Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 21:03:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2088-80

Karakterszám: 2088 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 80 Játékhét: 84
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 139
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. júl. 3. 9h:33'
A következõ fordulód táplálható: 2001. júl. 6.

E-mail!

ALFONZ D'BRISON KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 2. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Jose D'Brison Baro vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 2. NAP ** Bezörget hozzád Blod az Ében Vérvadász, egy hosszú, ezüsthajú zöld szemû csillogó ébenfa bõrû vidám de mindenre kész férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Tárgyai: fekete csizma, szivárvány karkötõ, szárnyas sisak, Enyészmester, díszes villámöv, a gólem lovagi lemezpáncélja, a gólem díszes köntöse, a tárgyalás gyûrûje, az entek csepp fülbevalója, az entek nagy pajzsa, ozin fülkarika, a hatalom csonttõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Blod az Ében Vérvadász csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 2. NAP ** Felkeresi barlangodat Cseles Csenge, egy kedves, mosolygós, hirtelen haragú, locsi-fecsi nõ. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. A következõket látod nála: a tökéletesség bronz mellvértje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a szívósság könnyû íja, a tökéletesség amulettje, szivárvány karkötõ, a kobra csepp fülbevalója, a küzdelem köpenye, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, az élet vándorcsizmája, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, a mutáció gyémántja, Xantin ezüstöve, a sün sárgaréz nyaklánca, az elfek halotti maszkja. A csapdád láthatóan kisült rá (22 sebzés). Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Cseles Csenge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette Cseles Csenge elmormol egy féreg érintését. Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. Cseles Csenge 60 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Dodi, a mélységi gnóm elmond egy energiatüske varázslatot. Sebzõdsz 10 ép-t. Az óriás skorpió Cseles Csengét rohamozza. A sáskaharcos megközelíti Dodi, a mélységi gnómot. Az óriás skorpió Cseles Csengét támadja. A sáskaharcos Dodi, a mélységi gnómot támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. Cseles Csenge 69 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Cseles Csenge maradék erejét is elvesztve elterül. Dodi, a mélységi gnóm a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos kéz! Az óriás skorpió sebzõdik 1 ép-t. A sáskaharcos 4 sebzést kap. Az óriás skorpió Dodi, a mélységi gnómot támadja. Dodi, a mélységi gnóm kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriás skorpió: 23/1, a sáskaharcos: 0/4.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak is jut 3%. Cseles Csenge megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Rudas Matyi, egy bizarr, lucskos, puritán, lefitymáló, gombáslábú, ordenáré, vad férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kemény bõrpáncél, a tudás zafírja, az egyensúly gyûrûje, a harcos malachit karkötõje, szivárvány karkötõ, a gladiátor csonttõre, khaldoran öv, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, a torony sárgaréz nyaklánca, a sebezhetetlenség fekete csizmája, az óriás szarvas sisakja, a regenerálódás amulettje, ozin fülkarika. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Rudas Matyi már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 6. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Hangya, egy csiricsáré ruhás, állandóan vigyorgó, az est szellemével mélyen átitatott férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Tárgyai: fekete csizma, a füvész köpenye, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika, a gladiátor karikaszimbóluma, a tudás zafírja, a harcos láncinge, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a sebesség sárga öve, szerencsekõ, a küzdelem csontmaszkja, az erõ amulettje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze éberség szakértelemben való jártasságotokat. Felbéreltek egy tolvajt, hogy próbáljon mindenfélét elcsenni tõletek (persze azzal a feltétellel, hogy utána mindent visszaad). Lássuk, ki az éberebb, kitõl tud a tolvaj kevesebb dolgot eltulajdonítani! Mindketten a barlangotokban üldögélve várakoztok. Letelik a próbára szánt idõ. Összesítitek az eredményt: Hangya volt a jobb!
** 7. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 sárkányvirág.
** 8. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Jose D'Brison Baro vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 13. NAP ** Bejön a barlangodba Xerxész a Fenevad, egy hihetetlenül kigyúrt, félelmetes félszemû, brutálisan kegyetlen férfi. A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, bõrpáncél, a mágia amulettje, Xantin bõröve, ozin fülkarika, az erõ szürke maszkja, a mágus utazóköpenye, szivárvány karkötõ, hosszú íj. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Xerxész a Fenevad csak jócskán lemaradva érkezik meg.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 4096.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jún. 11.* Donanor Drahhba felköltözött a következõ szintre. *jún. 11.* Legator Godart gyõzelmet aratott Bob Roonie felett. *jún. 12.* A Mágus felköltözött a következõ szintre. *jún. 13.* Drákó, a Zoral csatában legyõzte Dark Hairt. *jún. 13.* Drákó, a Zoral transzformáció tulajdonsága 11 lett, elsõként a szinten. *jún. 13.* Aquinnes Dha'khana felköltözött a következõ szintre. *jún. 18.* Alba Regina és Zuck pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 18.* Asmodeus és Nosean pszi párbajt vívtak. Asmodeus került ki gyõztesen. *jún. 18.* Pusztító Végzeted felköltözött a következõ szintre. *jún. 20.* Napsugár Nadis felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 18.* Avvocato Terrasini és Hüngyõ Corleone megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *jún. 19.* Cyron Achenar csatában legyõzte Mesés Illatot. *jún. 21.* Cyron Achenar pszionikus párviadalban legyõzte Deth Stryke-ot. *jún. 21.* Cyron Achenart kis híján megölte egy tycharonid. *jún. 25.* Avvocato Terrasini és Thorgad megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *jún. 25.* Fire Raptor csatában legyõzte Dolly a klónozott birkát. *jún. 26.* Csáth Géza mellé szegõdött egy mahomohi. *jún. 28.* Kronx és Tûzvirág pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *jún. 29.* Agyvihart legyõzte harcban egy fekete özvegy. *júl. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Harry Potter felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

