Karakterszám: |
2296 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
12 |
Játékhét: |
32 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
0 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. jún. 19. 14h:53' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. jún. 22. |
|
Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!
DRUIDIÁN KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Falco Vespertinus kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy
P 5061 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 5061 9 parancsot. Falco Vespertinus
volt olyan jó, és informált a PV parancsa beállításáról is: PV 8 3 4 5
0 0.
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Agnus Dei, egy angyali szépségû, hosszú,
szõke hajú, smaragdzöld szemû, érzéki nõ. Végignézed a felszerelését: kristályamulett,
díszes fejék, bõrpáncél, bronzmedál, suhanó csizma. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te göthös hernyó!" Nem késel a válasszal: "Te csipkéslelkû
páva!" Ezt mondja neked: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy
egy orgling hátsó fele?" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed
az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
2. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 csótánylábat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
2. NAP ** Nem átall háborgatni
Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú
kék hajú, zöld szemû, tetovált arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok
klánjának falazó rangú tagja. A következõket látod nála: köpeny, az elektromosság
malachitgyûrûje, villámöv, az egyensúly gyûrûje, szárnyas sisak, díszes
pikkelyvért. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. A lopakodás versenyre
egy kiváló ötletetek támad. A helytartói palota elõtt álló õrt kell észrevétlenül
megközelíteni, és megijeszteni egy nagy HU!-val. Izgatottan cserkészitek
be az õrt. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Nalan Thunderwolf ennyire
csendben tud mozogni!
**
5. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2
csótányláb.
**
5. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Vencel, egy hatalmas füleiben csont
fülbevalókat hordó, bárgyú vigyorú, sunyi férfi. Végignézed a felszerelését:
a Tél ezüstlánca, díszes fejék, bronzmedál, a védekezés márványgyûrûje,
rövid tõr, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Leszaladtok a
bolthoz. Egy galetki épp zsákmányát hozta eladásra. Kiragadjádok a megdöbbent
polgár kezébõl a varázstárgyakat, és bementek a boltba. Mindketten a lehetõ
legjobb áron próbáljátok a tárgyakat eladni. A még mindig döbbent galetki
belép a boltba, a pénzt a kezébe nyomjátok. Most lássuk, ki kereskedett
jobban! Haha! Te vagy a jobb kereskedõ! Gyõztél!
**
6. NAP ** Épp hozzád néz be
Carlos Valderama, egy hosszzú, szõke, göndör
hajú, nagy bajuszú, átlagos magasságú, nagy lábú férfi. Tárgyai: vándorcsizma,
csonttõr, halotti maszk. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Így válaszolsz:
"Te ocsmány féreg!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Nicsak, hiszen
te még rondább vagy, mint a múltkor!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán,
nem tudsz mit mondani. Carlos Valderama a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
6. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának
polgár rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, az egészség sárgaréz
nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt, fekete csizma. Már
amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Nem késel a
válasszal: "Te bokorból ugrott!" A következõt mondja neked: "Te beszélsz,
te még az allegóriát is összekevered a filagóriával!" Erre most mit lehet
mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy
a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
7. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú
kék hajú, zöld szemû, tetovált arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok
klánjának falazó rangú tagja. Felszerelése: köpeny, villámöv, az egyensúly
gyûrûje, szárnyas sisak, díszes pikkelyvért. Szakértelempróbára invitál
téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. Érdekes feladatot
találtok ki: ki jut be elõbb észrevétlenül a helytartó fogadótermébe? Csendben,
hangtalan árnyként indulsz útnak. Elsõként az õrt kell kikerülnöd, majd
az ajtószegletekbe és árnyakba lapulva, egészen a belsõ szobáig eljutni.
Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Nalan Thunderwolf ennyire csendben
tud mozogni!
**
8. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék
szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának kocsány
rangú tagja. Tárgyai: a légzés csepp fülbevalója, bõrpáncél, szivárvány
karkötõ, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az energia malachit karkötõje, suhanó
csizma, a gólem nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, a káosz
szürke sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Így köszön: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Nem késel a válasszal:
"Te gerinctelen kétfejû patkány!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Igaz,
hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?"
Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered,
hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
12. NAP ** Bezörget hozzád
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû,
tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú
tagja. A következõket látod nála: a légzés csepp fülbevalója, bõrpáncél,
szivárvány karkötõ, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az energia malachit karkötõje,
suhanó csizma, a gólem nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös,
a káosz szürke sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis
átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Rém gusztustalan egy állat vagy!" Ezt kiáltod vissza: "De
vastag bõr van a képeden!" Ezt mondja neked: "Hogy szorulna beléd örökre,
amit megettél!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ
kitalálni. Night Wolf a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve
13372.) A te szinteden a legnevesebb
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. (hírneve 1474.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 14.* Alkony testvére, Hajnal és Geru, a félvér megküzdöttek egymással,
és Alkony testvére, Hajnal gyõzött.
