Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Hordázás szeptember 15.
Zén Legendái: Tilretas öröksége július 25.
A pillanat képe
Káoszteknőc
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
HKK Kiadói tervek 2023
A versenyek tisztasága
Beholderes HKK verseny szeptember 17. - Versenybeszámoló
Hétvégi verseny és Roxat céhei sorbemutató
Hordázás Zén bemutató 2. rész

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái verseny - 2022. november 5., Oldschool
Hatalom Kártyái verseny - 2022. december 3., Oldschool

A lista folytatása...
HKK kérdés? (46297)
HKK Kiadói tervek 2023 (29)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7637)
Beholderes HKK verseny szeptember 17. - Versenybeszámoló (20)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28420)
A versenyek tisztasága (80)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
Minotaurusz szuronyos

1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz szuronyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végén húzz egy lapot!
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie a kezébe 2 általa választott lapját.


Minotaurusz dragonyos

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz dragonyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont permanensed a következő előkészítő fázisodig forrásimmúnitást kap.


Minotaurusz hasogató
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz hasogatót a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: kapsz 1 VP-t.
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Pajzsos minotaurusz

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Pajzsos minotauruszt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végéig minden minotauruszod mágikus védelmet kap.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot, ellenfeled ilyen nevű lapot nem játszhat ki a következő előkészítő fázisodig.


Minotaurusz íjász

1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz íjászt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t.
 
Ami nem öl meg az megerősít
2vp
Elenios - Azonnali vízió

Minden lénynél fel kel dobni egy érmét, ha talált a lény kap 2 izomjelzőt és gazdája gyógyul 2-t. Ha nem talált a lény a gyüjtőbe kerül és gazdja sebződik 2-t.
Ha gyüjtőből játszod ki idézési költsége 1vp-vel kevesebb és ez a lap a semmibe kerül.
 
Szirén kürt

0szk
tárgy, szirén, ősmágia,elenios

A húzás fázisodban a húzás helyett ha akarod előkereshetsz egy szirén altípusú lapot, max 2szer.
[P]: áldozd fel: Húzz egy lapot.



Szirén dallam

0VP

Bűbáj, szirén, háló, elenios

Nem lehet rá reagálni.
Kör végén húzz egy lapot.
Amelyik szirénednek alapból van csábítás képessége annak 2vel megnő. Amelyik sziréned alapból nem rendelkezik csábítás képességgel az kap 2 izom jelzőt.


Vérszirén

2vp

szirén,ősmágia,szk,kf,repül,Leah

Csábítás:3
Nem cserélhet gazdát.
Ha megsebez egy játékost annak annyi lesz a max Ép-je amennyi az ÉP-je.
Árnyék:1ÉP

2/3
 
Őrszem tetszik, csak ne legyen mágvédelme.
 
Sellő őrszem új
1vp 1 nekron

Szirén, Elenios, repül,KF,1szk,ősmágia

Csábítás: 2
Amíg az őrposztban van az ellenfeled lényei nem sebezhetnek se más lényt, se téged.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül ehelyett tedd a semmibe és húzz 1 lapot.

2/4 Mágikus/Mágikus



Tengeri nimfa
x Nekron

Szirén, Elenios, repül,+1 reagálni rá,KF,1szk

Csábítás: 3
Szirénjeid idézési költsége X VP-vel (X max 2.) kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
S, X kötelék: Célpont lény kap 1 életjelzőt vagy kör végén húzz 1 lapot.


X/3
 
tudom, túl gyenge lenne így? reakciót is drágít 2vel. Azért nem gondolnám h fixen növeljen esetleg S2,E2,J2
még talán.
 
Illetve de értem mire gondolsz, S, E képességekre nem kell oda a Minden, A lényeg h eltérő körönként 1 szer működjön csak. De sztem érthető mit akartam vele leírni.
 
Miért? Nem értem, mire gondolsz.
 
Kisebb Tűz istenség

Követő

Megszüntetés: 15ép
Tűz altípusú lapjaidra +2VP reagálni.
S: Minden tűz forrásod 1el többet sebez.
E: Minden tűz forrásod 2vel többet sebez.
J: Ha egy köreben legalább 5ÉP-t sebeztél ellenfeleden húzz egy lapot.
Ha a játék elején szabálylap vagy követő megszünteti +1 lapot húzol.


Jó lenne végre egy tűz követő.
 
2 Vp X nekron Quwarg reménység (új)
szörny 1 szk +X reakciódrágítás Dornodon
quwarg
horgony

'repül'
Kézből kijátszásakor visszavehetsz max. 3 lényt (kivéve Quwarg reménységet) a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást.

