Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
A Kreátor műhelyével bevezettük a 2 altípusos etnikumokat. Mit gondolsz ezekről?

1.) Nagyon szeretem őket, minél több lénynek legyen 2 altípusa!
2.) Ahol van értelme, jöhet, de nem kell túlzásba vinni.
3.) Elég lesz lassan, maximum nagy ritkán legyen ilyen.
4.) Nem HKK-zom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Homokdűnék november 20.
HKK Negyedszázad október 23.
A pillanat képe
A káosz kapuja
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
A képen Chara-din sötét oltárainak egyike látható, melyet a Fény Szerzetesei megpróbáltak áttörhetetlen mágiával lepecsételni. A káosz terjedését azonban így nem lehetett megállítani, Chara-din nagyságát hirdető dicsfényben tért vissza az anyagi létsíkra, ahol pár nap alatt többszáz kalandozó tömörült köré, felesküdve a káosz istenének szolgálatára. A szekta pedig azóta is csak bővül és bővül...
Nézz szét a galériában!
Homokdűnék lapelemzés – 2. rész
Homokdűnék lapelemzés – 1. rész
Homokdűnék a lapkeresőben + kódos lapok a BDV-ben
Homokdűnék bemutató – 3. rész
Homokdűnék friss információk

A lista folytatása...
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Szörnyverem
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Buja dzsungel
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Elfeledett barlangok
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Kísért a múlt

A lista folytatása...
Homokdűnék lapelemzés – 1. rész (23)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9439)
[HKK Piac] Régi lapok (1432)
[HKK Piac] Eladó lapok (141561)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28328)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7114)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
És ez a algoritmus honnan fogja látni azt, hogy versenykörnyezetben mennyire erős ténylegesen egy lap? Mert pl. a Pozitív elementál az algoritmus alapján kb egy 11/10 lap, olcsón nagy test, perma dobat, leszed, drágít, reakciódrágítással, a gyakorlatban pedig mégse játssza senki elementálon kívül, mert egy kalap szar. Ehhez képest egy Fluxusgen olcsón ad két tokent, semmi védelme nincsn, alulstatolt SP-ben, se VP se konkrét lapelőnyt nem ad, mégis idegbe rak bárkit, mert van még 5-6 ilyen lap, ami dekkben azt tudja, hogy kontrollként és tempóból is megver.
 
Ha képesség alapján számol pontértéket, akkor nem gond.
A régi lapok jóval kevesebb képességgel rendelkeztek, így alacsonyabb lesz a pontértékük, ez igaz. De nem is annyira erősek, így érthető, hogy alacsonyabb lesz az értékük.
Az egyes képeséégek pedig nem kell, hogy azonos pontértéket kapjanak.
Egy antimágia képesség pl. magasabb pontértéket kap, mint egy 2-es regeneráció.
 
Azt a játékot nem szabad nevén envezni, mert megidéz egy csapat síró ovist.

Ha egy algoritmus számítaná a lapok pontértékét, akkor a környezet vonatkozásában egyszerűen konfigurálhatóak képesség alapján.

Pl. 1) Az új kiegészítőben egy laptípus kap egy erős követőt, plusz olyan új lapokat, amikkel erős paklit lehet építeni belőle, akkor minden ilyen típusú lap értékét megemeli.
Pl. 2) Kijön egy új etnikum, de nincs hozzá követő, nincs ilyen altípúst tápoló más lap, akkor az iylen altípúsú lények értékét lehet csökkenteni a más, azonos lapképességekkel rendelkező de más etnikumú lapokéhoz képest, amik viszont rendelkeznek erős követővel.

Így a programban csak az adott laptípús/altípus vonatkozásában kell adni egy módosítót, nem kell egyesével átállítgatni minden laphoz.
A gép dolgozik, az alkotó leül kártyázni.

Azt gondolom, hogy egy ilyen algoritmus megírása Miklósnak megy séróból.
 