kno 45 14 45. képességre 14 képességpont
Elköltesz 14 képességpontot a csapdakészítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 9. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

h 8 45 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 10. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

hp 4 30 1 0 80 harci program
A következõ sor került a harci programodba: sorvasztás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 80. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82) [aura: 7-es méretû 12-es szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sorvasztást. Az arhomad varangy ellenállt a varázslatnak. (-5 vp.) Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! Az arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy ellõ egy féreg érintése varázslatot. Az óriás skorpió elindul az arhomad varangy felé. Az óriás skorpió az arhomad varangyot támadja. A sáskaharcos az arhomad varangyot támadja. Méreg: Az arhomad varangy sebzõdik 8 ép-t.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. Az arhomad varangy 69 sebzést kap. (-8 vp.) Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriás skorpió: 3/0, a sáskaharcos: 2/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Szolgáidnak 5% jut. Az óriás skorpió habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

v 163 203 6367 163. varázslat elmondása
Elmondasz egy kineport varázslatot. Kineporttal átküldöd az átokkövet ÉjHercegnõ részére. (-14 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

ep 9 39 6 építed a 9. épületet 39 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a bányagép felhúzását. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! [36 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

sz 15004 szövetség parancs
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. Visszavonod szavazatodat Jose D'Brison Baro szavazataiból. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

be 12 0 28571 28541 meglátogatod a 12. épületet
Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) R'eswuya, egy nyomorúságos orgling sámán nemrégiben azt a kijelentést tette, hogy mágikus hatalma még a galetki varázslókéit is meghaladja. Tanítsd tisztességre ezt az orgling csúszómászot! (18-as Klánkaland).
[Hozz két ritka varázstárgyat!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Amennyi varázslatot használsz mostanában, bizonyára töméntelen varázspontot használsz el minden nap. Ezt persze csak akkor tudod fedezni, ha Mágia tulajdonságod elég magas - így valószínûleg Mágia tulajdonságod már most is húsz körül van.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

be 12 meglátogatod az 12. épületet
Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Érj el 20-as Mágia tulajdonságot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Valószínûleg mostanra már hatalmas tartalékokat halmoztál fel varázskõbõl. Mi mindössze egy ilyen kövecskét kérünk tõled.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a kutyaszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

