Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Immúnis krakoch
Küldd el képeslapként!
"Nem tudni, hogy ez a vörösen pulzáló, mágikus entitás honnan érkezett, miből van, és mit csinál itt - tény, hogy a vadászó galetkik számára nem jelent könnyű prédát. Legyőzéséhez rafináltnak, körmönfontnak, tapasztaltnak és hatalmasnak kell lenned!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 08:04:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-20 08:05:23 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-20 08:05:27 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2277-143

Karakterszám: 2277 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 143 Játékhét: 143
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 133
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. feb. 27. 14h:44'
A következõ fordulód táplálható: 2003. már. 6.

E-mail!

TÛZHAJÚ SIRDAKK KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Amorpheus Amorphea, egy nemét változtatni, alakját, kinézetét végletekig átformálni képes nõ. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a tökéletesség kerek pajzsa, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca, az élet malachit karkötõje, ében láncing, fekete nadrág, Rogan karkötõje, a harcmûvész csillogó fejpántja, ozin fülkarika, a rend köve, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca, a sebezhetetlenség hosszú íja, óriás fülbevaló, a merénylõ karikaszimbóluma, a ragadozó sárga öve, a gladiátor márványgyûrûje, zöld mutációs gyûrû, a sebesség malachitgyûrûje, az entek vándorcsizmája, a kobra malachit karkötõje, a kobra zöld köntöse. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Ezt kiáltod vissza: "Te kékorrú pocokvadító!" Ezt mondja neked: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Rögtön visszavágsz: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" A következõt mondja neked: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
*** 2.21. *** Nemesis, a Bosszú Istene (#5517) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Legator Godart, egy átható tekintetû, nemes arcvonású, figyelemre méltó mozgású férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, a hatalom hosszúkardja, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, harci nyílpuska, a sólyom csontamulettje, a káosz harmadik fülbevalója, Pszichoklenész sisakja, a káosz furcsa csizmája, Végzetpenge, a torony ezüst láncinge, a tökéletesség nagy pajzsa, a káosz ragyogó köntöse, a hatalom rubinja, a sün keresztszimbóluma, a káosz szikrázó fülbevalója, a káosz nagyhatalmú kardja, a teknõs ónixgyûrûje, a majom szöges öve, az energia arany nyaklánca, a káosz döbbenetes gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. Tétnek mindketten 5 aranyat raktok fel. [Látogatód zsebébõl kipottyant az átokkõ de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Belépés után üdvözöl: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Így válaszolsz: "Egy óriáscsótány szebb nálad." A következõt mondja neked: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Nem késel a válasszal: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" Így szól hozzád: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Ezt kiáltod vissza: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Ezt mondja neked: "Nincs még egy ilyen szutykos, piszkos, céda, rongyos, golyvás, csámpás, rücskös, pufók, pirók madárváz, miként te, a rokonaiddal együtt!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
Sajnos, a tétben való párviadal 5 arannyal kurtított meg.
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Gekkó, egy üdezöld alapon kék pettyes bõrû, ragyogó aranyszín szemû férfi. A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tökéletesség bronz mellvértje, Rogan karkötõje, a túlélés sárga öve, a kobra fekete csizmája, a harcos átlátszó köntöse, óriás fülbevaló, a regenerálódás nehéz nyílpuskája, ozin fülkarika, a gyõzelem nagy pajzsa, a háború köve, az egészség háromszögszimbóluma, a gyõzelem vassisakja, a harcmûvész malachitgyûrûje, az elefánt kõamulettje, görényfarok, az Örökkévalóság Rubinja, a regenerálódás márványgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Megállapodtok, hogy a tét 2 arany lesz.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Gekkó Mentális robbanás -27 PE (-5)75 (+0)110 Tûzhajú Sirdakk Mentális robbanás kudarc (-5)55 (-27)28
2. Gekkó Agyvihar kudarc (-9)66 (-55)55 Tûzhajú Sirdakk Mentális robbanás -55 PE (-5)50 (+0)28
3. Gekkó Mentális robbanás -14 PE (-5)61 (+0)55 Tûzhajú Sirdakk Agyvihar kudarc (-9)41 (-14)14
4. Gekkó Agyvihar -40 PE (-9)52 (+0)55 Tûzhajú Sirdakk Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)26 (-14)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-46 életpont.)
Sajnos, a tétben való párviadal 2 arannyal kurtított meg.
** 4. NAP ** Felkeresi barlangodat Gulf, egy holtsápadt arcú hatalmas szemfogú vérre éhes kriptaszagú férfi. [aura: nyomkeresés: 8.] A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az erõ átlátszó köntöse, a kobra csatos öve, a hatalom bronz amulettje, a bölcsesség sárgaréz nyaklánca, a bénaság fülbevalója, a remete malachit karkötõje, a nyomkeresés fejpántja, az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, fekete csizma, a lich márványgyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a titán kõamulettje, a sebesség lovagi lemezpáncélja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze álcázás szakértelemben való jártasságotokat. Hozzáláttok, hogy a lehetõ legtökéletesebben elmaszkírozzátok magatokat. Amikor végeztetek, elvegyültök a palota elõtt nyüzsgõ tömegben. Az a nyertes, aki elõször képes felismerni a másikat! Gulf esélytelen a versenyben - a te álcád messze felülmúlta az övét. Te vagy a gyõztes.
Felépült a fûraktár.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10345.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 5356.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 18.* Mélységben Szuttyogó mellé szegõdött egy morfinder telep. *feb. 18.* Mélységben Szuttyogó teljesítette a 11. küldetést, amit a boltban kapott. *feb. 18.* Malgias a Rém pszionikus küzdelemben diadalt aratott Feri felett. *feb. 20.* ÁlomVándor felköltözött a következõ szintre. *feb. 20.* Örök Lázadó teljesítette a 29. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *feb. 20.* Locutus, a Masszat majdnem felfalta egy sziklaóriás sámán. *feb. 21.* Llys Meldryn csatában legyõzte Locutus, a Masszat. *feb. 21.* Attila, a hun teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *feb. 21.* Legator Godartot rajtakapták, ahogy lopni próbált. *feb. 24.* Gekkó és Ghalletki Jónás pszi párbajt vívtak. Gekkó került ki gyõztesen.
Egy futár távoli híreket hoz:
*feb. 18.* Asmodeus gyõzelmet aratott Ark'ish felett. *feb. 20.* Köpködõ Méregzsák és Vadmacska pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mosquito Drow felett. *feb. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Szergej felett. *feb. 21.* 19-es rangja a Bárdok Klánjában "elbûvölõ barát" lett. *feb. 21.* Lord Khalel szolgálatába állt egy voharai szellem. *feb. 21.* Lord Khalel szolgálatába állt egy morfinder telep. *feb. 24.* Nyafogó Nefelejcs és Zuck pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *feb. 24.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Tûzvirágot. *feb. 24.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Lolita de Lagot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

