Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 12:12:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2167-194

Karakterszám: 2167 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 194 Játékhét: 258
E forduló ára: 21 zs. Maradék zseton: 568
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. szept. 18. 15h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2008. szept. 19.

E-mail!

ARGENTUS GLADIUS KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Topáz, egy mélykék bõrû, sárga szemû, igézõ pillantású nõ. A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor-jelölt. A következõket látod nála: kõmûves kalapács, aréna vas érme, krakoch csizma, õspók köpeny, óriás fülbevaló, a királynõ karkötõje, xenomorf csuklópánt, szerencsekõ, szent templomi maszk, Enyészmester, Örökkévalóság Topáza, karmazsin tûzgyûrû, Ödlerkbél íj, opilíchium gyûrû, arany orgling fétis, platina nadrág, orgling fétis, nilbongi kitûzõ, szilmill tõr, mintrogi erõöv, galetki érdemérem, ozin fülkarika, csapdamester, pikkelypáncél, Fénygyûrû, sárkányamulett. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek, kire került több zúzódás és púp. Nem vitás, Topáz kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!

Kissé már éhezel, ezért csak 183 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ren, egy fehér bõrû, izzó, vörös szemû, sötét homályba burkolózó férfi. (hírneve 32574.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 7774.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*szept. 15.* Xerxes Insectivor szolgálatába állt egy sötét elf harcos.
Egy futár távoli híreket hoz:
*szept. 17.* Morq Fan Gor és Szarkaagyú Siraka megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor gyõzött. *szept. 17.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Kronosz felett! *szept. 18.* Rent legyõzte harcban egy multigenezis. *szept. 18.* Ren csatában legyõzte Zorander, a mágust. *szept. 18.* Ren elsõként ért el 57-es IQ tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 18.* Ren elsõként ért el 110-es egészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 18.* Ren elsõként ért el 99-es mágia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 18.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+79 életpont.)
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]

ell 1904 263 ellenfél lista beállítása
1904. lista módosítása: 263 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]

tps 5 5 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 5 TVP-t késõbbi használatra.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

szno 3 15 3. szolga fejlesztése
Itt az ideje egy kis gyakorlásnak! Intésedre a csúf gusztustalanság szorgalmasan mászik át az akadályokon, és úszik át a vizesárkon. A munkának meg van az eredménye, 15 képességpontot növeltél a szolgád szintjén. Csúf gusztustalanság 9. szintre lépett! Csúf gusztustalanság 10. szintre lépett!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

h 8 103 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod megnõtt, új mérete 24.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

v 146 17 5 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

v 146 17 2 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

v 146 22 2 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

v 146 12 10 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

v 146 12 5 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

lp 497 2 2 legenda pont ajánlása 497. tárgyért
A xenóbõr karkötõ megvásárlására 2 legenda pontot ajánlasz fel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

vv 154 64 1 81 1 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-6 vp.)
[V 64 1 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 64. tárgy.
[V 81 1 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 81. tárgy.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A kiképzõközpontban edzel egy darabig. (+15% támadás, +7 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Beugrasz a jelmezkölcsönzõbe. (+2 álcázás, +2 lopakodás) Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. (+2 lõfegyver, +2 gyorsaság) Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Meglátogatod a szövetség kertjét. Észreveszel 4 muskilt. Szakértõ módon leszeded.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496). Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.) Szolgáid közben az itatóban isznak, moráljuk megnõtt 5%-kal.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nocsak, mit találtál! 1 mézfû ! Óvatosan begyûjtöd. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Xerxes Insectivor, egy albinó, sárga szemû, sasorrú, hosszú, vörös hajú, magas, szikár férfi. [aura: savlehelet: 16.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor. Viselt tárgyai: Dexkill öve, a királynõ karkötõje, xenóbõr karkötõ, káoszdemokrata karkötõ, orgling fétis, krakoch csizma, roxati üvegszem, arany nadrág, a háború köve, ozin fülkarika, szent templomi maszk, óriás fülbevaló, aréna kvazár érme, a pók smaragdgyûrûje, ezüst tanítványköpeny, szerencsekõ, opilíchium gyûrû, ében láncing, quwarg amulett, arany orgling fétis. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból az éhínség parányi gyöngye. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Xerxes Insectivort, aki dühösen rázza fejét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 1600 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 velparaj.
[4. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 féregtüske.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a yeti csontmaszkja.
[11. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[15. kör:] Egy ellentétes nemû galetki az asztal túloldalán lenyûgöz kacér mosolyával, ebben a körben nem tudsz koncentrálni.
[16. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+5 képességpont).
[19. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 sárga gyógyital.
[20. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 védelem itala.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 275.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

szl 90 szolgák lélekenergia-részesedése 90%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 275.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Ellátogatsz a szövetség arénájába. Egy pillanatra elgyönyörködsz a faragásokban, amelyek a tulajdon kezed munkáját dícsérik. Aztán odafordulsz az arénamesterhez. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Morq Fan Gor, a Remény Küldöttei szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy hatalmas fû-elementál, egy ichini lélekvadász, egy zoriád, egy sünrája, egy gnóm útonálló, egy mélységi gnóm és egy orgling kutya. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Roxána. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy orgling bûzgerjesztõ, egy izzó genezis, egy savelementál és egy élõ cseppkõ. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 7732 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 3120 gyõzelmet aratott. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 820 aranyat, elõkészítik a harcot. Ellenfeleid egy kaszás király (#211) [aura: hidegimmunitás: 50.], egy kõgargoyle (#230), egy kos rend szerzetese (#108) [aura: tüskés bõr: 5.], egy élõ cseppkõ (#48), egy jégmedúza (#22) és egy vermon teknõs (#137).