*már. 27.* Vulkán és barátai végrehajtották
az 52. többszemélyes kalandot.
*ápr. 7.* Vulkán és Cass megküzdöttek egymással,
és Vulkán gyõzött.
*ápr. 14.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 8.
küldetést, amit a palotában kapott.
*ápr. 24.* Vulkán és Cass megküzdöttek
egymással, és Vulkán gyõzött.
*ápr. 25.* Vulkán gyõzelmet aratott Aligathar
Al Jang felett.
*ápr. 30.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 19.
küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*máj. 14.* Csiri-ba teljesítette
a 11. küldetést, amit az akadémián kapott.
*máj. 16.* Keményfogú Roktár
és Pow Wow megküzdöttek egymással, és Keményfogú Roktár gyõzött.
*máj.
26.* Dark Night a Gonosz csatában legyõzte Ront.
Egy futár távoli híreket hoz:
*feb. 21.* Lord Khalelt legyõzte harcban egy márvány lady.
*feb. 25.*
Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Tûfok Kloodot.
*már. 11.*
Csendes Don szolgálatába állt egy lidércláng.
*már. 18.* Csendes Don
pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot.
*már. 27.* Kronx és Don Juan
Gomez dela Vega pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*ápr. 1.*
Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Braveheart Patriot
felett.
*ápr. 3.* Nagylelkû Petheszileiát majdnem felfalta egy óriás kétfejû
vérfarkas.
*ápr. 3.* A Fény Apostolai szövetség fényes gyõzelmet aratott
Groark felett!
*ápr. 9.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte
J. Michael Straczynskit.
*ápr. 14.* FloMo Belaxust legyõzte harcban egy
vhrathag pók.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]
be 4 48 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a mászás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere,
egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze
a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén
az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
kno 6 2 48 1 |
6. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 4! Elköltesz 1
képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a mászás szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 228.]
Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3)
39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3
ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci
fejsze (#12) 19 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 78 ap, winropu moha
(#22) 39 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék
(#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 58 ap, szivárvány karkötõ (#139) 156
ap, nordkristály (#146) 11 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157)
7 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, nohnetár gumó (#212) 19 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001)
168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030)
78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért
(#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 191
ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062)
93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077)
93 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092)
74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 74 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete
csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék
köpeny (#1137) 67 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó
köntös (#1152) 74 ap, öv (#1165) 5 ap, csatos öv (#1166) 23 ap, sárga öv
(#1167) 67 ap, nyaklánc (#1180) 15 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 37 ap,
amulett (#1195) 9 ap, kõamulett (#1196) 28 ap, csontamulett (#1197) 74
ap, szimbólum (#1210) 15 ap, karikaszimbólum (#1211) 37 ap, háromszögszimbólum
(#1212) 86 ap, gyûrû (#1225) 9 ap, márványgyûrû (#1226) 28 ap, malachitgyûrû
(#1227) 74 ap, karkötõ (#1240) 9 ap, malachit karkötõ (#1241) 28 ap, díszes
karkötõ (#1242) 74 ap, fülbevaló (#1255) 5 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316)
44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa
(#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, az elfek lemezpáncélja (#10450)
195 ap, a tûz csatos öve (#22316) 149 ap, az elektromosság pajzsa (#27160)
68 ap. Eladsz 1 fogazott tõrt 1 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 223.]
Veszel 1 gyalogos lándzsát 93 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 223.]
h 8 100 |
8. tárgy használata |
Visszamész a barlangodba. Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget
érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete
6. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
(17. kaland:) Egy kis viszketõporban nincs semmi rossz, így jelentkezel
a boltosnál a zacskóért. Amikor átnyújtja, nagyjából elmeséli neked, hol
találod meg az elöljáró lakosztályát.
A boltos útmutatásának megfelelõen
a palota hátsó részéhez lopakodsz. Szerencsére kicsi a forgalom, senkinek
nem szúrsz szemet. Hamar megtalálod azt a helyet, ahova fel kéne másznod.
Ehhez mindenképpen kell egy kötél.
[Tárgyhasználat: kötél] Elõször is a kötelet kéne feldobni. Szerencsére
mindig tartasz magadnál egyet. Megpróbálod úgy feldobni, hogy a végén levõ
hurok pont a neked megfelelõ kiszögellésre essen.
[Ügyesség próba 7-es
küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] A második próbálkozás után sikerül
éppen jó helyre dobni a kötelet. Már csak fel kell kúszni rajta.
