Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír entitás
Küldd el képeslapként!
"Az asztrális tér rejtélyes utazói, brilliáns kék színnel ragyogó manifesztációk." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 04:22:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2074-106

Karakterszám: 2074 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 106 Játékhét: 211
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 145
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 21. 9h:57'
A következõ fordulód táplálható: 2005. nov. 22.

E-mail!

CSUHI, A MÁGUS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
Felépült az építõgép.
** 18. NAP ** Meglátogat egy galetki: Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának pacifista rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, a gepárd bõr mellvértje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok, és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok, a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok, következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele több csapdába? Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
Felépült a rezervátum.
Dart Mahul kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mendax Mystagogus 2 legenda pont árán megvásárolta az Ödlerk nyakörvet a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Azirafael 2 legenda pont árán megvásárolta az Ödlerkbél íjat a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
ÿMilgandoltás elõtt valamivel hegymélyi kürtök hangja szólítja egybe a szint lakóit. A helytartó áll ki palotája erkélyére és dörgõ hangon kihirdeti:
- Amilyen mély szomorúság lakozott szívünkben néhány napja, oly nagy a vígasság ismét köztünk! A népünket oly szomorúan megosztó klánháborúk után az orgling veszedelem ismét eggyé kovácsolt bennünket. Minden galetki szintjétõl és klánjától függetlenül elismerést érdemel, mert feladatát elvégezte, a harcát megvívta a maga módján. Az orglingok szétszéledtek és csak egy-két elszórt esetben találkoztak vadászaink elvarázsolt orglingokkal. A császár elismerését fejezi ki mindenkinek, és hatalmas lakomát rendez a gyõzelem megünneplésére. Telezabáljátok magatokat a sok finomsággal, és közben örömmel szívjátok magatokba a felszabaduló lélekenergiát.
(+10 KNO.) Csak azt sajnálod, hogy az orgling varázsitalokat és orglinggyökereket be kellett szolgáltatnod, nem tarthattad meg õket.
A hatalmas lakoma közepette a császári biztos nyilvánosan felsorolja azon galetkik neveit, akik a legtöbb orglinggal végeztek a lázadás ideje alatt.
Szinteden a legügyesebb, a legtöbb mocskos orglingot kiirtó galetki Thor a Káosz Papja volt, aki 89 orglinggal végzett! A fekete köpenybe burkolt zömök, de feltünõen izmos galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami Sakál kõamulettje, egy õskõ és az orgling lázadás emlékérme. A második legtöbb orglingot leölõ galetki ezen a szinten Leph Arlone a szétszórt volt, aki 64 orglinggal végzett! A földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami a kobra bronz amulettje és az orgling lázadás emlékérme. Aki pedig harmadikként került ki az orglingok pusztításából, az Rémálom volt, aki 34 orglinggal végzett! A rosszarcú, torztestû, kialvatlan szemû, mogorva galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami a sebesség átlátszó köntöse és az orgling lázadás emlékérme. ÿ ** 50. NAP ** Pihenésedet megzavarja Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának pacifista rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a ragadozó bíbor láncinge, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
** 65. NAP ** Felkeresi barlangodat Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának pacifista rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a ragadozó bíbor láncinge, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek, kire került több zúzódás és púp. Nyilvánvaló: Bika Ida, a dúvad a vesztes.
** 72. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. [aura: transzformáció: 4.] A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a ragadozó bíbor láncinge, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok, és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok, a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok, következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele több csapdába? Nyilvánvaló: Bika Ida, a dúvad a vesztes.
Felépült az õsök oltára.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alveris de Aurora 1 legenda pont árán megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
** 95. NAP ** Látogatót kapsz, aki Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a ragadozó bíbor láncinge, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
*** 7.5. *** Oriznya Triznyák (#3882) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 99. NAP ** Meglátogat egy galetki: Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. [aura: erõ: 9.] A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a ragadozó bíbor láncinge, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
Felépült a hûtõkamra.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mordonc 1 legenda pont árán megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
Felépült a munkagép.
Felépült a lõtér.
Felépült a kert.
Felépült a futószalag.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alfred 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Handur 2 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lamarth 2 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a szónoki emelvény.
Elhagyod a boltot. *** 10.11. *** Leon (#2667) kilépett a szövetségbõl.
*** 10.11. *** Torz Talbot (#5362) kilépett a szövetségbõl.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fehér Chelestra 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Woland, a Felfedezõ 2 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Helior 2 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fortian 2 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Flen Eligor 1 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
Felépült a szerszámraktár.
