Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nedonkutya
Küldd el képeslapként!
"Ölj öt nedonkutyát!" - szűkszavú tolvaj klánküldetés, mely azt elfelejti megemlíteni, hogy ehhez a torzszülötteket irányító öt példány zselészerű ichinedart is le kell győzni
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 23:07:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2091-28

Karakterszám: 2091 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 28 Játékhét: 35
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 84
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. jún. 7. 9h:22'
A következõ fordulód táplálható: 2004. jún. 10.

E-mail!

ASAVYN KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 2. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Tóbiás, egy kancsal, csetlõ-botló, tépett fülû, mókás férfi. Viselt tárgyai: fekete nadrág, kard, zöld köntös, bronzmedál, az elektromosság díszes fejpántja, csizma. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Tóbiás feléd mozog. Tóbiás felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Tóbiás téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (12 ép-t sebzõdtél). Támadod Tóbiást. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%). Tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Tóbiás rád veti magát. Tóbiás savat lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Tóbiást. Odacsapsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tõrrel lesújtasz. Hátraugrott a támadás elõl. Tóbiás maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Tóbiás elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 3. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 molad púpot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20782.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1455.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jún. 7.* Night Wolf gyõzelmet aratott Oriznya Triznyák felett.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jún. 1.* Köpködõ Méregzsák és Sivir pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jún. 2.* Köpködõ Méregzsák és Sirály pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jún. 2.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Marconit. *jún. 2.* Alba Regina és Geri pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 2.* Alba Regina és Don Frankó pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 4.* Köpködõ Méregzsák és Szárnyaszegett Bolhedor pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jún. 4.* Köpködõ Méregzsák és Swami Belananda Yogi pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jún. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett. *jún. 4.* Köpködõ Méregzsák és Tündöklõ Csillag pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jún. 4.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

kno 69 5 69. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a tanulás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tanulás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

t 47 9 47. szakértelem tanulása 9 TVP-ért
A boltos a régi, elhagyatott raktárait is hatalmas lakattal zárja be. Ideális terep a zárnyitás gyakorlására! Hosszan bíbelõdsz a rozsdás lakatokon.
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kno 47 2 47. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

m 7 2 810 2122 3333 3434 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,2) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 10) A legközelebbi feladat megoldásánál 10 lesz a válaszod.
(M 8,2) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 7 barlangcsigát kapott, és az állatokat napi 5 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 38 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 8-as fejadagnál, 7 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 46 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 5-ös fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal, 38 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 1-es fejadagot adott X állatnak, és 3 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [10] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+22% lélekenergia.)
(M 8,1) Északra mész tovább. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A púpos molad odajön hozzád. A púpos molad irányába mozogsz. A púpos molad téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Támadod a púpos moladot. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A púpos molad rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Lecsap rád bal karmával. Elhibázta. Megtámadod a púpos moladot. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a tõrt, próbálsz lesújtani. Mellétrafáltál.
*** 3. KÖR *** A púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Odacsap neked bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A púpos moladot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a tõrt, próbálsz lesújtani. (1 ép-t sebeztél). A púpos molad halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Összegyûjtöd a "kincset": egy molad púp.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+10 életpont.)
(M 9,1) Tovább keletre! A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (sebzõdsz 5 ép-t.)
(M 10,1) A négy égtáj közül keletet választod. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin ellõ egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod az elemi rint. Megtámadod az elemi rint. Rávágsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel támadsz. El sem találtad. Az elemi rin halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ.
(M 10,2) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Lekever egyet bal mancsával. Mellé! Feléd üt jobb mancsával. Ez mellément. A tehemótot próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrt forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Lesújtasz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz. (1 ép-t sebeztél). A tehemót téged támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** A tehemót rád támad. Odacsap neked bal mancsával. Elkerülted. Benyom neked jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). A tehemótot próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel támadsz. (1 ép-t sebeztél). A tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.)
(M 10,3) Déli irányba folyatod utadat. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 10,4) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 10,5) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** A förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A förtelemféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A förtelemférget próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz. Ez mellément. A förtelemféreg téged támad. Villámgyorsan elõrevág farkával. (4 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-3 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a förtelemférget. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz. Elhibáztad. A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 8 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A küzdelemben megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+12% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+15 életpont.)
(M 10,6) Dél felé mozogsz. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi feléd mozog. Megtámadod a zombit. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a tõrt, próbálsz lesújtani. (8 ép-t sebeztél). A zombi rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zombi rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zombit. Odacsapsz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz. (6 ép-t sebeztél). A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+10 életpont.)
(M 9,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[74 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

