Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tömegbájolás
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 22:08:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2214-1

Karakterszám: 2214 Számlaszám: 7177
Fordulószám: 1 Játékhét: 2
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 227
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 1999. dec. 13. 15h:03'
A következõ fordulód táplálható: 1999. dec. 16.

E-mail!

LORD MC WENIS KALANDJAI




Kellemes meglepetés ér: szüleid csomagot küldtek a távoli Rúvel hegybõl! Megköszönöd a futárnak a csomagot, és azonnal felbontod. Elõször is a levél akad kezedbe, amelyet anyád írt. Ahogy olvasod, könnyek futnak a szemedbe. Olyan magányosan érzed magad, mennyivel jobb volt otthon! Édesanyád próbál megnyugtatni, leírja, hogy mennyire büszkék rád, de valójában érzed, te is nagyon hiányzol nekik. Azonnal nekilátsz, hogy válaszlevelet írj, bár ki tudja, mikor és hogyan tudod majd visszajuttatni hozzájuk. Ezután megvizsgálod a csomag tartalmát. Néhány ruha, amit induláskor nem hozhattál magaddal, meg egy csomó finomság édesanyádtól. Ez bizony tényleg jól jött! (+15% jóllakottság).
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Eleven Éjszaka-Rax, egy görnyedt, rongyokba öltözött, de jóképû, kopasz és szúrós tekintetû férfi. (hírneve 65.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 22.* Altair-Cast lett az aréna bajnoka. *nov. 25.* Pyramid gyõzelmet aratott Snot felett. *nov. 29.* Morgoth a Csontok Démona teljesítette a 2. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 29.* Flex lett az aréna bajnoka. *nov. 29.* Enigma lett az aréna bajnoka. *nov. 30.* Pyramid lett az aréna bajnoka. *dec. 3.* Legendás Pocok csatában legyõzte Bíbor szívet. *dec. 6.* Csihurit rajtakapták, ahogy lopni próbált. *dec. 6.* Catherina lopni próbált, de felsült vele. *dec. 6.* Catherina egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*nov. 22.* Zak Hazadar és Fedra megküzdöttek egymással, és Zak Hazadar gyõzött. *nov. 25.* Szkrissz csatában legyõzte Yhar' Ysh-t. *nov. 29.* Döglött Hajnal-Dax egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "méregellenállás." *dec. 6.* Aimbush Znork gyõzelmet aratott Haszonmaximalizáló Pista felett. *dec. 7.* Pyramid egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *dec. 7.* Pyramid és Wei Jan-Ette megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött. *dec. 7.* Pyramid elsõként ért el 9-es jéglehelet tulajdonságot a Hegy lakói közül! *dec. 7.* Jégkirálynõ gyõzelmet aratott Flém felett. *dec. 8.* Homályt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *dec. 13.* Game Over és Wulansannoxjorazébenlord megküzdöttek egymással, és Game Over gyõzött.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

vi 130 25 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 130 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 25%-a alatt van. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

gy 65 10 felt. gyógyítás 65%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 65 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 10 alkalommal gyógyítasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

be 4 13 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmagyarázod, hogy az elektr.lehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egy bizarr szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kno 13 6 13. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az elektr.lehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kno 15 1 15. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kno 17 3 17. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

bb 5 5 5 több épület meglátogatása
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 5 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Tokua, amit õ legyõzött: egy tehemót (#24). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy polipfej (#14). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A polipfej máris elõtted terem! Megrohamozod a polipfejet. A polipfej rád támad. Rád vág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. Mellé! Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Támadod a polipfejet. Villámokat köpsz. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A polipfej rád veti magát. Ostorként csattant bal csápjával. El sem talált, haha. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint jobb csápjával. Ez mellément. Elõresuhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a polipfejet. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A polipfej téged támad. Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). A polipfejet próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (7 ép-t sebeztél). A polipfej halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Elrakod a zsákmányt, ami 5 arany. Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 10 aranyat.
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Tokua, amit õ legyõzött: egy tehemót (#24). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy sziklozug (#9). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a sziklozugot. A sziklozug máris elõtted terem! A sziklozugot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). A sziklozug rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A sziklozug téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. El sem talált, haha. A sziklozugot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A sziklozug rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Támadod a sziklozugot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). A sziklozug holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 15 aranyat.
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Tokua, ameddig õ eljutott egy tehemót (#24). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zöld nyálkát. A zöld nyálka közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a zöld nyálkát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). A zöld nyálka rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálka rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Villámokat köpsz. (8 ép-t sebeztél). A zöld nyálka holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+8 életpont.) [38 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

