Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 14:55:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2199-164

Karakterszám: 2199 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 164 Játékhét: 169
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 67
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. aug. 30. 13h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2007. aug. 31.

E-mail!

DRACONEUS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Tacskó Timbesúl, egy lógó fülû, szomorú szemû, hideg orrú férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, Enyészmester, a tolvaj díszes fejpántja, kék gömb, a hatalom rubinja, az egyensúly gyûrûje, a Tél aranylánca, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a jég kõamulettje, a jég fekete csizmája, a jég sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség barbár lándzsája, az angyalok malachitgyûrûje, a jég bíbor láncinge, a gepárd rövid tõre, szerencsekõ, a bûz nehéz nyílpuskája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Mindketten felmarkoltok egy marék homokot, és megpróbáljátok eladni az arra járó galetkiknek. Aki elõször jár sikerrel, az a nyertes! Hát bizony gyengén szerepeltél! Tacskó Timbesúl sokkal jobb kereskedõ, mint te.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11522.)
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*aug. 28.* Ren csatában legyõzte Lady Lucitaniát. *aug. 28.* Ambassadar és Éjfény megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *aug. 28.* Jose D'Brison Barot legyõzte harcban egy fekete drón. *aug. 29.* Ambassadar gyõzelmet aratott Vega felett. *aug. 29.* Ambassadar csatában legyõzte Éjfényt. *aug. 29.* Ambassadar csatában legyõzte Lady Lucitaniát. *aug. 29.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy nagyobb jégörvény. *aug. 30.* Morq Fan Gort legyõzte harcban egy orgling kártevõ. *aug. 30.* Ambassadart majdnem felfalta egy energiagólem. *aug. 30.* Ambassadar gyõzelmet aratott Shackallor felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 388.]

h 69 69. tárgy használata
Lenyelsz 1 õsmágus szájvizét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]

h 69 69. tárgy használata
Ebbõl a varázsitalból nincs értelme többet meginni egyszerre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]

be 11 0 19319 19979 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: tanítómester. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Misztikus relikvia a cseppkõ gyûrû - rendünk már oly régóta áhítozik, hogy gyûjteményében tudjon egyet, mindezidáig sikertelenül. A te feladatod az, hogy végre keríts egyet, ha kell, a föld fölöttrõl is!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

be 11 meglátogatod az 11. épületet
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz egy cseppkõ gyûrût!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Rendünk sosem lesz képes igazán betelni az õskövek tanulmányozásával. El sem fogod hinni, de naponta több õskõ megsemmisül, ahogy megpróbáljuk õket analizálni, szétszedni, és talán egyszer, a jövõben, saját magunk elkészíteni. Nagy segítséget jelentene, ha hoznál két darabot!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 373.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz két õskövet.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Mivel már elég magas rangú tagunk vagy, beavatunk egy titokba. A klán néha vásárol nagyhatalmú mágikus tárgyakat a dukát kereskedõktõl. Ehhez azonban fekete dukátra van szükségünk, méghozzá nem is kevésre! Tõled csak három dukátnyi hozzájárulást várunk el.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

be 11 meglátogatod az 11. épületet
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz 3 fekete dukátot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) A klánban való elõrehaladáshoz nem elég a törtetés és az ambícióvágy - bölcsesség, élettapasztalat is szükséges. Nem kapsz további feladatot, amíg be nem töltötted a 14. életévedet (természetes életkorod, tehát hiába öregszel öregítõ érintésnek köszönhetõen, az nem számít).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Érj el legalább 14 éves kort!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Lássuk, mennyire jól értesz már a mágikus relikviák feltárásához - régészkedés során szerezz varázstárgyat legalább 5 különbözõ alkalommal!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

kf 17517 103 bekészíted a 17517. tárgyat
Elrakod a tökéletesség csonttõrét. A karmaidba veszed a bérmágus hosszúkardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell edzõtermet építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498). Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol társaidnak. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Little Lighting, egy kopasz ,szikrázó bõrû és roppant életvidám férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, ozin fülkarika, Enyészmester, az egyensúly gyûrûje, díszes villámöv, üvegszimbólum, a tárgyalás gyûrûje, kõmûves kalapács, a királynõ karkötõje, a királynõ páncélja, Yssuf tõre, roxati üvegszem, xenomorf csuklópánt, spanyolcsizma, a hatalom rubinja, Pszichoklenész sisakja, xenóbõr karkötõ, arany orgling fétis. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a görényfarok. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 256 19542 256. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy tudattágítást. Testedet átjárja a sebezhetetlenség csontmaszkja energiája. (-60 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

szl 90 szolgák lélekenergia-részesedése 90%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Ideje egy kis testmozgásnak! A szövetségi aréna pont megfelel erre a célra. Jónéhány nézõ elõtt kell bizonyítanod. Odainted magadhoz az arénamestert. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Next Generation, a Remény Küldöttei szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy bömbölõ arénarém és egy bandita. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Egon. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy lelketlen katona, egy zoriád és egy bandita. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 6700 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 201 gyõzelmet aratott. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 660 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ellenfeleid egy kaszás király (#211) [aura: hidegimmunitás: 50.] és egy omrif élõsködõ (#212).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség. (+52% védekezés.) ( +26 vastag bõr.) (-10 vp.) Felhajtasz 1 bajnokok italát. Támadásod megnõ (+40%). A kaszás király Hektor irányába megy. Hektor a kaszás királyt rohamozza. A kaszás király és Hektor egymással harcolnak. Hektor lebénult. Hektor lebénult. Penge és az omrif élõsködõ egymással harcolnak. Az omrif élõsködõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a kaszás király felé. Már ott is vagy! Penge elindul a kaszás király felé. Támadod a kaszás királyt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (95 ép-t sebeztél). Penge a kaszás királyt támadja. A kaszás király és Hektor egymással harcolnak. Hektor halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a kaszás királyt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (103 ép-t sebeztél). A kaszás király holtan terül el.
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 155/4, Hektor: 0/106.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 246% jut. Quwarg katona 15. szintre lépett! Összegyûjtöd a "kincset": a teknõs nagy pajzsa, egy védelem itala, 67 arany és 3 hamis arany. Szövetségi társaiddal ünnepled gyõzelmedet. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

szl 40 szolgák lélekenergia-részesedése 40%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 40 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A quwarg katona pihenni fog. A barlangi troll pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177) [aura: elektr.lehelet: 22.].

