Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csókmágia
Küldd el képeslapként!
"Amikor már minden veszni látszik, erőt kell venni undorodon és a végső megoldáshoz folyamodni..." - intelmek a fiatal Dorka számára a boszorkányiskolában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 01:34:16 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2083-135

Karakterszám: 2083 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 135 Játékhét: 309
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 349
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. okt. 18. 15h:07'
A következõ fordulód táplálható: 2005. okt. 19.

E-mail!

ZHELDOR KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 2. NAP ** Látogatót kapsz, aki Vakmerõ Gottfrid , egy ezüst bõrû fekete hajú férfi. A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a gyõzelem kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, a majom malachit karkötõje, óriás fülbevaló, a törpék könnyû pikkelyvértje, görényfarok, Rogan karkötõje, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, a háború köve, az Örökkévalóság Rubinja, a szellemek könnyû nyílpuskája, a gólem háromszögszimbóluma, a sas csontmaszkja, Enyészmester, aréna cápacsont érme. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Vakmerõ Gottfrid már ott várakozik. Õ nyert!
** 2. NAP ** Pihenésedet megzavarja Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a harcmûvész nagy pajzsa, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tökéletesség hosszú íja, az egyensúly gyûrûje, a gepárd vas lemezpáncélja, a tökéletesség zöld köntöse, a harcmûvész csepp fülbevalója, az elefánt márványgyûrûje, a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, Örökkévalóság Kristálya, a bûz karikaszimbóluma, a természet vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, császári különdíj, spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged. [A barlangod padlójára pottyant a spanyolcsizma de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Növényszedõ expedícióra indultok. A feladat egyszerû: aki elõbb pillant meg egy gyógynövényt, az a nyertes! Hosszasan túráztok, míg végül eredmény születik. A verseny után Bika Ida, a dúvad elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a harcmûvész nagy pajzsa, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tökéletesség hosszú íja, az egyensúly gyûrûje, a gepárd vas lemezpáncélja, a tökéletesség zöld köntöse, a harcmûvész csepp fülbevalója, az elefánt márványgyûrûje, a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, Örökkévalóság Kristálya, a bûz karikaszimbóluma, a természet vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, császári különdíj, spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged. [A barlangod padlójára pottyant a balek zsákja de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Növényszedõ expedícióra indultok. A feladat egyszerû: aki elõbb pillant meg egy gyógynövényt, az a nyertes! Hosszasan túráztok, míg végül eredmény születik. Ezután kénytelen vagy elismerni: Bika Ida, a dúvad messze jobban ért a füvekhez.
** 7. NAP ** Bejön a barlangodba Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. [aura: 1-es jégpajzs.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a harcmûvész nagy pajzsa, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tökéletesség hosszú íja, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje, a gepárd vas lemezpáncélja, a tökéletesség zöld köntöse, a harcmûvész csepp fülbevalója, az elefánt márványgyûrûje, a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, Örökkévalóság Kristálya, a természet vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, császári különdíj, spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek a vándor kereskedõhöz, és végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet tud a száraz gazok közül azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a gyõztes. Ezután kénytelen vagy elismerni: Bika Ida, a dúvad messze jobban ért a füvekhez.
Felépült az óriásnövés terme.
Felépült a középiskola.
