Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az orglingok sutyorognak
Küldd el képeslapként!
Talán épp ezzel az ártatlannak tűnő beszélgetéssel kezdődött... Talán az itt cserélt információnak tényleg nagy szerepe volt az orgling lázadás kirobbanásában! Még máig sem hisszük el, hogy ilyet merészeltek...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 21:57:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2296-12

Karakterszám: 2296 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 12 Játékhét: 32
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jún. 19. 14h:53'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jún. 22.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

DRUIDIÁN KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Falco Vespertinus kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 5061 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 5061 9 parancsot. Falco Vespertinus volt olyan jó, és informált a PV parancsa beállításáról is: PV 8 3 4 5 0 0.
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Agnus Dei, egy angyali szépségû, hosszú, szõke hajú, smaragdzöld szemû, érzéki nõ. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, díszes fejék, bõrpáncél, bronzmedál, suhanó csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te göthös hernyó!" Nem késel a válasszal: "Te csipkéslelkû páva!" Ezt mondja neked: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 2. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 csótánylábat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 2. NAP ** Nem átall háborgatni Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú kék hajú, zöld szemû, tetovált arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. A következõket látod nála: köpeny, az elektromosság malachitgyûrûje, villámöv, az egyensúly gyûrûje, szárnyas sisak, díszes pikkelyvért. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. A lopakodás versenyre egy kiváló ötletetek támad. A helytartói palota elõtt álló õrt kell észrevétlenül megközelíteni, és megijeszteni egy nagy HU!-val. Izgatottan cserkészitek be az õrt. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Nalan Thunderwolf ennyire csendben tud mozogni!
** 5. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 csótányláb.
** 5. NAP ** Meglátogat egy galetki: Vencel, egy hatalmas füleiben csont fülbevalókat hordó, bárgyú vigyorú, sunyi férfi. Végignézed a felszerelését: a Tél ezüstlánca, díszes fejék, bronzmedál, a védekezés márványgyûrûje, rövid tõr, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Leszaladtok a bolthoz. Egy galetki épp zsákmányát hozta eladásra. Kiragadjádok a megdöbbent polgár kezébõl a varázstárgyakat, és bementek a boltba. Mindketten a lehetõ legjobb áron próbáljátok a tárgyakat eladni. A még mindig döbbent galetki belép a boltba, a pénzt a kezébe nyomjátok. Most lássuk, ki kereskedett jobban! Haha! Te vagy a jobb kereskedõ! Gyõztél!
** 6. NAP ** Épp hozzád néz be Carlos Valderama, egy hosszzú, szõke, göndör hajú, nagy bajuszú, átlagos magasságú, nagy lábú férfi. Tárgyai: vándorcsizma, csonttõr, halotti maszk. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Így válaszolsz: "Te ocsmány féreg!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Carlos Valderama a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 6. NAP ** Látogatót kapsz, aki Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, az egészség sárgaréz nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt, fekete csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Nem késel a válasszal: "Te bokorból ugrott!" A következõt mondja neked: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered a filagóriával!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú kék hajú, zöld szemû, tetovált arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Felszerelése: köpeny, villámöv, az egyensúly gyûrûje, szárnyas sisak, díszes pikkelyvért. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. Érdekes feladatot találtok ki: ki jut be elõbb észrevétlenül a helytartó fogadótermébe? Csendben, hangtalan árnyként indulsz útnak. Elsõként az õrt kell kikerülnöd, majd az ajtószegletekbe és árnyakba lapulva, egészen a belsõ szobáig eljutni. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Nalan Thunderwolf ennyire csendben tud mozogni!
** 8. NAP ** Látogatód érkezik, aki Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Tárgyai: a légzés csepp fülbevalója, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az energia malachit karkötõje, suhanó csizma, a gólem nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, a káosz szürke sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Nem késel a válasszal: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 12. NAP ** Bezörget hozzád Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. A következõket látod nála: a légzés csepp fülbevalója, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az energia malachit karkötõje, suhanó csizma, a gólem nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, a káosz szürke sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Rém gusztustalan egy állat vagy!" Ezt kiáltod vissza: "De vastag bõr van a képeden!" Ezt mondja neked: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Night Wolf a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 13372.) A te szinteden a legnevesebb Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. (hírneve 1474.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 14.* Alkony testvére, Hajnal és Geru, a félvér megküzdöttek egymással, és Alkony testvére, Hajnal gyõzött. *már. 27.* Vulkán és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot. *ápr. 7.* Vulkán és Cass megküzdöttek egymással, és Vulkán gyõzött. *ápr. 14.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 8. küldetést, amit a palotában kapott. *ápr. 24.* Vulkán és Cass megküzdöttek egymással, és Vulkán gyõzött. *ápr. 25.* Vulkán gyõzelmet aratott Aligathar Al Jang felett. *ápr. 30.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *máj. 14.* Csiri-ba teljesítette a 11. küldetést, amit az akadémián kapott. *máj. 16.* Keményfogú Roktár és Pow Wow megküzdöttek egymással, és Keményfogú Roktár gyõzött. *máj. 26.* Dark Night a Gonosz csatában legyõzte Ront.
Egy futár távoli híreket hoz:
*feb. 21.* Lord Khalelt legyõzte harcban egy márvány lady. *feb. 25.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Tûfok Kloodot. *már. 11.* Csendes Don szolgálatába állt egy lidércláng. *már. 18.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot. *már. 27.* Kronx és Don Juan Gomez dela Vega pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *ápr. 1.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Braveheart Patriot felett. *ápr. 3.* Nagylelkû Petheszileiát majdnem felfalta egy óriás kétfejû vérfarkas. *ápr. 3.* A Fény Apostolai szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *ápr. 9.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte J. Michael Straczynskit. *ápr. 14.* FloMo Belaxust legyõzte harcban egy vhrathag pók.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]

