Vissza a Főoldalra
 
Milyen legyen a májusi páros verseny formátuma?

1) hagyományos új nemzedék
2) tiltott mágia új nemzedék
3) hagyományos káosz
4) tiltott mágia káosz

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Vermon teknős
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerű varázslattal, vagy egy jól működő lehelettel viszont könnyen elpusztítható." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló
Megjelentek az új Alfa paklik!

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
Excelsior (1002)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (30)
HKK kérdés? (47065)
Lapötletek (64943)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Szerintem egy matematikailag (elvileg) modellezhető játéktól nem ördögtől való dolog elvárni, hogy a matematikai modell korrekt legyen.

Szerencsére ebben a technokrata elképzelésben nem nekünk kell 'élni', hanem a kártyáknak. Ha jól tudom, nincs szociálisan hátrányos kártya, vagy olyan, hogy szubjektív a működése....

"(...)de amíg ezen a játékon nem dolgozik a tesztelők legalább 75%-a teljes munkaidőben, addig nem(...)"

Pontosan erről van szó. Meg kell fizetni, és nem lesz gond
 
Attól bonyolult, hogy nem vagytok hajlandók megfizetni a munkát, és ezért nem a megfelelő ember kapja a megfelelő feladatot.
 
Az utolso mondatban az 'ilyen' szo az elozo mondatra utal vissza (abban is szerepel mar az 'ilyen' szo a masodik feleben, ami szinten a mondat elso felere utal).
Vagyis elore kikeszitett lapokat es token lapokat tud leszedni.
 
A dolog eleg osszetett:
- van 1 eros igeny, hogy minel erdekesebb lapok szulessenek -> a lapon sok es osszetett kepesseg lesz
- szeretnenk, hogy ne legyen nagyon hosszu a szoveg
- de kozben egyertelmu legyen
- es valamennyire olvashato is, ha csupa ikon meg szakszoveg az egesz, az megint csak elriasztahtja a kezdoket

Ezeket probaljuk oszehangolni. Egy ideje mar van egy 'mithogyirunk' guide-unk, amihez tartani kell(ene) mindenkinek magat (legalabb azokban a dolgokban, amik gyakran elofordulnak a lapokon), de pl. a lapkeszites 'heveben' ez nem mindig sikerul, aztan a tobbszori atnezes soran nagy valoszinuseggel rendberakodik a dolog.
Kivulrol egyszerunek nez ki, belulrol nem az, ahogy az szokott lenni .

Azt tudom igerni, hogy a kovetkezo kiegeszitonel meg ennel is nagyobb figyelmet fogunk forditani arra, hogy kovetkezetesen irjuk a kepessegeket.
 
Az összetett és bonyolult játék kedvelői ezen játék topicjában azért sírnak, mert a játék következetlen és logikátlan. Így helyes,.

Ha az csúsztatás, akkor ez is az. Mondjuk inkább azt, hogy ebben a hatalmas méretű játékban vannak következetlenségek és logikátlanságok, de KÖZEL SEM ANNYI ÉS AKKORA mértékben, mint amekkora vergődés van ebben a topicban ezek miatt.

Ez az algoritmizálás nagyon szimpatikus technokrata elképzelés, ismerem ezt az irányt a való életben is, tök jó elképzelés papíron, csak élni elég szar benne. Törekszünk, hogy ez a fajta ikonosítás, azonos kifejezések megjelenése konzisztens legyen, de amíg ezen a játékon nem dolgozik a tesztelők legalább 75%-a teljes munkaidőben, addig nem hiszem, hogy bárki közülünk garantálja, hogy minden lap hibátlan szövegezésű és megjelenésű lesz.
 
Ez orbitális csúsztatás.
Az összetett és bonyolult játék kedvelői ezen játék topicjában azért sírnak, mert a játék következetlen és logikátlan. Így helyes,.

Egy-egy szókapcsolat és kifejezés nem minden lapon és mindig ugyan azt jelenti.

A játékosok azt szeretik, ha a lapon van sok akár összefüggő képesség is.
Azt viszont rühellik, ha 10 lapon 1 képesség 6 féleképpen van leírva.

Azért sírunk, mert azt szeretnénk, hogy a lapok szövege algoritmizáltan parancsszavakban működjön.
Minél átláthatóbban. Kb. mint egy programnyelv.