*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy dermesztés! Ellenállsz a varázslatnak. A zafír kaletrich irányába mozogsz. Támadod a zafír kaletrichet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (98 ép-t sebeztél). A zafír kaletrich halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+106%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete, 42 arany és 2 hamis arany. Piknik idõ! A kajára veted magad. (+37% jóllakottság.)
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 tûzlehelet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A quwarg katona harcolni fog. A barlangi troll harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

b 2 4 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 168. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod õket hová rakni. 4 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

h 809 809. tárgy használata
Titkos Társaság... Titkos Társaság... - ízlelgeted a szavakat, és közben az jár a fejedben, hogy miért nem hallottál még eddig róluk? Rendben, azért titkos ez a szövetség, hogy ne tudjanak róluk, na de akkor ki tudhat mégis valamit?
[IQ próba 23-as küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Hát a remete! Ez az! Hiszen õ is ugyanolyan nem kívánatos személy, mint ezek a bûnözõk! Õ is egy számûzött, kitaszított galetki. Biztosan tud valamit! Nem is teketóriázol, hanem máris meglátogatod a remetét, aki nyomorúságos barlangjában jó szívvel fogad téged. Eleinte csak beszélgettek, mindenféle általános dolgokról, de túl sokáig nem kerülgetheted a témát, ezért nagy nehezen kibököd, hogy mirõl is van szó.
- Titkos Társaság? Hamis arany? Hát mindenáron bajba akarsz sodorni engem? Nincs nekem elég bajom? Hagyjál engem békén ezzel! - válik váratlanul mogorvává, mikor megtudja jöveteled célját. Látod rajta, hogy nagyon fél a megtorlástól, ezért nála puszta rábeszéléssel semmire sem mégy. Itt bizony mágiára van szükség, amivel végleg megtörheted az ellenállását: 9-es szintû ellenállás megtörésre! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.)
Megkéred a remetét, hozzon neked egy pohár vizet, mert nagyon megszomjaztál. Míg a szomszédos helyiségben matat, gyorsan magadra olvasod a szükséges varázsigét. Így már képtelen lesz ellent mondani neked! Óvatosan ismét a Titkos Társaságra tereled a szót, és a taktika beválik. Az idõs galetki felszabadultan beszélni kezd.
- Csak nemrég alapították a szövetséget. A vezetõt nem ismerem, csak néhányat a tagok közül. Nagyon sötét alakok. Semmitõl sem riadnak vissza!
- És merrefelé van a szövetségi barlangjuk? - vallatod tovább.
- Azt sajnos senki sem tudja. Azt viszont egészen véletlenül tudom, hogy hol van ezen a szinten a térkapujuk - mondja a remete, és láthatóan nem veszi észre, mennyire izgalomba jössz a hír hallatán.
- Elmagyaráznád, hogyan találok oda? - kérded negédes nyájassággal.
- Hááát... elmagyarázni nem tudom, de szívesen lerajzolom neked. Eléggé bonyolult ugyanis az odajutás - mondja, azzal máris elõszed egy pergamendarabkát, és egy kihegyezett bolhedortollat. Aztán, mielõtt még egy tollvonást is ejtene, ravaszkás fény gyúl a szemében.
- No de miért is tenném ezt? Mi hasznom belõle? Ajjaj! A vénségnek gyorsan ajánlanod kell valami ellenszolgáltatást, különben elmúlik a varázs, és azzal együtt elvész a kedvezõ pillanat is! [Ajánlj neki 10 drágakövet!]
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ]
Elõkapod az erszényedet, és az asztalra borítod a tartalmát. A remete elégedetten elpakolja a fizetséget, és máris nekifog a rajznak. Ahogy elkészül, kurtán megköszönöd, és már el is viharzol, nehogy meggondolja magát a vén bohócmolad. Hamarosan teljesen ismeretlen barlangjáratokban haladsz, útban a titokzatos szövetség térkapuja felé. Hiába azonban a térkép, rövidesen eltévedsz, és ráébredsz, hogy fogalmad sincs, hol rejtõzhet az úticélod. Nem találsz semmit a térképen jelölt helyen. Nincs más lehetõséged, járatról-járatra, barlangról-barlangra haladva át kell kutatnod a remet által megrajzolt területet.
[Felderítés próba 17-es küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres]
Mikor már harmadszor mész el egy rég elhagyottnak látszó torzszülött barlang bejárata elõtt, kíváncsian bekukkantasz. Odabent bûz, és kosz fogad. De várjunk csak! A hátsó falon terjengõ penészfolt valahogy nagyon gyanús!
[Csapdaészlelés próba 21-es küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres]
Túlságosan nagy itt a rendetlenség, port viszont nem látsz sehol. Valaki azt a látszatot akarta kelteni, hogy évek óta nem járt itt senki. De a te eszeden nem járhat túl! Óvatosan körbekémlelsz az odúban, és minden tenyérnyi helyet átkutatsz. Hamar megtalálod a penészfolt mögé rejtett mágikus, teleportáló csapdát. Ha hozzáérsz, biztosan mérföldekre repít ettõl a helytõl! Minden tudásodat összeszedve hatástalanítod a furmányos rúnát. Ahogy itt szöszmötölsz az is kiderül, hogy egy ügyes illúzió fedi a barlang hátulsó falába rejtett térkaput. Ha azon átlépsz, egyenest a Titkos Társaság szövetségi barlangjába fogsz teleportálni. De esztelenség lenne felkészületlenül nekivágni! Szükséged van egy jó kis álcázó varázslatra! Legalább 11-es szintû láthatatlanság kell ide. Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