be 4 48 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a mászás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

kno 6 2 48 1 6. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 4! Elköltesz 1 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

ea 6 eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 78 ap, winropu moha (#22) 39 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 58 ap, szivárvány karkötõ (#139) 156 ap, nordkristály (#146) 11 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, nohnetár gumó (#212) 19 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 191 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, öv (#1165) 5 ap, csatos öv (#1166) 23 ap, sárga öv (#1167) 67 ap, nyaklánc (#1180) 15 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 37 ap, amulett (#1195) 9 ap, kõamulett (#1196) 28 ap, csontamulett (#1197) 74 ap, szimbólum (#1210) 15 ap, karikaszimbólum (#1211) 37 ap, háromszögszimbólum (#1212) 86 ap, gyûrû (#1225) 9 ap, márványgyûrû (#1226) 28 ap, malachitgyûrû (#1227) 74 ap, karkötõ (#1240) 9 ap, malachit karkötõ (#1241) 28 ap, díszes karkötõ (#1242) 74 ap, fülbevaló (#1255) 5 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, az elfek lemezpáncélja (#10450) 195 ap, a tûz csatos öve (#22316) 149 ap, az elektromosság pajzsa (#27160) 68 ap. Eladsz 1 fogazott tõrt 1 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

ve 1332 vásárlás
Veszel 1 gyalogos lándzsát 93 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

h 8 100 8. tárgy használata
Visszamész a barlangodba. Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 6. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

