Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Amyrro
Küldd el képeslapként!
Valaha Amyrro volt a lárvaszint leghatalmasabb galetkije, aztán ő is megtapasztalta az ősi törvényt: semmi sem tart örökké, a jövő mindig újabb hősöket szül.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 23:37:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2207-109

Karakterszám: 2207 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 109 Játékhét: 129
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 28
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. már. 12. 12h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2003. már. 15.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

GREEN MONSTER KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** ÁlomVándor ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, antiõskõ!
** 1. NAP ** Malacka ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, átokkõ!
** 1. NAP ** Malacka ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, void gyémánt!
** 1. NAP ** [Parancs 5. makróba tárolva.] Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Malacka részére 7 db nordkristályt. Te 21 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** [Parancs 5. makróba tárolva.] Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Malacka részére 1 db rémcserjét. Te 18 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** [Parancs 5. makróba tárolva.] Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Malacka részére 1 db szemani gombát. Te 18 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Malacka szeretne venni tõled 7 146. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 4513 146 7 parancsot.
** 1. NAP ** Malacka szeretne venni tõled 1 34. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 4513 34 1 parancsot.
** 1. NAP ** Malacka szeretne venni tõled 1 36. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 4513 36 1 parancsot.
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Fertõ, egy vékony, nyurga, nyálkásbõrû, undort keltõ férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, a túlélés díszes karkötõje, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a mágus kõrisfa íja, a villám sárga öve, az egyensúly gyûrûje, a sebesség karkötõje, az energia nagy pajzsa, az ellenállás csepp fülbevalója, a káosz futárainak fejpántja, a sebesség kék köpenye, görényfarok, a bûz csonttõre, a teknõs fogazott kardja, a torony bíbor pikkelyvértje, a villám zangrozi csizmája, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma, a tökéletesség csonttõre, szerencsekõ, a villám háromszögszimbóluma. A csapdád láthatóan kisült rá (19 sebzés). Kezdetét veszi a baráti összecsapás. [A látogatód "ittfelejti" a szerencsekövet de ez csak késõbb derül ki.]

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Fertõ elmormol egy dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az agglomerátor odajön hozzád. Az agglomerátor téged támad. Harapásra nyitja száját. (25 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál. (30 ép-t sebzõdtél). A fogaival támad. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Fertõ feléd mozog. Fertõ rád veti magát. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (47 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-17 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 141 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Fertõ meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Seth Mandelbrot, egy magas, kopasz, hegyes fülû, fekete bõrû férfi. [aura: 20-as gránitbõr.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az elfek bíbor láncinge, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, rubin mágusbot, a sebezhetetlenség csatos öve, a mágia smaragdja, ezüstmedál, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a harcos malachit karkötõje, a hiszékenység gyûrûje, Fairlight sipkája, szerencsekõ, a gyorsaság köpenye, az ügyesség csontamulettje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [A barlangod padlójára pottyant a szerencsekõ de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Huh, jól elszaladt az idõ! Seth Mandelbrot is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az asztrális behemót. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig 4 szavazatot "gyûjtöttél".
*** 2.17. *** Abdullah (#7934) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Hószakáll Arnond, egy fekete, hosszú hajú, ezüst szemû, deres szakállú galetki férfi. [aura: 10-es megszakítás.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: Éneklõ tunika, a káosz mágusának öve, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, Végzetpenge, a remete nagy pajzsa, rubin mágusbot, az elfek aranyozott nyaklánca, a gladiátor díszes köpenye, ozin fülkarika, a mágus harci nyílpuskája, szivárványkristály, zangrozi csizma, Pszichoklenész sisakja, a mágia ónixgyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Hószakáll Arnond már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 8. NAP ** Nem átall háborgatni Legator Godart, egy átható tekintetû, nemes arcvonású, figyelemre méltó mozgású férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, a hatalom hosszúkardja, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, harci nyílpuska, a sólyom csontamulettje, a káosz harmadik fülbevalója, Pszichoklenész sisakja, a káosz furcsa csizmája, Végzetpenge, a torony ezüst láncinge, a tökéletesség nagy pajzsa, a káosz ragyogó köntöse, a hatalom rubinja, a sün keresztszimbóluma, a káosz szikrázó fülbevalója, a káosz nagyhatalmú kardja, a teknõs ónixgyûrûje, a majom szöges öve, az energia arany nyaklánca, a káosz döbbenetes gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Rém gusztustalan egy állat vagy!" Így válaszolsz: "Te ocsmány féreg!" Ezt mondja neked: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Nem késel a válasszal: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!" Így szól hozzád: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Rögtön visszavágsz: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan buta vagy, hogy a te butaságodat használják etalonként, a nulla mértékegységének az Akadémián." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Legator Godart a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 11. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig 5 szavazatot "gyûjtöttél".
Ezzel megvan a többségi szavazat az eltávolításodra. Mától nem vagy a szövetség tagja.
** 11. NAP ** Raiden Nagyúr ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, zsugorító gyûrû!
** 14. NAP ** Raiden Nagyúr ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, faragott idol!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10626.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 5496.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 3.* Malgias a Rém mellé szegõdött egy rovarsámán. *feb. 5.* ÁlomVándor és ÉjHercegnõ pszi párbajt vívtak. ÁlomVándor került ki gyõztesen. *feb. 7.* Para Zita a Vérszopó és Corum Batalix megküzdöttek egymással, és Para Zita a Vérszopó gyõzött. *feb. 7.* Gekkó teljesítette a 30. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *feb. 10.* ÁlomVándor teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 12.* Para Zita a Vérszopó teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *feb. 14.* Mélységben Szuttyogó teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *feb. 17.* ÁlomVándor teljesítette a 22. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *feb. 17.* Llys Meldryn gyõzelmet aratott Igazságos Izom Tibor felett. *feb. 18.* Venom felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 5.* Avvocato Terrasini és Cinca-Nyuszi megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *feb. 6.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Shackallort. *feb. 6.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lolita de Lago felett. *feb. 11.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Endyr felett. *feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Arven Klinszinda Gránt. *feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Elektro Modulator Dva' felett. *feb. 17.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Zuckot. *feb. 18.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Õsöreg Dorka felett! *feb. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte AZ UTOLSÓ IGAZI NINJát. *feb. 21.* Lord Khalel szolgálatába állt egy voharai szellem.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Felveszed a szerencsekövet. Felveszed a zsugorító gyûrût. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 805.]