Ez az effekt: Y feltétel teljesülése esetén húzz x lapot. Mindig ugyan úgy legyen leírva pl.
"S2, 4Ép; húzz: 1."
"K1, ha egy permanens kikerül a játékból; kör végén húzz: 1."
"E1, ellenfeled Vp-t költ; azonnal húzz: 1."

És ezek mintájára:
S, 2Vp; keress - tharr kalandozó: 1.
K, 3 Ép; dobass - lény:1.
K, 1 Vp; dobass - véletlenszerű: 2.
K, 2 Zsz; semmizz: 5.
E, vissza vetethetsz - ellenfél lénye: 2.
E, 1 Ép; gyűjtőbe küld - permanens: 1.
S, semmibe küld - permanens: 1.
S, gyűjtődből kezedbe - lap: 1.
S, gyűjtődből kezedbe - raia lény: 1.
S, 1 Ép; paklidból gyűjtődbe: 4.
stb.

Láthatóan ezzel a módszerrel 1 képesség 1 sor. Ha pedig a kulcs szókapcsolatokat 1-1 ikonnal sikerül helyettesíteni, akkor 1 képesség fél sor. 1 lapra 1-6 képesség kényelmesen elfér és még marad 2-3 sor a flavornak is.

Hosszútávon ez természetesen az összes létező képesség "ikonosítása" (vagy kulcsszavasítása pl. mérgezés: 3, vagy amit fentebb írtam) felé vezet, mert ott könnyen, akár utólag is módosítható 1-1 szabály. És 1 sűrűn teleírt A/4-es lap elég lenne a játékhoz az alapszabályok megismerésén túl a kezdőknek is, de ettől fél a kiadó, mert túl bonyolultnak gondolja.

E-helyett kapjuk az egyre rövidülő _de mindig máshogy megírt, mást jelentő kifejezéseket_, mint "egyszerűsítés".
Na ez a baja a játékosoknak.

Üdv: Kyb
 
De közben a játék nem egyre bonyolultabb lesz, hanem a körülményekhez képest egyszerűbb, átláthatóbb, most már kiegészítőkről kiegészítőkre ez a tendencia. Az a vonat már bőven elment, hogy ebből a játékból HS legyen, de jó is ez így.

Annak örülök, hogy tetszenek a lapok, szerintem ez most kifejezetten egy ilyen kiegészítő lesz, kevés sima nyerstáppal. Öröm volt készíteni, és nagy öröm lenne, ha szombaton azt látnám, hogy élvezet lesz vele a következő 1 évben játszani is.
 
Egy bonyolult játék kedvelői a bonyolult játék topicjában sírnak azért, mert a játék bonyolult.

Seems legit.
 
Ami kis szerencsevel tenyleg azt jelenti mint amire gondoltatok.... (ez nagyon nagas labda volt, bocsi)
 
Bár így lenne
 
Erre mindig abszolút törekszünk, ha valamit egyszer már leírtunk valahogy, visszakeressük, és ugyanúgy írjuk le. Viszont van, amikor változik a terminológia, pont az egyszerűsítés érdekében:

"Sikeres kijátszásakor" -> "Kijátszásakor"
"Ellenfeled eldob egy véletlenszerűen választott lapot a kezéből a gyűjtőbe" -> "Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot"
"Gyógyul 4 ÉP-t" -> "Gyógyul 4-et"
"Idézési költsége" -> "Költsége"
"Célpont lap nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül" -> "Megakadályoz egy lapot"

Mindig úgy próbálunk egyszerűsíteni, hogy azért a szöveg érthető maradjon továbbra is külön fogalmi definíció nélkül.
 
Latom, es tiszta.

'Messzebbrol' nezve (mintha most ismerkednek a jatekkal):
- nem jo, hogy nem egyseges a sebzodes es a gyogyulas
- joval faramucibb a "meghal ugyan attol, hogy leszedtek a sisakjat, meg csokken is az EP-je, de ezt nem hivjuk sebzodesnek, mert ooooo..." mint a "ha no az EP-je, gyogyul"

Szoval en erre egysegesitenem, csak ez meg ugye ellentmond a berogzult hagyomanyoknak (ami egy regi hiba volt szerintem, hogy errefele vittuk, es nem fokozni, hanem kijavitani kellene)...

