Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 15:38:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2172-110

Karakterszám: 2172 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 110 Játékhét: 126
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 79
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. ápr. 25. 9h:34'
A következõ fordulód táplálható: 2002. ápr. 28.

E-mail!

FENEVAD KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 drágakövet. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 1. NAP ** Elérkezett az idõ az 51. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Leon a pufi, Kampec.
A remete a kezét dörzsöli, amikor megpillant benneteket.
- Nos, lássuk, mennyire összeszokott csapat ez! Elõször is, hadd halljam a galetkik himnuszát!
[Zene-összeg próba 20-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Kicsit rekedtes hangon, de azért megfelelõ minõségben, hangszeres kísérettel adjátok elõ a himnuszt. A remete elégedetten bólogat.
- Ez szerintem rendben lesz, de azért még képezzétek a hangotokat a versenyig! Most pedig lássuk, hogy álltok régészetben. Tavaly a koreni sünöm elásta a környéken a papucsomat, azóta nem találom, mezítláb járok. Keressétek meg nekem!
[Régészet-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Összehangolt csapatmunkával felosztjátok a területet, ki itt kutat, ki ott. A szakszerû vizsgálat meghozza az eredményét - hamarosan a remete lábán van a már kissé elrohadt, de azért még felismerhetõ papucs. A remete azonban nem mosolyog.
- Miféle mocskos portúró semmirekellõk vagyok? Anyátok szellentése vetett benneteket erre a szintre, hogy ilyen szánalmas, orgling féreghez sem méltó nevetséges teljesítményt nyújtotok? Womath ürülékként fogtok a múlt homályába veszni, ha nem igyekeztek legalább látszólag megfelelni a galetki civilizáció standardjának! - egymásra néztek...
[Átokszórás-összeg próba 21-es küszöbre: sikeres]
... és olyan cifra átokhalmot zúdítotok a remetére, hogy a barlangja bejáratáig repül a szelétõl. Még a kövek is füstölögnek tõle! A remete izgalomtól kipirult arccal, remegõ térddel tápászkodik fel.
- Huh, ez jól esett! Azt hiszem, készen álltok. A versenyre a nevezési díj 1200 arany! Ha nem jelent nehézséget most összedobni, akár indulhattok is.

[Tárgyhasználat: 1200 arany] Te 400 darab aranyat dobsz be a közösbe. Leon a pufi 400 db aranyat ad be. Kampec 400 db aranyat ad be.
A versenyre a ti szinteteken kerül sor, az olimpiai arénában. Válogatott versenyszámokban - ének, régészet és átokszórás - kell helyt állnotok, mint ahogy készültetek is rá. A legtöbb ellenfelet lemossátok a pályáról - beleértve a felettetek levõ szint játékosait - de a karmok szintjének csapata fantasztikus, õket nem tudjátok felülmúlni, így a 2. helyet szerzitek meg. Díjként fejenként 2 fekete dukátot kaptok, és persze árad belétek a lélekenergia a rajongó közönség irányából! Csókokat hintetek a közönségnek, aztán szerényen visszavonultok. A remete mosolyogva gratulál, de a helytartó rosszallóan ingatja a fejét. Õ gyõztesnek várt benneteket.
(+6 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
*** 4.22. *** Arjuna (#9290) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 4. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 velparaj.
** 5. NAP ** Bejön a barlangodba Dark Melon, egy vörösszemû, csuklyás, magas, kreolbõrû, izmos testû, markáns arcú férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: a sün vándorcsizmája, az elfek sárga öve, Végzetpenge, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a gepárd karikaszimbóluma, a gyõzelem csepp fülbevalója, a mágia smaragdja, a lich ezüst nyaklánca, a kobra vívótõre, a szívósság nehéz nyílpuskája, az élet díszes karkötõje, a gyorsaság köpenye, Yssuf tõre. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "Örök vesztes vagy, apafej." Nem késel a válasszal: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" A következõt mondja neked: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Rögtön visszavágsz: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Ezt mondja neked: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Dark Melon a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 5. NAP ** Látogatód érkezik, aki Karacs, egy vörös szõrû, jóindulatú szaszkacs férfi. [aura: 27-es dermesztés.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Tárgyai: a sas malachit karkötõje, a remete gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a teknõs karikaszimbóluma, a mágia szimbóluma, a természet csontmaszkja, kék mutációs gyûrû, szivárványkristály, üvegszimbólum, ezüst lemezpáncél, óriás fülbevaló, a küzdelem malachit karkötõje, a tolvaj ezüst fülbevalója, a bûz malachit karkötõje, a merénylõ sárga öve, a teknõs átlátszó köntöse, az energia vaspajzsa. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Hozzáláttok, hogy mókás és kreatív csapdákat építsetek a barlang elõtt. A teljesség kedvéért még végig is próbálgatjátok õket. Aztán következik az értékelés. Hosszas tanakodás után elismered: Karacs bizony jobban tud csapdát készíteni!
** 6. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 smaragd esszenciát. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7066.) A te szinteden a legnevesebb Arcus McCool, egy világos szemû, komor tekintetû, keskeny arcú, festett szõke, szakállas férfi. (hírneve 4202.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*ápr. 8.* Merlin felköltözött a következõ szintre. *ápr. 8.* Drákó, a Zoral gyõzelmet aratott Draco felett. *ápr. 8.* Rózsa Alexander és Xenomorf megküzdöttek egymással, és Rózsa Alexander gyõzött. *ápr. 9.* Asmodeus teljesítette a 14. küldetést, amit az akadémián kapott. *ápr. 9.* Nosean teljesítette a 9. küldetést, amit a boltban kapott. *ápr. 10.* Nosean gyõzelmet aratott Pusztító Végzeted felett. *ápr. 10.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Garabonciás felett. *ápr. 10.* Féreg Artis pszionikus párviadalban legyõzte 19-est. *ápr. 11.* Xen-Gor Kel felköltözött a következõ szintre. *ápr. 12.* Drákó, a Zoral gyõzelmet aratott Patissar felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 12.* Fire Raptor csatában legyõzte Xerxész a Fenevadat. *ápr. 12.* Nomis Leinád csatában legyõzte Lóarcú Vaszilt. *ápr. 15.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *ápr. 15.* Kronx és Game Over megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *ápr. 15.* Féreg Artis pszionikus küzdelemben diadalt aratott 19-es felett. *ápr. 16.* Garabonciás gyõzelmet aratott Zander felett. *ápr. 17.* Nomis Leinád elsõként ért el 17-es zárnyitás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *ápr. 18.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Malior az Éjben Kacagót. *ápr. 18.* Kronx és Sirály pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *ápr. 18.* Lord Griffonheart pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kaméleon felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 550.]

