Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 08:51:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2190-155

Karakterszám: 2190 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 155 Játékhét: 194
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 227
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. dec. 6. 15h:31'
A következõ fordulód táplálható: 2006. dec. 7.

E-mail!

ACÉLIDEGZETESSZENCIA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Ritkán szembesülsz ilyen hatalmas kihívással, mint most. Egy legendás torzszülöttet, Dubié fivért próbáljátok most legyõzni! Társaiddal együtt útrakélsz a Hegy ismeretlen mélységei felé. Csapatotok elõl minden torzszülött elrejtõzik, ahogy végigdübörögtök a sötét járatokon. Végül megérkeztek az õsi barlangcsarnokhoz. Végignézel társaidon, mielõtt a csata elkezdõdik: Blazenul Garlazan, Galarin Thorfel, Gralnian Matarel, Kelewen Gwillenlath, Norillia Gwillenlath, Korillion Gwillenlath, Braveheart Patriot.
Ellenfeleitek 2 Dubié fivér (#376) [aura: 12-es méretû 99-es szintû bal mancs.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. Dubié fivér elmormol egy tökéletes csend varázslatot. Braveheart Patriot elkerülte a varázslatot. Blazenul Garlazan elcsendesedik. Galarin Thorfel elcsendesedik. Gralnian Matarel elcsendesedik. Kelewen Gwillenlath elcsendesedik. Norillia Gwillenlath elcsendesedik. Korillion Gwillenlath elcsendesedik. Síri csend telepedik rád. A 2. Dubié fivér a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tökéletes csend! Braveheart Patriot elkerülte a varázslatot. Braveheart Patriot mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+129%). Braveheart Patriot rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy titánok szele. Végtagjaid megerõsödnek (+22 méretükre). Az 1. Dubié fivér irányába mozogsz. Kelewen Gwillenlath a 2. Dubié fivért rohamozza. Korillion Gwillenlath az 1. Dubié fivér irányába megy. Blazenul Garlazan a 2. Dubié fivért rohamozza. Galarin Thorfel az 1. Dubié fivér felé mozog. Gralnian Matarel megközelíti a 2. Dubié fivért. Norillia Gwillenlath elindul az 1. Dubié fivér felé. Támadod az 1. Dubié fivért. Elõrerúgsz bal lábaddal. (100 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-7 ép) (Nem roncsolható.) Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (100 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-15 ép) Pofádat nagyra tátva harapsz. El sem találtad. Benyomsz neki bal mancsoddal. Ez mellément. Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). Kelewen Gwillenlath a 2. Dubié fivért támadja. Korillion Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Blazenul Garlazan a 2. Dubié fivért támadja. Galarin Thorfel az 1. Dubié fivért támadja. Gralnian Matarel a 2. Dubié fivért támadja. Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Braveheart Patriot elindul a 2. Dubié fivér felé. Az 1. Dubié fivér rád támad. Fegyverével, egy árnypengével keresi a gyenge pontodat. (90 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy árnypengével csap le. (87 ép-t sebzõdtél). Az 1. Dubié fivér Braveheart Patriotot támadja. Összerogysz. A 2. Dubié fivér és Kelewen Gwillenlath egymással harcolnak. Korillion Gwillenlath és az 1. Dubié fivér egymással harcolnak. Galarin Thorfel az 1. Dubié fivért támadja. Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Blazenul Garlazan a 2. Dubié fivért támadja. Gralnian Matarel a 2. Dubié fivért támadja. Braveheart Patriot a 2. Dubié fivért támadja.
*** 3. KÖR *** Braveheart Patriot rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy feltámasztás. Braveheart Patriot feltámasztott. Ennek eredményeképp gyógyulsz 193 ép-t. Magadhoz térsz. A 2. Dubié fivér és Kelewen Gwillenlath egymással harcolnak. Az 1. Dubié fivér rád veti magát. Egy nevetséges árnypengével próbál lecsapni rád. (93 ép-t sebzõdtél). Árnypengével sújt rád. (101 ép-t sebzõdtél). Az 1. Dubié fivér Braveheart Patriotot támadja. Ájultan a földre zuhansz. Korillion Gwillenlath és az 1. Dubié fivér egymással harcolnak. Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Galarin Thorfel az 1. Dubié fivért támadja. Blazenul Garlazan a 2. Dubié fivért támadja. Gralnian Matarel a 2. Dubié fivért támadja.
*** 4. KÖR *** Braveheart Patriot elõhív egy feltámasztás varázslatot. Braveheart Patriot feltámasztott. Ennek eredményeképp gyógyulsz 194 ép-t. Magadhoz térsz. Az 1. Dubié fivér rád veti magát. Árnypengével sújt rád. (93 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy árnypengével csap le. (90 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy árnypengével csap le. (93 ép-t sebzõdtél). Az 1. Dubié fivér Braveheart Patriotot támadja. Minden elsötétül elõtted. A 2. Dubié fivér és Kelewen Gwillenlath egymással harcolnak. A 2. Dubié fivér Braveheart Patriotot támadja. Kelewen Gwillenlath ájultan a földre zuhan. Korillion Gwillenlath és az 1. Dubié fivér egymással harcolnak. Blazenul Garlazan a 2. Dubié fivért támadja. A 2. Dubié fivér halálos sebet kapva a földre zuhan. Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Galarin Thorfel az 1. Dubié fivért támadja. Gralnian Matarel csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 5. KÖR *** Braveheart Patriot mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy feltámasztást. Gyógyítja Kelewen Gwillenlath-ot (+451 ép). Kelewen Gwillenlath magához tér. Az 1. Dubié fivér és Gralnian Matarel egymással harcolnak. Kelewen Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Korillion Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Norillia Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Galarin Thorfel az 1. Dubié fivért támadja. Blazenul Garlazan az 1. Dubié fivért támadja.
*** 6. KÖR *** Braveheart Patriot ellõ egy feltámasztás varázslatot. Braveheart Patriot feltámasztott. Ennek eredményeképp gyógyulsz 276 ép-t. Magadhoz térsz. Az 1. Dubié fivér és Gralnian Matarel egymással harcolnak. Kelewen Gwillenlath az 1. Dubié fivért támadja. Az 1. Dubié fivér hörögve elterül.
[A csatában összesen 206 sebzést okoztál, és 669 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Braveheart Patriot: 850/151, Blazenul Garlazan: 2586/330, Galarin Thorfel: 205/0, Gralnian Matarel: 2048/527, Kelewen Gwillenlath: 3438/749, Norillia Gwillenlath: 3968/405, Korillion Gwillenlath: 233/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+66%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Braveheart Patriot a következõt kapja: egy árnypenge. [ld. enc.] Blazenul Garlazan is kap a tárgyakból, övé lesz egy kék manaital. Galarin Thorfel részesedése: 27 arany. Gralnian Matarel része a kincsbõl: 27 arany. Kelewen Gwillenlath a következõt kapja: egy árnypenge. [ld. enc.] Norillia Gwillenlath része a kincsbõl: egy árnypenge. [ld. enc.] Korillion Gwillenlath is kap a tárgyakból, övé lesz egy árnypenge. [ld. enc.] Összegyûjtöd a "kincset": 27 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: Dubié amulettje, egykezes nyílpuska és egykezes nyílpuska. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) Felkerültök a dicsõségfalra is! (+1 hõsiesség pont.)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*dec. 4.* Leph Arlone a szétszórt és Doda Bodonawieedo megküzdöttek egymással, és Leph Arlone a szétszórt gyõzött.
Egy futár távoli híreket hoz:
*nov. 30.* Signy Mallory mellé szegõdött egy pokolpatkány. *nov. 30.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Fortiant. *dec. 1.* Avvocato Terrasini és Doda Bodonawieedo megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *dec. 1.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *dec. 4.* Alystair D'Brison rangja a Bárdok Klánjában "a jóság megtestesítõje" lett. *dec. 4.* A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott Dubié fivér felett! *dec. 5.* Hoodedet majdnem felfalta egy Gramagan. *dec. 5.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Fortiant. *dec. 6.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Büdös Vöröst. *dec. 6.* Kronx és Le Henger Elek pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