sz 15006 szövetség parancs
Belépésedet kéred az 15006. szövetségbe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 800.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

z 166 50 zenélsz 166. hangszeren 50 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta. Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják néhányan az ütemet. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza. (+93 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) A pénz mellett találsz egy óriásnövés italát, kedves ajándék egy galetkitõl. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 zene; [50 TVP-t használtál fel, maradt még 750.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 740.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 740.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Közlöd, hogy az átkozott tárgyaidtól szeretnél megszabadulni. A papok varázsolni kezdenek. Darabokra robban minden átkozott tárgy, ami a birtokodban van! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 500 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 735.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

sza 1 10 1 10 db 1 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 10 aranyat. Méregféreg morálja 10%-kal nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 735.]

sza 1 10 2 10 db 1 tárgy átadása 2. szolgának
De hiszen nincs is ilyen sorszámú szolgád! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 735.]
sza 1 10 3 10 db 1 tárgy átadása 3. szolgának
De hiszen nincs is ilyen sorszámú szolgád! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 735.]
e 9 90 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 90% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 735.]
p 4863 portyázás
Csak veled egy szinten élõ galetkit hívhatsz ki párviadalra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 735.]

v 154 154. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+13% védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 732.]

ht harci program törlése
5 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 732.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A méregféreg harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 732.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 15 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (334. kaland, összköltsége 35 TVP.) Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 717.]

x 15 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** A káoszmágus elmormol egy tûzgolyó varázslatot. 17 ép-t sebzõdtél. A méregféreg 15 sebzést kap. Megindulsz a káoszmágus felé. Már ott is vagy! A méregféreg elindul a káoszmágus felé. A káoszmágust próbálod megsebezni. Nótába kezdesz. Támadásod megnõ (+12%). A regenerálódás hosszú lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. El sem találtad. Trollagyart forgatva támadsz. El sem találtad. A tûz csonttõrével támadsz. Fürgén elhajolt. Bûzöd kellemetlen számára (23 sebzés). A méregféreg a káoszmágust támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy energiafolyamot. Ellenállsz a varázslatnak. A méregféreg megtántorodik. A méregféreg 16 sebzést kap. A káoszmágust próbálod megsebezni. Meglengetve a regenerálódás hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. Nem találtál. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Félrehajolt. A tûz csonttõrével lesújtasz. Nem találtál. Szagod látható benyomással van rá (19 sebzés). A méregféreg a káoszmágust támadja. A káoszmágus megtántorodik. A káoszmágus halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a méregféreg: 22/31.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 15%. Elteszed a zsákmányt, ami 26 arany. A méregféreg az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+3 õsi relikvia.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 702.]