** 248. NAP ** Épp hozzád néz be Delien Vazoo, egy magas, sejtelmes tekintetû, aszott arcú, csuklyás férfi. [aura: rezisztencia: 2.] A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a kalmár nyaklánca, fülbevaló, parittya, khaldoran öv, Trollagyar, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a hatalom köntöse, ében láncing, szerencsekõ, ónix karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja, ozin fülkarika. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Delien Vazoo Agyvihar -22 PE (-11)49 (-2)83 Csuhi, a Mágus Tudati méreg +2 méreg (-6)39 (-22)18
2. Delien Vazoo Agyvihar -22 PE (-11)38 (-2)81 Csuhi, a Mágus Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)24 (-18)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-24 életpont.)
Dart Mahul kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tüskés Klezmó 2 legenda pont árán megvásárolta a vhrathag gömböt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a szintfejlesztés.
Felépült az edzõterem.
*** 2.14. *** Adam, az Õrült Félisten (#8927) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
Felépült a kiképzõközpont.
Felépült a vadászház.
** 408. NAP ** Meglátogat egy galetki: Amadeus, egy a torszülöttek vadászatára specializálódott, magabiztos férfi. [aura: erõ: 9.] A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: a mágia könnyû nyílpuskája, a káosz harmadik amulettje, a tudás zafírja, a hatalom hosszúkardja, üvegszimbólum, a mágus fekete csizmája, az elfek malachit karkötõje, a bérmágus zöld köntöse, a mágia nyaklánca. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Ezt kiáltod vissza: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Ezt kiáltod vissza: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Nem késel a válasszal: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Amadeus szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Amadeus dühös pillantást vet rád. (+7% lélekenergia.)
*** 5.12. *** Amadeus (#9684) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
*** 5.25. *** Amadeus (#9684) kilépett a szövetségbõl.
*** 6.1. *** Mancs (#6124) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 6.6. *** Dög (#2293) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült a szintfejlesztés.
** 456. NAP ** Bezörget hozzád Neuron Skizo, egy méregzöld szemû, villámló tekintetû, süni hajú, eszméletlenül gyors férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szerencsekõ, kristályamulett, a kalmár nyaklánca, a kobra csatos öve, vándorcsizma, a regenerálódás márványgyûrûje, zsugorító gyûrû, ozin fülkarika, a gólem átlátszó köntöse, a mágia bíbor láncinge, a szívósság kerek pajzsa. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Ezt kiáltod vissza: "Hogy a ménkû csapna beléd!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
*** 6.30. *** Xirqzywrrixyt (#3516) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült a dicsõségfal.
Felépült a szintfejlesztés.
Felépült az ispotály.
Felépült a szolgaképzõ.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Csillag 2 legenda pont árán megvásárolta a Mofisztor kövét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ravandel 1 legenda pont árán megvásárolta a Mofisztor kövét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
Dart Mahul kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** 9.5. *** Ravandel (#3634) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.6. *** Doris Kel Dor (#4432) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
Hazamész a boltból. *** 9.6. *** Rebecca (#6307) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
*** 9.7. *** Büdös Vörös (#2454) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.12. *** Azirafael (#2072) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.13. *** Tüskés Klezmó (#8425) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.13. *** Csillag (#5728) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.16. *** Viora (#7618) kilépett a szövetségbõl.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Cenzúrázott Lajos 2 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Boszorkány Nikki 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fortian 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** 9.23. *** Fortian (#3253) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.26. *** Alveris de Aurora (#2988) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.26. *** Botrány Rules (#2786) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.26. *** Cenzúrázott Lajos (#6480) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.26. *** Tífusz Lukrécia (#6355) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.28. *** Handur (#7500) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.30. *** Oriznya Triznyák (#3882) kilépett a szövetségbõl.
*** 10.3. *** Boszorkány Nikki (#3849) kilépett a szövetségbõl.
*** 10.5. *** Fürge Gekkoth (#8106) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 10.13. *** Gal Etkins (#7284) kilépett a szövetségbõl.
*** 10.17. *** Lamarth (#9378) kilépett a szövetségbõl.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29698.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 4.* Leph Arlone a szétszórt és Leslie megküzdöttek egymással, és Leph Arlone a szétszórt gyõzött. *ápr. 8.* Muninn mellé szegõdött egy nedonkutya. *jún. 7.* Kósala gyõzelmet aratott Cicababa felett. *szept. 13.* Black Diamond és Kincsvadász pszi párbajt vívtak. Black Diamond került ki gyõztesen. *szept. 27.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet. *okt. 18.* Gyudron pszionikus párviadalban legyõzte Black Diamondot. *okt. 22.* Elkh Alhan Dozo pszionikus párviadalban legyõzte Böfikét. *nov. 2.* Elkh Alhan Dozo és Viharfelhõ pszi párbajt vívtak. Elkh Alhan Dozo került ki gyõztesen. *nov. 2.* Jelena pszionikus párviadalban legyõzte Viharfelhõt. *nov. 5.* Black Diamond pszionikus párviadalban legyõzte Tintilla, a Derûst.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*feb. 26.* Akadil Tel Katort majdnem felfalta egy krakolich. *ápr. 5.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Pepét. *ápr. 27.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte Balszerencsét. *jún. 2.* Baltazárt legyõzte harcban egy zoriád. *júl. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett. *aug. 23.* Fortian gyõzelmet aratott Braveheart Patriot felett. *szept. 23.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte Balszerencsét. *okt. 11.* Pokoli Maximiliánt kis híján megölte egy sziklaóriás sámán. *nov. 2.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott FloMo Belaxus felett. *dec. 3.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

