Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
Alfa pakli – Káoszhorda március 12.
Alfa pakli – Varázslények március 12.
A pillanat képe
Eliana
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
A képen egyet láthatsz a Túlélők Földjét járó nagyhatalmú kalandozók közül. Ez a vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember Eliana, Raia nagyhatalmú főpapja, az Álomőrzők Közös Tudat tagjainak egyike.
Nézz szét a galériában!
Résföld
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő: Kisértetjárás
11. kiadás vágási hibák
HKK gyorshírek
Követő változások, nerfek és újrakeverés (mulligan) szabály

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis

A lista folytatása...
Résföld (8)
HKK pakliszerkesztő (295)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő: Kisértetjárás (8)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7514)
HKK kiadói tervek 2022 május (33)
HKK gyorshírek (15)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Anti-raksinak akkor mi értelme? Semmi más képessége nincs, csak annyit tud, hogy drágít, már első körtől is. Szerintem igenis lehet ellene készülni... Azt tudom támogatni, hogy pörgős versenyen legyen így vagy akár tiltva, de side-os versenyen ez teljesen felesleges változtatás.
 
Ráadásul, ez talán elsikkadt pedig többször írtam: olyan paklikat gyengít (mivel a többit jobban erősíti), amik nem túl erősek most sem, mint az 5 követő ill. korlátozó szabálylapok.
 
Ne haragudj, Miklós, de ez nem egy kiadott lap, hanem szabálymódosítás, aminek minden paklit figyelme kell venni, mert a teljes játékélményt kell javítania. Ebből kifolyólag igenis probléma, ha egy szabály az egyik paklinak jobban kedvez, mint a másiknak.

MG
 
a kővetőnél lemondással járt a narancslap lemondása miatt. Itt tetszőlegessel kombinálható (és még pár részlet különbség)
de volt lapban is amit viszont emlékeim szerint néha felbukkant. Második esély dornodon. Pedig ott a laphátrány (kvázi rossz kezet) maga a varázslat is generálta
 
Ez, hogy létezik olyan pakli, ami kevésbé profitál tőle, nem igazán érv, minden kiadott HKK lap, minden bevezetett új szabály erősít vagy gyengít valamilyen paklit. Ez a lényege egy dinamikusan változó játéknak, ahogy változik a környezet, alkalmazkodsz hozzá, új paklit építesz.

A Roxat céheiben jött egy egykieges újdonság, a céhek, jah. A Résföldben viszont nem jön semmi. Őmellé pont jól passzol ez.

Ezt az egész mulligan témát csak akkor tudod megítélni, ha már huzamosabb ideig használtad, addig teljesen esélytelen. És igen, sokan, kérdezgették már az idők folyamán, hogy nem akarunk-e ilyet, ezért is lett bevezetve. (Sőt maga az ötlet már annyira régi, hogy még egy követő is volt, ami ezt csinálta - csak pont a laphátrányos visszahúzás miatt nem játszott vele senki).
 
Szerintem az alábbi főbb bajok vannak a Mulligennel.
tldr:
Most felesleges bonyolítás
Gyengít paklikat, amik nem dominánsak
Hátrány nélküli effekt ismét

Most felesleges bonyolítás: kellenek az újdonságok a játékba, de mértékkel. Volt-van is ilyen szabályunk, hogy komoly újdonság kiegenként max. 1 jöhet. Ennek viszont felrúgása az is, ha a 2 kieg között mindenféle szabálymódosítások jönnek. Most az RC-ben kijött céhek egyértelműen komoly újdonság, plusz a játékosoknak szokni kell a „mit is használhatok ÚN-en” elég összetett rendjét. Minimum fél évig (tehát júliusig) csakis akkor módosítanék szabályt (mindegy hogy „kipróbálásnak” nevezzük-e), ha arra RETTENTŐ komoly ok van, konkrétan nem fenntartható az élvezetes játék nélküle. Aktívan figyelve az összes fórumot, nem láttam ilyen igényt felmerülni egyet sem az elmúlt 1 évben (de még ha van 1-2, az se rettenetes azonnal megvalósítandó tömegigény). Önmagában nem túl bonyolult (de azért hoz kivételeket, meg kell jegyezni fordulónként stb), de a sok „nem bonyolult” dolog teszi aztán mégis bonyolulttá a játékot. És ez már a 2. ilyen „kísérlet” az RC óta, csak ez komolyabb annál (valószínűbb, hogy megmarad).