k 4 kaland elvállalása
(4. kaland:) Ellátogatsz a Nutreda barlangba. Néhány bárgyú képû vegetáriánus galetki hatalmas kondérokban kotyvaszt ennivalót, elõttük seregnyi lesoványodott, éhezõ lárva. A konyhafõnök épp két kövér kereskedõvel vitatkozik: úgy tûnik, pont jókor érkeztél, fogytán van az élelmezésre szánt keret!
[Tárgyhasználat: 40 arany] Odasétálsz, és megszólítod a konyhafõnököt. Leszámolsz a kereskedõ markába 40 aranyat, mire mindketten elismerõen néznek rád. - Adomány az éhezõknek - mondod. A kereskedõ bólint, és a sziklakerekû kordéról lepakolják az ennivalót, amit a konyhafõnök nem tudott kifizetni. Könnyek gyûlnek a szemedben, ahogy látod, éhezõ fajtársaid hogyan lakomáznak az általad gyakorolt kegynek köszönhetõen! Azért nem állod meg, hogy odamenj, és tanácsot adj nekik: aki nem elég ügyes vadász, az ne szégyellje, menjen el dolgozni, így is szerezhet ennivalót, nemcsak az ingyenkonyhán! Legalábbis te is így teszel, más kérdés, hogy neked esetleg mások a lehetõségeid, mint nekik... (+4 képességpont.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

be 4 62 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a lopás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

kno 62 1 62. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

bb 1 1 4 7 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 11 ap, mátekel gomba (#21) 11 ap, winropu moha (#22) 11 ap, sötét mák (#23) 11 ap, liánvirág (#24) 11 ap, csótányláb (#25) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, mellvért (#1045) 80 ap, kerek pajzs (#1061) 29 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, tõr (#1300) 11 ap, lándzsa (#1330) 23 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Felkeresed a szint vegyesboltját. A kereskedõ megragadja a válladat, és azt mondja:
- Várj csak! Volna egy megbízásom számodra, ha esetleg szeretnél néhány aranyat keresni! - bólintasz. A kereskedõ a kezeit dörzsöli: - Van egy üzletfelem, aki már hónapok óta tartozik nekem háromszáz arannyal. A kamatokkal együtt ez négyszáz arany! Kellene nekem egy izmos galetki, aki nem ijed meg a saját árnyékától, és behajtja az adósságot! A részed öt százalék lenne. - Hosszasan gondolkodsz, majd azt mondod: - Rendben, de húsz százalékért! - Látva a kereskedõ elszörnyedt arckifejezését, végül 50 aranyban állapodtok meg. A kereskedõ elmagyarázza, hogy melyik barlangban lakik a kövér gombatermesztõ, aki nem fizetett neki. (5. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Elõsétál egy hosszú köpenyt viselõ, õsz hajú galetki. Az akadémia egyik mestere! Lélegzetedet visszafojtva bámulod, majd magadhoz térve, illendõen köszöntöd. A mester biccent feléd.
- Ifjú galetki, örömmel vennénk, ha elvállalnál egy igen egyszerû feladatot. Tanulmányozás céljára szükségünk lenne egy immaculus pulpusra, egy ritka polipfej variánsra, amely a szint délkeleti részén él. Azon a területen sok a mérges kipárolgású, rothadó gombatelep és bûzös levegõt kilövellõ gejzír. Elvállalod a veszedelmes feladatot? - azonnal bólintasz. (7. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint elöljárója, Thunil Baltarog egy izmos, pikkelyes testû, háromszemû, tüskés bõrû galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és kedélyesen beszélgetni kezd veled:
- Ah, egy bátor lárva! Mindig szívesen segítek a kezdõknek. Ha van kedved hozzá, van egy nagyon egyszerû feladat, amit valószínûleg meg tudsz oldalni, és jutalmat kapsz érte tõlünk. Dorbegort egy fiatal lárvát, aki mellesleg egy rokonom volt, tragikus baleset ért. A csatornaszinten belezuhant egy mély üregbe, és ott pusztult. Az õ csontjait kéne visszahoznod, hogy illendõen megadhassuk neki a végtisztességet. (2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) Nos, elvállalod? - lelkesen bólintasz. Az elöljáró vállon vereget, majd kikísér, és sok szerencsét kíván.
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. A templomban egy feliratot pillantasz meg: "Galetkik segítségét keressük a templom kibõvítéséhez. Magas fizetség, teljes ellátás!" Nocsak, ez nem is hangzik rosszul! Megkérdezel egy papot, mit is jelent a magas fizetség. Megtudod, hogy teljesítmény alapú a bérezés, egy arany egy mázsa szikla kitermelése után. Hát, ez nem annyira magas, de azért az ellátás miatt talán megéri... (20. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