k 9 10 366 266 396 332 kaland elvállalása
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek, te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled egy keyrasi démonlidérc (#207).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a keyrasi démonlidérc létrehoz egy éhínséget. Ellenállsz a varázslatnak. Penge megközelíti a keyrasi démonlidércet. A keyrasi démonlidérc irányába mozogsz. Hektor a keyrasi démonlidérc felé mozog. Penge a keyrasi démonlidércet támadja. a keyrasi démonlidérc paralizálódott. Támadod a keyrasi démonlidércet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (51 ép-t sebeztél). Hektor a keyrasi démonlidércet támadja.
*** 2. KÖR *** Penge a keyrasi démonlidércet támadja. A keyrasi démonlidérc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 77/0, Hektor: 27/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Szolgáidnak 22% jut. Viszed, ami mozdítható: egy démonlidérc esszencia, 45 arany és 2 hamis arany.
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia? Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(10. kaland:) Felkeresed a templomot.
[Tárgyhasználat: 3 démonlidérc esszencia]
A papok örömmel fogadnak.
- Bizonyára nehéz volt megszerezni ezeket az esszenciákat. Hálásak vagyunk, hogy segítesz az elpusztításukban, és így a mágusok sötét rituáléinak felszámolásában. Fogadd el tõlünk köszönetképpen ezt a varázskövet, testvér!
(+1 hõsiesség pont.)

(366. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy a hely! Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy sziklaóriás (#164).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+52% védekezés.) ( +26 vastag bõr.) (-10 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Penge a sziklaóriás felé mozog. A sziklaóriás megközelíti Hektort. Hektor a sziklaóriást rohamozza. Penge a sziklaóriást támadja. A sziklaóriás és Hektor egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a sziklaóriás felé. Már ott is vagy! Támadod a sziklaóriást. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (88 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (21 sebzés). A sziklaóriás kileheli lelkét.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 75/0, Hektor: 84/32.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 20% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 36 arany és egy hamis arany.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - a teknõs malachit karkötõje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 28% lélekenergia.

(266. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** A 2. pokolpatkány a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy lávafolyam! Az 1. pokolpatkány a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzvihar! Rezisztálod a varázslatot. Penge 38 ép-t sebzõdik. Hektor sebzõdik 34 ép-t. Az 1. pokolpatkány sebzõdik 14 ép-t. A 2. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Az 1. pokolpatkány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Nem hat rád. Penge elindul a 2. pokolpatkány felé. Penge sebzõdik 29 ép-t a lávafolyamtól. Hektor az 1. pokolpatkány felé mozog. Hektor 35 sebzést kap a lávafolyamtól. A 2. pokolpatkány 9 sebzést kap a lávafolyamtól. Az 1. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Megtámadod az 1. pokolpatkányt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (78 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (14 sebzés). Penge a 2. pokolpatkányt támadja. Hektor az 1. pokolpatkányt támadja. Az 1. pokolpatkány kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A 2. pokolpatkány elmond egy tûzvihar varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Penge sebzõdik 39 ép-t. Hektor sebzõdik 44 ép-t. A 2. pokolpatkány 36 ép-t sebzõdik. Penge hörögve elterül. Hektor holtan terül el. Rezisztálod a varázslatot. A 2. pokolpatkány 10 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 2. pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 75/106, Hektor: 80/113.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 patkányfog, 95 arany és 5 hamis arany. Itt az ebédidõ! Falni kezdesz. (+68% jóllakottság.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(396. kaland:) Megkeresed a sziklafalat, ahol a sötét barlangnyílást találtad. A falon jónéhány a kapaszkodó, bemélyedés van, nem lehetetlen feljutni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Megkapaszkodsz a barlang szélében, és behúzod magad.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 81 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 28% lélekenergia.

(332. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 pokolpatkány (#195) [aura: bûz: 6.].

*** 1. KÖR *** Az 1. pokolpatkány varázshatalma segítségével elmond egy lávafolyamot. A 2. pokolpatkány varázshatalma segítségével elmond egy tûzvihart. 45 életpontnyit sebzõdsz. Penge 35 sebzést kap. Hektor sebzõdik 45 ép-t. Az 1. pokolpatkány sebzõdik 20 ép-t. A 2. pokolpatkány rezisztálja. Megindulsz az 1. pokolpatkány felé. Már ott is vagy! Ellenállsz a varázslatnak. Penge megközelíti a 2. pokolpatkányt. Penge 41 sebzést kap a lávafolyamtól. Hektor elindul a 2. pokolpatkány felé. Hektor 33 sebzést kap a lávafolyamtól. Az 1. pokolpatkány 15 sebzést kap a lávafolyamtól. A 2. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Hektor halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod az 1. pokolpatkányt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (75 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). Penge a 2. pokolpatkányt támadja. Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. pokolpatkány mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzvihart. Ellenállsz a varázslatnak. Penge 42 ép-t sebzõdik. Az 1. pokolpatkány rezisztálja. A 2. pokolpatkány rezisztálja. Penge halálos sebet kapva a földre zuhan. Magában motyogva, a 2. pokolpatkány létrehoz egy tûzvihart. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A 2. pokolpatkány sebzõdik 24 ép-t. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. pokolpatkány 10 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 2. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Megtámadod az 1. pokolpatkányt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (82 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (18 sebzés). Az 1. pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+15 ép)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy animáció varázslatot. Penge csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). Hektor csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-8 vp.) A 2. pokolpatkány ellõ egy tûzvihar varázslatot. Nem hat rád. Penge sebzõdik 48 ép-t. Hektor sebzõdik 42 ép-t. A 2. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Nem hat rád. Penge 37 sebzést kap a lávafolyamtól. Hektor 32 sebzést kap a lávafolyamtól. A 2. pokolpatkány sebzõdik 12 ép-t a lávafolyamtól. Penge a 2. pokolpatkányt támadja. A 2. pokolpatkány halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+15 ép)
Penge zombija hangtalanul összecsuklik. Hektor zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 189 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 152/203, Hektor: 0/152.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+87%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": a káosz rémületes köpenye, 2 patkányfog, 94 arany és 4 hamis arany. Piknik idõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+69% jóllakottság.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[105 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