*** 1. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, az élõ cseppkõ rád lõ. Mellé! A kaszás király odajön hozzád. Követõ elindul a vermon teknõs felé. A kaszás király felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A csúf gusztustalanság elindul a jégmedúza felé. A kos rend szerzetese odajön hozzád. A kõgargoyle elindul Követõ felé. A jégmedúza a csúf gusztustalanság irányába megy. A vermon teknõs megközelíti Követõt. A kaszás király téged támad. Elõre szúr jobb karmával. (32 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít bal karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Követõ és a vermon teknõs egymással harcolnak. A vermon teknõs holtan terül el. Megtámadod a kaszás királyt. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (55 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb karmoddal. (47 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság és a jégmedúza egymással harcolnak. A jégmedúza halálos sebet kapva a földre zuhan. A kos rend szerzetese rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. Mellé! A kõgargoyle és Követõ egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkõ a csúf gusztustalanságot próbálja távolról eltalálni. Mellé! A csúf gusztustalanság az élõ cseppkõ felé mozog. A kaszás király téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (35 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. Semlegesíted a mérget. Lesújt rád bal karmával. (31 ép-t sebzõdtél). Támadod a kaszás királyt. Beversz egyet bal mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (42 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lesújtasz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Felé döfsz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). A kaszás király kileheli lelkét. A csúf gusztustalanság az élõ cseppkövet támadja. Az élõ cseppkõ kileheli lelkét. Követõ és a kõgargoyle egymással harcolnak. A kõgargoyle kileheli lelkét. A kos rend szerzetese rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A csúf gusztustalanság a kos rend szerzetese felé mozog. Megtámadod a kos rend szerzetesét. Lecsapsz bal mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Roncsoltál. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (47 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Felé suhintasz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (36 sebzés). A kos rend szerzetese halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 435 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Követõ: 189/9, a csúf gusztustalanság: 181/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Szolgáidnak 258% jut. Barlangi troll 16. szintre lépett! Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a sebesség díszes karkötõje, a mentát zöld köntöse, 4 drágakõ, egy nordkristály, egy sziklarepesz, 35 arany és 2 hamis arany. Szövetségi társaiddal ünnepled gyõzelmedet. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+92 életpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

szl 20 szolgák lélekenergia-részesedése 20%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 20 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy krakolichet, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy krakolich (#313).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+11 méretükre). (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Követõ a krakolichet rohamozza. A csúf gusztustalanság a krakolich felé mozog. A krakolich a csúf gusztustalanságot rohamozza. Követõ a krakolichet támadja. A csúf gusztustalanság és a krakolich egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A krakolich felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Követõ a krakolichet támadja. Megtámadod a krakolichet. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (60 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (72 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (55 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (48 ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság és a krakolich egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Követõ a krakolichet támadja. A krakolich kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 235 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Követõ: 416/0, a csúf gusztustalanság: 311/185.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+72%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 18% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy ónix karkötõ, egy krakolich csont, 58 arany és 3 hamis arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

z 166 10 zenélsz 166. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta. Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják néhányan az ütemet. Amikor befejezed, elismerõ füttykoncert támad, majd feldübörög a fergeteges tapsvihar. Szerényen mosolyogva hajolsz meg. (+28 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (visszakaptál 96 varázspontot.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

kk 63 klánküldetés
(63. kaland:) Egy õspókot elfogni? Izgalmas feladatnak tûnik! Egyszerû tudós létedre, nem valószínû, hogy képes lennél egymagad felfedezni egy õspók rejtekhelyet. Vezetõt kell fogadnod! Turkha, a szint egyik felderítõje vállalkozik is a feladatra. Amikor meghallja, hogy tudós vagy, egészen felvidul. Nem pénzt kér a munkáért, hanem tíz õsi relikviát.
[Tárgyhasználat: 10 õsi relikvia]
Még szerencse, hogy nem kótyavetyélted el õket a boltban! Útközben kérdezõsködsz arról, hogy mennyire veszedelmesek az õspókok.
- Legyõzhetõk - vonja meg a vállát Turkha. - Persze, megfelelõen immúnisnak kell lenned a mérgükkel szemben. - szemöldökráncolásodat látva, így szól. - Tudod mit, tegyünk egy próbát! - mielõtt tiltakozhatnál, egy apró tüskét nyom a karodba.
[Imm.ktkt.méreg próba 12-es küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres]
Felszisszensz, de nem érzel az apró szúráson kívül semmi különöset.
- Ez egy egészen enyhe, hígitott szer, amely az õspók mérgébõl készült. Ha nem is öl, de azért elkábít... Kibírtad, valószínûleg nem lesz gond az õspókkal sem.
- Azért figyelmeztethettél volna! - duzzogsz. - Egy pillanatig azt hittem, halálos mérget nyomsz belém!
Turkha nem szól semmit, csak megvonja a vállát, aztán int, hogy kövesd. Hosszú túra következik, amely igencsak kifáraszt. Ha mindez nem lenne elég, a végén egy irdatlanul meredek sziklafalat kell megmásznotok.
[Tárgyhasználat: kötél]
Még szerencse, hogy legalább kötelet hoztál...
[Mászás próba 14-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Egy örökkévalóságnak való mászás és a mélységtõl való félelem leküzdése után végre felérkeztek. Több járatot is látsz, némelyek falát pókháló borítja. Ígéretesnek tûnik!
- Megérkeztünk. - biccent Turkha. - Azonban tudnod kell, hogy az õspók nem túl gyakori jószág, lehet, hogy nem találunk semmit! Hosszas, óvatos kutakodás következik. Apró pókok szaladnak szanaszét a lábatok alatt. Õspóknak azonban nyomát sem találjátok! Végül fáradtan tértek haza. Talán majd legközelebb! Turkha megígéri, hogy ismét veled tart.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