2 / 1
 
Tűzkirálya

Követő

14 ép

[S] Fő fázisodban egy főnixed ingyen feltámad.
 
Tűzcsettintés

1VP

Tűz altípus, azonnali, +1 reagálni rá, Dornodon

Célpont lény vagy játékos 6-Xet sebződik.
X ahányadik kör van, de max. 3.
Kárpótlás: Kapsz egy szikra lapot a kezedbe.
 
Tűz zuhatag

x VP 1nekron
Tűz altípus, reakció, ősmágia - Dornodon

X annyi amennyivel több lap van a kezedben mint ellenfelednek de min. 0 max 2.
Megakadályoz egy lapot.
Célpont játékos sebződik 1et.

1 kötelék: Minden játékos húz 1 lapot.
2 kötelék: Csak te húzz 1 lapot.
 
Zén (új)

1 VP 1/1 fairlight kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy mini kiegészítős lapot.
Mini kiegészítős lapjaidra (már önmagára is) +1 VP reagálni, és a következő képességet kapják: Büntetés: 3 ÉP.


Zén menyasszonya (új)

2 VP 3/3 elenios kalandozó/ember KF

K3: ha ellenfeled kijátszik egy lapot a kezéből: azonnal sebződik 2 ÉP-t.
Kompenzáció és kárpótlás: előkereshetsz a paklidból egy Zén menyasszonyát.
1 VP rakd át a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy Zén menyasszonyát.


Ganüid reciklizátor

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid [+1]

Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből és/vagy az asztalról a kezedbe.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott.
K dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot, vagy egy reakciót.


Meganüid

6-X VP (6)/5 rhatt szörny/ganüid

X annyi, ahány Ganüid ifjoncot megmutatsz a kezedből, az asztalról és a gyűjtődből (de max. 5).
K: célpont permanens a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és hátrányát, és ezeket megkapja a Meganüid.


Mardakor ügyeskedő

2 VP 1/1 raia kalandozó/gnóm KF

1 VP: mutasd meg a kezedből ezt és egy másik Mardakor ügyeskedőt: ha kevesebb lap van most a kezedben, mint ellenfeledében, akkor kör végén húzz egy lapot! Egy körben egy lapot húzhatsz Mardakor ügyeskedővel.
S 1 VP: ha nincs lap a kezedben, vagy csak raia gnómok vannak a kezedben: előkereshetsz egy Mardakor ügyeskedőt a paklidból.
 
Bolondok napja

1 VP elenios azonnali „ősmágia”

Előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek a nevében a bolond szó szerepel, akár ragozva is VAGY célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Bolondgomba

1 ZSZ chara-din tárgy

Egy körben max kétszer játszhatsz ki Bolondgombát. Minden köröd végén visszakerül a kezedbe.
Ha visszakerül a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, majd el kell dobnia egy lapot a kezéből. Ha nem tud lapot visszavenni: sebződik 3 ÉP-t.


Bolondok háza

1 építő 4 SP chara-din építmény

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki egyik játékos sem.
A Bolondok házát visszaveheted a kezedbe az asztalról 1 lény feláldozása vagy a gyűjtődből 2 lény semmibe rakása által.


Bolond lyuk

1 ZSZ chara-din tárgy

Kijátszásakor visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.
K: ha ellenfeled egy lapja a gyűjtőbe kerülne, dönthetsz úgy, hogy helyette visszakerüljön a kezébe: ekkor előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot.


Bolond szél

1 VP elenios általános

Célpont játékosnak minden típusú lapjából vissza kell vennie egyet a kezébe.
E, ha ellenfelednek van lapja játékban, akkor a kör végén visszaveheted ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.
 
Világok harca
szabálylap

Ezt a szabálylapot semmilyen módon nem lehet megszüntetni, és nem használhatsz mellette követőt.
Több különböző helyszín is lehet játékban egyszerre.
Ha valaki kijátszik egy olyan helyszínt, amilyen már van játékban, akkor a korábban kijátszott ilyen helyszín a Semmibe kerül.
Minden helyszín az alábbi képességet kapja: "Áramlás: célpont helyszín a Semmibe kerül."
 
Quwarg ügyeskedő

2 ZSZ 2/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor, ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: el kell dobnia annyi lapot a kezéből a gyűjtőbe, hogy annyi lapja maradjon, mint neked, ezután kapsz annyi Nyomorult quwargot, amennyit ő eldobott (de min egyet).


