Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Annihiláció
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (6)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8135)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ...
Nézet:
1 ZSZ A géniusz manifesztációja (új)

építmény Dornodon

Húzz egy lapot!
Minden Kicsiny László művész által illusztrált lapod költsége 1-gyel kevesebb, és minden ilyen lényed kap +1/+1-et.

"A zsenik mindig végletesek. Vagy kitűnően csinálnak valamit, vagy... Ártatlan womath.
 
X2, az elveszejtő

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: célpont lény sebzése 0 lesz és X2 a kör végéig kap + annyi sebzést, amennyi a lény alap SB-je volt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X3, az inváziómester

2 VP 1 ZSZ 3/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: megakadályoz egy forrást, ami hatna vagy reagálna egy xenódra, vagy legendás lényedre, és X3 kap egy izom jelzőt.
Áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia annyi lapot, ahány izomjelző volt X3-on (max 3-mat).
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X4, a vérszomjas

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

Ha egy legendás lényed vagy xenót dobat: kétszer annyit dobat, mint normálisan.
Ha egy legendás lényed vagy xenód megsebez egy lényt: kétszer annyit sebez rajta, mint normálisan.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X5, a bilincselő
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K rakj át egy xenót vagy legendás lényt a gyűjtődből a semmibe: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
Áldozd fel: a kör végéig ellenfeled minden lapja elveszíti minden képességét.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
 
Végzetes motyogás
2 VP 2 Nekron
Leah azonnali ősmágia motyogó +2 reagálni rá
Antimágia:0
Kötelék: Nem lehet eldobni antimágianak.
Dupla Kötelék: idézési költségét részben,vagy egészben az ellenfél forrásaiból is fizetheted.
Rakj játékba egy általad választott gyakori motyogó lény lapot.
Hátrány:Nem lehet olcsóbbítani.
"Ha ezt meghallod,akkor általában már túl késő."
 
-Tűz sólyom-

1VP
Dornodon
Tűz lap
Szörny
Repül
1/2-es
Körönként egyszer: "Ha ellenfelednek tűzsebzést okoztál kapsz 1 vp-t"
 
Mormogó motyogó

2 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled kezéből bármennyi általad választott lapot a semmibe dobhatsz, majd ellenfeled húz annyi lapot, amennyit eldobtál (ez hátrány).
Minden lényed a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.”


Mohó motyogó

1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Minden lényed (önmaga is) a következő képességet kapja: „kompenzáció: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob”.
Ha ellenfeled lapot húz vagy keres: minden húzott/keresett lap után 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe kell dobnia.


Morfáló morf

1 ZSZ 1/3 színtelen szörny/morf

K válassz ki egy játékban lévő lapot: célpont lap neve, színe és altípusa a kiválasztott lapéra módosul. Ezt a képességet 2 ZSZ árán a gyűjtődből is használhatod, de akkor csak a saját körödben.


Lélekrezonátor

1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny

Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. max 3 költségű lényt, ami a következő hátrányt kapja: „ha nincs játékban Lélekrezonátor, azonnal fel kell áldoznod”.
 
Az anarchia avatárja ÚJ

Hordaparancsnok

A játékot 5 lappal kezded.
Ha ellenfeled követőjét leveszed, nem kell max. ÉP-t áldoznod, és elég 5-tel kevesebb ÉP-t áldoznod.
Ha ellenfeled szabálylappal játszik annak hatása nem érvényesül az első körben.
 
Drakolich új

?vp

Leah,sárkány,élőhalott,csont,repül,+2reagálni rá


Kijátszási feltétele, hogy célpont pakli tetejéről a semmibe kell dobnod X lapot (X max. 3). Ha volt benne lény IK-ja 1VP, egyébként 2VP.
Kijátszásakor minden nem sárkány és nem élőholt lény kap X gyengülés jelzőt, amelyek mindegyike -1/-1-et jelent.

5m/5m
 
xD lol építmény
 
Varkaudar tábor

1zsz

Tárgy,szentély,Varkaudar,dornodon,

Semlegesítés: max. 0 költségű permanens a második körtől.
Kötelék: Rezisztencia.
S: 2kötelék: Keress ki a paklidból egy Varkaudart vagy rakj egyet játékba a kezedből.
K: Ha kijátszol egy varkaudart, célpont varkaudar aktivizálódik.