m 3434 3333 4444 1212 1422 2222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,5) Észak felé mozogsz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 11,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,4) Észak felé mész a labirintusban. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 11,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) A négy égtáj közül északot választod. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,3) A folyosó nyugatra visz. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon ügyes! - gratulál mosolyogva az akadályvezetõ.
(M 10,3) Kelet felé mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 11,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

bb 1 3 5 4 több épület meglátogatása
Elhagyod a Csarnokot.[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit (#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap.

[be 3:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
Elõtotyog egy hajlott hátú, õsz szakállú mágus, és megszólít:
- Gyermekem! Nem volna kedved segíteni nekem? Szükségem lenne három adag sötét mákra! - közelebb hajolva, suttogóra fogja a hangját: - villámlehelet italt fõzök! Cserébe adnék öt winropu mohát és két gyógyító italt. No, áll az alku?
- Majd meglátjuk... - húzódozol. (2. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)

[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 10 aranyat, elõkészítik a harcot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály egy voharai szellem (#121). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** A csontváz harcos feléd rohan. Megindulsz a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! A csontváz harcos rád veti magát. Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. (1 ép-t sebzõdtél). Támadod a csontváz harcost. Lecsapsz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz. (7 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A csontváz harcos rád támad. Rozsdás karddal támad. (5 ép-t sebzõdtél). Támadod a csontváz harcost. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a tõrt, próbálsz lesújtani. (7 ép-t sebeztél). A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard. [ld. enc.] A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+6 életpont.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

k 2 205 484 6 kaland elvállalása
(2. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a sötét mákot az öreg varázsló számára.
[Tárgyhasználat: 3 sötét mák]
Mosolyogsz, amikor a mágus mohó arccal a zsebébe tömködi a kapott "kincseket". Aztán a kezedbe nyom egy csomagot, meg egy üvegcsét, benne fehér folyadékkal. - Köszönöm a segítséget! - mondja, és már rohan is, nyilván azért, hogy lefolytathassa mágikus kísérletét.
[ld. enc.]
(+1 képességpont.)

(205. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Puhán lépdelsz a homokos talajon.
[Csapdaészlelés próba 5-ös küszöbre: sikeres] A földön ásás nyomait látod. Egy álcázott verem, homokot szórtak rá! Kikerülöd.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 21 arany és a káosz borzalmas öve.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.

(484. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Egy folyosót látsz, padlóján sötét üregekkel. Sétálni kezdesz. Hirtelen dübörgést hallasz a hátad mögül. Egy óriási, a folyosót teljesen kitöltõ kõgolyó gurul feléd. Milyen klasszikus! Rohanni kezdesz, átszökellve az üregek fölött.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] Mindent beleadsz, és az utolsó pillanatban eléred a folyosó végét, a kanyart. A kõgolyó nagy döndüléssel csapódik a falnak mögötted.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 11 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.

