Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
     
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Elemi erők november 24.
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
A pillanat képe
Harq al-Ada
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Harq al-Ada, Vlagyimir fogadott fia időtlen idők óta járja már Ghalla rónaságait. Dornodon kobudera papja hírnevét a Zan rendje Közös Tudat korábbi vezetőjeként szerezte.
Nézz szét a galériában!
Elemi erők lapelemzés (2. rész)
Ünnepek – Beharangozó
Beholder Karácsony - Akció! 2018.12.05. - 2018.12.19.
Elemi erők lapelemzés (1. rész)
HKK kódbeváltás információk

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Elemi erők
Termékismertető - Hatalom Kártyái - 10. kiadás

A lista folytatása...
Segítség blokkoló pakli összeállítására (24)
HKK kérdés? (44156)
Lapötletek (63916)
[HKK Piac] Eladó lapok (141003)
Humoros ötletek (3164)
Elemi erők lapelemzés (1. rész) (42)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 |
Nézet:
Ki az a Gyuri?
Szerintem rosszul gondolod.
 
Mutasd mar meg, hogy honnan olvastad ezt ki...

Ez alapjan az osszes "huzz egy lapot" szovegu kepessegre felhuznam a paklim...
 
Gyurinak itt igaza van, a xenó inkubáció szövege és a késleltetett hatás szabály alapján a "keress ki egy xenót" egy permanens hatás szóval ez alapján az összes xenóm előkereshetném.

más kérdés hogy ezt lehetne pont emiatt a lap miatt a FAQ-ban vagy a kódexben pontosítani, hogy pl. "keress elő" = "keress elő egyszer" vagy valami
 
Egybként ezt a késleltetett hatás mókát tegyük már tisztába!
A xenó szutyok csak egyszer sül ki, a lépéselőny is, a nikolausz is.
Akkor az egérút minden hátrány is csak egyszer sül ki???
Mert én gyakran játszom vele, és eddig úgy játszottam, hogy ahogy fogynak a jelző, egyre több tápod ad a cucc, permanensen.
Akkor ez hogy vagy?
 
Ez védnökös lap, kb. Ez volt a kívánság, egész jó lett szerintem
 
És a sziréneknek is (én láttam a sorozatot.....) (egész jó...).
 
Bontotton én is ezt kérdeztem először,hogy miért nem szirén de már annyi ilyen kreáció van,hogy nem is hiányzik. Am meg miért lett volna érdekes nász? feltételezem,hogy ezeknek a vérfarkasoknak van emberi alakja is :P
 
Vérfarkas szirén .....na az érdekes nász lehetett .....de miért is ne....tényleg lehetett volna +1
 
Már hogyne lehetne: Manók földje: "A manóid elveszítik hátrőányukat..."
 
Elég ha lent van egy gemina kert, utána gida, xenó.
Köv előkészítőben én határozom meg, hogy előbb életet kap, aztán jön le a késleltetett hatás jelző, és fent marad hátrány nélkül a gida.
 
Pontosan, itt nem arról van szó, hogy elvesz egy hátrányt, hanem azt mondja, hogy nem lehet feláldozni. Szóval a kombó működik, de én erősnek mondjuk nem nevezném, mert az inkubáció a köv. körben így is úgy is kinyírja a Gidát
Max. úgy lehet érdekes a dolog, ha már behúztál 2 Gidát, akkor kirakod a másodikat is, az első se esik le, amikor az inkubáció kinyírja az első Gidát, előkeresel egy második inkubációt, rárakod a második Gidára, az első feltámad, na ott már kezd sz*rban lenni az ellenfél
 
Ezzel nem értek egyet. Az inkubáció nem veszi el a hátrányt, hanem letiltja az áldozás lehetőségét. Gida szövegében nem szerepel a "mindenképpen" kitétel, azaz amikor áldozni kellene Gidát, akkor a saját hátránya és a bűbáj hatása konkurál egymással.
A bűbáj állandó hatás, Gida hátránya viszont egy automatikus kapcsolódó hatás, az előbbi az "erősebb". De ha állandó hatásnak értékeljük Gida hátrányát, akkor is az utóbb kijátszott lap hatása érvényesül az előzőleg kijátszott lapéval szemben, szóval igen.

Ha megoldod, hogy Gida megússza, akkor a bűbáj megakadályozza, hogy fel kelljen áldozni, és csináltál egy elég erős lockot az asztalra.

Szép találat!
 
Ami nem szirén és csábít? Például: Drakolder obligátor.
 
Hátrányt semmilyen módon nem lehet elveszteni.
A parazita képessége ezt nem írja felül.
 
