Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 09:00:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2073-52

Karakterszám: 2073 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 52 Játékhét: 67
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 36
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. júl. 6. 9h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2005. júl. 7.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

HARRY, A PORTER KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27125.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 4.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *júl. 5.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *júl. 5.* Lord Khalel mellé szegõdött egy lávaelementál. *júl. 5.* Lord Khalelt majdnem felfalta egy nedonkopó. *júl. 5.* Lord Khalel elsõként ért el 24-es tanulás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *júl. 5.* Stanislavát kis híján megölte egy kifejlett xenomorph. *júl. 5.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban legyõzte Dirtent. *júl. 6.* Avvocato Terrasini és Aranyos Ászok megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *júl. 6.* Fortian gyõzelmet aratott Moha felett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

var 13 10 13. varázslatra 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot jégcsóva varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 11. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

h 8 1013 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

hp 4 13 13 0 250 harci program
A következõ sor került a harci programodba: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

h 52 52. tárgy használata
Felhajtasz 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

m 5 2 3344 3232 3333 3333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,2) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 5,3) Dél felé mész az útvesztõben. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Tudjuk, hogy egy ízben 3 nohnetár bõr és 8 csontkard 512 aranyért, míg egy másik alkalommal 2 nohnetár bõr és 6 csontkard 374 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy nohnetár bõr?
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 3,2) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Kár, hogy már kisütötted a mágiát.
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,2) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,2) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

k 495 kaland elvállalása
Elhagyod a Csarnokot. (495. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 6 drágakõ és egy óriásnövés itala. [ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]

m 3 8 2231 1111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,8) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 4,8) Kelet felé mész. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát.
(M 5,8) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,9) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (+1 képességpont.)
(M 5,8) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 5,7) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megközelíted a koreni sünt. A koreni sünt próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Mérged gyengíti ellenfeled. A koreni sün megtántorodik. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A kyeni vadász rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod a kyeni vadászt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. A kyeni vadász megtántorodik. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A kyeni vadász rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) A kyeni vadász halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%).
(M 5,6) Tovább északra! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ. (15 ép-t sebzett.) Az élõ cseppkõ irányába mozogsz. Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. Az élõ cseppkõ megtántorodik. Rávágsz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged támad. Az élõ cseppkõ mérgezõ gázt fúj rád. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod az élõ cseppkövet. Felé döfsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az élõ cseppkõ megtántorodik. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Összegyûjtöd a "kincset": egy sziklarepesz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+24 életpont.)
(M 5,5) A következõ terem északra van, így arra mész. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

x 30 exkaváció, ásatás
Visszatérsz szállásodra. Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! És nicsak, végre találtál valamit: egy csizma.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

