Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
A mágus ujja
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A varázsláshoz sokszor nem kell más, mint hogy elmormold a varázsigéket, vannak azonban esetek, amikor szükséges az is, hogy ujjadat az ellenfél irányába tartsd. Jobb hát, ha vigyázol erre a testrészedre, nehogy valamelyik teremtmény leharapja, hiszen akkor fuccs ezeknek a varázslataidnak.
Nézz szét a galériában!
Argum City közös promóciója más játékainkkal
Tükördimenzió - bemutató verseny
Tükördimenzió bemutató – 4. rész
Előrendelhető a Tükördimenzió HKK kiegészítő!
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2019.11.23. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - Hatalom Kártyái - 10. kiadás
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Ryuku szigetvilág

A lista folytatása...
Tükördimenzió - bemutató verseny (5)
Tükördimenzió bemutató – 1. rész (408)
HKK kérdés? (44907)
Előrendelhető a Tükördimenzió HKK kiegészítő! (1)
[HKK Piac] Eladó lapok (141403)
Lapötletek (64283)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - KF-elés

(AK1) Nem rakhatsz át csak úgy tárgyat (KF-es tárgyat sem) egyik lényedről a másikra, kivéve, ha van Közös Tudatod.
(AK112) A Zöldfülű kalandozók (új) tudnak KF-elni.
(AK121) Mire immúnis pontosan egy forrásra immúnis lény? Először is tisztázzuk mit is nevezünk forrásnak! Forrás minden varázslat és hatás. Menjünk tovább, mit nevezünk varázslatnak és hatásnak? Varázslatnak nevezzük összefoglalóan a bűbájokat, azonnali és általános varázslatokat. Egy lapra akkor hat varázslat, ha egy általános vagy azonnali varázslat hat rá, vagy közvetlenül rárakunk egy bűbájt. Az asztalra, nem pedig lapra rakott bűbájok már a hatások közé tartoznak. Hatás az, amikor egy asztalon levő lap vagy önálló jelző hat bármilyen más lapra, legyen az szó akár állandó hatásról (pl. +1/+1 minden lénynek), vagy aktivizálást igénylőről. A helyszínek által kifejtett képességek is ugyanilyen hatások, sőt tovább megyek: a követők és szabálylapok képességei is lehetnek hatások, amennyiben azok játékban levő lapra hatnak. Igaz ugyan, hogy követőre és szabálylapra nem hat semmilyen lap, de attól a hatásaik még ugyanolyan hatások mint bármely más lapé. Például, ha egy követő ad egy szintet minden kalandozónak, az ugyanolyan hatás, mint mondjuk az Alanori Krónika (új) vagy A közösség ereje (új) hatása. Ez a követő sem fog szintet adni annak a kalandozónak, ami hatásokra, vagy forrásokra immúnis. Sok embernek szoktak gondot okozni a tárgyak is. Egy asztalra rakandó tárgy képessége az hatás, legyen az akár egy Alanori Krónika (új), vagy egy Villámhárító. Ezzel nincs is gond. De mi van a KF-es tárgyakkal. Amikor egy tárgyat rakok egy lényre, az nem hatás, nem is varázslat, tehát nem is forrás. Emiatt forrásra, hatásra, varázslatra immúnis, vagy ezekkel nem célozható lényekre rá lehet rakni a tárgyat, és emiatt nem lehet megakadályozni egy galetkire rakott tárgyat testrész feláldozásával. Viszont, ha egy tárgy rajta van egy lényen, akkor az általa a lényre kifejtett képessége hatás. Hatás tehát az Izzó lemezpáncél által adott -4 ÉP, hatás a Göcsörtös bunkó (új) által adott plusz sebzés, a Királyi palást által adott két szint és büntetés, vagy a Szent pajzs által adott +4 ÉP, mágikus védekezés, és a sikeres kijátszásakor adott életjelző is. Válaszolva az eredeti kérdésre: a forrásra immúnis lényekre semmilyen varázslat és hatás nem hat, beleértve a helyszíneket, szabálylapokat és követőket.
(AK13) KF-es tárgyak: Van egy Tharr pajzsával (2 aktív Tharr lényem van) és egy Csontkéssel ellátott Tugt-orkom az őrposztban. Megtámadom vele az ellenfél Csontvázát, ami jelenleg 3/2-es a védekezés és egy A halál tornya miatt. Az ütés fázis után az ellenfelem ellő egy Szívrohamot, amibe belehal az egyik Tharr lényem. Mi lesz az orkkal és a Csontkéssel ? Lemondhat-e az ellenfelem a Csontkésről ? Nos, miután meghal az egyik Tharr lényed, a Tugt-ork ÉP-je eggyel csökken, így ő is meghal (ld. AK10). A Csontkést nem kapja meg a Csontváz, mivel már lezajlott az ütési fázis, és nem ölte meg az ellenfelét. Amennyiben még az ütési fázis előtt jön a Szívroham, akkor a Csontváz öli meg az orkot így megkapja a Csontkést, és nem is mondhat le róla.
(AK146) Nem büntetődök, ha elövök egy lényt, amin van egy büntetéssel rendelkező KF-es tárgy. A tárgy nem forrástól került a gyűjtőbe, hanem azért mert meghalt a lény. Ilyenkor nem sül ki a büntetés, kivéve, ha a KF-es tárgy a szövege szerint nem magának adja a büntetést, hanem a lénynek.
(AK33) A KF-elés laptípus, nem számít speciális képességnek.
(AK4) KF-es tárgyak:Olyan lényekre is lehet Gyenge mérget kapni, aki nem tud KF-elni. Az olyan tárgyakat, melyeken ott van a KF ikon, de a lap leírásában az szerepel, hogy rá lehet tenni bármely lényre, minden lény tudja használni. Az ikon csak azt jelzi ilyenkor, hogy ezt a tárgyat egy lényre kell tenni.
(AK50) A KF-elés nem speciális képesség, ezért nem lehet elvenni Árnyéktűzzel.
(AK8) KF-es tárgyak: Ha egy kalandozóm megölte az ellenfél egyik lényét, és elvette annak fegyverét, majd pár körrel később meghal, a fegyver az eredeti tulajdonosának gyűjtőjébe kerül.
(AK82) Rakhatok KF-es tárgyat az ellenfél lényére, mint ahogy testrészt vagy bármilyen lényre rakandó bűbájt is.
(AK98) Nem húzok lapot akkor, ha Zarknod kovácsa mellett Óriás patkány miatt eldobok három KF-es tárgyat a paklimból a gyűjtőmbe. A szabálylap azt mondja, hogy akkor húzok, ha egy KF-es tárgy a gyűjtőbe kerül. Ez minden esetben az asztalról a gyűjtőbe kerülés jelenti. A kézből gyűjtőbe kerülést kézből dobásnak, a pakliból gyűjtőbe kerülést pedig pakliból dobásnak hívjuk.
Rezisztens lapra nem lehet kijátszani bűbáj lapra típusú lapot sem. A KF-elni tudó rezisztens lény viszont kaphat KF-es tárgyat.
Ha egy forrással egyszerre hozok játékba egy KF-elni tudó lényt, és egy KF-es tárgyat, nem rakhatom a tárgyat a lényre, mivel a forrás kijátszásakor szükséges összes döntést (pl. egy KF-elt lapot milyen lényre rakok) a forrás kijátszásakor meg kell hozni, és akkor a lény, akire rakni akarom a tárgyat, még nincs játékban.

Létrehozás: 2003. október 10. 23:45:05Utolsó frissítés: 2018. január 29. 10:30:22 Küldd el a cikket másoknak


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.