Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Nektoraf
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak." - Encyclopedia Fantasia a nektorafokról
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (2)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ...
Nézet:
Númak császár

követő/epikus

Kedvelt lap: szkritter.
S: a következő szkrittered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) vagy a következő kézből kijátszott szkrittered [+1]-et kap.
J rakj át 2 különböző szkrittert a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz egy szkrittert a gyűjtőből a kezedbe.


Szkritter újonc

1 VP 1 nekron 1/1 elenios szörny/szkritter

Minden szkrittered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1) és kap +1/+1-et.
A 2. körödtől kijátszhatod általánosként is, ekkor kapsz 2 VP-t VAGY kapsz 4 VP-t, amit csak szkritter kijátszására költhetsz.


Szkritter stratéga

2 VP 1 nekron 2/4 elenios szörny/szkritter

K, ha egy lény visszakerül az asztalról kézbe: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
Kijátszhatod általánosként is: ekkor létrejön egy gyűjtődben lévő szkritter azon hatása, ami akkor jön létre, ha varázslatként játszod ki.


Vyarg antimágus

3 VP 1 nekron 4/4 elenios szörny/szkritter

Anti mágia: 2.
K semmizés: 2, és ha csak varázslatot semmiztél, akkor húzz 1 lapot!
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor max 2 célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Vyarg szatócs

2 VP 2/2 elenios szörny/szkritter „ősmágia” „szárnyak”

K ha kijátszol a kezedből egy lényt varázslatként: visszaveheted azt a lényt a kezedbe, de a kör végéig ilyen nevű lapot már nem játszhatsz ki a kezedből.
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor húzz 2 lapot!
 
Cseles fatty

1 VP 1 nekron 2/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha a húzás fázison kívül felhúzod, vagy előkeresed, mutasd meg a kezedből: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden chara-din lényed 1 nekronnal olcsóbb.
E célpont lényedre (kivéve önmagát) tehetsz egy izom jelzőt.


Nekronfatty

2 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t vagy kapsz egy Chara-din fattyát (utóbbit a 2. körtől).
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Hendiala legyintése

0 VP elenios azonnali/reakció

Ha ellenfelednek legalább 2-vel több lap van a kezében, mint neked: nem lehet rá reagálni.
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled forrásával lapot húzott. Húzz kétszer annyi lapot, amennyit az ellenfeled húzott.


Burástya utánpótló

2 ZSZ 2/2 elenios szörny/burástya

S ha legalább 2 Burástya kölyköd van játékban, akkor húzz egy lapot, egyébként kapsz egy Burástya kölyköt.
E: célpont max. X költségű permanens a gyűjtőbe kerül. X a játékban lévő burástyáid száma.


Síró angyal

1 VP 1/3 raia szörny/angyal „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy Kisebb angyalt.
P 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében az angyal szó szerepel.
Áldozd fel: a kör végéig raia lényeid forrásimmunitást kapnak.
 
Viharmadár új

1vp 1zsz

szörny,villám,fairlight szk,repül

Nem lehet rá reagálni.
Az ellenfél körében is kijátszhatod ha a játékban lévő lapjainak költsége legalább 2vel több..
Kijátszásakor minden minden lény sebződik 4et és minden max 1 költségű lap a gyűjtőbe kerül kivéve a villám lapokat.

3/3

Túltöltődés új

1zsz 1 nekron

bűbáj,villám,fairlight,ősmágia

Sikeres kijátszásakor célpont lény,épület vagy játékos sebződik 3at.
Áldozd fel: kikereshetsz egy villám lapot a paklidból és mutasd meg. Ha a kikeresett lapot ebben a körben kijátszod 1-el többet sebez.
 
Abban igazad van, hogy a Most már elég típusú lapok szép karriert futnak, de pl pont a Most már elég nem egy anti-kontroll lap.
A Fókuszált mágiát teljesen elfelejtettem, igazad van. Az, hogy senki sem használja, így belegondolva, valószínűleg azért van, mert 1 manát belerak az ember és lehet, hogy kap egy instant leszedést. De ha nem, akkor is tempóhátrány. Ezen még gondolkozom.
A forrásimmunitást azért gondoltam, mert ha eltolódik a meta a kánterekről a leszedések irányába, több leszedés lesz. És egyébként is, szerintem inkább 6-9 leszedéssel játszik egy kontroll már ma is.
 
Van már ilyen lap. Fókuszált mágia (új) a neve. Amit szinte senki nem használ. Amúgy se értem minek neki forrásimmunitás? A 3 leszedéshez, mit a kontroll használ?