k 17 kaland elvállalása
(17. kaland:) Egy kis viszketõporban nincs semmi rossz, így jelentkezel a boltosnál a zacskóért. Amikor átnyújtja, nagyjából elmeséli neked, hol találod meg az elöljáró lakosztályát.
A boltos útmutatásának megfelelõen a palota hátsó részéhez lopakodsz. Szerencsére kicsi a forgalom, senkinek nem szúrsz szemet. Hamar megtalálod azt a helyet, ahova fel kéne másznod. Ehhez mindenképpen kell egy kötél.
[Tárgyhasználat: kötél] Elõször is a kötelet kéne feldobni. Szerencsére mindig tartasz magadnál egyet. Megpróbálod úgy feldobni, hogy a végén levõ hurok pont a neked megfelelõ kiszögellésre essen.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] A második próbálkozás után sikerül éppen jó helyre dobni a kötelet. Már csak fel kell kúszni rajta.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikertelen] Ez valahogy nem a Te napod. Amikor már harmadszor csúszol vissza a közepétõl elmegy a kedved az egésztõl. Némi rángatás után a visszaszerzed a kötelet, majd haza baktatsz. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

bb 9 1 20 5 több épület meglátogatása
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. - Kedves barátom, engedd meg, hogy bemutatkozzam: Rugort atya vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha felnézel, láthatod, hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen kialakított stukkók lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya szikla, amibe az egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos nem mernek ilyen magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit, aki hajlandó ott fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja végezni a legfontosabb tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd fel az egész templomot, de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak a résznek a rendbetételében - ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha sikerrel jársz, többek közt vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra. (21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját.
[be 20:] Visszamész a barlangodba. Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt sárkány fogja megadni: egy kék, egy vörös, egy fekete, egy zöld és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a harmadik a megoldás! A kék sárkány a következõt mondja: A szám osztható hárommal. A vörös sárkány ezt mondja: A megoldás nem osztható öttel. Egy aprócska információt a fekete sárkány is ad: A megfejtés páratlan szám. A zöld sárkány információja: A megoldás két számjegyének különbsége kettõnél több. A fehér sárkány a következõt mondja: A második számjegy kisebb, mint az elsõ. A legvégén a remete is mond valamit: A válasz 50-nél nagyobb.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 10 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály egy voharai szellem (#121). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió feléd mozog. Támadod az óriás skorpiót. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (9 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (4 sebzés). Az óriás skorpió rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Feléd üt ollóival. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió téged támad. Rád vág farkával. (3 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Kimeresztve, elõre suhint ollóival. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod az óriás skorpiót. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (6 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). Mérgezõdsz. 6 ép-t sebzõdtél.
*** 3. KÖR *** Az óriás skorpió rád veti magát. Elõresuhint farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (5 sebzés). Méreg marja tested. Sebzõdsz 6 ép-t.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Hát, ez siralmas vereség volt. Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni...
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+21 életpont.) [41 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]

t 2 4 2. szakértelem tanulása 4 TVP-ért
A szint könyvtárának egy õsi feladatgyûjteményét tanulmányozod. No igen, régen is voltak okos emberek! Megdolgoztatod a szürkeállományodat. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

m 5 10 8216 1144 1122 1214 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,10) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 216) A legközelebbi feladat megoldásánál 216 lesz a válaszod.
(M 5,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Ha 9 mikropoid 2 hét alatt 108 kiló mohát fal fel, akkor 4 mikropoid 9 hét alatt hány kiló mohát eszik meg?
Bólintasz, majd lassan, megfontoltan válaszolsz. [216] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 5,8) A folyosó északra tart. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Elhelyezkedsz a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 4,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling szolga felé. Már ott is vagy! Az orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az orgling szolgát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). Az orgling szolga rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). Az orgling szolga rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod az orgling szolgát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). Az orgling szolga hörögve elterül.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.)
(M 3,8) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 gyilkos borókát. [ld. enc.]
(M 3,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,8) Körültekintõen mozogsz elõre. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 5,8) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,8) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Kimész a Csarnokból. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A saját szórakoztatásodra zenélsz, hiszen tudod, ezzel a produkcióval még nem állhatnál ki a közönség elé. Nocsak, nem is megy annyira rosszul! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