lp 497 1 1 legenda pont ajánlása 497. tárgyért
A xenóbõr karkötõ megvásárlására 1 legenda pontot ajánlasz fel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

m 1 6 8145 3332 2211 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,6) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 145) A legközelebbi feladat megoldásánál 145 lesz a válaszod.
(M 1,7) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ortevor városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 79 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Homilon város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 58 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 87 százas lépés után érkezett meg Ortevor városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Homilon érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Kis töprengés után közlöd az általad jónak tûnõ választ. [145] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 1,8) Merre tovább? Délre! A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 1,9) Irány dél! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 2,9) A négy égtáj közül keletet választod. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 3,9) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sebezhetetlenséget. (+52% védekezés.) ( +26 vastag bõr.) (-10 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Az orgling varázsló elmormol egy savhurrikán varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Penge 24 ép-t sebzõdik. Penge az orgling fattyú irányába megy. Az orgling fattyú Penge felé mozog. Penge és az orgling fattyú egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Az orgling varázsló ellõ egy gigaököl varázslatot. Nem hat rád. Megindulsz az orgling varázsló felé. Már ott is vagy! Támadod az orgling varázslót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (101 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (22 sebzés). Az orgling varázsló halálhörgés közepette a földre zuhan. Penge és az orgling fattyú egymással harcolnak. Az orgling fattyú holtan terül el.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 149/36.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+68%). Szolgáidnak is jut 45%. Elteszed a zsákmányt, ami az élet csepp fülbevalója, egy drágakõ és egy xenópete. Penge az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 4,9) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 4,8) A folyosó északra vezet. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy kõtroll (#196).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+52% védekezés.) ( +26 vastag bõr.) (-10 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Penge elindul a kõtroll felé. A kõtroll megközelíti Pengét. Penge és a kõtroll egymással harcolnak. a kõtroll lebénult.
*** 2. KÖR *** A kõtroll irányába mozogsz. Megtámadod a kõtrollt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (111 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (26 sebzés). A kõtroll holtan terül el.
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 67/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+39%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 26%. Elteszed a zsákmányt, ami egy kõtroll szem, 35 arany és 2 hamis arany.
(M 4,7) Észak felé mész a labirintusban. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Tudjuk, hogy egy ízben 10 véka gomba és 2 tehemót mancs 94 aranyért, míg egy másik alkalommal 2 véka gomba és 4 tehemót mancs 152 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy véka gomba?
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

bb 5 1 több épület meglátogatása
Elhagyod az Õsök Csarnokát.[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 35 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 3 szárazföldi cápa (#351). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 4 sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod az 1. sáskaharcost. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (103 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (19 sebzés). Az 1. sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan. A 4. sáskaharcos téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Rád vág bal karmával. Elkerülted. A 3. sáskaharcos rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Rád vág bal karmával. Elkerülted. A 2. sáskaharcos rád támad. Feléd üt jobb karmával. Mellé! Gyorsan feléd lendít bal karmával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. sáskaharcost. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (97 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (24 sebzés). A 2. sáskaharcos holtan terül el. A 4. sáskaharcos téged támad. Feléd üt jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd döf bal karmával. Elhibázta. A 3. sáskaharcos rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elõre szúr bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy animáció varázslatot. Az 1. sáskaharcos csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). A 2. sáskaharcos csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-8 vp.) A 2. sáskaharcos a 3. sáskaharcost támadja. Az 1. sáskaharcos a 3. sáskaharcost támadja. A 4. sáskaharcos rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. Ez mellément. Lecsap rád bal karmával. Nem talált. A 3. sáskaharcos rád veti magát. Rád vág jobb karmával. Elhibázta. Lesújt rád bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -2 vastag bõr.) Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. sáskaharcost. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (96 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (25 sebzés). A 3. sáskaharcos hörögve elterül. A 2. sáskaharcos lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. A 4. sáskaharcos téged támad. Rád vág jobb karmával. Ez mellément. Elõre szúr bal karmával. Elhibázta. Az 1. sáskaharcos nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 5. KÖR *** Megtámadod a 4. sáskaharcost. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (87 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (21 sebzés). A 4. sáskaharcos holtan terül el.
Az 1. sáskaharcos zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. sáskaharcos zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 462 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+126%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a teknõs szimbóluma, egy utazóköpeny, 8 mandibula, 48 arany és 3 hamis arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 125 aranyat.