Szerintem egy alap algoritmust simán ki lehet találni a a mostani lapok bekerüléai pontjára, de nem vagyok benne biztos hogy jó lenne ha régebbi lapok bekerülési értéke csökkenhetne mert akkor tényleg oda jutunk hogy nem biztos hogy érdemes új lapokat venni hisz több régi lapnak lement a pakliba kerülési értéke így már azokat lenne jobb használni, az újjak helyett.
 
1.Eleve, a lapok erőssége nemcsak magától a laptól függ, hanem a környezettől is, amiben használod.
-Való igaz hogy a lapok nem csak a saját erőségüktől függ (ez jelenleg is így van ezért van ott a tesztelő csapat hogy ezeket felmérje,nyílván amikor egy lap pakliba kerülési értékét meghatározzátok ez egy szempont.
2.Számos "csirke" lap ha egymás mellé rakod őket, a megfelelő követővel megtámogatva, brutál erős lehet (nyilván emlékeztek még a Kragoru vagy az avatár paklira)
- Alapvetően töbször ez jön elő mint probléma, hogy nem használnak egyben egy fajt hanem csak pár lapot illetve mellé az epikust vagy a brutál saját követőt. Így ebben nem látnék olyan problémát hogy a sok "csirke" együtt erősebb. Ellenben a követő s az epikus már valódi probléma lehet. Mivel viszont a narancs lapoknak is lenne pakliba kerülési értékük így egy önmagában erős követőt lehet nerfelni azáltal hogy növeled a pakliba kerülés értékét. Nem túl erős koncepció pakli " valószínűleg a nem túl erős konvepció pakli rota után megszűnik, itt csak annyi történik hogy pár "erős de a pakliba gyenge lapot le kell cserélni"
3. Ha meg valami túl alacsony pontszámot kap, ez senkinek sem tűnik fel és végigarat vele egy versenyt, akkor nem az ő pakliépítési zsenialitását fogják ünnepelni, hanem minket fognak oltani a pontokért.
-Ha most kijön egy lap ami valamivel kombózik s valaki nyer vele egy versenyt nem ugyan úgy arra gondolnak az emberek hogy itt egy kombó ezt hogy nem vette észre senki a tesztelők közül?! Szóval ha így megjelenik egy pakli ami szerintetek káros megnövelitek annak a pár lapnak a pakliba kerülési költségét, s már is gyengül a mumus, nem kell egy új kieget várni vagy nerfelni esetleg tiltani a lapot. Illetve szerintem ez esetben ez is egy új mélysége lenne a pakli építésnek.
4. Valójában, ha ilyen lenne, attól kezdve bárki bárhol kikapna, többé nem a saját szerencsétlensége, az ellenfél szerencséje, a sorsolás peche, az ellenfél tudása vagy a saját hibája lenne a felelős: hanem mindig a kiadó, amiért nem jól lőtte be a pontokat.
- valamin mindig hőzöng a vesztes ez sajnos ilyen, legalább lesz valami új ok amit lehet mondani miért kapott ki ezt igazán nem kéne elvenni tőlünk . Illetve nyílván igaz hogy főleg az elején előfonak jönni hibák mint minden váltásnál, de ahogy írtátok korábban lehet hogy nem veszne wl a vásárlók fele. S az új lapokat pedig ugyancsak érdemes lesz megvenni hoszen kevesebb pakliba kerülési pontért tud valamit amit egy másik lap tud hasonló paraméterekkel. (Aztán később nyugodt szívvel megnőhet a pakliba kerülési értéke így helyet biztosítva az új generációnak.

A zárójeles rész (Torinó) annyiban érdekelne hogy mi volt ez a játék illetve megoldottak-e ezt valahogy, no meg az a játék mennyire hasonlított a hkk-ra.
 