(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik, tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A 2. púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted az 1. púpos moladot. A 2. púpos molad rád veti magát. Rád vág jobb karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával. Elhibázta. Az 1. púpos molad rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Mellé! Gyorsan feléd lendít bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támadod az 1. púpos moladot. Rávágsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel támadsz. (1 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az 1. púpos molad téged támad. Elõre szúr jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Rád vág bal karmával. Ez mellément. Támadod az 1. púpos moladot. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrt forgatva támadsz. Ez mellément. A 2. púpos molad rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. (2 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 2. púpos molad rád támad. Feléd döf jobb karmával. Mellé! Gyorsan feléd lendít bal karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Az 1. púpos molad téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Odacsap neked bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod az 1. púpos moladot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrt forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). Az 1. púpos molad holtan terül el.
*** 4. KÖR *** A 2. púpos molad rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával. Ez mellément. Támadod a 2. púpos moladot. Felé döfsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tõrrel lesújtasz. Elkerülte.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+17 életpont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Semmi! Benyomulsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Tóbiás, egy kancsal, csetlõ-botló, tépett fülû, mókás férfi. A következõket látod nála: fekete nadrág, kard, zöld köntös, bronzmedál, az elektromosság díszes fejpántja, csizma. Elteszel 17 aranyat, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+5% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Odamész az egyik "galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Bizony, van itt csapda bõven! Ügyesnek kell lenned, hogy ki tudd kerülni.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Godzilla, egy nyakában cápafog nyakéket viselõ, pikkelyes férfi. Tárgyai: fejpánt, bronzmedál, Xantin bõröve, a hatalom kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma. Csendben elteszel 1 bolhedor szárnyat. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

x 12 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
z 19 20 zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
kno 1013 10 1013. képességre 10 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot jégcsóva varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Káosztárgyat szereztél! [ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 359 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 193 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Asavyn, egy mosolygós, vidám férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 28. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.87
[2] IQ: 9 (11) / 0.75
[3] ügyesség: 6 (8) / 1
[4] egészség: 6 / 5.25
[5] mágia: 4 / 2.85
[6] gyorsaság: 4 (3) / 1.31
[9] Méret/ép: 52 (56) / 55
Min. méret: 47
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 32 / 32
Képességpont: 4 / 54%
Hõsi pont: 2 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 19%
Galetki erõ: 176 / 130
Hírnév : 141
Jóllakottság: 148%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (1)
Galetki gyõzelmek: 2 (1)
Torzsz. csaták: 125 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 96 (6)
Leölt torzszülött: 117 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: embrió (4)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 14%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts el háromféle elemi immunitás képességet! 2.) Hajtsd végre a 38-as Klánkalandot (KK 38)! (összesen 25 TVP-t igényel) 3.) Hajtsd végre a 37-es Klánkalandot (KK 37)! (összesen 30 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 3 (5) / 2.80 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.38 [47] zárnyitás: 4 / 0.17 [48] mászás: 4 / 0
[57] gyógynövények: 4 / 1.30 [59] vezetõkészség: 4 / 0 [62] lopás: 4 / 0.35
[64] átokszórás: 6 (8) / 3.20 [66] lopakodás: 3 / 0.10 [67] régészet: 6 / 1.64
[68] zene: 3 / 1.17 [69] tanulás: 5 / 0.28    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 9 / 4.16 [102] energiaszívás: 10 / 0  
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.08     tõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 / 0 [13] jégcsóva: 4 / 1 [15] jégpajzs: 1 / 0


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90; VI erõ:300% ép:20%; PV 4 3 6 8 5; PSZ 57 68 67 59; L 5;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 12.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (7. épület), #51 (20. épület), #415 (27. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz borzalmas öve (#26379) 1 bõr mellvért (#1046) * 1 díszes fejék (#135)
* 1 díszes pikkelyvért (#1017) 1 öv (#1165) 1 törpe pikkelyvért (#4)
* 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
* 1 a lich márványgyûrûje (#12026) 123 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 2 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255)
1 kristályamulett (#130) 1 malachit karkötõ (#1241) 1 márványgyûrû (#1226)
1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) 1 kard (#1315) 4 kerek kõ (#11)
1 kés (#5) 3 parittya (#10) 1 rozsdás kard (#131)
* 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 2 fehér gyógyital (#50) 4 gyilkos boróka (#27)
2 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 1 ragálygomba (#26)
3 sötét mák (#23) 2 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14)
1 villámlehelet itala (#56) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 2 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
1 nohnetár gumó (#212) 3 nordkristály (#146) 12 õsi relikvia (#17)
1 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TÖRPE PIKKELYVÉRT (4. TÁRGY)
Ezt a páncélt nagy állati pikkelyekbõl ragasztották össze. Bár nehezebb, mint egy bõrpáncél, annál nagyobb védelmet is nyújt: védettségedet 12%-al növeli, azaz ennyivel kevesebb az esélye egy fizikai támadásnak, hogy eltalál. Csekély ár ezért a nehézkesebb mozgásból eredõ -2 gyorsaság. Szerencsére a méretet jócskán túlszabták, így nem csak az apró (de mokány) törpék hordhatják, hanem te is, igaz, derekadat nem védi, nem fedi a teljes felsõtestedet. A törpe pikkelyvért felöltéséhez a KF 4 parancsot kell kiadnod.