lcs 11 legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

e 10 élelemszerzés
Fáradtságot nem kímélve, ehetõ gyökerek után kutatsz a csatornaszinten. A gyökereket megtisztítod, és megsütöd. Egész ízletes lakoma! (+40% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

e 9 79 élelemszerzés
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod a megfelelõ élelemadagot. Arhomad varangy jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

az 9129 2034 8994 23394 tárgy azonosítása
Beazonosítással próbálkozol. A káosz földjének pikkelyvértje: értéke 281 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +14% védekezés, +2 bûz, +10 méret, +2 intelligencia, -2 gyorsaság. A káosz förtelmes csizmája: értéke 81 arany. Hatása a képességeidre: +3% védekezés, +1 tûzlehelet, +1 regeneráció, +1 rezisztencia. A káosz szolgájának lándzsája: értéke 152 arany, a sebzése 3D6+3. Hatása a képességeidre: +3% támadás ezzel a fegyverrel, +1 erõ, -1 gyorsaság. A káosz lüktetõ lándzsája: értéke 184 arany, a sebzése 3D6+3. A következõ képességekkel rendelkezik: +3% támadás ezzel a fegyverrel, +1 erõ, -1 gyorsaság. [8 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

be 11 14544 15254 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

le 29593 28753 elrakod a 29593. tárgyat
Leveszed a sólyom ónix karkötõjét. Leveszed az ellenállás vívótõrét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

kf 7104 bekészíted a 7104. tárgyat
Felveszed a káosz fehér karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

kf 24264 100 bekészíted a 24264. tárgyat
A karmaidba veszed a káosz hercegi tõrét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

v 147 22436 132 1062 4 9311 147. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy alkímiát. Átváltozott 1 a tûz könnyû nyílpuskája 86 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 3 ében tündekard 60 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 nagy pajzs 40 arannyá! (-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.) Átváltozott 1 a tolvaj karikaszimbóluma 124 arannyá! (-20 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

v 147 23953 14577 6042 15506 26712 147. varázslat elmondása
Ellõsz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 a méreg elit lemezpáncélja 302 arannyá! (-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.) Átváltozott 1 a gepárd díszes fejpántja 120 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a sav nagy pajzsa 133 arannyá! (-20 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