[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 32 ap, törpe pikkelyvért (#4) 40 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 64 ap, kötél (#128) 16 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 32 ap, ében nyílpuska (#133) 48 ap, barna manakõ (#149) 25 ap, káoszkígyó pikkely (#230) 16 ap, kõtroll szem (#274) 16 ap, lelakatolt ládikó (#310) 480 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 205 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 180 ap, bíbor láncing (#1032) 172 ap, kerek pajzs (#1061) 36 ap, vassisak (#1076) 36 ap, ezüst fejpánt (#1107) 61 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, utazóköpeny (#1136) 19 ap, díszes köpeny (#1138) 115 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, könnyû íj (#1271) 36 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 109 ap, csonttõr (#1301) 23 ap, hosszúkard (#1317) 76 ap, fogazott kard (#1318) 142 ap, az erõ csepp fülbevalója (#1706) 174 ap, az ügyesség ezüst fejpántja (#2457) 299 ap, az egészség díszes köpenye (#2938) 470 ap, a gyorsaság csontamulettje (#3897) 299 ap, a pontosság szárnyas sisakja (#4227) 314 ap, a pontosság fekete csizmája (#4272) 299 ap, a pontosság utazóköpenye (#4286) 174 ap, az élet díszes karkötõje (#5292) 299 ap, a titán halotti maszkja (#5591) 230 ap, a titán utazóköpenye (#5636) 226 ap, a hatalom kerek pajzsa (#6911) 243 ap, a harcos rövid tõre (#8052) 359 ap, a gólem kõrisfa íja (#8473) 568 ap, a tolvaj csatos öve (#9266) 226 ap, az elfek nagy pajzsa (#10512) 374 ap, az elfek hosszú íja (#10722) 374 ap, az elfek gyalogos lándzsája (#10782) 374 ap, a tudós csonttõre (#11651) 230 ap, a lich zöld köntöse (#11951) 230 ap, a remete csepp fülbevalója (#12506) 226 ap, a mentát bronz mellvértje (#12747) 455 ap, a mentát vívótõre (#13003) 549 ap, a sebesség sárgaréz nyaklánca (#13331) 238 ap, a harcmûvész márványgyûrûje (#13826) 230 ap, a majom kõamulettje (#14246) 230 ap, a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681) 238 ap, a gepárd görbekardja (#15716) 243 ap, a sas szárnyas sisakja (#15927) 374 ap, a bérmágus szürke maszkja (#17293) 549 ap, a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532) 374 ap, a bölcsesség kerek pajzsa (#17711) 243 ap, a bölcsesség karikaszimbóluma (#17861) 238 ap, a bölcsesség malachitgyûrûje (#17877) 359 ap, az energia díszes karkötõje (#18792) 359 ap, az energia harci nyílpuskája (#18838) 606 ap, a sebezhetetlenség csatos öve (#19616) 226 ap, a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája (#19736) 268 ap, a ragadozó márványgyûrûje (#20126) 230 ap, a ragadozó malachit karkötõje (#20141) 230 ap, a gyõzelem díszes köpenye (#20938) 541 ap, a tökéletesség lovagi lemezpáncélja (#21702) 562 ap, a tökéletesség kerek pajzsa (#21761) 347 ap, a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) 433 ap, a tûz elit lemezpáncélja (#22153) 579 ap, a tûz kerek pajzsa (#22211) 140 ap, a tûz könnyû íja (#22421) 140 ap, a villám utazóköpenye (#23636) 122 ap, a villám nehéz nyílpuskája (#23787) 288 ap, a regenerálódás bõr mellvértje (#24446) 203 ap, a regenerálódás szárnyas sisakja (#24477) 255 ap, a regenerálódás csontamulettje (#24597) 240 ap, a sün fekete csizmája (#24972) 240 ap, a teknõs bíbor pikkelyvértje (#25318) 464 ap, a teknõs barbár lándzsája (#25631) 140 ap, a szalamandra vas lemezpáncélja (#25751) 241 ap, a sav ezüst nyaklánca (#26832) 249 ap, a sav csonttõre (#26951) 126 ap, az elektromosság vándorcsizmája (#27221) 126 ap, az elektromosság sárga öve (#27267) 234 ap, az elektromosság ezüst fülbevalója (#27357) 234 ap, a légzés díszes fejpántja (#27656) 126 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 63 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 165 ap, a légzés rövid tõre (#27852) 240 ap, az angyalok ezüst fejpántja (#28107) 240 ap, az angyalok keresztszimbóluma (#28213) 418 ap, az angyalok ezüst fülbevalója (#28257) 234 ap, az ellenállás halotti maszkja (#28541) 126 ap, az ellenállás márványgyûrûje (#28676) 126 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 140 ap, a bûz nagy pajzsa (#28962) 255 ap, a bûz vaspajzsa (#28963) 426 ap, a bûz szárnyas sisakja (#28977) 255 ap, a bûz sárga öve (#29067) 234 ap, a sólyom csontmaszkja (#29442) 240 ap, a sólyom sárga öve (#29517) 234 ap.
Automatikus eladás: Eladod a teknõs nagy pajzsát 93 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod a teknõs malachit karkötõjét 46 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a teknõs ezüst fejpántját 87 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a káosz rémületes köpenyét 270 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 14 hamis arany lapul!
Eladod a káosz õselemi maszkját 93 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod a káosz nagyhatalmú nyakláncát 179 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 9 hamis arany lapul!
Eladsz 1 könnyû nyílpuskát 22 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 a légzés hosszú íját 46 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod az élet csepp fülbevalóját 63 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a teknõs szimbólumát 23 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 utazóköpenyt 7 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]

ftk 1 2 felszíni tárgy kutatása
Visszamész a barlangodba. [Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy kaszás király (#211).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+52% védekezés.) ( +26 vastag bõr.) (-10 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Penge a kaszás királyt rohamozza. A kaszás király Penge felé mozog. Penge és a kaszás király egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A kaszás király felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a kaszás királyt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (96 ép-t sebeztél). Penge és a kaszás király egymással harcolnak. A kaszás király holtan terül el.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 169/35.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+69%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 46% jut. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.