ve 1300 4 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 32 ap, törpe pikkelyvért (#4) 40 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, parittya (#10) 9 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 4 ap, mandolin (#19) 64 ap, kötél (#128) 16 ap, ében tündekard (#132) 32 ap, lelakatolt ládikó (#310) 480 ap, vas lemezpáncél (#1001) 138 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 205 ap, elit lemezpáncél (#1003) 295 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 109 ap, könnyû láncing (#1031) 113 ap, bíbor láncing (#1032) 172 ap, bronz mellvért (#1047) 157 ap, kerek pajzs (#1061) 36 ap, nagy pajzs (#1062) 76 ap, vaspajzs (#1063) 142 ap, vassisak (#1076) 36 ap, szárnyas sisak (#1077) 76 ap, halotti maszk (#1091) 23 ap, csontmaszk (#1092) 61 ap, díszes fejpánt (#1106) 23 ap, ezüst fejpánt (#1107) 61 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, fekete csizma (#1122) 61 ap, zangrozi csizma (#1123) 122 ap, utazóköpeny (#1136) 19 ap, kék köpeny (#1137) 55 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, átlátszó köntös (#1152) 61 ap, bíbor köntös (#1154) 205 ap, hosszú íj (#1272) 76 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 61 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 109 ap, rövid tõr (#1302) 61 ap, vívótõr (#1303) 122 ap, görbekard (#1316) 36 ap, hosszúkard (#1317) 76 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 76 ap, hosszú lándzsa (#1333) 142 ap, a tudás díszes karkötõje (#2142) 299 ap, az ügyesség halotti maszkja (#2441) 178 ap, a harcos bíbor láncinge (#7782) 470 ap, a gólem kék köpenye (#8337) 353 ap, a gólem csontamulettje (#8397) 359 ap, a gólem fogazott kardja (#8518) 568 ap, a tolvaj csontmaszkja (#9192) 359 ap, a tolvaj átlátszó köntöse (#9252) 359 ap, az entek sárgaréz nyaklánca (#9731) 238 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 407 ap, a merénylõ sárga öve (#11067) 353 ap, a tudós szárnyas sisakja (#11427) 374 ap, a tudós csatos öve (#11516) 226 ap, a tudós könnyû íja (#11621) 243 ap, a tudós gyalogos lándzsája (#11682) 374 ap, a harcmûvész ezüst fejpántja (#13707) 359 ap, a szívósság könnyû láncinge (#14531) 320 ap, a szívósság hosszúkardja (#14817) 374 ap, a szellemek könnyû íja (#15221) 243 ap, az elefánt nagy pajzsa (#16362) 374 ap, a természet görbekardja (#17066) 243 ap, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje (#19677) 359 ap, a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója (#19707) 353 ap, a ragadozó csontamulettje (#20097) 359 ap, a tökéletesség vassisakja (#21776) 347 ap, a tökéletesség átlátszó köntöse (#21852) 418 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 428 ap, a tûz ezüst fejpántja (#22257) 240 ap, a tûz szöges öve (#22318) 399 ap, a jég ónix karkötõje (#22843) 407 ap, az enyészet bíbor láncinge (#23082) 351 ap, az enyészet ezüst fejpántja (#23157) 240 ap, a villám díszes köpenye (#23638) 399 ap, a villám ezüst fülbevalója (#23757) 234 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 134 ap, a regenerálódás vándorcsizmája (#24521) 126 ap, a regenerálódás kék köpenye (#24537) 234 ap, a regenerálódás görbekardja (#24716) 140 ap, a sün lovagi lemezpáncélja (#24852) 384 ap, a sün nagy pajzsa (#24912) 255 ap, a sün csepp fülbevalója (#25106) 122 ap, a sün gyalogos lándzsája (#25182) 255 ap, a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 240 ap, a teknõs csonttõre (#25601) 126 ap, a szalamandra díszes karkötõje (#25992) 240 ap, a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) 234 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 165 ap, a yeti díszes pikkelyvértje (#26217) 288 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 134 ap, az elektromosság kerek pajzsa (#27161) 140 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237) 234 ap, a légzés ezüst láncinge (#27583) 541 ap, a légzés szárnyas sisakja (#27627) 255 ap, a légzés kõamulettje (#27746) 126 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 240 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 63 ap, az ellenállás halotti maszkja (#28541) 126 ap, a bûz lovagi lemezpáncélja (#28902) 384 ap, a sólyom díszes köpenye (#29488) 399 ap. Sajnos 1300. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ad 10 aranydukát szerzése
Visszamész a barlangodba. Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a kiképzõközpontban. (+15% támadás, +7 lehelet kör végéig.) Megnézed az üzenõfalat. A következõ új üzenetek érkeztek:
4926: Mindenki a 66. épület építésére koncentráljon, hogy az mielõbb elkészüljön! Fejenként legalább 500 tvp kell bele. A következõ épület a 74. lesz.
Meglátogatod a szövetség kertjét. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 5 sárkányvirágot. Karbantartod szerszámaidat. ( +2 zárnyitás, +2 mászás.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Dubié amulettje (#454), egykezes nyílpuska (#392), egykezes nyílpuska (#392), Dubié amulettje (#454), egykezes nyílpuska (#392), egykezes nyílpuska (#392).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