Én nagyobb potenciált látok a counterre immunis, vagy részben immunis lapokban. Nem sok van, de azok jól tudnak működni. Ugye "Most már elég"?
 
Egyenes beszéd
színtelen bűbáj, 1 zsz
Ősmágia, háló

Ebből a lapból 5öt használhatsz a paklidban.
Nem lehet rá reagálni. Forrásimmúnis.
Minden reakció kijátszási/használati feltétele +1 zsz elköltése, vagy egy lap kézből semmibe dobása.
Áldozd fel: gyógyulsz 3 Épt
Jelenés, 1 zsz: kör végén húzz egy lapot



Nem tudom a többség mit gondol, ezt az ötletet még anno a ragyogó manó körüli beszélgetések ihlették. Az volt a beszélgetés, hogy mennyire játékélmény romboló, hogy a manó dobatja a kezed kánterelhetetlenül, mire az "ellenérv", hogy ugyanennyire játékélményromboló, amikor a 45 0-s kánterrel játszó pakli ellen nem tudsz lapot kijátszani.
Megnézve az anti-kontroll lapokat, tényleg nincs sok: az anti-mágia nem sokat segít a dolgon, van a Rozoga lebuj+megtorló, ami nem rossz, de be kell húzni és 2 színt fixált, és mást nagyon nem találtam.
Kicsit bonyolultabbra állt össze a végére mint szerettem volna, de szerintem érthető, mit szeretnék egy ilyesmi lappal.
Kíváncsi vagyok, nektek mi a véleményetek ebben a témában, ill ezzel a lappal kapcsolatban!
 
Omladozó kulipintyó

0építő

építmény,háló,villám,Fairlight,repül

Kijátszásakor ellenfeled következő kézből kijátszott lapja nem jön létre csak a semmibe kerül.
Kompenzáció: kör végén húzz egy lapot.
Jelenés: Kapsz egy elektrogömb lapot.
 
A kívülálló

követő/epikus

Kedvelt lap: altípussal nem rendelkező lény.
K: a következő altípussal nem rendelkező lényed [+1]-et kap vagy kijátszása után kap egy +1/+1-es jelzőt.
J2 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami gyűjtőbe küldené egy ilyen lényed.


Fatty frontharcos

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S, ha a Fatty frontharcos és még legalább 2 lény van az őrposztodban: célpont lény vagy játékos sebződik 5 ÉP-t.
Kompenzáció: kapsz 1 Chara-din fattyát.


Thargodan nekromanta

2 ZSZ 2/(3) chara-din szörny/nekromanta, thargodan „élőholt”

Semlegesítés: VP vagy SZK pusztító/elvevő forrás.
K, ha SZK-t kapsz, vagy költesz: kapsz egy Nekromanta csontvázat.


Feltartóztató fatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Nem lehet semlegesíteni.
Nem lehet lapokat semlegesítésként kijátszani.
K ha egy játékos sebződik: kapsz egy Chara-din fattyát.


Pusztító fatty

1 VP 2/3 chara-din szörny/chara-in fattya

Minden fattyad a következő képességet kapja: „ha megüt egy lényt, az mindenképpen a gyűjtőbe kerül”.
Halálsikoly: kapsz 2 Chara-din fattyát.
 
Elemi ununoktium

1 VP 2/2 Bufa szörny/elementál, életkioltó

Kijátszásakor előkereshetsz 1 Bufa lapot és egy varázslatot.
Halálsikoly: célpont lény sebződik 118-at.
 
X7, a pusztító

1 VP 3/1 chara-din szörny/xenó, „legendás”

Anti-mágia: 1.
P: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: kijátszásakor és minden köröd végén aktivizálódik.


Elemi Xenon

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó, elementál

Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Halálsikoly: ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot.


Elemi neon

1 VP 2/2 elenios szörny/elementál „horgony”

Kijátszásakor max. 2 célpont permanens visszakerül kézbe.
Halálsikoly: ellenfeled elveszíti minden VP-jét vagy minden SZK-ját.


Elemi kripton

1 VP 1 VP 2/2 elenios szörny/elementál

Kijátszásakor szétoszthatsz max. 4 dermesztés jelzőt célpont permanensek között.
Halálsikoly: ellophatsz egy max. 2 költségű lényt.


Elemi radon

1 VP 1 VP 2/2 fairlight szörny/elementál

Kijátszásakor kapsz 2 SZK-t vagy 2 VP-t (csak a 2. körödtől).
Halálsikoly: előkereshetsz egy elementált, vagy tárgyat.
 
