Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Pókkirálynő
Küldd el képeslapként!
Köztudott, hogy a szójereknek, a quwargoknak és a csótányoknak királynőik vannak, ők vezetik a törzset, ők felelnek a faj fenntartásáért. Bizonyíték még nincs rá, de valószínűnek tűnik, hogy a pókok is hasonló társadalomban élnek, s hamarosan talán el is jön az a pillanat, amikor az erre elrendeltetett galetki egy fészeknek kialakított barlangjárat mélyén megküzdhet egy ilyen soklábú szörnnyel.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 07:08:16 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2125-4

Karakterszám: 2125 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 4 Játékhét: 4
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 580
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 1999. dec. 16. 13h:40'
A következõ fordulód táplálható: 1999. dec. 23.

E-mail!

ZOMBIE JÓZSIE KALANDJAI




Zajt hallasz a barlangod elõl, és amikor kilépsz, látod, hogy néhány galetki kockázik! Te is szeretsz játszani, ezért odamész hozzájuk, és megkérdezed, beszállhatsz-e. Persze tétet is raktok fel, hogy a játék izgalmasabb legyen. Szerencsés vagy, jól megy a játék, 5 aranyat nyertél! Egyszercsak felbukkan mellettetek az akadémia egyik oktatója, és mérgesen kiabálni kezd.
- Szerencsejáték! Néhány sötétlelkû torzszülött faj eszköze, hogy tönkretegyék a galetkiket! Megtiltom, hogy a továbbiakban szerencsejátékot ûzzetek! Ha már felnõttök, a felsõbb szintek kaszinóiban a saját felelõsségetekre tehetitek tönkre az életeteket a játékbarlangokban, itt azonban mi tartozunk felelõsséggel irántatok. - zord tekintete nyomán szétspricceltek, de azért mosolyogsz magadban, és újra megszámolod az öt aranyat, amit nyertél.
Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Freezer Breezer, egy iszonyúan nagydarab, szúrós tekintetû, határozott fellépésû férfi. A következõket látod nála: pikkelyvért. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Freezer Breezert, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a zöld nyálka. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Zubor kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 5273 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 5273 9 parancsot.
** 6. NAP ** Eljön barlangodba Akshel Doakh, egy ezüstfehér bõrû, arcvonások nélküli, valószínüleg ember férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Akshel Doakhot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a womath. [ld. enc.]
** 6. NAP ** Felkeresi barlangodat Athor Chor'macq, egy zömök, halkan levitáló, kesernyésbarna bõrû férfi. Tárgyai: kemény bõrpáncél. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Athor Chor'macq elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a nohnetár. [ld. enc.]
** 7. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 19 aranyat.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve 67.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*dec. 13.* Carlos felköltözött a következõ szintre. *dec. 13.* Syejjcc felköltözött a következõ szintre. *dec. 13.* Game Over és Wulansannoxjorazébenlord megküzdöttek egymással, és Game Over gyõzött. *dec. 13.* Balszerencse felköltözött a következõ szintre. *dec. 14.* Pyramid csatában legyõzte Battle Beetle-t. *dec. 14.* Pyramid csatában legyõzte Lépkaparó Holyt. *dec. 14.* Kaligula Minix egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "hõsiesség itala." *dec. 15.* Jégkirálynõ gyõzelmet aratott A Tenkes kapitánya felett. *dec. 15.* Chatal Hüyük lett az aréna bajnoka. *dec. 15.* Dizsnyóarcú Trücsvók gyõzelmet aratott Hangaillatú Aranyalma felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 9.* Khalea Wa Humped egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "fehér gyógyital." *dec. 16.* Pyramid csatában legyõzte Urdwon Dynt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

be 4 207 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Csak érthetetlenül makogsz valamit. (A 3. paraméter nem egy végtag.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

kno 102 1 102. képességre 1 képességpont
Sajnos nem ismersz ilyen képességet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

m 7 7 444 3445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,7) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 6,7) Irány nyugat! A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 5,7) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy tüneményes gyöngyszemet, egy tiszta vizû barlangtavat pillantasz meg. Semmi kétség, egyike azoknak a mágikus csodáknak, amelyeket csak egyszer használhat egy galetki. Iszol egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (+1 képességpont.)
(M 4,7) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 4,8) A folyosó délre visz. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg feléd rohan. A tûzféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A tûzféreg rád támad. A tûzféreg tüzet lehet rád. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzférget. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). A tûzféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
(M 3,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a Csarnokot. [17 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

m 5 5 1111 2222 3333 4444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,5) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 5,4) Óvatosan lépkedsz tovább. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. [ld. enc.]
(M 5,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) A következõ terem délre van, így arra mész. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 5,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Nyugat felé mész. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Sajnos csak egyszer ihatsz belõle.
(M 3,5) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 2,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

psz 64 48 56 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: (Nem ismersz 64. képességet), mászás, varázsitalfõzés. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