** 14. NAP ** Látogatót kapsz, aki Tintilla, a Derûs, egy áfonyaszemû, kedves hölgy, aziránt érdeklõdve, hogy-hogy a hatalmad még nõ. [aura: 1-es méretû 4-es szintû bal csáp.] A Pszionicisták klánjának bölcselkedõ rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, az erõ amulettje, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a méreg kerek pajzsa, a méreg nehéz nyílpuskája, a méreg ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a méreg fogazott kardja, Enyészmester, görényfarok, a bûz bíbor láncinge, kõmûves kalapács, a mentát gyöngye, Leah díszes karkötõje, Pszichoklenész sisakja, a méreg malachit karkötõje, az energia malachitgyûrûje, a bûz fekete csizmája, brutális pókcsatos öv, bronz pszi váll-lap. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Tintilla, a Derûs már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 16. NAP ** Épp hozzád néz be Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. [aura: 8-as láth. észlelése.] A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Éneklõ tunika, a tudás csepp fülbevalója, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom csatos öve, az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója, zafír érdemrend, a tolvaj malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a lich átlátszó köntöse, a sólyom malachit karkötõje, szivárványkristály, a merénylõ vándorcsizmája, a tolvaj csontmaszkja, a sólyom kerek pajzsa, a tudós malachit karkötõje, az enyészet harci nyílpuskája, a tolvaj ezüst nyaklánca, a merénylõ háromszögszimbóluma, császári különdíj, a tudás ónixgyûrûje, az egészség díszes karkötõje. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Rögtön visszavágsz: "Potyogjanak ki a fogaid!" Így szól hozzád: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 17. NAP ** Látogatót kapsz, aki Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése: Éneklõ tunika, a tudás csepp fülbevalója, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom csatos öve, az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója, zafír érdemrend, a tolvaj malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a lich átlátszó köntöse, a sólyom malachit karkötõje, szivárványkristály, a merénylõ vándorcsizmája, a tolvaj csontmaszkja, a sólyom kerek pajzsa, a tudós malachit karkötõje, az enyészet harci nyílpuskája, a tolvaj ezüst nyaklánca, a merénylõ háromszögszimbóluma, császári különdíj, a tudás ónixgyûrûje, az egészség díszes karkötõje. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Nem késel a válasszal: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 21. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. [aura: 4-es gránitbõr.] A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Éneklõ tunika, a tudás csepp fülbevalója, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom csatos öve, az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója, zafír érdemrend, a tolvaj malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a lich átlátszó köntöse, a sólyom malachit karkötõje, szivárványkristály, a merénylõ vándorcsizmája, a tolvaj csontmaszkja, a sólyom kerek pajzsa, a tudós malachit karkötõje, az enyészet harci nyílpuskája, a tolvaj ezüst nyaklánca, a merénylõ háromszögszimbóluma, császári különdíj, a tudás ónixgyûrûje, az egészség díszes karkötõje. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Így válaszolsz: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Így szól hozzád: "Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 28. NAP ** Nem átall háborgatni Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a harcmûvész nagy pajzsa, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tökéletesség hosszú íja, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség zöld köntöse, káoszkígyó vért, a kalmár nyaklánca, a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, Örökkévalóság Kristálya, a bûz karikaszimbóluma, a pók smaragdgyûrûje, a természet vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, császári különdíj. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Növényszedõ expedícióra indultok. A feladat egyszerû: aki elõbb pillant meg egy gyógynövényt, az a nyertes! Hosszasan túráztok, míg végül eredmény születik. Ezután kénytelen vagy elismerni: Bika Ida, a dúvad messze jobban ért a füvekhez.
** 29. NAP ** Bejön a barlangodba Zorthen Nezoferis, egy teljesen csupasz, metálszínû bõrrel és kéken izzó szemmel rendelkezõ férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése: smaragd karkötõ, az egyensúly gyûrûje, Hadúri csizma, szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, ében láncing, görényfarok, a rend köve, ozin fülkarika, szent templomi maszk, az Örökkévalóság Rubinja, orgling fétis, arany orgling fétis, ezüst tanítványköpeny, a pók smaragdgyûrûje, a siker ezüstveretes öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Végül Zorthen Nezoferis megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az elmezúzó. [ld. enc.]
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Don Juan Gomez dela Vega 3 legenda pont árán megvásárolta a halálóriás tiarát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Malacka 3 legenda pont árán megvásárolta a halálóriás pajzsot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kósala 2 legenda pont árán megvásárolta a halálóriás pajzsot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a mesterek tornya.