Gyengít paklikat: Az 5 követőt nyilván. Aztán egyik legerősebb vonása, amikor alapból egyes paklik ellen vannak blank lapjaid, ilyenek pl. Börtön, Bilincs, Erdő, Járj. Ezek ellen 4-5-6 lapot újrakeverve, amikor éppen blankeket húzol, sokkal jobban erősödsz, mint maga a Börtön-Bilincs-stb. Hasonlóan a legerősebb effekt a side lapok behúzása (mert ezek valóban sokkal erősebbek lehetnek, míg a paklid lapjai azért általában hasonló erősségűek), azon paklik ellen, amik ellen kimondottan erősen lehet-szokás side-olni, ezek megint leginkább a korlátozó szabálylapok. Ugyancsak a 4-5-6 lapos pakliknak adja a legtöbb esélyt, hogy ezekből a side lapokból legtöbbet behúzz a Mulligannel. Ezek a paklik (esetleg a gyűjtőgen Bilincs kivételével majd), most nem dominálnak úgy, hogy a gyengítésük jó irány lenne.

Hátrány nélkül (ez kisebb gond): ahogy néztem a Magicben mindegyik fajta Mulliganért áldozatot kell hoznod. Itt nem. A kezed 50%-ban átlagos vagy az alatti lesz, tehát átlagban 50%-ban érdemes lesz használnod. Ez a kék céh – Termo vonalba illeszkedik (minimális hátrány), csak még annyi mentsége sincs, hogy eladja a kieget . Nem érzem ezt jó iránynak.
 
Én most nem általános elvekkel akarok jönni, hanem 1 konkrét, gyakorlati tapasztalattal, ami nem jelent feltétlenül semmit. Nem tesztelésen, hanem versenyen történt.

Óriás paklival játszottam. Az egyik meccsen behúztam az elején az ongóliant diszkoszt, eldobtam, ez a +1 lap meg egy nagy óriás az elején elég előnyt adott, hogy nyerjek. A másik meccsen a teki bölcsi üresre dobatta a kezemet. Húztam egy besideolt Bufa bűbáját, és nyertem. A Korlátozás erős pakli, akár versenyt is tud nyerni, de lehet rá készülni, és vannak fenyegetések, amiket természeténél fogva nehezen tud kezelni. Az, hogy 3 meccsből 1-ben rá tudsz mulliganozni a teki bölcsire, fog adni pár plusz százalékot, hogy eggyel több lapot dobass az elején, de az annyit nem fog számítani. És az ellenfél is rá fog tudni mulliganozni ugyanúgy, ha készült a korlátozásra.
 
Megpróbálhatod, de én nem számítok arra, hogy tömeges UR nyerés lesz belőle.

Én még akkor teszteltem Korláttal, amikor úgy próbáltunk játszani, hogy minden kör előtt lehetett Mulliganezni. Az mondjuk durva volt, mert aznap a 11 meccsemből tényleg 8-szor lett nálam végül Teki bölcsi. De még ezzel együtt is csak 2/4-et hoztam aznap, egyszerűen mert magában a Korlát koncepcióban nem volt több, még mindig voltak durván rossz matchupjai (persze tudom, a tesztelés nem az éles verseny, de azért akkor is...).

Azért a 3 meccs alatti 1 Mulligannel szerintem ez kisebb para lesz, a mellett, hogy továbbra sem egy kívánatos dolog. Egyik legerősebb ellenérv ez a Mulligan ellen, de arra nem számítok, hogy mostantól minden 2. versenyt Korlát nyer.
 
Én június 1-től csak Korlátozás - Teki bölcsivel játszom.

Ha a tesztelők szerint akár 3 hónapra is rendben van az, hogy a narancs lapok gyengítésének/egalizálásának elvén arról szóljon a játék, hogy én két lappal kezdek, az ellenfél meg eggyel, akkor ide nekem az UR-eket!

Amúgy nem a Teki bölcsit kéne tiltani/nerfelni, hanem a Korlátozást. Praktikusan azért, mert van n+1 lap, ami eldobásra tud ezt/azt. Ez meg ugyanolyan exploit, mint a Járj esetében a nekronos lapok - egy fontos különbséggel: a játék kezdetén való dobálásra semmilyen módon nem lehet reagálni.

Most nem szedem elo a vonatkozo kodex pontot, de ez pontosan az az irany (1 lap nyer, nem lehet ra reagalni bla-bla-bla) ami rohadtul nem kéne.

Aki pedig felemlegeti az “ellenlapokat”, azokat tovabbra is varom egy 100 kezdo kez lejatszasra, hogy megnezzuk, hanyszor kezd lapelony nelkul az “ellenlapok” hasznalataval.
Ha nincs igaza, hogy van hatasos “ellenlap” a Korlatozas kezdo kondiciojara, varok egy nyilvanos revidealast.