x 15 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy könnyû nyílpuska. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

x 15 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+1 õsi relikvia.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 672.]

x 15 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+3 õsi relikvia.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 657.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 61 sebzést okoztál, és 158 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 657 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 924 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Green Monster, egy átlagos testalkatú zöld szemû szõke hajú, világos bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 109. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (15) / 3.72
[2] IQ: 12 (13) / 2.20
[3] ügyesség: 6 (7) / 1.19
[4] egészség: 11 (13) / 9.89
[5] mágia: 9 (10) / 0.09
[6] gyorsaság: 13 (16) / 4.61
[9] Méret/ép: 123 (124) / 124
Min. méret: 110
Barlangméret: 130
PONTJAID
Varázspont: 138 / 130
Képességpont: 74 / 71%
Hõsi pont: 14 (2)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 41%
Galetki erõ: 520 / 266
Hírnév : 2050
Jóllakottság: 155%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 59 (1)
Galetki gyõzelmek: 32 (0)
Torzsz. csaták: 418 (1)
Torzsz. gyõzelmek: 372 (1)
Leölt torzszülött: 589 (1)
Pszi csaták: 22 (0)
Pszi gyõzelmek: 5 (0)
Ájulások száma: 12 (0)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: versmondó (24)
Speciális képességeid:
+4 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +24% jóllakottság, +2 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.78 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre az 53-as Klánkalandot (KK 53)! (összesen 30 TVP-t igényel) 2.) Hozz tíz ében nyílpuskát! 3.) Gyûjts és hozz öt sárkányvirágot.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 16 / 2.31 [15] regeneráció: 12 (24) / 0 [18] tûzimmunitás: 3 / 0
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [24] rezisztencia: 12 / 0 [25] bûz: 16 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 3.50 [46] csapdaészlelés: 3 / 2.12 [47] zárnyitás: 6 / 5.33
[48] mászás: 7 / 2.07 [49] rugalmasság: 4 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 9 / 6.83
[51] transzformáció: 5 / 1.90 [52] auraészlelés: 4 / 2.40 [53] ékszerészet: 5 / 1.20
[54] kereskedelem: 8 / 1.27 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.60
[57] gyógynövények: 5 / 3.95 [58] nyomkeresés: 5 / 0.65 [59] vezetõkészség: 7 / 0.40
[60] pszi támadás: 8 / 0.27 [61] pszi energia: 8 / 0.32 [62] lopás: 7 / 4
[64] átokszórás: 9 (11) / 3.29 [65] álcázás: 3 / 0.42 [66] lopakodás: 4 / 0.90
[67] régészet: 12 / 5.20 [68] zene: 12 / 0.36 [69] tanulás: 7 / 3.78
[70] idézés: 5 / 0 [71] javítás: 12 / 3.65 [72] építés: 5 / 3.87

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 8 (9) / 0.01 [101] szakért.: 7 (8) / 0.39     a regenerálódás hosszú lándzsája
bal csáp [103] méret: 3 / 0.80 [104] szakért.: 5 / 0.52     Trollagyar
bal karom [106] méret: 3 / 0 [107] szakért.: 4 / 0.25     a tûz csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 5 / 0.14 [147] alkímia: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0.24
[29] életszívás: 1 / 0 [152] felejtés: 5 / 0.96 [15] jégpajzs: 5 / 0.52
[163] kineport: 3 / 0.24 [154] kisebb erõpajzs: 9 / 0.72 [27] kisebb gyógyítás: 5 / 0.08
[146] kontakt.õseiddel: 4 / 0.08 [162] mágikus csapda: 3 / 0.24 [128] pszi csáp: 4 / 0.02
[151] sárkánylehelet: 5 / 0.64 [131] sz.áll.roncsolása: 7 / 0.68 [22] villámsújtás: 4 / 2.48


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] méregféreg 32/1 176% 130% 2 / 1.23 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 5% gyógyítás: 11

MAKRÓID
1. Makró
z 166 50
x 10
be 9 5
be 9 6
mak 2
2. Makró
sza 1 10 1
sza 1 10 2
sza 1 10 3
e 9 90
p 4863
v 154
3. Makró
p
p
p


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90; VI erõ:300% ép:1%; PV 6 3 5 8; PSZ 65 47 52 71 69 57; BA 5941 6367 4448 4513 4863 15103; L 8 233 138 268 230 36; HE 9; PT 4; I 30 0 0 63 75 4;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4513 23158 1; VG 4513 23308 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 11 szint: 6 sebzés: 16-24

