Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bömbölő arénarém
Küldd el képeslapként!
"Micsoda eltorzult fenevad ez? Miféle ocsmány szörnyszülött? Melyik szintről szabadult ide? Az biztos, hogy egykörös ellenfél a főmágusok szintjén, de például a vadászszinten, ha az ÖSSZES galetki összefog, meg tudják vajon ölni? Hat méter magas, bömbölő borzadály ez, hat vaskos lábon álló, csápos, agyaras, habzó szájú rém." - pozitív gondolatok az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 07:03:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2022-47

Karakterszám: 2022 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 47 Játékhét: 62
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 78
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. júl. 12. 10h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2004. júl. 15.

E-mail!

LUCY FAIR KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, a káosz végzetes csizmája, a szakács üstje, a gyõzelem karkötõje, a yeti karikaszimbóluma, az angyalok csepp fülbevalója, Örökkévalóság Zafírja, a remete márványgyûrûje, a kobra ezüst nyaklánca, az elektromosság ezüst fülbevalója, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a regenerálódás malachitgyûrûje, a törpék aranyozott nyaklánca, a yeti vaspajzsa, a mentát átlátszó köntöse, org.lázadás emlékérme, Behemót mellvértje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Nõjön be az orrod lika!" Rögtön visszavágsz: "Te leprás zombi!" Így szól hozzád: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Így válaszolsz: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Avvocato Terrasini a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20959.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 20516.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jún. 30.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Dark Night a Gonosz felett. *júl. 1.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Zoeras Kahnt. *júl. 1.* Zoeras Kahn csatában legyõzte Picit. *júl. 1.* Zoeras Kahn csatában legyõzte Silverbeastet. *júl. 6.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy sziklaóriás. *júl. 8.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Dark Night a Gonoszt. *júl. 9.* Zorthen Nezoferis elsajátította a pszi szakértelmet.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 28.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *jún. 28.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Maláta Vilmos felett. *jún. 29.* Endyr csatában legyõzte Ark'ish-t. *jún. 30.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sirály felett. *júl. 1.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Don Frankó felett. *júl. 1.* Alba Regina mellé szegõdött egy pusztító szójer. *júl. 2.* Alba Regina és Az ötödik elem megküzdöttek egymással, és Alba Regina gyõzött. *júl. 2.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy tomboló mameluk. *júl. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Swami Belananda Yogi felett. *júl. 5.* Köpködõ Méregzsák és Oblepo Glorr pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

sz 2614 8924 8035 szövetség parancs
Beleegyezel, hogy Barlangos Tarodox belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 2 szavazatot kapott. Ez elegendõ ahhoz, hogy csatlakozzon hozzátok! Barlangos Tarodox mostantól a szövetségetek tagja. Beleegyezel, hogy Prizmat belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 1 szavazatot kapott. Beleegyezel, hogy Lángarcú Feanor belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 1 szavazatot kapott.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

kno 1130 6 1130. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot agyvihar varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen agyvihar varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

t 1130 16 1130. szakértelem tanulása 16 TVP-ért
Nem rendelkezel az 1. paraméterben megadott szakértelemmel! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
kno 60 3 60. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

t 59 16 59. szakértelem tanulása 16 TVP-ért
Kiállsz a helytartói palota elé, és lelkesítõ szöveget mondasz az arra járóknak, amelyben az Ellenség elleni harcra szólítasz fel. A beszéd végén kijön az elöljáró, és gratulál, miközben kezet ráz veled.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]

tk 52 2190 7649 52. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2190 nem ezekkel a paraméterekkel adta ki ezt a parancsot. 7649 még nem adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]