Kissé már éhezel, ezért csak 77 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29034.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 10179.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*szept. 12.* Brutusz lopni próbált, de felsült vele. *szept. 14.* Shai-Hulud a férgek ura és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *szept. 15.* Bika Ida, a dúvad teljesítette az 5. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 19.* Bika Ida, a dúvad teljesítette a 18. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 20.* Bika Ida, a dúvad teljesítette a 32. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 23.* Black Diamond pszionikus párviadalban legyõzte Delien Vazoot. *szept. 28.* Shai-Hulud a férgek ura mellé szegõdött egy csúf gusztustalanság. *okt. 3.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hooded felett. *okt. 4.* Tintilla, a Derûs teljesítette az 5. küldetést, amit a palotában kapott. *okt. 4.* Tintilla, a Derûs és Hooded pszi párbajt vívtak. Tintilla, a Derûs került ki gyõztesen.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 5.* Kronx és Sziszegõ Szappan pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *szept. 6.* Pindurutalagala csatában legyõzte Dr. Hannibal Lechtert. *szept. 12.* Pindurutalagala és Dr. Hannibal Lechter megküzdöttek egymással, és Pindurutalagala gyõzött. *szept. 19.* Nemesist kis híján megölte egy fiatal xenomorf. *szept. 21.* Fortiant kis híján megölte egy vörös fivér. *szept. 23.* Signy Mallory-t majdnem felfalta egy Mogua, a kõtroll. *szept. 26.* Aranyszemû Reglinde és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *szept. 26.* Clowt legyõzte harcban egy xenomorf gyermek. *szept. 28.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban legyõzte Black Diamondot. *szept. 28.* Leph Arlone a szétszórt és Gargoyles megküzdöttek egymással, és Leph Arlone a szétszórt gyõzött.
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.) Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Leveszed az elfek vándorcsizmáját. Felveszed a spanyolcsizmát.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. 22 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) 27 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 26 ép-t. (-8 vp.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

kf 3312 22406 18388 16166 106 139 bekészíted a 3312. tárgyat
Felveszed a mágia nagy pajzsát. Felveszed a tûz csepp fülbevalóját. Bekészíted a torony harci nyílpuskáját. A csápodba veszed a sas görbekardját. Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

kf 174 bekészíted a 174. tárgyat
Leveszed a bérmágus csatos övét. Felveszed a Xantin ezüstövét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

e 30 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
Fejlõdsz: +1 erõ; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

ep 2 75 5 építed a 2. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával a 2. szövetségi barlang elkészültéhez. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell dolgoznod.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

k 8 kaland elvállalása
(8. kaland:) Miért is ne? Tréfás kalandnak ígérkezik. A Verem egy sötét és meredek falú üreg. A leereszkedéshez két kötélre lesz szükség. De elõször is, felrakod a láthatatlanságot (legalább 4-es szinten kell ismerned.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láthatatlanságot. (-12 vp.)
Eltûnsz, most jönnek a kötelek.
[Tárgyhasználat: 2 kötél]
Összekötöd õket, az egyik végét egy cseppkõhöz rögzíted, a másikat pedig leereszted. Lassan mászni kezdesz lefelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hihetetlenül mély a Verem, egy örökkévalóságig tart a mászás, minden erõtartalékodra szükséged van. De szerencsére a kötél elég hosszú volt, a lábad egyszercsak érinti a földet. A milgandod persze nem mered fényre bûvölni, bízol a hõlátásodban. Egy hatalmas alakot pillantasz meg magad mellett. Még szerencse, hogy láthatatlan vagy. A következõ pillanatban irdatlan pofon zúdul rád. [25 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 28 ép-t. (-8 vp.)
Úgy látszik, a láthatatlanság mégsem segít! Mint ahogy a varázstárgyaid és a bónuszt adó varázslataid sem...
Pánik lesz rajtad úrrá. Ellenfeled egy triklopsz (#187).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-7 vp.) A triklopsz megközelíti a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra a triklopsz felé mozog. A triklopsz és a tûzszalamandra egymással harcolnak. A tûzszalamandra kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) A triklopsz máris elõtted terem! A triklopsz téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bûze fojtogat. (-7 ép.) Regenerálsz (+7 ép) A triklopsz regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. A triklopsz sebzõdik 66 ép-t. (-5 vp.) A triklopsz rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Beléd próbál marni fogával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bûze kellemetlen számodra. (-6 ép.) Regenerálsz (+10 ép) A triklopsz regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) A triklopsz rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Szagától fuldoklasz. (-10 ép.) A triklopsz holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 24/131.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+95%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy drágakõ.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 25 ép-t. (-8 vp.)
Csak egy pillanatyi idõd van, hogy kifújd magad, máris támad a következõ fenevad. Ellenfeled egy csontmester (#186) [aura: 17-es óriáserõ.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) A csontmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! A csontmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A csontmester feléd rohan. A csontmester rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -7 tüskés bõr, -7 vastag bõr.) Rád vág bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Bûze fojtogat. (-18 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A csontmester téged támad. Rád vág jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -7 tüskés bõr, -7 vastag bõr.) Feléd üt bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Szagától fuldoklasz. (-17 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** A csontmester rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -7 tüskés bõr.) Feléd suhint bal karmával. (47 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-17 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A csontmester rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-17 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 6. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. A csontmester 95 sebzést kap. (-5 vp.) A csontmester kileheli lelkét. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 116 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+164%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz harmadik lándzsája és 6 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 26 ép-t. (-8 vp.) Gyógyulsz 29 életpontot. (-8 vp.)
Nem lesz ennek így jó vége! Gyorsan keresgélni kezdesz a földön, a boltos ékszerét kutatva. Dübörgést hallasz magad mögül. Megpördülsz. Ellenfeled egy sziklaóriás sámán (#189) [aura: 17-es gránitbõr.].