Ha vannak hatasos “ellenlapok”, en fogok revidealni.
 
Az MTG bann rendszerét koherensnek hívni legalábbis nevetséges, akár az arénán, akár irl.

Lehet, hogy nekem maradt ki sok idő, de számomra furcsa, hogy elvárás a behóval szemben, hogy a játékosok szája íze szerint csináljon mindent.

Tök jó, hogy vannak pollok és a tesztelők / Miklós kíváncsi a játékosok véleményére.

Tökéletesen csinálnak mindent? Nyilván nem.

De még így is jóval nagyobb beleszólása van a játékba a közösségnek, mint a vesszőparipaként emlegetett magic közösségének.

Felháborodni azon, hogy a játék fejlesztői bele akarnak nyúlni a játékba és ki szeretnének próbálni dolgokat pilot / trial jelleggel csak simán felesleges.

Ennyi erővel minek bármilyen új szabály? Maradjon minden úgy ahogy van, rotánként adjanak ki mindent tök ugyanígy, csak más színnel, névvel és illusztrációval.

Vannak sikeresebb / népszerűbb (zanszilánk, köd, altípusok bővítése) fejlesztések és intézkedések és vannak kevésbé sikerült / népszerű (=kaksi) irányvonalak is (pl az epikusok szerintem), de a jó része mégis az, hogy az egész tök szubjektív.


De azért lehetőleg tényleg ne a nyúl vigye tegye már el befőttnek a nagymamát puskával. A játék tesztelői sanszos hogy a jelentősen nagyobb tapasztalatuk és jelentősen jobb rálátásuk mellett jobb döntéseket fognak hozni a játék jövőjével kapcsolatban.

Objektív ítéletet pedig majd mondanak az eladások és a versenylétszámok amikor odaérünk.
 
Pont ez az, hogy te gondolod tényállításnak, én nem annak gondoltam, de tény, hogy annak is értelmezhető. Nem vagyok abban a helyzetben, hogy bármikor kinyilatkoztassak HKK jövőjét tekintve bármit tényként (és nem is akarok abban a helyzetben lenni). Ha bárki ebben a tévhitben lenne, akkor azt itt és most szeretném eloszlatni. A stílusomért meg már elnézést kértem. Hányszor futunk még neki ennek a témának?
 
Csak én érzem úgy, hogy túl könnyen le van azzal rendezve minden ellenvélemény/kérdés/aggály, hogy te "nem is játszol-honnan tudod?-"/"trollkodás-indok?-"/"jobban értek hozzá-haha, örök amatőr kategória nem lesz?-"???
Itt van egy szép táblázat (ami a céljára elég kérdőjelesen alkalmas), mindenki számoljon ki mindent magának.
Az, hogy mi alapján lesz eldöntve mi is marad ebből a salátacsomagból meg mi megy a levesbe 0 információ, ami azért érthető, mert nincs matematikai definíciója, hogy jó-e vagy nem, ergo valaki (optimálisabb esetben valakik) szubjektív döntése alapján lesz meghatározva, hogy ez így jó-e a VERSENYjátéknak.

Kicsi matek:

A három hónapos "próbaidő" itt azért szerencsés, mert ez nagyjából megegyezik a "pfúj manahalál" MTG rotációs periódusával. Ekkor szoktak tiltani lapokat (kivéve ha valami broken) valamint statisztikákat is közölnek elég transzparens módon.
Ezeket a döntéseket nagyjából 2.5-3 MILLIÁRD online lejátszott meccs alapján hozzák meg.
Minden meccsről minden adat rendelkezésre áll. (Játékosok teljes lapkészlete, mikor mit játszott ki, talán még a haja színe is.)
Erősen kétlem, hogy a következő 3 hónap 60 db 20 résztvevős 4 körös HKK verseny 4800 db-os mintája bármire is használható lesz, ráadásul úgy, hogy ebben lesznek hamis adatok is plusz semmilyen egyéb releváns információ nem áll rendelkezésre.

És ez csak a Mulligan.

Szabálylap/követő nerf estben a minta még haloványabb...

Egy Online HKK pontosan arra lenne jó, hogy számszerűsíteni lehetne vele egyes lapok/képességek erősségét, és akkor talán nem születnének olyan lapok, amikkel utána évekig vergődni kell, mi legyen vele.