És persze a bezáró zárójel is odébb kéne legyen.

Szerintem aki 2 hete dolgozik egy cégnél, és le kell írja a kollégái nevét, és 3 nevet is elront, az nem való még akkora fosadék céghez sem, mint a miénk.......

Szerintem.....
Amúgy meg adom, hogy egyre több normális helyen lévő, normális verseny van.
Ez jó.
Szombathely adós, Pécs is az lenne, ha nem látókör lenne, Kecsó mindig feka...
Szóval kajak, mintha 2004 lenne....
Mondom ezt a versenyek száma és színvonala értelmében, de az új kieg használhatóság értelmében is
 
PEdig most hirtelen nem nagyon tudnék más papírt mondani, és nem csak a 1,3% (az ostobák kedvéért, akik a 2-es alapú logaritmus fogalmával sincsenek tisztában, hogy arról már ne is beszéljünk, hogy fingjuk nincs arról, hogy a kg NEM súly mértékegység........) 13 ezrelék-es alkoholszintnek köszönhetően, akinek ilyen segge van, az szirén.
 
Nem mind szirén,ami csábít
 
Ginnyről nem maradt le a szirén altípus?
 
Ha Gidára rárakom ezt a Xenó szutykot, és valahogy varázsolok rá egy életjelzőt, akkor lényegében elveszti a hátrányát, amíg rajta van a xenó?
 
Rendben, köszönöm, valóban nem láttam ezt eddig sehol leírva, de akkor legalább most már ez is tisztázva van.
 
Oké, köszi. Csak a citrines rész érdekelt, de akkor ja, csak a "kettőspontos" képességekre jó
 
A citrin fókuszkristály más tészta, mert az nem lapra reagál, hanem hatásra. De igen, ővele nem reagálhatsz automatikus képességre, de csak azért, mert ott külön ki van írva, hogy aktiválást igénylő képességet semlegesít.

A ködszitálással lehet reagálni automatikus hatásra is, épp ezért a hatásra való reakcióknál nem feltétel, hogy csak cselekvésre használhatóak (Kódex 94.0.1 pont).
 
Ha eddig nem kezbol kijatszott lapot akadalyozott meg valaki reakcioval, akkor az egy hiba volt. Ez a szabaly egyidos a jatekkal csak - en sem tudom miert - nem volt eddig leirva.
Reagalni lehet szinte barmire, de csak kezbol kijazszott lapot lehet megakadalyozni reakcioval. Ha a lap kapcsolodo hataskent kerul kijatszasra akkor a lapot nem lehet megakadalyozni es soha nem is lehetett. (Legfeljebb kozvetve ugy h a hatast akadalyoztad meg, amivel kijatszottad.)

Hangsulyozom: vannak specialis reakciok amik nem lapot ajadalyoznak meg hanem valami mast (forrast, hatast, akarmit). Ezekkel lehet reagalni arra, amire kitalaltak.
 
Alapvetően kétféle reakció van. Az egyik, amikor valamilyen lapra (ill. lap altípusra) reagálok, a másik, amikor egy hatásra reagálok.

Lapra csak akkor lehet reagálni, ha azt egy önálló cselekvéssel játszom ki (ld. Kódex, 94-es pont), vagyis kézből, a költségével vagy helyettesítéssel, ill. ezzel ekvivalens módon (pl. vízió, feltámadás stb). Ha egy lap egy hatás eredményeképpen kerül kijátszásra, akkor csak a hatásra tudsz reagálni, ami a lapot a játékba hozza, külön a lapra nem.

Ez nemcsak a cselekvésként kijátszott reakciókra igaz, hanem az automatikus reakciókra is.

A legtöbb lapon ezt külön ki is szoktuk emelni (mint az általad említett példáknál), hogy teljesen egyértelmű legyen, de ez csak a szabály nyomatékosítása, nem pedig az, hogy ahol nincs kiírva, azzal olyat is lehet csinálni, amit egyébként a szabályok szerint nem lehetne.
 
Citrin fókuszkristállyal akkor nem reagálhatok automatikus képességre, lásd pl. a K/S/E/J és "vesszős" képességek?
 
A sünös FAQ (az első) most egy "pontosítjuk a szövegét" jellegű FAQ, vagy ezentúl minden automatikus reakció counter csak és kizárólag kézből kijátszott lapra jön létre?

Csak azért kérdezem, mert konkrétan nem az van a lapra írva, amilyen döntés született.

A Tornadusznál / Thuzad hazaérkezésnél nem volt eddig ezzel probléma, mert kézből kijátszást írtak.
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.