Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sahran rák
Küldd el képeslapként!
"A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelőtt közösítették ki, és azóta száműzött torzszülöttek, elvesztették fejlődési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad őket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerű lények, hiszen ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendű torzszülöttet." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 22:24:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2227-115

Karakterszám: 2227 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 115 Játékhét: 135
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 17
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 9. 15h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2002. szept. 12.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

CSONTREPESZTÕ WORLAN KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 asztrálesszenciát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 2. NAP ** Nem átall háborgatni Zéémsh Liklsci az Ébenúr, egy vörös, punk hajú, sebhelyes, gleccserkék szemû, sanda mosolyú, ördög szarvas férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Tárgyai: ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, ében láncing, az entek vassisakja, az ellenállás vándorcsizmája, ezüst nadrág, bronz tanítványköpeny, a mutáció gyémántja, az energia keresztszimbóluma, az Örökkévalóság Rubinja, cseppkõ gyûrû, az ellenállás hosszú íja, kék mutációs gyûrû, a tudós aranyozott nyaklánca, az ellenállás csatos öve. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy tombolást. Támadásod megnõ (+12%). (-5 vp.) Zéémsh Liklsci az Ébenúr feléd rohan. Zéémsh Liklsci az Ébenúr rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. Félrehajoltál. Elõresuhint farkával. Mellétrafált a balfácán. A fogaival támad. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Zéémsh Liklsci az Ébenúr téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Rád vág farkával. (24 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (27 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Zéémsh Liklsci az Ébenúr rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (27 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Ostorként csattant farkával. (27 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Kitátja száját, harapni próbál. (27 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Zéémsh Liklsci az Ébenúr rád támad. Bever egyet jobb mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád farkával. (25 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Harapni próbál. (34 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 235 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Zéémsh Liklsci az Ébenúr meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 3. NAP ** Bezörget hozzád Arkhis, egy elegáns ruhát viselõ, átható tekintetû férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Éneklõ tunika, az egyensúly gyûrûje, az entek malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a hatalom ezüst nyaklánca, Rogan karkötõje, az entek köpenye, szivárványkristály, a káosz õsi öve, vassisak, a gladiátor vándorcsizmája, ozin fülkarika, óriás fülbevaló. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Arkhis is hozzájárult. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. A hosszú parti végül véget ér. Arkhis megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a hatalom bíbor itala. 1 [ld. enc.]
** 3. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 drágakõ.
** 3. NAP ** Meglátogat egy galetki: Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: kék gömb, a bûz malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség rövid tõre, a sólyom zöld köntöse, a sólyom fekete csizmája, ozin fülkarika, a tolvaj csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárványkristály, a sebesség márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a pontosság harci nyílpuskája, a természet ezüst nyaklánca, a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja, a kígyó díszes pikkelyvértje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Fire Raptort, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Fire Raptor által meséltekbõl, megtudod, mi az a kék mutációs gyûrû. [ld. enc.]
** 8. NAP ** Épp hozzád néz be Hangaillatú Aranyalma, egy ártatlan kék szemû, szõke, aranyló bõrû, lágy illatfelhõbe burkolózó nõ. A Tolvajok klánjának sötét alak rangú tagja. Viselt tárgyai: a ragadozó kõamulettje, óriás fülbevaló, a lich hosszú lándzsája, szivárvány karkötõ, a regenerálódás lovagi lemezpáncélja, az egyensúly gyûrûje, az élet karikaszimbóluma, a bûz kerek pajzsa, kék gömb, a regenerálódás malachit karkötõje, ozin fülkarika, a tûz díszes fejpántja, Rogan karkötõje, a természet átlátszó köntöse, a káosz õrült gyûrûje, a bûz márványgyûrûje, ametiszt szkarabeusz, a bûz sárga öve, a bûz karikaszimbóluma, a tûz vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az elsõ kulcsdarab. [ld. enc.]
** 9. NAP ** Bezörget hozzád Szárnyaszegett Bolhedor, egy csonka szárnyaival vadul verdesõ és éles hangon rikoltozó bolhedor férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, kék gömb, az ügyesség kerek pajzsa, a harcos vándorcsizmája, a bûz díszes karkötõje, a törpék gyalogos lándzsája, a bûz ezüst nyaklánca, Enyészmester, a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a bûz zöld köntöse, az élet malachit karkötõje, szivárványkristály, ében láncing, a bûz könnyû íja, ozin fülkarika, a tûz fogazott kardja, a méreg csontamulettje, szürke maszk, a méreg bronz amulettje, a méreg csepp fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Szárnyaszegett Bolhedor már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 11. NAP ** Nem átall háborgatni Drusus Maximus, egy kopasz, kreolbõrû, fekete szemû, tetovált férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a káosz sötét gyûrûje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a sün vaspajzsa, az energia bronz amulettje, kék gömb, a kobra gyalogos lándzsája, szivárvány karkötõ, a szellemek díszes köpenye, az óriás könnyû íja, ozin fülkarika, a bûz kõamulettje, Rogan karkötõje, a sün szöges öve, a sün vas mellvértje, a titán aranyozott fülbevalója, a sebezhetetlenség fekete csizmája, a tudás zafírja, a harcmûvész háromszögszimbóluma, a káosz fejedelmének gyûrûje, a sebesség csillogó fejpántja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled a másik oldalon kezd dolgozni. Itt további vitának nincs helye: Drusus Maximus tudása messze a tiéd fölött áll.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9511.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*aug. 23.* Elemináló, a Mágust majdnem felfalta egy troll útonálló. *aug. 26.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Laurana felett. *aug. 26.* Eyyin a Kárhozott gyõzelmet aratott Hangaillatú Aranyalma felett. *aug. 26.* Para Zita a Vérszopó felköltözött a következõ szintre. *aug. 28.* Rauko teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *aug. 28.* Oblepo Glorr és Xerxes Insectivor pszi párbajt vívtak. Oblepo Glorr került ki gyõztesen. *aug. 29.* Elemináló, a Mágus gyõzelmet aratott Laurana felett. *szept. 2.* Rauko teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *szept. 3.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *szept. 4.* Oblepo Glorr csatában legyõzte Xerxész a Fenevadat.
Egy futár távoli híreket hoz:
*aug. 26.* Fortian gyõzelmet aratott Homály felett. *aug. 27.* Fortian gyõzelmet aratott Toxi felett. *aug. 27.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Crywolt. *aug. 27.* Hurvinyek egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "intelligencia itala." *aug. 27.* Nomis Leinád csatában legyõzte Vegát. *aug. 27.* Lord Khalel és Hydron megküzdöttek egymással, és Lord Khalel gyõzött. *aug. 29.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Zuckot. *aug. 29.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *aug. 30.* Lord Griffonheart pszionikus párviadalban legyõzte Obszidián Oyint. *szept. 2.* Nomis Leinád rangja a Mutánsok Klánjában "kocsány" lett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