hp 3 17 17 327 120 10 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 10 v. több. Prioritás: 120.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

hf 12 1 3 1 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 10 v. több, Prioritás: 120, és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 3. köréig.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

gy 70 0 10 50 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

h 8 65 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 24. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

ep 14 75 6 építed a 14. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod az istálló felhúzását. A vízzel hajtott építõgép nyújt segítséget a munkádban. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+90%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni. (369. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Észreveszel 1 rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. [ld. enc.] Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) [aura: 8-as elektromos fal.] és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektromancer elmond egy elektromos fal varázslatot. Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az elektraton 21 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. 25 életpontnyit sebzõdsz. Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az elektromancer 21 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 21 ép-t. (-5 vp.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elektromancer elmormol egy villámsújtást. 29 ép-t sebzõdtél. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az elektromancer 21 ép-t sebzõdik. 21 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Rezisztálod a varázslatot. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az elektromancer sebzõdik 21 ép-t. 6 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektromancer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+156%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy elektronit.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Ahogy belépsz a terembe, rögtön érzed a mágia tömény jelenlétét. A terem egy sarkában valami döbbenetes dolgot pillantasz meg. Apró, zselészerû, lüktetõ golyók tömege egy széles és vastag függönyt alkot, amely a magasból lóg alá. A furcsa képzõdmény tetején pedig valami mozgást látsz! A dolog veszélyesnek látszik, de rögtön életre kel benned a felfedezõ. Vajon mi lehet odafent? Érdemes lenne valamikor megvizsgálni. (457. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt winropu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) [aura: 5-ös méretû 14-es szintû jobb karom.] és egy vérfarkas (#94) [aura: vastag bõr: 6.].