4SP
 
Oltalmazó teknős

1 VP 2/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Olyan lapjaidra, amiket nem olcsóbbítottál, nem lehet 2-nél kisebb költségű lappal reagálni.


Öreg halász

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF

K: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda.
Dobd a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).


Veszett vad

1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
S válassz állandóan működő, automatikus és aktiválsát kívánó képességek közül: ellenfeled lapjainak az ilyen képességei a kör végéig nem működnek.



Kutyafalka

1 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Ha van legalább 3 különböző nevű vérfarkas a gyűjtődben: 3 ÉP árán előkeresheted a paklidból, vagy visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe (egy körben egyszer).
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Hétpettyes katica

2 VP 3/3 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor kap 7 petty jelzőt.
K végy le róla X petty jelzőt: célpont X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű varázslatot, vagy ellenfelednek el kell dobnia egy egy max X költségű lapot.
 
Egyenlőség

Szabálylap, háló

Ha nem te kezdted az adott játszmát, a játék elején húzz egy lapot!
Minden játékos 20 max. ÉP-vel kezd, más módosítóktól függetlenül.
Egyik játékos sem játszhat ki lapot az ellenfél körében, de ezt a képességet 5 max. ÉP áldozás árán bármelyik játékos megszüntetheti az adott körben.
 
Sárkányidomár

1vp

Kalandozó,ember,sárkány,kf, védekezésből kijátszható,repül

Kötelék: Semlegesítés: Asztalon maradó nem sárkány lap.
[S2]: Ha kijátszol egy sárkányt a kezedből húzz egy lapot.
[E]: Célpont nem sárkány lény vagy játékos sebződik X-et.
X annyi ahány sárkány van játékban.


X mágikus / X mágikus
 
Fürge morf

0vp

színtelen,morf,szörny,kf,csont,ősmágia


Semlegesítés: max. 1 költségű lap aminek idézési költsége kizárólag VP.

1/3
 
Tűzbosszú

1vp

Azonnali reakció,Dornodon, tűz, védekezésből kijátszható

Megakadályoz egy lapot.
Ha 2 kötelék hat az anti-mágia képességű lapokra is.
Ha nem Anti-mágiás lapot akadályoztál meg vele akkor kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: 1zsz: Létrejön egy szikra képesség.


Mindig ez van ha rosszkor jön a vonat.
 
Nefó varázsló

1vp


Kalandozó, ember,Színtelen, ősmágia,kf,tűz

Kijátszásakor kapsz egy szikrát a kezedbe és ha [kötelék]: létrejön egy szikra képesség is.
Élet:1
A szikra idézési költségét nem lehet módósítani és nem lehet rá reagálni sem.
P: Rakj át 1 szikrát egy gyűjtőből a semmibe, kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: Létrejön egy szikra képesség.

0/4m


Erőtlen és gyenge már. Higgyél nekem ő a Nefó sámán!
 
Mardakor száműzött

Leah, gnóm, nekromanta

A játék elején mutasd meg és választassz a következő lapokbol egyet és az lesz a képessége mint a valsztottnak: Mardakor bölcs, Mardakor misztikus, Mardakor ajándékozó. Csak egy lehet belőle a pakliban. Raia lapokat nem használhatsz.
Élet 1. 5/6. 5 mana

"Miután eltanulta a mesterségüket még többet akart amit már nem néztek jó szemmel és száműzték a faluból - egy mardakor taktikus"
 
Goblin hamiskártyás

2 ZSZ 3/2 tharr szörny/goblin KF

Kijátszásakor X SZK árán fordítsd fel a paklid felső X lapját: ezek közül a goblinokat vedd a kezedbe, a többit dobd a semmibe, majd kapsz 1 SZK-t.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Dobótőrt.


Goblin kínzómester

2 ZSZ 2/2 tharr szörny/goblin KF

K2: ha SZK-t kapsz (kivéve önmagától), célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
K2, ha egy játékos lapot húz vagy keres: kapsz annyi SZK-t amennyi lapot húzott/keresett.


Goblin manufaktor

2 ZSZ 2/3 tharr szörny/goblin KF

Anti mágia: 1 (de tharr lapot nem lehet neki dobni).
K ha bármilyen módon SZK-t kapsz: kapsz egy Dobótőrt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi SZK-t amennyi az idézési költsége volt.


