Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lidércláng
Küldd el képeslapként!
"A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletező kedvű galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 10:23:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2136-11

Karakterszám: 2136 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 11 Játékhét: 11
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 34
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 7. 15h:09'
A következõ fordulód táplálható: 2000. feb. 10.

E-mail!

VIGYORI KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 4. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 liánvirágot. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 299.) A te szinteden a legnevesebb Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve 256.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*feb. 7.* Mighty új végtagot növesztett! *feb. 7.* Syejjcc lett az aréna bajnoka. *feb. 7.* Torz Talbot teljesítette a 16. küldetést, amit a palotában kapott.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

ba 17 barátságosság
Barátságosság beállítása: Tolvajok Klánjának tagjaira. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

ve 1316 1 vásárlás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, csótányláb (#25) 11 ap, gyilkos boróka (#27) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 190 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 9 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, barbár lándzsa (#1331) 29 ap. Sajnos 1316. tárgy jelenleg nincs a boltban. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

kf 1316 100 bekészíted az 1316. tárgyat
Hazamész a boltból. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

bb 17 17 több épület meglátogatása
[be 17:] Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Fizess a Klánnak 100 aranyat.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Most olyasmit kérünk tõled, amit a világon a legkönnyebb lesz neked teljesíteni: lopját öt alkalommal sikeresen!

[be 17:] Ellátogatsz a Tolvajok Klánjának épületébe. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

k 220 21 215 kaland elvállalása
(220. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet, odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Egy terembe érkezel, melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal. Elolvasod. Egy találós kérdés!
[IQ próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Rövid gondolkodás után megfejted, és hangosan ki is mondod a megoldást. A szemközti fal dübörögve elhúzódik, egy folyosót tárva fel! Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 22 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan, nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira van az álványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikertelen] Megkapaszkodsz a kötélben, és megindulsz a plafon felé. Amikor kinyújtott kézzel már eléred, lentrõl felszólnak, hogy innentõl kezdve kezdd el a munkát. Egyik kezeddel próbálsz kapaszkodni, a másikkal verni a vakolatot. Nem sikerült. Zuhanás közben arra gondolsz, hogy remélhetõleg nem az ilyen esetek miatt kiszórt rongyok mellé esel. Ezt legalább sikerült elérned, nem töröd össze magad teljesen.
(215. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27). [ld. enc.]
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [40 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

be 4 59 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a vezetõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

kno 59 1 59. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a vezetõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vezetõkészség szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

ism 7 a következõ parancs ismétlése 7 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. A kutatásod eredménytelen. Irány befelé!
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Vidámhalál, egy magas, körszakállas, tekintélyt sugárzó férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Vidámhalál feléd rohan. Vidámhalál irányába mozogsz. Vidámhalál rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). Támadod Vidámhalált. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (15 ép-t sebeztél). Vidámhalál regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Vidámhalált. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Vidámhalál rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Vidámhalál regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Vidámhalált próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (12 ép-t sebeztél). Vidámhalál rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vidámhalál regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Vidámhalál rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. (14 ép-t sebzõdtél). Vidámhalált próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). Vidámhalál regenerálódik.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (351. kaland, összköltsége 30 TVP.) Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbmész.
Aludni látszik a lakó, Piromaca, egy szöszi szõrcsomókkal és cuki dudorokkal ékesített, elbûvölõen nyálkás nõ. Tárgyai: márványgyûrû, sisak, a szellemek karikaszimbóluma. Csendben elteszel 1 drágakövet. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+6% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. A kutatásod eredménytelen. Magabiztosan elõrelépsz.
Aludni látszik a lakó, Dög Keselyû, egy vékony, magas, zöld bõrû, sárga szemû, pikkelyes férfi. Csendben elteszel 18 aranyat. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbnyomulsz.
Aludni látszik a lakó, Razio, egy vállig érõ hollófekete hajú, méregzöld szemû, körszakállas, ébenfekete bõrû férfi. Viselt tárgyai: kristályamulett, mellvért, utazóköpeny, a lich díszes fejpántja, ezüst nyaklánc, Xantin bõröve. Elpakolsz 1 ragálygombát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.) [ld. enc.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nocsak, mit találtál! Lehajolva, elkerülöd a csapdát.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Eryk, egy pattogzó bõrû, barna ágyékkötõt viselõ férfi. Tárgyai: díszes fejék, köntös, bõrpáncél, kristályamulett. Elteszel 1 winropu mohát, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+9% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Átléped a küszöböt.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Harley-Davidson, egy legendásan nagy szájú, zöld hajú, vörös szemû, hatalmas testû, vasgyúró férfi. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett, lemezpáncél, köntös, sárgaréz nyaklánc, maszk. Megcsikordul egy kõ a lábad alatt. A galetki felkapja a fejét. Küzdened kell! Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Harley-Davidsont. Harley-Davidson máris elõtted terem! Támadod Harley-Davidsont. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (14 ép-t sebeztél). Harley-Davidson téged támad. Feléd üt jobb mancsával. Félrehajoltál. Harley-Davidson regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Harley-Davidsont. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Harley-Davidson téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. (12 ép-t sebzõdtél). Harley-Davidson regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod Harley-Davidsont. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (12 ép-t sebeztél). Harley-Davidson rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (14 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+21 életpont.) [31 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Átléped a küszöböt.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Aaron Boone, a Rontó, egy szúrósszemû, karján "Bûn az Élet" tetoválást viselõ, vereskezû mészáros férfi. A következõket látod nála: átlátszó köntös, szimbólum, kristályamulett, könnyû láncing, a tolvaj barbár lándzsája, bronzmedál, díszes fejék, az egyensúly gyûrûje. Zsebre raksz 1 nordkristályt. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+8% jóllakottság.) Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! [5 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