ep 16 75 10 építed a 16. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a katonai gyakorlópálya felhúzását. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 99 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 26 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

t 65 44 65. szakértelem tanulása 44 TVP-ért
Az álcázás mûvészetét gyakorlod: elváltoztatod arcodat, külsõdet, aztán a változást igyekszel minél gyorsabban visszacsinálni. [44 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

kno 48 1 63 4 47 6 48. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot az éberség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az éberség szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

k 1 kaland elvállalása
(1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat.
[Tárgyhasználat: 20 arany] Elteszi a pénzt, és kiköp, majd várakozóan nyújtja tovább a markát. Legszívesebben megütnéd a mocskot, dehát õ az egyetlen lehetõséged...
[Tárgyhasználat: 30 arany] A sunyi galetki fitymálva biccent, majd így szól:
- A kereskedõ gyûjti a szójer csáprágókat, nagy mennyiségben rendeli tõle valaki a felsõbb szintekrõl. Ha viszel vagy hét darabot, biztos, hogy megbocsát!
- Egy tucat csáprágót? Dehát honnan szedjek annyit? - kerekedik el a szemed.
- Hát, én tudok egy fészket... - mondja õ, és ismét a markát nyújtja.
[Tárgyhasználat: 50 arany] Bosszankodva számolsz le 50 aranyat, mire a galetki int, hogy kövesd. Leereszkedtek a csatornaszintre. Hosszasan kanyarogtok, míg végül elérkeztek egy bûzös odúhoz. A sunyi galetki int, hogy bent, aztán a következõ pillanatban már sehol sem látod. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154) [aura: gyorsaság: 17.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Tündérrózsa varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Tündérrózsa elõhív egy tombolás varázslatot. Koporsószeg elõhív egy óriáserõ varázslatot. Koporsószeg mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. A pusztító szójer Marharépát rohamozza. Marharépa a pusztító szójer felé mozog. A pusztító szójer és Marharépa egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Koporsószeg elindul a pusztító szójer felé. Megindulsz a pusztító szójer felé. Már ott is vagy! Tündérrózsa a pusztító szójer felé mozog. Koporsószeg a pusztító szójert támadja. Támadod a pusztító szójert. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (92 ép-t sebeztél). A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 68/0, Marharépa: 0/20, Tündérrózsa: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 24% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy immunitás itala, egy szójer csáprágó és 5 drágakõ. [ld. enc.] Marharépa habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Nos, lássuk csak, megvan-e ezzel a 7 csáprágó... Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

lr 231 230 ládába rejtesz:
Kiveszed a ládából az összes szójer csáprágót. Berakod a ládikóba az összes káoszkígyó pikkelyt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A barlangodban, magadban muzsikálsz, hiszen tudod, hogy tudásod még nem érte el azt a szintet, amellyel közönség elé léphetnél. Úgy tûnik, egy kóbor torzszülöttet megzavart a muzsikád, és most betört a barlangba, csak hogy elhalgattasson. Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: 16-os méretû 17-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy sárkánylehelet varázslatot. (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Koporsószeg elmormol egy óriáserõ varázslatot. Koporsószeg varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Tündérrózsa varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Tündérrózsa mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Marharépa az orgling melák irányába megy. Az orgling melák Marharépát rohamozza. Marharépa és az orgling melák egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megindulsz az orgling melák felé. Már ott is vagy! Koporsószeg az orgling melák irányába megy. Tündérrózsa az orgling melák irányába megy. Támadod az orgling melákot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (70 ép-t sebeztél). Koporsószeg az orgling melákot támadja. Az orgling melák halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 83/0, Marharépa: 33/25, Tündérrózsa: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 18% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 30 arany és egy szerencsekõ. Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Felveszed a szerencsekövet. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