var 149 13 149. varázslatra 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot dimenziókapu varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen dimenziókapu varázslatod ereje 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) A tudás, a tapasztalat felhalmozása minden tudós célja. Gyûjts össze legalább 60 képességpontot, és látogass el úgy a klánépületbe!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]

be 3 17 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 17. varázslatot szeretnéd megtanulni. De hiszen azt a varázslatot már ismered! Nem sok értelme lenne a tanulásnak. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

var 17 3 17. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

hp 3 167 13 0 49 harci program
Harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

hp 3 17 13 0 40 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 40. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

m 4 1 8 3441 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,1) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 4,2) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ortevor városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 46 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Homilon város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 79 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 60 százas lépés után érkezett meg Ortevor városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Homilon érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Nem sok kedved van töprengeni. Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel vesztegeted meg a szellemet (-1 KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad az út!
(M 3,2) Irány nyugat! Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet, és biccent, mehetsz tovább.
(M 2,2) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 2,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 1,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [18 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

m 2 2 8 3343 3235 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,2) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 2,3) A folyosó délre visz. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy elektromos fal varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol egy villámsújtást. 16 ép-t sebzõdtél. Szikra az elektratont rohamozza. Szikra sebzõdik 24 ép-t az elektromos faltól. Az elektromancer irányába mozogsz. Sebzõdsz 20 ép-t az elektromos faltól. Szikra az elektratont támadja. Az elektraton kileheli lelkét. Támadod az elektromancert. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (9 sebzés). Az elektromancer holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 23/24.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Szolgáidnak is jut 19%. Összegyûjtöd a "kincset": egy elektronit és 52 arany. Szikra az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 2,4) Dél felé mész az útvesztõben. Üres szobába érkezel.
(M 1,4) Nyugat felé mész. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 1,5) Merre tovább? Délre! Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93) [aura: 5-ös méretû 14-es szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gonosz banya elmormol egy átkot. Megátkoztak! Szikra elindul a vérfarkas felé. A vérfarkas Szikra irányába megy. Megközelíted a gonosz banyát. Szikra és a vérfarkas egymással harcolnak. Támadod a gonosz banyát. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal. El sem találtad. Lesújtasz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A gonosz banya hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A vérfarkas irányába mozogsz. Szikra a vérfarkast támadja. Megtámadod a vérfarkast. Lecsapsz bal mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (3 sebzés). A vérfarkas halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 47/13.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 23%. Elteszed a zsákmányt, ami egy díszes köpeny, egy maszk és 25 arany. Szikra habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 1,6) Irány dél! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 2,6) Kelet felé mozogsz. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Szikra a lidérclángot rohamozza. Megrohamozod a lidérclángot. A lidércláng odajön hozzád. Szikra a lidérclángot támadja. Támadod a lidérclángot. Odakensz neki bal mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Felé döfsz bal karmoddal. Ez mellément. A lidércláng kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 12/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 11% jut. Szikra eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 2,7) Dél felé mozogsz. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnokban mindenhol tüzek égnek! Óvatosan kerülgeted õket, ahogy beljebb lépsz. Hirtelen látomás támad meg. Újra a galetkik hegyeit látod, most is zöld a táj, mint az elõzõ látomásban, de a zöldet most sok helyen tûz és füst csúfítja el. Ezúttal is magasan a levegõben lebegsz. Körülnézel. Az ég ezúttal a megszokott vörös. Hatalmas, fekete gömbök száguldoznak a levegõben, közöttük kétségbeesett szárnyas alakok repkednek, kiáltoznak. Néhány figurát óriási, szárnyas gyíkokon látsz lovagolni (ilyenek lehetnek a sárkányok?) az egyik figura villámokat lõ a gömbök felé. Az egyik gömbbõl fekete sugár csap ki, sercegõ hang hallatszik, és az elégett sárkánylovasok égett pernyeként hullanak alá. Amerre a szem ellát, füstoszlopok emelkednek a magasba. Ez háború, méghozzá valamilyen iszonyatos és ismeretlen ellenség ellen. Ez tényleg valóság volt? Megborzongsz, ahogy a látomás véd. Az õsök hangját hallod. "Messze vagyunk még attól, hogy felvehessük a harcot az Ellenséggel, és visszahódíthassuk a világunkat. De el fog jönni a nap..." Az ismeretek sokkolnak, ahogy továbbvánszorogsz, de az õsök megáldanak. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Kimész a Csarnokból. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

h 8 103 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 18. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

kno 108 7 108. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a bal karom végtagodhoz tartozó kontaktméreg szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod speciális támadási módja 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

v 147 4 1003 1107 1256 1257 147. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy alkímia. Átváltozott 2 törpe pikkelyvért 50 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 elit lemezpáncél 154 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 2 ezüst fejpánt 64 arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-30 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

