Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 10:29:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2321-95

Karakterszám: 2321 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 95 Játékhét: 95
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 731
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. okt. 9. 9h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2001. okt. 12.

E-mail!

AMORPHEUS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Arachnoid, egy feketén csillanó bõrû, izzó tekintetû, méregtõl csöpögõ szájú férfi. A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a gepárd vas lemezpáncélja, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, kék gömb, a gladiátor díszes karkötõje, hosszúkard, a bénaság fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Arachnoid már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Északi Raemon, egy sötét, hosszú, összekötött hajú, sárgán világító szemû, magas, kidolgozott testû férfi. [aura: 4-es méretû 8-as szintû farok.] A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett, bronzmedál, ezüst fülbevaló, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, szárnyas sisak, a mentát könnyû íja, az erõ köpenye, Rogan karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Nem késel a válasszal: "Olyan szûk a ruhád, hogy visít alatta a bolha." Ezt mondja neked: "Te idétlen torszülött-karikatúra!" Rögtön visszavágsz: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Ezt mondja neked: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 4. NAP ** Bejön a barlangodba Game Over, egy csillogó zöld bõrû, izzó vörös szemû vékony, izmos fenyegetõ megjelenésû férfi. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. Felszerelése: fekete nadrág, ozin fülkarika, a tökéletesség karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség kerek pajzsa, a kobra vassisakja, a puhányság köve, a természet csatos öve, a sebezhetetlenség vándorcsizmája, óriás fülbevaló, a tudás köpenye, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, görényfarok, az enyészet malachitgyûrûje, bronzmedál, a mutáció gyémántja, a tökéletesség hosszú íja, a káosz õsi nyaklánca, az elfek bõr mellvértje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te leprás zombi!" Így válaszolsz: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" A következõt mondja neked: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Game Over a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 5539.) A te szinteden a legnevesebb Féreg Artis, egy alacsony, vézna, kegyetlenül megkínzott testû, tejfehér szemû férfi. (hírneve 3456.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*szept. 28.* Méregcsók felköltözött a következõ szintre. *okt. 1.* Kronx gyõzelmet aratott Raistlin felett. *okt. 2.* Morgana D'Brison felköltözött a következõ szintre. *okt. 2.* Csukonyi a Kalmár és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *okt. 2.* Kulimász felköltözött a következõ szintre. *okt. 2.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *okt. 3.* Asmodeus teljesítette a 25. küldetést, amit a palotában kapott. *okt. 3.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Asmodeus felett. *okt. 3.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Catherinát. *okt. 4.* Namis R'avis Latiat csatában legyõzte Rudas Matyit.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*okt. 3.* Shackallor és Carlos megküzdöttek egymással, és Shackallor gyõzött. *okt. 5.* Maximilian Ûbertáp és Viora pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *okt. 5.* Lord Khalelt majdnem felfalta egy orgling kölyök. *okt. 5.* Nomis Leinád és Haszonmaximalizáló Pista megküzdöttek egymással, és Nomis Leinád gyõzött. *okt. 5.* Kronx és Jocee a Babyface megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *okt. 5.* Féreg Artis és 19-es pszi párbajt vívtak. Féreg Artis került ki gyõztesen. *okt. 5.* 19-es mellé szegõdött egy kronorém. *okt. 5.* Fire Raptor mellé szegõdött egy molitár. *okt. 5.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Viorát. *okt. 8.* Fortian gyõzelmet aratott Raistlin felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

vg 6090 29442 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Battle Beetle eladásra kínál neked 1 29442. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

vg 5200 21552 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Pyramid eladásra kínál neked 1 21552. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

a 5200 29592 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Pyramid részére 1 a sólyom díszes karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

var 159 10 159. varázslatra 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot szellemidézés varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen szellemidézés varázslatod ereje 5. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

kf 11485 bekészíted az 11485. tárgyat
Felveszed a tudós köpenyét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

ep 27 50 26 építed a 27. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával a barlangcsarnok elkészültéhez. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. A munka 50 TVP-nyit haladt, még 4966 van hátra. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

z 167 50 zenélsz 167. hangszeren 50 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy saját dalodat adod elõ, amely kiválóan kísérhetõ ezzel a hangszerrel. Teljesítményedet hatalmas tapsvihar jutalmazza. Úgy látszik, óriási sikered van! Záporozik eléd a pénz. (+235 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne - egy ekinda haj! [50 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