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #12 (4. épület), #16 (9. épület), #19 (7. épület), #23 (2. épület), #29 (8. épület), #50 (20. épület), #425 (102. forduló), #449 (97. forduló), #200 (101. forduló), #412 (98. forduló), #470 (102. forduló), #244 (102. forduló), #402 (103. forduló), #304 (104. forduló), #499 (108. forduló), #334 (109. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) * 1 khaldoran öv (#137) * 1 szárnyas sisak (#1077)
* 2 vándorcsizma (#1121) * 1 nagy pajzs (#1062) * 1 ében láncing (#134)
1 sárga öv (#1167) 1 csatos öv (#1166) 1 öv (#1165)

Ékszerek, kincsek
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 bronzmedál (#207) 1 ónix karkötõ (#1243)
44 drágakõ (#2) * 1 a regenerálódás ezüst nyaklánca (#24582) 1 malachitgyûrû (#1227)
* 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) * 1 a kobra nyaklánca (#7480) 4383 arany (#1)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 2 kõamulett (#1196) 1 keresztszimbólum (#1213)
* 1 ozin fülkarika (#211)

Felszerelés
1 furulya (#167) 1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8)
1 molitár dob (#168) 5 fekete dukát (#218) 1 lant (#166)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 hosszú lándzsa (#1333) * 1 Trollagyar (#214)
* 1 a regenerálódás hosszú lándzsája (#24733) * 1 a tûz csonttõre (#22451)

Varázsitalok és füvek
8 csótányláb (#25) 1 hónakkupók (#30) 2 liánvirág (#24)
1 muskil (#37) 4 ragálygomba (#26) 4 óriásnövés itala (#60)
2 velparaj (#35) 2 mitulen fû (#20) 8 tejfonál (#28)
17 üvegcse (#14) 2 bajnokok itala (#62) 5 méregellenállás itala (#51)
1 védelem itala (#59) 10 mátekel gomba (#21) 1 hõsiesség itala (#52)
1 gyilkos boróka (#27) 3 winropu moha (#22) 1 elonotichlan (#31)
2 sötét mák (#23) 1 sárkányvirág (#32) 3 elfu moha (#33)
1 csapdaészlelés itala (#65) 1 immunitás itala (#71)

Egyéb kacatok
19 õsi relikvia (#17) 5 barna manakõ (#149) 2 szójer csáprágó (#231)
12 ekinda haj (#147) 1 pirgamit (#152) 1 bolhedor szárny (#15)
8 elektronit (#141) 7 húsevõ bibe (#151) 3 molitár háj (#165)
6 yeti csont (#160) 1 mandibula (#157)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csonttõr #1301 (1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VOID GYÉMÁNT (280. TÁRGY)
Egy tökéletesen fekete gyémánt, amely minden fényt elnyel. Hipnotikus erõvel vonzza a tekintetedet. Meg vagy róla gyõzõdve, hogy a Hegymély legcsodálatosabb drágakövét tartod a kezedben, amelytõl a világ minden kincséért sem válnál meg - holott valójában ez egy átkozott tárgy, amely varázstárgyaid mágikus energiájával táplálja magát. A void gyémánt nem KF-eli magát, azonban mindig mûködik. Sok tulajdonságodra és képességedre kapsz bónuszt, a void gyémánt ezt a bónuszt csökkenti átmenetileg. Az 1-2-es bónuszt nem befolyásolja, a 3-5-ös bónuszt eggyel, a 6-8-as bónuszt 2-vel csökkenti, és így tovább. Ha egy képességedet valamilyen varázslattal vagy varázsitallal növeled meg, a void gyémánt erre a bónuszra is befolyással van! A támadást, védekezést és méretet a void gyémánt nem befolyásolja. Szerencsére, ez a gonosz kõ idõnként elhagy téged, továbbpattan egy másik galetkihez - néha azonban jól érzi magát nálad, és elkezd szaporodni...



SZERENCSEKÕ (197. TÁRGY)
Ez a tárgy a gonoszság melléfogása. Rendelkezik az átkozott tárgyak minden képességével, csak a követ elõállítõ mágus hibája miatt nem negatív, hanem pozitív hatása van. Minden galetki álma, hogy örökre nála maradjon a kõ, de még senkinek nem sikerült megakadályozni a távozását. Amíg nálad van +3 méretet és +10% támadást kapsz. Ha nálad gyengébb galetkivel találkozol (azaz kisebb a galetki ereje, mint a tiéd), akkor van esély, hogy a kõ átugrik hozzá. A megfigyelések szerint nagyon ritkán elõfordul, hogy ugrás elõtt a kõ mágikusan osztódik, így az eredeti tulajnál is marad egy.