ee 22 23 24 25 26 27 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs nálad 24. tárgy. Sajnálom, de nincs nálad 25. tárgy. Sajnálom, de nincs nálad 26. tárgy. Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 74 ap, mitulen fû (#20) 37 ap, winropu moha (#22) 37 ap, sötét mák (#23) 37 ap, csótányláb (#25) 37 ap, ragálygomba (#26) 37 ap, gyilkos boróka (#27) 37 ap, tejfonál (#28) 37 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 55 ap, húsevõ bibe (#151) 18 ap, pirgamit (#152) 14 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 20 ap, Xantin bõröve (#169) 74 ap, villámöv (#172) 74 ap, pókcsatos öv (#173) 74 ap, nohnetár gumó (#212) 18 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, pikkelyvért (#1015) 37 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, ezüst láncing (#1033) 297 ap, mellvért (#1045) 64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, vívótõr (#1303) 142 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, a törpék barbár lándzsája (#6731) 281 ap, a merénylõ lándzsája (#11230) 111 ap, a sebesség lemezpáncélja (#13150) 185 ap, a tûz öve (#22315) 51 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 162 ap, a sav öve (#26815) 51 ap, a sav hosszúkardja (#26967) 295 ap, az elektromosság hosszúkardja (#27417) 295 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 295 ap, a légzés láncinge (#27580) 120 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 146 ap, a légzés karkötõje (#27790) 55 ap, a légzés nyílpuskája (#27835) 83 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 162 ap, az ellenállás nyílpuskája (#28735) 83 ap. Eladsz 5 winropu mohát 25 aranyért. Eladsz 1 sötét mákot 5 aranyért. Eladsz 1 gyilkos borókát 5 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Visszamész a barlangodba. Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Irány befelé!
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Atahán, egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék galetki férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az elefánt halotti maszkja, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, bronz lárvaköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, szivárvány karkötõ, törpe pikkelyvért, suhanó csizma, khaldoran öv, parittya, az enyészet malachit karkötõje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 21 aranyat anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Nocsak, mit találtál! Lehajolva, elkerülöd a csapdát.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, vándorcsizma, a kalmár nyaklánca, kék gömb, szivárvány karkötõ, a ragadozó díszes fejpántja, a sas kerek pajzsa, az angyalok pikkelyvértje, díszes villámöv, a gepárd zöld köntöse, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a szalamandra tõre, a harcmûvész márványgyûrûje. Elpakolsz 39 aranyat, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Semmi veszély! Belépsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Enequil Toradon, egy vörös szemû, másokban félelmet gerjesztõ férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, kristályamulett, a tökéletesség fekete csizmája, Örökkévalóság Gyémántja, a villám maszkja, csepp fülbevaló, az erõ amulettje, szivárvány karkötõ, a gólem csepp fülbevalója, díszes villámöv, Rogan karkötõje, a káosz helytartójának pajzsa, a gepárd köpenye. Elpakolsz 37 aranyat, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+7% jóllakottság.)
Fejlõdsz: +1 lopás; [5 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (269. kaland, összköltsége 15 TVP.) Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Semmi! Átléped a küszöböt. Bumm! Mégiscsak volt csapda! Üvöltesz a fájdalomtól (-19 ép). Na, ennyit a titkos belopódzásról.
Odabent fogad Luyendyk, egy férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. A következõket látod nála: Örökkévalóság Gyémántja, az Érzés Gyûrûje, a teknõs vándorcsizmája, ezüst fülbevaló, csontmaszk, az egyensúly gyûrûje. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Luyendyk feléd rohan. Megközelíted Luyendyket. Luyendyk téged támad. Luyendyk villámokat köp feléd. (12 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-7 ép.) Luyendyket próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Luyendyk megtántorodik. Felé ütsz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) Luyendyk regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégcsóvát. Luyendyk sebzõdik 41 ép-t. (-4 vp.) Luyendyk rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (11 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-8 ép.) Regenerálsz (+4 ép) Luyendyk regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. Luyendyk megúszta! (-4 vp.) Luyendyk téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (15 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-8 ép.) Regenerálsz (+4 ép) Luyendyk regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. Luyendyk sebzõdik 40 ép-t. (-4 vp.) Luyendyk összerogy. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+55 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. A kutatásod eredménytelen. Belépsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, A Káosz urának ijásza, egy galetki -mondja megvetöen- fuss a káosz hatalma egyre nõ. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, a teknõs görbekardja, hosszú íj, bronzmedál, pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a harcos sárgaréz nyaklánca, a teknõs utazóköpenye, az elfek halotti maszkja. Elteszel 36 aranyat, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