kk 9 klánküldetés
(9. kaland:) Útnak indulsz, hogy teljesítsd a veszedelmes küldetést. A csatornaszint egy különösen elhagyatott, ritkán látogatott részét látogatod meg: a rémtörténetek szerint ez az egyetlen hely a szinten, ahonnét nem mindig térnek vissza a vadászok. Az egyik folyosókanyarulatban ingadozó alakok jelennek meg. Védekezned kell! Ellenfeleid 3 zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Brünhilda az 1. zombit próbálja távolról eltalálni. (13 sebzést okozott.) Az 1. zombi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 3. zombi Brünhilda irányába megy. Az 1. zombi máris elõtted terem! A 2. zombi Brünhildát rohamozza. Megtámadod az 1. zombit. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A 3. zombi Brünhildát támadja. Az 1. zombi rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). A 2. zombi Brünhildát támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. zombit. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Az 1. zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. zombi Brünhildát támadja. Brünhilda és a 2. zombi egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Megrohamozod a 3. zombit. Támadod a 3. zombit. Villámokat köpsz. (9 ép-t sebeztél). Brünhilda és a 2. zombi egymással harcolnak. A 3. zombi Brünhildát támadja.
*** 4. KÖR *** A 3. zombit próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). A 3. zombi Brünhildát támadja. A 2. zombi és Brünhilda egymással harcolnak.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 37/26.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]

k 22 380 kaland elvállalása
(22. kaland:) Felkeresed Myrtalt, és azt mondod:
- No lássuk azt a vortexet!
Myrtal vigyorogva bólint, majd szökdécselve megindul elõtted. Közben hátrakiáltja neked:
- Meglátod, nem fogod megbánni!
Egy apró szobába vezet az iskola második szintjén, rajta két ágy van. Úgy látszik, valaki ez a Myrtal, ha külön szobája van! A fiú az egyik ágyra mutat, majd rögtön ráhuppan a másikra, és vigyorogva csak ennyit mond:
- Kezdõdjék a mûsor!
Te is lefekszel a másik ágyra, behunyod a szemed, és máris az asztrálban találod magad. Myrtal kivetülése egy zöld gömb, amelyet teljesen kitölt óriási vigyorgó szája, és két hatalmas szeme. Mókásan billegve odaszól neked, hogy kövesd! A következõ pillanatban már a pajzs elõtt álltok.
[Pszi energia próba 6-os küszöbre: sikeres]
Amikor átsuhantok rajta, úgy érzed, mintha egy pillanatig vízben úsznál. Aztán máris odakint vagytok! Hihetetlen sebességgel száguldtok át az asztrális téren, alig bírod Myrtalt követni. Egyszercsak Myrtal hangját hallod:
- O..ó!
A következõ pillanatban támadás ér. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy tudatfaló (#55).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Lucy Fair Agyvihar -8 PE (-9)11 (+0)20 Tudatfaló Sz.áll.roncsolása kudarc (-14)21 (-8)7
2. Lucy Fair Agyvihar -12 PE (-9)2 (-5)15 Tudatfaló Pszi csáp +5 PE (-3)18 (-7)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+45% pszi támadás, +45% pszi energia.) Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia. [ld. enc.]
- Bocsesz, ezek mindig a vortex körül ólálkodnak. Na mindegy, látom boldogultál te is a tieddel! - mondja Myrtal. Ahogy körülnézel, lélegzetelállító látvány tárul eléd. Egy hatalmas, örvénylõ tölcsér van elõttetek! Parányiak vagytok hozzá képest, hogy hangyaként törpültök el mellette. Myrtal biccent.
- Ugorj!
Meg van ez õrülve? El akar téged pusztítani! Myrtal azonban tovább biztat.
- Rajta, nézd csak meg közelebbrõl, nem olyan veszélyes, mint amilyennek látszik!
Hitetlenkedve ugyan, de közelebb merészkedsz.
[Auraészlelés próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Elbûvölve bámulod a kékesen csillogó, foszforeszkáló kristályokat, amelyekbõl a vortex felépül. Apró, ezercsápú vörös lények röpködnek ki és be a kristályok között. "Nem veszélyesek" hallod Myrtaltól. Félve közelebb mész. Egyszercsak a vortex elkezd húzni maga felé! Kétségbeesetten próbálsz navigálni.
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres]
Tudatod megacélozásával végül sikerül meglovagolnod az áramlatokat. Besuhansz a vortex forgó kristályai között. Egy-egy kristály is legalább tízszer akkora, mint te vagy! Az apró, vörös lények kis sárga tágyakat cipelnek csápjaik között. Félrehúzodnak az utadból. A mesés látványban gyönyörködve, berepülsz a vortex belsejébe. A szívóerõt itt egyáltalán nem lehet érezni! A vortex belsejének közepén korallra emlékeztetõ tárgy (egyáltalán, honnan érkezett a fejedbe ennek az õsi dolognak, a korallnak a képe?) épület lebeg. Az apró vörös lények százával nyüzsögnek körülötte. Micsoda fantasztikus látvány! Nektárként iszod az energiát, ami átáramlik rajtad (+1 IQ.) Ekkor Myrtal terem melletted.
- Most már mennünk kell! Még egy kicsit itt idõzöl, és örökre itt maradsz!
Kábán ébredsz, amikor visszatértetek. Arról kérdezed a galetki fiút, hogy mit is láttatok.
- Ez a witerionok lakhelye, az egyetlen asztrális épület, amellyel valaha találkoztam. Gondolatszálakból építették fel ezek az apró pszionikus lények. A vortex védelem a nemkívánatos behatolóktól. Már régóta tanulmányozom õket, de még nagyon keveset tudok róluk. Késõbb talán magammal viszlek egy újabb kirándulásra, de csak akkor, ha már felkészültebb vagy.
Megköszönöd Myrtalnak a csodás kirándulást, és vendégül látod a barlangodban egy kiadós vacsorára. Még sokáig beszélgettek a witerionokról.
(+1 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(380. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 2 húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Brünhilda kerek kõvel lövi az 1. húsevõ növényt. (13 ép-t sebzett.) Megközelíted az 1. húsevõ növényt. Az 1. húsevõ növény közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. húsevõ növény Brünhilda irányába megy. Az 1. húsevõ növényt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (30 ép-t sebeztél). Az 1. húsevõ növény rád támad. Rád vág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. A 2. húsevõ növény Brünhildát támadja. Brünhilda paralizálódott. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. húsevõ növényt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (27 ép-t sebeztél). Az 1. húsevõ növény halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. húsevõ növény Brünhildát támadja. Brünhilda paralizálódott. Brünhilda holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A 2. húsevõ növény máris elõtted terem! Támadod a 2. húsevõ növényt. Villámokat köpsz. (28 ép-t sebeztél). A 2. húsevõ növény téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Nem talált. Harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -2 vastag bõr.) Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a 2. húsevõ növényt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). A 2. húsevõ növény halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 13/18.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 húsevõ bibe és 16 arany.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, katapulter újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