Quwarg agitátor

1 ZSZ 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor minden quwargod aktivizálódik, majd kapsz egy Nyomorult quwargot.
S: ha feláldozod egy permanensed: ellenfelednek is fel kell áldoznia egyet, ha nem tud áldozni, akkor dobnia kell egy lapot.


Quwarg utánpótlásfelelős

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor kapsz annyi Nyomorult quwargot, ahány quwargod van játékban (max. négyet).
S áldozd fel 2 lapod: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Quwarg hadtápos

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

K ha sikeresen játékba hozol egy quwargot: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 Nyomorult quwargot.


A’skraudhog áramló

1 VP 1 ZSZ 1 nekron (3)/4 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 1.
Ha ebben a körben használtál áramlást, akkor kijátszásakor húzz 2 lapot!
Áramlás 2 ÉP: előkereshetsz egy „áramlásos” lapot a paklidból, vagy a következó éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb.
 
2 nekron Varázskudarc (új)
azonnali Tharr

A következő 2 reakció nem jön létre, kivéve ha annak kijátszója/használója kijátszási/használati feltételként 10 lapot a paklija tetejéről a Semmibe dob.
Kompenzáció: vegyél vissza a kezedbe egy lapot a gyűjtődből (kivéve Varázskudarcot).
 
Zsarolás

1 VP színtelen azonnali

Nem lehet rá ősmágiás lappal reagálni.
Nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat: ellenfelednek ezek közül max. 2 általad választott asztalon maradó lapot játékba kell raknia, de a kijátszáskori képességeik nem jönnek létre és kapnak 2-2 dermesztés jelzőt.


Klerebald szózata

1 VP fairlight általános

Kapsz annyi aktív Rambo bogarat, ahány Rambó bogarad van (de max. négyet). A kör végén az így kapott lények a gyűjtőbe kerülnek.
A kör végén minden lényért, amit ebben a körben Rambó bogaraid megöltek: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!


Praglonc fetisiszta

1 VP 1/1 fairlight szörny/praglonc

Minden fairlight lényed idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
1 VP dobd ezt a lapot és még 2-t a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból 2 különböző nevű pragloncot.


Praglonc rohamozó

2 VP 3/3 fairlight szörny/praglonc

Minden fairlight lényed kap +2/+2-t.
1 VP dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy fairlight lényedre hatna.


Praglonc sámán

3 VP (6)/6 fairlight szörny/praglonc

S: kapsz annyi VP-t vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t), ahány fairlight lényed van a semmiben.
1 nekron, dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy fairlight lényedre kijátszott/használt reakciót.
 
Lehetne Bufa isteni :P
 
Lomha farkas
2 vp, 2 nekron
szörny
vérfarkas
Leah
Szk, háló
1/3
Feltámad. Minden lap idézési költsége, aminek nem vérfarkas az altipusa, vagy nem szerepel a nevében vagy a szövegében a vérfarkas szó, +1 vp.

Átkozott harapás
2 vp, 1 nekron
Bűbáj
Leah
Ha egy vérfarkasod megsebez egy lényt, de játékban marad, kap egy átok jelzőt. Amíg rajta van ez a jelző vérfarkasnak számít, illetve a harci fázisban te döntöd el, hogy kit támadjon. Ha az átkozott harapás kikerül a játékból, minden átok jelző kikerül a játékból.
 
Entrópia, a káoszszellem

1 VP 2/2 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, VAGY ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldobathatsz egy véletlenszerű lapot.


Az anarchia küldötte

2 VP 3/3 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: forrásra immúnis.
S: ellenfeled max. ÉP-je csökken 3-mal, vagy célpont lény kap egy -3/-3-mas jelzőt, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet.


Kaotikus lidérc

1 VP (4)/1 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet megsebezni.
S: aktivizálódik, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy véletlenszerű lapot.


Bo’adhun fétislény

5-X VP (4)/6 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

X annyi, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
S: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, te gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot.


Uthan Teriadan (új)

3 VP (3/)(4) chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Büntetés: 5 ÉP.
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lapja van kézben: a káoszszellemeket kivéve minden lapja +1 VP és minden lénye kap -1/-1-et.
S: ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet.
 
az a szemüveges vigyori természetesen 8 és a zárójel bezárva.
 