Es igen, az egyszerusites meg a jatekegyensuly nagyon gyakran utkozik, es a jatekegyensuly miatt legtobbszor nem egyszerusitunk, es aztan csodalkozunk, hogy tul osszetett a jatek, es sok lap kerdeseket vet fel, meg "nem tudnak eligazodni nemhogy a kezdok, de a profik sem" jogos kritikak jonnek.
 
Nem az a baj, hogy félreérthető-e vagy sem, hanem az, hogy nem egységes. A játékosok és így a fejlesztők is különböző nyelvi és logikai kompetenciákkal rendelkeznek. Ezeknek nem szabadna visszatükröződnie a lapokon. Ezt csak úgy lehet elérni, ha egy dolgot egyféleképpen fogalmazunk meg.

Az, hogy rövidítitek a szövegeket, azért h tovább evolválódhasson a játék, ezzel újabb terminusokat vezettek be ugyanarra a dologra, szerintem nonsense.

De legalább már a szerepjátékos indoklásokat elhagyjátok.
pl: "Ő lesz a sofőr"
 
Nagyon fontos, hogy a lapok szövege a lehető legrövidebb legyen.


Ezt a lehető leginkább szó szerint vegyétek, néha tényleg vért kell izzadni, hogy a karakterszámba beleférjünk, ha egy komplexebb képességű lapot tesztelünk. A legtöbb "nem egyszerű" képességű lap konkrét szövege 3-4 alkalommal is megváltozik a tesztelés során, mert találunk egy rövidebb és egyértelműbb verziót.
 
Ööö.. hol változik a lap félreértelmezhetővé attól, hogy
"Ezek a lapok"
helyett azt írjuk, hogy
"E lapok?"

Nagyon fontos, hogy a lapok szövege a lehető legrövidebb legyen. Épp ezért felesleges szóvirágoknak nincs helyük, nem mindegy, hogy egy lapon a szöveg 5 vagy 6 soros. Ráadásul a rövidítéseket, fogalmakat sem lehet túlzásba vinni, mert ha szabatos magyarsággal leírjuk, mit csinál a lap, azt egy kezdő is érteni fogja, aki "csak" az alapszabályokat ismeri, ha viszont 8-9 kulcsszóban, definiált sablonban írnánk ezt le, azok mindegyikét fel kéne előtte lapoznia.
 
"Summa summarum: jelenleg NEM sebzés ha leszedjük egy lény +2-es sisakját, akkor sem, ha korábban már sérült, és emiatt a közvetett aktuális Ép vesztés miatt elpusztul."

Értem a logikát, játéktechnikailag azonban mégis érdekes, hogy a lekerült tárgy +1 /+1-ének elvesztése nem sebzés, míg teszem azt az izomjelző +1 / +1-ének megszerzése gyógyulás. (pl.: Merafula)
 
...lények max Ép csökkenése vs. sebződés...

Az általad idézett szabálypontok az általános és a speciális viszonyában állnak. Az általános szabály, hogy ha bárhogyan csökken a lény aktuális életpontja, az sebződés. Ehhez képest a későbbi szabálypont megfogalmazza a kivételt, miszerint a maximális életpont csökkenése nem sebződés.

Ez tökéletesen harmonizál a játékosok max Ép-jének csökkenésére vonatkozó szabályokkal.

Amúgy anno ez a szabály úgy született, jóval régebben, mint a Kódex, hogy ha van egy +3 Ép-t adó tárgy a lényen (ami értelemszerűen megnöveli 3-mal a maximális életpontját), és ezt leütik a lényről, akkor a maximális életpontja csökken ugyan 3-mal, de ez nem sebződés.

Azért nem, mert a "megsebez, sebzést okoz" megfogalmazáshoz be volt drótozva anno egy marék lényképesség és egyéb hatás. Anno nem akarta a Kiadó, hogy ezek egy ilyen - egy nyilvánvalóan sebzést el nem szenvedő lény - esetben is kisüljenek.

A játékosok Ép-je esetében ugyanez volt a helyzet. Az a döntés született - hangsúlyozom úgy egy évtizeddel a Kódex előtt - hogy a játékos max Ép-jének csökkenése miatt bekövetkező Ép-változás ne számítson sebződésnek.

Megjegyzem, akkoriban fel sem merült, hogy egy szintlépésjelző, vagy egy tárgy lényre kerülése az gyógyítás lenne. Ez már egy utólagos ésszerűsítés/egyszerűsítés.