bb 11 8 több épület meglátogatása
[be 11:] Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe.

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Egy fehérköpenyes galetki abbahagyja meditációját, és odalép hozzád.
- Üdvözöllek a rendünkben! Én Ertyon meditátor vagyok. Egy nagyszabású kísérlethez asztrálesszenciát gyûjtünk, elkél minden segítõ kéz! Ha hozol egyet ebbõl a misztikus tárgyból, azért világi módon - azaz arannyal fizetünk. (21. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 396.]

m 10 8 4414 1414 1212 1245 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,8) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 9,8) A folyosó nyugatra visz. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Brünhilda a kyeni vadászt lövi. (7 sebzést okozott.) Megrohamozod a koreni sünt. Megtámadod a koreni sünt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (29 ép-t sebeztél). A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégcsóvát. A kyeni vadász sebzõdik 14 ép-t. (-4 vp.) Brünhilda kerek kõvel lövi a kyeni vadászt. Mellé! A kyeni vadász rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Brünhilda megközelíti a kyeni vadászt. A kyeni vadász téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Brünhilda a kyeni vadászt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** A kyeni vadász rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Brünhilda a kyeni vadászt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 5. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A kyeni vadász elkerülte a varázslatot. (-4 vp.) A kyeni vadász rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Brünhilda a kyeni vadászt támadja. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 12/0.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 10,8-es mezõn vagy.
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,7) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Megkerülöd a kört.
(M 9,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,6) Észak felé mozogsz. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,5) A folyosó északra tart. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,4) A következõ terem északra van, így arra mész. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 11,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,4) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol.
Visszatérsz szállásodra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]

