Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 11:52:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2253-82

Karakterszám: 2253 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 82 Játékhét: 87
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 95
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 18. 9h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2005. nov. 19.

E-mail!

ENEQUIL TORADON KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Hajnalszárny, egy gyönyörû, kávébarna bõrû, fehér, tüsihajú nõ. A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. Tárgyai: az ügyesség gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, a küzdelem vándorcsizmája, a sebesség díszes fejpántja, az energia fülbevalója, a ragadozó kerek pajzsa, a sas hosszú íja, a törpék ónixgyûrûje, az erõ karkötõje, arany porontyköpeny, Tyrex vas lemezpáncélja. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Hajnalszárny máris elõtted terem! Megrohamozod Hajnalszárnyat. Hajnalszárny rád támad. Rád vág jobb karmával. (39 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Elõre szúr bal karmával. (32 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megmérgezett. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Méreg! 21 életpontnyit sebzõdsz.
*** 2. KÖR *** Hajnalszárny rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (40 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Rád vág bal karmával. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Mérget kaptál! Harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 171 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Hajnalszárny megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Kissé már éhezel, ezért csak 58 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29589.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 17.* Luyendyk felköltözött a következõ szintre. *nov. 18.* Hajnalszárny rangja a Tisztogatók Klánjában "takarító" lett. *nov. 18.* Hajnalszárny teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 18.* Hajnalszárny teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 18.* Hajnalszárny teljesítette a 21. küldetést, amit a templomban kapott. *nov. 18.* Hajnalszárny teljesítette a 2. küldetést, amit a boltban kapott. *nov. 18.* Hajnalszárny teljesítette a 8. küldetést, amit az akadémián kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*nov. 17.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Nephillist. *nov. 17.* Alba Reginát legyõzte harcban egy pragmatikus adaptáció. *nov. 17.* Dark Melont kis híján megölte egy nyálkásfejû immúnum. *nov. 17.* Dark Valek a Renegát Elfet legyõzte harcban egy förtelemzombi.
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+43 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

kno 107 2 107. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot farok végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 5. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

kno 106 5 106. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot farok végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagod megnõtt, új mérete 6.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

kno 16 5 16. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a tüskés bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

h 14 21 25 31 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Sikeresen legyártottál 1 barna színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez óriásnövés itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

h 14 21 25 31 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Siker! Elõállítottál 1 barna varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez óriásnövés itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

h 14 21 25 31 14. tárgy használata
Kis tüzet gyújtasz, és fölötte melegítve, lassan összekevered egy üvegben az elõkészített anyagokat egy kis vízben oldva. Sikeresen legyártottál 1 barna színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez óriásnövés itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

kno 52 1 52. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az auraészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az auraészlelés szakértelmed 2. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

kno 49 3 49. képességre 3 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]
ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

t 49 13 49. szakértelem tanulása 13 TVP-ért
Hajolgatással, lábemeléssel, teljes ellazítással teszed próbára, hogy vajon mennyire rugalmas a tested. Fantasztikus eredményeket érsz el!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

z 19 30 zenélsz 19. hangszeren 30 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy lassú, érzelmes nótát adsz elõ, amely a világ pusztulásáról és a hegyek mélyére való számûzetésrõl szól. Néhány nézõ a szemét törölgeti. Hát, az elõadást nem fogadta a várt lelkesedés, de azért néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+36 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

h 8 106 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagod megnõtt, új mérete 7.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

ht harci program törlése
3 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

hp 3 60 13 harci program
A következõ sor került a harci programodba: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled galetki.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

m 2 10 3342 2211 3221 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,10) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 2,11) Déli irányba folyatod utadat. Üres szobába érkezel.
(M 2,12) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (vesztesz 11% lélekenergiát.)
(M 1,12) Nyugat felé mész. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 2,12) Kelet felé mész. A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Nem ülsz bele.
(M 3,12) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 4,12) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Letérdelsz, és halkan imádkozol az õsök szelleméhez. Meghallgattak! (megtudod, hogy a különösen nehéz tulajdonságpróbákat megoldhatod úgy is, hogy behörpinted elõtte a tulajdonságot növelõ hatalom italát.)
(M 4,11) Irány észak! Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (varázspontod maximális lett.)
(M 4,10) A folyosó északra tart. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 4,11) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! A szent hely láttán elsuttogsz néhány imát.
(M 5,11) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. A galetki megmutatja a jól képzett akadálypályát, amelyen át kell jutnod. Tüskés fal, karókkal teli vermek, van itt minden, ami szem-szájnak ingere!
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 6,11) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** A csontváz harcos irányába mozogsz. A csontváz harcos feléd rohan. A szárnyas bolhedor a csontváz harcos irányába megy. Megtámadod a csontváz harcost. Lesújtasz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (39 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (16 ép-t sebeztél). A csontváz harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak is jut 12%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard és 31 arany.
(M 6,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