Lehetne tovább egységesíteni. Vagy visszafelé, és azt mondani, hogy az ilyen jellegű max. Ép növekedés nem gyógyulás (erre nyilván nincs Kiadói szándék), vagy ezzel összhangban azt mondani, hogy mindenféle Ép csökkenés (legyen bármilyen oka) sebződés.

Én nem értek ezzel egyet, és - ahogyan a gyógyítás "reformnál is" jeleztem, hogy ez a látszólagos egyszerűsítés fogalmilag egyszerűbbé teszi ugyan a kérdést, de játékszituációs, és játékegyensúlyi problémákat okozhat a nem így megalkotott lapoknál, úgy most is az a véleményem, hogy az egyszerűsítés csak látszólagos lenne. A megválaszolt kérdések helyébe újabbak lépnek. Csak most nem szabálykérdések, hanem szituációs vagy lapszöveg-értelmezési kérdések lesznek (és ezeket a nehezebb kezelni, csak jelzem.)

Summa summarum: jelenleg NEM sebzés ha leszedjük egy lény +2-es sisakját, akkor sem, ha korábban már sérült, és emiatt a közvetett aktuális Ép vesztés miatt elpusztul. Pont.
 
Egy kicsit félre értettél. Én azt szeretném, ha az irodalmi magasságokat elengednénk. pl. " E lapok"

Ha egy képességben, ha => akkor viszony van, akkor azt tessék leírni. Nem egy ilyen lapot adtatok már, ki ahol hiányoznak a kötőszavak.
pl: "ha van sheran lényed, húzz egy lapot"
Ilyen szövegek ne legyenek.

Ha egy kártya 'leszed' valamit, akkor az legyen írva, hogy célpont (valami) [valahova] kerül.
Pl ha visszavetett, akkor azt csinálja, hogy [gazdája kezébe] kerül. És nem az h vissza kell vennie.

Hasonlóan, ha egy képesség keresés, akkor legyen benne, hogy 'keres' Az hogy "nézzed meg a paklid felső lapját ebből egy lényt a kezedbe vehetsz", helyett az kéne, hogy "a paklid felső 3 lapjából kikereshetsz egy lényt"

Nem buta, hanem következetes kártyákat szeretnék.

János kemény munkával algoritmizálni próbálja,próbálta ezt a játékot, ti meg bölcsészként írjátok a képességdobozokat ahelyett, hogy lenne saját terminusa a játéknak.
 
Az, hogy vita van csak azt jelenti, hogy él a játék. A sablonlista egyet jelentene a roló lehúzásával. Szerintem ezt gyorsan felejtsd el
A szabályokat meg 100%-ban megérteni nagy kihívás, de ez sem gond, mivel a felmerülő kérdések mindig annyira speciálisak, hogy nem is érdemes ennyit foglalkozni velük. Mennyire jót lehet szórakozni egy bírói döntésen, vagy akár egy kukacoskodó lapértelmezésen. Meccseket dönt el, hogy ki tud jobban érvelni az igaza mellet. Ez is a játék része.
Az új kieget meg mindenki nagyon várja. Tudjuk, hogy jó kezekben van a játék.
 
Nem a lapok mennyiségével van gond, inkább az összetettségükkel. Vagyis, még inkább, az újdonságra való törekvéssel. Mindenki, aki lapokat talál ki, szeretne valami teljesen új dolgot, meglepő mechanizmust vinni a játékba. Amit persze nem tudunk leírni egy már meglévő "sablonkészlettel".

Amikor a tesztlistára egyszerűbb (sokszor gyakorinak szánt!) lapok kerülnek fel, akkor a leggyakoribb kommentek, amiket ezek a lapok kapnak a tesztelőktől:
"túl buta" "nem tud semmit" "unalmas".

A beharangozóban írtam róla, hogy komoly energiát öltünk az ún. "Ellenség" lapok tesztelésébe. Ezeknek kettős célja volt, egyrészt, a játék gyorsulását akarta visszafogni, az egyetlen lehetséges módon "resetelni", másrészt a lapokat akarta egyszerűsíteni. Az általános vélemény az volt, hogy a lapok túl egyszerűek, nincs interakció, a HKK már elhaladt afölött, hogy a lények ütögetik egymást az őrposztban.