v 147 13 13 4 147. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy alkímiát. Átváltozott 2 sziklarepesz 6 arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-6 vp.) Átváltozott 1 törpe pikkelyvért 25 arannyá! (-18 vp.) [4 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+11 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a szolgaszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. Csak egy dolgot sajnálsz: hogy káosztárgyaid idefent elkorhadtak, szétestek. Talán mégis el kellett volna õket adni felköltözés elõtt. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

bb 1 2 3 4 7 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 34 ap, törpe pikkelyvért (#4) 42 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 68 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 34 ap, ében nyílpuska (#133) 51 ap, ében láncing (#134) 68 ap, üvegszimbólum (#138) 25 ap, pikkelypáncél (#223) 51 ap, törpe balta (#224) 6 ap, törp szekerce (#235) 85 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 65 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 116 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 191 ap, ezüst láncing (#1033) 273 ap, bõr mellvért (#1046) 106 ap, vas mellvért (#1048) 252 ap, kerek pajzs (#1061) 38 ap, nagy pajzs (#1062) 81 ap, vaspajzs (#1063) 150 ap, vassisak (#1076) 38 ap, szárnyas sisak (#1077) 81 ap, halotti maszk (#1091) 24 ap, csontmaszk (#1092) 65 ap, díszes fejpánt (#1106) 24 ap, ezüst fejpánt (#1107) 65 ap, vándorcsizma (#1121) 24 ap, fekete csizma (#1122) 65 ap, zangrozi csizma (#1123) 130 ap, utazóköpeny (#1136) 20 ap, kék köpeny (#1137) 59 ap, díszes köpeny (#1138) 122 ap, átlátszó köntös (#1152) 65 ap, díszes köntös (#1153) 130 ap, íj (#1270) 17 ap, hosszú íj (#1272) 81 ap, kõrisfa íj (#1273) 150 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 116 ap, harci nyílpuska (#1288) 191 ap, vívótõr (#1303) 130 ap, hosszúkard (#1317) 81 ap, fogazott kard (#1318) 150 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 81 ap, az erõ vas lemezpáncélja (#1451) 312 ap, a tudás halotti maszkja (#1991) 189 ap, az ügyesség hosszú íja (#2622) 334 ap, az egészség csepp fülbevalója (#3056) 185 ap, az egészség könnyû íja (#3071) 204 ap, a titán halotti maszkja (#5591) 244 ap, az óriás gyalogos lándzsája (#8982) 397 ap, a tolvaj hosszúkardja (#9417) 397 ap, az elfek halotti maszkja (#10541) 244 ap, a merénylõ csepp fülbevalója (#11156) 240 ap, a tudós díszes fejpántja (#11456) 244 ap, a lich ezüst láncinge (#11833) 726 ap, a lich vándorcsizmája (#11921) 244 ap, a szellemek vassisakja (#15026) 259 ap, a gepárd gyalogos lándzsája (#15732) 397 ap, a sas utazóköpenye (#15986) 240 ap, az elefánt hosszúkardja (#16617) 397 ap, a kígyó nehéz nyílpuskája (#19287) 432 ap, a kígyó csonttõre (#19301) 244 ap, a gyõzelem görbekardja (#21116) 259 ap, a tökéletesség görbekardja (#22016) 369 ap, a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) 369 ap, a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032) 461 ap, a tûz ezüst fülbevalója (#22407) 248 ap, a tûz nehéz nyílpuskája (#22437) 306 ap, a jég vándorcsizmája (#22721) 134 ap, a jég díszes karkötõje (#22842) 255 ap, az enyészet bronz amulettje (#23248) 432 ap, az enyészet hosszú lándzsája (#23383) 452 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 148 ap, a villám hosszú lándzsája (#23833) 452 ap, a méreg utazóköpenye (#24086) 130 ap, a méreg sárga öve (#24117) 248 ap, a méreg harci nyílpuskája (#24238) 493 ap, a sün maszkja (#24940) 51 ap, a sün barbár lándzsája (#25181) 148 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 255 ap, a szalamandra csonttõre (#26051) 134 ap, a yeti rövid tõre (#26502) 255 ap, a sav nagy pajzsa (#26712) 271 ap, a sav karikaszimbóluma (#26861) 142 ap, a sav márványgyûrûje (#26876) 134 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 271 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 257 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 148 ap, az elektromosság szárnyas sisakja (#27177) 271 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 134 ap, az elektromosság csatos öve (#27266) 130 ap, az elektromosság könnyû nyílpuskája (#27386) 175 ap, a légzés díszes fejpántja (#27656) 134 ap, a légzés zangrozi csizmája (#27673) 432 ap, a légzés sárga öve (#27717) 248 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 175 ap, a légzés harci nyílpuskája (#27838) 493 ap, a légzés hosszúkardja (#27867) 271 ap, az angyalok könnyû íja (#28271) 148 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 175 ap, a bûz sárga öve (#29067) 248 ap.
[be 2:] Elhagyod a boltot. Lebattyogsz az aukciósházba. Elkéred a jelenlegi aukciós listát. Jelenleg nincs semmilyen tárgy az aukciós listán. Az aukciósházban érdeklõdsz, nincs-e valamilyen különleges tétel, amely a normál árverési listán nem szerepel. Az ügynök rád néz.
- Nos, a különleges lista megtekintéséhez elõször is ki kell váltania a VIP kártyát... Mindössze 150 aranyért. (23. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 3:] Elhagyod az aukciós házat. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzvihar (#20, IQ19, 500ap) jégvihar (#21, IQ18, 500ap) isteni harag (#23, IQ25, 450ap) elbájolás (#44, IQ20, 500ap) megszakítás (#45, IQ24, 800ap) elemi védelem (#49, IQ17, 450ap) átok (#142, IQ21, 400ap) titánok szele (#144, IQ16, 450ap) sötét halál (#145, IQ17, 650ap) nagyobb gyógyítás (#153, IQ17, 400ap) nagyobb erõpajzs (#155, IQ17, 400ap) savcsapás (#169, IQ18, 210ap) Megszólítasz egy mágust.
- Ó, nagyhatalmú varázsló, épp most érkeztem a szintre, és megbízás után nézek. Tudna esetleg valaki valamiféle feladatot adni? - az õsz mágus rádmosolyog.
- ó, hát persze! Számos feladattal várjuk a fiatal varázslókat. Akár a rubin mágusbotot akarod megszerezni, akár a különbözõ varázslóiskolákba való specializációs küldetést akarod végrehajtani, jó helyen jársz! De várj csak... Ugye tényleg igazi varázsló vagy? Nem csak egy jól álcázott katona vagy mutáns, aki suttyomban meg akarja szerezni bõséges támogatásunkat? Várj, néhány egyszerû próbával ezt könnyedén kideríthetjük. (2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Az akadémián nagy a sürgés-forgás. Érdeklõdsz az egyik tudósnál, hogy vajon mi ez a nagy felfordulás. Az flegmán rád bámul.
- Semmi különös, itt ilyen hangyaboly van minden nap! - persze tudod, hogy hazudik, de mit tehetsz? Már menne is tovább, de gyorsan megragadod a vállát.
- Kérem! Valamilyen küldetést, feladatot szeretnék kapni! - az akadémikus rádnéz, aztán elgondolkodik, láthatóan azon, hogyan rázhatna le téged gyorsan.
- Hmmm... azt hiszem, az öreg Weorl professzornak szüksége van egy kék gömbre, állandóan azon panaszkodik, hogy sehol sem tud szerezni! Most jobb feladatot nem tudok, bár az öreg megtalálása sem egyszerû dolog. - Azzal már siet is tovább a dolgára. (5. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. Épp a helytartói palota felé haladsz, amikor sikoltozás üti meg a füled. Egy orgling melákot pillantasz meg, amint épp egy gyönyörûséges galetki hajadonnal a hóna alatt a csatornaszint felé rohan. Azonnal cselekedned kell! (4. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Megszólítasz egy magányosan meditáló papot.
- Atyám, bocsásson meg, hogy megzavarom, de hallott már a Ragyogás Kulcsáról? - a pap kíváncsian rád néz.