vd vadászat
Elhagyod a labirintust. A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr odajön hozzád. Megrohamozod a hártyás lemúrt. A hártyás lemúr rád támad. Pofáját nagyra tátva harap. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a hártyás lemúrt. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a hártyás lemúrt. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy lemúr hártya és 7 arany. A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 jobb csáp szakértelem; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy márvány atka (#17). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A márvány atka odajön hozzád. Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány atka rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a márvány atkát. Lecsapsz jobb csápoddal. (1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a márvány atkát. Elõresuhintasz jobb csápoddal. Félrehajolt. A márvány atka rád támad. A csáprágójával támad. Ez mellément. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A márvány atka téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a márvány atkát. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a márvány atkát. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (5 ép-t sebeztél). A márvány atka rád támad. Harapni próbál. Ez mellément. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbmész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Naszi, egy fekete hajú, hegyes fülü, zöld szemû, fekete bõrû férfi. Végignézed a felszerelését: barbár lándzsa. Elpakolsz 4 aranyat, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Semmi veszély! Irány befelé!
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Jefferson D'Arcy, egy macsónak kinézni akaró, de szánalmasan gyengének és lustának tûnõ férfi. Végignézed a felszerelését: lovagi lemezpáncél. Csendben elteszel 1 õsi relikviát. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.) [ld. enc.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Semmit sem találsz. Magabiztosan elõrelépsz.
Aludni látszik a lakó, Hajnal Csillag, egy intelligens, vörösesbarna hajú, csillagzafír szemû, tündéri szépségû nõ. Csendben elteszel 3 aranyat. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (227. kaland, összköltsége 20 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Átléped a küszöböt.
Aludni látszik a lakó, Demonkin, egy derékig érõ fekete hajú, vörös szemû, daliás testalkatú, angyalszárnyas férfi. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Demonkin máris elõtted terem! Megindulsz Demonkin felé. Már ott is vagy! Demonkin téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod Demonkint. Lecsapsz jobb csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép) Demonkin regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod Demonkint. Rávágsz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Demonkin téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép) Demonkin regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Demonkint próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Demonkin téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép) Demonkin regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Demonkin rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (5 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+21 életpont.) [31 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Semmit sem találsz. Benyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Kazimir, egy tipikus törpe. Mindene kicsi, csak az orra nem... Egy igazi férfi. Csendben elteszel 19 aranyat. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Nem találsz semmit. Benyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Leone 510-es, egy méltóságos, robosztus testû, arcába omló fekete hajú férfi. Csendben elteszel 1 mitulen füvet. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+7% jóllakottság.) [ld. enc.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 68 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 48 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 196 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Zombie Józsie, egy hullaszagú, zöld-fehér szemû vérben forgó tekintetû, kócos fekete hajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 4. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.10
[2] IQ: 3 / 0.85
[3] ügyesség: 3 / 0.10
[4] egészség: 3 / 1.40
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 3 / 0.14
[9] Méret/ép: 41 / 22
Min. méret: 25
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 10 / 56%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 76 / 65
Hírnév : 9
Jóllakottság: 166%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (1)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 24 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 16 (2)
Leölt torzszülött: 16 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 / 0 [15] regeneráció: 2 / 0 [25] bûz: 2 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 2 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 1 / 0.15 [62] lopás: 2 / 1

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 5 / 0.56    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 10 20; VI erõ:80% ép:35%; PV 6 5 3 2; PSZ 48 56;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (7. épület), #6 (4. épület), #15 (2. forduló), #19 (9. épület), #226 (0. forduló), #372 (3. forduló), #239 (3. forduló), #227 (4. forduló).

TÁRGYAID

70 arany (#1) 2 lemúr hártya (#161) 3 sötét mák (#23)
2 kés (#5) 1 fehér gyógyital (#50) 1 liánvirág (#24)
1 winropu moha (#22) 1 õsi relikvia (#17) 1 mitulen fû (#20)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ZÖLD NYÁLKA (8. LÉNY)
A zöld nyálka az alsó barlangok egyik leggusztustalanabb teremtménye. Gyakorlatilag egy mozgásra képes jókora tócsa, amely néha felkenõdik a barlang falára vagy plafonjára, és egyszerûen az áldozat nyakába csöpög. Puha, zselészerû teste persze könnyen sebezhetõ, ha rávágsz néhányat, hamar széttrancsírozódik, de addigra már valószínûleg szép adag maró anyagot fröcskölt rád. A zöld nyálkát kizárólag a puhányok képesek elfogyasztani.



WOMATH (16. LÉNY)
A womathok állítólag békés kérõdzõk voltak, amelyeket nyájakban tenyésztettek az egykori felszíni lakók. Amikor az élõvilág a katasztrófa miatt a föld alá kényszerült, a womathoknak is alkalmazkodniuk kellett. Ezek az alacsony, de tömzsi négylábú növényevõk most a mélyben található gombatelepeket legelik, de közben hatalmasra nõtt, vaksi szemük állandóan a sötétséget fürkészi az esetleges ragadozók után. Veszély esetén a womath menekülni próbál, de ha ez nem segít, megvédi magát rugdalódzó patáival. A womath általában a tejivók zsákmánya.