k 3 6 349 239 kaland elvállalása
(3. kaland:) Tudás próbája, hmmm... Hát, lássuk! Jelentkezel Téba Wend fõtanácsnok, aki bevezet egy kényelmesen berendezett barlangszobába. Egy pergament és egy vésõtollat kapsz. A pergamenen kérdések vannak, lehetséges válaszokkal, a helyes választ kell megjelölnöd. Mi sem egyszerûbb! Hozzálátsz a feladat megoldásához, Téba Wend magadra hagy. A kérdések általában olyan információkra vonatkoznak, amelyeket egy megfelelõen tapasztalt galetki akár tudhat is, torzszülöttek képességeirõl, szokásairól, varázslatok mûködésérõl, a Hegy törvényeirõl meg hasonlókról.
[IQ próba 14-es küszöbre: sikeres]
Keményen megizzadsz, de végül sikerül kitöltened a tesztet, majd türelmesen várakozol. Tudás próbája? Bah, nem volt egy nagy dolog! Vársz, amíg Téba Wend fõtanácsnok visszaér. A nagytiszteletû galetki hümmögve végignézi a pergament, majd bólint.
- Az alkalmassági teszt rendben van. Akkor most következzék a Tudás Próbája! - meghökkenten felemelkedsz. A barlang kitágul körülötted, az eddigi kényelmes szobácska helyett egy nagy, cseppkövekkel teli teremben találod magad. Téba Wend sehol, viszont gyanús morgást hallasz az árnyakból. Torzszülöttek! No hiszen, a Tudás próbája... Miféle tudás kell ide? Ellenfeleid egy uthanax (#265) és egy uthanax éjkopó (#278).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az uthanax létrehoz egy lélekfacsarást. ( -22 rezisztencia (-22 gyorsaság.).) 62 életpontnyit sebzõdsz. Követõ 55 ép-t sebzõdik. A csúf gusztustalanság 61 ép-t sebzõdik. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+11 méretükre). (-12 vp.) Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Követõ az uthanax éjkopó irányába megy. Az uthanax éjkopó Követõ irányába megy. A csúf gusztustalanság az uthanax irányába megy. Követõ és az uthanax éjkopó egymással harcolnak. Az uthanax éjkopó hörögve elterül. A csúf gusztustalanság az uthanaxot támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az uthanax elvarázsol egy elbájolást. A csúf gusztustalanság megúszta! Megközelíted az uthanaxot. Követõ megközelíti az uthanaxot. Az uthanaxot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. El sem találtad. Felé döfsz jobb karmoddal. El sem találtad. Elõresuhintasz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb karmoddal. (48 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (33 sebzés). A csúf gusztustalanság az uthanaxot támadja. Az uthanax halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Követõ: 152/55, a csúf gusztustalanság: 90/61.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 25% jut. Összegyûjtöd a "kincset": az enyészet hosszú íja, egy uthanax talizmán, egy éjkopó nyakörv, 55 arany és 3 hamis arany. A csúf gusztustalanság kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
- Nagyszerû! - hallod a fõtanácsnok tapsát. Ismét a korábbi olvasószobában találod magad, a torzszülöttek tetemei sehol! - Egy uthanax talizmán? - téved Téba Wend pillantása a kezedben tartott tárgyra. - Köszönöm! - ezzel elveszi, és zsebrevágja.
- Nos, a Tudás próbája - ha az alkalmassági tesztet leszámítjuk, valójában öt lépésbõl áll. Öt igen hasonló lépésbõl! - lóbálja meg elõtted az uthanax talizmánt. - A próbát egyszer teljesíteni, szerencsés véletlen. Kétszer, a véletlenek különleges összejátszása. De ötször - ez azt jelenti, hogy nem csak képes vagy egy feladat legyõzésére, de ugyanezt a teljesítményt bármikor tudod hozni. Ha ötöt összegyûjtöttél az éjkopó nyakörvekbõl - bök a kezedben lóbált tárgyra - AKKOR teljesítetted a Tudás Próbáját, és megkapod az érmet, amelyet a helytartó vár el tõled! Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(6. kaland:) Felkeresed a templomot, és közlöd az elsõ szembejövõ pappal, hogy Szershh atyát keresed. Õ bólint, és távozik, majd kisvártatva visszatér a pappal.
- Atyám, készen állok a Hit próbájára! - hajolsz meg elõtte.
- Nagyszerû! Kérlek, kövess, gyermekem. - Szershh atya egy apró kis imafülkébe vezet. - Hunyd be a szemed, meditálj, ifjú galetki, gondold át a világ dolgait, és erõsödj meg hitedben! Milgandoltáskor visszatérek érted. Összesen öt gyakorlaton kell átesned ahhoz, hogy elnyerhesd az érmét.
Huh, jó kis várakozásnak nézel elébe! De azért megpróbálsz aszerint cselekedni, ahogy a pap kérte.
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Az apró fülke kényelmetlen ugyan, de egy megfelelõen rugalmas galetki el tud itt is helyezkedni úgy, hogy ne legyenek problémái egy sok sok órás meditálástól. Lehunyod szemed, és próbálod gondolataidat fókuszálni. Talán a magány és a sötétség teszi, talán a hely különleges szelleme, talán mindkettõ. Egy idõ múlva lehunyt szemhéjadon át is képeket és hangokat kezdesz látni. Transzba kerülsz, észre sem veszed, hogy lélekenergiád kezd elszivárogni! (-1 képességpont.)
Hirtelen felpattan a szemed - vagy csak ezt álmodod? Egy óriási barlangteremben állsz, óriási orglingok imbolyognak körülötted! "Szolgákra van szükségem" gondolod kétségbeesetten. Ellenfeleid 2 orgling melák (#157) és egy orgling birkózó (#279).

*** 1. KÖR *** A csúf gusztustalanság elindul az 1. orgling melák felé. Követõ elindul a 2. orgling melák felé. Az orgling birkózó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling birkózó feléd mozog. Az 1. orgling melák a csúf gusztustalanságot rohamozza. A 2. orgling melák megközelíti Követõt. A csúf gusztustalanság és az 1. orgling melák egymással harcolnak. Követõ és a 2. orgling melák egymással harcolnak. Támadod az orgling birkózót. Benyomsz neki bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz jobb karmoddal. (53 ép-t sebeztél). Paralizálod. Tekergetve suhintasz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (10 sebzés). Az orgling birkózó halálos sebet kapva a földre zuhan. A csúf gusztustalanság holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Követõ és a 2. orgling melák egymással harcolnak. A 2. orgling melák kileheli lelkét. Megtámadod az 1. orgling melákot. Odakensz neki bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (48 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Felé suhintasz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (13 sebzés). Az 1. orgling melák kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 205 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Követõ: 192/11, a csúf gusztustalanság: 83/27.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 16% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy díszes karkötõ, egy óriásnövés itala, egy birkózó fétis, 131 arany és 7 hamis arany.
Ismét felpattan a szemed - a sötét fülkében vagy még mindig. Tehát álom volt az egész... Milgandfény vakít el. Mikor látásod kitisztul, Szershh atya mosolygó arca nyomakodik a képbe.
- Hogy telt a meditáció, Argentus Gladius?
- Eh, izé... - ezzel a tekinteted a kezedben tartott birkózó fétisre téved. Szóval mégsem álmodtad? Megpróbálod elrejteni, de az atya csak bólint.
- Látom, a meditációs szint azon mélységeibe jutottál el, amikor már képes vagy az álmok világából anyagot teremteni. Ez a kulcs a legõsibb varázslatokhoz! - leheli képedbe. Az összhatást rontja, hogy érezhetõen nagy mennyiségû barlangi hagymát evett. Lássuk, hányadszorra vagy itt... Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(349. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 lélektáncos (#227) [aura: 18-as tûzvihar.].