*** 1. KÖR *** A sziklaóriás sámán elmormol egy õrjöngés varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a sziklaóriás sámán létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Magadban motyogva, létrehozol egy a forrás érintését. (-7 vp.) Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A sziklaóriás sámán odajön hozzád. A sziklaóriás sámán téged támad. Benyom neked jobb mancsával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Szagától fuldoklasz. (-3 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. A sziklaóriás sámánt védi rezisztanciája. (-5 vp.) A sziklaóriás sámán rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bûze fojtogat. (-3 ép.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** A sziklaóriás sámán ellõ egy azonnali gyógyítás varázslatot. A sziklaóriás sámán visszanyer 4 életpontot. Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A sziklaóriás sámán 67 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. A sziklaóriás sámán 63 sebzést kap. (-5 vp.) A sziklaóriás sámán elmormol egy azonnali gyógyítás varázslatot. A sziklaóriás sámán gyógyul 75 ép-t. Regenerálsz (+7 ép)
*** 6. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégcsóvát. A sziklaóriás sámán ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) A sziklaóriás sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy azonnali gyógyítás! A sziklaóriás sámán gyógyul 48 ép-t.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

v 146 5 8 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

v 146 5 5 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

v 146 5 2 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

ba 174 barátságosság
Barátságosság beállítása: mutáns szójer torzszülöttekre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Útközben észreveszel egy hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a tûz csatos öve.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy csonttõr.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Megállsz egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol, és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos ajtó? (392. kaland, összköltsége 20 TVP.) Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy halál apostola (#173).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-7 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) A halál apostola a tûzszalamandrát rohamozza. A tûzszalamandra elindul a halál apostola felé. A halál apostola és a tûzszalamandra egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A halál apostola és a tûzszalamandra egymással harcolnak. A tûzszalamandra hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Megrohamozod a halál apostolát. A halál apostola rád támad. Beléd próbál marni fogával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lecsap rád jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-2 ép.) Támadod a halál apostolát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (39 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. A halál apostola 69 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A halál apostola halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 53/106.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+80%). Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés:) zöld manaitallal nyersz vissza manát. Kapsz 40 varázspontot.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy pontosság itala. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

hp 3 53 15 375 220 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 220.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

hp 2 10 15 375 210 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellenfeled #375. Prioritás: 210.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