tps 350 350 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 350 TVP-t késõbbi használatra. [350 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

kno 65 12 17 7 65. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 13. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

kf 20561 207 bekészíted a 20561. tárgyat
Leveszed a bronzmedált. Felveszed a küzdelem karikaszimbólumát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

h 8 106 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 18. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+12 arany.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

v 176 176. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szélpajzsot. (-60 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

v 163 200 9224 4640 2480 8800 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

v 163 201 4640 2480 9224 8800 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

v 163 205 4640 9224 2480 9350 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 151. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

m 14 3 7778 2212 8 1223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,3) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 7778,2212) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 8,1223) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

m 3434 8 3433 8 4344 4332 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3434,8) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 3433,8) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 4344,4332) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

k 409 364 373 457 300 416 kaland elvállalása
(409. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 tüskés hólyag (#96) [aura: 1-es méretû 7-es szintû bal csáp.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (63 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Roncsolod bõrét. Meglengetve a torony rövid tõrét, próbálsz lesújtani. (18 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (76 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Bûzöd fojtogatja (18 sebzés). Az 1. tüskés hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 14 életpontnyit sebzõdsz. A warnök 16 ép-t sebzõdik. A kronorém 10 ép-t sebzõdik. A 2. tüskés hólyag 13 ép-t sebzõdik. A 2. tüskés hólyag és a warnök egymással harcolnak. A warnök megtántorodik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Elhibáztad. A torony rövid tõrével lesújtasz. Mellé! Megpróbálod megmarni. (73 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Bûzöd fojtogatja (16 sebzés). A 2. tüskés hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 13 életpontnyit sebzõdsz. A warnök 12 sebzést kap. A kronorém sebzõdik 15 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/30, a kronorém: 0/25.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 9% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 31 arany. A warnök kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
(364. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 62 arany, 9 drágakõ és az egészség bronz amulettje. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.
(373. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón, és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Fütyörészve sétálsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Hohó, milyen primitív csapda van elõtted! Vigyázva kikerülöd a különös kõlapot. Az elõtted levõ szoba másik végét nem látod, annyira sûrûn kavarognak benne a mérges gázok. Veszel egy nagy levegõt, és nekiindulsz.
[Egészség próba 12-es küszöbre: sikeres] A tüdõd pattanásig feszül, de végül megtalálod a kijáratot, és nagyot lélegzel. Nocsak! Egy páternoszter visz fölfelé.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Megvizsgálod a mozgó lapokat. Ejnye! Szinte mind meg van bütykölve! Kivárod az egyetlen lapot, amely nem gyanús, és azzal mész fel. Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 72 arany és egy méregellenállás itala. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(457. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy mélységi ent (#133).