*** 1. KÖR *** Megiszol 1 mágiaellenállást. ( +40 rezisztencia.) Ellõsz egy õrjöngés varázslatot. Támadásod megnõ (+30%). (-14 vp.) Az 1. lélektáncos elõhív egy elektromos fal varázslatot. A 2. lélektáncos elmormol egy elektromos fal varázslatot. Követõ a 2. lélektáncos irányába megy. Követõ sebzõdik 66 ép-t az elektromos faltól. Követõ 66 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. A csúf gusztustalanság az 1. lélektáncost rohamozza. A csúf gusztustalanság 44 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. A csúf gusztustalanság 44 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. Követõ halálhörgés közepette a földre zuhan. A csúf gusztustalanság kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. lélektáncos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzvihart. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. lélektáncost védi rezisztanciája. A 2. lélektáncos ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. lélektáncos elvarázsol egy tûzvihart. Nem hat rád. Az 1. lélektáncost védi rezisztanciája. A 2. lélektáncos ellenáll a varázslatnak. Megrohamozod az 1. lélektáncost. Rezisztálod a varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megtámadod az 1. lélektáncost. Benyomsz neki bal mancsoddal. Elhibáztad. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (52 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Teljesen lebénul. Lesújtasz farkaddal. (35 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Odacsapsz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Bûzöd kellemetlen számára (29 sebzés). Az 1. lélektáncos kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. lélektáncos varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. Nem hat rád. Támadod a 2. lélektáncost. Beversz egyet bal mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Roncsolod bõrét. Felé döfsz jobb karmoddal. (50 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Paralizálod. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Szagodtól fuldoklik (34 sebzés). A 2. lélektáncos holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 223 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Követõ: 0/132, a csúf gusztustalanság: 0/88.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+112%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami az elektromosság malachit karkötõje, 2 bronz korong, 95 arany és 5 hamis arany.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 102 arany és a jég hosszúkardja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(239. kaland:) Visszatérsz az üveghegyhez. Húh, elég érdekes kalandnak látszik a megmászása! Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Keményen megizzadtál. Nemcsak arra kellett vigyázni, hogy le ne ess, hanem arra is, hogy a kristályok meg ne vágjanak.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 quwarg lidérc (#264) [aura: imm.ktkt.méreg: 15.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+11 méretükre). (-12 vp.) Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Követõ a 2. quwarg lidércet rohamozza. Az 1. quwarg lidérc a csúf gusztustalanságot rohamozza. A csúf gusztustalanság megközelíti az 1. quwarg lidércet. A 2. quwarg lidérc Követõ felé mozog. Követõ és a 2. quwarg lidérc egymással harcolnak. Az 1. quwarg lidérc és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép) Méreg hatás: A csúf gusztustalanság 30 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Az 1. quwarg lidérc irányába mozogsz. Követõ és a 2. quwarg lidérc egymással harcolnak. Megtámadod az 1. quwarg lidércet. Odacsapsz bal mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz jobb karmoddal. (45 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság és az 1. quwarg lidérc egymással harcolnak. Az 1. quwarg lidérc holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép) Méreg hatás: Követõ 30 sebzést kap. Méreg hatás: A csúf gusztustalanság sebzõdik 30 ép-t. A csúf gusztustalanság kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Követõ és a 2. quwarg lidérc egymással harcolnak. A 2. quwarg lidérc kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép) Mérgezõdik: Követõ 30 sebzést kap.
[A csatában összesen 159 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Követõ: 335/85, a csúf gusztustalanság: 147/88.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+106%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 26%. Elrakod a zsákmányt, ami a sas ezüst fejpántja, 124 arany és 7 hamis arany.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 103 arany, egy szárnyas sisak és egy immunitás itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[138 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

m 22 10 1111 2233 33 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 22,10) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 22,9) Óvatosan lépkedsz tovább. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy láplidérc (#250) [aura: imm. méregre: 25.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+11 méretükre). (-12 vp.) Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A csúf gusztustalanság megközelíti a láplidércet. Követõ a láplidércet rohamozza. A láplidérc elindul a csúf gusztustalanság felé. A csúf gusztustalanság és a láplidérc egymással harcolnak. Követõ a láplidércet támadja. A láplidérc kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Követõ: 105/0, a csúf gusztustalanság: 82/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Szolgáidnak 11% jut. Viszed, ami mozdítható: a szívósság szárnyas sisakja, egy xenópete, egy lidércvelõ, 53 arany és 3 hamis arany.
(M 22,8) Tovább északra! Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeleid 2 tûztáncos (#251).

*** 1. KÖR *** A 2. tûztáncos varázshatalma segítségével elmond egy elemek parancsát. Nem hat rád. Elmondasz egy õrjöngés varázslatot. Támadásod megnõ (+30%). (-14 vp.) Elmondasz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+11 méretükre). (-12 vp.) Az 1. tûztáncos Követõ felé mozog. Követõ elindul az 1. tûztáncos felé. A csúf gusztustalanság a 2. tûztáncos felé mozog. Az 1. tûztáncos és Követõ egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság a 2. tûztáncost támadja. A 2. tûztáncos hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A csúf gusztustalanság az 1. tûztáncost rohamozza. Megközelíted az 1. tûztáncost. Az 1. tûztáncos és Követõ egymással harcolnak. Követõ halálos sebet kapva a földre zuhan. A csúf gusztustalanság és az 1. tûztáncos egymással harcolnak. Az 1. tûztáncos halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Követõ: 134/84, a csúf gusztustalanság: 262/42.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+80%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 20% jut. Elrakod a zsákmányt, ami a káosz szikrázó csizmája, egy karmazsin tûzgyûrû, 117 arany és 6 hamis arany. [ld. enc.]
(M 22,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Az egyik sarokban egy vaslemezekkel megerõsített ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni: megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 112 arany, egy védelem itala és egy elit lemezpáncél.
(M 22,6) Tovább északra! Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez rémcserje ! Leszedsz 3 adagot.
(M 23,6) Kelet felé mész. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid 2 tûztáncos (#251).