Tehát a felvetett problémára elven ugyan van megoldás: összeállítunk egy "sablonlistát", amiben ilyenek vannak:
célpont lap a gyűjtőbe kerül, élet: 1, megakadályot egy lapot, semlegesítés: bűbáj, stb stb.
És megadunk egy korlátot is, hogy maximum hány bejegyzés lehet ebben a sablonlistában. És egyszerűen, csak és kizárólag ezen sablonok szerepelhetnek a HKK lapokon.

Csakhogy előre szólok, ez sem a tesztelőknek, sem nektek nem fog tetszeni, a lapok tényleg elég szárazak, uncsik lesznek, és eléggé ki fog lógni, hogy melyik lap gyengébb, és melyik erősebb az átlagnál. Egyébként volt is már ilyen kiadásunk (HKK Junior volt a neve), és nem tűnt úgy, mintha óriási igény lenne egy egyszerűbb HKK-ra. De ahogy gondoljátok, erről szívesen csinálunk majd egy szavazást, és úgy lesz, ahogy szeretnétek.

Elvben működhet a dolog egyébként, én az új kiegbe egy komplett új etnikumot terveztem, ahol minden lapon csak ilyen sablonszövegek vannak - de hogy az "unalmasságot" elkerüljük, mindnek 3-4 képessége van.
 
Nekem az eddig látottak, és a tematika alapján az IV óta ez a legszimpatikusabb kieg.
 
Kicsit úgy érzem kezdünk a kákán is csomót keresni...

Érdemes lenne kicsit pozitívabban hozzáállni a dolgokhoz (ugyanis vannak jó dolgok is a HKK-ban), mert egy nagyon érdekes kiegészítő jelenik meg a jövő héten, szerintem elég sok kreatív lappal, remélem, hogy elég fog utat törni majd magának.

Azt sajnálom, ha úgy érzitek, hogy pl. a tölgy nem lett erős (szerintem konkrétan beteg ez a lap), és megmaradtunk a "csak a nullás kánter a spoiler" szinten.

@ritkaszám: nem értettem egyet ekkora mennyiségű ritka lap kiadásával, hozzáteszem, hogy a tesztelés legvégére estem csak be. A következő szettnél igyekszem kicsit aktívabban harcolni majd a 60 körüliért.

@Raia követő nerf: át lehet gondolni a dolgot, de nem hiszem, hogy a nerfelt-reprintelt követőhöz nyúlni kellene.
 
Meg ez kicsit más, mert itt van
szövegkörnyezet
, így lehet akár nyelvtanilag is úgy értelmezni ahogy szántátok, ha a teljes lapot nézzük, de a reanimáción van egy felszólítás aztán csókolom.
 
Értem, erre nem gondoltam.
 
"Amúgy elég lett volna simán előre kikészített lapot írni rá, nem?"

Az 1. mondatba eleg lett volna, de mar a tovabbi mondatoknal nem ugyanaz, idonkent jatszanak token lappal ld. Rambo bogar az egyszinun most.
Es akkor mar igy egyseges, es nem kell kulon jelolgetni, melyik Rambo bogar volt elore kikeszitett es melyik nem.
 
Szegény raia követő is megkapta a nerf után az ellenlapot, ami immár azt a saját körben esetleg létrejövő 1 db angyalkát is hazavágja. Érdemes volt...
 
Így a pakliból előjövő Rambó bogár se tudja leütni.
 
Már várom, hogy mikor kérdezi meg valaki versenyen, hogy "akkor ez most K-ra csak Fejnélküli lovast tud leszedni?"
Amúgy elég lett volna simán előre kikészített lapot írni rá, nem?

Érdekes lap amúgy, kíváncsi leszek, befér-e a side-okba.
 
Az italkeverés egy gyomros után most megkapta a KO-t. Persze csak elvben, mivel csak bontotton lesz használva.
 
Csak egyetlen gondolat a lektorálással kapcsolatban:

Sajnos hiába nézem meg a lapokat előzetesen, és hiába okézom le, hogy az úgy jó, ha az én olvasatomban a leokézott szöveg részben/egészen mást jelent, mint amit a készítők szerettek volna (amit a tesztelő csapat ért alatta). Az pedig még tovább bonyolítja a helyzetet, ha a playerek egy harmadik/sokadik féle értelmezést képviselnek.

Nyilván a lektorálási protokollon változtatnunk kellene a jövőben, hogy ezt a kommunikációs surlódást elkerüljük. Én személy szerint nyitott vagyok bármilyen javaslatra.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.