m 7 8 3232 3232 1212 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,8) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 3232,3232) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 1212,1212) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Józsi, a Vállalkozó, egy milldellás, bálnamercis, fuxokkal teleagatott, iszonytatóan büdös férfi. [aura: gyorsaság: 8.] A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: a bûz csontamulettje, szivárvány karkötõ, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje, utazóköpeny, csizma, törpe pikkelyvért, a sün háromszögszimbóluma, a bûz nyílpuskája. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a gonosz banya. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 winropu mohát. Folytatod a régészkedést. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Brünhilda a púpos moladot próbálja távolról eltalálni. Nem talált. Megindulsz a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a púpos moladot. Villámokat köpsz. (26 ép-t sebeztél). A púpos molad kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak is jut 1%. Elteszed a zsákmányt, ami egy molad púp. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol. (475. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Brünhilda az elektratont próbálja távolról eltalálni. Nem talált. Néhány rövid kézmozdulat után az elektraton létrehoz egy villámsújtás varázslatot. 19 életpontnyit sebzõdsz. Megrohamozod az elektratont. Az elektratont próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. 23 ép-t sebzõdtél. Brünhilda elindul az elektraton felé. Támadod az elektratont. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (1 ép-t sebeztél). Brünhilda az elektratont támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Az elektraton ellõ egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 18 ép-t. Megtámadod az elektratont. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (3 ép-t sebeztél). Brünhilda az elektratont támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** Az elektraton ellõ egy villámsújtás varázslatot. 22 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az elektratont. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél). Brünhilda az elektratont támadja. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Brünhilda: 0/0.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+33 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt winropu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Acélidegzetesszencia, egy vastag,kreol bõrû, kissé büdös, fejéval a plafont súroló férfi. [aura: 12-es méretû 12-es szintû jobb mancs.] A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Tárgyai: Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, khaldoran öv, org.lázadás emlékérme, szárnyas sisak, az ügyesség amulettje, a füvész köpenye, suhanó csizma, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje. Fel sem tûnik, hogy elveszted a faragott idolt. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Növényszedõ expedícióra indultok. A feladat egyszerû: aki elõbb pillant meg egy gyógynövényt, az a nyertes! Hosszasan túráztok, míg végül eredmény születik. A verseny után Acélidegzetesszencia elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 1 gyilkos borókát. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 237 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 325 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 530 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Lucy Fair, egy mélykék bõrû, fekete szemû és hajú, rendkívül megnyerõ mosolyú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 47. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (7) / 1.16
[2] IQ: 14 (16) / 2.39
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.27
[4] egészség: 7 / 4.51
[5] mágia: 6 (7) / 1.22
[6] gyorsaság: 11 / 0.62
[9] Méret/ép: 80 (86) / 69
Min. méret: 78
Barlangméret: 81
PONTJAID
Varázspont: 69 / 61
Képességpont: 8 / 47%
Hõsi pont: 24 (5)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 20%
Galetki erõ: 267 / 184
Hírnév : 562
Jóllakottság: 164%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 15 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 245 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 213 (2)
Leölt torzszülött: 287 (5)
Pszi csaták: 4 (1)
Pszi gyõzelmek: 1 (1)
Ájulások száma: 8 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (11)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +11% varázstárgy találására; 55%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Készíts el két gázlehelet italát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 15 (18) / 3.80 [15] regeneráció: 13 (16) / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 1.06 [47] zárnyitás: 4 / 2 [48] mászás: 4 / 0.85
[50] meggyõzõkészség: 5 / 2.02 [52] auraészlelés: 3 / 0.56 [53] ékszerészet: 1 / 0.05
[54] kereskedelem: 2 / 0.75 [56] varázsitalfõzés: 4 (6) / 0.90 [57] gyógynövények: 6 (10) / 1.78
[58] nyomkeresés: 3 / 0.45 [59] vezetõkészség: 3 / 1.21 [60] pszi támadás: 4 / 1.45
[61] pszi energia: 4 / 0.55 [64] átokszórás: 7 / 0.29 [65] álcázás: 1 / 0.05
[66] lopakodás: 1 / 0.10 [67] régészet: 7 / 6.85 [69] tanulás: 5 / 1.20
[70] idézés: 1 / 0        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 4 / 1.76     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 4 / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [17] gránitbõr: 7 / 0.48 [13] jégcsóva: 5 / 0.62
[15] jégpajzs: 5 / 0.30 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (150%): 56                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Brünhilda, a katapulter 37/37 143% 75% 3 / 0.97 harcol
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
2. Makró
p
x 10
vd
3. Makró
p
x 10
4. Makró
hp 2 13 17 10 170 10
hp 2 13 17 11 170 10
hp 2 13 17 12 170 10
hp 2 13 17 13 170 10
hp 2 13 17 14 170 10
hp 3 56 1 0 160