v 159 6260 3 159. varázslat elmondása
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Acélidegzetesszencia vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

pv 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

pta 131 131 131 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

p 7382 portyázás
Elküldesz egy kihívást Juppy Goldberg részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

pta 128 128 128 128 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. pszi csáp. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

p 7382 portyázás
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

pv 3 5 7 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ep 50 75 110 építed az 50. épületet 75 TVPért
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
ep 49 75 110 építed a 49. épületet 75 TVPért
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
ep 55 75 110 építed az 55. épületet 75 TVPért
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
ep 56 75 110 építed az 56. épületet 75 TVPért
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
ep 68 75 110 építed a 68. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a bal mancs szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
ep 70 75 110 építed a 70. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a bal mancs szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel a 68. épület, abba építs elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
kno 15 16 108 9 15. képességre 16 képességpont
Elköltesz 16 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 9 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod speciális támadási módja 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

j 11217 13736 21866 28677 2545 10287 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a merénylõ hosszúkardját. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a harcmûvész utazóköpenye újra használható. Kemény munka árán megjavítod a tökéletesség csatos övét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen az ellenállás malachitgyûrûje újra használható. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen az ügyesség amulettje újra használható. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a mágus nehéz nyílpuskája újra használható.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

kf 11217 109 bekészíted a 11217. tárgyat
A mancsodba veszed a merénylõ hosszúkardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

bb 1 3 7 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. - Üdv, drága boltos! A segítségedre lenne szükségem...
- Mindjárt gondoltam - néz rád gyanakodva a boltos.
- Mostanában kicsit sok értékes tárgyam sérült meg. Kéne valami szakember, aki meg tudja õket javítani. - A kereskedõ megcsóválja a fejét.
- Szakembert ugyan nem tudok, de van import varázsitalom a felsõbb szintrõl. Aki ezt elfogyasztja, bármilyen tárgyat meg tud javítani! - kicsit kétkedéssel fogadod a boltos szavait, de azért bólintasz.
- Mennyi?
- Mindössze három üvegcsém maradt, viszik, mint az õskövet. 500 aranyért megszámítom a hármat! (31. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)