Mondjuk ez kettő dolog miatt nem megvalósítható:
- nem játszanának elegen (MTG:Arena cc 10 millió játékos)
- valamint az inkonzisztens szabályok és végtelen különböző "képesség" miatt (majdnem) leprogramozhatatlan

Tessék belekötni, de kéretik többszörösen összetett, értelmezhető mondatokkal tenni, amikben valamilyen vélt vagy valós tény is szerepel...
 
Pont ez az, hogy te nem véleményt írtál le, hanem tényállítást fogalmaztál meg.


Ha korlátozással túl erős lesz, akkor szerintem tiltani kell ezt a lapot és ezt fogom javasolni a tesztelőcsapatnak --> ez egy vélemény.

"Ha ez a szabaly a korlatozas / teki bolcsi komboval durva lesz, az utobbi kap egy tiltast es kesz." --> ez egy jövőre vonatkozó tényállítás (amiről mellesleg még soha, semmikor szó sem volt eddig).


Nagyon nagy a különbség.
 
Érdekes, mert nekem például erről eszembe se jutott, hogy a fejlesztői gárda álláspontját tükrözné és nem csak János privát véleménye lenne a témáról.
 
Néha valóban arrogáns a stílusom. Ezért elnézést kérek mindenkitől. Ezt én nem nagyon érzem bántónak, max. utólag...
 
"Ha ez a szabaly a korlatozas / teki bolcsi komboval durva lesz, az utobbi kap egy tiltast es kesz."

A fenti egy elég erősen kijelentő mondat és hát pont van a végén.

Látszatra ez a stílus azt mutatja, hogy bárki csinálhat bármit, ez így lesz, vitának, véleménynek helye nincs.
Erre írtam, hogy nem túl szerencsés komment.
 
Nem keltettem semminek se a látszatát. Hogy ki mit lát vagy gondol mögé, arról én nem tehetek. Szimplán leírtam a véleményem, és azt tartom is.
 
igen, mindenképp pontosítjuk a kiegészítésben, köszönöm az észrevételt!
 
Gice köszönöm. Erre gondoltam èn is, csak nem fogalmaztam elèg pontosan.
 
"Az újrakeverés során semmilyen kapcsolódó hatás nem jön létre!"

ehhez elég lenne annyit hozzáadni hogy "...és nem számít húzásnak"
 
Ez akkor bekerül majd a kódexbe kivételként?
Mert a jelenlegi szabályokból valóban az jön le, hogy nincs mulligan börtön/bilincs mellett (pontosabban visszakeverni lehet, de újat húzni a szabálylapok miatt nem, tehát a gyakorlatban értve jelenti azt, hogy nincs mulligan).
 
*jav. kipróbáljuk, hogy versenyeken hogy működik.
 
Azért a rend kedvéért nem árt tisztázni.

A Mulligan szabály kapcsán eddig egyetlen egy dologról született döntés: hogy egy meghatározott ideig tartó tesztidőszakban kipróbáljuk. Arról nem, hogy ez végleges jelleggel bevezetésre került, arról meg főleg nem, hogy akármilyen lapot a Mulligan szabály kedvéért nerfelni fogunk.

Ha bárki - akár a kollektív döntés látszatát keltve - ennek ellenkezőjét írja, az maximum a saját szubjektív véleményét fejezi ki a kérdésről, biztosan nem a tesztelő csapatét.

Egyébként az 100%, hogy én egyetlen lap tiltását/nerfelését sem fogok megszavazni a Mulligan szabály kedvéért.
 
Igen, lehet.
 
Köszi megértettem.

Az én gondolatmenetem:
Ha Antiraksival játszom - nem jászom kánterrel - tehát nem tudom megakadályozni az ellenfél megindulását.

Nem az Antiraksi miatt, hanem az erre épülő paklim miatt. De láttam hogy működik a két körös mező+tűz pakli. Jó lesz az is mostantól...
 
Lehet Bilincs ès Börtön mellett használni a mulligan-t?

A cikk leírás szerint a 2. lèpèstől működnek a narancsok. Visszakeverni pedig csak a 4. lèpèsben lehet.
 
Egy rendhagyoan mukodo lap mukodeset el kellett helyezni a rendszerben. Csak a helyere kerult. Eddig is voltak ilyenek, pl. a paros jatek szabalyainal par lapot muszaj volt helyre tenni, magyarazni, hogy hogyan mukodnek.
 
Ha nincs antiraksi - illetve második körtől van - NEM tudod megakadályozni kánterek nélkül, az ellenfél első körös megindulását. Nem nyerését, hanem kiterülését.