HARCI PROGRAMOD
1: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #45. Prioritás: 150.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 10 20 50; VI erõ:100% ép:30%; PV 8 3 4 5; PSZ 67 57 56 50 69 52; HE 9;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 9.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (9. épület), #21 (8. épület), #52 (20. épület), #475 (47. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15131 (#15131). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2022.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) 1 a túlélés köpenye (#21385) 1 az elektromosság sisakja (#27175)
* 1 az enyészet vándorcsizmája (#23171) * 1 bõrpáncél (#9) * 1 díszes fejpánt (#1106)
* 1 díszes villámöv (#177) 1 khaldoran öv (#137) 1 öv (#1165)
1 pikkelyvért (#1015) 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a mágia amulettje (#3445) * 1 a regenerálódás amulettje (#24595)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 amulett (#1195) 125 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az élet kõamulettje (#5246) 23 drágakõ (#2)
* 1 ezüstmedál (#208) 1 karkötõ (#1240) * 1 kék gömb (#143)
1 malachit karkötõ (#1241) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 2 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 faragott idol (#282) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 a káosz förtelmes nyílpuskája (#2199) 1 a káosz ragyogó kardja (#8529) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 5 elonotichlan (#31) 4 gyilkos boróka (#27)
1 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 2 liánvirág (#24)
2 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 2 mézfû (#29)
1 óriásnövés itala (#60) 4 ragálygomba (#26) 2 sötét mák (#23)
7 tejfonál (#28) 8 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
17 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 1 bolhedor szárny (#15) 1 ekinda haj (#147)
2 elektronit (#141) 7 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161)
4 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 4 molitár háj (#165)
5 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146) 6 õsi relikvia (#17)
3 pirgamit (#152) 6 yeti csont (#160)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 2 winropu moha (#22), 1 gyilkos boróka (#27), 2 húsevõ bibe (#151), 1 asztrálesszencia (#154), 1 molad púp (#16).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 4 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLESSZENCIA (154. TÁRGY)
Anyagot áthozni az asztrális térbõl kb. olyasmi lehet, mint tárgyakat áthozni az álmodból, amikor felébredsz. Ennek ellenére, most mégis kezedben tartasz egy furcsa, kocsonyás anyagot, amely egy pszionikus élõlénytõl származik! A magyarázat abban rejlik, hogy az anyagot nem te hoztad át, hanem a lény projektálta ki az anyagi síkra, pusztulása pillanatában: ezt hívjuk asztrálesszenciának. A kocsonyás anyag hamarosan megszilárdul, és egy darab csillogó kristályt szorongatsz a kezedben. Értékesnek tûnik!



GONOSZ BANYA (93. LÉNY)
A gonosz banyát rettenetesen zavarják a galetkik, és állandóan azon töpreng, hogy hogyan bánhatna el velük. Kedvenc szórakozása, hogy megátkozza a vadászó galetkiket, hogy azután védtelenek legyenek a portyázó torzszülöttekkel szemben. Ezenkívül mindenféle mérget forral hatalmas üstjében, amelyet igyekszik a galetki szintek ivóvizébe bejuttatni. A gonosz banya elfogyasztása legfeljebb egy zöldvérû számára lehet alternatíva.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.