*** 1. KÖR *** A mélységi ent felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A mélységi ent feléd mozog. A kronorém a mélységi ent felé mozog. A warnök a mélységi ent felé mozog. Támadod a mélységi entet. Odakensz neki jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Vastag bõrét szaggatod. Meglengetve a torony rövid tõrét, próbálsz lesújtani. (1 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (55 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Paralizáltad! Bûzöd zavarja (13 sebzés). A mélységi ent holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/0, a kronorém: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Szolgáidnak 6% jut. A warnök eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+36 életpont.) Egy kõajtónak ütközöl.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikertelen] Némi tétovázás után lenyomod a kilincset. Hatalmas robbanás repít hátra! (-22 ép.) Kattan az ajtó zárja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(300. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: imm. méregre: 10.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Megrohamozod az arachnid sámánt. A kronorém az arachnid sámán felé mozog. A warnök az arachnid sámán felé mozog. Támadod az arachnid sámánt. Lecsapsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A torony rövid tõrét forgatva támadsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A kronorém az arachnid sámánt támadja. A warnök az arachnid sámánt támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az arachnid sámánt próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (60 ép-t sebeztél). A torony rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (13 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (57 ép-t sebeztél). Az arachnid sámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 133 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 25/0, a kronorém: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Szolgáidnak is jut 9%. Elteszed a zsákmányt, ami 40 arany. A warnök az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikertelen] Jó darabig matatsz, míg végül kiderül, hogy ez a zár kifogott rajtad. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(416. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikertelen] Hirtelen megcsúszol, és lezuhansz! Jól beütötted magad. (-27 életpont.) Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+34 életpont.) Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [96 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt... (369. kaland, összköltsége 5 TVP.) Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Lacerta Viridis, egy pikkelyes, zöld bõrû, villás nyelvû, nyálkás testû hüllõ férfi. [aura: 1-es méretû 8-as szintû bal mancs.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tudás zafírja, az elfek ezüst nyaklánca, ozin fülkarika, Trollagyar, nagyobb pókcsatos öv, Rogan karkötõje, az ellenállás fogazott kardja, a tökéletesség kék köpenye, a méreg karikaszimbóluma, az entek könnyû nyílpuskája, a méreg csontamulettje, kék mutációs gyûrû, a méreg ezüst láncinge, a káosz szikrázó gyûrûje, óriás fülbevaló, a szívósság kerek pajzsa, a teknõs díszes karkötõje, a sas zangrozi csizmája. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok, és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok, a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok, következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele több csapdába? Nyilvánvaló: Lacerta Viridis a vesztes.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

350 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 350 TVP-t a korábban félrerakottból. [-350 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +3 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 506 sebzést okoztál, és 113 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 413 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 681 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fenevad, egy kékes energia-kisülésekkel kisért, sötét lepelbe burkolódzó, hatalmas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 110. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (31) / 3.43
[2] IQ: 9 (10) / 4.90
[3] ügyesség: 7 (10) / 0.94
[4] egészség: 12 (16) / 5.44
[5] mágia: 7 (11) / 1.72
[6] gyorsaság: 20 (24) / 0.79
[9] Méret/ép: 147 (156) / 128
Min. méret: 147
Barlangméret: 151
PONTJAID
Varázspont: 129 / 69
Képességpont: 12 / 18%
Hõsi pont: 50 (0)
Tám.bónusz: 38%
Véd.bónusz: 45%
Galetki erõ: 608 / 333
Hírnév : 1213
Jóllakottság: 55%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 106 (0)
Galetki gyõzelmek: 59 (0)
Torzsz. csaták: 602 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 567 (3)
Leölt torzszülött: 1000 (4)
Pszi csaták: 68 (0)
Pszi gyõzelmek: 30 (0)
Ájulások száma: 25 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: sötét ölõ (38)
Speciális képességeid:
+13 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +4 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [ok] 2.) Arass 600 gyõzelmet torzszülöttek felett. 3.) Látogass el úgy a klánépületbe, hogy pontosan 555 TVP-d van!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 4 / 2.88 [15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 3 / 0
[17] vastag bõr: 8 / 0.20 [18] tûzimmunitás: 4 / 0 [20] savimmunitás: 4 / 0.40
[21] elkt.immunitás: 5 (8) / 0.40 [24] rezisztencia: 10 / 0 [25] bûz: 14 (16) / 0.20