*** 1. KÖR *** Az 1. tûztáncos ellõ egy elemek parancsa varázslatot. ( -8 tûzimmunitás, -6 hidegimmunitás, -17 savimmunitás, -3 elkt.immunitás, -7 imm.mérg.gázra.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+30%). (-14 vp.) Elõhívsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+11 méretükre). (-12 vp.) A 2. tûztáncos a csúf gusztustalanság irányába megy. A csúf gusztustalanság a 2. tûztáncos felé mozog. A 2. tûztáncos és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság kileheli lelkét. A 2. tûztáncos kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. tûztáncos elmond egy tûzvihar varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. tûztáncos: a varázslatnak nincs hatása. Az 1. tûztáncos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az 1. tûztáncost. Lesújtasz bal mancsoddal. (71 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Roncsolod bõrét. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (68 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-1 ép) Odacsapsz farkaddal. (49 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-1 ép) Elõre szúrsz jobb karmoddal. (52 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-1 ép) A körülötted lebegõ bûz lángra lobban! (-16 ép.) Az 1. tûztáncos kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 240 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a csúf gusztustalanság: 159/65.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+132%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a gyõzelem hosszúkardja, egy rövid tõr, egy karmazsin tûzgyûrû, 109 arany és 6 hamis arany.
(M 24,6) A keletre menõ folyosót követed. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy halálgömb (#254).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+11 méretükre). (-12 vp.) A halálgömb feléd rohan. A halálgömb rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A halálgömb rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A halálgömböt próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Félrehajolt. Felé döfsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Lesújtasz farkaddal. Félrehajolt. Felé ütsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A halálgömb rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Támadod a halálgömböt. Lesújtasz bal mancsoddal. Mellé! Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Meglóbálva zúzol farkaddal. Elhibáztad. Felé döfsz jobb karmoddal. Mellé! Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A halálgömb rád veti magát. Harapni próbál fogával. Nem talált. A halálgömböt próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Felé suhintasz jobb karmoddal. El sem találtad. Meglóbálva zúzol farkaddal. El sem találtad. Lecsapsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** A halálgömb téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a halálgömböt. Odaütsz bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Odacsapsz jobb karmoddal. Nem találtál. Tekergetve suhintasz farkaddal. Mellétrafáltál. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Félrehajolt. Regenerálsz (+4 ép)
Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 23,6-es mezõn vagy.
(M 23,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 23,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 23,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 23,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 8 a következõ parancs ismétlése 8 alkalommal

x 8 exkaváció, ásatás
Visszatérsz szállásodra. Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (489. kaland, összköltsége 10 TVP.) Észreveszel 1 sárkányvirágot. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a regenerálódás csepp fülbevalója.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

x 8 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (299. kaland, összköltsége 15 TVP.) Észreveszel 1 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Vésett kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+3 õsi relikvia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

x 8 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 8 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 263 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
tpf 5 5 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 5 TVP-t a korábban félrerakottból. [-5 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