pv 6 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 csótánylábat. [ld. enc.] Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. A kutatásod eredménytelen. Továbbmész.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Olio Idraulico, egy magas, jó megjelenésû galetki, vadállati vonású és léleklátó szemû férfi. Elpakolsz 1 lemúr hártyát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+6% jóllakottság.) [ld. enc.] [0 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Átléped a küszöböt.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Frost, egy szikrázóan jeges bõrû, ezüst hajú, zúzmara ködbe burkolt nõ. Zsebre raksz 1 kést. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.) [ld. enc.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz befelé. Süvöltést hallasz, és a következõ pillanatban valami nekedvágódik. Csapda! (-8 ép). Na, ennyit a titkos belopódzásról.
Vendéglátód Locutus, a Massza, egy tüskés bõrû, meghatározhatatlan alakú, ismeretlen fajú férfi. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Locutus, a Massza közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted Locutus, a Masszat. Locutus, a Massza rád támad. Bever egyet jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Locutus, a Masszat. Villámokat köpsz. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép) Locutus, a Massza regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Locutus, a Masszat. Villámokat köpsz. (6 ép-t sebeztél). Locutus, a Massza téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép) Locutus, a Massza regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Locutus, a Massza rád támad. Lekever egyet jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+26 életpont.) [39 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Szerencsére, nincs. Benyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Agyhalál, egy ûzött tekintetû, remegõ mancsú, zavarosan dadogó, pszichopata férfi. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 liánvirágot anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+7% jóllakottság.) [ld. enc.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. A kutatásod eredménytelen. Irány befelé!
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Vérengzõ, egy erõtõl duzzadó izomzatú, robosztus férfi. Csendben elteszel 1 lemúr hártyát. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+9% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

k 478 499 kaland elvállalása
(478. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 3-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján. Kincs után kutatsz, sikertelenül. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(499. kaland:) A kötél még mindig ott lóg, ahol hagytad. Úgy tûnik, mintha minden fogásnál le akarna szakadni, de te bízol abban, aki a kötelet ideaggatta. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] A kötél egy barlangnyílásból nyúlt ki. Felhúzod magad, és belépsz. Kincs után kutatsz, sikertelenül. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

m 5 9 1122 1122 1144 1144 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,9) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 5,8) Északi irányba folyatod utadat. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Melette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (+1 képességpont.)
(M 5,7) Tovább északra! Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 6,7) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 6,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,7) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 5,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

forduló vége
Elhagyod a labirintust. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +9 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 64 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 143 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Lord Mc Wenis, egy nagydarab, sötét hajú, kék szemû, hegyesfülû, jóképû, intelligens férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.10
[2] IQ: 3 / 0.65
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 3 / 0.40
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 3 / 0.03
[9] Méret/ép: 41 / 27
Min. méret: 26
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 4 / 10%
Hõsi pont: 4 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 72 / 67
Hírnév : 4
Jóllakottság: 151%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 1 (1)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 7 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 7 (3)
Leölt torzszülött: 7 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 4 / 0.80 [15] regeneráció: 2 / 0 [17] vastag bõr: 3 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 1 / 0.20 [62] lopás: 2 / 0.40 [68] zene: 1 / 0

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.56    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 10; VI erõ:130% ép:25%; PV 6 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #5 (1. épület), #7 (4. épület), #20 (9. épület).

