Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fűszerraktár
Küldd el képeslapként!
"Átvert az az átok remete! Kincset ígért, de ebben a raktárban csak fűszer és fűszer van, ameddig csak ellátni." - gondolatok egy galetki szájából, a kaland folytatásához szükséges nagy ötlet megszületése előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 07:16:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2019-36

Karakterszám: 2019 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 36 Játékhét: 325
E forduló ára: 14 zs. Maradék zseton: 186
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. feb. 15. 9h:11'
A következõ fordulód táplálható: 2006. feb. 16.

E-mail!

BLACK ROSE KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 elektronit.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 30979.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 14.* Éjfényt legyõzte harcban egy kifejlett xenomorf. *feb. 14.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Angét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]

var 27 10 27. varázslatra 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot kisebb gyógyítás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb gyógyítás varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]

be 18 meglátogatod a 18. épületet
Ellátogatsz a Bárdok Klánjának épületébe. [Sajátítsd el a kisebb gyógyítás varázslatot 5-ös szinten!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Meghívást kaptunk a palotába - elõadást kell tartanunk! Várunk téged is, gyere gyakorolni (51-es Klánkaland).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

var 154 1 154. varázslatra 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot kisebb erõpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb erõpajzs varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+4% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]

m 3 13 845 1122 1144 1122 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,13) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 45) A legközelebbi feladat megoldásánál 45 lesz a válaszod.
(M 3,12) Merre tovább? Északra! A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 3,11) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Tudjuk, hogy egy ízben 3 poliptojás és 8 csontkard 271 aranyért, míg egy másik alkalommal 4 poliptojás és 2 csontkard 214 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy poliptojás?
Bólintasz, majd lassan, megfontoltan válaszolsz. [45] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 4,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,10) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 3,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Kelet felé mész a labirintusban. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A galetki néhány kérdést tesz fel a galetki társadalommal kapcsolatban, intelligenciádat téve próbára.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 5,10) Kelet felé mész. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Az agglomerátor feléd rohan. Megközelíted az agglomerátort. Az agglomerátor téged támad. Harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Az agglomerátort próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Harci fejszével támadsz. Elkerülte. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Harci fejszével támadsz. Mellé! Az agglomerátor téged támad. Beléd próbál marni fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. Nem talált. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Harci fejszével támadsz. (11 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Beléd próbál marni fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Harci fejszével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (11 ép-t sebeztél). Az agglomerátor hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

x 20 exkaváció, ásatás
Elhagyod a labirintust. Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+2 õsi relikvia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

x 20 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Az agglomerátor irányába mozogsz. Az agglomerátor máris elõtted terem! Az agglomerátort próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Harci fejszével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (10 ép-t sebeztél). Az agglomerátor téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Harci fejszét forgatva támadsz. (12 ép-t sebeztél). Az agglomerátor kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Elteszed a zsákmányt, ami 13 arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-4 vp.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

z 19 30 zenélsz 19. hangszeren 30 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Szomszédjaid sorozatos reklamációja ellenére a barlangodban, és nem pedig egy elhagyatott bányajáratban muzsikálsz. Elõbb-utóbb hozzá kell szokniuk.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

t 1 12 1. szakértelem tanulása 12 TVP-ért
Összegyûjtesz pár nagyobb követ, amit még épp meg tudsz emelni, aztán kezdõdhet a gyakorlás! Hosszú ideig súlyzózol, izmaidat építed.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

e 10 élelemszerzés
Elmész salátát és gombát szedni. Meredek falakon kapaszkodsz fel, hogy a legfinomabb falatokhoz hozzájuss. Üdítõ ez a vegetáriánus koszt! (+51% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (338. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns megjelenésû úri galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Tárgyai: Örökkévalóság Gyémántja, a lich barbár lándzsája, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az erõ könnyû láncinge, a tárgyalás gyûrûje, a káosz rémületes fejpántja, a kobra utazóköpenye, a káosz fekete amulettje, a kalmár nyaklánca, díszes karkötõ, csepp fülbevaló. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálpók. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Windforce, egy pillanatra nem erted mi tortent, de mar feletted terdel ez a férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Felszerelése: bõrpáncél, bronzmedál, fekete csizma, a sólyom kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, szivárvány karkötõ, hosszú íj, a káosz bíbor sisakja, Trollagyar, a kalmár nyaklánca, az ügyesség köpenye. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Windforce pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a barlangi troll. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