pv 2 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** A kõzúzó feléd rohan. A kõzúzó irányába mozogsz. A kõzúzó rád veti magát. Odacsap neked nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A kõzúzót próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (13 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. A kõzúzó rezisztálja. (-4 vp.) A kõzúzó téged támad. Tekergetve suhint nyelvével. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. A kõzúzó ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.) A kõzúzó rád támad. Odacsap neked nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Az agglomerátor irányába mozogsz. Az agglomerátor máris elõtted terem! Megtámadod az agglomerátort. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az agglomerátor megtántorodik. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Ez mellément. Megpróbál megmarni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbál megmarni fogával. Elhibázta. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az agglomerátor rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Elkerülted. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Acsarogva harapni próbál fogával. Ez mellément. Megtámadod az agglomerátort. Lecsapsz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az agglomerátor megtántorodik. Elõre szúrsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Viszed, ami mozdítható: 21 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a molitár felé. Már ott is vagy! A molitár feléd mozog. Megtámadod a molitárt. Mérgezõ gázt fújsz. (13 ép-t sebeztél). A molitár rád támad. Elõrerúg jobb lábával. Ez mellément. Elõrerúg bal lábával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (11 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lendít egy nagyot bal lábával. Elhibázta. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a molitárt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Hasba próbál rúgni jobb lábával. Hátraugrasz a támadás elõl. Megereszt egy jól irányzott rúgást bal lábával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A molitár halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy molitár háj.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling kutya irányába mozogsz. Az orgling kutya rád támad. Feléd döf bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-7 ép.) Támadod az orgling kutyát. Odacsapsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az orgling kutya megtántorodik. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+28 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ. (19 ép-t sebzett.) Az élõ cseppkõ irányába mozogsz. Támadod az élõ cseppkövet. Felé ütsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. Az élõ cseppkõ megtántorodik. Odacsapsz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged támad. Az élõ cseppkõ mérgezõ gázt fúj rád. (11 ép-t sebzõdtél). Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az élõ cseppkõ megtántorodik. Lecsapsz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Az élõ cseppkõ hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Összegyûjtöd a "kincset": egy sziklarepesz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+27 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nocsak, mit találtál! 1 elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Lord Rhynn, egy sötét árnyalatú ékkövekkel borított testû, zafírszemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed a felszerelését: khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, fekete nadrág, az óriás márványgyûrûje, a bölcsesség utazóköpenye, díszes pikkelyvért, a tudós sisakja, suhanó csizma. Lord Rhynn körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Lord Rhynn sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a parittya. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Vendéglátód Pooh, egy piros pólós, sárga szõrû, amúgy kissé micimackóra hajazó nõ. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, a Tél ezüstlánca, suhanó csizma, szivárvány karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Pooh feléd mozog. Megindulsz Pooh felé. Már ott is vagy! Pooh rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (24 ép-t sebzõdtél). Illata elkábít (-17 ép.) Támadod Pooht. Felé ütsz jobb karmoddal. Mellé! Rávágsz bal karmoddal. Nem találtál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégcsóvát. Pooh ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) Pooh rád támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (23 ép-t sebzõdtél). Csodás illata hatással van rád (-17 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+31 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (350. kaland, összköltsége 50 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Carukia Barnesi, egy nagyon vékonyka, de kedves kis nõ. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: díszes fejék, bõrpáncél, harci fejsze, Xantin bõröve, sziklarepesz, köntös, csizma. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged Carukia Barnesi. Nem talált. Megindulsz Carukia Barnesi felé. Már ott is vagy! Támadod Carukia Barnesit. Felé suhintasz jobb karmoddal. Nem találtál. Rávágsz bal karmoddal. Elhibáztad. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva! Carukia Barnesi ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) Carukia Barnesi rád támad. Carukia Barnesi tüzet lehel rád. (19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. Carukia Barnesi sebzõdik 29 ép-t. (-4 vp.) Carukia Barnesi téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Carukia Barnesi rád veti magát. Carukia Barnesi tüzet lehel rád. (19 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Pistike, egy olyan izé férfi. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál, suhanó csizma, tõr, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Pistike által meséltekbõl, megtudod, mi az a göthös yeti. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorph embrió (#417).
Életpontod a menekülés% alatt van, így nem sok értelme van harcolni! Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 545 sebzést okoztál, és 350 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 215 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Harry, a Porter, egy hosszúszárú Boss bakancsot és rövidrevágott leánykaruhát viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 52. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 (4) / 1.90
[2] IQ: 10 (11) / 0.95
[3] ügyesség: 10 (11) / 0.65
[4] egészség: 7 (13) / 1.12
[5] mágia: 1 (2) / 0.90
[6] gyorsaság: 6 (2) / 3.08
[9] Méret/ép: 72 (77) / 1
Min. méret: 73
Barlangméret: 73
PONTJAID
Varázspont: 32 / 0
Képességpont: 13 / 65%
Hõsi pont: 16 (5)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 37%
Galetki erõ: 227 / 196
Hírnév : 487
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 72 (3)
Galetki gyõzelmek: 25 (1)
Torzsz. csaták: 285 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 264 (7)
Leölt torzszülött: 319 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 47 (2)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: lopakodó (10)
Speciális képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod. 2.) Ölj öt harci törpét. [számláló: 3] 3.) Érj el 8-as ékszerészetet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 1 (3) / 0.64 [14] mérg. lehelet: 7 (9) / 2.86 [15] regeneráció: 8 / 4
[16] tüskés bõr: 9 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 (6) / 3.90 [47] zárnyitás: 6 / 1.50 [48] mászás: 4 (6) / 1.15
[50] meggyõzõkészség: 3 / 0.65 [54] kereskedelem: 6 / 4.45 [59] vezetõkészség: 2 / 0.10
[62] lopás: 10 (12) / 0.15 [64] átokszórás: 2 / 0.05 [66] lopakodás: 2 (4) / 0
[67] régészet: 4 / 1.22        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 12 (13) / 0 [101] szakért.: 9 (10) / 1.67 [102] bénító méreg: 5 / 0  
bal karom [103] méret: 6 (7) / 0 [104] szakért.: 5 (6) / 4.88 [105] kontaktméreg: 1 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[13] jégcsóva: 12 / 0.80        