És mi ezzel a probléma?A hkk-t kb.20 éve igy játszuk.Nem újdonság.A játék mindig erröl szólt hogy némely lapok kombóztak egymással, annyi különbségel hogy akkor még a lények/etnikumok/pszi paklik jóval nagyobb számban tüntek fel.Sokkal változatosabbak voltak a koncepciók.Egyébbként a problémára a válasz az hogy meg kell keresni a "csirkék" broken lapját és azt felpontozni vagy tiltani, vagy valami hasonló.De hát ugye ehez nagyon nagyon sok lapot kell fejböl tudni...
 
Nem lehet egy algoritmust kitalálni, mint ahogyan régen belőttétek az idézési költséget a lényekhez?

A különféle lapképességekhez pontértéket rendelni és ezek összege kiadja a lap értékét.

Pl. Egy 1/1 képesség nélküli lény az 2 pont, de ha az a lény repül is, akkor 12 pont. Ha repül, láthatatlan, mágikus védelmű, savat köp és kávét is főz, akkor már 52 pont.
Ezt a pontértéket pedig csökkentené az idézési költség fordított arányban. Így ha 10 VP-ért főz kávét, akkor alacsonyabb pontértékű lenne, mint akkor ha csak 1-ért csinálja.

A versenykörnyezet változásával elég a lapképességek értékét módosítani, nem kell minden lapon végigmenni.

Pár tesztjátékot megérne szerintem.
 
Elvben mint speciális versenyformátum lehetne ilyen, de általános szabályként használni a pakliépítésre ez rossz ötlet lenne.

Eleve, a lapok erőssége nemcsak magától a laptól függ, hanem a környezettől is, amiben használod. Számos "csirke" lap ha egymás mellé rakod őket, a megfelelő követővel megtámogatva, brutál erős lehet (nyilván emlékeztek még a Kragoru vagy az avatár paklira), és lehetnek sima, nem túl erős koncepciós paklik, amiket meg a pontrendszer miatt lehet össze sem lehet rakni. Ha meg valami túl alacsony pontszámot kap, ez senkinek sem tűnik fel és végigarat vele egy versenyt, akkor nem az ő pakliépítési zsenialitását fogják ünnepelni, hanem minket fognak oltani a pontokért. Valójában, ha ilyen lenne, attól kezdve bárki bárhol kikapna, többé nem a saját szerencsétlensége, az ellenfél szerencséje, a sorsolás peche, az ellenfél tudása vagy a saját hibája lenne a felelős: hanem mindig a kiadó, amiért nem jól lőtte be a pontokat.

Zárójelben jegyzem még, egyszer, nagyon rég, a ködbevesző múltban voltam Torinóban egy ilyen versenyen, egy másik kártyajátékból. a pontrendszer ott is hibás volt, a teljesen ártatlannak tűnő gyakori "fireball" lap nulla pontos volt, a megfelelő paklit építve köré úgy lőttem le mindenkit, hogy köpni nyelni nem tudtak. De ez nem a játékról szólt, hanem csakis a pakliépítésről, meg kellett nézni, hol hibás a pontrendszer, és azt kihasználni.
 
Hali!
No megpróbálok ezekre a jogos aggalyokra válaszolni.
1.Egyrészt az értékek folyamatos növelése/csökkentése gyakorlatilag kiszámíthatatlan metához vezetne,
-Mivel a kiadó dönt hogy mikor akar értékeket változtatni így gondolom nem napi változások lesznek hanem mondjuk havonta vagy új kieggel, illetve amikor muszály korrekciózni (ez szerintem nem baj ha minnél korábban megtörténik)
- Én személy szerint értéket sehol nem csökkentenék (kb mint eddig a lapok elavulását úgy képzeld el) Illetve valahogy úgy csinálnám az érték növelést hogyha egy lap több győztes pakliban benne volt (akár 1-3) akkor az egy erős lap tehát érdemes növelni a bekerülési értékét.
2.Ezenkívül mindig meglenne a hiba a gépezetben, hogy mi éppen a legalacsonyabb értékű pakli.
- ez valóban probléma ezen valamennyire segít au elöző pontba leírt megoldás javaslatom, viszont nem szabad elfeledni hogy ez nem egy új probléma hisz most is vannak legerősebb paklik.
3. Ráadásul egy korábban erős, de új kieggel gyengülő lapnál is nehéz lenne belőni az erőt.
- Én alapvetően a lapok értékének csökkentésébe nem mennék bele, illetve ebben az esetben így járt a lap (más esetben rota esetén nem használhatod később, folyamatos erősödés esetén meg simán gyenge lesz) sajnos ilyen most is van, hogy vákumban erős a lap de a meta nem kedvez neki.
4. Ki tartja karban:
Velősen s tömören a kiadó ,de hogy hogyan szeretnék az már rajtuk múlik. (Auromatizalják egy részét vagy kézzel, ez az ő döntésük, de azért nem tűnik irdalmatlan erőforrásnak, nyilván a folyamatos frossitésere gondolok, első alkalommal nagyobb meló, de a régebbi lapokat simán közös alacsony értékre érdemes rakni, így máris kevesebb meló)