*** 1. KÖR *** A gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy átkot. Rezisztálod a varázslatot. Elmormolsz egy elektromos fal varázslatot. (-12 vp.) A vérfarkas máris elõtted terem! A vérfarkas 42 sebzést kap az elektromos faltól. A vérfarkas rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Regenerálsz (+3 ép) A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gonosz banya elmormol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A vérfarkas 21 sebzést kap. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A vérfarkas kileheli lelkét. Méreg marja tested. 10 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A gonosz banya 21 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 7 életpontot. (-5 vp.) Méreg marja tested. 20 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A gonosz banya ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) Mérgezõdsz. 20 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A gonosz banya sebzõdik 21 ép-t. 21 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Magában motyogva, a gonosz banya létrehoz egy mérges csípést. A varázslat nem hatott rád. Méreg! 20 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+24 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Nocsak, mit találtál! 1 velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy elektromos fal varázslatot. (-12 vp.) Az óriáspók feléd rohan. Az óriáspók 42 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. Az óriáspók rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-1 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az óriáspók 21 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) Az óriáspók holtan terül el.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

h 8 65 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

olb 5 7 olimpiára való jelentkezés
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet az 5. kategóriában. Kifizeted a nevezési díjat, ami 50 arany. A pszi kategóriában is nevezel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

pv 3 4 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nocsak, mit találtál! 1 mátekel gomba ! Óvatosan begyûjtöd. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Alexander Buratov, egy az Ural hegységbõl áttelepólt uránbányász férfi. [aura: vastag bõr: 8.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Viselt tárgyai: zsugorító gyûrû, az egyensúly gyûrûje, a bûz malachit karkötõje, ozin fülkarika, a szakács üstje, az ügyesség malachit karkötõje, Rogan karkötõje, a kobra csatos öve, az entek díszes pikkelyvértje, a majom vándorcsizmája, a harcos márványgyûrûje, a lich díszes fejpántja, a regenerálódás háromszögszimbóluma, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Alexander Buratov csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

v 146 5 11 2 11 146. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

v 146 5 8 2 8 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

v 146 2 5 5 5 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

v 146 8 5 11 5 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

v 146 14 5 17 5 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

v 146 2 2 5 2 146. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd. Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2005. nov. 21. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. nov. 28-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgák nélkül indulsz! [ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 280 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 172 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 436 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csuhi, a Mágus, egy a mágusok emblémáját mutató sötét köpenyes, kiszámíthatatlan, veszélyes férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 106. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (9) / 4.88
[2] IQ: 13 / 1.71
[3] ügyesség: 4 / 1.60
[4] egészség: 8 (10) / 4.35
[5] mágia: 23 (24) / 5.05
[6] gyorsaság: 5 (2) / 4.17
[9] Méret/ép: 72 (75) / 75
Min. méret: 83
Barlangméret: 74
PONTJAID
Varázspont: 266 / 8
Képességpont: 31 / 48%
Hõsi pont: 119 (10)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 512 / 126
Hírnév : 1591
Jóllakottság: 157%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 29 (0)
Galetki gyõzelmek: 9 (0)
Torzsz. csaták: 605 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 505 (2)
Leölt torzszülött: 1193 (4)
Pszi csaták: 127 (1)
Pszi gyõzelmek: 66 (0)
Ájulások száma: 33 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal! 2.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 6] 3.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 2 / 1.86 [15] regeneráció: 1 (7) / 0 [16] tüskés bõr: 8 (14) / 0
[17] vastag bõr: 4 / 0 [18] tûzimmunitás: 5 (6) / 0 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0
[20] savimmunitás: 1 (2) / 0.20 [24] rezisztencia: 7 / 0.28 [25] bûz: 5 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0 [46] csapdaészlelés: 10 / 2.21 [47] zárnyitás: 9 / 1.78
[48] mászás: 9 / 1 [49] rugalmasság: 5 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.12
[51] transzformáció: 9 / 0.40 [52] auraészlelés: 9 (12) / 1.35 [53] ékszerészet: 5 / 0.15
[54] kereskedelem: 6 (9) / 0.72 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.91
[57] gyógynövények: 25 / 8.99 [58] nyomkeresés: 18 (20) / 2.31 [59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.75
[60] pszi támadás: 9 / 3.50 [61] pszi energia: 8 / 4.60 [62] lopás: 9 / 0
[64] átokszórás: 5 (7) / 1.51 [65] álcázás: 25 / 0.15 [66] lopakodás: 5 / 0.36
[68] zene: 5 / 0.30 [72] építés: 25 (26) / 10.41 [73] felderítés: 14 / 2.88