- Hát persze, ki ne hallott volna errõl a legendás relikviáról! Darabjai szétszóródtak a Hegyben.
- Izé... Ha esetleg valaki össze tudja ezeket a darabokat gyûjteni... Vajon ki lehet az, aki képes összeilleszteni õket? - a pap elgondolkodik.
- Nos... Ha valaki egyáltalán képes lenne erre, az csakis templomunk fõpapja lehet, Notromodo fõtisztelendõ atya. Miért, talán birtoklod a kulcs valamelyik darabját?
- Nem, nem, csak elméletben érdekelt a kérdés - válaszolsz gyorsan. De azért szívesen beszélnénk a fõtisztelendõ atyával! - a pap mosolyogva nemet int.
- Még csak a színe elé sem járulhatsz, ha Éliás kámzsamester nem nyilatkozik rólad elismerõen, mint hûséges templomszolgáról, sajnálom.
Megköszönöd az információt. Akkor tehát nincs más lehetõséged, mint Éliás kámzsamesternek robotolni egy kicsit! (16. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1 csótánylábat. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** Szikra az orgling melák felé mozog. Megközelíted az orgling melákot. Az orgling melák odajön hozzád. Szikra az orgling melákot támadja. Támadod az orgling melákot. Benyomsz neki bal mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (24 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-6 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Szikra az orgling melákot támadja. Az orgling melákot próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. Elhibáztad. Odacsapsz jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Az orgling melák halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 155 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 25/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak is jut 18%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 367. Megkezdõdik az újjáépítés a Drakolder Invázió után. Libertan az Alanori királyságot saját tartományának nyilvánítja. Alanornak nincs élõ királya, sem hadserege, aki tiltakozhatna. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt velparaj nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Szikra az óriáspókot rohamozza. Megindulsz az óriáspók felé. Már ott is vagy! Az óriáspók máris elõtted terem! Szikra az óriáspókot támadja. Megtámadod az óriáspókot. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Az óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 19/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+13%). Szolgáidnak 12% jut. Viszed, ami mozdítható: az enyészet malachit karkötõje és 37 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 368. Az Ezüstmágusok óriási energiafüggönyt hoznak részre, amely a Túlélõk Földjének keleti, sötét teremtményekkel benépesített részét választja el a civilizált világtól. A szkeptikusok szerint az energiafüggöny létrehozása és fenntartása csak felesleges pénzpocsékolás, "aki be akar jönni, az be is fog jönni". [10 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (418. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt gyilkos boróka nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a lelet feltárását. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló elmormol egy elemi védelem varázslatot. Szikra a troll útonálló irányába megy. A törpe útonálló irányába mozogsz. A törpe útonálló máris elõtted terem! A troll útonálló Szikrát rohamozza. Szikra és a troll útonálló egymással harcolnak. Támadod a törpe útonállót. Benyomsz neki bal mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Benyomsz neki jobb mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A törpe útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan. Szikra halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy isteni haragot. 20 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a troll útonállót. Benyomsz neki bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A troll útonálló rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Feléd üt bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-8 ép.) Regenerálsz (+4 ép) A troll útonálló regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy isteni haragot. Sebzõdsz 17 ép-t. Támadod a troll útonállót. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A troll útonálló holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy isteni harag varázslatot. 20 életpontnyit sebzõdsz. Megközelíted a gnóm útonállót. Támadod a gnóm útonállót. Lesújtasz bal mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (4 sebzés). A gnóm útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 339 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 23/60.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+76%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a szívósság ezüst fejpántja, az enyészet vándorcsizmája, egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy törpe balta és 74 arany. Piknik idõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+11% jóllakottság.) Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. És nicsak, végre találtál valamit: a pontosság vándorcsizmája.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+65 életpont.) [31 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mézfû ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (414. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** A tycharonid elmormol egy pengefal varázslatot. Szikra megközelíti a tycharonidot. Szikra 45 ép-t sebzõdik a pengefaltól. Megrohamozod a tycharonidot. Sebzõdsz 45 ép-t a pengefaltól. Szikra a tycharonidot támadja. Támadod a tycharonidot. Odaütsz bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A tycharonid elmond egy szellemkalapács varázslatot. Sebzõdsz 65 ép-t. Szikra a tycharonidot támadja. Támadod a tycharonidot. Lesújtasz bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). A tycharonid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 36/45.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 22%. Összegyûjtöd a "kincset": egy smaragd esszencia. [ld. enc.] Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+98 életpont.) [34 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Elmész a szint középpontjában épült boltba. A kereskedõ sunyin végigmér.
- Egy újonnan érkezett zöldfülû a szintünkön! Nos, jó helyre jöttél - mesés mágikus relikviákat vásárolhatsz tõlem potom áron! Itt van például a káosz halványlila köntöse - mindössze 1600 aranyért a bolondnak is megéri! Mesés képességeirõl majd az AZonosítás után szerzel tudomást. - elhessegeted a boltost.
- Azért, mert új vagyok a szinten, nem kell bolondnak nézned, kereskedõ! Õskövet és varázskövet hajlandó vagyok a nálam levõ aprópénzbõl venni, de ezeket a szemeteket tartsd meg magadnak - és egy színpadias kézmozdulattal végigmutatsz a polcokon. A kereskedõ levegõért kapkod.
- Majd meglátod, te senkiházi, hogy mennyire rám vagy utalva! Takarodj a boltomból! - kacagva távozol, de azért elgondolkodsz, hogy tényleg nem kéne rosszban lenni a kereskedõvel. Ekkor odasomfordál hozzád egy sunyi képû galetki.
- Én tudom ám, hogy lehet kibékíteni a kereskedõt!
Várakozón nézel rá, de õ csak a markát tartja. Néhány aranyat veszel elõ, de õ csak elfintorodik, és odébbáll. Hmmm... Ha tényleg ki akarsz békülni a boltossal, 20-50 aranyra lesz szükséged legalább. (1. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