m 6 12 4443 3441 1121 1223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,12) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 5,12) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 4,12) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeleid egy zombi herceg (#140) és 2 káoszkígyó (#146).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Koporsószeg elõhív egy óriáserõ varázslatot. Koporsószeg elmormol egy tombolás varázslatot. Az 1. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elemi védelem. Néhány rövid kézmozdulat után Tündérrózsa létrehoz egy tombolás varázslatot. Tündérrózsa ellõ egy féreg érintése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszkígyó elvarázsol egy sötétséget. Gyengülsz (-36% támadás). A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Marharépa elindul a zombi mester felé. Marharépa és a zombi mester egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. káoszkígyó létrehoz egy sötétség varázslatot. Koporsószeg megtántorodik. A 2. káoszkígyó elmond egy elemi védelem varázslatot. Az 1. káoszkígyó ellõ egy sötétség varázslatot. Marharépa ellenállt a varázslatnak. A zombi mester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Koporsószeg a zombi herceg felé mozog. Tündérrózsa az 1. káoszkígyót rohamozza. A zombi herceg Koporsószeget rohamozza. A zombi mestert próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (42 ép-t sebeztél). A zombi mester halálhörgés közepette a földre zuhan. Koporsószeg és a zombi herceg egymással harcolnak. Tündérrózsa az 1. káoszkígyót támadja. Koporsószeg megtántorodik. Méreg: A zombi herceg sebzõdik 13 ép-t.
*** 3. KÖR *** Az 1. káoszkígyó ellõ egy sötétség varázslatot. Marharépa elkerülte a varázslatot. A 2. káoszkígyó elõhív egy sötétség varázslatot. Marharépa megtántorodik. Koporsószeg és a zombi herceg egymással harcolnak. A zombi herceg halálos sebet kapva a földre zuhan. Megtámadod a 2. káoszkígyót. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (62 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). A 2. káoszkígyó kileheli lelkét. Tündérrózsa az 1. káoszkígyót támadja. az 1. káoszkígyó kontaktmérget kapott. Az 1. káoszkígyó holtan terül el.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 115/9, Marharépa: 29/0, Tündérrózsa: 63/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak is jut 77%. Elteszed a zsákmányt, ami egy védelem itala, 2 káoszkígyó pikkely és 85 arany.
(M 3,12) Csendben lépkedsz. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 3,13) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 3,14) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Elõhívsz egy jégpajzs varázslatot. (-3 vp.) Koporsószeg varázshatalma segítségével elmond egy óriáserõt. Heves kézmozdulatok közepette Koporsószeg elmormol egy tombolást. Néhány rövid kézmozdulat után Tündérrózsa létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Tündérrózsa rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A savelementál elindul Marharépa felé. Marharépa a savelementált rohamozza. A savelementál és Marharépa egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Koporsószeg elindul a savelementál felé. A savelementál irányába mozogsz. Tündérrózsa a savelementál felé mozog. Koporsószeg a savelementált támadja. A savelementált próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (88 ép-t sebeztél). A savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 64/0, Marharépa: 0/17, Tündérrózsa: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 24%. Viszed, ami mozdítható: 42 arany.
(M 2,14) Tovább nyugatra - biztatod magad. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a pusztító szójert a teknõs hosszú íjával, és lõsz. (3 lövéstõl 63 ép-t sebzõdött.) Koporsószeg a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Koporsószeg elmond egy tombolás varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Tündérrózsa létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Tündérrózsa rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A pusztító szójer megközelíti Marharépát. Marharépa a pusztító szójer irányába megy. A pusztító szójer és Marharépa egymással harcolnak. Marharépa halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A pusztító szójert célzod, amikor a teknõs hosszú íjával lõsz. (2 találattal 35 sebzést okoztál.) Koporsószeg a pusztító szójert rohamozza. Tündérrózsa a pusztító szójert rohamozza. A pusztító szójer és Koporsószeg egymással harcolnak. A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 66/39, Marharépa: 0/21, Tündérrózsa: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak is jut 24%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a tolvaj aranyozott fülbevalója, egy szójer csáprágó és 30 arany. Koporsószeg eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 1,14) Tovább nyugatra - biztatod magad. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 1,13) Óvatosan lépkedsz tovább. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** A teknõs hosszú íjával meglövöd az orgling melákot. (3 lövéstõl 68 ép-t sebzõdött.) Koporsószeg a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Koporsószeg rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Tündérrózsa a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! Tündérrózsa rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Az orgling melák feléd rohan. Az orgling melák rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling melákot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (55 ép-t sebeztél). Tündérrózsa az orgling melákot támadja. Az orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 0/0, Tündérrózsa: 42/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 24%.
(M 1,12) Észak felé mozogsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 1,11) Mindenre felkészülve, északra mész. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Különbözõ ügyességi feladatokat kell elvégezned a csarnokban felállított akadálypályán.
[Ügyesség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 2,11) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 71 arany.
(M 2,10) Merre tovább? Északra! Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: mágia: 16.].