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 (5) / 0 [101] szakért.: 7 (8) / 1.40     rövid tõr
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.71     a sün görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (4) / 0.08 [36] csábmosoly: 1 (4) / 0 [149] dimenziókapu: 4 (7) / 0.78
[143] elektromos fal: 11 (14) / 2.16 [11] elektromos kéz: 2 (5) / 0.44 [48] ellenáll.megtörése: 1 (4) / 0
[10] energiatüske: 4 (7) / 1.98 [29] életszívás: 14 (17) / 7.57 [152] felejtés: 2 (5) / 0.48
[17] gránitbõr: 2 (5) / 1.24 [13] jégcsóva: 2 (5) / 0.36 [15] jégpajzs: 2 (5) / 0.84
[163] kineport: 1 (4) / 0.32 [154] kisebb erõpajzs: 2 (5) / 1.72 [27] kisebb gyógyítás: 7 (10) / 0
[146] kontakt.õseiddel: 11 (14) / 1.80 [158] láth. észlelése: 1 (4) / 0 [157] láthatatlanság: 3 (6) / 0
[165] manafókuszálás: 1 (4) / 0.18 [28] óriáserõ: 1 (4) / 0 [128] pszi csáp: 8 / 0.58
[30] sorvasztás: 2 (5) / 0.68 [131] sz.áll.roncsolása: 3 / 1.64 [159] szellemidézés: 3 (6) / 2.68
[132] tudati méreg: 2 / 0.18 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.06 [170] villámpajzs: 1 (4) / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Hegyhengergetõ, a húsevõ növény 52/52 16% 170% 4 / 0.14 nem harcol
[2] Korong, a fekete hólyag 46/46 62% 170% 3 / 0.86 nem harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 6 3 4 5 7 8
gy
v 157
p
2. Makró
le
k 19
kf
h 8 57
kf 441 153
z 19 10
3. Makró
pv 7
pta 131 131 131
p 5517
pv 3 5 4 2 1 7
p 5517
pta 132 131 131 131 131 131
4. Makró
v 146 17 11 17 8
v 146 14 11 14 8
v 146 11 11 11 8
v 146 8 11 8 8
v 146 5 11 5 8
v 146 2 11 2 8
5. Makró
v 146 17 5 17 2
v 146 14 5 14 2
v 146 11 5 11 2
v 146 8 5 8 2
v 146 5 5 5 2
v 146 2 5 2 2

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos fal t.var. ha ellenfeled #23. Prioritás: 110.
2: életszívás t.var. ha ellf. képessége: meglepetés (230) Prioritás: 100.
3: elektromos fal t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 95.
4: életszívás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 90.
7: életszívás t.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 105.
8: életszívás t.var. ha ellenfeled #34. Prioritás: 115.
5: energiatüske t.var. ha ellf. 24. képessége 3 v. kevesebb, Prioritás: 120, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van, és ha ép-d 50% fölött van.
9: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 10 v. több, Prioritás: 120, és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 3. köréig.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 10 50; VI erõ:300% ép:10%; PV 3 4 5 8; PSZ 57 48 47 46 58 66; BA 15002 15021 15038 15040 15013 83 92 77 95 101; L 20 50 53 58 62 59; HE 3; PTA 132 131 131 131 131; PTB 131 131 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7796 17771 1; VG 7796 10226 1; VG 5517 192 1; VG 5971 34 2;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 11.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #8 (4. épület), #10 (8. épület), #12 (7. épület), #16 (3. épület), #17 (9. épület), #254 (103. forduló), #326 (103. forduló), #359 (105. forduló), #332 (104. forduló), #369 (106. forduló), #457 (106. forduló).