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
p
ism 5
vd
2. Makró
ism 5
vd
ism 5
p
3. Makró
pv 6
ism 5
p
pv 2 3 5
4. Makró
le 15896 15911
5. Makró
kf 15896 15911 16375

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.
2: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #70.
3: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #34.
4: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #49.
5: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 250.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 25 50; VI erõ:200% ép:25%; PV 2 3 5; PSZ 62; L 50 1 2 50 22 23; TT 5; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #50 (20. épület), #269 (52. forduló), #423 (42. forduló), #350 (52. forduló), #372 (41. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a sas bõr mellvértje (#15896) * 1 a sas kerek pajzsa (#15911) * 1 a yeti sárga öve (#26367)
* 1 arany lárvaköpeny (#356) * 1 az elefánt sisakja (#16375) 2 csizma (#1120)
1 fejpánt (#1105) * 1 fekete csizma (#1122) 1 halotti maszk (#1091)
1 maszk (#1090) 1 mellvért (#1045) 1 pókcsatos öv (#173)

Ékszerek, kincsek
* 1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) * 1 a szalamandra karkötõje (#25990) * 1 a szalamandra kõamulettje (#25946)
1044 arany (#1) * 1 az angyalok karikaszimbóluma (#28211) * 1 az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281)
1 az ellenállás háromszögszimbóluma (#28662) * 1 császári különdíj (#578) 25 drágakõ (#2)
* 1 malachitgyûrû (#1227) * 1 márványgyûrû (#1226)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
3 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315) 1 kerek kõ (#11)
1 kés (#5) * 1 könnyû íj (#1271) 1 rozsdás kard (#131)
5 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
4 elonotichlan (#31) 2 hatalom kék itala (#58) 1 hõsiesség itala (#52)
3 mátekel gomba (#21) 4 mézfû (#29) 1 óriásnövés itala (#60)
1 ragálygomba (#26) 1 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
2 duzzadt xenópete (#479) 1 ekinda haj (#147) 2 elektronit (#141)
2 húsevõ bibe (#151) 1 lemúr hártya (#161) 1 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 189 arany (#1), 2 sziklarepesz (#13), 2 mézfû (#29), 1 óriásnövés itala (#60), 1 duzzadt xenópete (#479), 6 drágakõ (#2), 1 ragálygomba (#26), 1 molitár háj (#165), 1 elonotichlan (#31), 1 csizma (#1120).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 hõsiesség itala (#52), 1 õskõ (#8), 4 winropu moha (#22), 1 sötét mák (#23), 1 gyilkos boróka (#27).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÓRIÁSNÖVÉS ITALA (60. TÁRGY)
Az óriásnövés hatására izmaid megduzzadnak, végtagjaid óriásira nõnek, igazi tomboló gigász lesz belõled. Az ital hatása egy harc idõtartamára szól, célszerû tehát úgy használni, mint a védekezõ varázslatokat, harci programmal vagy varázslat listában. Elfogyasztásakor minden végtagod mérete megnõ öttel, az erõd pedig hattal. [Az italt csak harcban lehet alkalmazni, tulajdonságpróbán nem.]



PARITTYA (10. TÁRGY)
Némelyik torzszülött bámulatos ügyességgel használja ezeket a primitív távolsági fegyvereket. A parittyával köveket tud nagy sebességgel kilõni, amelyek bámulatos fájdalmat tudnak okozni, ha a megfelelõ helyen találják el az ellenfelet. A parittya 2D4 sebzést okoz, és lõfegyvernek kell tekinteni. Te még mindig inkább maradj a varázslatoknál...



GÖTHÖS YETI (110. LÉNY)
A göthös yeti egy nagydarab, fehér testû, majomszerû lény, amely imádja a hideget. Ezért aztán a hidegebb, felszínhez közeli jeges barlangokban él, és a felé tévedõ torzszülöttekkel és nagy ritkán galetkikkel táplálkozik. Vadászataid során ritkán fogsz vele összeakadni, hiszen a felszínhez közel merészkedni nem túl bölcs dolog.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.