*** 1. KÖR *** A halál sekrestyését célzod, amikor a teknõs hosszú íjával lõsz. (2 találattal 46 sebzést okoztál.) Tündérrózsa rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Tündérrózsa varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Koporsószeg mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy óriáserõt. Heves kézmozdulatok közepette Koporsószeg elmormol egy tombolást. Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõrt. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol egy titánok szelét. A halál sekrestyése odajön hozzád. A halál sekrestyése téged támad. Acsarogva harapni próbál. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz egy gyógyító szellõ varázslatot. A halál sekrestyése visszanyer 20 életpontot. A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sötétséget. Gyengülsz (-30% támadás). Koporsószeg elindul a sötét elf nekromanta felé. Tündérrózsa elindul a sötét elf nekromanta felé. A halál sekrestyése rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lecsap rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Támadod a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (63 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (22 sebzés). A halál sekrestyése halálos sebet kapva a földre zuhan. Koporsószeg a sötét elf nekromantát támadja. Tündérrózsa a sötét elf nekromantát támadja. a sötét elf nekromanta testébe kontaktméreg hatol. A sötét elf nekromanta halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 199 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 12/0, Tündérrózsa: 63/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 41%. Viszed, ami mozdítható: a gladiátor könnyû íja, a gyorsaság vassisakja, 4 drágakõ és 46 arany. Koporsószeg habzsolja az ételt. (+21% jóllakottság.) Tündérrózsa eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+23 életpont.)
(M 2,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. Nem kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned és el kell ismételned egy sor számot, amit a galetki mond.
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 3,9) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 4,9) Keleti irányba folyatod utadat. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 4,10) A négy égtáj közül délt választod. Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, melette üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (sebzõdsz 19 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat. [82 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

m 1114 5 3 14 2222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,9) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 4,8) Északra mész tovább. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144).

*** 1. KÖR *** Koporsószeg mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy óriáserõt. Koporsószeg ellõ egy tombolás varázslatot. A fekete özvegyet célzod, amikor a teknõs hosszú íjával lõsz. (2 lövéstõl 45 ép-t sebzõdött.) Tündérrózsa mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette Tündérrózsa elmormol egy féreg érintését. A fekete özvegy Marharépa felé mozog. Marharépa a fekete özvegyet rohamozza. A fekete özvegy és Marharépa egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Koporsószeg a fekete özvegyet rohamozza. A fekete özvegy felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Tündérrózsa a fekete özvegy irányába megy. Koporsószeg a fekete özvegyet támadja. A fekete özvegy kileheli lelkét.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 71/0, Marharépa: 0/3, Tündérrózsa: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 24% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy hõsiesség itala és 37 arany. Koporsószeg zabál. (+25% jóllakottság.)
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Elhagyod a Csarnokot.
(M 3,14) Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 2222,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni. [6 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

k 449 486 433 kaland elvállalása
(449. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)
(486. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(433. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (493. kaland, összköltsége 35 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 hónakkupókot. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Semmit sem találsz. Továbbnyomulsz.
A barlang lakója Elder Worm, the Beast, egy szikrázó bõrû, foltos tarajú, zöldes agyarú, hernyómozgású, hájas féreg férfi. [aura: 8-as láth. észlelése.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye, a regenerálódás barbár lándzsája, a hatalom lovagi lemezpáncélja, az egyensúly gyûrûje, a gepárd gyûrûje, a mágus kerek pajzsa, óriás fülbevaló, a Kõ Kardja, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, Rogan karkötõje, szent templomi maszk, a villám malachit karkötõje, a tökéletesség kõamulettje, ozin fülkarika, kék gömb, a mágia smaragdja. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 1 arany! Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Elder Worm, the Beastet célzod, amikor a teknõs hosszú íjával lõsz. (29 ép-t sebzõdött.) Koporsószeg elmormol egy óriáserõ varázslatot. Koporsószeg elmond egy tombolás varázslatot. Tündérrózsa a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Tündérrózsa rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Összegyûjtve mágikus energiáit, a nekropoid elvarázsol egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Elder Worm, the Beast Koporsószeget rohamozza. Büdösdög, a johhtukul odajön hozzád. A quwarg katona elindul Marharépa felé. Marharépa a quwarg katona felé mozog. Elder Worm, the Beast Koporsószeget támadja. Koporsószeg holtan terül el. Büdösdög, a johhtukul téged támad. Acsarogva harapni próbál. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) A quwarg katona és Marharépa egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Elder Worm, the Beast és Tündérrózsa egymással harcolnak. A quwarg katona és Marharépa egymással harcolnak. A quwarg katona holtan terül el. Büdösdög, a johhtukul téged támad. Elõrehajolva harapni próbál. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.)
*** 3. KÖR *** A nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. Tündérrózsa sebzõdik 15 ép-t. Marharépa a nekropoid irányába megy. Elder Worm, the Beast és Tündérrózsa egymással harcolnak. Tündérrózsa halálhörgés közepette a földre zuhan. Büdösdög, a johhtukul téged támad. Megpróbál megmarni. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Büdösdög, a johhtukul halálos sebet kapva a földre zuhan. Marharépa a nekropoidot támadja.
*** 4. KÖR *** A nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. 15 ép-t sebzõdtél. A nekropoid gyógyul 15 ép-t. Elder Worm, the Beast rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (38 ép-t sebzõdtél). Támadod Elder Worm, the Beastet. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (56 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). Marharépa a nekropoidot támadja. A nekropoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 5. KÖR *** Marharépa Elder Worm, the Beast irányába megy. Elder Worm, the Beast rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (37 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel. Marharépa és Elder Worm, the Beast egymással harcolnak.
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 130 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 0/28, Marharépa: 128/3, Tündérrózsa: 50/95.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 16 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +3 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 991 sebzést okoztál, és 222 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 296 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tûzhajú Sirdakk, egy izzó testû, lángoló aurával övezett férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 143. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (16) / 5.61
[2] IQ: 12 (17) / 7.11
[3] ügyesség: 8 (11) / 0.85
[4] egészség: 7 (10) / 3.87
[5] mágia: 8 (9) / 4.61
[6] gyorsaság: 20 / 1.46
[9] Méret/ép: 142 (151) / 1
Min. méret: 113
Barlangméret: 142
PONTJAID
Varázspont: 121 / 0
Képességpont: 10 / 86%
Hõsi pont: 7 (1)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 35%
Galetki erõ: 658 / 243
Hírnév : 1686
Jóllakottság: 149%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 130 (1)
Galetki gyõzelmek: 62 (0)
Torzsz. csaták: 681 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 622 (8)
Leölt torzszülött: 982 (12)
Pszi csaták: 105 (1)
Pszi gyõzelmek: 43 (0)
Ájulások száma: 32 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (36)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +36% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 10 káoszkígyó pikkelyt! 2.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 4]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 22 (41) / 14.43 [16] tüskés bõr: 8 (17) / 0 [17] vastag bõr: 9 (23) / 0.36
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 1.20 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0 [20] savimmunitás: 3 (4) / 0
[21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 (5) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0
[24] rezisztencia: 6 / 0.20 [25] bûz: 11 (14) / 0.19 [26] lõfegyver: 18 (19) / 6.58