[be 3:] Visszamész a barlangodba. Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: lávafolyam (#25, IQ18, 300ap) halál szava (#39, IQ20, 550ap) a forrás érintése (#173, IQ18, 350ap) savhurrikán (#179, IQ16, 350ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A helytartói palotába indulsz Antiki Rutharhoz egy újabb feladatért. Éppen be akarsz lépni a kapun, amikor villámgyorsan két nagyon-nagy galetki fog közre.
- Acélidegzetesszencia! Kérem azonnal kövessen! Az ellenállás hasztalan! - szól az egyik.
Ennek az invitálásnak nem lehet ellen állni. A galetkik egy közeli barlangba vezetnek. Itt egy viszonylag alacsony, de szemmel láthatóan parancsoláshoz szokott férfival találod szembe magad.
- Ülj le, és fogd be a szádat, ha jót akarsz! - szól rád, mielõtt egyet is nyikkanhatnál. - A nevem Barne Jond, a ragadozók szintjén a Biztonsági Szolgálat vezetõje vagyok. Úgy értesültünk, hogy komoly problémák vannak a szint helytartójával. Sõt, hogy továbbmenjek, komoly problémák vannak veled is. Forrásaink szerint a helytartó verõembereként segítesz neki megfélemlíteni azokat, akik megpróbálnak tenni valamit Antiki Ruthar diktatórikus törekvései ellen. Sajnos olyan jó kapcsolatai vannak magasabb szinteken, hogy csak igen meggyõzõ bizonyíték esetén vehetjük õrizetbe, ha nem akarjuk megütni a bokánkat. De Acélidegzetesszencia, téged a kutya sem véd meg tõlünk! Ha nem akarsz börtönben megrohadni, akkor segítened kell nekünk. Kapsz egy kis gondolkodási idõt, ha vállalod, akkor itt megtalálsz. Ha nem, akkor jobban jársz ha önkéntes számûzetésbe vonulsz. (19. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 60 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

m 15 9 819 2114 15 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,9) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 19) A legközelebbi feladat megoldásánál 19 lesz a válaszod.
(M 16,9) Kelet felé mozogsz. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy elemi rin alomban csak nõstény elemi rin született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 18 mázsa energiát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 11 mázsa energiát. Ezek a falánk lények tehát összesen 4313 mázsa energiát pusztítottak el. Hány elemi rin volt egy alomban?
Kis töprengés után közlöd az általad jónak tûnõ választ. [19] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 16,8) Mindenre felkészülve, északra mész. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy halál apostola (#173).

*** 1. KÖR *** A halál apostola közelebb jön, hogy támadhasson. A halál apostola irányába mozogsz. A halál apostola rád támad. Támad fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). A halál apostolát próbálod megsebezni. A hasát célzod bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Roncsoltál. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (54 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) Paralizálod. Megpróbálod megmarni. (38 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) Vámpirizálsz (+6 ép). Meglengetve a merénylõ hosszúkardját, próbálsz lesújtani. (18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a halál apostolát. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (46 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Roncsolod bõrét. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (45 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (39 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ hosszúkardjával lesújtasz. (18 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (4 sebzés). A halál apostola holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 249 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+52%). Elteszed a zsákmányt, ami 41 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+8 életpont.)
(M 16,7) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: 89 arany és egy csontmaszk.
(M 15,7) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 15,6) A folyosó északra vezet. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy fehér márványból faragott trónt látsz. Felkészül az õsöktõl kapott újabb látomásra, és beleülsz a trónba.
Ismét a szabadban vagy, a vörös ég alatt. A földön már nemigen látsz zöldet, csak romokat, tüzeket, holttesteket. Egy fekete gömb bukkan fel, és leereszkedik a földre. A gömb szétnyílik, és valami sötét folyadék folyik elõ belõle, amely lassan alakot ölt. A megtestesült iszonyat! Vibrálást látsz a levegõben, és a teremtmény körül fekvõ testek pernyévé égnek, a fû, a növények megfeketednek. A teremtmény odébbfolyik, és magába szívja az életenergia minden maradékát. Döbbenten bámulsz. Hirtelen a folyékony valami felemelkedik, és megpillantasz három vörösen izzó pontot rajta. Szemek? Mintha egyenesen téged nézne velük! Lehetetlen! Ijedten hátrálni próbálsz, a kép meglódul veled hátrafelé, de a teremtményt egy pillanat alatt körülfollya gömbje, és üldözõbe vesz. Egyre csökken a távolság... Verítékben fürödve térsz magadhoz a trónon. A látomások, amelyeket az õsök csarnokában kapsz, emlékfoszlányok az õseidtõl! Megborzongasz, ahogy erre a látomásra gondolsz. Az az érzésed támad, hogy a felderítõ, akinek bõrébe bújhattál, legfeljebb telepatikusan küldhette el társainak utolsó emlékét... Várod, hogy az õsök ismét szóljanak hozzád, de nem hallasz semmit. Azonban tudod, hogy az áldásukat megkaptad. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

m 18 5 1111 4442 35 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,5) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 18,4) A következõ terem északra van, így arra mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 18,3) Tovább északra! Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202) [aura: 8-as méretû 17-es szintû nyelv.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tarajos khadzart. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (50 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-5 ép) Vastag bõrét szaggatod. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (52 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-4 ép) Kitátod szádat, harapni próbálsz. (47 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-4 ép) Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ hosszúkardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (20 ép-t sebeztél). A tarajos khadzar kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban. 45 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 169 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+52%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy khazdar taréj és 42 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+44 életpont.)
(M 18,2) A folyosó északra vezet. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid 2 szélfivér (#179).