TÁRGYAID

15 arany (#1) 1 csótányláb (#25) 2 lemúr hártya (#161)
1 kés (#5) 1 liánvirág (#24)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



POLIPFEJ (14. LÉNY)
A polipfejek apró, valószínûleg mágiával lebegni képes élõlények, rengeteg apró csáppal. Ha megtámadnak valakit, rendszerint megpróbálják csápjaikkal megfojtani, de legalábbis a fejét támadni, hiszen egy elhúzódó csatában õk a gyengébbek és a sebezhetõbbek. A polipfejek nagyon fürgék, nehéz õket eltalálni. A puhányok általában salátát, a mágiafalók pudingos desszertet szoktak belõle készíteni.



SZIKLOZUG (9. LÉNY)
A sziklozugok kõszerû teremtmények, négy lábuk van, és többnyire ártalmatlanok, köveket majszolnak és porrá változtatva kiválasztják magukból. Azonban, milyen galetki az, aki nem próbál leölni mindenféle torzszülöttet, még az ilyen ártalmatlant is? Nem beszélve arról, hogy kiváló csemege a kõevõk és a piromádok számára. A sziklozugokat iszonyatosan vastag bõrük miatt közelharcban nagyon nehezen tud csak egy kezdõ galetki elpusztítani, szerencsére az elemi támadásokkal szembeni ellenállása gyenge.



ZÖLD NYÁLKA (8. LÉNY)
A zöld nyálka az alsó barlangok egyik leggusztustalanabb teremtménye. Gyakorlatilag egy mozgásra képes jókora tócsa, amely néha felkenõdik a barlang falára vagy plafonjára, és egyszerûen az áldozat nyakába csöpög. Puha, zselészerû teste persze könnyen sebezhetõ, ha rávágsz néhányat, hamar széttrancsírozódik, de addigra már valószínûleg szép adag maró anyagot fröcskölt rád. A zöld nyálkát kizárólag a puhányok képesek elfogyasztani.



CSÓTÁNYLÁB (25. TÁRGY)
Hát, igen ocsmány név egy virágnak, de valljuk be, illik rá. Förtelmesen csúnya, és visszataszítóan büdös: nyilvánvalóan az évszázados evolúció alakította ki ezeket az életben maradáshoz elengedhetetlenül szükséges jellemzõket. Valaki azonban még így is vadászik az oly ritka csótánylábra: a boszorkánymesterek. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



LEMÚR HÁRTYA (161. TÁRGY)
Kétségtelenül a hártyás lemúr leggusztustalanabb része, ezt a nedves tapintású bõrdarabot nem igazán lehet semmire használni, azonkívül, hogy bizonyos bizarr mutáns szertartások folyamán elfogyasztják elvakult szektisták.



KÉS (5. TÁRGY)
Az egyik legprimitívebb pattintott kõfegyver, a kés igencsak siralmas eszköz az önvédelemhez: sebzése D4, annyi, amennyit a leggyengébb fogakkal képes egy galetki okozni. Nyilvánvaló, hogy ennek használatára csak egy puhány, harcképes végtagok növesztésére nem képes humanoid kénytelen szorítkozni. Ha tréfából használni akarod, akkor a KF 5 (végtag) paranccsal veheted kézbe (ha pl. az elsõ végtagodban akarod használni, a KF 5 100 parancsot add ki).



LIÁNVIRÁG (24. TÁRGY)
Az eldugott földalatti tavak közelében a fény nélkül is megélni képes somel lián sok helyen belepi a barlangfalat. Persze az nem igaz, hogy egyáltalán nincs szüksége fényre, a patakok, tavak közelében gyakran vannak repedések, az ezeken beáramló kevéske fénnyel táplálkoznak, és nagy ritkán kibontják sárga, puha tapintású virágukat, amely fontos komponense bizonyos varázsitaloknak. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.