*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki irányába mozogsz. Az arctalan galetki odajön hozzád. Megtámadod az arctalan galetkit. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (100 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (9 sebzés). Az arctalan galetki rád támad. Odacsap neked jobb csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint farkával. Mellétrafált a balfácán. Rád vág bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az arctalan galetkit. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (95 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (10 sebzés). Az arctalan galetki maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 214 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+99%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A quwarg katona pihenni fog. A barlangi troll pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (210. kaland, összköltsége 10 TVP.) Észreveszel 1 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: tüskés bõr: 9.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+52% védekezés.) ( +26 vastag bõr.) (-10 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) A halál apostola feléd rohan. A halál apostola téged támad. Harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Odacsap neked jobb karmával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a halál apostolát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (100 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (25 sebzés). A halál apostola rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Nem talált. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a halál apostolát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (99 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (20 sebzés). A halál apostola halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 244 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+96%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (258. kaland, összköltsége 10 TVP.) Észreveszel 1 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy arachnid sámán (#176).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sebezhetetlenséget. (+52% védekezés.) ( +26 vastag bõr.) (-10 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, az arachnid sámán elvarázsol egy mágikus ûrt. Rezisztálod a varázslatot.
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán varázshatalma segítségével elmond egy mágikus ûrt. Nem hat rád. Az arachnid sámán irányába mozogsz. Megtámadod az arachnid sámánt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (96 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés).
*** 3. KÖR *** Az arachnid sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mágikus ûr. Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod az arachnid sámánt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (102 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (2 sebzés). Az arachnid sámán holtan terül el.
[A csatában összesen 201 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+132%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 39 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes idézés:) kék manaitalt használsz megcsappant varázsenergiád pótlására. Visszanyersz 80 vp-t.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A quwarg katona harcolni fog. A barlangi troll harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

v 159 4811 4 783 13 159. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemidézés! Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Draconeus vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 13 Krónikát, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

ep 47 75 10 építed a 47. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a futószalag építését. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 12 TVP-nyit haladt, még 1671 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). [12 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenomorf csecsemõt. Penge a xenomorf csecsemõt rohamozza. A xenomorf csecsemõ feléd mozog. Megtámadod a xenomorf csecsemõt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (99 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (21 sebzés). Penge a xenomorf csecsemõt támadja. a xenomorf csecsemõ ledermed. A xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 73/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Szolgáidnak 22% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy mágiaellenállás, 43 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 4 véletlen kalandot teljesítettél, így +17% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.35).
Ebben a körben +3 galetki erõt és +61 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2334 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 330 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Draconeus, egy éjfekete pikkelyû, smaragd szemû, titokzatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.35). Ez a 164. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (8) / 3.31
[2] IQ: 11 (13) / 2.55
[3] ügyesség: 18 (36) / 1.45
[4] egészség: 13 (17) / 5.33
[5] mágia: 12 (21) / 3.20
[6] gyorsaság: 20 (33) / 1.89
[9] Méret/ép: 163 (203) / 203
Min. méret: 129
Barlangméret: 168
PONTJAID
Varázspont: 225 / 86
Képességpont: 63 / 98%
Hõsi pont: 94 (40)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 85%
Galetki erõ: 708 / 266
Hírnév : 2072
Jóllakottság: 200%
Életkor: 15 / 33
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 69 (1)
Galetki gyõzelmek: 38 (1)
Torzsz. csaták: 1066 (13)
Torzsz. gyõzelmek: 1013 (13)
Leölt torzszülött: 1675 (20)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 22 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanítómester (44)
Speciális képességeid:
+8 gyógynövények, +7 v.ital fõzés, +44% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Szerezz 5 régészkedés során varázstárgyat! 2.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 2] 3.) Költözz tovább két szinttel!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 33 (63) / 2.91 [15] regeneráció: 18 (30) / 0.06 [17] vastag bõr: 15 (18) / 0.40
[20] savimmunitás: 7 (13) / 1 [21] elkt.immunitás: 7 (8) / 0.20 [24] rezisztencia: 31 (50) / 0.20
[25] bûz: 13 (18) / 3        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 2.17 [46] csapdaészlelés: 10 / 1.42 [47] zárnyitás: 10 / 3.66
[48] mászás: 9 / 3.13 [49] rugalmasság: 4 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 7 / 2.24
[52] auraészlelés: 5 / 4.95 [53] ékszerészet: 8 / 6.22 [54] kereskedelem: 11 / 4.46
[55] szívósság: 11 / 0.45 [56] varázsitalfõzés: 5 (12) / 3.99 [57] gyógynövények: 9 (17) / 3.40
[58] nyomkeresés: 9 / 0.68 [59] vezetõkészség: 7 (12) / 3.96 [63] éberség: 6 / 1.61
[64] átokszórás: 5 / 1.94 [65] álcázás: 24 / 0.20 [66] lopakodás: 4 / 0.24
[67] régészet: 20 (21) / 0.27 [69] tanulás: 6 / 5.54 [70] idézés: 1 / 0.20
[71] javítás: 15 / 2.35 [72] építés: 14 (16) / 3.33 [73] felderítés: 9 / 6.66

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 7 / 6.63 [102] paraliz.méreg: 1 / 0 a regenerálódás rövid tõre
bal karom [103] méret: 2 / 0 [104] szakért.: 5 / 1.94     a bérmágus hosszúkardja
bal karom [106] méret: 2 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.51     a majom rövid tõre
jobb karom [109] méret: 2 / 0 [110] szakért.: 2 / 0.24     Yssuf tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 6 (10) / 3.76 [32] animáció: 8 (12) / 1.44 [149] dimenziókapu: 5 (9) / 0
[48] ellenáll.megtörése: 8 (12) / 0.18 [160] esszenciaelnyelés: 9 (13) / 1.99 [29] életszívás: 2 (6) / 0.36
[40] gigaököl: 1 (5) / 0 [17] gránitbõr: 4 (8) / 1.20 [15] jégpajzs: 1 (5) / 0
[163] kineport: 4 (8) / 1.36 [27] kisebb gyógyítás: 1 (5) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 (12) / 7.48
[158] láth. észlelése: 1 (5) / 0 [157] láthatatlanság: 4 (8) / 0.06 [161] sebezhetetlenség: 22 (26) / 1.26
[145] sötét halál: 1 (5) / 0.72 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.84 [176] szélpajzs: 1 (5) / 0.08
[256] tudattágítás: 6 (10) / 2.96        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
õsmágus szájvize (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Penge, a quwarg katona 94/23 192% 200% 15 / 1.76 harcol
[2] Hektor, a barlangi troll 77/0 66% 30% 13 / 7.29 ájult
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
bsz 2
ad 10
p
mak 2
mak 3
2. Makró
v 256 19542
szl 90
be 30
szl 40
3. Makró
szh 1 2
vd
szh 1 2
4. Makró
b 2 4
kno 9 4
5. Makró
kf 488 100
kf 250 103