Éjfatty zanfaló

6ZSZ (6)/6 chara-din szörny/éjfatty [+1]

Élet: 2.
Ha legalább 3 VP-t költöttél rá, akkor kijátszása után kapsz 1 VP-t, egy Éjfatty biogenezist és húzz egy lapot!
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb, de min 1 VP.


S’haudruk bioszintetizátor

2 VP 1 ZSZ 1 nekron 4/4 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz 1 Éjfatty biogenezist vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: ellenfeled következő max. X költségű lapja nem jön létre, majd kapsz egy Passzív éjfatty biogenezist. X annyi, ahány Éjfatty biogenezised van.


K’throhrek pusztító

4 VP (5)/5 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, amennyi élet jelző van a lényeiden, vagy ellenfeled sebződik ennyit.
Áramlás: kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist.


Goblin szerencsekerék

1 ZSZ thrr tárgy/goblin „kincs”

K dobj egy kockával, majd ha a dobás eredménye
1-2: kapsz 1 SZK-t és egy Goblin találmányt.
3-4: kapsz 1 VP-t és egy Dobótőrt.
5-6: kapsz egy Moa torpedót és ellenfeled sebződik 2-t.


Visszatartó fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

„duplakötelék”: kijátszhatod ellenfeled körében, a támadók kijelölése után: ekkor ellenfeled minden támadónak kijelölt lénye a gyűjtőbe kerül.
Minden előkészítő fázisodban kapsz egy Chara-din fattyát.
 
1 Zsz Dimenziókard

KF
színtelen

K: aktivizáld hordozóját
Áramlás: Keress elő egy síkot.
Kard: Keress elő egy síkot és elmarad az ütés fázis
 
Okklumencia

1vp

Bufa, bűbáj, védekezésből kijátszható

Húzz egy lapot!
Ellenfeled nem dobathat lapot a kezedből és ha a paklidból dobat akkor sebződik annyit amennyit dobatott.
K: Semmizés:1 VAGY ebben a körben ellenfeled nem semmizhet a gyűjtődből.
 
Legilimencia

1vp

Bűbáj, elenios, védekezésből kijátszható


Húzz egy lapot!
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania és a paklija felső lapjának mindig felfelé kell néznie.
K: Ha ellenfeled lapot húz vagy keres a húzás fázison kívül, utána el kell dobnia annyi véletlenszerű lapot a kezéből amennyit keresett vagy húzott majd sebződik is kétszer annyit.
 
Ócskaság

?

Tárgy,háló,chara-din

Ha van játékban dobótőr, Moa torpedó vagy Charadin fattyad idézési költsége 1ZSZ, egyébként 1SZK 1ZSZ.
Semlegesítés X+1 költségű lap.
X annyi ahány lapod van játékban a fentiekből.
P: áldozd fel: kapsz egy lapot aktívan a fentiekből.
 
Farkasember

követő
epikus

S: a következő vérfarkasod idézési költsége 1el kevesebb de min. 1 VAGY ellenfeled következő lapja 1VP és 1 nekronnal drágább.
J: Vegyél vissza egy vérfarkast a gyűjtődből a kezedbe, de csak olyat ami nem támad fel és csak a 3. körtől.
 
Velociraptor új

2VP

Szörny,dínó,idézés,csont,sheran,repül

Láthatatlan. Minden Dínódra hatni vagy reagálni +1VP +1nekron, már a Velociraptorra is.

4/3

__________

Hadroszaurusz új

1vp 1csont

Szörny,dínó,idézés,csont,sheran,repül

IK-jából 1szk-t helyettesíthetsz 3ÉP feláldozásával.

Harci képesség: Ellenfele ha lény, a semmibe kerül.
Ha volt benne csont kapsz egy VP-t is.

1m/4

__________

Triceratops

1vp

Szörny ,dínó,ősmágia,csont,sheran

Semlegesítés: Nem Dínó lap vagy nem Dínó forrás.
S: Ha ellenfelednek nincs dínója játékban sebződik 3at.

2/5m


__________

Gigantoszaurusz új

3vp

Szörny,dínó,idézés,csont,sheran, +1 reagálni rá

Csak kézből lehet kijátszani. Kijátszásakor aktivizálhatod ha feláldozol 3ÉP-t.
Csak akkor aktivizálódhat az előkészítő fázisban ha elköltesz 1 Nekront vagy 1 ZSZ-t.
Időleges hatás, 1: Forrásra immúnis.