Villámkezű goblin

2 ZSZ 3/3 tharr szörny/goblin KF

Kompenzáció: kapsz 2 SZK-t vagy a kör végén húzz egy lapot.
S 1 SZK: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a semmibe, majd kapsz annyi SZK-t, amennyi a lap idézési költsége volt.


Goblin bróker

2 ZSZ 2/1 tharr szörny/goblin KF

K3: ha sikeresen kijátszol egy goblint, vagy ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: kapsz 1 SZK-t.
S X SZK: célpont lény vagy játékos ebződik 2*X ÉP-t (X max 3).
 
<3
 
Ganüid reflektátor

2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy ganüided létrejöttét, ingyen kijátszhatod.
S: dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled következő lapja nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).


Ganüid védelmező

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
E dobj a kezedből egy lapot a semmibe: a kör végéig minden téged és ganüidjeidet ért sebzés 1-re csökken.


Ganüid utánpótló

1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
K ha bármilyen okból eldobsz egy ganüidet a kezedből: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Önfeláldozó ganüid

1 VP 1/6 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Élet: 1.
K ha te vagy egy ganüided sebződne: helyette az Önfeláldozó ganüid sebződik és kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ha sebződéstől kerül a gyűjtőbe: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
 
Védelmező motyogó (új)
2 ZSZ
Leah szörny 1SZK Védekezés KF
Semlegesítés:semlegesítéses vagy olyan lap melynek a leírásában szerepel a "Semmi" szó bármilyen formában.
Dupla Kötelék: Feltámad.
Kijátszásakor gyógyulsz 6-t vagy ellenfeled következő lapja egy "Nekronnal" drágább.
3/2
 
Fortyogó motyogó (új)
1 VP
Leah szörny 1 SZK
Amikor egy motyogó játékba kerül ellenfeled 3 lapot a paklijából a semmibe dob.
Minden motyogód rezisztenciát kap.
Mindkét képesség a gyűjtőben is működik.
S2:Feltámad.
1/(3)
 
Különc manó

2vp

Manó, ősmágia, raia,repül


Költségét helyettesítheted egy működő, hátrány nélküli szabálylapod kikapcsolásával.
Ha idézési költségére költöttél vp-t, húzz egy lapot.
Manóid láthatatlanok lesznek.
E: Áldozd fel egy manódat: Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, ha az eldobott lap ik-ja legalább 2 kapsz 1vp-t.

3/2m
 
Préselés (új)

1 VP 1 nekron leah azonnali

Gyógyulsz 6 ÉP-t és ellenfeled a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe dob, ha nem tudott eleget dobni, akkor megnyerted a játékot.


Locsogó motyogó

1 VP 1 nekron 2/3 leah szörny/motyogó „élőholt”

Motyogóid költségéből (önmagáéból is) minden nekront fizethetsz az ellenfél paklijából.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz 1 VP-t.


Rossz gépezet

4 VP rhatt azonnali [+1]

Ha ellenfeled max. VP-je 20-nál kevesebb, akkor idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz azzal, hogy ellenfeled max ÉP-jét 3-mal megemeled.
Húzz 2 lapot, vagy max. 2 célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
 
Omladék új

1zsz

Tharr,építmény, rezisztencia

Kézből kijátszásakor kapsz egy omladékot a gyűjtődbe. Ha ellenfeled forrásának hatására a gyűjtőből a semmibe kerülne ehelyett tulajdonosa tartalékjába kerül.
(P), áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és a gyűjtődből egy másik Omladékot visszarakhatsz passzívan a játékba.

8sp



Alfa 2 Namidian

1vp,1csont,1nekron

Helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy Namidian jelzőt. Minden reakció X vp-vel többe kerül. A helyszínek kijátszása X vp-vel többe kerülnek.
S: Gyógyulsz X-et.
X mindig annyi ahány Namidian jelző van rajta.
 
Oltalom alatt

Szabálylap

Nem lehet Védekezés ikonnal ellátott lapot kijátszani.
Nem működnek a háló képességek. (Követőnek és szabálylapnak sem.)
 