hp 3 17 15 375 200 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

lcs 17 legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. Az LCS parancsot eddig a következõk adták ki: Abdullah (#7934), Thief (#4558), Sleep Dög (#9074), Kósala (#7432), Félénk Mimóza (#7372), Zordon (#9953), Carukia Barnesi (#2809), Irukanji (#6248), Malacka (#4513), Raiden Nagyúr (#6957), Frigg (#7828), Muninn (#9511), Aranyos Ászok (#3039), Zheldor (#2083) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy mandibula. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 14-es méretû 15-ös szintû bal karom.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) A xenomorf csecsemõ megközelíti a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra elindul a xenomorf csecsemõ felé. A xenomorf csecsemõ és a tûzszalamandra egymással harcolnak. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A xenomorf csecsemõ és a tûzszalamandra egymással harcolnak. A tûzszalamandra halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Megindulsz a xenomorf csecsemõ felé. Már ott is vagy! A xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-14%). Feléd döf bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-14%). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-4 ép.) Támadod a xenomorf csecsemõt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (37 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A xenomorf csecsemõ 83 sebzést kap. (-5 vp.) A xenomorf csecsemõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 57/138.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy hatalom kék itala és 51 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen 725 sebzést okoztál, és 272 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 92 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 385 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Zheldor, egy hosszú, fehér hajú, izzó tekintetû, félelmetes megjelenésû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 135. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (11) / 0.32
[2] IQ: 12 (21) / 8.35
[3] ügyesség: 5 (8) / 1.20
[4] egészség: 9 (12) / 1
[5] mágia: 20 (34) / 4.20
[6] gyorsaság: 10 (12) / 1.08
[9] Méret/ép: 150 (155) / 155
Min. méret: 125
Barlangméret: 150
PONTJAID
Varázspont: 376 / 55
Képességpont: 46 / 46%
Hõsi pont: 10 (5)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 49%
Galetki erõ: 697 / 245
Hírnév : 928
Jóllakottság: 100%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 80 (0)
Galetki gyõzelmek: 36 (0)
Torzsz. csaták: 848 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 657 (4)
Leölt torzszülött: 1125 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 22 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (37)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +37% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. 2.) Érj el 20-as régészetet! 3.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 19 (24) / 1.39 [15] regeneráció: 20 / 0 [16] tüskés bõr: 10 (14) / 0
[17] vastag bõr: 10 / 0 [18] tûzimmunitás: 5 (6) / 0 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0
[20] savimmunitás: 5 (6) / 0 [21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 5 (6) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 8 / 0 [24] rezisztencia: 10 (15) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 0.62 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.86 [47] zárnyitás: 8 / 2.89
[48] mászás: 8 / 1.14 [49] rugalmasság: 5 / 0.22 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 2.86
[52] auraészlelés: 6 / 1.18 [53] ékszerészet: 4 / 0.79 [54] kereskedelem: 6 / 1.09
[55] szívósság: 20 / 0.02 [56] varázsitalfõzés: 5 (11) / 4.17 [57] gyógynövények: 8 (15) / 3.78
[58] nyomkeresés: 7 / 1.62 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.90 [62] lopás: 3 / 0.05
[63] éberség: 5 (2) / 0.75 [64] átokszórás: 5 (6) / 4.08 [65] álcázás: 23 / 0.40
[66] lopakodás: 4 / 0.57 [67] régészet: 15 (16) / 2.92 [68] zene: 5 / 0.24
[69] tanulás: 11 / 2.70 [70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 9 / 0.35
[72] építés: 5 (8) / 2.99 [73] felderítés: 3 / 0.37    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 2 (0) / 0.61 [101] szakért.: 5 / 0.09     kõmûves kalapács
bal karom [103] méret: 1 (0) / 0 [104] szakért.: 3 / 0.52     az óriás tõre
jobb csáp [106] méret: 1 (0) / 0 [107] szakért.: 1 / 0.21     a sas görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 8 / 2.40 [147] alkímia: 6 / 2.56 [32] animáció: 1 / 0.08
[42] csendvarázs: 5 / 0.54 [149] dimenziókapu: 8 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 24 / 1.57
[160] esszenciaelnyelés: 13 / 7.14 [29] életszívás: 1 / 0 [172] gázpajzs: 5 / 0.40
[17] gránitbõr: 14 / 5.22 [33] halál csókja: 6 / 2.60 [39] halál szava: 5 / 0.96
[13] jégcsóva: 22 / 1.90 [15] jégpajzs: 5 / 2.04 [163] kineport: 5 / 0.16
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.98 [158] láth. észlelése: 6 / 1.04 [157] láthatatlanság: 4 / 0.24
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [35] mágiatörés: 1 / 0.40 [34] méregfelhõ: 10 / 0.08
[153] nagyobb gyógyítás: 5 / 3.28 [171] savpajzs: 1 / 0 [161] sebezhetetlenség: 1 / 0.08
[159] szellemidézés: 1 / 0.12 [176] szélpajzs: 1 / 0 [16] tûzpajzs: 3 / 0.16
[14] vakító fény: 4 / 1.36 [170] villámpajzs: 3 / 1.20    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (300%): 48 ellená 13 jégcsó 160 esszen              