8/8


__________

Megaszaurusz maximusz új

5vp

Szörny,dínó,idézés,csont,sheran +1reagálni rá

Kompenzáció és kárpótlás: 4VP, húzz egy lapot!
Halálsikoly: Ellenfeled sebződik 5ÉP-t.
Nem cserélhet gazdát.
Lények ellen +7sebzést, mágikus támadást és védelmet kap.
Áramlás: 2VP vagy keress ki egy dínót a paklidból.

7/14


__________

Dínótojás

0szk

Szörny,dínó,sheran,ősmágia

Ha kötelék: rezisztencia.
Minden Dínód 1VP-vel olcsóbb.
J: Keress ki egy dínót a paklidból.
 
Manaevő féreg (új)
0 vp
Fairlight, szörny, féreg, horgony, ősmágia

Semlegesítés: Húzó vagy varázspont termelő forrás. Ha semlegesítésként játszottad ki kapsz 1 vp-t vagy húzz egy lapot.
Rakd a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy húzó vagy varázspont termelő forrást majd kapsz 1 vp-t vagy húzz egy lapot.
Nem lehet feláldozni.

0/1
 
Varkaudar védelmező

1vp


szörny,varkaudar,kf,csont,színtelen,repül


Előkeresheted a paklidból ha játszottál ki olyan lapot aminek a nevében vagy alítpusában a varkaudar szó szerepel (max egyszer).
Anti-mágia:1
S: Kijátszásakor és ha valaki kijátszik egy lapot, célpont lap amin a varkaudar szó szerepel rezisztens lesz és ha akarod célpont játékos gyógyul 2-t.

0/4M
 
Fatty ritualista

3 ZSZ 4/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha kijátszásához legalább 1 fattyat áldoztál: [+2], ha legalább 2-t: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, ha hármat: húzz egy lapot és ellenfeled eldob egy lapot.


Idegen fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó, chara-din fattya

Ellenfeled minden forrása, ami chara-din lényedre hatna vagy reagálna (már önmagára is) +1 VP.
K áldozd fel egy lényed: ellenfeled eldob egy lapot.


Deformált xenomorf

1 VP 1/3 cahar-din szörny/xenó

Kijátszásakor gyógyulsz 5 ÉP-t és ellenfeled eldob egy lapot.
K, ha ebben a körben legalább 5 ÉP-t sebződtél: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki (akár „védekezés”-ként is).
E 1 VP: vedd vissza a kezedbe!


Vérszomjas xenó

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lap dobására kényszeríted (akkor is ha nem tud dobni) : célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t VAGY visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe.
 
Majd legközelebb új

0vp

Azonnali,reakció,bufa,ősmágia

Anti-mágia:0
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy valaki megpróbált kijátszani egy lapot. A lap, illetve hatása nem jön létre, hanem a lap visszakerül tulajdonosa kezébe. Az idézési költséget (VP, SZK, feláldozott lapok, kijátszási feltétel költsége) visszakapja a lap kijátszója, az esetleges építkező lények
aktivizálódnak. Ebben a körben már nem lehet kijátszani Majd legközelebbet.
 
Nyugodjanak békében
Sheran azonnali, 2 zsz ősmágia, életkioltó

Semlegesítés: Gyűjtőből visszavevő forrás. Ilyenkor ha sikeresen létrejön a megakadályozott és visszavett lap is a semmibe kerül. Ha nem semlegesítésként játsszák ki, vagy célpont permanens a semmibe, vagy egy célpont gyűjtőből 5 lap a semmibe kerül.
 
Innovatív találmány érdekes. Ezt egy elborult szabálylapnak el tudnám képzelni. Mondjuk:

Moa innováció

Szabálylap

Háló ikon

Minden lapra írt idézési költséget szabadon válthatsz át 1 az 1-ben csont, vp, építő és nekron közt.
Hátrány: Az ellenfél körében kijátszott lapok költsége minden esetben +1 csontba, vagy +1 nekronba kerül.
Ha az ellenfeled a játék elején kikapcsolja ezt a lapot, akkor +1 lapot húzol.

Álmokra alapozva. Van ehhez hasonló kártya: Alku a sorssal. Mondjuk az Tharr lap, kör végén csinálja.
 
Bábmester (új)
Ik: 1 mana és 1 nekron
Kalandozó, árnymanó 0/2

Semlegesítés: Aktiválást kívánó hatás

P, 1 ZSZ: Ellenfeled egy célpont lapja felett átveheted az irányítást erre a körre és használhatod az aktiválást kívánó képességeit az ellenfél erőforrásaiból. Ha ez egy lény, akkor csere fázisban eldöntheted, hogy bemenjen-e az őrposztba, s hogy ott mit csináljon. (Ha nincs hely, akkor valakit ki kell mozgatni onnan, hogy elférjen.)
 
