmunitással lehet!
[Tûzimmunitás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Futsz tovább, lábad épp hogy csak érinti a talajt. [11 életpontot sebzõdsz.]
A következõ teremben mérges gáz terjeng. Mit tehetsz? Befogod az orrod, és megpróbálsz átjutni. [12 életpontot sebzõdsz.]
Az utolsó teremben mágikus sötétség uralkodik. Ahogy belépsz a sötétségbe, izzó energia próbál elemészteni.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres]
Ellenállsz a borzalmas mágiának. Hirtelen sercegést hallasz, és a hajad is égnek áll a villámtól, ami belédcsap. [20 életpontot sebzõdsz.]
Fáradtan, meggyötörve lépsz ki a túloldalon. Woyaishu gratulál, de megjegyzi, hogy az igazi mutánsok sértetlenül szoktak innen kisétálni. (+1 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 503.]

kf 144 bekészíted a 144. tárgyat
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 503.]

k 4 15 kaland elvállalása
(4. kaland:) Természetesen igent mondasz a boltosnak, és elindulsz a déli negyed felé. Jódarabig lófrálsz a környéken de nem látod a fickót. Nekiállsz kérdezõsködni. Odamész egy pár viszonylag rossz kinézetû galetkihez, és megpróbálsz információt kinyerni belõlük.
[Meggyõzõkészség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Jó pár percig beszélsz hozzájuk minden látható eredmény nélkül. Végül beveted a nagy ötletet, és azt mondod, ha nem találod meg a tolvajt, a boltos õket fogja leöletni valami mindenre kapható galetkivel. Erre összenéznek, és úgy látszik, elhiszik ezt az idétlenséget. (Méghogy egy galetki megszegné az õsi törvényt!) Az egyik rádnéz, és azt mondja, hogy tényleg csúnya dolog lopni, és szívesen megmondják, hol lakik az általad keresett galetki. Csak hát õk is itt élnek, és kínos lenne ha kiderülne, hogy beárultak valakit. Viszont mondjuk 20 aranyért vállalnák ennek a kockázatát.
[Tárgyhasználat: 20 arany]
Átadod nekik a pénzt, és az egyik elvezet egy barlanghoz. Jó sokáig kavarogtok a szûk kis járatok között, magadtól még egyszer nem találsz ide vissza, az biztos.
Itt lakik a fickó, most is otthon van, éppen alszik. Kicsit gondolkozol, hogy mi lenne a célravezetõbb, csendben beosonni, vagy bemenni, és kiosztani egy kicsit a fickót. Végül az utóbbi mellett döntesz és becsörtetsz a barlangba. A galetki nem lehet egy mély alvó, egy pillanat alatt talpon terem. Úgy dönt, a küzdelem esélytelen lenne, ezért odaugrik a hátsó falhoz, meglök valamit, és máris feltárul egy hátsó kijárat. Mielõtt mozdulni tudnál, már ki is ugrik rajta és egy pillanat alatt eltûnik szem elõl. Nekiállsz átkutatni a barlangot. Hamarosan egy lezárt kis ládára bukkansz, ami be van építve az egyik falba. Mivel kiszedni nem tudod, megpróbálod a zárat kinyitni rajta.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Egy kis matatás, és máris nyitva a láda. Jó pár érdekes dolog van benne. Ha már megruházni nem tudtad a fickót, másképpen adsz leckét neki. Elteszed a boltos gyûrûjét, kiveszed a ládából még a tudás csonttõrét, valamint 100 aranyat. Átrobogsz a városon, és odaadod a boltosnak a gyûrût.
- Mindig tudtam, hogy vannak még becsületes emberek. Nagyon hálás vagyok. Tudod, a gyûrûnek nincs igazán nagy értéke, még a nagymamámtól örököltem. Tudom, hogy nem vársz jutalmat, de mert biztosan sokat fáradoztál vele, fogadj el tõlem 20 aranyat ezért a nemes cselekedetért.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(15. kaland:) Jelentkezel Hektor Urogtarnál, hogy készen állsz a kék gömböt becserélni egy teljes varázsital elemzõ felszerelésre. Hektor elégedetten dörzsöli a tenyerét, és int, hogy kövesd. Az akadémia alsó kamráiba vezet, ahol sötét barlangszobákban mindenféle gyanús kísérleteket folytatnak munkatársai. Egy nagyobb barlangba vezet. Szörnyû bûz van itt! Majdnem rosszul leszel.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
De aztán visszafojtod a rosszullétet, és a feladatra koncentrálsz. Hektor bemutatja neked a felszerelést. Hatalmas lombikok, kémcsövek, párlók, vezetékek és mindenféle egyéb szerkezet egybekötve. Hektor nekilát, hogy elmagyarázza a használatát, te pedig koncentrálni próbálsz.
[IQ próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Bár nem könnyen, de megérted a szerkezet mûködését. Most már csak egy dolog van hátra: kipróbálni! Hektor elõvarázsol egy varázsitalt. Majd' leesik az állad: egy aranyszínû ital! Meg sem mered kérdezni, hogy mi lehet ez. Hektor töltögetni kezdi az italt a kémcsövekbe, te pedig segédkezel.
[Varázsitalfõzés próba 7-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Ámulva nézed, ahogy a csillogó folyadék az üvegekbe áramlik. Hektor végül az egyik kémcsõre bök, amelyben sárgásbarna, pöttyös folyadék buzog.
- Õsgomba! Minden kétséget kizáróan ez a különleges varázsital õsgombát tartalmaz. No de elég a demonstrációból! Az apparátust a barlangodba vitetem, amikor továbbköltözöl, akkor gondoskodunk róla, hogy újat kapjál. - és már nyújtja is a kék gömb felé a kezét.
[Tárgyhasználat: 1 kék gömb]
Hektor elégedetten zsebre rakja a tárgyat, rádnéz, és azt mondja: "Ezzel végeztünk is!" És már trappol is kifelé. Hamarosan felszállítják a barlangodba az apparátust. [ld. enc.]
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 468.]