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] tûzszalamandra 71/0 35% 120% 6 / 1.47 ájult
[2] morfinder telep 1/1 100% 100% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
gy 30 20 10 9 61
pv 2
p
gy 60 20 10 9 50
gy 95 20 10 9
pv 2 1 3 5
2. Makró
pv 2 1
p
pv 2 1 3 5
3. Makró
pv 3 5 8
ism 3
p
pv 2 1 3 5

HARCI PROGRAMOD
1: jégpajzs v.var. ha ellf. 11. képessége 20 v. több. Prioritás: 100.
2: tûzpajzs v.var. ha ellf. 10. képessége 20 v. több. Prioritás: 100.
3: villámpajzs v.var. ha ellf. 13. képessége 20 v. több. Prioritás: 100.
4: gránitbõr v.var. ha ellf. 100. képessége 10 v. több. Prioritás: 155.
17: gránitbõr v.var. ha ellf. 103. képessége 10 v. több. Prioritás: 155.
20: gázpajzs v.var. ha ellf. 14. képessége 25 v. több. Prioritás: 100.
21: savpajzs v.var. ha ellf. 12. képessége 25 v. több. Prioritás: 100.
22: tûzlehelet használata ha ellf. 24. képessége 18 v. több. Prioritás: 50.
23: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 100.
24: tûzlehelet használata ha ellenfeled #92. Prioritás: 90.
25: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. több. Prioritás: 150.
26: ellenáll.megtörése v.var. ha ellf. 4. képessége 2 v. több. Prioritás: 150.
27: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 220.
28: tûzlehelet használata ha ellenfeled #375. Prioritás: 210.
29: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 200.
5: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #86, Prioritás: 72, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
7: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 110, és ha ellenfeled #101.
9: tûzlehelet használata ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, Prioritás: 105, és ha ellenfeled #101.
11: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 50, és ha ellenfeled #150.
13: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 50, és ha ellenfeled #150.
15: halál csókja t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 95, és ha ellenfeled #150.
18: tûzlehelet használata ha ellenfeled #146, Prioritás: 121, és ha egy ellenfél ép-je 20 alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 10 10 153 50 61; VI erõ:175% ép:35%; PV 2 1 3 5; PSZ 56 57 45 46 47 48; BA 154 174; HE 1; I 50 1 10 63;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #3 (4. épület), #8 (1. épület), #27 (9. épület), #32 (7. épület), #365 (132. forduló), #388 (132. forduló), #273 (133. forduló), #392 (135. forduló).