ee 17 1181 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, mitulen fû (#20) 38 ap, ragálygomba (#26) 38 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, dobótõr (#159) 38 ap, villámöv (#172) 76 ap, az egyensúly gyûrûje (#213) 152 ap, pikkelypáncél (#223) 57 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 243 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 129 ap, láncing (#1030) 76 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, mellvért (#1045) 66 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, vas mellvért (#1048) 282 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, szarvas sisak (#1078) 168 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, szürke maszk (#1093) 145 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csillogó fejpánt (#1108) 145 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, fekete csizma (#1122) 72 ap, zangrozi csizma (#1123) 145 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, kõrisfa íj (#1273) 168 ap, nyílpuska (#1285) 38 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, hosszú lándzsa (#1333) 168 ap, a védekezés utazóköpenye (#4736) 207 ap, a védekezés csonttõre (#4901) 212 ap, a hatalom könnyû nyílpuskája (#7136) 319 ap, a bölcsesség köpenye (#17785) 100 ap, a bölcsesség nehéz nyílpuskája (#17937) 483 ap, a torony köpenye (#18235) 100 ap, a küzdelem köpenye (#20485) 100 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég utazóköpenye (#22736) 145 ap, a jég könnyû íja (#22871) 166 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 342 ap, a villám pikkelyvértje (#23515) 85 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 166 ap, a méreg vassisakja (#24026) 166 ap, a méreg könnyû íja (#24221) 166 ap, a sün kerek pajzsa (#24911) 166 ap, a teknõs szárnyas sisakja (#25377) 303 ap, a szalamandra csonttõre (#26051) 150 ap, a yeti csepp fülbevalója (#26456) 145 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 303 ap, a sav vassisakja (#26726) 166 ap, a sav szárnyas sisakja (#26727) 303 ap, a sav halotti maszkja (#26741) 150 ap, a sav vándorcsizmája (#26771) 150 ap, a sav malachit karkötõje (#26891) 150 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 196 ap, az elektromosság halotti maszkja (#27191) 150 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 159 ap, a légzés szárnyas sisakja (#27627) 303 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 166 ap, az angyalok ezüst fejpántja (#28107) 285 ap, az angyalok fekete csizmája (#28122) 285 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 150 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája (#28287) 342 ap, az ellenállás köntöse (#28600) 57 ap, a bûz köpenye (#29035) 53 ap, a sólyom gyalogos lándzsája (#29682) 303 ap. Eladsz 6 õsi relikviát 177 aranyért. Eladsz 1 sárgaréz nyakláncot 8 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

k 401 kaland elvállalása
Visszamész a barlangodba. (401. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Bemászol a barlangba. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** Felemelve a jég nehéz harci nyílpuskáját, az 1. nekropoidot lövöd. (4 találattal 194 sebzést okoztál.) Az 1. nekropoid holtan terül el. Magában motyogva, a 2. nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Ezt most megúsztad.
*** 2. KÖR *** A jég nehéz harci nyílpuskájával meglövöd a 2. nekropoidot. (3 találattal 154 sebzést okoztál.) A 2. nekropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 348 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 7% lélekenergiát. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 23 arany. Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 43 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 tejfonalat. Folytatod a régészkedést. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** A jég nehéz harci nyílpuskájával meglövöd az arhomad varangyot. (3 találattal 130 sebzést okoztál.) Az arhomad varangy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 3% lélekenergiát. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (332. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy zöld manaital. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Észreveszel 1 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Torszülött támadás ér! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93) [aura: 5-ös méretû 14-es szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Megcélzod a vérfarkast a jég nehéz harci nyílpuskájával, és lõsz. (3 találattal 145 sebzést okoztál.) A vérfarkas halálhörgés közepette a földre zuhan. A gonosz banya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy átok. A varázslat nem hatott rád.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a gonosz banyát a jég nehéz harci nyílpuskájával, és lõsz. (3 lövéstõl 156 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 301 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+41%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 10% lélekenergiát. Elrakod a zsákmányt, ami egy díszes köpeny és 85 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

m 16 12 815 4441 4212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,12) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 15) A legközelebbi feladat megoldásánál 15 lesz a válaszod.
(M 15,12) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy vámpírdenevér alomban csak nõstény vámpírdenevér született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 13 mázsa rovart, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 10 mázsa rovart. Ezek a falánk lények tehát összesen 2445 mázsa rovart pusztítottak el. Hány vámpírdenevér volt egy alomban?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [15] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 14,12) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Dalolni kezdesz. Támadásod megnõ (+15%). Rávágsz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). A teknõs csonttõrével támadsz. (7 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty téged támad. A nagyobb elementál fatty tüzet lehel rád. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Lesújtasz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). A teknõs csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (11 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (25 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). A teknõs csonttõrével lesújtasz. (12 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 5% lélekenergiát. Elteszed a zsákmányt, ami 34 arany. A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel. (+11% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.)
(M 13,12) Csendben lépkedsz. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (+20% jóllakottság.)
(M 13,11) Észak felé mész a labirintusban. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 12,11) Csendben lépkedsz. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
(M 13,11) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 13,10) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** A káoszmágust célzod, amikor a jég nehéz harci nyílpuskájával lõsz. (4 lövéstõl 204 ép-t sebzõdött.) A káoszmágus kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 204 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 5% lélekenergiát.
(M 14,10) Kelet felé mozogsz. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (vesztesz 23% lélekenergiát.) Fejlõdsz: +1 gyógynövények; [40 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