cs 50 0 162 csapdaállítás 50 TVP-ért
A barlang bejáratához sétálsz. Csapdát fogsz állítani. Hosszasan dolgozol, míg végül elkészülsz. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy mágikus csapdát. (-19 vp.) Csapdád (50 TVP-s) rejtettsége: 10, sebzése: 36-44. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

a 5808 1090 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Raistlin részére 1 maszkot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

a 4612 129 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 1 díszes rézkulcsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

a 4612 146 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 1 nordkristályt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

a 4612 212 3 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 3 nohnetár gumót. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

a 4612 161 10 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 10 lemúr hártyát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

a 4612 15 6 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 6 bolhedor szárnyat. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

a 9973 25826 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Alystair D'Brison részére 1 a szalamandra vassisakját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

a 9973 33 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Alystair D'Brison részére 1 elfu mohát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

a 9973 23 4 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Alystair D'Brison részére 4 sötét mákot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +13 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 220 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 101 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 339 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Alfonz D'Brison, egy jókedvet sugárzó, virágokat hintõ, majd két méter magas és enyhén duci férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 80. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (10) / 0.10
[2] IQ: 16 (19) / 1.80
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.65
[4] egészség: 7 / 6.86
[5] mágia: 16 (21) / 3.40
[6] gyorsaság: 7 (9) / 5.39
[9] Méret/ép: 103 (104) / 104
Min. méret: 80
Barlangméret: 103
PONTJAID
Varázspont: 236 / 187
Képességpont: 23 / 39%
Hõsi pont: 72 (1)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 46%
Galetki erõ: 431 / 237
Hírnév : 1303
Jóllakottság: 77%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 31 (1)
Galetki gyõzelmek: 17 (1)
Torzsz. csaták: 407 (1)
Torzsz. gyõzelmek: 333 (1)
Leölt torzszülött: 538 (1)
Pszi csaták: 20 (0)
Pszi gyõzelmek: 17 (0)
Ájulások száma: 3 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (29)
Speciális képességeid:
+29 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal! 3.) Hozz egy varázskövet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 1 / 0 [15] regeneráció: 4 / 0 [16] tüskés bõr: 9 (13) / 1
[25] bûz: 10 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 10 / 0.90 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.85 [47] zárnyitás: 6 / 2.07
[48] mászás: 7 / 2.63 [49] rugalmasság: 5 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 5 / 2.14
[51] transzformáció: 1 / 0 [52] auraészlelés: 6 / 2.21 [53] ékszerészet: 3 / 0.31
[54] kereskedelem: 6 / 4.11 [55] szívósság: 3 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 6 / 0.81
[57] gyógynövények: 5 / 1.33 [58] nyomkeresés: 4 / 0.30 [59] vezetõkészség: 3 / 0.50
[60] pszi támadás: 8 / 3.44 [61] pszi energia: 6 / 0.49 [63] éberség: 2 / 0.63
[64] átokszórás: 5 / 2.72 [65] álcázás: 7 / 0.15 [66] lopakodás: 4 / 0.81
[67] régészet: 7 / 3.46 [68] zene: 8 / 0.90 [69] tanulás: 5 / 3.41
[70] idézés: 2 / 0 [71] javítás: 6 / 1 [72] építés: 2 / 1.66
[73] felderítés: 3 / 0.83        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 (6) / 0.06 [101] szakért.: 7 (8) / 6.46     Végzetpenge

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (4) / 0 [36] csábmosoly: 1 (4) / 0 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.40
[37] egokínzás: 1 (4) / 0.12 [11] elektromos kéz: 6 (9) / 0.08 [48] ellenáll.megtörése: 1 (4) / 0.40
[10] energiatüske: 4 (7) / 0.86 [156] éhínség: 1 (4) / 0 [29] életszívás: 10 (13) / 0.69
[17] gránitbõr: 1 (4) / 0 [13] jégcsóva: 6 (9) / 4.02 [15] jégpajzs: 4 (7) / 0.18
[163] kineport: 1 (4) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 3 (6) / 0.60 [27] kisebb gyógyítás: 7 (10) / 0.08
[146] kontakt.õseiddel: 2 (5) / 0.71 [158] láth. észlelése: 1 (4) / 0.47 [165] manafókuszálás: 3 (6) / 0.18
[162] mágikus csapda: 3 (6) / 0.08 [28] óriáserõ: 1 (4) / 0 [128] pszi csáp: 8 / 0.80
[30] sorvasztás: 2 (5) / 0.44 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.44 [159] szellemidézés: 2 (5) / 1.64
[19] tûzfal: 1 (4) / 0 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.12 [22] villámsújtás: 17 (20) / 3.03