SZÖVETSÉGED: Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3586. karakternél van. Jelenleg a 2. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: halálóriás. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus csatos öve (#17366) 1 a bölcsesség átlátszó köntöse (#17802) 1 a gepárd díszes fejpántja (#15506)
1 a gepárd vassisakja (#15476) 1 a gólem díszes pikkelyvértje (#8217) * 1 a gyorsaság díszes köpenye (#3838)
1 a légzés díszes pikkelyvértje (#27567) * 1 a lich ezüst láncinge (#11833) 1 a lich nagy pajzsa (#11862)
* 1 a mágia nagy pajzsa (#3312) * 1 a mágus szürke maszkja (#10093) 1 a pontosság díszes fejpántja (#4256)
1 a ragadozó lovagi lemezpáncélja (#19902) 1 a sebezhetetlenség vas lemezpáncélja (#19451) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a sólyom díszes köpenye (#29488) 1 a sün halotti maszkja (#24941) 1 a szalamandra bõr mellvértje (#25796)
1 a szívósság csatos öve (#14666) 1 a szívósság díszes köntöse (#14653) 1 a teknõs csatos öve (#25466)
1 a teknõs elit lemezpáncélja (#25303) 1 a teknõs szárnyas sisakja (#25377) 1 a természet díszes pikkelyvértje (#16767)
1 a természet zöld köntöse (#16901) 1 a tökéletesség csatos öve (#21866) 1 a tökéletesség kerek pajzsa (#21761)
1 a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) 1 a tökéletesség szarvas sisakja (#21778) 1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821)
1 a törpék szárnyas sisakja (#6477) 1 a tûz csatos öve (#22316) 1 a villám csontmaszkja (#23592)
1 a yeti könnyû pikkelyvértje (#26216) 1 az elfek csatos öve (#10616) 1 az elfek vándorcsizmája (#10571)
1 az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 1 az entek zöld köntöse (#9701) 1 az enyészet díszes fejpántja (#23156)
1 csontmaszk (#1092) 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
1 Khazidax koponyája (#259) * 1 spanyolcsizma (#201) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bölcsesség bronz amulettje (#17848) 1 a bûz sárgaréz nyaklánca (#29081) 1 a jég ezüst nyaklánca (#22782)
1 a kobra ezüst nyaklánca (#7482) * 1 a sün aranyozott fülbevalója (#25108) 1 a szalamandra karikaszimbóluma (#25961)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) * 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896)
* 1 a tudás zafírja (#150) * 1 a tûz csepp fülbevalója (#22406) 1 a villám márványgyûrûje (#23726)
1 a yeti karikaszimbóluma (#26411) 15885 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az ellenállás csontamulettje (#28647) 1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631) 1 az enyészet kõamulettje (#23246)
1 az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532) 204 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 kék szem szimbólum (#260)
1 kõamulett (#1196) 1 malachit karkötõ (#1241) 1 ónixgyûrû (#1228)
1 óriás fülbevaló (#225) 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138)
* 1 vörös karkötõ (#281) * 1 zsugorító gyûrû (#200)