vee 32 33 34 149 3 sok-sok vásárlás
Sajnos 32. tárgy jelenleg nincs a boltban. Sajnos 33. tárgy jelenleg nincs a boltban. Sajnos 34. tárgy jelenleg nincs a boltban. Sajnos 149. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

k 1 23 kaland elvállalása
Elhagyod a boltot. (1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat.
[Tárgyhasználat: 20 arany] Elteszi a pénzt, és kiköp, majd várakozóan nyújtja tovább a markát. Legszívesebben megütnéd a mocskot, dehát õ az egyetlen lehetõséged...
[Tárgyhasználat: 30 arany] A sunyi galetki fitymálva biccent, majd így szól:
- A kereskedõ gyûjti a szójer csáprágókat, nagy mennyiségben rendeli tõle valaki a felsõbb szintekrõl. Ha viszel vagy hét darabot, biztos, hogy megbocsát!
- Egy tucat csáprágót? Dehát honnan szedjek annyit? - kerekedik el a szemed.
- Hát, én tudok egy fészket... - mondja õ, és ismét a markát nyújtja.
[Tárgyhasználat: 50 arany] Bosszankodva számolsz le 50 aranyat, mire a galetki int, hogy kövesd. Leereszkedtek a csatornaszintre. Hosszasan kanyarogtok, míg végül elérkeztek egy bûzös odúhoz. A sunyi galetki int, hogy bent, aztán a következõ pillanatban már sehol sem látod. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Szikra elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer máris elõtted terem! Megrohamozod a pusztító szójert. Szikra a pusztító szójert támadja. A pusztító szójer rád támad. Elõrehajolva marni próbál. (24 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a lich háromszögszimbólumát. Sikerrel járt. Ocsmány csáprágójával harap. Ez mellément. Megtámadod a pusztító szójert. Odacsapsz bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Odaütsz jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) A pusztító szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Szikra a pusztító szójert támadja. A pusztító szójer holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 46/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak is jut 19%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó és 52 arany. A gyomrod korog egyet. A kajára veted magad. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+32 életpont.) Nos, lássuk csak, megvan-e ezzel a 7 csáprágó... Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(23. kaland:) Itt az ideje, hogy kiváltsd a VIP kártyát.
[Tárgyhasználat: 150 arany] Az ügynök szívélyesen bekísér egy különterembe. Némi kóstolóval lát vendégül (+10% jóllakottság), majd megmutatja az aukciósház titkos kincsét. Egy kristályüveggel letakart állványon, egy csillogó tárgyat látsz egy vörös bíborpárnán. A kristályüveg körül mágikus fények villódznak. Közelebb lépsz, közben a lélegzeted is visszafojtod. Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcsfej! A Ragyogás kulcsának egyik darabja!
- Nos, meggondolom még, hogy meg akarom-e vásárolni. Mennyibe kerül?
- 1000 arany - válaszol az ügynök.
Igyekszel elleplezni megdöbbenésedet, pókerarccal bólintasz.
- Majd még gondolkodom rajta. - (ha meg akarod venni, látogass el ide a következõ fordulódban újra, és add ki a K 25 parancsot). [43 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