*** 1. KÖR *** A 2. szélfivér téged céloz, amikor a légzés hosszú íjával lõ. (17 sebzést okozott.) Az 1. szélfivér céloz, és lõ rád. (2 lövéssel 35 ép-t sebzett.) Megrohamozod az 1. szélfivért. Megtámadod az 1. szélfivért. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (43 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (52 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ hosszúkardjával támadsz. El sem találtad. Az 1. szélfivér hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. szélfivért. Elõrerúgsz bal lábaddal. (43 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Beversz egyet jobb mancsoddal. (53 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ hosszúkardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (18 ép-t sebeztél). A 2. szélfivér hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 299 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+117%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 a légzés hosszú íja, egy xenópete és 35 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.)
(M 18,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a sziklaóriás felé. Már ott is vagy! A sziklaóriás feléd mozog. A sziklaóriást próbálod megsebezni. A hasát célzod bal lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Paralizálod. Pofádat nagyra tátva harapsz. (38 ép-t sebeztél). A merénylõ hosszúkardját forgatva támadsz. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (3 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sziklaóriást próbálod megsebezni. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (47 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz jobb mancsoddal. (56 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (39 ép-t sebeztél). A merénylõ hosszúkardjával támadsz. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (3 sebzés). A sziklaóriás hörögve elterül.
[A csatában összesen 277 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+59%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 17,1) Irány nyugat! Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177).

*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy dermesztést. Ezt most megúsztad. Megindulsz a zafír kaletrich felé. Már ott is vagy! A zafír kaletrichet próbálod megsebezni. Rúgsz bal lábaddal. (53 ép-t sebeztél). Benyomsz neki jobb mancsoddal. (54 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (42 ép-t sebeztél). Meglengetve a merénylõ hosszúkardját, próbálsz lesújtani. Nem találtál. A zafír kaletrich kileheli lelkét.
[A csatában összesen 149 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+71%). Viszed, ami mozdítható: 38 arany.
(M 16,1) A folyosó nyugatra visz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 15,1) Nyugat felé mész. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Iszol a tó vizébõl. Ez merész húzás volt! Lássuk, mi történik... (megtudod, hogy a patkányfogakat nem árt megtartanod - egy késõbbi szinten nagy szükséged lesz rájuk.)
(M 16,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 16,2) A folyosó délre tart. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (sebzõdsz 25 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+25 életpont.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (390. kaland, összköltsége 10 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 hónakkupókot. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi. A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Végignézed a felszerelését: a gyorsaság jádegyûrûje, szivárvány karkötõ, a káosz istennõjének tõre, káoszkígyó vért, az élet karkötõje, az ellenállás díszes karkötõje, a sebesség görbekardja, a villám csillogó fejpántja, arany vadászköpeny, a sav rövid tõre, a bûz háromszögszimbóluma, a káosz földjének fülbevalója, a káosz papjának tõre, a sün ébenfa íja, a bérmágus malachit karkötõje, görényfarok, a villám sárgaréz nyaklánca, roxati üvegszem, a villám vándorcsizmája, az ellenállás malachitgyûrûje, a villám ónixgyûrûje, a villám háromszögszimbóluma, galetki érdemérem, orglingbõr öv, a villám nagy pajzsa, a káosz halálos fülbevalója, a sólyom malachitgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze meggyõzõkészség szakértelemben való jártasságotokat. Arról fogtok vitázni, hogy melyik a jobb: támadó vagy védekezõ képességeket kifejleszteni? Beveted meggyõzõképességet minden trükkjét, de persze ellenfeled is lehengerlõ. Egyszercsak azon veszed észre magad, hogy buzgón bólogatsz, Fürge Gekkoth szavait hallgatva. Ez persze egyben a vereségedet is jelenti!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt xita uborka nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Százlábú, egy brutálisan erõs, éjsötét kitinû, összevissza rugdosódó, rovarszerû férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor-jelölt. Viselt tárgyai: ozin fülkarika, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, ében láncing, a rend köve, a tökéletesség márványgyûrûje, a kobra hosszú íja, a sebezhetetlenség zöld köntöse, quwarg amulett, a harcos malachitgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a káosz fehér csizmája, a káosz helytartójának szimbóluma, az óriás bronz amulettje. Százlábú mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Százlábú finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a keyrasi démonlidérc. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. [aura: 3-as sorvasztás.] A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ, org.lázadás emlékérme, orgling fétis, platina nadrág, suhanó csizma, Rogan karkötõje, Fairlight sipkája, a pók smaragdgyûrûje, az Érzés Gyûrûje, ében nyílpuska, aréna kvazár érme, a mentát gyöngye, quwarg amulett, sárkányamulett, gyémánt pszi váll-lap, ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja, a regenerálódás átlátszó köntöse, xenomorf csuklópánt, kék mutációs gyûrû, óriás fülbevaló, mintrogi erõöv, káoszkígyó vért, xenóbõr karkötõ, galetki érdemérem, cseppkõ gyûrû, Tlyxcet pajzs. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Leph Arlone a szétszórt már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