x 20 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (482. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a sziklozugot. A sziklozug máris elõtted terem! A sziklozugot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (11 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). A sziklozug holtan terül el.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Összefut a nyál a szádban. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+10% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+2 õsi relikvia.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [10 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Bope, egy egyenes hátú, szikár testû, vidám tekintetû férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, halotti maszk, bronzmedál, törpe pikkelyvért, villámöv. Így üdvözlöd: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Dühösen kiabálja vissza: "Süssön meg a nap!" A következõvel folytatod: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Jól odamondtál neki! Bope csak hápog. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Balays, egy közepesen magas, átlagos testalkatú, fõleg mágia iránt érdeklõdõ férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Felszerelése: bíbor láncing, márványgyûrû, vassisak. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Balays által meséltekbõl, megtudod, mi az a fehér amõba. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (375. kaland, összköltsége 30 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy katapulter (#33). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. (14 ép-t sebzett.) Megrohamozod a katapultert. Megtámadod a katapultert. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal csápoddal. (1 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (5 sebzés).
*** 2. KÖR *** A katapulter téged támad. Odaken neked jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a katapultert. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal. Félrehajolt. Bûzöd fojtogatja (5 sebzés).
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen 120 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 87 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 251 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Druidián, egy magas, csuklyát viselõ, titokzatos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 12. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.45
[2] IQ: 4 / 1.17
[3] ügyesség: 3 / 0.35
[4] egészség: 4 / 0.80
[5] mágia: 1 / 0.30
[6] gyorsaság: 4 / 0.07
[9] Méret/ép: 58 / 10
Min. méret: 40
Barlangméret: 58
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 5 / 74%
Hõsi pont: 0 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 128 / 95
Hírnév : 194
Jóllakottság: 140%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 53 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 44 (2)
Leölt torzszülött: 49 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (3)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +3% varázstárgy találására; 15%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts fehér gyógyító italt! 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 7 / 3.64 [25] bûz: 7 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 2 / 0.05 [54] kereskedelem: 4 / 2.47 [64] átokszórás: 4 (6) / 0.91
[66] lopakodás: 3 / 1.93 [67] régészet: 5 / 3.22 [68] zene: 3 / 0.65
[69] tanulás: 1 / 0.69        

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 4 / 0.90    
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 0.24    

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
x 10
ism 3
p
vd


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 25; VI erõ:110% ép:25%; PV 3 4 5 8; PSZ 54 66 67;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #9 (7. épület), #11 (4. épület), #17 (1. épület), #21 (9. épület), #392 (10. forduló), #264 (10. forduló), #444 (11. forduló), #482 (12. forduló), #375 (12. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 szárnyas sisak (#1077)

Ékszerek, kincsek
8 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19)
1 varázskõ (#210) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 gyalogos lándzsa (#1332)

Varázsitalok és füvek
5 üvegcse (#14) 2 winropu moha (#22) 1 jéglehelet itala (#54)
2 csótányláb (#25) 1 mitulen fû (#20) 1 liánvirág (#24)
1 sötét mák (#23) 1 gyilkos boróka (#27)

Egyéb kacatok
11 õsi relikvia (#17)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY)
Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY)
A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt jelenthet a piromádok és a puhányok számára.



KATAPULTER (33. LÉNY)
Négylábú, kemény testû, jellegtelen élõlények. Nyakuk szinte egyáltalán nincs, tökéletesen sima fejükön három apró mélyedés jelzi azt, ami esetleg szem lehet. Vállukból két csonka, szárnyszerû végtag nõ ki, ezek segítségével félelmetes sebességgel tudnak köveket dobálni a rájuk támadó lényekre. Persze alapjában véve békés teremtmények, ha tehetik, inkább elrejtõznek, mulatságos kacsacsõrükön keresztül szívják fel a tápanyagot a földbõl. Nem csoda, hogy kedvvel vadásznak rájuk a kõevõk.



EXTRA FORDULÓK
Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel, azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban, félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod! Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.