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1901. Prioritás: 156.
2: animáció t.var. ha 2 vagy több hulla van (mx. rez.átlag: 20) Prioritás: 160.
3: tûzlehelet használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 100.
4: esszenciaelnyelés v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 80.
5: sebezhetetlenség v.var. ha ellf. 318. képessége 15 v. több. Prioritás: 155.
6: sebezhetetlenség v.var. ha ellf. 327. képessége 17 v. több. Prioritás: 155.
7: sebezhetetlenség v.var. ha ellf. 328. képessége 19 v. több. Prioritás: 155.
8: védelem itala v.var. ha ellenfeled #210. Prioritás: 255.
9: animáció t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 200.
10: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled #210. Prioritás: 255.
11: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled #372. Prioritás: 254.
12: védelem itala v.var. ha ellenfeled #372. Prioritás: 254.
13: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #429. Prioritás: 250.
14: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #429. Prioritás: 250.
15: tûzlehelet használata ha ellenfeled #429. Prioritás: 240.
16: animáció t.var. ha 1 vagy több hulla van (mx. rez,átlag: 50) Prioritás: 100, és ha ellf. 1032. képessége 0 v. több, és ha a harc 1. köre van.
18: bajnokok itala v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 120, és ha ellenfeled #1902.
20: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 130, és ha ellenfeled #1902.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: kék ekinda (#95), csúf gusztustalanság (#99), mélységi ent (#133), troll útonálló (#150), pusztító szójer (#154), orgling melák (#157), monozoid (#135), fekete özvegy (#144), tûzcsontváz (#152), halál sekrestyése (#156), móleg (#182), omrif élõsködõ (#212), harci mutáns (#115), halál apostola (#173), mutáns szójer (#174), vérfarkas (#94), triklopsz (#187), kaszás király (#211), voharai szellem (#121), galetki katona (#170), Qwert (#188).
1901: manapoid (#92), elektromancer (#98), tycharonid (#153), nyálkacsiga (#199).
1902: omrif élõsködõ (#212), lélektáncos (#227).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 0 61; VI erõ:300% ép:30%; PV 5 3 8; PSZ 67 45 48 54 59 57; BA 15136 8012; HE 1; I 20 3 0 75 63; HU 10 150 999 15 10 15;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8012 33 3; VG 8012 143 1; VG 2167 15193 1; A 4884 231 3; VG 4590 274 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 15 sebzés: 68-76

SPECIALIZÁCIÓD: Koplaló. (Neked és szolgáidnak a jóllakottsága jóval lassabban csökken. kb. fele annyi lesz a csökkenés mértéke.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #28 (7. épület), #52 (20. épület), #471 (157. forduló), #257 (161. forduló), #395 (162. forduló), #210 (164. forduló), #314 (159. forduló), #258 (164. forduló), #368 (140. forduló).