Legendás sárkány ÚJ

5VP

Szörny, Sárkány,csont, +2reagálni rá, Elenios

Költségéből helyettesíthetsz 3VP-t egy Sárkányod asztalról vagy gyűjtőből a kezedbe való visszavételével.
Ha akarod repül.
Semlegesítés: Permanens.
S: Gyógyulsz 4ÉP-t, és a kör végén húzhatsz 1 lapot ha ÉP több mint 12.
Halálsikoly: 5ÉP.

5m/6m


Obszidián sárkány

1VP 1nekron


Szörny, sárkány, 1szk,repül, Védekezésből kijátszható, LEah


Semlegesítés: 1 féle IK-val rendelkező lap. (pl.: csak szk,csak vp, stb.)
Anti-mágia: 0. Élet: 1.
Sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban ha akarsz, tégy rá egy izom jelzőt.
K: Vegyél le róla egy izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S: Ha ebben a körben nem vettél le róla izomjelzőt, ellenfeled kör végén eldob 1 véletlenszerű lapot a kezéből.

4M/6
 
Innovatív találmány

2 VP

Dornodon bűbáj, horgony

Csak a saját körödben játszhatsz ki lapokat a kezedből, és max. 2-t (ezt is beleértve).
Lapjaid kijátszhatod ingyen, de csak olyan lapot, amelynek idézési költsége max. annyi, amennyi varázspontod van (ebben az esetben az X mindig 0).
A saját körödben az ellenfél lapjainak kijátszási feltétele 1 SZK.


A visszatért király

4 ZSZ

Raia kalandozó, ember, repül 5/5

1 vp: minden lényed aktivizálódik, és kap +2 sebzést kör végéig.
3 vp: húzz egy lapot!
6 vp: ebben a körben a lényeid nem foglalnak helyet az őrposztban.


Álmokra alapozva

3 VP

Elenios általános, mentális

Nézd meg a paklid felső 7 lapját, majd ebből 2-t vegyél a kezedbe, a többi lapot pedig a pakli aljára bármilyen sorrendben.
Áramlás: a pakli legalsó lapját vedd a kezedbe.


Sárkányvár

1 Építő

Dornodon építmény, sárkány, repül 6 SP

Anti-mágia:0
Az első 2 körben nem játszhatod ki.
S: Kapsz egy 4/(4)-es sárkány jelző szörnyet aktívan a tartalékodba, vagy a kör végéig minden nem lény lapod 4/(4)-es sárkány lesz (képességeiket és típusaikat megtartják).
 
Hyass kegyence

2 VP 4/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszáskor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy célpont xenó passzívan a tartalékodba kerül.
S: kapsz egy Xenó parazitát.
E vedd vissza a kezedbe: te vagy egy xenód gyógyul 3 ÉP-t.


Xenó tartalékos

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó [+1]

Kijátszásakor létrejön egy gyűjtődben lévő xenód minden kijátszáskori képessége.
Kompenzáció: kapsz egy Xenó parazitát.


Idegen invázió

1 VP chara-din általános

Ellenfeled eldob egy lapot.
K ha a gyűjtődben van és kijátszol egy xenót: azonnal kapsz egy Xenó parazitát.


Idegen keltetés

1 VP chara-din bűbáj/xenó

Kompenzáció: húzz egy lapot!
S áldozd fel egy Xenó parazitád: ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
S áldozd fel egy Xenó lárvád: előkereshetsz vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből.
S áldozd fel egy Xenó bábod: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy xenót.


Xenó regenerátor

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
K: ha sebződsz, a kezedből játékba rakhatsz egy xenót, majd gyógyusz annyit, amennyi az így kijátszott xenó ÉP-je.


Túlfejlett xenó

1 VP 1/0 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi xenód van játékban vagy a gyűjtődben.
K végy le róla egy izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
 
 
Ezt nagyon adom!
 
A kölcsonhatás követője

Követő, hordaparancsnok

A játékot 20 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
Minden lapot, amit azonnaliként játszhatsz ki, és minden aktiválást kívánó hatást úgy használhatsz, mint ha reakció lenne.
K:5 max. ÉP (reakció): ebben a körben mindenképp működik (ha ellenfeled megszűntette).
 
  ... | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.