NOHNETÁR (12. LÉNY)
A nohnetár rücskös bõrû, alaktalan csúszómászó, leginkább egy sok apró lábon járó tengeri uborkára emlékeztet. Fogai, karmai és egyéb ragadozószervei nincsenek, mégis veszedelmes lény. Képes mérgezõ gázt kibocsátani, és az így elpusztított lényeket szívja fel lassan, nagyon lassan a bõrén át. Ha van hozzá gusztusa, kiváló táplálékot jelenthet egy rovarevõ vagy egy puhány számára.



WINROPU MOHA (22. TÁRGY)
A winropu moha a sötét, száraz barlangjáratokban terem, és megszerzésére nemegyszer veszedelmes expedíciókat szerveznek. Nem csoda, hiszen a winropu moha különleges gyógyító erõvel rendelkezik (amit persze csak úgy, a moha elrágcsálásával nem lehet kiaknázni). [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



MÁRVÁNY ATKA (17. LÉNY)
A márvány atka két tenyérnyi átmérõjû, kaméleonszerû képességekkel rendelkezõ ízeltlábú. Nevét onnan kapta, hogy tökéletesen képes volt alkalmazkodni még egy Klánfõnök palotaudvarának márvány mintázatú padlózatához is. Ha a márvány atka ráébred, hogy leleplezték, és nem tud elmenekülni, harcba kezd, de apró csáprágóival nem sok esélye van a harcra edzett galetkikkel szemben, legfeljebb különösen vastag kitinpáncéljának védelmében reménykedhet. Ennek ellenére, nincs sok esélye, mert a rovarevõk és a zöldvérûek külön vadásznak is rá.



ÕSI RELIKVIA (17. TÁRGY)
Ez egy gyûjtõnév mindazon leletekre, amelyeket egy régész ásatás közben találhat: régi csontok, szobrocskák, edények, letûnt kultúrák és kipusztult fajok maradványai. Egy õsi relikvia sokszor több, apró tárgyat jelöl egyszerre. Az õsi relikviák igazándiból a mûgyûjtõknek, történészeknek, régészeknek és a múzeumoknak jelentenek értéket. Az õsi relikviákat a boltban adhatod el: minél magasabb a régészet szakértelmet, annál drágábban, hiszen a jó régész felismeri az értékes tárgyakat, valamint eleve ilyeneket gyûjt csak. A boltban az õsi relikviákat nem vásárolhatod vissza, a boltos egybõl eljuttatja õket a felsõbb szinteken élõ kapcsolataihoz. Az õsi relikviára nem érdemes AZ parancsot kiadni, mivel ezzel nem fogsz további információhoz jutni.



MITULEN FÛ (20. TÁRGY)
Ez a sárgás fûféle mindenhol megtalálható, ahol bármilyen kis mennyiségû nedvességhez és fényhez juthat. Igénytelen, apró növény, amelyet gyakran használnak varázsitalok fõzéséhez. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET AZ ÖTÖDIK FORDULÓDHOZ
Hmmm... Lehetséges, hogy találtál már néhány tárgyat, amit feleslegesnek tartasz, meg akarsz tõle szabadulni? Természetesen ott van a D és a DD parancs, amelyekkel egyszerûen eldobálhatod a szemeteket, de talán még jobban ellátogatni a boltba, és ott eladni! A boltba a BE 1 paranccsal mehetsz el, és addig ott is maradsz, amíg VE (vesz), EA (elad) vagy ERT (értékeltet) parancsokat adsz ki. Az, hogy milyen áron tudsz eladni valamit, ill. megvenni, nagyban függ a kereskedelem szakértelmedtõl: ha a szakértelem csak 1-es szinten van meg, még az is sokkal jobb, mintha egyáltalán meg sincs! Ha úgy érzed, hogy sok aranyat vesztesz a tárgyaid eladásakor, érdemes a kereskedelmet elsajátítanod: a BE 4 54 paranccsal 5 képességpont és 20 TVP árán az akadémián. Ez különösen akkor jó, ha kedveled a baráti beszélgetéseket (PV 5), ugyanis ezek során ha birtoklod a kereskedelem szakértelmet, az jelentõsen fejlõdik - barátaiddal megbeszéled, hogyan lehet a legjobban alkudozni a boltban.
Mielõtt persze eladod a tárgyaidat, nem árt õket az AZ paranccsal azonosítani, megvizsgálni: lehet, hogy jók valamire! Pl. a páncélok, sisakok, pajzsok csökkentik az esélyt, hogy az ellenfeleid eltaláljanak harcban. A páncélokat és hasonlókat a KF (tárgy sorszáma) paranccsal öltheted magadra. Ha fegyvert találsz, azt érdemes eladnod: a galetkik végtagjaikkal sokkal hatékonyabban harcolnak, mint nyomorúságos fegyverekkel. Persze késõbb lehet, hogy találni fogsz valamilyen nagyhatalmú varázsfegyvert, amit érdemes forgatni. A fegyvereket a KF (tárgy sorszáma) 100 paranccsal veheted kézbe.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.