gy 80 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 2 vadászat
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Nocsak, mit találtál! 1 csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a hártyás lemúr felé. Már ott is vagy! A hártyás lemúr közelebb jön, hogy támadhasson. A hártyás lemúrt próbálod megsebezni. A hasát célzod bal lábaddal. (50 ép-t sebeztél). Benyomsz neki jobb mancsoddal. (55 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (37 ép-t sebeztél). A merénylõ hosszúkardjával lesújtasz. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (8 sebzés). A hártyás lemúr holtan terül el.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Viszed, ami mozdítható: egy lemúr hártya.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

vd 2 vadászat
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (215. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elonotichlan nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a hártyás lemúrt. A hártyás lemúr feléd rohan. Megtámadod a hártyás lemúrt. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (47 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb mancsoddal. (56 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (45 ép-t sebeztél). A merénylõ hosszúkardját forgatva támadsz. (20 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (7 sebzés). A hártyás lemúr halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy lemúr hártya.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

vd 2 vadászat
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy lávaelementál (#178).

*** 1. KÖR *** A lávaelementál felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A lávaelementál odajön hozzád. A lávaelementált próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (52 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-7 ép) Roncsolod bõrét. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (59 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-8 ép) Kitátod szádat, harapni próbálsz. (42 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-8 ép) Vámpirizálsz (+6 ép). A merénylõ hosszúkardjával támadsz. (19 ép-t sebeztél). A lávaelementál hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 172 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+65%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 43 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. A Tisztogató klántól 55 aranyat kaptál vérdíjként a leölt torzszülöttekért.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenomorf csecsemõ (#419), egy xenomorf bébi (#204) és egy xenó féreg (#418) [aura: 2-es méretû 7-es szintû fog.].
[BA parancsod van a lényre:] Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1755 sebzést okoztál, és 863 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 317 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Acélidegzetesszencia, egy vastag, kreol bõrû, kissé büdös, fejével a plafont súroló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: micinista. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.00). Ez a 155. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 19 (26) / 3.59
[2] IQ: 11 (18) / 3.79
[3] ügyesség: 5 (11) / 2.57
[4] egészség: 13 (18) / 11.67
[5] mágia: 7 (9) / 5.07
[6] gyorsaság: 17 (21) / 7.85
[9] Méret/ép: 169 (190) / 181
Min. méret: 136
Barlangméret: 175
PONTJAID
Varázspont: 175 / 175
Képességpont: 20 / 64%
Hõsi pont: 56 (8)
Tám.bónusz: 16%
Véd.bónusz: 55%
Galetki erõ: 765 / 401
Hírnév : 1593
Jóllakottság: 145%
Életkor: 14 / 19
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 77 (0)
Galetki gyõzelmek: 37 (0)
Torzsz. csaták: 853 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 772 (9)
Leölt torzszülött: 1094 (11)
Pszi csaták: 103 (0)
Pszi gyõzelmek: 37 (0)
Ájulások száma: 52 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadász (30)
Speciális képességeid:
+10 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +3 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajts végre 5 küldetést, amit a helytartótól kaptál. [ok] 2.) Mutass be legalább 20 különbözõ fajta fegyvert. 3.) Hajtsd végre a 30-as Klánkalandot (KK 30)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 5 (10) / 3.28 [14] mérg. lehelet: 7 (12) / 3.04 [15] regeneráció: 9 (16) / 0
[17] vastag bõr: 6 (7) / 0.20 [18] tûzimmunitás: 9 (10) / 1.20 [20] savimmunitás: 4 (5) / 1.40
[22] imm.mérg.gázra: 1 (2) / 0 [24] rezisztencia: 9 / 0.20 [25] bûz: 7 / 0
[27] imm. méregre: 0 (6) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 2.52 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.33 [47] zárnyitás: 8 / 3.28
[48] mászás: 9 / 6.61 [49] rugalmasság: 3 / 0.88 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 4.75
[51] transzformáció: 10 / 1.23 [52] auraészlelés: 7 / 2.75 [53] ékszerészet: 7 / 1.89
[54] kereskedelem: 8 (11) / 1.12 [55] szívósság: 13 (20) / 0.99 [56] varázsitalfõzés: 8 / 2
[57] gyógynövények: 8 / 6.63 [58] nyomkeresés: 12 (15) / 8.72 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.90
[60] pszi támadás: 10 / 0.37 [61] pszi energia: 8 / 4.12 [62] lopás: 4 / 0.70
[63] éberség: 10 / 0.95 [64] átokszórás: 15 / 2.31 [65] álcázás: 7 / 0.35
[66] lopakodás: 6 / 0.65 [67] régészet: 3 / 1.55 [68] zene: 5 / 4.57
[69] tanulás: 7 / 0.68 [70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 9 / 7.96
[72] építés: 15 / 9.11 [73] felderítés: 4 / 3.61    