ee 2649 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 28 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, üvegcse (#14) 2 ap, mandolin (#19) 56 ap, kötél (#128) 14 ap, ében tündekard (#132) 28 ap, ében nyílpuska (#133) 42 ap, ében láncing (#134) 56 ap, üvegszimbólum (#138) 21 ap, lelakatolt ládikó (#310) 420 ap, mágikus védõruha (#341) 420 ap, olaj (#415) 14 ap, elsõsegély csomag (#619) 4000 ap, feneketlen zsák (#643) 1400 ap, a tudás ezüst fülbevalója (#2157) 257 ap, az ügyesség ónix karkötõje (#2593) 418 ap, az ügyesség ezüst fülbevalója (#2607) 257 ap, az egészség ezüst nyaklánca (#2982) 270 ap, az egészség ezüst fülbevalója (#3057) 257 ap, a gyorsaság díszes pikkelyvértje (#3717) 304 ap, a gyorsaság aranyozott fülbevalója (#3958) 411 ap, a védekezés harci íja (#4874) 653 ap, a titán nagy pajzsa (#5562) 327 ap, a titán ónixgyûrûje (#5728) 480 ap, a titán fogazott kardja (#5818) 497 ap, a hatalom aranyozott fülbevalója (#7108) 473 ap, a kobra ónixgyûrûje (#7528) 480 ap, a kobra gyalogos lándzsája (#7632) 327 ap, a tolvaj vaspajzsa (#9163) 497 ap, az entek keresztszimbóluma (#9763) 490 ap, az entek hosszúkardja (#9867) 327 ap, az elfek ónixgyûrûje (#10678) 480 ap, az elfek hosszúkardja (#10767) 327 ap, a tudós bronz mellvértje (#11397) 398 ap, a lich malachitgyûrûje (#12027) 314 ap, a lich aranyozott fülbevalója (#12058) 473 ap, a remete díszes karkötõje (#12492) 314 ap, a remete rövid tõre (#12552) 314 ap, a mentát hosszú íja (#12972) 327 ap, a mentát kõrisfa íja (#12973) 497 ap, a sebesség vaspajzsa (#13213) 497 ap, a majom malachitgyûrûje (#14277) 314 ap, a majom hosszúkardja (#14367) 327 ap, a szívósság lovagi lemezpáncélja (#14502) 440 ap, a szívósság keresztszimbóluma (#14713) 490 ap, a szívósság hosszú íja (#14772) 327 ap, a szívósság nehéz nyílpuskája (#14787) 356 ap, a szellemek malachitgyûrûje (#15177) 314 ap, a szellemek hosszú íja (#15222) 327 ap, a szellemek hosszú lándzsája (#15283) 497 ap, a gepárd bíbor pikkelyvértje (#15418) 530 ap, a gepárd bíbor láncinge (#15432) 411 ap, az elefánt fogazott kardja (#16618) 497 ap, a bérmágus hosszúkardja (#17517) 327 ap, a bölcsesség malachitgyûrûje (#17877) 314 ap, a bölcsesség hosszú íja (#17922) 327 ap, a bölcsesség fogazott kardja (#17968) 497 ap, a torony kék köpenye (#18237) 309 ap, az energia malachitgyûrûje (#18777) 314 ap, az energia nehéz nyílpuskája (#18837) 356 ap, a kígyó bíbor láncinge (#19032) 411 ap, a sebezhetetlenség csontamulettje (#19647) 314 ap, a gyõzelem hosszúkardja (#21117) 327 ap, a túlélés ónixgyûrûje (#21478) 480 ap, a tökéletesség ezüst láncinge (#21733) 598 ap, a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) 366 ap, a tökéletesség harci nyílpuskája (#21988) 530 ap, a tökéletesség rövid tõre (#22002) 366 ap, a tökéletesség hosszúkardja (#22017) 379 ap, a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032) 379 ap, a tûz nagy pajzsa (#22212) 223 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 92 ap, a jég lovagi lemezpáncélja (#22602) 336 ap, a jég szárnyas sisakja (#22677) 223 ap, a jég átlátszó köntöse (#22752) 210 ap, a jég aranyozott nyaklánca (#22783) 366 ap, az enyészet díszes köntöse (#23203) 356 ap, az enyészet ónixgyûrûje (#23278) 356 ap, a villám fekete csizmája (#23622) 210 ap, a villám átlátszó köntöse (#23652) 210 ap, a villám ezüst fülbevalója (#23757) 204 ap, a méreg vaspajzsa (#24013) 372 ap, a regenerálódás bronz mellvértje (#24447) 294 ap, a regenerálódás szöges öve (#24568) 349 ap, a regenerálódás rövid tõre (#24702) 210 ap, a sün szürke maszkja (#24943) 356 ap, a sün kõrisfa íja (#25123) 372 ap, a sün rövid tõre (#25152) 210 ap, a teknõs vaspajzsa (#25363) 372 ap, a teknõs díszes köpenye (#25438) 349 ap, a teknõs malachitgyûrûje (#25527) 210 ap, a teknõs aranyozott fülbevalója (#25558) 349 ap, a teknõs gyalogos lándzsája (#25632) 223 ap, a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) 204 ap, a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037) 252 ap, a yeti bíbor láncinge (#26232) 307 ap, a yeti hosszú íja (#26472) 223 ap, a yeti nehéz nyílpuskája (#26487) 252 ap, a sav háromszögszimbóluma (#26862) 218 ap, az elektromosság csontmaszkja (#27192) 210 ap, az elektromosság díszes köpenye (#27238) 349 ap, az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) 218 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 55 ap, az ellenállás sárga öve (#28617) 204 ap, az ellenállás ónixgyûrûje (#28678) 356 ap, a bûz bronz mellvértje (#28947) 294 ap, a bûz hosszúkardja (#29217) 223 ap, a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 223 ap, a bûz hosszú lándzsája (#29233) 372 ap, a sólyom ezüst fejpántja (#29457) 210 ap.
Automatikus eladás: Eladod a yeti csontmaszkját 102 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod a sebesség díszes karkötõjét 153 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!
Eladod a mentát zöld köntösét 98 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladsz 1 ónix karkötõt 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod az enyészet hosszú íját 109 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladsz 1 díszes karkötõt 26 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod az elektromosság malachit karkötõjét 54 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a jég hosszúkardját 109 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis arany lapul!
Eladod a sas ezüst fejpántját 153 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!
Eladsz 1 szárnyas sisakot 32 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod a szívósság szárnyas sisakját 159 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!
Eladsz 1 elit lemezpáncélt 126 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis arany lapul!
Eladsz 1 a gyõzelem hosszúkardját 159 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!
Eladsz 1 rövid tõrt 26 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a regenerálódás csepp fülbevalóját 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a káosz különös nyílpuskáját 185 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 10 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ep 8 50 3 építed a 8. épületet 50 TVPért
Elhagyod a boltot. [Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a szellõzõrendszert építed. A vízzel hajtott építõgép nyújt segítséget a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 1 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 68 TVP-nyit kell dolgoznod. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+2%). [1 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenó élõsködõ (#420), egy xenomorf bébi (#204) és egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: ügyesség: 13.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tárgyvédelem! (-5 vp.) Elmormolsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+11 méretükre). (-12 vp.) A xenó élõsködõ feléd rohan. A xenomorf bébi a csúf gusztustalanság irányába megy. A xenomorf csecsemõ Követõ irányába megy. Követõ elindul a xenomorf csecsemõ felé. A csúf gusztustalanság a xenomorf bébit rohamozza. A xenó élõsködõ rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Elkerülted. Lesújt rád bal csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. El sem talált, haha. A xenomorf bébi és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. A xenomorf csecsemõ és Követõ egymással harcolnak. a xenomorf bébi testébe kontaktméreg hatol. A xenomorf bébi kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó élõsködõ rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint bal csápjával. (26 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-21% támadás). Odacsap neked jobb csápjával. Elkerülted. A xenomorf csecsemõ és Követõ egymással harcolnak. A xenomorf csecsemõ kileheli lelkét. Megtámadod a xenó élõsködõt. Lesújtasz bal mancsoddal. (64 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz jobb karmoddal. (70 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-1 ép) Meglóbálva zúzol farkaddal. (54 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-1 ép) Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (52 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Szagod látható benyomással van rá (10 sebzés). A xenó élõsködõ halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 41 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 250 sebzést okoztál, és 96 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Követõ: 261/25, a csúf gusztustalanság: 122/80.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+108%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 26% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy sárga gyógyital, 156 arany és 7 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +1 galetki erõt és +25 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1876 sebzést okoztál, és 314 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 357 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Argentus Gladius, egy szinmpatikusan mohás szakállú, de vérmes állkapcsú, koponyagyûjtõ, ködevõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Kalandor rangod: kalandor-jelölt (4.78). Ez a 194. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (17) / 7.46
[2] IQ: 16 (17) / 5.53
[3] ügyesség: 24 (25) / 5.60
[4] egészség: 11 (15) / 3.05
[5] mágia: 12 (13) / 8.03
[6] gyorsaság: 14 (15) / 7.57
[9] Méret/ép: 193 (262) / 152
Min. méret: 177
Barlangméret: 193
PONTJAID
Varázspont: 193 / 1
Képességpont: 187 / 78% [6]
Hõsi pont: 186 (50)
Tám.bónusz: 46%
Véd.bónusz: 59%
Galetki erõ: 992 / 413
Hírnév : 2661
Jóllakottság: 69%
Életkor: 15 / 22
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 51 (0)
Galetki gyõzelmek: 21 (0)
Torzsz. csaták: 1295 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 1192 (10)
Leölt torzszülött: 2127 (24)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 42 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tiszteletbeli tagja vagy.
Rangod: szakértõ (55)
Speciális képességeid:
+10 gyógynövények, +8 v.ital fõzés, +55% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot (KK 63)! (összesen 40 TVP-t igényel) [számláló: 5] 2.) Hozz 15 gólemagyagot! 3.) Ölj meg 12 õspókot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 1 (6) / 0 [17] vastag bõr: 9 / 0.40 [18] tûzimmunitás: 6 (8) / 1.30
[19] hidegimmunitás: 4 (6) / 0 [20] savimmunitás: 5 (17) / 1 [21] elkt.immunitás: 1 (3) / 0
[22] imm.mérg.gázra: 5 (7) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 1 / 0 [24] rezisztencia: 24 (32) / 0.20
[25] bûz: 16 (23) / 0 [34] párbajozás: 10 / 0.20    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.30 [46] csapdaészlelés: 8 / 1.81 [47] zárnyitás: 12 / 9.88
[48] mászás: 9 / 5.37 [49] rugalmasság: 6 / 2.37 [50] meggyõzõkészség: 8 / 1.70
[51] transzformáció: 3 / 1.50 [52] auraészlelés: 7 / 5.32 [53] ékszerészet: 4 / 0.10
[54] kereskedelem: 15 / 4.91 [55] szívósság: 12 / 0.80 [56] varázsitalfõzés: 5 (13) / 4.55
[57] gyógynövények: 11 (21) / 6.73 [58] nyomkeresés: 11 / 1.65 [59] vezetõkészség: 10 (20) / 1.55
[62] lopás: 9 / 0.30 [63] éberség: 10 / 1.60 [64] átokszórás: 5 / 4.26
[65] álcázás: 23 / 0.45 [66] lopakodás: 7 / 1.20 [67] régészet: 16 / 3.68
[68] zene: 9 / 2.11 [69] tanulás: 13 / 5.81 [70] idézés: 1 / 0.05
[71] javítás: 11 / 5.25 [72] építés: 14 (16) / 10.64 [73] felderítés: 16 / 3.78