ROZSDÁS KARD (131. TÁRGY)
Hát, ezt a fegyvert eléggé régen kovácsolták, és annyi rozsda borítja, hogy egyszerûbb új kardot kovácsolni, mint ezt levakarni róla. A rozsdás kard a lehetõ leggyengébb választás, ha fegyvert akarsz használni, hiszen mindössze 2D6-ot sebez, és használatakor kapsz -10% támadást.



FEHÉR GYÓGYITAL (50. TÁRGY)
Az egyik legegyszerûbb varázsfõzet, egy fehér színû, kellemes ízû folyadék, amely felhörpintve 40 életpontot gyógyít. Használhatod a H 50 paranccsal, de talán célszerûbb, ha az GY parancs elsõ három paramétere után adod meg, (pl. GY 40 5 0 50), ekkor nem hagyományos gyógyítást alkalmazol, hanem a fehér gyógyitalt hörpinted be (ha van belõle). A fehér gyógyital használata 3 TVP.



KÁOSZTÁRGYAK
A káosztárgyak története messze a távoli múltba vész. Egy híres térutazó, Elhin Maurin még az Ellenség megérkezése elõtt számtalan létsíkot bejárt. Egy alkalommal kaput nyitott egy különös és nagyon idegen létsíkra, amelyet késõbb a Káosz Létsíkjának nevezett el. Útjáról nagy mennyiségû, hihetetlen mágikus intenzitással bíró matériával tért haza. Izgatottan látott hozzá, hogy nagyhatalmú varázstárgyakat készítsen a káoszmatériából, de megdöbbenten tapasztalta, hogy a furcsa anyag fölött semmilyen irányítása nincs, az szinte önálló életet él! Az elbeszélések szerint a káoszmatéria magát Elhin Maurint is elnyelte, és átalakította a saját formájára. A káoszmatériával érintkezõ tárgyak néha hihetetlen mágikus képességeket kapnak, de senki sem tudja megjósolni az eredményt. Manapság már csökkent a babonás rettegés, amely a káosztárgyakat övezi, és a galetkik egyre gyakrabban használják õket, de azért még mindig kellõ óvatossággal.
Nos, a fentiekbõl is kiderül, hogy a káosztárgyak képességei gyakorlatilag megjósolhatatlanok: akár ugyanaz a káosztárgy is teljesen más tulajdonságokkal rendelkezik más és más szinten. Nem árt tehát, hogy ha egy ilyet találsz, beAZonosítod, mielõtt használnád. A káosztárgyak minden egyéb szempontból úgy viselkednek, mint a normál tárgyak. Honnan ismersz meg egy káosztárgyat? Roppant egyszerû: szerepel a káosz szó a nevében!
Néhány fontos tudnivaló a káosztárgyakkal kapcsolatban: Ha felköltözöl egy újabb szintre, a szintek közötti biztonsági erõtér, amelyet pont a káosztárgyak miatt építettek, megsemmisíti az összes káosztárgyadat, tehát még elõtte mindenképpen add el õket a boltban! A bolt ugyan felvásárolja a káosztárgyakat, de rögtön meg is semmisíti õket, ezért nem veheti meg õket más. A káosztárgyakkal való üzletelésre az aukciósházon keresztül van lehetõség.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.