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.82 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.60 [47] zárnyitás: 8 / 0.94
[48] mászás: 8 / 0.74 [49] rugalmasság: 8 / 3.90 [50] meggyõzõkészség: 6 / 2.22
[51] transzformáció: 10 / 4.04 [52] auraészlelés: 5 / 1.91 [53] ékszerészet: 2 / 1.31
[54] kereskedelem: 6 / 4 [55] szívósság: 10 / 0.88 [56] varázsitalfõzés: 4 (10) / 0.80
[57] gyógynövények: 9 (15) / 8.59 [58] nyomkeresés: 5 / 0.58 [59] vezetõkészség: 7 / 0.32
[60] pszi támadás: 12 / 9.79 [61] pszi energia: 11 / 6.89 [62] lopás: 5 / 0.10
[63] éberség: 6 / 0.50 [64] átokszórás: 9 (10) / 5.44 [65] álcázás: 20 / 3.24
[66] lopakodás: 3 / 1 [67] régészet: 20 (21) / 14.67 [68] zene: 7 / 2.86
[69] tanulás: 11 / 7.74 [70] idézés: 1 / 0.54 [71] javítás: 10 / 3.75
[72] építés: 11 / 5.44 [73] felderítés: 8 / 2.62    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 4 / 0.80     a káosz hercegi tõre
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.46     a teknõs csonttõre
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.14     a teknõs gyalogos lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 12 / 0.84 [147] alkímia: 3 / 0.68 [36] csábmosoly: 1 / 0
[42] csendvarázs: 4 / 1 [149] dimenziókapu: 8 / 0 [29] életszívás: 8 / 5.53
[152] felejtés: 2 / 1 [172] gázpajzs: 1 / 0.16 [17] gránitbõr: 10 / 9.79
[15] jégpajzs: 3 / 2.17 [163] kineport: 7 / 1.64 [27] kisebb gyógyítás: 8 / 4.47
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 2.04 [129] mentális robbanás: 5 / 0.51 [128] pszi csáp: 6 / 0.22
[151] sárkánylehelet: 14 / 7.97 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.33 [176] szélpajzs: 1 / 0
[132] tudati méreg: 6 / 0.42 [16] tûzpajzs: 1 / 0.24 [170] villámpajzs: 2 / 1