SZÖVETSÉGED: Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5112. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Lord Akryl. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség vándorcsizmája (#17771) 1 a bûz utazóköpenye (#29036) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a harcmûvész vassisakja (#13676) 1 a merénylõ könnyû láncinge (#10931) 1 a merénylõ vaspajzsa (#10963)
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a sebesség lovagi lemezpáncélja (#13152) 1 a sebezhetetlenség köpenye (#19585)
* 1 a sün utazóköpenye (#24986) * 1 a sün vas lemezpáncélja (#24851) 1 a sün vassisakja (#24926)
1 a szívósság vassisakja (#14576) 1 a Tél ezüstlánca (#170) * 1 a törpék csatos öve (#6566)
1 díszes fejék (#135) 1 kék köpeny (#1137) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 2 maszk (#1090) 1 suhanó csizma (#195)
1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna kõ érme (#441) 1 a bérmágus sárgaréz nyaklánca (#17381) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a mágia smaragdja (#153) 1 a mágus márványgyûrûje (#10226) * 1 a regenerálódás ónixgyûrûje (#24628)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a törpék csepp fülbevalója (#6656) 1 a tudás gyûrûje (#2125)
513 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282)
* 1 bronzmedál (#207) 2 csepp fülbevaló (#1256) 1 díszes karkötõ (#1242)
119 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208) 1 kék gömb (#143)
1 kristályamulett (#130) 1 malachitgyûrû (#1227) 1 márványgyûrû (#1226)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 6 fekete dukát (#218)
1 idõkristály (#219) 1 lelakatolt ládikó (#310) 3 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a méreg csonttõre (#24251) * 1 a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686) * 1 a sün görbekardja (#25166)
1 a tudós könnyû íja (#11621) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 hosszúkard (#1317)
1 nyílpuska (#1285) * 1 rövid tõr (#1302) 2 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 15 csótányláb (#25) 12 elfu moha (#33)
10 elonotichlan (#31) 6 gyilkos boróka (#27) 3 hatalom kék itala (#58)
8 hónakkupók (#30) 1 jéglehelet itala (#54) 6 liánvirág (#24)
7 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 14 mézfû (#29)
4 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 16 ragálygomba (#26)
1 rémcserje (#34) 10 sárkányvirág (#32) 17 sötét mák (#23)
10 tejfonál (#28) 47 üvegcse (#14) 5 védelem itala (#59)
2 velparaj (#35) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 asztrálesszencia (#154) 9 bolhedor szárny (#15) 16 ekinda haj (#147)
5 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151) 17 mandibula (#157)
4 molad púp (#16) 4 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 1 õsi relikvia (#17) 8 pirgamit (#152)
3 xenópete (#278) 12 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): barbár lándzsa #1331 (2), a küzdelem sárgaréz nyaklánca #20531 (9), az erõ vas lemezpáncélja #1451 (10), a sebesség márványgyûrûje #13376 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 1 aranydukát (#437), 1 elektronit (#141), 1 rémcserje (#34), 1 velparaj (#35), 1 winropu moha (#22).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 50 arany (#1), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ARANYDUKÁT (437. TÁRGY)
Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az "aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges - nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.



RÉMCSERJE (34. TÁRGY)
Nevét onnan kapta, hogy amikor az elsõ, fáklyával kutató galetki felfedezõk rábukkantak, akkor a rémcserje árnyéka óriási rémre emlékeztetett, és a kutatók el is futottak. Késõbb ez a giz-gazos, nagyon száraz helyeken is megélõ tüskés növény megõrizte ezt a nevet. Bár a boszorkánymesterek potens növénynek tartják, sajnos nemigen találkozhatsz vele az alsóbb szinteken. [Szükséges varázsital fõzés szint: 7.]



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. nov. 26. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában szolgáid nem vehetnek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 12:1870, 13:2100, 14: 2330. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.