ASZTRÁLIS BEHEMÓT (158. PSZIONIKUS LÉNY)
Hatalmas méretû, sárga, felpüffedt pókra emlékeztetõ óriásai az asztrális térnek. Félig-meddig tudatlan lények - már amennyire annak lehet bármit is az asztrálban nevezni - születésüktõl örökölt, erõteljes pszi képességeikkel bármiféle technika nélkül sújtanak le mindenre, ami elég közel merészkedik hozzájuk, és így veszélyforrásnak tartják.



MÉG ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
BARLANGFÜRDÕ (#42)
Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: 2 pirgamit
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A barlang bõvítésekor keresztülvezetett patakot felduzzasztjátok, pirgamittal jól aláfûtötök, majd ízlés szerint dekoráljátok a barlangrészt. Igen, így készül a barlangfürdõ. Odahaza, a Rúvel Hegyben édesanyádnak minden nap közelharcot kellett veled vívnia, hogy megfürödj. Amióta magad laksz a saját barlangodban, sokkal inkább tudod értékelni a fürdést. Az erõs bûzt elõnyben részesítõ harcosokat iszapfürdõ, az illatukra kényes lányokat szépségsarok is várja. (+2 bûz / illat a forduló végéig). A fürdõben kellemesen ellazulhatsz, melynek hatására rugalmasságod a forduló végéig 2-vel megnõ), és közben van rá esély, hogy érdekes híreket hallasz. A BSZ parancs kiadásakor fordulónként egyszer automatikusan használod a barlangfürdõt.
HÛTÕKAMRA (#43)
Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: 100 VP, 1 nordkristály
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Élelmiszerraktár (#5), Ivó (#13), Kutatólaboratórium (#31)
Leírás: Igen! Sikerült elérnetek azt, amit a vérprofi elemi mágusok is csak ideig-óráig tudnak fenntartani: a tartós fagyot mesterséges körülmények között! Rengeteg nordkristályt felhalmozva, és bizonyos bonyolult mágikus eljárások következtében állandó hideget fejlesztenek a kristályok, amit egy csõrendszer segítségével a barlang gondosan leválasztott részének falán cirkuláltatott víz hûtésére használtok. Ennek következtében egyrészt lehetõvé válik az igen kiváló hûtött sörök fogyasztása, másrészt élelmiszerkészleteiteket is sokkal tovább tudjátok eltartani (az épület felépülte után, ha valaki PV 5 beállítással hozzád látogat, mindketten kétszerannyi jóllakottságot fogtok kapni, mint normális esetben).
JELMEZKÖLCSÖNZÕ (#44)
Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min. építés: 100 TVP
Elõfeltétel: ivó (#13), tanácsterem (#19)
Leírás: Ezen a helyen nem csak különbözõ álruhákat kaphatsz, de a közeli ivóban ki is próbálhatod álcád sikerességét. Vajon fölismernek a társaid? Netán képes vagy beolvadni a környezetedbe? Ha az épület elkészül, akkor a BSZ parancs hatására mind az álcázás, mind a lopakodás szakértelmed 2-vel magasabbnak számít a forduló végéig.
OSKOLA (#45)
Építési költség: 2500 TVP
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: könyvtár (#18), barlangcsarnok (#27)
Leírás: Ezen a helyen a galetkik megbeszélhetik a portyás szakértelem-versenyek és a mindenapi élet során szerzett tapasztalatokat, így egymást okítva tanulhatják a képzettségeket. Ezentúl a tanulás parancsod 5%/TVP hatékonyságú lesz, de a TVP-vel azonos számú aranyat is el kell költened a segédeszközökre és a szemléltetõ kellékekre. Az oskola hatásfoka a szintekkel nõ, a 4. szinttõl 6%/TVP, a 6. szinttõl 7%/TVP, a 8. szinttõl 8%/TVP és így tovább.
Lássuk a gyakorlatban! A T 45 15 1 parancs hatására a 6. szinten 15 TVP-ért és 15 aranyért 1 KNO-val nõ a csapdakészítésed (persze ahhoz, hogy képes legyél 15 TVP-ért tanulni, továbbra is szükségeses legalább 4-es tanulás szakértelem megléte). Ha nincs elegendõ aranyad, akkor a szokásos, 3%/TVP hatékonyságú tanulás történik.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.