Ha van antiraksid, akkor se nagyon tudod Az antiraksi sosem arról szólt, hogy bele tudj szólni az ellenfél játékába. Hanem arról, hogy az ellenfél ne tudjon beleszólni a te játékodba. Ez egy paradoxon, mindenki szeretné, ha bele tudna szólni az ellenfél játékába, de senki sem szeretné, ha az ellenfél bele tudna beleszólni az ő játékába.
Amikor ezt a lapot eredetileg kitaláltuk, az volt vele a cél, hogy ne kántereljék szét az embert, legyen alternatíva, hogy kánterek nélkül játszol, lerakod a lényeidet, ütögetsz velük stb. Ilyen játék már rég nincs.
A kántereket "nem szeretjük", jó lenne, ha az asztalon maradó lapokat azért leszedésekkel is meg lehetne oldani (ezért lett pl sok lapon az erősebb kijátszáskori képesség J-vel helyettesítve, hogy ne legyen muszáj őket is kánterelni). De azért a varázslatok ellen továbbra sem tudsz semmit tenni a kántereken kívül. Ezek továbbra is a játék részei lesznek, csak szándékunk szerint drágábban, kevésbé univerzálisan. Az 1. körös kánterelhetetlenség csak arra volt jó, hogy az 1. körben tud nyerni v legalábbis olyan fölényt kialakítani, amiből az ellenfél nem tud visszajönni. Ezt már évekkel ezelőtt meg kellett volna szerelni, nem most, és nem csak A fájdalom szépsége miatt.

A teki bölcsivel kapcsolatban mindenki nyugodjon meg, nem volt szó további nerfjéről vagy tiltásáról, ez még csak fel sem merült, nincs semmiféle figyelőlistán sem (ld még amit korábban írtam Résföldben érkező, dobatás elleni lapról).
 
Ha tortenetesen mas hivatkozza be ugyanezt a pontot, az rendben lenne? Mert ha igen, akkor ez netto szemelyeskedes, amit nem vartam volna Toled. De ha kivonjuk ezt a reszt a mondokbol, a maradek akkor is vedheto.

(Ezt mar nem valasznak szanom, de ha mar irok...)

2015-ig bezarolag folyamatosan az volt a mechanika, hogyha eloallt egy inkorrekt szituacio,akkor egy faq-val addig magyaraztuk, hajlitottuk a szabalyokat, amig valahogy ra nem lehetett igazitani az adott lapra/szitura.

Szerintem ez nem jarhatu ut. Es igen, neha szukseg van a szabalyok igazitasara, de az ilyen korrekcioknak a jatek egyszerusiteset es/vagy a kovetkezetesseget kell szolgalniuk. Nem pedig azt, h egy amugy is inkorrekt kombinacio mindenkepp tovabb mukodjon. Es ez nem lehet akadalya az uj szabalyozasnak, vagy szabalyreformnak se.

A lenti jelentos mennyisegu hozzaszolasbol azt latom, hogy sokan szemelyes serelemnek tekintik, ha egy koncepcio eltunik a jatekbol. Ha ez ugy tortenik, hogy az adott koncepcio jatszhatatlanna valik a lap utanpotlas hianya miatt, az rendben van. Ha egy narancs lap tiltasa/nerfelese miatt tortenik, az meg kivivja a nepharagot.

A kragoru familiarisa pl egy inkorrekt koveto. Olyan kepessegei vannak, amik onmagukban is tulzoak. Ha nem jonne ki tobbe egyetlen magikus vedelmu leny se, a koncepcio magatol is elsorvadna. Ettol viszont szegenyedne a jatek. Ha azonban szeretnenk ilyen lenyeket kiadni, muszaj volt ezt a kovetot rendbe tenni. Ezert lett ez a dontes. De most nem fogok egyesevel vegigmenni a teteleken. A lenyeg h a jatek fentarthatosaga a cel.
 
Mondjuk ezzel most szuletett szembemeno valtoztatas, ahol a szabaly lett a Korlatozas-hoz igazitva (nevesitett kivetelt kepezve)

28.5. A szabálylapok és követők egyszerre kezdenek működni.

28.6. A szabálylapok és követők által kialakított helyzetet értékelni kell, majd meg kell határozni, hogy mely játékos hány lappal, továbbá milyen maximális és aktuális életponttal kezdi a játékot.

...

28.9. Újrakeverés (mulligan).

28.10. Ha valamelyik játékos Korlátozás (új) szabálylappal játszik, akkor az ezen a ponton kezd el működni. A játékosok eldobják a kezükből a szükséges lapokat a Semmibe. A sorrendről a Korlátozás gazdája dönt.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.