Ha van olyan ppnt amit nem válaszoltam meg rendesen akkor jelezd (illetve bocsi az elütésekért utalok telón pötyögni)
 
Viszont ez megmenti a játék gyüjtögetős jellegét...
 
Igen, ez egy jó ötlet. Én is agyaltam ezen már, de sajnos én sem látom életszerűnek, hogy ez működhessen korrektül, Bubu leírta a lényeget miért nem. Pedig ez jó lehetne elviekben.
 
Ennek számos előnye van, viszont szerintem rengeteg hátránya is. Egyrészt az értékek folyamatos növelése/csökkentése gyakorlatilag kiszámíthatatlan metához vezetne, a korábbi versenyek semmilyen viszonyítási alapot nem jelentenének, mert a következőben már mások az értékek. Ezenkívül mindig meglenne a hiba a gépezetben, hogy mi éppen a legalacsonyabb értékű pakli. Ráadásul egy korábban erős, de új kieggel gyengülő lapnál is nehéz lenne belőni az erőt. Meg eleve ki tartaná karban a listát?

Meg eleve nem nagyon hiszek abban, hogy több ezer lapot be lehetne igazságosan kategorizálni.

Egyébként az ötlet jó, ilyen típusú pontos versenyt korábban már csináltak pl. a Dungeonben is. De általános formattá tenni ezt nagyon veszélyesnek gondolnám.
 
Ide is bemásololm:
Amúgy itt még egy ötletet vetnék fel. Ha már készülőben van egy behos pakli építő (amin később kötelező jeleggel le kell adni a pakli listát) Nem lehetne bevezetni a lapok mellé egy pakliba kerülési értéket? (Anyit jelentene hogy egy pakli pl: max 500 pontnyit érhet, s ha van egy erős lap akkor annak a bekerülesi értékét brutálisan megdrágítani. Mondjuk vizitündér 100 pont máris elgondolkoznék rajta hogyha beteszek hármat a többi 47 lap + narancsok hogy jönnek ki a maradék 200 pontból.) A kecske is jól lakik: Ezzel ellehetne érni hogy nem kell rotáció, de lehet gyengébb lapot kiadni, mivel ha a pakliba bekerülesi értéke alacsonyabb akkor lehet érdemes lesz használni. + a káposzta is megmarad: Nem tiltódik ki minden lap 3 vagy 4 évenként, így nem kell félni attól hogy sose lehet használni többet.
Illetve még egy elég nagy előnye lenne ennek: Mivel nincsen a lapokon felrüntetve ez az érték így bármikor változtathatja kiadó az értékeket, ezzel gyakorlatilag a játék balanszolására több lehetősége marad. Pl: kijött krabber uraság és vizitünci, nem kell megvárni a következő kieget az életkioltással csupán megnövelni a bekerülési értékület, s mindezt akár az első negatív tapasztalatok után meg lehet tenni.
Illetve még egy előnye lenne ennek: gyorsabb lenne a hatása a játékra mint a rotának.
 