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (60%): 15 jégpaj 172 gázpaj 17 gránit 170 villá 16 tûzpaj 151 sárkán        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Koporsószeg, a zöld ekinda 70/0 177% 200% 9 / 1.50 ájult
[2] Marharépa, a warnök 72/66 191% 110% 8 / 1.44 harcol
[3] Tündérrózsa, az arhomad varangy 73/0 177% 200% 8 / 3.12 ájult
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
x 10
ism 3
p
ism 3
vd
2. Makró
pv 1
ism 3
p
pv 1 7 2 4 3 5
3. Makró
ism 5
x 10
4. Makró
ism 3
vd
5. Makró
ism 3
vd 54

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 97.
2: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 200.
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 190.
4: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 10 v. kevesebb. Prioritás: 100.
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 200.
6: tûzpajzs v.var. ha ellf. 10. képessége 25 v. több. Prioritás: 99.
7: villámpajzs v.var. ha ellf. 13. képessége 25 v. több. Prioritás: 99.
8: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 99.
9: tûzlehelet használata ha ellenfeled #101. Prioritás: 98.
10: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #163. Prioritás: 210.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 0 20 9 50 27; VI erõ:120% ép:35%; PV 7 1 3 4 5; PSZ 65 63 49 57 67 46; BA 4244; TT 5; HE 1; PT 4; PTA 4 4 4 4 4; PTB 3 3 4 4 4;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3958 25093 1; VG 3958 22377 1; VG 3958 29141 1; A 3958 28722 1; A 3958 4826 1; A 5244 7798 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (7. épület), #13 (4. épület), #16 (9. épület), #30 (8. épület), #368 (136. forduló), #470 (136. forduló), #379 (131. forduló), #477 (136. forduló), #456 (138. forduló), #364 (138. forduló), #254 (137. forduló), #433 (137. forduló), #499 (142. forduló), #493 (143. forduló), #486 (140. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2277. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén dolgozol, eddig 174 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP a bûz koponya amulettje tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2003.3.13.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 az ügyesség fekete csizmája (#2472) * 1 a teknõs fekete csizmája (#25422) 1 a tökéletesség díszes köntöse (#21853)
1 a ragadozó vassisakja (#19976) 1 a füvész köpenye (#193) 1 az ellenállás utazóköpenye (#28586)
1 khaldoran öv (#137) 1 a merénylõ vas mellvértje (#10948) 1 a szellemek szürke maszkja (#15043)
1 a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) 1 a teknõs utazóköpenye (#25436) 1 a merénylõ zangrozi csizmája (#11023)
1 suhanó csizma (#195) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 az angyalok könnyû pikkelyvértje (#28016)
* 1 Xantin ezüstöve (#174) * 1 a tûz zöld köntöse (#22301) 1 a káosz második fejpántja (#21369)
1 a bérmágus vassisakja (#17276) * 1 a tûz nagy pajzsa (#22212) 1 a káosz földjének pikkelyvértje (#9129)
1 a villám ezüst fejpántja (#23607) 1 a szalamandra szöges öve (#25918) * 1 a bûz pikkelyvértje (#28915)
1 a yeti nagy pajzsa (#26262) 1 a gyõzelem pajzsa (#20860) 1 az enyészet díszes fejpántja (#23156)
1 a harcos vas mellvértje (#7798) 2 törpe pikkelyvért (#4) 1 az entek nagy pajzsa (#9612)
1 a gyorsaság vassisakja (#3776) * 1 a tûz szárnyas sisakja (#22227) 1 a tûz csontmaszkja (#22242)
1 a yeti szárnyas sisakja (#26277) 1 a szellemek utazóköpenye (#15086) 1 a torony köntöse (#18250)
1 a szalamandra nagy pajzsa (#25812) 1 a bölcsesség csillogó fejpántja (#17758) 1 a küzdelem szárnyas sisakja (#20427)
1 a káosz papjának köntöse (#19164) 1 a káosz döbbenetes láncinge (#14544) 1 a sav ezüstcsizmája (#26774)
1 a káosz förtelmes csizmája (#2034) 1 a bûz ezüst fejpántja (#29007) 1 a sav kék köpenye (#26787)
1 az ügyesség átlátszó köntöse (#2502) 1 az elektromosság díszes köntöse (#27253) 1 a sebesség szárnyas sisakja (#13227)