m 2114 2115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,10) A folyosó keletre visz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 15,9) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tüskés hólyagot. Nótára gyújtasz. Támadásod megnõ (+15%). Elõre szúrsz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) A teknõs csonttõrével lesújtasz. (7 ép-t sebeztél). A tüskés hólyag téged támad. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Lecsap rád jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Elõresuhint bal csápjával. El sem talált, haha. Elõresuhint jobb csápjával. Mellé! Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tüskés hólyagot. Felé suhintasz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A teknõs csonttõrével lesújtasz. (13 ép-t sebeztél). A tüskés hólyag rád támad. Odacsap neked bal csápjával. Elhibázta. Rád vág jobb csápjával. Mellé! Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-12% támadás). Odacsap neked jobb csápjával. Elhibázta. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a tüskés hólyagot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Meglengetve a teknõs csonttõrét, próbálsz lesújtani. (7 ép-t sebeztél). A tüskés hólyag kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban. 15 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 4% lélekenergiát.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 11 életpontot. (-4 vp.) 9 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
(M 15,8) Észak felé mész a labirintusban. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** A vérfarkast célzod, amikor a jég nehéz harci nyílpuskájával lõsz. (4 lövéstõl 204 ép-t sebzõdött.) A vérfarkas kileheli lelkét. A gonosz banya ellõ egy átok varázslatot. Megátkoztak! Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megcélzod a gonosz banyát a jég nehéz harci nyílpuskájával, és lõsz. (4 lövéstõl 211 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 415 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+41%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 10% lélekenergiát. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy maszk és 41 arany.
(M 14,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned. Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 15,8) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 15,7) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 15,6) Északi irányba folyatod utadat. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 4 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

psz 68 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: zene. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (215. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Catherina, egy csábító pillantású, darázsderékkal megáldott, dúskeblû, szõkésbarna hajú nõ. [aura: gyógynövények: 5.] A Tolvajok klánjának segédtolvaj rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Tárgyai: a hatalom csonttõre, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, ametiszt szkarabeusz, a mágus görbekardja, a hatalom malachit karkötõje, a méreg karikaszimbóluma, nagyobb pókcsatos öv, szent templomi maszk, a gyorsaság nyaklánca, kék gömb, a természet elit lemezpáncélja, a méreg kerek pajzsa, a lich sárgaréz nyaklánca, a méreg csepp fülbevalója, a sebezhetetlenség hosszú íja, a ragadozó kék köpenye, görényfarok, a gyorsaság gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zene szakértelemben való jártasságotokat. A Takarítók tartják rendben a szintet. Szegényeknek nem sok szórakozásuk van! Igazán felvidulnak, amikor beállíttok hozzájuk, és bejelentitek, hogy zenélni fogtok nekik. Még jobban örülnek, amikor megtudják, hogy nekik kell elbírálniuk, melyikõtök a jobb. A közönség téged éltet, a te muzsikádnak tapsol. Te vagy a nyertes!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nocsak, mit találtál! 1 elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Tompixa Teiekawa, egy perzselõ tekintetû, jázmin illatú, tícián hajkoronát viselõ céltudatos nõ. [aura: tanulás: 8.] A Katonák klánjának harcos rangú tagja. A következõket látod nála: a regenerálódás csontamulettje, a harcos szöges öve, a kalmár nyaklánca, fekete nadrág, a gólem malachitgyûrûje, a kobra zöld köntöse, az entek hosszú íja, Rogan karkötõje, kék gömb, a tolvaj malachit karkötõje, a rend köve, a hatalom ónixgyûrûje, óriás fülbevaló, a bûz malachit karkötõje, az erõ ezüst nyaklánca, zsugorító gyûrû, görényfarok, a harcmûvész zangrozi csizmája, a kobra kerek pajzsa, ében láncing, a kobra ezüst fülbevalója, az erõ szárnyas sisakja. Fel sem tûnik, hogy elveszted az energiagyûjtõt. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Elsõ mondatod: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" Azonnal visszavág: "Te holdkóros teknõc!" A következõvel folytatod: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Tompixa Teiekawa csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Tompixa Teiekawa dühös pillantást vet rád. (+34% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (430. kaland, összköltsége 35 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Bíbor szív, egy rövid szõrû, vörösesbarna bundájú, határozott fellépésû férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. Az A REND szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: karikaszimbólum, Xantin ezüstöve, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a harcos köpenye, a tárgyalás gyûrûje, a küzdelem könnyû íja, vándorcsizma, a tûz ezüst fejpántja, a tudás ónix karkötõje, ozin fülkarika, az erõ szimbóluma, zsugorító gyûrû, szerencsekõ, óriás fülbevaló. Elsõ mondatod: "Te gusztustalan csúszómászó!" Nem késik a válasszal: "Buta vagy, mint a tök!" Jól odamondasz neki: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" Azonnal visszavág: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" A következõvel folytatod: "A förtelmes bûzödet még egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné." Bíbor szív csak annyit nyög ki: "Te... !" Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+34% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
pv 5 3 4 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