Felszerelés
1 a balek zsákja (#205) 1 apró ködmön (#518) 1 átokkõ (#203)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 4 fekete dukát (#218)
6 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 második kulcsdarab (#227)
1 õskõ (#8) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a jég csonttõre (#22901) 1 a káosz harmadik lándzsája (#22044) 1 a káosz pulzáló kardja (#22929)
1 a küzdelem hosszú íja (#20622) 1 a légzés csonttõre (#27851) 2 a légzés hosszú íja (#27822)
1 a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 1 a regenerálódás kardja (#24715) * 1 a sas görbekardja (#16166)
* 1 a torony harci nyílpuskája (#18388) 1 a tudós hosszú íja (#11622) 1 a tudós könnyû nyílpuskája (#11636)
* 1 az óriás tõre (#8950) 1 csonttõr (#1301) 1 görbekard (#1316)
* 1 kõmûves kalapács (#250) 1 rubin mágusbot (#261) 4 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 22 csótányláb (#25) 1 egészség itala (#70)
3 elfu moha (#33) 17 elonotichlan (#31) 1 gázlehelet itala (#57)
19 gyilkos boróka (#27) 6 hatalom kék itala (#58) 18 hónakkupók (#30)
5 hõsiesség itala (#52) 1 immunitás itala (#71) 4 kalmárok itala (#66)
3 kincskeresés itala (#64) 2 liánvirág (#24) 25 mátekel gomba (#21)
11 méregellenállás itala (#51) 15 mézfû (#29) 11 mitulen fû (#20)
6 muskil (#37) 6 óriásnövés itala (#60) 1 pontosság itala (#72)
11 ragálygomba (#26) 7 rémcserje (#34) 13 sárkányvirág (#32)
15 sötét mák (#23) 6 szemani gomba (#36) 35 tejfonál (#28)
2 tûzlehelet itala (#53) 25 üvegcse (#14) 12 védelem itala (#59)
2 velparaj (#35) 18 winropu moha (#22) 1 xita uborka (#39)
2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15) 35 ekinda haj (#147)
10 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151) 6 káoszkígyó pikkely (#230)
1 khazdar taréj (#268) 1 lemúr hártya (#161) 7 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 8 molitár háj (#165) 6 nordkristály (#146)
175 õsi relikvia (#17) 1 patkányfog (#270) 18 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 4 smaragd esszencia (#229) 5 szójer csáprágó (#231)
4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az energia sárgaréz nyaklánca #18731 (9), a remete ónix karkötõje #12493 (14), a regenerálódás malachitgyûrûje #24627 (9), a kobra görbekardja #7616 (9), a sün görbekardja #25166 (5), a ragadozó ezüst nyaklánca #20082 (11), a bérmágus sárgaréz nyaklánca #17381 (9), a tökéletesség vas mellvértje #21748 (16), az elefánt keresztszimbóluma #16513 (14), a remete ónixgyûrûje #12478 (14), az elfek ónix karkötõje #10693 (14), a természet hosszú lándzsája #17083 (14), a teknõs ónix karkötõje #25543 (12), az energia díszes köntöse #18703 (14), az ellenállás nagy pajzsa #28512 (9), a természet nehéz nyílpuskája #17037 (12), a sün ónix karkötõje #25093 (12), az elefánt csepp fülbevalója #16556 (8), a tökéletesség díszes karkötõje #21942 (12), a hatalom hosszú lándzsája #7183 (14).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hatalom kék itala (#58), 7 drágakõ (#2), 1 hónakkupók (#30), 5 õsi relikvia (#17), 1 mandibula (#157), 1 mitulen fû (#20), 1 a káosz harmadik lándzsája (#22044), 1 a tûz csatos öve (#22316), 1 csonttõr (#1301), 1 pontosság itala (#72).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 122 arany (#1), 2 kötél (#128), 1 zöld manaital (#63), 1 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ELMEZÚZÓ (166. PSZIONIKUS LÉNY)
Ez a hatalmas, medúzaszerû teremtmény halálos és veszedelmes. Bár csak nagyon közelrõl képes a többi asztrális lényt érzékelni, de ha ez megtörténik, akkor irtózatos erejû pszionikus támadásával szétzúzza egy pillanat alatt annak elméjét. Legjobb, ha kiismered a taktikáját, és úgy készülsz fel ellene.



PONTOSSÁG ITALA (72. TÁRGY)
Ez a barna, kissé büdös fõzet csak a leghóbortosabb galetkik számára rendelkezik használható potenciállal. Elfogyasztásával ugyanis lõfegyver szakértelmedet növelheted meg kör végéig tízzel, no de melyik az az õrült galetki, aki nem a közelharcot kedveli inkább? Az ital elfogyasztása 3 TVP-t igényel, több ital hatása nem adódik össze.



XENOMORF CSECSEMÕ (419. LÉNY)
A xenomporhpok kikelésük után félelmetes sebességgel fejlõdnek, és csakis szigorúan koruk alapján lehet õket "csecsemõknek" hívni. Életképességük alapján ugyanis bármely faj kifejlett példányával felveszik a versenyt. A csecsemõk hamarosan túlvannak már elsõ zsákmányaikon - bármely szinten keltek is, tetszõleges torzszülöttet képesek elejteni, hiszen minden végtagjuk, foguk halálos fegyver, és kevés eszköz van, ami testükben képes komoly kárt ejteni.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.