Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
A frissen kivégzett áldozati orgling
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Hmm, élő áldozatra van szükség?" - Cheotox közelebb intette orgling teherhordóját. - "Gyere csak egy pillanatra, Móg!"
Nézz szét a galériában!
Tükördimenzió beharangozó
Egylapos egyszínű – Versenybeszámoló
Alanori Olimpia kódbeváltás
Egyedi HKK verseny - 2019. október 12.
Argum City: elindul a béta teszt!

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kártyái - 10. kiadás
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Gemina erdeje
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája

A lista folytatása...
Tükördimenzió beharangozó (8)
Lapötletek (64254)
JuFe HKK Vlog (101)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28184)
HKK kérdés? (44867)
[HKK Piac] UR lapok (10487)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Birtoklás

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 26 szavazat alapján 6.1)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 30 szavazat alapján 7.8)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 24 szavazat alapján 8.0)

(AK118) Szabálylap hat más szabálylapra és követőre, követő nem hat szabálylapra, de más követőre igen. Egyet gyógyulok egy lap visszavételétől, ha én Birtoklással játszom, az ellenfelem pedig Hatásvadászattal, mert a Hatásvadászat, a szövege szerint az asztalon maradó lapok hatásait növeli. A szabálylapok és követők pedig nem minősülnek asztalon maradó lapnak. Ha a Hatásvadászat úgy lenne megfogalmazva, hogy minden gyógyító hatás eggyel többet gyógyít, akkor növelné a Birtoklás által okozott gyógyítást is. Négyet fog sebezni a lényeim büntetése Hatásvadászat és Védelmező rakshallion mellett, mivel a Védelmező rakshallion a lapnak adja a büntetést, ezt növeli a Hatásvadászat, vagyis itt nincs szó arról, hogy egy szabálylap hatna a követőre.
(AK118) Birtoklással visszavehetek életjelzős lénytis, mivel ez nem egy hatás, hanem egy hatás idézési költsége. Pont olyan mint pl. az áldozásos költség. Ha költségként áldozok, vagy visszaveszek lapot, attól nem véd az életjelző.
(AK133) Van egy Akmalom, aki egy másik lapomtól büntetést kap. Nem jön létre a büntetés akkor, ha megölöm az Akmalt az ÉP-t csökkentő jelzőkkel, hogy kapjak varázspontot. Bár az ÉP-t csökkentő jelzőknél ugyan hat a büntetés, ha a lény azonnal meghal tőle. Azonban Akmalnál az ÉP-t csökkentő jelző rákerülése nem egy hatás eredménye, hanem egy költség, hasonlóan mint amikor Birtoklással veszem vissza egy lapomat, hogy gyógyuljak egyet. Költségre pedig nem hat a büntetés.
(AK143) Kisülnek az izomjelzők hatásai akkor, ha egy izomjelzős lényemet Birtoklással visszaveszek a kezembe. Az izom szabálya szerint csak akkor nem sül ki, ha a lény nem kényszerített áldozástól kerül ki a játékból. A költségként való visszavétel nem tartozik a nem kényszerített áldozás kategóriába, így kisül az izom.
(AK85) Mennyit gyógyulok és sebződik az ellenfél, ha Birtoklással visszaveszem egy lapomat, miközben Az ősmágus szájvizének hatása alatt állok, és van a játékban egy A gyógyítás fájdalmám? Nos, a Birtoklás gyógyít egyet. Mivel a követő és szabálylap hatását csak akkor módosíthatja egy lap, ha ez külön szerepel rajta, ezért ezt a gyógyulást Az ősmágus szájvize nem növeli. Ezután A gyógyítás fájdalma sebez az ellenfélen egyet, amit a szájvíz kettőre növel, mivel ezt már nem a szabálylap okozza, hanem a bűbáj.
(AK92) Mi történik ha a következő lapokat játszom ki a Kérődző moagrinra ? Káoszsugár: A moagrinon az szerepel, hogy semmilyen forrás nem hat rá. A Káoszsugáron az, hogy kijátszhatom olyan lényre is, ami nem lehet célpontja varázslatnak. Vagyis a sugarat ellőhetem a moagrinra, de nem fog rá hatni. Árnyéktűz: Ez már fogósabb kérdés, mivel az Árnyéktűzön az szerepel, hogy semmilyen immunitás nem működik ellene. Alapos megfontolás után úgy látjuk, hogy a moagrin azon képessége, miszerint semmilyen forrás nem hat rá, egyfajta immunitás. Ezek alapján az Árnyéktűz hat a moagrinra. Lángtenger: A szövege szerint minden lény elveszti a speciális képességeit. Mivel azonban a moagrinra nem hat semmilyen forrás, ezért a Lángtenger ezen hatása sem működik rá. Birtoklás: Itt a kérdés az, hogy visszavehetem-e a Birtoklással. Mivel a Birtoklás használatánál a lapvisszavétel nem hatás (vagyis forrás), hanem költsége a Birtoklás hatásának, ezért a moagrint ettől nem védi meg a képessége.
(AK92) Nem vehetem vissza A tudomány árát Birtoklással a kezembe. A lap szövege szerint A tudomány árát nem vehetem vissza a kezembe. Ez azt jelenti, hogy semmilyen hatással nem lehet visszavetetni. Olyan hatásokkal azonban vissza lehet, amire rá van írva, hogy nem visszavetethető lapokra is működik. Az ilyen hatások akkor nem működnének A tudomány árára, ha rajta lenne az, hogy semmilyen módon nem lehet visszavenni. Az ilyen szabályok alól szabálylapok sem kivételek. Rájuk ugyan nem hatnak az egyéb lapok, de attól a szabálylap hatása még ugyanolyan hatás, mint bármely más lapé. Ebben az esetben ráadásul nem is a szabálylap hatása a visszavétel, hanem a hatásának költsége. Ahogy pl. életpontot sem áldozhatok egy hatás költségének, ha ezt egy lapom tiltja, úgy lapot sem vehetek vissza.
Kiadás: Víziók Gyakoriság: ritka Lapszín (isten): Nincs Típus: szabálylap Szöveg: Minden játékos azonnali hatásként használhatja a következő képességet, a saját körében, körönként egyszer: vegyél vissza a játékból egy lapot a kezedbe, melynek te vagy a gazdája és a tulajdonosa: gyógyulsz 1 ÉP-t. Az esetleges büntetés ilyen esetben nem érvényesül. Szinesítő szöveg: "Van-e mohóbb és kapzsibb teremtmény a világon a sárkányoknál?" Illusztráció: Szatmári Zsolt

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:09:59Utolsó frissítés: 2015. május 20. 18:52:54 Küldd el a cikket másoknak


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.