psz 68 63 50 47 52 59 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: zene, éberség, meggyõzõkészség, zárnyitás, auraészlelés, vezetõkészség. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2001. nov. 23. péntekig. Az olimpiai fordulókat a dec. 1-i TF találkozón veheted át, ill. dec. 3-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +25 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1582 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 253 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Amorpheus, egy hatalmas, vörös szemû, hosszú, tüskés farkú, õshüllõszerû, szörnyeteg férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 95. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (9) / 6.96
[2] IQ: 12 (13) / 10.76
[3] ügyesség: 7 (11) / 2.24
[4] egészség: 9 / 0.70
[5] mágia: 8 (10) / 4.72
[6] gyorsaság: 24 / 0.14
[9] Méret/ép: 157 / 133
Min. méret: 93
Barlangméret: 157
PONTJAID
Varázspont: 127 / 114
Képességpont: 14 / 80%
Hõsi pont: 14 (3)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 46%
Galetki erõ: 475 / 467
Hírnév : 1722
Jóllakottság: 105%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 40 (0)
Galetki gyõzelmek: 15 (0)
Torzsz. csaták: 436 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 377 (7)
Leölt torzszülött: 650 (10)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (0)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: színész (35)
Speciális képességeid:
+5 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +35% jóllakottság, +3 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.82 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 103-as klánkalandot (KK 103)! (összesen 25 TVP-t igényel) 2.) Használd a Z parancsot 20 alkalommal! [számláló: 6] 3.) Alkalmazd az elbájolást legalább 10 alkalommal sikeresen!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 12 / 7.88 [15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 8 (14) / 0.60
[26] lõfegyver: 24 (39) / 1.37        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.49 [47] zárnyitás: 6 / 1.38 [48] mászás: 4 / 3.32
[49] rugalmasság: 5 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 7 / 1.37 [52] auraészlelés: 3 / 2.10
[53] ékszerészet: 2 / 1.06 [54] kereskedelem: 5 / 2.06 [55] szívósság: 3 / 0.05
[56] varázsitalfõzés: 3 / 1.70 [57] gyógynövények: 5 / 0 [58] nyomkeresés: 3 / 0.70
[59] vezetõkészség: 9 / 0.50 [62] lopás: 3 / 0.05 [63] éberség: 3 / 2.49
[64] átokszórás: 9 / 3.46 [65] álcázás: 8 / 0.25 [66] lopakodás: 4 / 1.85
[67] régészet: 11 / 0.98 [68] zene: 14 (15) / 12.49 [69] tanulás: 12 / 1.08
[70] idézés: 1 / 0        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 (11) / 0 [101] szakért.: 12 (13) / 5.50      
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 8 / 0.24     a teknõs csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.44 [36] csábmosoly: 1 / 0 [149] dimenziókapu: 4 / 0.06
[11] elektromos kéz: 4 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[40] gigaököl: 1 / 0 [17] gránitbõr: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.06
[154] kisebb erõpajzs: 2 / 1.20 [27] kisebb gyógyítás: 7 / 2.49 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.32
[165] manafókuszálás: 4 / 0 [28] óriáserõ: 1 / 0 [159] szellemidézés: 5 / 0.08
[150] tárgyvédelem: 1 / 0 [16] tûzpajzs: 1 / 0 [14] vakító fény: 4 / 0.06

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).