[Mászás
próba 6-os küszöbre: sikertelen] Ez valahogy nem a Te napod. Amikor már
harmadszor csúszol vissza a közepétõl elmegy a kedved az egésztõl. Némi
rángatás után a visszaszerzed a kötelet, majd haza baktatsz. [15 TVP-t
használtál fel, maradt még 208.]
bb 9 1 20 5 |
több épület meglátogatása |
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. - Kedves barátom, engedd meg, hogy bemutatkozzam: Rugort atya
vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha felnézel, láthatod,
hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen kialakított stukkók
lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya szikla, amibe az
egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos nem mernek ilyen
magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit, aki hajlandó ott
fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja végezni a legfontosabb
tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd fel az egész templomot,
de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak a résznek a rendbetételében
- ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha sikerrel jársz, többek közt
vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra.
(21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját.
[be 20:] Visszamész a barlangodba. Rábukkansz a remete odújára. Egészen
le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba
fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy
mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról,
kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell,
hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén
kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd
segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod
a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed
a füledet.
- A választ öt sárkány fogja megadni: egy kék, egy vörös,
egy fekete, egy zöld és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról:
ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod
az egyértelmû választ. Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz
is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a harmadik a megoldás!
A kék sárkány a következõt mondja: A szám osztható hárommal. A vörös sárkány
ezt mondja: A megoldás nem osztható öttel. Egy aprócska információt a fekete
sárkány is ad: A megfejtés páratlan szám. A zöld sárkány információja:
A megoldás két számjegyének különbsége kettõnél több. A fehér sárkány a
következõt mondja: A második számjegy kisebb, mint az elsõ. A legvégén
a remete is mond valamit: A válasz 50-nél nagyobb.
(Ha sehogy sem tudod
megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal -
ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába.
A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd
az arénamestert. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 10 arany kifizetése
után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel
szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt
megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött
akadály egy voharai szellem (#121). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled
egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió feléd
mozog. Támadod az óriás skorpiót. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá.
(9 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(4 sebzés). Az óriás
skorpió rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág farkával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Feléd üt ollóival.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió téged támad. Rád vág farkával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Mérget kaptál! Kimeresztve, elõre suhint ollóival.
(9 ép-t
sebzõdtél). Támadod az óriás skorpiót. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(6 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(6 sebzés). Mérgezõdsz.
6 ép-t sebzõdtél.
*** 3. KÖR *** Az óriás skorpió rád veti magát. Elõresuhint farkával.
(6
ép-t sebzõdtél). Feléd suhint ollóival.
(8 ép-t sebzõdtél). Az óriás skorpiót
próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(7
ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(5 sebzés). Méreg marja tested.
Sebzõdsz
6 ép-t.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Hát, ez siralmas vereség volt.
Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni...
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+21 életpont.) [41 TVP-t
használtál fel, maradt még 167.]
t 2 4 |
2. szakértelem tanulása 4 TVP-ért |
A szint könyvtárának egy õsi feladatgyûjteményét tanulmányozod. No igen,
régen is voltak okos emberek! Megdolgoztatod a szürkeállományodat. [4 TVP-t
használtál fel, maradt még 163.]
m 5 10 8216 1144 1122 1214 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,10) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 216) A legközelebbi feladat megoldásánál 216 lesz a válaszod.
(M 5,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Halk suhogást hallasz,
és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten
hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Ha 9 mikropoid 2 hét alatt 108 kiló mohát fal fel, akkor 4 mikropoid
9 hét alatt hány kiló mohát eszik meg?
Bólintasz, majd lassan, megfontoltan
válaszolsz. [216] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod
utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 5,8) A folyosó északra tart. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik,
vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Elhelyezkedsz
a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 4,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling szolga felé. Már ott is vagy! Az orgling
szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az orgling szolgát. Kitátod
szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(1 sebzés). Az orgling szolga rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával.
El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és
beborítod jeges leheleteddel.
(10 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(2 sebzés).
Az orgling szolga rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod az orgling szolgát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(9 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(2 sebzés). Az orgling szolga hörögve
elterül.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.)
(M 3,8) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Rábukkantál az õsök
egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
gyilkos borókát.
[ld. enc.]
(M 3,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,8) Körültekintõen mozogsz elõre. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 5,8) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy lapos sziklán
hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve
lépsz közelebb. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,8) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Ebben a teremben már gyõzedelmes
csatát vívtál. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Kimész a Csarnokból. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A
saját szórakoztatásodra zenélsz, hiszen tudod, ezzel a produkcióval még
nem állhatnál ki a közönség elé. Nocsak, nem is megy annyira rosszul! [10
TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Zümmögést hallasz. Felnézel.
Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus
izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani,
és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más
dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez.
(482. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed!
Ellenfeled egy sziklozug (#9).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a sziklozugot. A sziklozug máris elõtted terem!
A sziklozugot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá.
(11 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés). A sziklozug
holtan terül el.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%).
Összefut a nyál a szádban. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+10% jóllakottság.)
Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Régi ruhák foszlányos maradványaira
bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak
ebbõl kideríteni. (+2 õsi relikvia.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még
117.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán
nem jó helyen keresgéltél... [10 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Bope, egy egyenes hátú, szikár testû, vidám tekintetû férfi.
A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ,
halotti maszk, bronzmedál, törpe pikkelyvért, villámöv. Így üdvözlöd: "Nem
láttam nálad visszataszítóbbat." Dühösen kiabálja vissza: "Süssön meg a
nap!" A következõvel folytatod: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!"
Jól odamondtál neki! Bope csak hápog. Végül mérgesen elismeri, hogy te
nyertél. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A közelben van egy
kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van,
könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Nem habozol sokat, választasz egy
barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Balays, egy közepesen magas, átlagos
testalkatú, fõleg mágia iránt érdeklõdõ férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ
rangú tagja. Felszerelése: bíbor láncing, márványgyûrû, vassisak. A kölcsönös
üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok
az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem
kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek,
hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán
persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz,
és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit
a Balays által meséltekbõl, megtudod, mi az a fehér amõba.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize
csordogál. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak
amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap
fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet
a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz
meg! Vajon ki lakhat ott?
(375. kaland, összköltsége 30 TVP.) Mintha csak
virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
winropu mohát. A messzeségbõl
vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban
már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy katapulter (#33).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ.
(14 ép-t
sebzett.) Megrohamozod a katapultert. Megtámadod a katapultert. Körbe-körbe
forgatva ütsz jobb csápoddal.
(9 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal csápoddal.
(1 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(5 sebzés).
*** 2. KÖR *** A katapulter téged támad. Odaken neked jobb mancsával.
(7
ép-t sebzõdtél). Megtámadod a katapultert. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal. Félrehajolt. Bûzöd fojtogatja
(5 sebzés).
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen
120 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 87 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
251 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Druidián, egy magas, csuklyát viselõ, titokzatos galetki
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod:
kõevõ. Ez a 12. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.45 |
[2] IQ: |
4 / 1.17 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.35 |
[4] egészség: |
4 / 0.80 |
[5] mágia: |
1 / 0.30 |
[6] gyorsaság: |
4 / 0.07 |
[9] Méret/ép: |
58 / 10 |
Min. méret: |
40 |
Barlangméret: |
58 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
5 / 74% |
Hõsi pont: |
0 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
13% |
Galetki erõ: |
128 / 95 |
Hírnév : |
194 |
Jóllakottság: |
140% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
2 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
53 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
44 (2) |
Leölt torzszülött: |
49 (2) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
2 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (3)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +3% varázstárgy találására;
15%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts fehér gyógyító italt! 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
7 / 3.64 |
[25] bûz: |
7 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
2 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
4 / 2.47 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 0.91 |
[66] lopakodás: |
3 / 1.93 |
[67] régészet: |
5 / 3.22 |
[68] zene: |
3 / 0.65 |
[69] tanulás: |
1 / 0.69 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 0.90 |
|
|
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 0.24 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
x 10 |
ism 3 |
p |
vd |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 25;
VI erõ:110% ép:25%;
PV 3 4 5 8;
PSZ 54 66 67;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #9 (7. épület), #11 (4. épület),
#17 (1. épület), #21 (9. épület), #392 (10. forduló), #264 (10. forduló),
#444 (11. forduló), #482 (12. forduló), #375 (12. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 szárnyas sisak (#1077) |
Ékszerek, kincsek |
|
8 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 üvegcse (#14) |
|
2 winropu moha (#22) |
|
1 jéglehelet itala (#54) |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
Egyéb kacatok |
|
11 õsi relikvia (#17) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY) Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt
képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen
kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy
az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]
FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY) A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen
legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet
megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az
egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg
tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt
jelenthet a piromádok és a puhányok számára.
KATAPULTER (33. LÉNY) Négylábú, kemény testû, jellegtelen élõlények.
Nyakuk szinte egyáltalán nincs, tökéletesen sima fejükön három apró mélyedés
jelzi azt, ami esetleg szem lehet. Vállukból két csonka, szárnyszerû végtag
nõ ki, ezek segítségével félelmetes sebességgel tudnak köveket dobálni
a rájuk támadó lényekre. Persze alapjában véve békés teremtmények, ha tehetik,
inkább elrejtõznek, mulatságos kacsacsõrükön keresztül szívják fel a tápanyagot
a földbõl. Nem csoda, hogy kedvvel vadásznak rájuk a kõevõk.
EXTRA FORDULÓK Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni
az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel,
azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban,
félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs
egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési
dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet
egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos
vagy, NEM KELL elolvasnod!
Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az,
hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat
így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok
nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép
nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem
tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000.
jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára
nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak,
a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg
az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.