Ékszerek, kincsek
16093 arany (#1) * 1 kék gömb (#143) 1 a torony fülbevalója (#18355)
1 a titán díszes karkötõje (#5742) 1 a tûz csepp fülbevalója (#22406) 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 a sün ónix karkötõje (#25093) 1 a légzés csepp fülbevalója (#27806) 1 bronzmedál (#207)
1 a káosz borzalmas nyaklánca (#26394) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a mágus malachitgyûrûje (#10227)
* 1 a tûz malachitgyûrûje (#22377) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 a titán karikaszimbóluma (#5711) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a sas karikaszimbóluma (#16061)
* 1 szerencsekõ (#197) 1 a tökéletesség aranyozott fülbevalója (#21958) 1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 Rogan karkötõje (#145) 56 drágakõ (#2)
1 az enyészet ónix karkötõje (#23293) 1 az entek sárgaréz nyaklánca (#9731) 1 a tolvaj aranyozott fülbevalója (#9358)
1 a sólyom ónix karkötõje (#29593) * 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407) * 2 a sün aranyozott fülbevalója (#25108)
* 1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881) * 1 a káosz fehér karkötõje (#7104) 1 a méreg amulettje (#24145)
1 a természet csontamulettje (#16947) * 1 a tûz márványgyûrûje (#22376) 1 a légzés keresztszimbóluma (#27763)
1 a védekezés márványgyûrûje (#4826) * 1 a tudás zafírja (#150) * 1 a káosz nagyhatalmú amulettje (#15159)
1 a sólyom ezüst nyaklánca (#29532) 1 a jég csepp fülbevalója (#22856) 1 a sólyom karkötõje (#29590)
1 a káosz mesés gyûrûje (#30489) 1 a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 1 a szalamandra ónix karkötõje (#25993)
1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) 1 a ragadozó nyaklánca (#20080) 3 üvegszimbólum (#138)
1 a mágia háromszögszimbóluma (#3462)

Felszerelés
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 második kulcsdarab (#227) 1 díszes rézkulcs (#129)
4 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 átokkõ (#203) 1 elsõ kulcsdarab (#226)

Fegyverek
1 a káosz szolgájának lándzsája (#8994) 1 a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) 1 a káosz lüktetõ lándzsája (#23394)
* 1 a káosz hercegi tõre (#24264) 1 a mágus csonttõre (#10301) * 1 a teknõs gyalogos lándzsája (#25632)
1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) 1 a pontosság csonttõre (#4451) 1 az elfek nehéz nyílpuskája (#10737)
1 a gladiátor könnyû íja (#6221) 1 a szellemek csonttõre (#15251) 1 a természet kõrisfa íja (#17023)
1 a regenerálódás hosszú íja (#24672) 1 ében nyílpuska (#133) 8 ében tündekard (#132)
1 az energia csonttõre (#18851) 1 a káosz döbbenetes kardja (#14829) * 1 a teknõs csonttõre (#25601)
* 1 a teknõs hosszú íja (#25572) 1 a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286) 1 a tudós barbár lándzsája (#11681)
1 az ellenállás vívótõre (#28753)

Varázsitalok és füvek
27 winropu moha (#22) 12 csótányláb (#25) 2 hatalom kék itala (#58)
26 ragálygomba (#26) 13 mátekel gomba (#21) 18 gyilkos boróka (#27)
22 tejfonál (#28) 7 védelem itala (#59) 1 immunitás itala (#71)
1 kihívás itala (#68) 18 sárkányvirág (#32) 10 hónakkupók (#30)
26 mézfû (#29) 27 elonotichlan (#31) 4 sötét mák (#23)
5 óriásnövés itala (#60) 13 mitulen fû (#20) 10 méregellenállás itala (#51)
1 hõsiesség itala (#52) 4 sárga gyógyital (#61) 10 elfu moha (#33)
3 üvegcse (#14) 1 kalmárok itala (#66) 8 rémcserje (#34)
6 liánvirág (#24) 5 kincskeresés itala (#64) 4 bajnokok itala (#62)
7 velparaj (#35) 8 szemani gomba (#36)

Egyéb kacatok
42 ekinda haj (#147) 7 nordkristály (#146) 1 lemúr hártya (#161)
7 húsevõ bibe (#151) 22 pirgamit (#152) 3 bolhedor szárny (#15)
3 yeti csont (#160) 15 mandibula (#157) 8 elektronit (#141)
6 szójer csáprágó (#231) 1 ratifikátor agy (#236) 4 smaragd esszencia (#229)
1 molitár háj (#165) 7 barna manakõ (#149) 2 xenópete (#278)
76 õsi relikvia (#17) 9 káoszkígyó pikkely (#230)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a szellemek fogazott tõre #15254 (18).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



IMMUNITÁS ITALA (71. TÁRGY)
Ha ezt a fõzetet behörpinted, a teljes körre, sõt a táborozásodra is megnõnek elemi immunitásaid néggyel! Ha persze többet iszol belõle, az immunitás tovább növekszik. Az ital elfogasztásához a H 71 parancsot add ki, 3 TVP-ért.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.