v 146 2 5 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Észreveszel 2 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy warnök (#73) [aura: 10-es méretû 1-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted a warnököt. A szárnyas bolhedor megközelíti a warnököt. A warnök odajön hozzád. A warnököt próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (23 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (6 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (10 sebzés). A szárnyas bolhedor a warnököt támadja. A warnök rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) A warnök halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 13% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 24 arany. A szárnyas bolhedor zabál. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Észreveszel 2 elonotichlant. Szakértõ módon leszeded. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Megrohamozod az arhomad varangyot. A szárnyas bolhedor az arhomad varangy felé mozog. Támadod az arhomad varangyot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (30 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). A szárnyas bolhedor az arhomad varangyot támadja.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az arhomad varangyot. Villámokat köpsz. (27 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (9 sebzés). Az arhomad varangy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 1/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak is jut 17%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 26 arany. Itt az ebédidõ! Tempósan étkezel. (+21% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (402. kaland, összköltsége 35 TVP.) Észreveszel 1 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy agyroppantás varázslatot. (-16 minden tulajdonságodra) Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. A szárnyas bolhedor az ichinedart rohamozza. Támadod a nedonkutyát. Felé ütsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Megpróbálod megmarni. (26 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Tekergetve suhintasz farkaddal. (4 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Szagod látható benyomással van rá (13 sebzés). A nedonkutya hörögve elterül. A szárnyas bolhedor az ichinedart támadja. Az ichinedar holtan terül el.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 15/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak is jut 20%. Viszed, ami mozdítható: 26 arany. A szárnyas bolhedor eszik. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 hónakkupókot. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 19 ép-t. A szárnyas bolhedor rezisztálja. Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott is vagy! A szárnyas bolhedor az árnyékmestert rohamozza. Támadod az árnyékmestert. Odacsapsz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Elkerülte. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (9 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor az árnyékmestert támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy elektromos kéz varázslatot. 10 ép-t sebzõdtél. A szárnyas bolhedor: a varázslatnak nincs hatása. Megtámadod az árnyékmestert. Rávágsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (30 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (10 ép-t sebeztél). Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 1/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 13% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid egy ichinedar (#75) [aura: imm.ktkt.méreg: 15.] és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A nedonkutya odajön hozzád. A nedonkutya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárnyas bolhedor az ichinedart rohamozza. A nedonkutya rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod a nedonkutyát. Lesújtasz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (43 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Rávágsz farkaddal. (8 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Bûzöd zavarja (12 sebzés). Összerogysz. A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. A szárnyas bolhedor az ichinedart támadja. Az ichinedar halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 16/0.] Ezt a csatát te nyerted! Kár, hogy nem vagy eszméletednél a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát sem. Lassan térsz magadhoz.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