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 24 (22) / 0 [101] szakért.: 16 / 4.60 [102] roncsolás: 13 (17) / 0  
jobb karom [103] méret: 24 (22) / 0 [104] szakért.: 15 / 7.20 [105] paraliz.méreg: 14 (18) / 0  
farok [106] méret: 15 (13) / 0 [107] szakért.: 14 / 5.73 [108] kontaktméreg: 24 (28) / 0  
jobb karom [109] méret: 14 (12) / 0 [110] szakért.: 9 / 2.56 [111] rothasztás: 5 (9) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 5 / 0.44 [32] animáció: 8 / 6.82 [262] az Õsféreg ébredése: 13 / 10
[36] csábmosoly: 1 / 0 [42] csendvarázs: 5 / 0.06 [149] dimenziókapu: 5 / 0.18
[160] esszenciaelnyelés: 13 / 2.60 [29] életszívás: 6 / 0.80 [152] felejtés: 8 / 0.72
[17] gránitbõr: 12 / 9.95 [13] jégcsóva: 5 / 0.08 [15] jégpajzs: 3 / 0.06
[163] kineport: 9 / 0.36 [154] kisebb erõpajzs: 10 / 3.44 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 2
[158] láth. észlelése: 8 / 0.24 [157] láthatatlanság: 5 / 0.18 [165] manafókuszálás: 4 / 0.06
[35] mágiatörés: 1 / 0 [34] méregfelhõ: 1 / 0 [148] méregsemlegesítés: 1 / 0.48
[28] óriáserõ: 1 / 0 [180] õrjöngés: 10 / 4.74 [171] savpajzs: 4 / 0
[161] sebezhetetlenség: 1 / 0 [176] szélpajzs: 1 / 0 [150] tárgyvédelem: 8 / 3.74
[144] titánok szele: 22 / 9.04 [16] tûzpajzs: 3 / 0 [170] villámpajzs: 1 / 0

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Követõ, a barlangi troll 89/91 190% 115% 16 / 1.74 harcol
[2] morfinder telep 1/1 200% 150% 1 / 0 nem harcol
[3] csúf gusztustalanság 86/6 137% 200% 10 / 1.94 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
be 9 5
vv 154 64 1 81 1
bsz 2
p
be 29 20
2. Makró
szl 90
be 30
szl 20
3. Makró
ism 8
x 8
4. Makró
be 9 4 1
h 763
h 764
h 765
be 9 4 3
5. Makró
mak 1
mak 2
ftk 1
z 166 10

HARCI PROGRAMOD
1: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 130.
2: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 110.
3: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 200.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #1901. Prioritás: 200.
5: animáció t.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 210.
6: titánok szele v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 120.
7: titánok szele v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 220.
8: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 220.
9: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 220.
10: animáció t.var. ha 3 vagy több hulla van (mx. rez.átlag: 8) Prioritás: 210.
11: õrjöngés v.var. ha ellf. 16. képessége 7 v. több. Prioritás: 130.
12: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 130.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77), quwarg élõsködõ (#201), pusztító szójer (#154), galetki katona (#170), kék ekinda (#95), mutáns szójer (#174), tarajos khadzar (#202), xenomorf bébi (#204), mutilátor kölyök (#145).
1901: vörös testvér (#88), káoszmágus (#91), nagyobb elementál fatty (#100), óriáspók (#89), zombi mester (#80), elektraton (#34), tycharonid (#153), orgling melák (#157), sziklaóriás (#164), sziklaóriás sámán (#189), öngyilkos szilmill (#246), orgling varázsló (#197), kõgargoyle (#230), lélektáncos (#227), szirén fattyú (#223), Thargodan vadászeb (#180).
1903: zombi mester (#80), zombi nagymester (#171).
1904: tycharonid (#153), lélektáncos (#227), tektonikus kvatáns (#216), manapoid figyelõ (#226), xenomorf gyermek (#421), õspók (#263).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 10; VI erõ:300% ép:10%; PV 3 5 4 2 1; PSZ 67 57 47 48 46 69; HE 3; I 40 3 20 63 75; HU 13 4 200 5 31;

SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (4. épület), #6 (9. épület), #34 (2. épület), #489 (194. forduló), #299 (194. forduló).