Ez szerintem tök jó meg konstruktív hozzászólás, van benne konkrétum.

Mondjuk másik dolog, hogy nem vagyok meggyőződve róla, hogy működne. A nullás lap fogalmát érezném kicsit problémásnak. A védekezés, ami nem counterel, hanem mondjuk ingyen buktatja a manát. A nekron. Kicsit még a Zanszilánk is. A mutogatós bölcsesség.

Lehetne erre egy nagyobb ban vagont felhúzni és kipróbálni, igazándiból érdekelne. De nem vagyok meggyőződve róla, hogy feltétlen egyszerűbb/jobb lenne.
 
Ígérem, lesznek!
 
Igen vannak előnyei is a dolognak, de szerintem több a hátránya, mint az előnye.. Illetve ez engem nem is zavarna, mivel befejező félben vagyok a játékkal, hanem inkább azon akadtam ki, amit itt egy korábbi hozzászólásomban kifejtettem...
 
Tehát tulajdonképpen azt modod, hogy a "csak az elmúlt négy év lapjaival játszunk" állítás nem helytálló. Értem.
Ebből már látom hogyan következik, hogy több lapot kell venni.
Szerintem mondjuk ezen lehet több módon is segíteni (pl. lesznek olyan alapkiegek a jövőben is, ahol megint jönnek ki reprintek, gyakorlatilag legalizálva régi lapokat; használhatóbb gyak-nemgyak). Bár ez már túlságosan spekuláció a részemről.
Lényeg: így már nekem is problémásabbnak tűnik a nagyobb költség, de szerintem lehet ellene tenni, és bízom abban, hogy ezt a kiadó meg is teszi.

Abban sajnos egy véleményen vagyunk, hogy a rotáció eléggé bebetonozná / szűkítené a játszható paklik listáját, amíg a mostani erősebb lapok nagy része ki nem ment. Cserébe szerintem viszont pozitív, hogy utána egy kicsit hatásosabban bele tudnak nyúlni a tesztelők a metába anélkül, hogy újabb tartós problémát hoznak létre.
 
Nem teljesen ezt állítják, hanem néhány verseny élmezőnyét gyűjtötték ki.

És a kigyűjtés is csak 1 ok miatt helyes, hogy kijöttek az alapkiadások, ahol régi versenylapokat adtak ki újra...

Ezt a dolgot már kitárgyaltuk egyébként egy másik topikban, hogy ezt az élmezőnyt konzerválnánk és az esélyét sem adnánk meg, hogy más érjen oda, még jobban beszűkülne a meta (írok néhány példát, ami kiesne a rota miatt, de simán odaérhet bármikor: gyűjtőgen, fókusz, avatárok, óriások, manók, köd stb., stb., stb.) Ha az ultraritkák és a követők/szabálylapok is kiesnek, akkor még sokkal-sokkal hosszabb lehet a lista... (fókuszálás, sokszínűség, ur bübájok, stb., stb. stb.)

A kiegvásárlásos kérdésedet szintén kitárgyaltuk már több topikban. Persze, hogy meg kell venni, amúgy nem tudnál játszani... Eddig elég volt megvenni az aktuális paklidhoz a lapokat ezután 4 évente mindent meg kell venni újra és újra...
 
Én egy dolgot nem értek a hozzászólásaidból.
Ha igazat állítanak, és a nagyobb versenyeken tényleg csak az elmúlt négy év lapjai voltak használva, akkor ebből hogyan lesz eddig nem létező kényszer arra, hogy több paklit vegyél?
Ha jól értem, az az érvelés a Beho részéről, hogy nagyjából eddig is 4 év kártyakészletéből + 1-2 lapból gazdálkodott, aki komolyan vette a versenyeket. Ezen egy ugyanilyen hosszú rotáció effektíve nem változtat. (Hozzáteszem, gondolom / remélem egy újrakiadott lap régi, de ugyanolyan szövegű változata is használható lesz.)
Aki kevésbé veszi komolyan a versenyeket, annak pedig (elvileg) lesz lehetősége olyan eseményekre menni, ahol lehet a régi lapokkal is játszani.