VÉGTAGOK
bal láb [100] méret: 14 (16) / 1.30 [101] szakért.: 17 (19) / 6.80 [102] roncsolás: 10 (12) / 0  
jobb mancs [103] méret: 19 / 0 [104] szakért.: 18 / 6.29 [105] paraliz.méreg: 6 (8) / 0  
fog [106] méret: 10 / 0 [107] szakért.: 11 / 1.63 [108] vámpirizáció: 10 (12) / 0  
bal mancs [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 6 / 1.31     a merénylõ hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 3.44 [147] alkímia: 2 / 0.88 [32] animáció: 1 / 0
[42] csendvarázs: 1 / 0.06 [149] dimenziókapu: 7 / 0.08 [11] elektromos kéz: 3 / 0.48
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 3 / 0.72
[168] fürgülés: 5 / 0.40 [17] gránitbõr: 10 / 0.24 [139] gyógyító szellõ: 17 / 0.20
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 5 / 0.64 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 2.56
[157] láthatatlanság: 4 / 0.18 [35] mágiatörés: 5 / 0.06 [129] mentális robbanás: 6 / 1.62
[28] óriáserõ: 1 / 0 [128] pszi csáp: 4 / 1.10 [131] sz.áll.roncsolása: 5 / 0.96
[159] szellemidézés: 3 / 2.24 [176] szélpajzs: 1 / 0 [167] tombolás: 5 / 0.08
[16] tûzpajzs: 13 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 11 elektr                  

MAKRÓID
1. Makró
ad 10
bsz
v 159 6260 3
mak 3
mak 2
2. Makró
ep 50 75 110
ep 49 75 110
ep 55 75 110
ep 56 75 110
ep 68 75 110
ep 70 75 110
3. Makró
pv 7
pta 131 131 131 131 131 131
p 7382
pta 128 128 128 128 128 128
p 7382
pv 3 5 7 4
4. Makró
v 146 2 11
v 146 5 11
v 146 8 11
v 146 11 11
v 146 13 11
5. Makró
v 159 7649 2
z 19 10
x 10
pv 7 5 3 8

HARCI PROGRAMOD
1: gyógyító szellõ v.var. ha ellenfeled #336. Prioritás: 200.
2: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #336. Prioritás: 201.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #190. Prioritás: 180.
4: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #190. Prioritás: 181.
5: animáció t.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 210.
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 209.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #376.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:150% ép:40%; PV 3 5 7 4; PSZ 58 54 50 59 48 72; BA 420 422 423 421 419 418 204; HE 9; PT 3; PTA 128 128 128 128 128;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 49.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (8. épület), #16 (4. épület), #19 (7. épület), #31 (1. épület), #440 (150. forduló), #242 (149. forduló), #361 (150. forduló), #269 (151. forduló), #375 (151. forduló), #483 (152. forduló), #431 (153. forduló), #378 (153. forduló), #459 (154. forduló), #225 (141. forduló), #390 (155. forduló), #215 (155. forduló).