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 22 villá                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] óriás skorpió 50/50 190% 150% 4 / 0.37 harcol
[2] sáskaharcos 42/42 128% 113% 1 / 0.26 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
le 142
kf 10212
p
x 10
x 10
p
2. Makró
p
vd
vd
p
3. Makró
v 154
v 159 4121 3
le 10212
kf 142
t 52 16

HARCI PROGRAMOD
1: villá t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 93.
2: villá t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 92.
5: villá t.var. ha ellenfeled #6. Prioritás: 99.
6: villá t.var. ha ellenfeled #135. Prioritás: 98.
9: sorvasztás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 80.
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30, Prioritás: 96, és ha ellenfeled #30, és a harc 2. körétõl.
7: életszívás t.var. a harc 3. körétõl, Prioritás: 30, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 15.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 10 27; VI erõ:150% ép:35%; PV 3 5 8; PSZ 47 45 66 63 54 48; HE 1; PTA 131 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128; I 40;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 5808 1090 1; A 4612 129 1; A 4612 146 1; A 4612 212 3; A 4612 161 10; A 4612 15 6; A 9973 25826 1; A 9973 33 1; A 9973 23 4;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 10 sebzés: 36-44

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 bronz mellvért (#1047) 1 bõr mellvért (#1046)
* 1 a védekezés vándorcsizmája (#4721) * 1 nagy pajzs (#1062) 1 villámöv (#172)
1 maszk (#1090) 1 utazóköpeny (#1136) 1 ezüst fejpánt (#1107)
1 sisak (#1075) * 1 a sün utazóköpenye (#24986) 1 a szalamandra vassisakja (#25826)
* 1 a mágia díszes fejpántja (#3356) 1 vándorcsizma (#1121) 2 törpe pikkelyvért (#4)
* 1 ében láncing (#134) 1 zöld köntös (#1151) 1 az entek köpenye (#9685)
1 fejpánt (#1105) 1 kék köpeny (#1137) 1 díszes köntös (#1153)
1 a lich kerek pajzsa (#11861) 1 könnyû láncing (#1031) 1 csatos öv (#1166)

Ékszerek, kincsek
1 malachitgyûrû (#1227) 1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 kristályamulett (#130)
1 bronzmedál (#207) 1 fülbevaló (#1255) 1 amulett (#1195)
1 díszes karkötõ (#1242) 1171 arany (#1) 1 szimbólum (#1210)
60 drágakõ (#2) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 háromszögszimbólum (#1212) * 1 a mágus háromszögszimbóluma (#10212) 1 ezüstmedál (#208)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 aranyozott nyaklánc (#1183) * 1 az erõ szimbóluma (#1660)
* 1 kék gömb (#143) 1 a mágia smaragdja (#153)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 3 varázskõ (#210)
1 mandolin (#19) 7 fekete dukát (#218) 1 õskõ (#8)
1 idõkristály (#219)

Fegyverek
1 a gladiátor görbekardja (#6266) 7 kerek kõ (#11) 1 kard (#1315)
1 hosszú lándzsa (#1333) 1 íj (#1270) 5 sziklarepesz (#13)
1 a sólyom görbekardja (#29666) 1 kés (#5) 1 fogazott tõr (#6)
* 1 Végzetpenge (#215) 1 rozsdás kard (#131) 1 a bölcsesség csonttõre (#17951)
1 könnyû íj (#1271) 1 a pontosság könnyû íja (#4421) 1 a ragadozó hosszú lándzsája (#20233)
1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 a tûz gyalogos lándzsája (#22482) 1 ében nyílpuska (#133)
2 harci fejsze (#12) 1 az energia csonttõre (#18851) 1 ében tündekard (#132)