olb 4 7 olimpiára való jelentkezés
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 4. kategóriában. Kifizeted a nevezési díjat, ami 40 arany. A pszi kategóriában is nevezel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (344. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára szomjazó nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kék gömb, a gólem nagy pajzsa, Thór márványgyûrûje, a merénylõ vándorcsizmája, bronzmedál, a mágia láncinge, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, arany porontyköpeny, az egyensúly gyûrûje, az óriás vassisakja, a mutáció gyémántja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje. Elsõ mondatod: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Dühösen kiabálja vissza: "Verjen meg a búbánat!" A következõvel folytatod: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered a filagóriával!" Dühösen kiabálja vissza: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Jól odamondasz neki: "Egy protolisk lárvánál magasabb intelligenciát lehet kimutatni, mint nálad, de tökkelütött." Förtelmes Mutáció csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Förtelmes Mutáció dühös pillantást vet rád. (+31% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
k 272 462 418 kaland elvállalása
(272. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(462. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(418. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó atka (#415).
Itt csak veszthetsz, hiszen életpontod a menekülés% alatt van - Menekülsz, mented az irhádat. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 465 sebzést okoztál, és 278 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 245 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Enequil Toradon, egy vörös szemû, másokban félelmet gerjesztõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 82. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (11) / 2.90
[2] IQ: 10 (11) / 5.68
[3] ügyesség: 4 (9) / 1.20
[4] egészség: 8 (10) / 3.10
[5] mágia: 7 (8) / 1.80
[6] gyorsaság: 7 (9) / 2.13
[9] Méret/ép: 112 (116) / 1
Min. méret: 112
Barlangméret: 112
PONTJAID
Varázspont: 96 / 76
Képességpont: 7 / 15%
Hõsi pont: 66 (8)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 17%
Galetki erõ: 406 / 242
Hírnév : 1053
Jóllakottság: 71%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 58 (1)
Galetki gyõzelmek: 26 (0)
Torzsz. csaták: 450 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 420 (6)
Leölt torzszülött: 584 (8)
Pszi csaták: 4 (0)
Pszi gyõzelmek: 1 (0)
Ájulások száma: 17 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. [számláló: 1] 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Ölj meg öt méregférget. [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 15 (19) / 7.43 [16] tüskés bõr: 6 / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0
[25] bûz: 11 / 0 [34] párbajozás: 5 / 1.62    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.75 [46] csapdaészlelés: 4 / 2.60 [47] zárnyitás: 4 / 0.65
[48] mászás: 5 / 4.67 [49] rugalmasság: 10 / 3.78 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 2.64
[52] auraészlelés: 2 / 1 [53] ékszerészet: 2 / 0.81 [54] kereskedelem: 7 (10) / 2.56
[55] szívósság: 3 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 4 (7) / 2.44 [57] gyógynövények: 7 (11) / 4.18
[58] nyomkeresés: 4 / 0.45 [59] vezetõkészség: 6 (7) / 0.83 [60] pszi támadás: 7 / 0.39
[61] pszi energia: 7 / 0.39 [62] lopás: 5 / 1 [64] átokszórás: 6 (8) / 2.83
[65] álcázás: 3 / 0.20 [66] lopakodás: 4 / 0.99 [67] régészet: 12 / 5.51
[68] zene: 9 / 4.37 [69] tanulás: 6 / 2.25 [70] idézés: 1 / 0
[72] építés: 4 / 2.99        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 (11) / 1.32 [101] szakért.: 7 (8) / 2.15      
fog [103] méret: 15 / 3 [104] szakért.: 8 / 1.90      
farok [106] méret: 7 / 0 [107] szakért.: 5 / 1.30      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 4 / 0.24 [17] gránitbõr: 4 / 0
[13] jégcsóva: 4 / 0 [15] jégpajzs: 2 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.96
[131] sz.áll.roncsolása: 4 / 0.04 [132] tudati méreg: 6 / 0.18    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
3. lista (100%): 29 életsz 13 jégcsó                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] szárnyas bolhedor 36/36 191% 142% 5 / 3.18 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
kno 49 3
ad 10
t 49 13
z 19 30