k 288 kaland elvállalása
(288. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. harci törpe felé. Már ott is vagy! Az 1. harci törpe feléd rohan. A 2. harci törpe közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az 1. harci törpét. Savat lehelsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). Az 1. harci törpe rád támad. Elõrehajolva, egy harci fejszével csap le. (12 ép-t sebzõdtél). A 2. harci törpe rád támad. Harci fejszét forgatva támad. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. harci törpét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (18 ép-t sebeztél). Az 1. harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. harci törpe rád veti magát. Harci fejszével támad. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. harci törpét próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (21 ép-t sebeztél). A 2. harci törpe rád veti magát. Harci fejszével sújt rád. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 235 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 190 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 384 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Black Rose, egy jóképû, tüzelõ tekintetû, gyors felfogású, karcsú zenekedvelõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 36. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (7) / 3.49
[2] IQ: 10 (11) / 6.36
[3] ügyesség: 4 (7) / 1.11
[4] egészség: 6 (7) / 1.45
[5] mágia: 10 (11) / 0.32
[6] gyorsaság: 5 / 0.17
[9] Méret/ép: 70 / 14
Min. méret: 68
Barlangméret: 70
PONTJAID
Varázspont: 86 / 72
Képességpont: 6 / 75%
Hõsi pont: 16 (4)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 16%
Galetki erõ: 217 / 159
Hírnév : 448
Jóllakottság: 128%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 10 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 147 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 121 (2)
Leölt torzszülött: 175 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (0)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: pacifista (11)
Speciális képességeid:
+2 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +11% jóllakottság, +1 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.75 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Olvass el egy õsi falfeliratot! 2.) Hajtsd végre az 51-s Klánkalandot (KK 51)! (összesen 15 TVP-t igényel) 3.) Látogass el a Klánépületbe úgy, hogy nincs egyetlen aranyad sem!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 12 (14) / 2.09 [15] regeneráció: 4 / 0 [25] bûz: 5 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 2 / 0.12 [47] zárnyitás: 3 / 0.21
[48] mászás: 7 / 0.08 [49] rugalmasság: 2 / 0.06 [50] meggyõzõkészség: 3 / 2.25
[51] transzformáció: 6 / 1 [56] varázsitalfõzés: 2 / 0.25 [62] lopás: 1 / 0
[64] átokszórás: 5 (7) / 4.01 [66] lopakodás: 4 (6) / 0.36 [67] régészet: 6 / 5.73
[68] zene: 5 / 3.42 [69] tanulás: 3 / 0.28    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 12 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.34      
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 1.67     harci fejsze

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 2 / 0.13 [154] kisebb erõpajzs: 3 / 0.10 [27] kisebb gyógyítás: 5 / 0.48

MAKRÓID
1. Makró
p
vd


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 9 25 27; VI erõ:130% ép:25%; PV 5 4 3; PSZ 48 66; BA 8047 7200;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (4. épület), #10 (7. épület), #14 (9. épület), #18 (3. épület), #50 (20. épület), #288 (35. forduló), #338 (36. forduló), #367 (33. forduló), #427 (33. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a tökéletesség csatos öve (#21866) 1 csatos öv (#1166) * 1 díszes fejék (#135)
2 fejpánt (#1105) * 1 fekete nadrág (#171) 1 halotti maszk (#1091)
* 1 kemény bõrpáncél (#3) 1 öv (#1165) * 1 suhanó csizma (#195)
3 törpe pikkelyvért (#4) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
344 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
16 drágakõ (#2) 2 fülbevaló (#1255) 1 karkötõ (#1240)
1 márványgyûrû (#1226) 1 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 csonttõr (#1301) 4 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
* 2 harci fejsze (#12) 4 kerek kõ (#11) 1 rövid tõr (#1302)
1 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
2 gyilkos boróka (#27) 2 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
3 mitulen fû (#20) 5 ragálygomba (#26) 1 savlehelet itala (#55)
5 tejfonál (#28) 13 üvegcse (#14) 4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151)
4 lemúr hártya (#161) 4 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212) 5 nordkristály (#146)
7 õsi relikvia (#17) 1 pirgamit (#152)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 13 arany (#1), 2 õsi relikvia (#17).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY)
Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...



BARLANGI TROLL (67. LÉNY)
A trollok irtása mindig is egy érdekes, komoly kihívást jelentõ sport volt. És mindemellett mégsem pusztultak ki, fantasztikus regenerálódó képességüknek köszönhetõen. Ezek a nagydarab, hosszú karmú, ragyás bõrû ocsmány humanoidok elpusztításuk után néhány órával mindig magukhoz térnek! A különösen kegyetlen galetki persze tûzzel elégetheti a maradványokat, de ezzel sporttársait fosztja meg a szórakozástól. A trollból nem célszerû enni, mert ha gyomrodban regenerálódik, abból komoly problémák származhatnak.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.