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.82 [46] csapdaészlelés: 8 / 1.24 [47] zárnyitás: 11 / 0.90
[48] mászás: 10 / 0.72 [49] rugalmasság: 4 / 0.38 [50] meggyõzõkészség: 7 (9) / 1.34
[51] transzformáció: 3 / 0.20 [52] auraészlelés: 7 / 1.22 [53] ékszerészet: 2 / 0.15
[54] kereskedelem: 8 / 3.75 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.28
[57] gyógynövények: 8 / 0.80 [58] nyomkeresés: 14 (18) / 8.57 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.55
[60] pszi támadás: 9 / 3.40 [61] pszi energia: 6 / 4.45 [62] lopás: 5 / 1.25
[63] éberség: 7 / 3.41 [64] átokszórás: 5 / 3.45 [65] álcázás: 13 / 0.20
[66] lopakodás: 6 / 0.38 [67] régészet: 3 / 0.15 [68] zene: 8 / 1.30
[69] tanulás: 6 / 4.40 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 11 / 3.25
[72] építés: 7 / 0.57 [73] felderítés: 8 / 3.40    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 18 (20) / 0 [101] szakért.: 14 (16) / 8.18 [102] roncsolás: 4 (6) / 0.13  
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 10 / 1.33     a torony rövid tõre
fog [106] méret: 18 / 0 [107] szakért.: 11 / 6.56 [108] paraliz.méreg: 10 (12) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 4 / 1.08 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 6 / 1.04
[146] kontakt.õseiddel: 4 / 0 [35] mágiatörés: 7 / 0.06 [128] pszi csáp: 10 / 1.11
[131] sz.áll.roncsolása: 1 / 0.50 [176] szélpajzs: 1 / 0.48 [132] tudati méreg: 6 / 0.84

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] warnök 59/29 112% 125% 3 / 1.22 harcol
[2] kronorém 54/29 38% 70% 2 / 1.48 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
bsz
z 19 10
v 176
v 163 200 9224 4640 2480 8800
v 163 201 4640 2480 9224 8800
v 163 205 4640 9224 2480 9350
2. Makró
fel
bb 20 3 4 7 8 9
v 146 2 11
v 146 5 11
v 146 8 11
cs 10
3. Makró
pv 6
p
pv 3 5 2 1 7

HARCI PROGRAMOD
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #76. Prioritás: 100.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 110.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #181. Prioritás: 250.
1: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 90, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van.
5: Közelharc támadás ha ellenfélen nincs 32. varázslat, Prioritás: 120, és ha ellenfeled #80.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 18; VI erõ:250% ép:10%; PV 3 5 2 1; PSZ 58 46 47 48 54 45; BA 77 15000; L 20 29 30 31 58 2; HE 1; PTA 132 132 132 132 132; PTB 132 128 128 128 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #15 (4. épület), #369 (110. forduló), #457 (102. forduló), #300 (102. forduló), #396 (107. forduló), #423 (108. forduló), #360 (101. forduló), #250 (109. forduló), #233 (93. forduló), #480 (93. forduló), #302 (93. forduló), #474 (94. forduló), #469 (94. forduló), #473 (95. forduló), #270 (95. forduló), #376 (96. forduló), #214 (96. forduló), #315 (96. forduló).

SZÖVETSÉGED: Gyémántlégió. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3797. karakternél van. Jelenleg az istálló építésén dolgozol, eddig 203 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 villámöv (#172) 3 bõrpáncél (#9) 1 díszes fejék (#135)
1 a bölcsesség vándorcsizmája (#17771) 1 szürke maszk (#1093) 5 törpe pikkelyvért (#4)
15 ében láncing (#134) 2 halotti maszk (#1091) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 sárga öv (#1167) 1 a bérmágus bõr mellvértje (#17246) 1 suhanó csizma (#195)
* 1 a küzdelem csatos öve (#20516) 1 a mágus bõr mellvértje (#10046) 1 a tolvaj halotti maszkja (#9191)
1 a törpék köntöse (#6550) 1 kemény bõrpáncél (#3) * 1 a kígyó vándorcsizmája (#19121)
1 bronz mellvért (#1047) 1 a bûz halotti maszkja (#28991) 1 vassisak (#1076)
1 a szalamandra utazóköpenye (#25886) 1 az ellenállás fekete csizmája (#28572) 1 díszes köpeny (#1138)
1 vaspajzs (#1063) 1 szarvas sisak (#1078) 1 a regenerálódás szarvas sisakja (#24478)
* 1 az erõ utazóköpenye (#1586) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 2 maszk (#1090)
2 vándorcsizma (#1121) 4 pikkelypáncél (#223) * 1 a gyõzelem csontmaszkja (#20892)
* 1 a ragadozó bõr mellvértje (#19946) 1 a gyõzelem vas lemezpáncélja (#20801)