SZÖVETSÉGED: Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2167. Jelenleg a szellõzõrendszer építésén dolgozol, eddig 32 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van. Aktuális licited: 2 LP xenóbõr karkötõ tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2008.10.3.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gólem ezüstcsizmája (#8324) 1 a káosz szikrázó csizmája (#14184) 1 a sebesség fekete láncinge (#13184)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 az ügyesség ezüstcsizmája (#2474) 1 bronz tanítványköpeny (#360)
* 1 ében láncing (#134) 1 krakoch csizma (#312) * 1 lemúr köpeny (#805)
* 1 mintrogi erõöv (#262) * 1 spanyolcsizma (#201)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna arany érme (#441) * 1 a királynõ karkötõje (#496) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
1 a sebesség obszidián karkötõje (#13395) 1 a tudás zafírja (#150) 27308 arany (#1)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1387 drágakõ (#2)
1 galetki érdemérem (#276) * 1 görényfarok (#189) 4596 hamis arany (#809)
2 karmazsin tûzgyûrû (#338) 1 Laillia talizmánja (#319) 3 manapoid fülbevaló (#294)
* 1 nilbongi kitûzõ (#311) * 5 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 quwarg amulett (#275) 1 roxati üvegszem (#580) 1 smaragd életkõ (#306)
2 smaragd karkötõ (#592) * 1 szerencsekõ (#197) 1 uthanax talizmán (#335)
10 üvegszimbólum (#138) * 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
5 agyag tárgyformázó (#720) 1 arany tóken (#764) 24 aranydukát (#437)
1 az Univerzum szilánkja (#708) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 bronz relikformázó (#732)
1 bronz tárgyformázó (#722) 1 bunthar bõrdarab (#515) 2 egynapos kaszinóbérlet (#768)
1 éhínség parányi gyöngye (#204) 7 elsõsegély csomag (#619) 2 ezüst tárgyformázó (#723)
15 fekete dukát (#218) 1 furulya (#167) 1 gyémánt tókenszilánk (#767)
2 kincskeresõ kisködmön (#519) 9 kötél (#128) 1 Krónika (#783)
1 lant (#166) 1 lelakatolt ládikó (#310) 10 mágikus védõruha (#341)
5 mágustóken (#672) 3 márvány tárgyformázó (#721) 3 nekrofun medál (#513)
1 oprasszum fókusz (#300) 3 orvosságos zacskó (#590) 1 platina kaszinóbérlet (#762)
1 relikviaszilánk (#604) 1 Urgod kémszeme (#533) 3 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bûz harci íja (#29174) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 sziklarepesz (#13)
5 szilmill tõr (#314) 1 Tûzúr hosszúkardja (#39567) 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
33 bajnokok itala (#62) 18 csapdaészlelés itala (#65) 66 csótányláb (#25)
58 elfu moha (#33) 43 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
5 féregtüske (#42) 66 gyilkos boróka (#27) 7 hatalom bíbor itala (#77)
13 hatalom kék itala (#58) 68 hónakkupók (#30) 88 hõsiesség itala (#52)
10 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 8 kalmárok itala (#66)
4 kék manaital (#75) 16 kihívás itala (#68) 58 liánvirág (#24)
1 lila manaital (#83) 3 mágiaellenállás (#76) 67 mátekel gomba (#21)
9 méregellenállás itala (#51) 14 mézfû (#29) 48 mitulen fû (#20)
32 muskil (#37) 3 narancs gyógyital (#80) 27 óriásnövés itala (#60)
12 õsmágus szájvize (#69) 3 õsmana itala (#84) 11 parafû (#41)
7 pontosság itala (#72) 62 ragálygomba (#26) 46 rémcserje (#34)
2 sárga gyógyital (#61) 46 sárkányvirág (#32) 42 sötét mák (#23)
37 szemani gomba (#36) 61 tejfonál (#28) 5 tokin kaktusz (#40)
52 üvegcse (#14) 23 védelem itala (#59) 17 velparaj (#35)
48 waarkin (#38) 53 winropu moha (#22) 10 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
27 barna manakõ (#149) 2 birkózó fétis (#345) 6 bolhedor szárny (#15)
12 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 2 duzzadt xenópete (#479)
2 éjkopó nyakörv (#343) 31 ekinda haj (#147) 10 elektronit (#141)
1 gólemagyag (#330) 9 húsevõ bibe (#151) 30 káoszkígyó pikkely (#230)
13 khazdar taréj (#268) 2 krakolich csont (#397) 3 lidércvelõ (#339)
13 mandibula (#157) 1 molitár háj (#165) 4 nohnetár gumó (#212)
1 nordkristály (#146) 328 õsi relikvia (#17) 1 õspók pete (#331)
5 patkányfog (#270) 28 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236)
13 smaragd esszencia (#229) 4 szirénhaj (#293) 54 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 7 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 62 arany (#1), 4 drágakõ (#2), 1 immunitás itala (#71), 1 sárkányvirág (#32), 1 mézfû (#29), 1 mátekel gomba (#21), 3 védelem itala (#59), 1 velparaj (#35), 1 krakolich csont (#397), 1 óriásnövés itala (#60), 1 éjkopó nyakörv (#343), 3 rémcserje (#34), 3 féregtüske (#42), 2 sárga gyógyital (#61), 1 birkózó fétis (#345), 128 hamis arany (#809), 1 nordkristály (#146), 4 muskil (#37), 1 sziklarepesz (#13), 1 lidércvelõ (#339), 1 a káosz szikrázó csizmája (#14184), 2 karmazsin tûzgyûrû (#338), 1 duzzadt xenópete (#479), 2 bronz korong (#297).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 7 õsi relikvia (#17), 1 mágiaellenállás (#76), 3 óriási xenópete (#480), 1 õskõ (#8), 1 a káosz különös nyílpuskája (#2649).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KARMAZSIN TÛZGYÛRÛ (338. TÁRGY)
A tûztáncosok forró gyûrûje, hiába mártod hideg vízbe, hamarosan újra felmelegszik! A benne rejlõ mágikus aura melegíti állandóan. Ha nem lenne ennyire apró, megtehetnéd, hogy összegyûjtesz egy marékkal, és egy edénybe rakva, megoldottad barlangod fûtését. Mivel azonban ilyen kicsik, olyan sokat kéne összegyûjteni, hogy nem éri meg a fáradtságot.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.