le 23186 171 elrakod a 23186. tárgyat
Leveszed az enyészet utazóköpenyét. Leveszed a fekete nadrágot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 468.]

bb 16 1 1 több épület meglátogatása
[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 39-es Klánkalandot (KK 39)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Az agglomerátorok hozzánk hasonló sorsú, mutáns tagjai a torzszülöttek világának. Mutasd ki irántuk szimpátiádat: mészárolj le közülük ötöt, és hogy még érdekesebb legyen a feladat, csakis leheletedet használhatod! Varázslatot, varázsitalt sem használhatsz a csatában.

[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 78 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, mandibula (#157) 7 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, szarvas sisak (#1078) 173 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csillogó fejpánt (#1108) 149 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, a védekezés fejpántja (#4705) 107 ap, a sas vándorcsizmája (#15971) 280 ap, az elefánt köpenye (#16435) 103 ap, a sebezhetetlenség könnyû láncinge (#19481) 390 ap, a ragadozó pikkelyvértje (#19915) 136 ap, a küzdelem barbár lándzsája (#20681) 297 ap, a tûz nagy pajzsa (#22212) 311 ap, a tûz fejpántja (#22255) 58 ap, a tûz zöld köntöse (#22301) 154 ap, a tûz görbekardja (#22466) 170 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég lemezpáncélja (#22600) 146 ap, a jég csatos öve (#22766) 149 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 170 ap, az enyészet elit lemezpáncélja (#23053) 706 ap, az enyészet görbekardja (#23366) 170 ap, a méreg vas lemezpáncélja (#23951) 294 ap, a méreg könnyû íja (#24221) 170 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 170 ap, a sün halotti maszkja (#24941) 154 ap, a teknõs lemezpáncélja (#25300) 146 ap, a szalamandra malachitgyûrûje (#25977) 292 ap, a yeti köpenye (#26335) 54 ap, a sav díszes pikkelyvértje (#26667) 351 ap, a sav zöld köntöse (#26801) 154 ap, a sav karikaszimbóluma (#26861) 163 ap, a sav csonttõre (#26951) 154 ap, az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 264 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 154 ap, az elektromosság lándzsája (#27430) 68 ap, a légzés vas lemezpáncélja (#27551) 294 ap, a légzés vassisakja (#27626) 170 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 285 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 77 ap, a légzés csonttõre (#27851) 154 ap, az angyalok bõr mellvértje (#28046) 248 ap, az angyalok köntöse (#28150) 58 ap, az ellenállás barbár lándzsája (#28781) 170 ap, a bûz bronz mellvértje (#28947) 409 ap.