bb 20 2 több épület meglátogatása
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt orgling fogja megadni: egy púpos, egy szõrös, egy csámpás, egy egyszemû és egy fogatlan. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Egy aprócska információt a púpos orgling is ad: A második számjegy lehet 2, 3, 5, 8 vagy 0. És még hozzáfûzi, hogy a csámpás orgling és az egyszemû orgling állításai mindig ellentétesek. A szõrös orgling ezt mondja: A megoldás két számjegyének különbsége kettõnél több. A füledbe súgja még, hogy az egyszemû orgling és a fogatlan orgling között van igazmondó. Persze a csámpás orgling mást mondana... Egy aprócska információt a csámpás orgling is ad: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Még azt is megemlíti, hogy a fogatlan orgling és a púpos orgling között van igazmondó. Persze az egyszemû orgling mást mondana... Az egyszemû orgling a következõt mondja: A megfejtés páratlan szám. Még azt is megemlíti, hogy hallotta, amikor a púpos orgling azt mondta, hogy a szõrös orgling hazudik. Azt mondja a fogatlan orgling: A szám osztható hárommal. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a szõrös orgling igazat mond. A legvégén a remete is mond valamit: A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 2:] Elmész a szint középpontjában épült aukciósházba. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása
Hazamész az aukciós házból.
pv 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Vendéglátód Sir Roger de Finus, egy nagyon magas, zölden parázsló szemû, izmos testalkatú, galetki férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a tárgyalás gyûrûje, a szellemek bíbor láncinge, khaldoran öv, a természet vándorcsizmája, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a káosz túlvilági amulettje, a rend köve, óriás fülbevaló, a merénylõ ónixgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a puhányság köve, a gladiátor csontmaszkja. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-9 vp.) Sir Roger de Finus közelebb jön, hogy támadhasson. Sir Roger de Finus rád támad. Lecsap rád bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Pofáját nagyra tátva harap. (57 ép-t sebzõdtél). Feléd döf jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Méreg! 10 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Sir Roger de Finus téged támad. Feléd suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni. (54 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Mellé! Mérgezõdsz. Sebzõdsz 10 ép-t. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Sir Roger de Finus téged támad. Feléd üt bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Acsarogva harapni próbál. (55 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr jobb karmával. Félrehajoltál. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 186 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+99 életpont.) [29 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

pv 1 2 5 3 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

b 5 barlangod bõvítése
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
kno 9 10 9. képességre 10 képességpont
A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-3 TVP.) Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. Az angyalok vándorcsizmája: értéke 66 arany #28121 (1 dukát). A tárgy tápjai: +4% védekezés, +2 imm.ktkt.méreg. A szellemek fogazott kardja: értéke 296 arany #15268 (3 dukát), a sebzése 2D8+4. Hatása a képességeidre: +6% támadás ezzel a fegyverrel, +3 egészség, +3 mágia. A harcmûvész aranyozott fülbevalója: értéke 282 arany #13858 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +3 ügyesség, +6% támadás.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +17 galetki erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1026 sebzést okoztál, és 720 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 272 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csontrepesztõ Worlan, egy hatalmas termetû, zord tekintetû, szürke szemû, kopasz, tetovált arcú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 115. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (19) / 5.72
[2] IQ: 8 (19) / 4.56
[3] ügyesség: 6 (8) / 1.17
[4] egészség: 10 (15) / 2.07
[5] mágia: 8 / 1.05
[6] gyorsaság: 9 (13) / 1.02
[9] Méret/ép: 168 (181) / 100
Min. méret: 113
Barlangméret: 168
PONTJAID
Varázspont: 108 / 25
Képességpont: 22 / 75%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 39%
Véd.bónusz: 70%
Galetki erõ: 557 / 404
Hírnév : 1588
Jóllakottság: 195%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 113 (2)
Galetki gyõzelmek: 60 (0)
Torzsz. csaták: 651 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 578 (8)
Leölt torzszülött: 969 (12)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 40 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (32)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +32% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 2.) Fõzz 3 kincskeresés italát. 3.) Legyen legalább 60 képességpontod!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 6 (8) / 1.66 [15] regeneráció: 6 (9) / 0 [17] vastag bõr: 5 / 1.40
[21] elkt.immunitás: 3 / 0.20 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0 [25] bûz: 8 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 2.80 [47] zárnyitás: 5 / 3.17 [48] mászás: 6 / 1.16
[49] rugalmasság: 5 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 7 / 2.20 [51] transzformáció: 4 / 3.30
[52] auraészlelés: 3 / 2.10 [53] ékszerészet: 1 / 0.15 [54] kereskedelem: 9 / 4.46
[55] szívósság: 11 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 5 (10) / 1.59 [57] gyógynövények: 8 (14) / 4.96
[58] nyomkeresés: 4 / 1.15 [59] vezetõkészség: 8 / 0.12 [62] lopás: 5 / 0
[63] éberség: 3 / 0.28 [64] átokszórás: 5 / 1.05 [65] álcázás: 5 / 0.35
[66] lopakodás: 3 / 0.25 [67] régészet: 14 (15) / 11.69 [68] zene: 5 / 0.35
[69] tanulás: 8 / 2.69 [70] idézés: 1 / 0 [73] felderítés: 4 / 1.87

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 17 (18) / 0 [101] szakért.: 17 (18) / 8.93 [102] kontaktméreg: 10 / 0
jobb mancs [103] méret: 18 / 0 [104] szakért.: 18 / 1.80 [105] kontaktméreg: 10 / 0
bal karom [106] méret: 8 / 0 [107] szakért.: 12 / 8.82 [108] kontaktméreg: 8 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 1.72 [149] dimenziókapu: 8 / 0.18 [29] életszívás: 5 / 3.44
[31] féreg érintése: 15 / 2.16 [17] gránitbõr: 3 / 0 [13] jégcsóva: 4 / 0.24
[15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 6 / 1.84 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 1.24
[148] méregsemlegesítés: 1 / 0 [28] óriáserõ: 1 / 0 [159] szellemidézés: 1 / 0
[167] tombolás: 4 / 1.96 [14] vakító fény: 4 / 0.06    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Szikra, a tûzgyík 52/7 192% 200% 8 / 6.88 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
x 10
be 1
vee 32 33 34 149 3
2. Makró
kf 194
ism 3
vd 92
kf 11008
3. Makró
h 14 23 25
h 52
4. Makró
pv 2
p
pv 1 2 5 3