Varázsitalok és füvek
14 mátekel gomba (#21) 21 winropu moha (#22) 3 liánvirág (#24)
7 gyilkos boróka (#27) 8 tejfonál (#28) 1 kihívás itala (#68)
9 mitulen fû (#20) 9 ragálygomba (#26) 2 fehér gyógyital (#50)
4 sötét mák (#23) 2 csótányláb (#25) 4 elonotichlan (#31)
2 óriásnövés itala (#60) 6 hónakkupók (#30) 2 védelem itala (#59)
8 mézfû (#29) 2 bajnokok itala (#62) 2 sárkányvirág (#32)
1 hatalom kék itala (#58) 1 elfu moha (#33)

Egyéb kacatok
10 lemúr hártya (#161) 10 pirgamit (#152) 3 nordkristály (#146)
6 bolhedor szárny (#15) 3 nohnetár gumó (#212) 19 õsi relikvia (#17)
7 mandibula (#157) 4 molitár háj (#165) 4 yeti csont (#160)
2 ekinda haj (#147) 2 húsevõ bibe (#151) 2 elektronit (#141)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FELEJTÉS VARÁZSLAT
A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás: a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket.
Végül még egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t nem lehet kinyerni.
Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik, az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor...



ÚJ SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba két új építhetõ szövetségi épület, ezek:
FÓKUSZGÖMB (#36)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: 100 VP, 100 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9), Nekrofun fókusz (#11), Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A Fókuszgömb egy hatalmas, csillogó gömb, amely a nagyobb barlang közepén foglal helyet. A belsõ fémvázra temérdek simára csiszolt kristályt helyeztek. A Nekrofun fókuszból eredõ energia segítségével mûködik ez a lebegõ, forgó gömb. A Bányagépek használatakor felszabaduló energiát arra használja fel, hogy lekösse a mindenhol meglevõ, kötetlen lélekenergiát, és azt a dolgozó galetki számára hozzáférhetõ formájúra alakítja. Ez játéktechnikailag annyit jelent, hogy minden egyes TVP-ért, amit az építkezésre költesz, kapsz 2% lélekenergiát. Ezt a lélekenergiát különbözõ bónuszok (mint pl. mutáns klán) nem módosítják.
LÉLEKENERGIA GENERÁTOR (#37)
Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 200 arany
Min. építés: 250 TVP
Elõfeltétel: Könyvtár (#18), Fókuszgömb (#36)
Leírás: A Könyvtárban végzett kutatások alapján hozzá lehet kezdeni végre a legendás Lélekenergia Generátor megépítéséhez. A Fókuszgömb köré magas márványoszlopokat építtetek, amit majd befuttattok a lélekenergiát megkötni képes wynulf liánnal. A márványoszlopok között vékony ezüstháló feszül, amelyre a Pszi iskola szakértõi a szerény fizetség fejében asztrális hártyát feszítenek. Ahogy a Fókuszgömb forog, a körülötte vibráló mágikus energiák kisütik a liánban felhalmozott lélekenergiát, és az rárakódik az ezüsthálón feszülõ asztrális hártyára, amelyet aztán a szövetség tagjai egyenlõen megosztva kinyerhetnek. A játék nyelvére lefordítva, körönként +1 KNO-t fogsz kapni, tehát pl. az 5. szinten 7 helyett 8 KNO-ban részesülsz a kör végén.
Figyelem! Ha egy épületbe beleépíted a minimumot, majd az épület ezután épül fel, az épület képessége nem kezd automatikusan mûködni számodra, az építkezés sikerét a program még nem regisztrálja - ilyenkor még 1 TVP-t bele kell építened az épületbe, vagy újabb építésbe kell fognod, jelezve, hogy az elõzõvel elkészültél. Például, beleépítesz 250 TVP-t a lélekenergia generátorba. Társaid felépítik a következõ körben. Amikor legközelebb lépsz, építs bele még legalább 1 TVP-t, vagy kezdd el egy másik épület építését, ha a kör végén már meg akarod kapni a kno-t! Fontos még, hogy ha beleépíted egy épületbe a minimumot, és a szövetségbõl kilépsz, mielõtt az épület elkészülne, az olyan, mintha semmit sem dolgoztál volna.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.