[be 1:] Elhagyod a boltot. Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltos odalép hozzád:
- Ifjú barátom, szükségem lenne a segítségedre, remélem nem tagadod meg tõlem. Itt a szinten közismert vagyok jószívemrõl és nagylelkûségemrõl, ám néhány rosszindulatú ellenségem kihasználva naív ártatlanságomat folyamatosan megpróbál befeketíteni. A napokban is megszállta a boltomat a hatóság, mert névtelen feljelentést kaptak, hogy állítólag lopott ékszerekkel kereskedek. Ezt a gyalázatot! Megtudtam, hogy ki áll az egész dolog háta mögött, és annyi lenne a dolgod, hogy egy üzenetet elviszel neki. Nem személyesen kéne átadni, az lenne a legjobb, ha be tudnád csempészni a barlangjába. Ez persze csak a Te érdekedet szolgálja, gondolom nincs rá szükséged, hogy ezentúl esetleg téged is zaklassanak. (2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 453.]

a 8795 21 2 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Riddick részére 2 mátekel gombát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 453.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
Hazamész a boltból. Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 450.]

v 146 5 8 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 447.]

v 146 8 8 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 444.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
Ebben a körben +11 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 0 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 444 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 644 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Verminator, egy "bunkó ügyvéd" gyilkos nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 42. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 2.09
[2] IQ: 6 / 1.54
[3] ügyesség: 3 / 0.91
[4] egészség: 8 (9) / 0.41
[5] mágia: 8 / 1.77
[6] gyorsaság: 5 (2) / 1.16
[9] Méret/ép: 70 / 12
Min. méret: 64
Barlangméret: 70
PONTJAID
Varázspont: 88 / 28
Képességpont: 17 / 88%
Hõsi pont: 30 (5)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 234 / 136
Hírnév : 330
Jóllakottság: 61%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 70 (0)
Galetki gyõzelmek: 24 (0)
Torzsz. csaták: 160 (0)
Torzsz. gyõzelmek: 140 (0)
Leölt torzszülött: 201 (0)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 37 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: létforma (12)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 22%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! 2.) Ölj három zombit, csak lehelettel! [számláló: 2] 3.) Sajátítsd el a pszi támadás szakértelmet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 3 / 1.68 [17] vastag bõr: 10 / 2.20 [18] tûzimmunitás: 1 (3) / 0.84
[20] savimmunitás: 1 / 0.24 [22] imm.mérg.gázra: 2 / 0.20 [25] illat: 5 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 3 / 1.70 [47] zárnyitás: 5 / 0.16
[48] mászás: 5 / 1.90 [49] rugalmasság: 5 / 0 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 0.30
[52] auraészlelés: 1 / 0.25 [54] kereskedelem: 1 (4) / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.15
[57] gyógynövények: 3 / 1.45 [58] nyomkeresés: 3 (5) / 1.20 [59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.25
[62] lopás: 5 / 1.44 [64] átokszórás: 3 (5) / 0.09 [65] álcázás: 13 / 0.05
[66] lopakodás: 2 (4) / 0.82 [67] régészet: 1 / 0.58 [68] zene: 1 / 0.15

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 13 (14) / 0 [101] szakért.: 13 (14) / 2.53 [102] sebzõ méreg: 12 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 3 / 0.80 [29] életszívás: 1 / 0.80 [15] jégpajzs: 1 / 0.08
[146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.88        

MAKRÓID
1. Makró
kno 65 1
kno 65 1
kno 65 1
kno 65 1
kno 65 1
2. Makró
gy 80 0 10
ho
3. Makró
pv 6
ism 6
p
gy
vd
4. Makró
pv 2 1
p
p
gy
p
5. Makró
kf 1090
pv 2 1