SZÖVETSÉGED: Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4811. karakternél van. Jelenleg a futószalag építésén dolgozol, eddig 129 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Wyntaria. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP xenóbõr karkötõ tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2007.9.14.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség lovagi lemezpáncélja (#17652) 2 a füvész köpenye (#193) 1 a gepárd ezüst fejpántja (#15507)
1 a káosz legendás lemezpáncélja (#28464) * 1 a káosz szolgájának köntöse (#8814) 1 a mágia vörös maszkja (#3344)
1 a majom nagy pajzsa (#14112) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a regenerálódás vaspajzsa (#24463)
* 1 a sebesség fekete láncinge (#13184) 1 a sebezhetetlenség csontmaszkja (#19542) * 1 a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572)
1 a sebezhetetlenség nagy pajzsa (#19512) 1 a sebezhetetlenség szárnyas sisakja (#19527) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a szellemek bíbor köntöse (#15104) 1 a szellemek fekete csizmája (#15072) 1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762)
* 1 a tûz szürke maszkja (#22243) 1 a tûz utazóköpenye (#22286) 1 az egészség ezüst fejpántja (#2907)
1 az ellenállás bronz mellvértje (#28497) 1 az ellenállás fekete köntöse (#28605) 1 brutális pókcsatos öv (#183)
1 díszes villámöv (#177) 1 ében láncing (#134) 1 ezüst nadrág (#176)
1 fekete nadrág (#171) 1 jégöv (#180) 1 mintrogi erõöv (#262)
1 nagyobb jégöv (#185) 1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) 8 törpe pikkelyvért (#4) 1 Xantin aranyöve (#179)
1 Xantin bõröve (#169) 2 Xantin ezüstöve (#174) * 2 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna ezüst érme (#441) * 1 a bérmágus ónixgyûrûje (#17428) 1 a harcos ezüst nyaklánca (#7932)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a majom jáde karkötõje (#14294) * 1 a majom keresztszimbóluma (#14263)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a remete malachitgyûrûje (#12477) 1 a szívósság ezüst fülbevalója (#14757)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség aranyozott fülbevalója (#21958) 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
1 a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) * 1 a tökéletesség jádegyûrûje (#21929) 1 a tudás keresztszimbóluma (#2113)
1 a tudás ónixgyûrûje (#2128) * 1 a tudás zafírja (#150) * 1 a tûz gyöngysor nyaklánca (#22337)
* 1 a tûz jáde karkötõje (#22394) 27515 arany (#1) * 2 arany orgling fétis (#296)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elfek csontamulettje (#10647) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 bronzmedál (#207) 417 drágakõ (#2) 368 hamis arany (#809)
* 1 kék mutációs gyûrû (#190) 2 kristályamulett (#130) 3 orgling fétis (#269)
* 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 szerencsekõ (#197) * 2 szivárvány karkötõ (#139) 10 üvegszimbólum (#138)
* 1 xenomorf csuklópánt (#498) 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
2 agyag tárgyformázó (#720) 1 arany kaszinóbérlet (#761) 264 aranydukát (#437)
1 bajnoki oklevél (#273) 1 bunthar bõrdarab (#515) 6 elsõsegély csomag (#619)
21 fekete dukát (#218) 3 garling kristály (#209) 2 gyémánt tókenszilánk (#767)
1 hebrencs csapda (#582) 3 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
21 kötél (#128) 6 Krónika (#783) 1 lelakatolt ládikó (#310)
25 mágustóken (#672) 2 márvány tárgyformázó (#721) 1 Morgan kristálya (#525)
1 nekrofun medál (#513) 1 oprasszum fókusz (#300) 3 õskõ (#8)
2 relikviaszilánk (#604) 1 Tiume batyuja (#529) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a bérmágus hosszúkardja (#17517) 1 a mágia nehéz nyílpuskája (#3537) * 1 a majom rövid tõre (#14352)
* 1 a regenerálódás rövid tõre (#24702) 1 a tökéletesség csonttõre (#22001) 1 a tökéletesség hosszúkardja (#22017)
1 a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986) 1 a tökéletesség nehéz nyílpuskája (#21987) 1 a tudós hosszúkardja (#11667)
* 1 az ellenállás kõrisfa íja (#28723) 1 ében tündekard (#132) 1 Fairlight könnyû íja (#38171)
5 kés (#5) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 régészeti felszerelés (#488)
8 rozsdás kard (#131) 18 sziklarepesz (#13) 1 törp szekerce (#235)
1 Trollagyar (#214) * 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
34 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 16 csapdaészlelés itala (#65)
56 csótányláb (#25) 35 elfu moha (#33) 24 elonotichlan (#31)
19 fehér gyógyital (#50) 2 gázlehelet itala (#57) 51 gyilkos boróka (#27)
32 hatalom kék itala (#58) 33 hónakkupók (#30) 5 hõsiesség itala (#52)
2 immunitás itala (#71) 2 javítás itala (#108) 12 kalmárok itala (#66)
6 kék manaital (#75) 27 kihívás itala (#68) 21 kincskeresés itala (#64)
26 liánvirág (#24) 3 mágiaellenállás (#76) 25 mátekel gomba (#21)
20 méregellenállás itala (#51) 24 mézfû (#29) 34 mitulen fû (#20)
24 muskil (#37) 23 óriásnövés itala (#60) 3 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 50 ragálygomba (#26) 56 rémcserje (#34)
16 sárga gyógyital (#61) 29 sárkányvirág (#32) 36 sötét mák (#23)
14 szemani gomba (#36) 53 tejfonál (#28) 152 üvegcse (#14)
6 védelem itala (#59) 11 velparaj (#35) 2 waarkin (#38)
59 winropu moha (#22) 21 xita uborka (#39) 6 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
15 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15) 3 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 4 duzzadt xenópete (#479) 26 ekinda haj (#147)
7 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151) 16 káoszkígyó pikkely (#230)
4 khazdar taréj (#268) 4 kõtroll szem (#274) 1 lemúr hártya (#161)
9 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 3 molitár háj (#165)
1 nohnetár gumó (#212) 2 óriási xenópete (#480) 188 õsi relikvia (#17)
7 patkányfog (#270) 20 pirgamit (#152) 6 ratifikátor agy (#236)
1 sárga gömb (#136) 12 smaragd esszencia (#229) 3 szirénhaj (#293)
22 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278) 1 yarmut csont (#256)
11 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 784 arany (#1), 1 kõtroll szem (#274), 1 mágiaellenállás (#76), 8 mandibula (#157), 2 ragálygomba (#26), 1 varázskõ (#210), 2 aranydukát (#437), 1 védelem itala (#59), 73 hamis arany (#809), 4 patkányfog (#270), 1 xenópete (#278), 1 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1 kék manaital (#75), 1 bajnokok itala (#62), 9 drágakõ (#2), 1 õsmágus szájvize (#69), 2 õskõ (#8), 3 fekete dukát (#218), 2 démonlidérc esszencia (#272), 1 cseppkõ gyûrû (#234), 1 a kígyó lovagi kardja (#19319), 1 a teknõs ezüst fejpántja (#25407), 1 a ragadozó díszes sisakja (#19979), 1 a káosz õselemi maszkja (#27204), 1 a káosz nagyhatalmú nyaklánca (#15144), 1 könnyû nyílpuska (#1286), 2 a légzés hosszú íja (#27822).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



EDZÕTEREM (#56) Építési költség: 4000 TVP Egyéb költség: 100 arany Min építés: 200 TVP Elõfeltétel: Építõgép (#32), szerszámraktár (#55)
Leírás: Vajon mi lehet az oka a rettenetes izomláznak egy-egy kiadósabb építkezés után? És egyáltalán, miért érzed úgy egy húzósabb munkanap után, hogy semmit sem haladtál? Nos, elõször is, a komoly fizikai munkavégzés elõtt nem árt alaposan bemelegíteni. Másrészt, ha az építkezés során mindig a megfelelõ, jól karbantartott szerszámokat használod, sokkal jobban haladsz, a munkavégzés során több idõt tudsz képességeid fejlesztésére fordítani.
Az edzõterem felépítése után az építés során fejlesztett szakértelmed (amelyet harmadik paraméterként adsz meg) dupla mértékben fejlõdik a korábbihoz képest.



A GÖRÉNY FARKA (189. TÁRGY)
Ez a "csinos" kis ékszer tulajdonképpen egy szõrös farok, ami állítólag egy történelem elõtti idõkben élt különösen büdös torzszülött tartozéka volt, egy kis ezüst csattal ellátva. A farok a mágiának köszönhetõen még ma is jó állapotban van, és a szaga is megfelelõ. Amíg a láncot viseled, a bûz szakértelmed kettõvel nagyobb. A görény farkát "ékszerként" KF-elheted.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.