SZÖVETSÉGED: Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 8534. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Dubié fivér. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a gepárd lemezpáncélja (#15400) 1 a harcmûvész utazóköpenye (#13736)
1 a légzés könnyû láncinge (#27581) 1 a lich könnyû láncinge (#11831) 1 a mágia zöld köntöse (#3401)
1 a méreg pikkelyvértje (#23965) 1 a méreg vándorcsizmája (#24071) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a szalamandra vándorcsizmája (#25871) 1 a szalamandra zöld köntöse (#25901)
1 a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 1 a tökéletesség csatos öve (#21866) 1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836)
1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) 1 csontmaszk (#1092)
1 díszes fejék (#135) * 1 ében láncing (#134) 1 káoszkígyó vért (#271)
1 khaldoran öv (#137) 1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) * 1 Tlyxcet pajzs (#440) 1 vassisak (#1076)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a gólem sárgaréz nyaklánca (#8381) * 1 a háború köve (#156) 1 a harcos malachit karkötõje (#7991)
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a légzés csontamulettje (#27747) 1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tolvaj kõamulettje (#9296) 1 a törpék csontamulettje (#6597)
1 a védekezés díszes karkötõje (#4842) 10584 arany (#1) 1 az angyalok kõamulettje (#28196)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás malachitgyûrûje (#28677) 1 az ügyesség amulettje (#2545)
1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 3 csepp fülbevaló (#1256)
* 1 cseppkõ gyûrû (#234) 73 drágakõ (#2) 1 görényfarok (#189)
1 háromszögszimbólum (#1212) * 1 káoszdemokrata karkötõ (#769) 2 malachit karkötõ (#1241)
* 1 org.lázadás emlékérme (#458) 1 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 Örökkévalóság Tûzopálja (#570) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 pirofókusz (#438)
1 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
5 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
119 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete csuha (#586)
6 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209) 4 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 Urgod kémszeme (#533) 1 vadász érdemrend (#375)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bûz könnyû íja (#29171) 1 a káosz pulzáló nyílpuskája (#22899) 6 a légzés hosszú íja (#27822)
1 a mágus könnyû íja (#10271) 1 a mágus nehéz nyílpuskája (#10287) * 1 a merénylõ hosszúkardja (#11217)
1 a remete rövid tõre (#12552) 1 a szalamandra könnyû íja (#26021) 1 a szellemek hosszú íja (#15222)
1 a törpék gyalogos lándzsája (#6732) 1 ében nyílpuska (#133) 1 ében tündekard (#132)
1 Enyészmester (#217) 1 hosszú íj (#1272) 1 könnyû íj (#1271)
1 rozsdás kard (#131) 1 sziklarepesz (#13) 1 vívótõr (#1303)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 24 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31)
1 gázlehelet itala (#57) 20 gyilkos boróka (#27) 1 hónakkupók (#30)
1 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66) 1 kihívás itala (#68)
1 kincskeresés itala (#64) 11 liánvirág (#24) 12 mátekel gomba (#21)
5 mitulen fû (#20) 6 muskil (#37) 19 ragálygomba (#26)
6 rémcserje (#34) 9 sárkányvirág (#32) 12 sötét mák (#23)
3 szemani gomba (#36) 19 tejfonál (#28) 11 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 9 winropu moha (#22) 1 xita uborka (#39)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 duzzadt xenópete (#479) 16 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141)
2 húsevõ bibe (#151) 5 káoszkígyó pikkely (#230) 4 khazdar taréj (#268)
4 kõtroll szem (#274) 3 lemúr hártya (#161) 5 mandibula (#157)
2 molitár háj (#165) 3 nordkristály (#146) 4 patkányfog (#270)
1 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236) 1 smaragd esszencia (#229)
11 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a majom ezüst fejpántja #14157 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 300 arany (#1), 1 csótányláb (#25), 2 aranydukát (#437), 2 a légzés hosszú íja (#27822), 5 sárkányvirág (#32), 2 lemúr hártya (#161), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 a merénylõ hosszúkardja (#11217), 1 a harcmûvész utazóköpenye (#13736), 1 a tökéletesség csatos öve (#21866), 1 az ellenállás malachitgyûrûje (#28677), 1 az ügyesség amulettje (#2545), 1 khazdar taréj (#268), 1 a mágus nehéz nyílpuskája (#10287), 1 csontmaszk (#1092), 1 hónakkupók (#30), 1 xita uborka (#39), 1 elonotichlan (#31).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



DUBIÉ FIVÉREK (376. LÉNY)
A sötét elfek közül csak azok voltak képesek túlélni a számûzött fajok invázióját, akik még a korábbinál is kegyetlenebbé, érzelemmentes, csak a túlélésért harcoló renegáttá voltak képesek válni. A Dubié fivérek szíve "megfagyott", gyûlölettel teli gyilkológépként járják a Hegymélyt, bosszút állva fajukért, az elvesztett gazdagságért, és mindenért, ami ily gonosszá tette õket. A Dubié fivérek azonban csak halandók - egy jól szervezett galetki csapat könnyedén le tudja õket gyõzni, de ne becsüljétek õket alá!



DUBIÉ AMULETTJE (454. TÁRGY)
Ez a fekete mithrilbõl kovácsolt, apró láncszemekbõl szõtt nyaklánc még az õsi sötét elf város kincstárából való. Talán maguk a Dubié fivérek sem tudták, hogy mire jó - hiszen, miért viselne egy pengemûvész egy leheletet erõsítõ varázstárgyat? Amellett, hogy Dubié amulettje eggyel erõsíti az alapleheletedet (ha eddig D2 volt szintenként, akkor D3 lesz, ha D3 volt, D4, és így tovább), ad +5% védettséget, +5 méretet és +2 lõfegyver szakértelmet is.



EGYKEZES NYÍLPUSKA (392. TÁRGY)
Milyen nevetséges! Egy egészen apró, egy kézzel kezelhetõ parányi kis nyílpuska. Mielõtt nevetve félrehajítanád, belédnyilall a felismerés: ellentétben a nagy és nehézkes íjakkal, ezt egész közelre is lehet használni! Persze, a fegyver sebzése sem akkora - mindössze D6, és ezt a legügyesebb íjász sem tudja a végtelenségig feltornászni. Ha az egykezes nyílpuskát távol levõ, harcban nem álló ellenfélre használod, akkor is lõfegyver szakértelmed legfeljebb 30-at növel a sebzéseden - ha viszont közeltávra használod, vagy olyan ellenfélre, aki harcban áll valakivel, akkor pedig csak 15-öt.



KEYRASI DÉMONLIDÉRC (207. LÉNY)
Ocsmány fajzat a keyrasi démonlidérc, amelyet a Sötét Föld fagyos síkságairól idéznek meg. Fegyverrel, elemi támadással nehezen sebezhetõ, jelentõs mágiaimmunitással bír - egyszóval, púp mindenki hátán. Hogy miért szórakoznak a mágikusok mégis azzal, hogy körülményes rituálékkal beidézgessék ezt az igen nehezen irányítható lényt? Nos, a démonlidérc esszencia hihetetlenül nagy mágikus töménységgel bíró anyag, többek között a varázskõ elõállításához is felhasználják.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.