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #26. Prioritás: 100.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #45. Prioritás: 101.
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 110.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #110. Prioritás: 102.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #67. Prioritás: 103.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #142. Prioritás: 150.
9: savlehelet használata ha ellenfeled #29. Prioritás: 130.
10: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 150.
11: védelem itala v.var. ha ellenfeled #67. Prioritás: 120.
12: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #67. Prioritás: 119.
13: savlehelet használata ha ellenfeled a Tudósok klán tagja. Prioritás: 200.
4: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 110, és ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:500% ép:2%; PV 1 2; PSZ 65 58 62 47 46 66; L 20 15 50 52 24 23;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8795 21 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #9 (4. épület), #10 (7. épület), #20 (9. épület), #50 (20. épület).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz mellvértje (#28945) 1 a lich maszkja (#11890) 1 a majom köpenye (#14185)
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
1 az enyészet utazóköpenye (#23186) 1 díszes fejék (#135) * 1 díszes pikkelyvért (#1017)
1 ezüst fejpánt (#1107) 1 fekete nadrág (#171) 1 kék köpeny (#1137)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 nagy pajzs (#1062) * 1 suhanó csizma (#195)
1 törpe pikkelyvért (#4) 1 vándorcsizma (#1121) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 609 arany (#1)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207) 30 drágakõ (#2)
* 1 kristályamulett (#130) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a majom barbár lándzsája (#14381) 1 a tudás csonttõre (#2201) 1 az enyészet görbekardja (#23366)
1 csonttõr (#1301) 1 fogazott tõr (#6) 1 harci fejsze (#12)
5 kés (#5) 1 parittya (#10) 1 sziklarepesz (#13)
1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
10 csótányláb (#25) 1 gázlehelet itala (#57) 1 gyilkos boróka (#27)
2 hónakkupók (#30) 1 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21)
10 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 5 ragálygomba (#26)
1 sötét mák (#23) 1 tejfonál (#28) 10 üvegcse (#14)
21 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 bolhedor szárny (#15) 3 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151)
2 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
3 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 5 nordkristály (#146)
2 õsi relikvia (#17) 2 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)
1 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): maszk #1090 (1).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 100 arany (#1), 1 mitulen fû (#20), 1 a tudás csonttõre (#2201).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kék gömb (#143).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VARÁZSITAL ANALÍZIS
Az összetettebb varázsitalok receptjeinek megfejtése különösen kemény dió a galetkik számára. Most azonban szereztél egy teljes varázsital elemzõ felszerelést! Lombikok, üvegcsék, kémcsövek - hogy fog ez a barlangba beférni? A felszerelés használatához varázsital fõzés szakértelem is szükséges természetesen. Ha egy varázsitalt meg akarsz vizsgálni, add ki a VA (varázsital) parancsot, 3 TVP árán. Ekkor a kémcsövekbe öntöd, felforralod, meg hasonló érdekes dolgokat csinálsz vele, és a folyamat végén ki tudod mutatni egy (magas varázsital fõzés szakértelem esetén kettõ) alkotóelem jelenlétét. Persze mondani sem kell, hogy a varázsital ezután már használhatatlan lesz, de valamit valamiért (legalább az üvegcsét visszakapod). A folyamat egyetlen hátránya, hogy az nem derül ki, az ital hány komponensbõl tevõdik össze, és bizony, szerencsétlen esetben az is elõfordul, hogy több ugyanolyan típusú ital megvizsgálásakor esetleg ugyanazt az alkotóelemet mutatod ki, míg egy másik ismeretlen marad. No de ez is több a semminél! Az, hogy mekkora varázsital fõzés szakértelem szükséges egy ital kielemzéséhez, attól függ, hogy mekkora kell az elkészítéséhez. A felszerelés nincs külön kijelezve a karakterlapodon, csak úgy, mint a többi alapfelszerelésed, mert úgysem fogod sehova magaddal vinni.



ÉHEZEM!
A jóllakottságod minden táborozásod alatt csökken kb. 25-30%-kot. Ezenkívül elõfordulhat, hogy egy torzszülött vagy egy másik galetki megkínál egy éhínség varázslattal, ami drasztikusan csökkenti a jóllakottságodat. Ha a jóllakottság 50% alá csökken, akkor kezdesz egy kicsit éhes lenni. Ez azt jelenti, hogy a forduló elején nem nyered vissza az összes életpontodat, és közelharc támadásod sikerére mínusz százalékokat kapsz, ill. leheleted kevesebbet fog sebezni. Érdemes tehát odafigyelni, hogy jóllakottságod mindig 50% fölött legyen.
Hogyan növelheted a jóllakottságodat? Legegyszerûbben úgy, hogy vadászol. Ha minden körben kiadsz legalább négy VD parancsot, akkor valószínûleg ritkán fogsz éhezni. Ha ez nem segít, használd az E parancsot, vegetáriánusoknak E 10 (+40%) vagy E 20 (+80%), a többieknek E 30 (+50%). Ha barátságosan beszélgetsz más galetkikkel, akkor õk is megkínálhatnak a félrerakott, számukra emészthetetlen kajafajtákkal. A barátságos beszélgetéshez a PV 5 (ha biztosra akarsz menni, akkor a PV 5 8) parancsot, majd a P parancsot kell kiadnod. Ezenkívül a tolvajok sikeres lopás esetén lophatnak az áldozat élelmiszertartalékaiból.
Ha a karaktered jóllakottsága forduló elejére nullára csökken, akkor automatikusan kiadunk neked egy E parancsot, nehogy éhenhalj.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.