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van.
4: Közelharc támadás ha ellenfélnek van 24. képessége.
5: féreg érintése v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 50.
6: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 40.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 0 50; VI erõ:200% ép:20%; PV 1 2 5 3; PSZ 67 57 56 69 48 47; BA 8138 2565 3104 8089; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #4 (7. épület), #5 (4. épület), #16 (9. épület), #418 (115. forduló), #414 (115. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség köpenye (#17785) 1 díszes fejék (#135) 1 a tudás zöld köntöse (#2051)
* 1 a harcos lovagi lemezpáncélja (#7752) 1 a gepárd lovagi lemezpáncélja (#15402) * 1 a tûz vándorcsizmája (#22271)
1 Xantin bõröve (#169) 1 a légzés csontmaszkja (#27642) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a füvész köpenye (#193) 1 a yeti ezüst láncinge (#26233) 1 khaldoran öv (#137)
1 a lich vassisakja (#11876) 1 az ellenállás díszes fejpántja (#28556) 1 a titán köpenye (#5635)
1 az elektromosság kerek pajzsa (#27161) * 1 a tolvaj átlátszó köntöse (#9252) * 1 a törpék csatos öve (#6566)
1 a jég díszes pikkelyvértje (#22617) 1 az ellenállás köpenye (#28585) 1 a gólem nagy pajzsa (#8262)
1 szent templomi maszk (#232) * 1 a titán vaspajzsa (#5563) 1 a méreg díszes fejpántja (#24056)
1 a bölcsesség bõr mellvértje (#17696) 1 a majom bronz mellvértje (#14097) 1 az ellenállás vas lemezpáncélja (#28451)
1 a regenerálódás vas lemezpáncélja (#24401) 1 a sün vas lemezpáncélja (#24851) 1 az elektromosság díszes fejpántja (#27206)
1 a hatalom csontmaszkja (#6942) 1 Xantin ezüstöve (#174) 1 az angyalok kerek pajzsa (#28061)
1 a légzés vassisakja (#27626) 1 a teknõs zöld köntöse (#25451) 1 az enyészet vassisakja (#23126)
1 a lich csontmaszkja (#11892) 1 a yeti sisakja (#26275) 1 a légzés fekete csizmája (#27672)
1 a méreg fejpántja (#24055) 1 a méreg vaspajzsa (#24013) 1 a méreg ezüst láncinge (#23983)
1 a szívósság ezüst fejpántja (#14607) 1 az enyészet vándorcsizmája (#23171) 1 az angyalok átlátszó köntöse (#28152)
1 a légzés zangrozi csizmája (#27673) 1 a méreg kék köpenye (#24087) 1 pikkelypáncél (#223)
1 törpe pikkelyvért (#4) 1 a pontosság vándorcsizmája (#4271) * 1 a merénylõ csillogó fejpántja (#11008)
1 díszes köpeny (#1138) 1 maszk (#1090)

Ékszerek, kincsek
10194 arany (#1) 1 a méreg díszes karkötõje (#24192) 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 óriás fülbevaló (#225) 1 a tûz kõamulettje (#22346) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 a teknõs háromszögszimbóluma (#25512) * 1 a kobra sárgaréz nyaklánca (#7481) * 1 a tudás zafírja (#150)
1 a sas háromszögszimbóluma (#16062) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 144 drágakõ (#2)
1 az angyalok ezüst fülbevalója (#28257) * 1 kék gömb (#143) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 a küzdelem márványgyûrûje (#20576) 1 a védekezés csontamulettje (#4797) 1 a tûz márványgyûrûje (#22376)
1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) 1 a villám sárgaréz nyaklánca (#23681) * 1 szerencsekõ (#197)
* 1 a gepárd ezüst fülbevalója (#15657) 1 a légzés malachit karkötõje (#27791) 1 a sas fülbevalója (#16105)
1 ezüstmedál (#208) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 ozin fülkarika (#211)
1 a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) 2 üvegszimbólum (#138) 1 a szellemek bronz amulettje (#15148)
1 az enyészet malachit karkötõje (#23291) * 1 a gyorsaság malachit karkötõje (#3941) 1 a szellemek díszes karkötõje (#15192)
* 1 a túlélés keresztszimbóluma (#21463) * 1 a pontosság malachitgyûrûje (#4377) 1 a sün nyaklánca (#25030)
* 1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) 1 a sav malachitgyûrûje (#26877) 1 az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282)
1 az ügyesség sárgaréz nyaklánca (#2531) 1 a tökéletesség aranyozott fülbevalója (#21958) * 1 a gyorsaság malachitgyûrûje (#3927)

Felszerelés
1 varázskõ (#210) 1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 második kulcsdarab (#227) 1 lelakatolt ládikó (#310) 2 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 az elektromosság harci nyílpuskája (#27388) 1 a méreg könnyû íja (#24221) 1 a harcmûvész vívótõre (#13903)
1 a sas barbár lándzsája (#16181) 1 a sav gyalogos lándzsája (#26982) 1 az elfek hosszúkardja (#10767)
1 Trollagyar (#214) 1 az elefánt görbekardja (#16616) 1 a tudós görbekardja (#11666)
1 az ügyesség lándzsája (#2680) 1 a szívósság fogazott kardja (#14818) 1 a jég könnyû íja (#22871)
1 a remete barbár lándzsája (#12581) 1 a sas csonttõre (#16151) 1 a regenerálódás csonttõre (#24701)
1 a yeti hosszú íja (#26472) * 1 a túlélés nehéz nyílpuskája (#21537) 1 az enyészet rövid tõre (#23352)
1 a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 1 a szívósság gyalogos lándzsája (#14832) 2 harci fejsze (#12)
1 a jég gyalogos lándzsája (#22932) 1 a sav kõrisfa íja (#26923) 3 törpe balta (#224)
1 a sebesség hosszú íja (#13422)