MAKRÓID
1. Makró
b 1
kno 9 2
2. Makró
pv 4 3 8
psz 68
ism 6
p
pv 5 3 4 2 1
psz 68 63 50 47 52 59
3. Makró
le 29487 29592 29547 29605
4. Makró
kf 29487 29592 29547 29605

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled #30. Prioritás: 90.
2: Lõfegyver használata ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85.
3: tárgyvédelem v.var. ha ellenfélnek van 206. képessége. Prioritás: 95.
4: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 0 27; VI erõ:120% ép:30%; PV 5 3 4 2 1; PSZ 68 63 50 47 52 59; BA 18; L 336 349; HE 3;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 6204 33 2; VG 6090 29442 1; VG 5200 21552 1; A 5200 29592 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #15 (4. épület), #17 (9. épület), #25 (7. épület), #51 (20. épület), #463 (87. forduló), #333 (92. forduló), #332 (95. forduló), #215 (95. forduló), #430 (95. forduló).

SZÖVETSÉGED: Békeidõk Hírmondói. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7774. karakternél van. Jelenleg a barlangcsarnok építésén dolgozol, eddig 50 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 1 ében láncing (#134) 1 az angyalok csatos öve (#28166)
1 az elefánt könnyû láncinge (#16331) 1 a lich bronz mellvértje (#11847) * 1 a tudós köpenye (#11485)
1 khaldoran öv (#137) 1 a titán szárnyas sisakja (#5577) * 1 fekete csizma (#1122)
1 a teknõs vassisakja (#25376) 1 a lich bõr mellvértje (#11846) 1 díszes köpeny (#1138)
* 1 a gyorsaság halotti maszkja (#3791) * 1 a sólyom szöges öve (#29518) * 1 a sólyom bõr mellvértje (#29396)
2 maszk (#1090) 1 a bölcsesség csontmaszkja (#17742) * 1 a teknõs vaspajzsa (#25363)

Ékszerek, kincsek
1 szivárvány karkötõ (#139) 1570 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 a bérmágus szimbóluma (#17410) 1 kristályamulett (#130) 1 a szalamandra csepp fülbevalója (#26006)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 13 drágakõ (#2) * 1 a gyorsaság amulettje (#3895)
1 az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 1 az egészség malachit karkötõje (#3041) * 1 a mágia gyûrûje (#3475)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárványkristály (#164) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) * 1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) * 1 a sólyom csontamulettje (#29547)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 a sólyom fülbevalója (#29605) 1 a légzés nyaklánca (#27730)
1 az elfek fülbevalója (#10705) 1 a bûz kõamulettje (#29096)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8)
3 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 furulya (#167) 1 energiagyûjtõ (#202)

Fegyverek
1 dobótõr (#159) 1 a teknõs barbár lándzsája (#25631) 1 a Kõ Kardja (#216)
* 1 a jég nehéz harci nyílpuskája (#22889) 1 vívótõr (#1303) 1 a tudós görbekardja (#11666)
1 ében nyílpuska (#133) * 1 a teknõs csonttõre (#25601)

Varázsitalok és füvek
1 óriásnövés itala (#60) 4 mátekel gomba (#21) 3 winropu moha (#22)
11 ragálygomba (#26) 6 tejfonál (#28) 7 mitulen fû (#20)
1 gázlehelet itala (#57) 5 sárkányvirág (#32) 3 méregellenállás (#51)
5 mézfû (#29) 5 védelem itala (#59) 4 gyilkos boróka (#27)
2 kihívás itala (#68) 10 hónakkupók (#30) 1 fehér gyógyital (#50)
8 elonotichlan (#31) 1 sötét mák (#23) 6 elfu moha (#33)
5 liánvirág (#24) 5 csótányláb (#25) 2 zöld manaital (#63)
1 bajnokok itala (#62) 1 hatalom kék itala (#58) 1 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
2 molad púp (#16) 10 pirgamit (#152) 3 bolhedor szárny (#15)
7 mandibula (#157) 2 nordkristály (#146) 3 molitár háj (#165)
11 elektronit (#141) 3 barna manakõ (#149) 3 õsi relikvia (#17)
1 lemúr hártya (#161) 11 ekinda haj (#147)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csontmaszk #1092 (3), ozin fülkarika #211 (6), a sólyom kék köpenye #29487 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Megnyílt az aukciósház az 5. szinten. Az eddigiektõl eltérõen, itt bármeddig lehet licitálni, nincs felsõ határ - az eladó azonban minden esetben legfeljebb a tárgy alapára kétszeresének 90%-kát fogja megkapni. November 1-tõl ezt az újítást az alsóbb szintek aukciósházaiban is bevezetjük.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2001. dec. 1., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1070. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.