Ékszerek, kincsek
2193 arany (#1) 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 a harcos ezüst nyaklánca (#7932)
1 bronzmedál (#207) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 83 drágakõ (#2)
1 fülbevaló (#1255) * 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) 1 karkötõ (#1240)
13 üvegszimbólum (#138) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 a sav kõamulettje (#26846)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 márványgyûrû (#1226)
1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976) * 1 a küzdelem karikaszimbóluma (#20561) 1 keresztszimbólum (#1213)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 görényfarok (#189) 1 a sün kõamulettje (#25046)
1 aranyozott fülbevaló (#1258) * 1 a háború köve (#156) 1 ónixgyûrû (#1228)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 az erõ ónix karkötõje (#1693)
1 nyaklánc (#1180) 2 díszes karkötõ (#1242) 1 karikaszimbólum (#1211)
* 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 császári dekrétum (#254) 1 az enyészet malachitgyûrûje (#23277)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 kék szem szimbólum (#260) 1 a káosz fehér nyaklánca (#7044)
1 a káosz terjesztõjének szimbóluma (#19674) * 1 a sas ezüst nyaklánca (#16032) 1 az egészség bronz amulettje (#2998)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 9 kötél (#128) 3 varázskõ (#210)
7 fekete dukát (#218) 1 mandolin (#19) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 garling kristály (#209) 1 idõkristály (#219)

Fegyverek
10 kerek kõ (#11) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 tõr (#1300)
5 rozsdás kard (#131) 4 kés (#5) 1 csonttõr (#1301)
1 Enyészmester (#217) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 4 parittya (#10)
1 a sav görbekardja (#26966) 3 sziklarepesz (#13) 14 ében nyílpuska (#133)
1 kõrisfa íj (#1273) * 1 az elektromosság hosszú íja (#27372) 1 a sün gyalogos lándzsája (#25182)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) 13 ében tündekard (#132) 1 a regenerálódás hosszúkardja (#24717)
1 fogazott tõr (#6) 2 harci fejsze (#12) 6 törpe balta (#224)
1 könnyû íj (#1271) 1 hosszú íj (#1272) 1 kard (#1315)
1 görbekard (#1316) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 rövid tõr (#1302) * 1 a torony rövid tõre (#18402)

Varázsitalok és füvek
6 gyilkos boróka (#27) 8 üvegcse (#14) 1 fehér gyógyital (#50)
8 csótányláb (#25) 1 kihívás itala (#68) 7 winropu moha (#22)
13 sárkányvirág (#32) 4 óriásnövés itala (#60) 8 méregellenállás itala (#51)
3 védelem itala (#59) 2 sötét mák (#23) 14 tejfonál (#28)
2 villámlehelet itala (#56) 8 elonotichlan (#31) 5 rémcserje (#34)
12 ragálygomba (#26) 1 mágiaellenállás (#76) 7 mitulen fû (#20)
1 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 1 zöld manaital (#63)
1 velparaj (#35) 1 immunitás itala (#71) 7 elfu moha (#33)
3 liánvirág (#24) 2 mézfû (#29) 1 sárga gyógyital (#61)
3 mátekel gomba (#21) 1 kalmárok itala (#66) 1 szemani gomba (#36)
1 muskil (#37) 1 pontosság itala (#72)

Egyéb kacatok
2 xenópete (#278) 13 pirgamit (#152) 17 mandibula (#157)
3 húsevõ bibe (#151) 2 bolhedor szárny (#15) 4 yeti csont (#160)
1 molitár háj (#165) 16 elektronit (#141) 1 asztrálesszencia (#154)
1 nordkristály (#146) 24 ekinda haj (#147) 1 molad púp (#16)
3 szójer csáprágó (#231) 1 barna manakõ (#149) 7 káoszkígyó pikkely (#230)
1 ratifikátor agy (#236) 3 smaragd esszencia (#229)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): khaldoran öv #137 (3), a harcos köpenye #7885 (4), a remete nehéz nyílpuskája #12537 (12).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ARACHNID SÁMÁN (176. LÉNY)
Hatalmas termetû, halálos mérgû óriáspókok az arachnidok. Intelligensek, általában mágiát használnak, és õk maguk részleges mágiaimmunitással rendelkeznek. Iszonyatos bûzükön kívül már más nem is kell ahhoz, hogy a szint legrettegettebb ellenfelei közé tartozzanak... Ha mégis gusztusa támad rá, egy rovarevõ vagy tejivó falatozhat a csata végén az óriási, szõrös testbõl.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.