Varázsitalok és füvek
7 csótányláb (#25) 33 winropu moha (#22) 34 tejfonál (#28)
22 mitulen fû (#20) 22 mátekel gomba (#21) 2 gázlehelet itala (#57)
7 méregellenállás itala (#51) 3 elfu moha (#33) 9 rémcserje (#34)
41 ragálygomba (#26) 5 sárkányvirág (#32) 15 gyilkos boróka (#27)
16 liánvirág (#24) 1 velparaj (#35) 1 kincskeresés itala (#64)
1 sárga gyógyital (#61) 11 elonotichlan (#31) 10 mézfû (#29)
1 kalmárok itala (#66) 6 hónakkupók (#30) 3 óriásnövés itala (#60)
2 üvegcse (#14) 1 sötét mák (#23) 2 védelem itala (#59)
1 bajnokok itala (#62)

Egyéb kacatok
4 nohnetár gumó (#212) 1 lemúr hártya (#161) 6 molitár háj (#165)
2 bolhedor szárny (#15) 14 pirgamit (#152) 30 mandibula (#157)
6 molad púp (#16) 4 húsevõ bibe (#151) 21 ekinda haj (#147)
3 yeti csont (#160) 13 elektronit (#141) 133 õsi relikvia (#17)
2 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 1 asztrálesszencia (#154)
1 smaragd esszencia (#229)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a regenerálódás szöges öve #24568 (12), az elfek csillogó fejpántja #10558 (14), a tökéletesség ezüst fülbevalója #21957 (12), a lich kõamulettje #11996 (9), a gyorsaság fekete csizmája #3822 (10), a lich háromszögszimbóluma #12012 (11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



HATALOM BÍBOR ITALA (77. TÁRGY)
Ez a lila színû folyadék a hatalom kék italának nagytestvére, felhörpintésekor megnöveli minden fõ tulajdonságodat néggyel, egy teljes körre. Mindehhez a H 77 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Több ilyen ital hatása összeadódik.



KÉK MUTÁCIÓS GYÛRÛ (190. TÁRGY)
Ha ezt a gyûrût viseled, akkor csodálatos átalakuláson megy át a tested. Bõröd érezhetõen megkeményszik, ellenálóbbá válik az ütésekkel szemben. Sajnálatos módon mindeközben kissé meggyengülnek, megritkulnak a rajtad levõ tüskék (persze csak ha voltak). A játék nyelvére lefordítva, a KF-elt gyûrû +3 vastag bõrt és -3 tüskés bõrt ad.



ELSÕ KULCSDARAB (226. TÁRGY)
Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcs feje - nyilvánvalóan mágikus tárgy, de persze akkor lesz valamire jó, ha megtalálod a többi darabját is, és valamilyen mestervarázsló összeilleszti õket neked.



SMARAGD ESSZENCIA (229. TÁRGY)
A smaragd esszencia egy ezüstös zöldben csillogó, zselés folyadék, apró üvegcsébe zárva. A Hegy leghatalmasabb alkímistái és mágusai képesek belõle varázskövet elõállítani, így nem túl bölcs dolog az alacsony szinteken elkótyavetyélni a boltosoknak - tartogasd, egyszer még jó árat kapsz érte!



VEDD KI A RÉSZED A SZINT ÉPÍTÉSÉBÕL!
SZINTFEJLESZTÉS (#41)
Építési költség: 300 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9)
Leírás:Ahogy egyre több galetki költözik be a lakószintekre, szükségessé válik a szintek bõvítése. Újabb lakóbarlangokat, középületeket kell felhúzni, és esetleg szükségessé válhat magának a központi barlangnak az építése is. Újabb csatornalejárókat, szeméttárolókat és ki tudja mi mindent kell folyamatosan építeni. Persze erre ott vannak a szint fizetett galetkijei, az Építõk. Azonban sok galetki rendelkezik ifjonti szorgalommal és odaadással, és szívesen segít a munkában ingyen és bérmentve! Az így elvégzett munkákat nevezzük összefoglalóan "szintfejlesztésnek".
Ez több szempontból is rendhagyó a többi szövetségi épülethez képest. Elõször is, nem egy konkrét épületrõl van szó, ami a szövetségi barlangban foglal helyet. Másodszor is, bárhányszor felépíthetõ. Ez azt jelenti, hogy ha elkészült, felépült, újra hozzá lehet látni az építéséhez. Itt is érvényesek a normál építési szabályok: ha elkezded építeni, akkor már bele kell építened a minimumot; ha beleépítetted a minimum kétszeresét, nem építheted többet. Ami eltérés, hogy ha felépül, azonnal újrakezdõdik az építése 1 TVP-n, tehát aki már beleépített az elõzõbe valamennyit, folytathatja a következõnél az építést ott, ahol az elõzõt abbahagyta.
Igaz, hogy a szint vezetõi külön díjat nem fizetnek ezért a munkáért, azonban bizonyos klánok bizonyos rangnál elvárják, hogy munkaképességedet bizonyítsd - erre kiválóan alkalmas, ha a szintfejlesztésben részt veszel. Ennek pontos részleteit rád bízzuk, ha elügyetlenkeded a lehetõséget, hogy a klánküldetést a szintfejlesztéssel teljesítsd, reklamációra nincs lehetõség, más megoldás után kell nézned.
Ha esetleg van már üzenõfalatok, használhatjátok a következõ új üzenetet, amelynek a sorszáma 29:
A jelenlegi szintfejlesztést {1.par} csinálja és fejezi be. A következõt {2.par}, az utána következõt {3.par}, az utána következõt {4.par} fogja befejezni.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.