Borzadály:0vp/chara-din/szörny/hálo 0/1
Kijatszasakkor gyógyulsz 5épt vagy kör vegen huzz egy lapot. Ha egy jatekos sikeresen kijátszik egy lapot kap x sebzés Vagy x épt jelentő jelzőt x annyi amennyi a kijatszott lap költsége volt. Ha a lap költsége 0 akkor válassz vagy 1életjelzö vagy 1 izmot kap.
 
Quwarg mágiakutató

1vp

dornodon,quwarg,ősmágia,csont,védekezés


Semlegesítés: Varázslat VAGY tárgy VAGY ősmágiás lap.
Élet:1
Amíg a Quwarg mágiakutató játékban van nem lehet kijátszani forrás immúnis, rezisztens és Anti-mágia:0 lapot, illetve ellenfeled nem hozhat játékba helyszínt sem.
Jelenés: kapsz 3 nyomorult quwargot.

0/m4



Quwarg medicina

2zsz

dornodon,quwarg,csont,+1 reagálni rá

Semlegesítés sebző vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor kapsz egy Tábori házirend vagy 2 nyomorult quwarg lapot.
Ha ellenfeled lényei sebeznek téged a sebződés helyett gyógyulsz.
A Quwarg medicinát nem lehet megsebezni.

1/1


Quwarg Rajzás új

1vp

dornodon,quwarg,bűbáj,védekezés


Idézési költsége nem módosítható.
Anti-mágia: 1.
Kötelék: Rezisztencia.
Minden, bármilyen módon játékba hozott quwargodért kapsz 1_VP-t. Minden quwargod horgony képességet kap.
Áramlás: Keress elő egy lapot amin a quwarg szó szerepel.
 
Védelmező manó

2VP 3/2 elenios szörny/manó KF „szárnyak” „védekezés”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy legalább 2 költségű lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: 0 vagy 1 költségű lap.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor célpont 0 vagy 1 költségű lapot a semmibe küldhetsz.


Támadó farkas

1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
„Védekezés”-ként kijátszott lappal és ilyen lap képességével nem lehet rá reagálni.
Kijátszáskor (feltámadáskor nem) ellenfelednek el kell dobnia 2 „védekezéses” lapot.


Defenzív xenomorf

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: el kell dobnia egy lapot. Ha „kötelék”, akkor ezt a képességet a gyűjtődből is használhatod 1 ZSZ árán.


Abszolút morf

X VP 1/1 színtelen szörny/morf

X annyi, ahány színt használsz a paklidban (bufán és színtelenen kívül).
Semmilyen módon nem olcsóbbítható.
Ha sikeresen kijátszottad: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.


Alantas játék (új)

1 VP 1 nekron leah bűbáj

Húzz egy lapot!
Minden lapod költségéből 1 nekront fizethetsz az ellenfél paklijából.
Minden nekront tartalmazó költségű lapod 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).
 
Nagyon tetszik, de így elég foscsi. Egy reakciódrágítás még elférne szerintem.
 
Jancsár János kommentjére reagálva megpróbáltam rövidebbre fogni a kettő hosszabbra sikeredett ötletet.

Kisebb Quwarg Istenség (Új)
7-X VP
2 SZK
Avatár/Quwarg/Dornodon
m6/m6
X a quwargjaid száma játékban VAGY gyűjtődben, de max. 6.
[S] Áldozd fel és rakd semmibe 3 quwargod: keresd elő.
Kijátszásakor semmizhetsz Y quwargot a költsége meghatározása előtt: [+Y reakciódrágítás], és ha Y min. 2, kap 1 Életjelzőt.
Kijátszásakor aktivizálódik, quwargjaid gyűjtődben feltámadás képességet kapnak, a játékban meg +1/+1-et.

Quwarg Helytartó (Új)
2 VP 1 ZSZ
Szörny/Quwarg/Dornodon
0/1
Ha dobsz 2 quwargot a semmibe: költsége 1 VP és [+2 reakciódrágítás].
Kijátszásakor kapsz egy Nyomorult Quwargot, VAGY ha [2x Kötelék], akkor kettőt.
[S] Áldozd fel X quwargodat: rakj a paklidból 1 max. 2x X fix költségű quwarg lényt játékba (kivéve Q. Helytartót, és kézből kijátszásnak számít, de első körben az X max. 1).
Kárpótlás: kapsz 1 Nyomorult Quwargot, VAGY használhatod az [S] képességét.
 
  ... | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.