m 6 11 1111 2222 4444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,11) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 6,10) A folyosó északra tart. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 6,9) Északra mész. A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Hah, egy zár nem fog kifogni rajtad. Hozzálátsz, hogy erõvel szétszedd a ládát. Valamiféle csapdát aktiválhattál, mert a láda szétdurran, persze minden tárgy odavész. (-7 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+13 életpont.)
(M 6,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (sebzõdsz 5 ép-t.)
(M 6,7) Irány észak! A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,7) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. A galetki megmutatja a jól képzett akadálypályát, amelyen át kell jutnod. Tüskés fal, karókkal teli vermek, van itt minden, ami szem-szájnak ingere!
[Ügyesség próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon ügyes! - gratulál mosolyogva az akadályvezetõ.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
Elhagyod a labirintust. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 90 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 165 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Vigyori, egy mocskos, sunyi, ferdehátú, állandóan vigyorgó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 11. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.35
[2] IQ: 3 / 1.10
[3] ügyesség: 6 / 1.30
[4] egészség: 4 / 0.68
[5] mágia: 3 / 1.51
[6] gyorsaság: 3 / 0.32
[9] Méret/ép: 52 / 23
Min. méret: 37
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 6 / 3%
Hõsi pont: 6 (1)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 9%
Galetki erõ: 108 / 95
Hírnév : 47
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 15 (2)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 50 (0)
Torzsz. gyõzelmek: 39 (0)
Leölt torzszülött: 40 (0)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 12 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: besurranó (2)
Speciális képességeid:
+1 lopás, +1 lopakodás, +1 csapdaészlelés, +1 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Lopjál sikeresen öt alkalommal! [ok] 2.) Érj el 10-es ügyességet! 3.) Hajtsd végre a 43-as Klánkalandot (KK 43)! (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 / 1.61 [17] vastag bõr: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 (5) / 2.27 [48] mászás: 3 (4) / 0.70 [59] vezetõkészség: 2 / 0
[62] lopás: 8 (9) / 5.90        

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.64    

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 5 2 1
p
p
p
pv 6 3 5 2 1


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40; VI erõ:80% ép:35%; PV 6 3 5 2 1; PSZ 46 62; BA 17;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #7 (7. épület), #11 (4. épület), #21 (9. épület), #51 (20. épület), #351 (11. forduló), #227 (10. forduló), #302 (10. forduló), #215 (10. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 díszes fejék (#135) * 1 bõrpáncél (#9)

Ékszerek, kincsek
161 arany (#1) 3 drágakõ (#2) 1 nyaklánc (#1180)

Felszerelés
1 kötél (#128)

Fegyverek
3 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 4 mitulen fû (#20) 1 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 2 winropu moha (#22) 4 sötét mák (#23)
1 ragálygomba (#26)

Egyéb kacatok
3 nordkristály (#146) 3 lemúr hártya (#161) 2 nohnetár gumó (#212)
1 õsi relikvia (#17)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY)
A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor harcolj, ha nagyon muszáj.



RAGÁLYGOMBA (26. TÁRGY)
A közhiedelem szerint a csúf, pörsenésekkel tarkított kalapú gombafaj borzalmas ragályokat terjeszt. Igaz vagy nem igaz, a mindenféle gyanús varázsfõzeteket kotyvasztó boszorkánymesterek úgy keresik, mint az akasztott ember kötelét. Mindenesetre ha begyûjtöd, óvatosan tapogasd. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.