HARCI PROGRAMOD
1: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled galetki.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 6 50; VI erõ:150% ép:15%; PV 2 5 4 3; PSZ 57 67 56 68 48 59; BA 54 15136; L 10 16; HE 3; PTA 132 132 132 132 132;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (9. épület), #23 (8. épület), #272 (81. forduló), #462 (81. forduló), #418 (81. forduló), #402 (82. forduló), #344 (82. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15136 (#15136). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2253.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus ezüst fejpántja (#17307) 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a gepárd köpenye (#15535)
1 a gólem díszes fejpántja (#8306) 1 a jég fejpántja (#22705) 1 a jég szárnyas sisakja (#22677)
1 a káosz lüktetõ maszkja (#23154) 1 a lich köntöse (#11950) 1 a mentát pajzsa (#12760)
1 a méreg halotti maszkja (#24041) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a regenerálódás díszes fejpántja (#24506)
1 a regenerálódás fejpántja (#24505) 1 a sas pajzsa (#15910) 1 a sav halotti maszkja (#26741)
1 a sebesség vassisakja (#13226) 1 a sebezhetetlenség halotti maszkja (#19541) 1 a sólyom bõr mellvértje (#29396)
1 a sün fekete csizmája (#24972) 1 a sün utazóköpenye (#24986) 1 a szalamandra ezüst fejpántja (#25857)
1 a teknõs vas lemezpáncélja (#25301) * 1 a tökéletesség fekete csizmája (#21822) 1 a törpék kerek pajzsa (#6461)
1 a tudás maszkja (#1990) 1 a túlélés lemezpáncélja (#21250) 1 a tûz fekete csizmája (#22272)
1 a védekezés zöld köntöse (#4751) * 1 a villám maszkja (#23590) 1 a yeti láncinge (#26230)
1 a yeti öve (#26365) 1 az angyalok köntöse (#28150) 1 az angyalok vas lemezpáncélja (#28001)
1 az elektromosság csatos öve (#27266) 1 az élet vassisakja (#5126) 1 bõr mellvért (#1046)
1 csatos öv (#1166) 1 csizma (#1120) * 1 díszes villámöv (#177)
1 elit lemezpáncél (#1003) 1 halotti maszk (#1091) 1 kerek pajzs (#1061)
1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû láncing (#1031) 2 láncing (#1030)
1 lemezpáncél (#1000) 2 maszk (#1090) 1 nagy pajzs (#1062)
3 sisak (#1075) 1 suhanó csizma (#195) 2 törpe pikkelyvért (#4)
1 vas lemezpáncél (#1001) 1 vassisak (#1076) 1 villámöv (#172)
2 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gólem csepp fülbevalója (#8456) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a sav márványgyûrûje (#26876)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) 3 amulett (#1195)
7776 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691)
* 1 az erõ amulettje (#1645) * 1 az ügyesség ezüst fülbevalója (#2607) * 1 bronzmedál (#207)
1 császári dekrétum (#254) 3 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197)
14 drágakõ (#2) 5 fülbevaló (#1255) 1 gyûrû (#1225)
1 karikaszimbólum (#1211) 4 karkötõ (#1240) 1 kék gömb (#143)
1 kõamulett (#1196) 1 kristályamulett (#130) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 márványgyûrû (#1226) 4 nyaklánc (#1180) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szimbólum (#1210)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
67 aranydukát (#437) 1 beholderfej talizmán (#482) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 éhínség parányi gyöngye (#204) 1 garling kristály (#209) 1 idõkristály (#219)
1 mandolin (#19)

Fegyverek
1 a bérmágus barbár lándzsája (#17531) 1 a jég hosszúkardja (#22917) 1 a Kõ Kardja (#216)
1 a küzdelem csonttõre (#20651) 1 a légzés íja (#27820) 1 a majom lándzsája (#14380)
1 a merénylõ könnyû íja (#11171) 1 a pontosság barbár lándzsája (#4481) 1 a sas fogazott kardja (#16168)
1 a sün íja (#25120) 1 a tudás csonttõre (#2201) 1 a tudás nyílpuskája (#2185)
1 az egészség csonttõre (#3101) 1 az elfek lándzsája (#10780) 1 az ellenállás kardja (#28765)
1 az enyészet lándzsája (#23380) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 csonttõr (#1301)
9 fogazott tõr (#6) 5 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315)
6 kés (#5) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 4 lándzsa (#1330)
2 nyílpuska (#1285) 2 parittya (#10) 5 rozsdás kard (#131)
8 sziklarepesz (#13) 3 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
8 csótányláb (#25) 8 elonotichlan (#31) 4 fehér gyógyital (#50)
1 gázlehelet itala (#57) 22 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
10 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 16 liánvirág (#24)
21 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 7 mézfû (#29)
15 mitulen fû (#20) 3 óriásnövés itala (#60) 24 ragálygomba (#26)
2 sárga gyógyital (#61) 16 sötét mák (#23) 21 tejfonál (#28)
30 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59) 1 villámlehelet itala (#56)
30 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
7 bolhedor szárny (#15) 7 elektronit (#141) 8 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157) 3 molad púp (#16)
12 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 11 nordkristály (#146)
6 õsi relikvia (#17) 7 pirgamit (#152) 3 xenó minta (#491)
5 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 137 arany (#1), 1 rozsdás kard (#131), 3 hónakkupók (#30), 1 mézfû (#29), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 aranydukát (#437), 3 óriásnövés itala (#60).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 csótányláb (#25), 3 mátekel gomba (#21), 3 üvegcse (#14), 1 elonotichlan (#31), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.