1 Vp A király színre lép
általános színtelen

Áldozd fel X Ép-det, vagy a követődet: kapsz egy 4/X-es, mágikus támadású kalandozó jelzőt (színét, altípusát meghatározhatod) aktívan a tartalékodba. (X értéke: min. 1 max. 8, ha követőt áldozol: , az alábbi hátránnyal: "Ha sebződik, vagy gyógyul, te is sebződsz/gyógyulsz ugyanannyit".
Kompenzáció: 4 Ép gyógyulás.
 
Sél'mnkev,Ködbevesző

1vp 1 nekron 1 zsz
szörny,éjfatty,3/3 "Köd",Háló

élet:1
végy le róla egy életjelzőt vagy áldozd fel,ebben a körben kétszer használhatod az áramlást vagy a ködkereső varázslatot,az egyiket ingyen(ha van működő t. rakshallionod és az áramlást választottad,mindkettőt)
kötelék,áramlás:keress elő egy áramlásos ÉS egy köd lapot
 
Nvi’Tzizem, a megoldhatatlan

3 VP 1 ZSZ [1]

Dornodon szörny, éjfatty [+2] (5)/(5) ‘repül’ ‘tűz’

Idézési költségét nem lehet módosítani.
Élet:1
Ha ellenfeled kijátszik egy varázslatot, vagy a saját körödben egy lapot, azonnal húzz egy lapot!
Ha kijátszol egy varázslatot, azonnal húzz egy lapot!
Ha lapot húzol, ellenfeled azonnal sebződik 1-et.
E: Rakj rá egy életjelzőt.


Ősi entitás

3 VP

Sheran szörny 6/6 ‘repül’ 2 szk

Nem lehet rá reagálni.
Forrásra immunis.
Élet: 2.
Ha eldobatják a kezedből, ehelyett rakd passzívan a tartalékodba.
Csak lény lapokat játszhatsz ki a kezedből, és azokat is csak a saját körödben.
K: 3 VP, 3 ÉP áldozás: kör végéig elveszti minden képességét és immunitását (ezt az ellenfeled is használhatja).


Éhező bestia

12-X VP

Sheran szörny 12/12, 3 szk, repül

X annyi, mint a lényeid sebzésének az összege, de max. 10.
Láthatatlan.
Egyszerre csak egy Éhező bestia lehet játékban a te oldaladon.



A hajnal prófétája

2 VP

Leah szörny, vámpír, próféta 2/4 ‘repül’ [+1]

A húzás fázisodban mutasd meg a felső lapod: ha az egy lény lap, ellenfeled sebződik annyit, amennyi az idézési költsége, egyébként húzz plusz 1 lapot.
Ha bármikor legalább 7 permanensed van az asztalodon forrásra immunis lesz a játék további részében.
 
Ez lehetne így:

"Sheran általános

Ellenfeled választhat:
Gyűjtőbe dobja a lapjait
és a húzás fázisodban húzol 1 lapot.
(...)"
 
Ez lehet kissé imba lenne a fájdalom szépségével.
 
Kiegyenlítő idézés

1 VP leah azonnali/vízió

Kijátszási feltétele, hogy ne legyen játékban lapod.
A gyűjtődből játékba rakhatsz egy lényt, ami a következő hátrányt kapja: „Ha az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett rakd a semmibe”.


Taalru csatlós

2 VP 2/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

E: kapsz 1 SZK-t, majd ha legalább 3 SZK-d van, előkereshetsz egy thargodant a paklidból.
Kárpótlás: ellenfeled eldob egy lapot.


Taalru herceg (új)

2 VP 3/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy aktív Mhorgot.
K2: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 1 ÉP-t.
P 1 VP: kapsz egy Ősöreg góliátot vagy egy Talriai behemótot (használj előre kikészített lapot).


Talriai behemót (új)

5 ZSZ 5/5 tharr szörny/thargodan 2 SZK

Látja a láthatatlant. Lények képességei nem hatnak rá.
„Harci képesség”: ellenfele a gyűjtőbe kerül.


Taalru sámán

2 ZSZ 2/3 chara-din szörny/thargodan

S 1 SZK: a kezedből vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 költségű thargodant.
E, ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: kapsz 1 SZK-t vagy egy Mhorgot.
 
Mordótsz

követő

Megszüntetés: 15 ÉP

K2, ha ellenfeled a harci fázison kivül nem lény és nem vízió lapoktól sérül, rakj erre a lapra egy jelzőt.
K2, ha ellenfeled gyógyul, vegyél le erről a lapról egy jelzőt.
Ellenfeled minden előkészítő fázisában annyi ÉP-t sebződik, amennyi jelző van Mordótszon (de min. 1-t).
 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.