Nem vitázni szeretnék, csak tényleg nem látom itt az összefüggést, ami miatt most majd sokkal több pakkot kéne bontani. (Kivéve persze, ha rövidebb lesz a rotáció, vagy a fejlesztés megy el olyan irányba, hogy direkt addig használhatatlan 2-3 éves lapokkal jönnek ki metaverő kombók.)
 
grat, Bubu, korrekt cikk! varjuk a kanter-ellenes lapok megjeleneset/elterjedeset! ;)
 
A grafikon fórumon való többszöri sikertelen beírása után marad pastebin: https://pastebin.pl/view/6dfc6617
 
Rotában lehetne használni egy bizonyos évnél korábban kiadott lapokat is.

Bővebben, ha a lapok folyamatosan erősödtek, és a rota miatt most gyengülni fognak, akkor el fogják érni az X évvel ezelőtti szintet. Vagyis az X évnél korábbi lapok gynegébbek lesznek a legújabb lapoknál.

Erősség
^
| /
| /
|---------- Rota vonal
| /
| / \__________Kiadott lapok
| /
| /
|/
----------> Évek

Ha a grafikon jól jelenik meg, akkor a rota vonal feletti lapok tiltottak(kirotálódtak), viszont a vonal alattiak engedélyezettek.
 
Az a baj, hogy a játék már nem itt tart. Persze a 0-ás kánterek vannak ott mindenhol, de nem hiába. Nem csak a 0-ás kánterek a problémák, hanem minden lap erősödése. Ha kiszedjük a képletből a 0-ás kántereket, olyan beteg 2. körös winek fognak jönni, hogy csak kapkodod a fejed. Volt az Ex-ben gyngy+ nemritka zén meg 100 pontos verseny, csak hokik voltak. Az egyiket én húztam be, a másikat JuFe arochosszal: 1 vp, 1 buff, 2 vp 2 buff és win. Ez volt a play. Egyedül börtön ellen kellett a 4. körig várni hogy a megfelelő mennyiségű buff összejöjjön, vagy ha valaki mégis húzott valami kántert.
 
Jobban átgondoltam a dolgot és erre jutottam:

Engem igazából nem is a rotáció bevezetése zavar, mert szerintem működni fog, illetve valószínűleg engem már nem fog érinteni.

Azonban így kellett volna megjelennie a hírnek: "Hosszas megfontolást követően arra jutottunk, hogy mint más hasonló kártya játékokban 2021-től bevezetjük a 4 éves rotációt elsősorban üzleti megfontolásból a játék fenntarthatósága érdekében. A részletekről több szavazást is ki fogunk írni."

Én mindenképpen kihangsúlyoztam volna a valós okait a döntésnek, illetve azt, hogy a döntés már megszületett.

Végezetül egy filmsorozatból idéznék két idézetet:
"3.6. Az nem jó, de nem a világ vége."
"Ez hát, amitől egy RBMK reaktor felrobbanhat. A hazugság."
 
Én is ismerek ilyet. Mondjuk az az illető akire én gondolok évente egyszer nyer csak versenyt, szóval lehet nem egyre gondolunk.
 
Én ismerek olyat aki régi mágia síkos kombó deckel jutott ki a nemzetire idén Amúgy igazad van.
 
 
Köszönöm, neked pedig jó szórakozást a pénzed elásásához az alufólia csákódban.
 
akkor kinevetős smileyt is kapsz, mert megérdemled troll
 
Mindenesetre konstruktívabb mint alufólia sisakban ovis módon hisztizni.
Még egy konstruktív hsz csak neked: A folyamatos smiley-zás nem érvényteleníti el a másik fél hozzászólásait, illetve nem révényesíti a tartalmatlan, arrogáns megnyilvánulásaidat. Ilyet az ostoba emberek csinálnak amikor nem tudnak érdemi kritikát megfogalmazni.
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.